Dziecko
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(481)
Forma i typ
Książki
(467)
Pliki i bazy danych
(7)
Filmy i seriale
(5)
Audiobooki
(2)
Dostępność
dostępne
(438)
tylko na miejscu
(25)
nieokreślona
(17)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(456)
Czytelnia
(1)
Pracownia cymeliów
(24)
Autor
Bogdanowicz Marta
(15)
Skorek Ewa Małgorzata
(8)
Szuman Stefan
(8)
Żebrowska Maria
(8)
Ames Louise Bates
(7)
Dryden Gordon
(7)
Jałowiec Magdalena
(7)
Nowak Izabela
(7)
Rose Colin
(7)
Piaget Jean
(6)
Olechnowicz Hanna
(5)
Piszczek Maria
(5)
Adamek Irena
(4)
Baluch Alicja
(4)
Barańska Małgorzata
(4)
Brzezińska Anna
(4)
Chmielewska Elżbieta
(4)
Ilg Frances Lillian
(4)
Jakacka Ewa
(4)
Karwowska-Struczyk Małgorzata
(4)
Makiełło-Jarża Grażyna
(4)
Obuchowska Irena
(4)
Portmann Rosemarie
(4)
Schaffer H. Rudolph
(4)
Siemek Danuta
(4)
Skorny Zbigniew
(4)
Spionek Halina
(4)
Waliś Robert
(4)
Baker Sidney M
(3)
Balejko Antoni
(3)
Bieńkowska Izabela
(3)
Ciechanowicz Anna
(3)
Cieślikowski Jerzy
(3)
Cytowska Beata
(3)
Dennison Gail E
(3)
Dennison Paul E
(3)
Dołęga Zofia
(3)
Faber Adele
(3)
Jaczewski Andrzej
(3)
Kaja Barbara
(3)
Korczak Janusz
(3)
Kułaga Paweł
(3)
Lewandowska Kinga
(3)
Makowska Aleksandra
(3)
Masgutowa Swietłana
(3)
Mazlish Elaine
(3)
Mihilewicz Stanisława
(3)
Odowska-Szlachcic Bożenna
(3)
Pilecka Władysława
(3)
Przetacznik-Gierowska Maria
(3)
Przetacznikowa Maria
(3)
Soczomski Marcin
(3)
Stecko Elżbieta
(3)
Sujak Elżbieta
(3)
Szemalikowski Mieczysław
(3)
Tomczak Joanna
(3)
Winczura Barbara
(3)
Więznowska Mariola
(3)
Wojciechowski Aleksander
(3)
Wojnar Irena
(3)
Ziętara Renata
(3)
Zwoleńska Joanna
(3)
Baley Stefan
(2)
Baum Heike
(2)
Bettelheim Bruno
(2)
Bielicka Izabela
(2)
Bieluga Krystyna
(2)
Binet Alfred
(2)
Campbell Ross
(2)
Chłopkiewicz Maria
(2)
Czajkowska Irena
(2)
Danilewska Joanna
(2)
Debesse Maurice
(2)
Filipczuk Halina
(2)
Filipska Maria
(2)
Fleck-Bangert Rose
(2)
Florkiewicz Violetta
(2)
Fonfara Andrzej
(2)
Franczyk Anna
(2)
Gajdzińska Monika
(2)
Gawlik Maria
(2)
Gordon Thomas
(2)
Grabias Stanisław
(2)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(2)
Guz Sabina
(2)
Górska M
(2)
Hajnicz Wanda
(2)
Herbert Martin
(2)
Herda Kazimierz
(2)
Horyński Marek
(2)
Hurlock Elizabeth B
(2)
Ilg Frances Lillain
(2)
Janiszewski Mirosław
(2)
Jodłowska Bogusława
(2)
Jurkowski Andrzej
(2)
Juszczyk Stanisław
(2)
Kielar-Turska Maria
(2)
Klimowicz Tadeusz
(2)
Knill Christopher
(2)
Kolankiewicz Maria
(2)
Rok wydania
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(213)
1990 - 1999
(106)
1980 - 1989
(55)
1970 - 1979
(18)
1960 - 1969
(27)
1950 - 1959
(7)
1940 - 1949
(2)
1930 - 1939
(15)
1920 - 1929
(6)
1910 - 1919
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(481)
Język
polski
(481)
Temat
Powieść polska
(1089)
Polska
(758)
Dziecko
(481)
Poezja polska
(461)
Literatura polska
(456)
Opowiadanie polskie
(363)
Wychowanie
(277)
Nauczanie
(274)
nauczanie początkowe
(265)
dziecko
(247)
Język polski
(236)
Pedagogika
(227)
Dramat polski
(223)
język polski
(197)
Nauczanie początkowe
(186)
Pamiętniki polskie
(183)
Filozofia
(175)
Wychowanie w rodzinie
(160)
Sienkiewicz, Henryk
(145)
Psychologia
(143)
Szkolnictwo
(135)
Niepełnosprawni
(129)
Sztuka
(129)
Literatura młodzieżowa polska
(128)
Wychowanie przedszkolne
(128)
Nauczyciele
(126)
Pedagogika specjalna
(124)
Powieść francuska
(124)
Prus, Bolesław
(123)
Marksizm-leninizm
(115)
Matematyka
(115)
Żeromski, Stefan
(114)
Młodzież
(113)
matematyka
(113)
Literatura dziecięca polska
(110)
Mowa
(109)
Publicystyka polska
(109)
wychowanie
(107)
Rodzina
(103)
Powieść amerykańska
(100)
Powieść angielska
(98)
Dziecko niepełnosprawne
(93)
Literatura
(91)
Mickiewicz, Adam
(91)
nauczanie
(89)
Fizyka
(86)
Słowacki, Juliusz
(85)
literatura polska
(85)
Elektrotechnika
(84)
Osobowość
(83)
Wojna 1939-1945 r.
(83)
pedagogika
(83)
pisanie
(81)
Powieść rosyjska
(80)
Śląsk
(80)
Kultura
(79)
czytanie
(79)
nauczyciele
(79)
Muzyka
(78)
Historia
(77)
Oświata
(77)
Psychoterapia
(77)
Czytanie
(74)
Dziecko upośledzone umysłowo
(73)
Malarstwo polskie
(73)
nauczanie zintegrowane
(73)
Praca
(72)
Orzeszkowa, Eliza
(71)
Uczenie się
(71)
młodzież
(71)
Komputery
(70)
Powieść niemiecka
(70)
Religia
(70)
Gry i zabawy
(68)
Technika
(68)
Warszawa
(68)
Maszyny
(67)
Kraszewski, Józef Ignacy
(65)
Pisanie
(65)
Psychologia wychowawcza
(65)
Socjologia
(64)
Etyka
(63)
Gry edukacyjne
(63)
Młodzież szkolna
(63)
wychowanie w rodzinie
(63)
Gry i zabawy ruchowe
(62)
Lenin, Vladimir Il'i
(62)
Samochody
(62)
Biblioterapia
(61)
Nauka
(61)
Wojsko
(61)
Malarstwo
(59)
Stosunki interpersonalne
(59)
młodzież szkolna
(57)
Nauczanie historii
(56)
Psychologia rozwojowa
(55)
Literatura dziecięca
(54)
Psychologia społeczna
(53)
dziecko upośledzone umysłowo
(53)
szkolnictwo
(53)
Gatunek
Opowiadanie dziecięce polskie
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Psychologia
(2)
481 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, ISSN 0239-6025 ; Nr 212)
Streszczenie: Wstęp; Rozdział 1. Praktyka znacząca rozwojowo: 1.1. Właściwości rozwojowe - znaczenie pojęcia; 1.2. Kształtowanie się i rozwój aktywności dziecka od urodzenia do wieku wczesnoszkolnego; 1.3. Ocena rozwojowa dzieci a programy nauczania; 1.3.1. Ocena rozwojowa dzieci w relacjach dom - przedszkole - szkoła; 1.3.2. Program nauczania i jego cechy; 1.3.3. Relacje między rozwojowym programem nauczania a systemem wychowania w domu; 1.4. Podsumowanie; Rozdział 2. Pożądane cechy interakcji dorosły - dziecko w praktyce rozwojowej; Rozdział 3. Optymalna rozwojowo praktyka do trzeciego roku życia dziecka: 3.1. Uwarunkowania rozwojowe; 3.2. Rozwój dziecka w pierwszym roku życia; 3.3. Maluchy i ich rozwój; 3.4. Podstawowe uwarunkowania optymalnej opieki nad niemowlętami i maluchami oraz ich doświadczeń; 3.5. Podsumowanie; Rozdział 4. Składniki rozwojowej praktyki dla niemowląt i maluchów: 4.1. Charakterystyka zachowań dorosłych w stosunku do niemowląt; 4.2. Omówienie praktyki rozwojowej korzystnej i niekorzystnej dla dzieci w wieku poniemowlęcym; 4.3. Korzystna rozwojowo praktyka dla trzylatków; 4.4. Podsumowanie; Rozdział 5. Optymalne doświadczenia w programach wychowania dla dzieci w wieku przedszkolnym: 5.1. Uczenie się dzieci w wieku przedszkolnym; 5.2. Zintegrowane składniki praktyki korzystnej i niekorzystnej dla dzieci w wieku przedszkolnym; 5.3. Zmiany i wyzwania okresu przejściowego; 5.4. Podsumowanie; Rozdział 6. Korzystna rozwojowo praktyka dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym: 6.1. Rozwój i uczenie się dzieci w wieku wczesnoszkolnym; 6.1.1. Rozwój fizyczny; 6.1.2. Rozwój poznawczy; 6.1.3. Rozwój socjalno-emocjonalny i moralny; 6.2. Indywidualne różnice między dziećmi i dobór praktyki korzystnej rozwojowo; 6.3. Składniki praktyki korzystnej i niekorzystnej w programach nauczania dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym; 6.4. Podsumowanie; Rozdział 7. Popularyzacja praktyki rozwojowej w wychowaniu małego dziecka: 7.1. Świadomość wychowawcza rodziców; 7.2. Odpowiedzialność nauczycieli za poziom praktyki rozwojowej; 7.3. Rola nadzoru pedagogicznego w zakresie praktyki rozwojowej; 7.4. Strategie informacyjne o odpowiedniej praktyce rozwojowej; 7.5. Podsumowanie; Zakończenie; Zestaw prac popularno-naukowych dla rodziców i wychowawców przedszkoli (żłobków) i nauczycieli klas I-III o tematyce gier i zabaw, gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej, wychowania estetycznego; Literatura
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39019, W.39309 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; 1. Nauczenie problemu w rozwijaniu aktywności dziecka; 1.1. Pojecie problemu; 1.2. Rodzaje problemów; 1.3. Usytuowanie rozwiązania problemów w kształceniu dzieci; 1.4. Aktywność dziecka warunkiem efektywności jego uczenia się; 2. Teoretyczne podstawy rozwiązywania problemów przez dzieci; 2.1. Rozwiązywanie problemów dynamicznym procesem uczenia się; 2.2. Rola zadań problemowych; 2.3. Pojęcie wiedzy u dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym; 3. Czynniki warunkujące uczenie się dzieci; 3.1. Konstruowanie wiedzy przez dzieci; 3.1.1. Czynności (działalność) jako wartość w opinii dziecka; 3.1.2. Zachęcanie do podejmowania decyzji; 3.1.3. Zespołowe rozwiązywanie zadań; 3.2. Negatywne skutki uczenia się pamięciowego; 3.3. Rozwiązywanie problemu jako aktywny proces; 3.4. Rola nauczyciela w organizowaniu strategii rozwiązywania problemu; 4. Rozwiązywanie problemów w procesie kształcenia dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym; 4.1. Przygotowanie się nauczyciela do rozwiązywania problemów; 4.2. Dobór odpowiednich problemów; 4.3. Stworzenie warunków do rozwiązywania problemów; 4.4. Stosowane techniki rozwiązywania problemów; 4.5. Strategia postępowania w sytuacji problemowej; 5. Wskazówki metodyczne dla nauczycieli w przedszkolu; 5.1. Rodzaje działalności dzieci podczas rozwiązywania problemów; 5.2. Planowanie zajęć; 5.3. Ranga edukacji przedszkolnej; 6. Wskazówki metodyczne dla nauczycieli klas I-III szkoły podstawowej; 6.1. Wskazówki dla nauczycieli klasy pierwszej; 6.1.1. Obserwacje dzieci; 6.1.2. Plany lekcyjne; 6.2. Wskazówki dla nauczycieli klasy drugiej; 6.2.1. Plany lekcyjne - indywidualizowanie uczenia się; 6.3. Wskazówki dla nauczycieli klasy trzeciej; Zakończenie; Literatura
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40827 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; 1. Nauczenie problemu w rozwijaniu aktywności dziecka; 1.1. Pojecie problemu; 1.2. Rodzaje problemów; 1.3. Usytuowanie rozwiązania problemów w kształceniu dzieci; 1.4. Aktywność dziecka warunkiem efektywności jego uczenia się; 2. Teoretyczne podstawy rozwiązywania problemów przez dzieci; 2.1. Rozwiązywanie problemów dynamicznym procesem uczenia się; 2.2. Rola zadań problemowych; 2.3. Pojęcie wiedzy u dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym; 3. Czynniki warunkujące uczenie się dzieci; 3.1. Konstruowanie wiedzy przez dzieci; 3.1.1. Czynności (działalność) jako wartość w opinii dziecka; 3.1.2. Zachęcanie do podejmowania decyzji; 3.1.3. Zespołowe rozwiązywanie zadań; 3.2. Negatywne skutki uczenia się pamięciowego; 3.3. Rozwiązywanie problemu jako aktywny proces; 3.4. Rola nauczyciela w organizowaniu strategii rozwiązywania problemu; 4. Rozwiązywanie problemów w procesie kształcenia dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym; 4.1. Przygotowanie się nauczyciela do rozwiązywania problemów; 4.2. Dobór odpowiednich problemów; 4.3. Stworzenie warunków do rozwiązywania problemów; 4.4. Stosowane techniki rozwiązywania problemów; 4.5. Strategia postępowania w sytuacji problemowej; 5. Wskazówki metodyczne dla nauczycieli w przedszkolu; 5.1. Rodzaje działalności dzieci podczas rozwiązywania problemów; 5.2. Planowanie zajęć; 5.3. Ranga edukacji przedszkolnej; 6. Wskazówki metodyczne dla nauczycieli klas I-III szkoły podstawowej; 6.1. Wskazówki dla nauczycieli klasy pierwszej; 6.1.1. Obserwacje dzieci; 6.1.2. Plany lekcyjne; 6.2. Wskazówki dla nauczycieli klasy drugiej; 6.2.1. Plany lekcyjne - indywidualizowanie uczenia się; 6.3. Wskazówki dla nauczycieli klasy trzeciej; Zakończenie; Literatura
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38557, W.38558, W.38560, W.38559, W.38561 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; 1. Nauczenie problemu w rozwijaniu aktywności dziecka; 1.1. Pojecie problemu; 1.2. Rodzaje problemów; 1.3. Usytuowanie rozwiązania problemów w kształceniu dzieci; 1.4. Aktywność dziecka warunkiem efektywności jego uczenia się; 2. Teoretyczne podstawy rozwiązywania problemów przez dzieci; 2.1. Rozwiązywanie problemów dynamicznym procesem uczenia się; 2.2. Rola zadań problemowych; 2.3. Pojęcie wiedzy u dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym; 3. Czynniki warunkujące uczenie się dzieci; 3.1. Konstruowanie wiedzy przez dzieci; 3.1.1. Czynności (działalność) jako wartość w opinii dziecka; 3.1.2. Zachęcanie do podejmowania decyzji; 3.1.3. Zespołowe rozwiązywanie zadań; 3.2. Negatywne skutki uczenia się pamięciowego; 3.3. Rozwiązywanie problemu jako aktywny proces; 3.4. Rola nauczyciela w organizowaniu strategii rozwiązywania problemu; 4. Rozwiązywanie problemów w procesie kształcenia dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym; 4.1. Przygotowanie się nauczyciela do rozwiązywania problemów; 4.2. Dobór odpowiednich problemów; 4.3. Stworzenie warunków do rozwiązywania problemów; 4.4. Stosowane techniki rozwiązywania problemów; 4.5. Strategia postępowania w sytuacji problemowej; 5. Wskazówki metodyczne dla nauczycieli w przedszkolu; 5.1. Rodzaje działalności dzieci podczas rozwiązywania problemów; 5.2. Planowanie zajęć; 5.3. Ranga edukacji przedszkolnej; 6. Wskazówki metodyczne dla nauczycieli klas I-III szkoły podstawowej; 6.1. Wskazówki dla nauczycieli klasy pierwszej; 6.1.1. Obserwacje dzieci; 6.1.2. Plany lekcyjne; 6.2. Wskazówki dla nauczycieli klasy drugiej; 6.2.1. Plany lekcyjne - indywidualizowanie uczenia się; 6.3. Wskazówki dla nauczycieli klasy trzeciej; Zakończenie; Literatura
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39321 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Słowo wstępne; Wprowadzenie (Alfons Aischinger); 1. Faza przygotowawcza; 1.1. Ustalenie indywidualnych wskazań; 1.2. Przeciwwskazania; 1.3. Skład grupy; 1.4. Kontrakt; 1.5. Intersubiektywne wskazania; 2. Setting - układ (Walter Holl); 3. Struktura zajęć z wykorzystaniem psychodramy i techniki terapii (Alfons Aichinger); 3.1. Faza początkowa; 3.2. Faza zabawy; 3.2.1. Wprowadzenie w atmosferę zabawy; 3.2.2. Przykład prowadzących; 3.2.3. Nadawanie struktur; 3.2.4. Zamiana ról; 3.2.5. Lustra; 3.2.6. Rozmowa z samym sobą; 3.2.7. Dublowanie i sobowtóry; 3.2.8. Interpretujące interwencje; 3.3. Faza końcowa; 4. Plan organizacji grupy (Walter Holl); 4.1. Faza początkowa; 4.1.1. Struktura pierwszego spotkania grupy; 4.1.2. O sytuacji terapeuty / terapeutki na pierwszych zajęciach grupy; 4.1.3. Opracowanie tematu grupowego; 4.1.4. Piąte zajęcia; 4.2. Faza pośrednia; 4.3. Faza końcowa; 5. Specjalne sposoby interwencji w przypadku poszczególny dzieci; 5.1. Interwencje w przypadku dzieci z zahamowaniami / dzieci lękliwych; 5.1.1. Interwencje prowadzących; 5.1.2. Interwencje z pozycji objętej roli; 5.2. Interwencje w przypadku dzieci agresywnych; 5.2.1. Interwencje z pozycji prowadzących; 5.2.1. Interwencje z pozycji posiadanej roli; 6. Interwencje ukierunkowane na proces grupowy (Alfons Aichinger); 6.1. Interwencje w przypadku konfliktów pomiędzy dziećmi i prowadzącymi; 6.2. Konflikt edypowy w grupie; 6.3. Interwencje w przypadku konfliktów w stosunkach pomiędzy dziećmi; 6.3.1. Interwencje na płaszczyźnie werbalnej; 6.3.2. Interwencje na płaszczyźnie niewerbalnej; 6.4. Tworzenie się podgrup; 7. Wymagania stawiane terapeutom (Walter Holl); 7.1. Aspekty rzutowania cech i wartości; 7.2. Rzutowanie przez terapeutów na dzieci; 7.3. Procesy rzutowania poszczególnych fazach grupowych; 7.4. Problemy ko-terapii; 8. Uwagi końcowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9681, W.40301, W.40300, W.p9680, W.40299 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37066 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37917 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37737, W.37139 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37260 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40413 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wprowadzenie. Chodzenie w prawdzie; 1.Odkrywanie, co dzieci mówią sobie samym. Zatrzymaj się, obserwuj i słuchaj, czego dzieci NIE mówią; 2.Przysłuchiwanie się temu, co dziecko mówi sobie samo. Co twoje dziecko sądzi na temat pewnych wydarzeń?; 3.Wchodzenie w świat dziecka. Mówienie dzieciom prawdy o nich samych; 4.Komu przypisać winę? Odnajdywanie prawdy o przyczynach; 5.Siła emocji. Rozpoznawanie zgodnych z prawdą emocji; 6.Jak radzić sobie z silnymi uczuciami. Pomaganie dziecku przytłoczonemu emocji; 7.Gdy twoje dziecko przeżywa depresję. Podnoszenie na duchu w prawdzie; 8.Praktyczna pomoc dla dziecka żyjącego w niepokoju. Stawianie czoła bezpodstawnym obawom; 9."To ty pobudzasz mnie do gniewu!". Demaskowanie kłamstw, które prowadzą do złośc; i10.Panowanie nad sobą. Kształtowanie samokontroli przez dialog wewnętrzny; 11.Podstawa. Rozwiązywanie problemów przy pomocy prawdy; 12."Jeśli mam ci powiedzieć prawdę...". Nauka szczerego komunikowania się z innymi; 13.W oczekiwaniu nagrody. Wyznaczanie zgodnych z prawdą celów i norm; Dodatek; Przypisy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38231, W.38232 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.35140 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39750 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na k. tytuł.: Psychiologii[!]. Wydano staraniem Podyplomowego Studium Terapii Pedagogicznej na Wydziale Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstoku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42121 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38577, W.38579, W.38578 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologja wieku dojrzewania / Stefan Baley. - Wyd. 2. - Lwów; Warszawa : Książnica Atlas, 1932. - 262 s., [3] k. tabl. : il., wykr. ; 22 cm.
(Biblioteka Pedagogiczno - Dydaktyczna ; Nr 5)
Publikacja dostępna w wersji elektronicznej - Biblioteka Cyfrowa Politechniki Śląskiej http://delibra.bg.polsl.pl/dlibra
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pracownia cymeliów
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Sp.40342 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40141, W.39865, W.39972 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wprowadzenie; Część pierwsza: 1. Dziecko i jego światy; 2. Odkrywanie świata przedstawionego w literaturze (o regułach czytania prozy narracyjnej przez dziecko); 3. Nauka lektury; 4. Samodzielna lektura - własne odkrycie świata; Część druga:5. Bohater literacki w funkcji pośrednika; 6. Przestrzeń międzyosobowa a wychowanie (o modelach wierszy dla dzieci); Część trzecia:7. Dziecięcość jako kategoria estetyczna (poezja Kazimiery Iłłakiewiczówny); 8. Bohater a świat przedstawiony (próba odczytania mitu w powieściach Marka Twaina); 9. Autor powieści jako bohater (w poszukiwaniu prawdy o świeci przedstawionym w powieściach Zygmunta Nowakowskiego "Przylądek Dobrej Nadziei"); 10. Stylizacja świata przedstawionego (opowiadania Tadeusza Różewicza w kontekście noweli Marii Konopnickiej); Zamknięcie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.34787, W.34784, W.34785, W.34788, W.34786 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wprowadzenie; Część pierwsza: 1. Dziecko i jego światy; 2. Odkrywanie świata przedstawionego w literaturze (o regułach czytania prozy narracyjnej przez dziecko); 3. Nauka lektury; 4. Samodzielna lektura - własne odkrycie świata; Część druga:5. Bohater literacki w funkcji pośrednika; 6. Przestrzeń międzyosobowa a wychowanie (o modelach wierszy dla dzieci); Część trzecia:7. Dziecięcość jako kategoria estetyczna (poezja Kazimiery Iłłakiewiczówny); 8. Bohater a świat przedstawiony (próba odczytania mitu w powieściach Marka Twaina); 9. Autor powieści jako bohater (w poszukiwaniu prawdy o świeci przedstawionym w powieściach Zygmunta Nowakowskiego "Przylądek Dobrej Nadziei"); 10. Stylizacja świata przedstawionego (opowiadania Tadeusza Różewicza w kontekście noweli Marii Konopnickiej); Zamknięcie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38742 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39909, W.39910, W.40297 (3 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej