Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(451)
Forma i typ
Książki
(449)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Pliki i bazy danych
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
dostępne
(416)
tylko na miejscu
(29)
nieokreślona
(4)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(422)
Pracownia cymeliów
(29)
Autor
Szuman Stefan
(13)
Piaget Jean
(9)
Jałowiec Magdalena
(8)
Pilecka Władysława
(8)
Żebrowska Maria
(8)
Olechnowicz Hanna
(7)
Faber Adele
(6)
Kościelska Małgorzata
(6)
Mazlish Elaine
(6)
Filipczuk Halina
(5)
Korczak Janusz
(5)
Obuchowska Irena
(5)
Pecyna Maria Bogumiła s
(5)
Przetacznikowa Maria
(5)
Wołoszynowa Lidia
(5)
Arusztowicz Barbara
(4)
Baley Stefan
(4)
Baluch Alicja
(4)
Gordon Thomas
(4)
Makiełło-Jarża Grażyna
(4)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(4)
Pisula Ewa
(4)
Portmann Rosemarie
(4)
Przetacznik-Gierowska Maria
(4)
Rola Jarosław
(4)
Skorny Zbigniew
(4)
Szuścik Urszula
(4)
Bogdanowicz Marta
(3)
Brzezińska Anna
(3)
Ciechanowicz Anna
(3)
Debesse Maurice
(3)
Dennison Gail E
(3)
Dennison Paul E
(3)
Deptuła Maria
(3)
Dobson James
(3)
Dymara Bronisława
(3)
Gajdzińska Monika
(3)
Góralczyk Ewa
(3)
Han-Ilgiewicz Natalia
(3)
Kaja Barbara
(3)
Kozłowska Anna
(3)
Miller Alice
(3)
Minczanowska Aleksandra
(3)
Muszyński Heliodor
(3)
Popek Stanisław
(3)
Rumatowska Beata
(3)
Schaffer H. Rudolph
(3)
Sujak Elżbieta
(3)
Szymańska Zofia
(3)
Więznowska Mariola
(3)
Wojciechowski Aleksander
(3)
Wojnar Irena
(3)
Łopatkowa Maria
(3)
Baum Heike
(2)
Bettelheim Bruno
(2)
Bielicka Izabela
(2)
Bieluga Krystyna
(2)
Binet Alfred
(2)
Blusz Krzysztof
(2)
Bokus Barbara
(2)
Burch Noel
(2)
Bąkowski Wojciech
(2)
Campbell Ross
(2)
Cieślikowski Jerzy
(2)
Cunningham Cliff
(2)
Danilewska Joanna
(2)
Dołęga Zofia
(2)
Fleck-Bangert Rose
(2)
Fonfara Andrzej
(2)
Garnet Ewa
(2)
Gawlik Maria
(2)
Gałkowski Tadeusz
(2)
Grodzka Magdalena
(2)
Guz Sabina
(2)
Górska M
(2)
Herbert Martin
(2)
Hockuba Jadwiga
(2)
Hurlock Elizabeth B
(2)
Inhelder Barbel
(2)
Janiszewska-Nieścioruk Zdzisława
(2)
John-Borys Maria
(2)
Jurkowski Andrzej
(2)
Kielar-Turska Maria
(2)
Klimowicz Tadeusz
(2)
Krasowicz-Kupis Grażyna
(2)
Kubicka Dorota
(2)
Kuchta Jan
(2)
Kukołowicz Teresa
(2)
Kuźma Józef
(2)
Lipkowski Otton
(2)
Maciarz Aleksandra
(2)
Majewicz Piotr
(2)
Makowska Alicja
(2)
Masgutowa Swietłana
(2)
Maurer Alicja
(2)
Morbitzer Janusz
(2)
Muchacka Bożena
(2)
Muzylak Grzegorz
(2)
Pawlak-Rogala Marzenna
(2)
Pilecki Jan
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(28)
2000 - 2009
(137)
1990 - 1999
(136)
1980 - 1989
(51)
1970 - 1979
(10)
1960 - 1969
(44)
1950 - 1959
(7)
1940 - 1949
(6)
1930 - 1939
(17)
1920 - 1929
(8)
1910 - 1919
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(451)
Język
polski
(450)
Odbiorca
Psycholodzy
(3)
Szkoły wyższe
(3)
Fizjoterapeuci
(1)
Logopedzi
(1)
Nauczyciele
(1)
Oligofrenopedagodzy
(1)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(1)
Pedagodzy
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Rehabilitanci
(1)
Rodzice
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Temat
Dziecko
(212)
dziecko
(101)
Wychowanie w rodzinie
(39)
Młodzież
(27)
Wychowanie
(26)
wychowanie w rodzinie
(23)
psychologia dziecka
(21)
Rodzina
(16)
psychologia wychowawcza
(16)
Osobowość
(15)
Psychologia rozwojowa
(15)
Gry i zabawy
(14)
dziecko upośledzone umysłowo
(14)
Sztuka dziecka
(13)
Psychologia dziecka
(12)
młodzież
(12)
Agresywność
(11)
Chorzy w rodzinie
(11)
Dziecko chore
(11)
Psychologia wychowawcza
(11)
Uczenie się
(11)
Dziecko trudne
(10)
Dziecko upośledzone umysłowo
(10)
Mowa
(10)
Nauczanie
(10)
Psychologia
(10)
dziecko trudne
(10)
psychologia rozwojowa
(10)
Dzieci
(9)
Dziecko niepełnosprawne
(9)
Młodzież szkolna
(9)
Nauczanie początkowe
(8)
Stosunki interpersonalne
(8)
Testy
(8)
dziecko chore
(8)
młodzież szkolna
(8)
nauczanie
(8)
psychologia kliniczna
(8)
wychowanie
(8)
Myślenie twórcze
(7)
rodzina
(7)
Dziecko upośledzone fizycznie
(6)
Niepełnosprawni
(6)
Pedagogika
(6)
dziecko niepełnosprawne
(6)
sztuka dziecka
(6)
Dziecko autystyczne
(5)
Literatura dziecięca
(5)
Psychoterapia
(5)
Rodzice
(5)
Rysunek
(5)
Twórczość
(5)
Zespół Downa
(5)
gry i zabawy
(5)
nauczanie początkowe
(5)
psychologia
(5)
stosunki interpersonalne
(5)
twórczość
(5)
Alkoholizm
(4)
Diagnoza
(4)
Dziecko głuche
(4)
Dziecko upośledzone
(4)
Gry i zabawy ruchowe
(4)
Inteligencja (psychol.)
(4)
Język polski
(4)
Mózg
(4)
Nauczyciele
(4)
Przemoc w szkole
(4)
Psychologia kliniczna
(4)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(4)
Stres
(4)
Uczniowie
(4)
Wychowanie przedszkolne
(4)
Zdolności
(4)
kinezjologia edukacyjna
(4)
osobowość
(4)
Alkoholowy Zespół Płodowy
(3)
Biblioterapia
(3)
Czytelnictwo dziecięce
(3)
Dysleksja i dysgrafia
(3)
Dziecko niewidome
(3)
Dziecko przewlekle chore
(3)
Dziecko z ADHD
(3)
Dziecko zdolne
(3)
Empatia
(3)
FAS
(3)
FASD
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Kształcenie integracyjne
(3)
Narząd ruchu
(3)
Niedostosowanie społeczne
(3)
Niepowodzenia szkolne
(3)
Pedagogika specjalna
(3)
Ruchy
(3)
Techniki relaksacyjne
(3)
Terapia zajęciowa
(3)
Wychowanie estetyczne
(3)
autyzm
(3)
dzieci specjalnej troski
(3)
dziecko głuche
(3)
Temat: czas
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Poradnik
(2)
Poradniki dla nauczycieli
(2)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Prace zebrane [Typ publikacji]
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(11)
Edukacja i pedagogika
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
451 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40141, W.39865, W.39972 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Podziękowania; Jak powstała ta książka?; Kim jest narratorka?; 1. Jak radzić sobie z uczuciami, które przeszkadzają w nauce; 2. Siedem sposobów zachęcania dzieci do współpracy; 3. Pułapki stosowania kar: inne możliwości prowadzące do samodyscypliny; 4. Wspólne rozwiązywanie problemów: sześć kroków, które rozbudzają twórczy zapał dzieci i ich zaangażowanie; 5. Pochwała, która nie wprawia w zakłopotanie; krytyka, która nie rani; 6. Jak uwolnić dziecko od narzuconej mu roli; 7. Partnerska relacja rodzice - nauczyciel; 8. " Wyłapywacz snów "
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42601, W.38870, W.38871 (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Wychowanie Dzieci 4)
Które dzieci nie rzucają przedmiotami, nie krzyczą i nie kłócą się z rodzeństwem? Krnąbrne zachowanie naszych pociech to chleb codzienny. Dzięki tej książce nauczymy się rozpoznawać postawy dzieci, które powinny wzbudzać nasz niepokój, oraz te, które są naturalne w ich wieku. Nauczymy się oceniać poziom kłótni wywołanych przez dzieci oraz poznamy metody przeciwdziałania i radzenia sobie z ich agresywnymi zachowaniami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.44182 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41288 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Słowo wstępne; I. Klasa pierwsza: 1. Jan Brzechwa; 2. Czesław Janczarski; 3. Maria Konopnicka; 4. Jan Grabowski; 5. Mira Jaworczakowa; 6. Danuta Wawiłow; II. Klasa druga: 1. Janina Porazińska; 2. Sergiusz Michałkow; 3. Jan Chrystian Andersen; 4. Maria Krüger; 5. Alina i Czesław Centkiewiczowie; 6. Jan Grabowski; III. Klasa trzecia: 1. Maria Kownacka; 2. Roman Pisarski; 3. Hanna Kostyrko; 4. Czesław Centkiewicz; 5. Kornel Makuszyński; 6. Astrid Lindgren; 7. J. Ch. Andersen; 8. Józef Ratajczak; Zakończenie; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39421 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.35727, W.35726 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41422 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41308, W.41306 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39631, W.39632 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Literatura Pedagogiczna)
Streszczenie: Słowo wstępne; Przedmowa; Rozdział 1. Kształcenie uzdolnień w perspektywie historycznej: 1. Co o tym myślisz?; 2. Czy możemy odróżnić dzieci zdolne od niezdolnych?; 3. Aktualny stan kształcenia uzdolnień; 4. Perspektywa historyczna; 5. Formułowanie definicji uzdolnień; 6. Problemy do dyskusji i działania; Bibliografia; Rozdział 2. Biologiczne i psychospołeczne aspekty uzdolnień: 1. Co o tym myślisz?; 2. Wprowadzenie; 3. Dziedziczenie zdolności; 4. Środowisko a rozwój zdolności; 5. Żywienie; 6. Mózg i system nerwowy; 7. Uzdolnienia w świetle teorii psychospołecznych; 8. Powody zaniżonych osiągnięć; 9. Wpływ etykietki " zdolny " na osiągnięcia; 10. Podsumowanie; 11. Problemy do dyskusji i działania; Bibliografia; Rozdział 3. Poglądy na naturę twórczości: 1. Co o tym myślisz?; 2. Wprowadzenie; 3. Twórcze uczucia - sposób życia; 4. Twórcze myślenie - sposób rozwiązywania problemów; 5. Twórcze procesy - sposób zachowania się; 6. Twórcze wytwory - sposób oceniania wyników; 7. Warunki, które wspomagają lub blokują rozwój twórczości; 8. Problemy do dyskusji i działania; Bibliografia; Rozdział 4. Narzędzia pomiarowe używane w kształceniu uzdolnień: 1. Co o tym myślisz?; 2. Wprowadzenie; 3. Pomiar inteligencji; 4. Pomiar osiągnięć szkolnych; 5. Pomiar twórczości; 6. Inne testy stosowane do rozpoznawania uzdolnień; 7. Mierzenie cech i zachowań znamionujących uzdolnienia; 8. Podsumowanie; 9. Problemy do dyskusji i działania; Bibliografia; Rozdział 5. Tworzenie praktycznego systemu rozpoznawania uzdolnień: 1. Dobieranie uczniów do programu; 2. Co o tym myślisz?; 3. Tworzenie okręgowej definicji uzdolnienia; 4. Modele rekrutacji; 5. Wybór narzędzi selekcyjnych; 6. Tradycyjne procedury selekcyjne; 7. Nietradycyjne procedury selekcyjne; 8. Problemy selekcji; 9. Problemy do dyskusji i działania; Bibliografia; Rozdział 6. Potrzeba utalentowanych dzieci z grup mniejszościowych: 1. Co o tym myślisz?; 2. Wprowadzenie; 3. Przegląd badań; 4. Nowe definicje i procedury oceny; 5. Nowy proces selekcji; 6. Programy dla uzdolnionych mniejszości - asymilacjoniści kontra pluraliści; 7. Siły kulturowe; 8. Otwarcie się na społeczność; 9. Uwaga końcowa; 10. Problemy do dyskusji i działania; Bibliografia; Rozdział 7. Potrzeby utalentowanych dziewcząt: 1. Co o tym myślisz?; 2. Wprowadzenie; 3. Utalentowane dziewczęta; 4. Zaniżone osiągnięcia uczennic; 5. Zaniżone osiągnięcia uzdolnionych kobiet; 6. Przyczyny zaniżenia osiągnięć; 7. Kobiety wybitne; 8. Utalentowane dziewczęta w klasie szkolnej; 9. Problemy do dyskusji i działania; Bibliografia; Rozdział 8. Projektowanie programów do edukacji początkowej: 1. Co o tym myślisz?; 2. Wprowadzenie; 3. Rola nauczyciela; 4. Projektowanie programu; 5. Modele organizacyjne; 6. Programy letnie i inne uzupełniające formy kształcenia; 7. Ewaluacja; 8. Kształcenie uzdolnień we wczesnym dzieciństwie; 9. Problemy do dyskusji i działania; Bibliografia; Rozdział 8. Modele programowe i treści kształcenia na szczeblu podstawowym i średnim: 1. Co o tym myślisz?; 2. Wprowadzenia; 3. Modele treści przyspieszających; 4. Modele treści wzbogacających; 5. Modele samodzielnego studiowania; 6. Różne modele treści w programie dostosowanym do potrzeb okręgu; 7. Problemy do dyskusji i działania; Bibliografia; Rozdział 10. Ewaluacja programu kształcenia uzdolnień: 1. Co o tym myślisz?; 2. Wprowadzenie; 3. Stosowanie badań ewaluacyjnych do kształcenia uzdolnień; 4. Ewaluacja formalna i nieformalna; 5. Pięcioletni plan ewaluacji; 6. Problemy do dyskusji i działania; Bibliografia; Rozdział 11. Bieżące problemy kształcenia uzdolnień: 1. Co o tym myślisz?;2. Wprowadzenie; 3. Przysposobienie do życia zawodowego a kształcenie zawodowe; 4. Wychowanie moralne; 5. Konkluzje i rekomendacje; 6. Problemy do dyskusji i działania; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40149, W.40003, W.40005, W.40004 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41417, W.43766, W.41516 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43128, W.43129 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Od autora; Wstęp; Rozdział 1. Zespół mózgowego porażenia dziecięcego ( MPD ); 1. Ogólna charakterystyka mózgowego porażenia dziecięcego; 1.1. Pojęcie mózgowego porażenia dziecięcego; 1.2. Częstość występowania i przyczyny mózgowego porażenia dziecięcego; 2. Zespoły neurologiczne mózgowego porażenia dziecięcego; 2.1. Zespół pramidowy; 2.2. Zespół pozapiramidowy; 2.3. Zespół móżdżkowy; 3. Postacie mózgowego porażenia dziecięcego według T. Ingrama; 3.1. Obustronne porażenie kurczowe ( diplegia spastica ); 3.2. Połowicze porażenie kurczowe ( hemiplegia spastica ); 3.3. Obustronne porażenie połowicze ( hemiplegia bilateralis ); 3.4. Postać móżdżkowa ( ataxia ); 3.5. Postać pozapiramidalna ( dyskinesiae ); 3.6. Postacie mieszane; 4. Zaburzenia współwystępujące z mózgowym porażeniem dziecięcym; 4.1. Zaburzenia mowy; 4.2. Zaburzenia wzroku; 4.3. Zaburzenia słuchu; 4.4. Padaczka; 4.5. Zaburzenia emocjonalne i koncentracji uwagi; Rozdział 2. Schemat ciała i orientacja przestrzenna; 1. Percepcja obrazu i schemat ciała; 2. Somatogeneza; 3. Nabywanie schematu ciała w rozwoju dziecka; 4. Związek między lateralizacją, orientacją w schemacie ciała i przestrzeni; Rozdział 3. Badania własne; 1. Problem, pytania badawcze, hipotezy; 2. Metody; 2.1. Model metodologiczny; 2.2. Test Schematu Ciała; 2.3. Próby Piageta - Heada; 2.4. Próby Zazzo; 2.5. Metoda analizy statystycznej; 3. Analiza dokumentacji lekarskiej, psychologicznej i szkolnej; 4. Informacje o środowisku rodzinnym dziecka; 5. Kryteria doboru osób badanych, miejsce badań oraz charakterystyka badanych grup; Rozdział 4. Analiza orientacji przestrzennej badanych dzieci; 1. Orientacja przestrzenna w grupie dzieci z MPD i grupie kontrolnej oraz w dwu grupach dzieci niepełnosprawnych i zdrowych w wieku 7;0-8;6 i 8;6-12;3; 1.1. Orientacja przestrzenna w próbach Piageta - Heada u dzieci z MPD w grupie młodszej ( 7;0-8;6 ) i grupie starszej ( 8;6-12;3 ) oraz w grupie dzieci z MPD i kontrolnej; 1.2. Rozpoznawanie i wybór oraz lokalizacja we wszystkich fazach ( ewokacji, konstrukcji, reprodukcji ) ciała i twarzy en face, a także profilu ciała i twarzy w grupie dzieci z MPD i kontrolnej, jak również u dzieci niepełnosprawnych w wieku 7;0-8;6 i 8;6-12;3; 2. Funkcjonowanie poznawcze w różnych postaciach porażenia mózgowego; 2.1. Lokalizacja schematu ciała na płaszczyźnie przez dzieci z różnymi postaciami porażenia mózgowego; 3. Dominacja stronna a orientacja przestrzenna; 3.1. Orientacja przestrzenna w próbach Piageta - Heada u dzieci z MPD i w grupie kontrolnej ze skrzyżowaną lateralizacją; 3.2. Rozpoznawanie i nazywanie części ciała i twarzy en face oraz wybór profilu ciała i twarzy w grupie dzieci z MPD i kontrolnej z lateralizacją skrzyżowaną; 3.3. Orientacja przestrzenna w lokalizacji we wszystkich fazach ( ewokacji, konstrukcji i reprodukcji ) Schematu Ciała w grupie dzieci z MPD i kontrolnej z lateralizacją skrzyżowaną; 3.4. Rozmieszczenie na płaszczyźnie en face ciała i twarzy oraz profilu ciała i twarzy w grupie dzieci z MPD i kontrolnej z lateralizacją skrzyżowaną; 3.5. Typ błędów oraz różnice w lokalizacji schematu ciała na płaszczyźnie w grupie dzieci z MPD i kontrolnej oraz charakterystyczne właściwości przestrzennej lokalizacji dzieci niepełnosprawnych zlateralizowanych skrzyżowanie; Podsumowanie wyników i dyskusja; Bibliografia; Wykaz tabel i wykresów; Aneks ( 16 tabel przedstawiających graficzną i procentową ilustrację błędów lokalizacyjnych w schemacie ciała w grupie dzieci z MPD i grupie kontrolnej z lateralizacją skrzyżowaną; Zestawienie wyników badań we wszystkich fazach lokalizacyjnych testu Schematu Ciała en face o profilu w grupie MPD i grupie kontrolnej; Zestawienie wyników badań w poszczególnych fazach lokalizacyjnych testu Schematu Ciała na płaszczyźnie oraz ogółem en face ciała i profilu ciała w młodszej i starszej grupie z MPD; Wyniki badań orientacji przestrzennej za pomocą testu Piageta " prawa-lewa " i prób Heada " ręka-oko-ucho " w grupie dzieci z MPD w wieku 7;0-8;6 i 8;6-12;3 oraz w grupie dzieci z MPD i grupie kontrolnej; Wyniki badań grupy dzieci z MPD, grupy kontrolnej i dzieci z MPD w wieku [7;0-8;6 i 8;6-12;3] w rozpoznawaniu en face ciała i twarzy oraz w wyborze profilu ciała i twarzy we wszystkich fazach [ ewokacji, konstrukcji i reprodukcji ] w poszczególnych etapach testu Schematu Ciała; Wyniki badań dzieci z MPD i grupy kontrolnej z lateralizacją skrzyżowaną we wszystkich fazach [ ewokacji, konstrukcji i reprodukcji ] w poszczególnych etapach Schematu Ciała [ + Instrukcje do poszczególnych testów wg wzoru testu de Schema Corporel - MK ] ); Summary
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40651, W.40649, W.40650 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41647, W.42848 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Spis treści : Wstęp Rozdział 1. Założenia integracji sensorycznej – Magdalena Kaczyńska, Julia Mizgała Rozdział 2. Niepokojące zachowania uczniów jako następstwo zaburzeń integracji sensorycznej – Beata Szewc Rozdział 3. Przykłady zaburzeń integracji sensorycznej w szkole. Z obserwacji nauczyciela praktyka – Edyta Specjał Rozdział 4. Zaburzenia integracji sensorycznej wśród dzieci – narastający problem kliniczny i społeczny – Aneta Klimberg, Jerzy T. Marcinkowski, Agnieszka Paczkowska, Jacek Szmalec Rozdział 5. Istota zaburzenia przetwarzania słuchowego – problem zdrowotny i pedagogiczny – Agnieszka Paczkowska Rozdział 6. Rozwijanie sprawności motorycznej, manualnej i grafomotoryki dziecka. Sprawność grafomotoryczna dziecka jako wyznacznik czytelności pisma – Elżbieta Wieczór Rozdział 7. Diagnoza sprawności manualnej i grafomotorycznej u dzieci w wieku przedszkolnym na podstawie badań empirycznych – Elżbieta Wieczór Rozdział 8. Trudności w czytaniu, pisaniu i wypowiedziach o podłożu sensorycznym i motorycznym we wczesnej edukacji – analiza przypadków (badania podłużne) – Elżbieta Wieczór Rozdział 9. Poziom samodzielności u dzieci w wieku przedszkolnym w obszarze motoryki i samoobsługi jako wskaźnik rozwoju – badania empiryczne – Elżbieta Wieczór Rozdział 10. Lateralizacja w procesie integracji sensorycznej – przykłady zaburzeń – Agnieszka Paczkowska, Jacek Szmalec, Elżbieta Wieczór Rozdział 11. Znaczenie dotyku w rozwoju małego dziecka – masaż jako najstarsza i najdoskonalsza forma komunikowania się z dzieckiem – Agnieszka Paczkowska, Jacek Szmalec Rozdział 12. Wzrok w integracji sensorycznej. dysfunkcje wzroku a rozwój motoryczny i sensoryczny dziecka – Grzegorz Brzuzy Rozdział 13. Orientacja przestrzenna i poruszanie się osób niewidomych – Grzegorz Brzuzy Rozdział 14. Nieprawidłowe przetwarzanie wzrokowe a zaburzenia integracji sensorycznej u dzieci w wieku 7–11 lat z problemami szkolnymi – Agnieszka Paczkowska, Jacek Szmalec Na zakończenie Słowniczek pojęć w obszarze integracji sensorycznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.44136 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40939, W.40940 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39000 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.36888 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42932, W.42931 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43446, 38135, 40094 (3 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej