Poradnik
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Audiobooki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(10)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(11)
Autor
Anna Sawicka-Chrapkowicz
(1)
Burke Hilda
(1)
Chmura Joanna
(1)
Deptuła Maria
(1)
Furtak Dominika
(1)
Grabowska Natalia
(1)
Gwiazdowska-Stańczak Sylwia
(1)
Herbert Martin
(1)
Kabat-Zinn Jon
(1)
Kania Iwona
(1)
Majewska Ewa
(1)
McEwan Elaine K
(1)
Penman Danny
(1)
Suchon Szymon
(1)
Trzcińska-Hildebrandt Agata
(1)
Tupek Patrycja
(1)
Waligóra Anna
(1)
Williams J. Mark G
(1)
Wołosik Anna
(1)
Węglińska Maria
(1)
Zimnoch Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Odbiorca
Pedagodzy
(3)
Nauczyciele
(2)
Psycholodzy
(2)
Dyrektorzy szkół
(1)
Rodzice
(1)
Terapeuci pedagogiczni
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Temat
Młodzież
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Doradztwo zawodowe
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Fonoholizm
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Klimat szkoły
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Mindfulness
(1)
Molestowanie seksualne
(1)
Motoryka mała
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Młodzież z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Nauczyciele
(1)
Obserwacja pedagogiczna
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Pomieszczenia dydaktyczne
(1)
Prace magisterskie
(1)
Przemoc w szkole
(1)
Regulamin szkolny
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Rozwój społeczny
(1)
Smartfon
(1)
Stres
(1)
Techniki samopomocy
(1)
Terapia zajęciowa
(1)
Trening grupowy (psychologia)
(1)
Uczniowie
(1)
Uczniowie klas początkowych
(1)
Wspomaganie rozwoju
(1)
Wybór zawodu
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Zaangażowanie szkolne
(1)
Zmysły
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Opracowanie
(24)
Praca zbiorowa
(20)
Podręcznik
(19)
Monografia
(13)
Poradnik
(11)
Publikacje naukowe
(8)
Raport z badań
(7)
Scenariusz zajęć
(6)
Karty pracy ucznia
(3)
Debata
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Poradniki dla nauczycieli
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Arkusz obserwacji
(1)
Komentarz
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1)
Pamiętniki angielskie
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca dyplomowa
(1)
Prace popularne [Typ publikacji]
(1)
Prace zebrane [Typ publikacji]
(1)
Program nauczania
(1)
Recenzja naukowa
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(8)
Psychologia
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wstajesz rano i sięgasz po telefon? Nieustannie sprawdzasz media społecznościowe? Natychmiast reagujesz na dźwięk powiadomień? Jedziesz do pracy i grasz na telefonie? Kładziesz się spać, dopiero gdy upewnisz się, że przeczytałeś już wszystkie wiadomości? Jeśli odpowiedziałeś na te pytania pozytywnie, to być może jesteś uzależniony od telefonu. Smartfon to potężne urządzenie, które z pewnością na wiele sposobów poprawiło twoje życie, ale korzystanie z niego może zabierać zbyt wiele czasu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.44145 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści : 1. Wprowadzenie  1.1. Obserwacja    1.2. Określenie grupy wiekowej  1.3. Przygotowanie obserwacji     1.4. Warunki prowadzenia obserwacji    1.5. Zakończenie obserwacji  1.6. Wnioski  2. Interakcje społeczne  2.1. Kontakt wzrokowy    2.2. Dialog toniczny  2.3. Zabawa    3. Rozwój poznawczy    3.1. Percepcja wzrokowa  3.2. Rysunek postaci  3.3. Lateralizacja    3.4. Schemat ciała    3.5. Pamięć    3.5.1. Pamięć mechaniczna  3.5.2. Pamięć słowna   3.6. Orientacja przestrzenna  4. Komunikacja  4.1. Mimika i gest  4.2. Mowa werbalna czynna  4.3. Mowa bierna    4.4. Echolalie  5. Motoryka  5.1. Motoryka duża  5.1.1. Aktywność ruchowa  5.1.2. Chód, stanie na nodze, podskoki  5.1.3. Równoważnia    5.1.4. Kręgle i piłka  5.2. Motoryka mała  5.2.1. Czynności manualne  5.2.2. Pamięć mięśniowa, proceduralna  5.2.3. Koordynacja wzrokowo-ruchowa (oko — ręka)    6. Naśladownictwo  7. Zachowania    8. Podsumowanie  9. Arkusz obserwacyjny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.44102 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka adresowana jest do pedagogów szkolnych i nauczycieli opracowujących szkolny program profilaktyki czy szkolny program wychowania oraz osób pracujących z dziećmi i młodzieżą zagrożoną: wychowawców świetlic socjoterapeutycznych i środowiskowych, a także nauczycieli uczących w szkołach z dużym odsetkiem kłopotliwych dzieci czy trudnej młodzieży. Może ona także służyć studentom pedagogiki i pracy socjalnej oraz badaczom zainteresowanym problemami profilaktyki ukierunkowanej na dzieci i młodzież z grup ryzyka. W pierwszym tomie przedstawiono procedury, techniki i narzędzia wyłaniania dzieci i młodzieży zagrożonej z powodu niesprzyjających warunków rozwoju w rodzinie i w środowisku szkolnym. Szczególną uwagę zwrócono na dzieci odrzucane przez rówieśników: agresywne i nieśmiałe, krzywdzone w środowisku rodzinnym oraz na kompetencje wychowawcze rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i kontrolę rodzicielską w okresie dorastania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.44155 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Poradnik przedstawia optymalny klimat szkoły, który sprzyja efektywnemu uczeniu się. Szkoła ukazana za pomocą metafory drzewa skupia w sobie wiele komponentów, z których każdy odgrywa konkretną rolę w zapewnieniu uczniom dobrostanu – zarówno w perspektywie „tu i teraz”, jak i w odniesieniu do przyszłości (i dorosłości).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.44122 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wychowanie Dzieci 4)
Które dzieci nie rzucają przedmiotami, nie krzyczą i nie kłócą się z rodzeństwem? Krnąbrne zachowanie naszych pociech to chleb codzienny. Dzięki tej książce nauczymy się rozpoznawać postawy dzieci, które powinny wzbudzać nasz niepokój, oraz te, które są naturalne w ich wieku. Nauczymy się oceniać poziom kłótni wywołanych przez dzieci oraz poznamy metody przeciwdziałania i radzenia sobie z ich agresywnymi zachowaniami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.44182 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Publikacja ma wspierać nauczycieli, doradców zawodowych, psychologów, pedagogów oraz trenerów, chcących w systematyczny sposób pracować z uczniami, w szczególności w ramach obligatoryjnych dla szkoły i kierowanych do uczniów działań doradczych. Działania te dotyczą pomocy uczniom w procesie rozwoju, istotnych z punktu widzenia rynku pracy, kompetencji społecznych oraz przygotowaniu uczniów do samodzielnego projektowania własnej kariery edukacyjnej i zawodowej. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.44158 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści : Przedmowa Dla kogo jest ta książka co książka zawiera przegląd treści kwestia definicji ostrzeżenie podziękowania O autorce 1. Siedem zwyczajów dobrego dyrektora Siedem zwyczajów umożliwiających dyrektorowi racjonalne postępowanie z trudnymi nauczycielami Zwyczaj 1: Bądź asertywnym administratorem Zwyczaj 2: Bądź wzorem do naśladowania Zwyczaj 3: Bądź osobą komunikatywną Zwyczaj 4: Pielęgnuj pozytywną kulturę szkolną Zwyczaj 5: Wnoś swój wkład we współpracę Zwyczaj 6: Prowadź asertywne interwencje Zwyczaj 7: Działaj natychmiast Podsumowanie 2. Jak asertywnie prowadzić interwencję Najważniejsze atrybuty asertywnej interwencji AI jest asertywna AI jest precyzyjna AI jest pomocna AI jest uporządkowana AI jest procesem ciągłym AI jest stworzona do promowania rozwoju i zmiany w zachowaniu nauczycieli , Trzy fazy asertywnej interwencji Faza I: Prezentacja stanowiska dyrektora Faza II: Odpowiedź nauczyciela Faza III: Rozmowa motywująca Jak przeprowadzić asertywna interwencję Zastanów się Przeczytaj kontrakt nauczyciela Wybierz nauczyciela Określ zachowanie nauczyciela Napisz swoją prezentację Zaplanuj spotkanie Przygotuj się na spotkanie Przeprowadź AI Bądź przygotowany na przykre doznania Podsumowanie 3. Strategie radzenia sobie z zdenerwowanymi, zawiedzionymi lub zwyczajnie niekompetentnymi nauczycielami Zrozumienie gniewnych nauczycieli Co działa, a co nie To jak postępować z gniewnym nauczycielem? Typy gniewnych nauczycieli Nauczyciele agresywni Malkontenci Cynicy Perfekcjoniści Bufoni Nauczyciele biernie agresywni Charakterystyka podstępnych nauczycieli Sabotażyści Plotkarze Kłamcy Charakterystyka męczącego nauczyciela Wszechwiedzący Dowcipnisie Gaduły Jak sobie radzić z gniewnymi nauczycielami studium przypadku: nauczyciel krytyczny i niegodziwy Studium przypadku: Susan Podsumowując 4. Strategie radzenia sobie z nauczycielami, którzy mają przejściowe problemy, są zaburzeni psychicznie lub weszli w konflikt z prawem Charakterystyka nauczycieli mających chwilowe problemy Charakterystyka nauczycieli z zaburzeniami psychicznymi Charakterystyka nauczycieli mających konflikt z prawem Jak radzić sobie z nauczycielami, którzy mają chwilowe kłopoty. Jak sobie radzić z nauczycielami, którzy cierpią na zaburzenia psychiczne Studium przypadku: Mój najtrudniejszy nauczyciel Studium przypadku: Rehabilitacja Dawida - moja misja ochotnicza Wytyczne dla dyrektorów Patrz optymistycznie Dokumentuj Korzystaj z pomocy fachowców Skorzystaj z pomocy związków zawodowych Bądź przygotowany Trzeba umieć powiedzieć pas Bądź wytrwały i konsekwentny Nie poddawaj się Jak radzić sobie z nauczycielami, którzy mają konflikt z prawem. Studium Przypadku: Kręgi na wodzie - konfrontacja z negatywną kulturą szkoły. Podsumowując 5. Strategie postępowania z wyczerpanymi, zestresowanymi lub wypalonymi nauczycielami Z Perspektywy dyrektora Studium przypadku: Perspektywa Dyrektora - Dwudziestu wykończonych nauczycieli Źródła energii czynniki wyczerpujące inywidualną energię charakterystyka wypalonego nauczyciela Studium przypadku: Perspektywa Nauczyciela - Stres, stres i jeszcze raz stres W jaki sposób administracja zużywa energię nauczycieli Zapominamy o tym, kto naprawdę pracuje Nie szanujemy czasu nauczycieli Oczekujemy zobowiązań na całe życie Zajmujemy się gromadzeniem drewna, zamiast patrzeć w morze Nie kończymy tego co zaczęliśmy Jak postępowć z wyczerpaną szkołą Żadnych założeń Właściwa hierarchizacja Konfrontacja negatywnego myślenia Bądź animatorem Samotna walka musi odejść w przeszłość Słuchaj Chwal i nagradzaj aprobujących Planujcie razem Rozmawiaj z władzami oświatowymi Zachęcaj Bądź ufny Zatrzymaj się Czysty Dom Wyciśnij cytrynę Podsumowanie 6. Strategie pracy z nauczycielami, którzy są zagubieni, nieudolni albo zwyczajnie niekompetentni Charakterystyka źle uczących nauczycieli Zagubieni nauczyciele Zagubieni nowicjusze Zagubieni weterani Nauczyciele nieudolni Nauczyciele niekompetentni Studium przypadku: Niekompetentny nauczyciel Jak sobie radzić z nauczycielami nie umiejącymi uczyć Zagubieni nowicjusze Zagubieni weterani: Lakę Wobegon Teachers Nieudolni i niekompetentni nauczyciele Podsumowanie 7. Sześćdziesiąt sposobów na docenianie, energetyzowanie i wspomaganie nauczycieli.. Wnioski Materiały dodatkowe - Część A Podręcznik Komunikowania od A do Z Materiały dodatkowe - Część B Pakiet budowniczego kultury Część 1: narzędzia badawcze Kwestionariusz Samooceny Poziomu Asertywności Ocena dziesięciu cech skutecznego dyrektora Lista kontrolna zdrowia szkoły Lista kontrolna zachowania członków grona nauczycielskiego Część 2: ćwiczenia podnoszące poziom pracy zespołu., Ćwiczenie: Kodeks Etyczny Ćwiczenie: Normy w kulturze naszej szkoły Technika: Analiza pola siłowego Technika: Spotkanie na parkingu Technika: Apollo Technika: Analiza SWOT Bibliografia Wnioski Materiały dodatkowe - Część A Podręcznik Komunikowania od A do Z Materiały dodatkowe - Część B Pakiet budowniczego kultury Część 1: narzędzia badawcze Kwestionariusz Samooceny Poziomu Asertywności Ocena dziesięciu cech skutecznego dyrektora Lista kontrolna zdrowia szkoły Lista kontrolna zachowania członków grona nauczycielskiego Część 2: ćwiczenia podnoszące poziom pracy zespołu., Ćwiczenie: Kodeks Etyczny Ćwiczenie: Normy w kulturze naszej szkoły Technika: Analiza pola siłowego Technika: Spotkanie na parkingu Technika: Apollo Technika: Analiza SWOT Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.44064 (1 egz.)
Książka
Audiobook
CD
W koszyku
Mindfulness to metoda treningu umysłowego, dzięki której zrozumiesz, że dobre samopoczucie i życie w harmonii ze sobą samym wpływa na każde działanie i dodaje odwagi w radzeniu sobie z codziennymi przeciwnościami. Poznaj sprawdzony ośmiotygodniowy program, nawiązujący do terapii poznawczej opartej na uważności (MBCT), wykorzystywanej z sukcesami m.in. w leczeniu depresji. Odzyskaj radość życia i naucz się, jak radzić sobie w walce ze stresem oraz rozdrażnieniem, w dobie codziennego zabiegania i chronicznego braku czasu. Doskonałym uzupełnieniem książki jest płyta z medytacjami, dzięki którym zaczniesz świadomie doświadczać chwili obecnej i docenisz "tu i teraz". Pragniesz żyć pełniej i szczęśliwiej? Zdecydowanie polecam przystępne metody, które znajdziesz w tej książce. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.44128 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści : Wstęp 1 . Zmysł wzroku – stymulacja percepcji i funkcji wzrokowych 1.1. Co jest w domu? – zestaw do wyszukiwania przedmiotów 1.2. Kolorowe jajka – układanie pomponów w wytłoczkach 1.3. Kostka emocji 1.4. Świat w butelce – butelki sensoryczne 1.5. Zestaw obrazków – kalambury 2 . Zmysł słuchu – stymulacja percepcji i funkcji słuchowych 2.1. Duży kij deszczowy 2.2. Mały kij deszczowy 2.3. Grzechotki 2.4. Grzechotki niespodzianki 3 . Zmysł dotyku – stymulacja systemu dotykowego 3.1. Listwa sensoryczna 3.2. Memory dotykowe 3.3. Obraz sensoryczny 3.4. Skarpetki sensoryczne 3.5. Szorstkie liczby 3.6. Woreczki sensoryczne 4 . Motoryka mała – doskonalenie sprawności palców i dłoni 4.1. Karty pracy do grafomotoryki 4.2. Kolorowe dłonie – wzorniki i gumki do wkładania na palce 4.3. Przewlekanki 4.4. Wieszamy pranie – suszarka z akcesoriami 4.5. Wypełnij – karty pracy z pustymi miejscami 4.6. Zakręć mnie – listwa z korkami do zakręcania 4.7. Zaplatana deska – deska z gwoździami do zaplatanek 5 . Pomoce do stymulacji polisensorycznej 5.1. Bluza sensoryczna 5.2. Rozpoznaj zapach – pojemniki zapachowe 5.3. Sakiewki obciążeniowe 5.4. Story Cubes – kostki do tworzenia historii 5.5. Tablica manipulacyjna 5.6. Układanka twarzy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W.44119 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak pisać pracę magisterską? : poradnik dla studentów / Maria Węglińska. - Wydanie 10. - Kraków : Impuls, 2016. - 127, [1] strona ; 21 cm.
Pozycja składa się z trzech części. Pierwsza zawiera głównie wybrane definicje podstawowych pojęć, zwłaszcza metodologicznych, które będą pomocne zarówno na etapie konceptualizacji i planowania badań empirycznych, jak i w trakcie redagowania pracy. Zawiera ona także ważne elementy wiedzy metodologicznej, związane z klasyfikacją metod badań, rodzajami badań, grupami czynników różnicujących oraz procedura badawczą. Część druga przedstawia konstrukcję pracy jako całości. Część trzecia zawiera zestaw wyrażeń i zwrotów związanych z rozpoczęciem, zakończeniem różnych rozdziałów pracy, z prezentacją i analizą danych empirycznych. Wszystkie uwagi zamieszczone w tej pracy mają charakter życzliwych uwag, a nie sztywnych i bezwzględnie obowiązujących norm.
Spis treści : Wprowadzenie Część pierwsza 1. Aparatura pojęciowa związana z metodologią 1.1. Temat pracy 1.2. Cel badań 1.3. Problem 1.4. Hipoteza 1.5. Zmienne i ich graficzne przedstawienie 1.6. Co oznacza słowo „wskaźnik”? Rodzaje wskaźników. Dobór i interpretacja wskaźników 1.7. Klasyfikacja metod badań 1.8. Pojęcie metody badań 1.9. Techniki badawcze 1.10. Narzędzie badawcze 1.11. Eksperyment pedagogiczny 1.12. Monografia pedagogiczna 1.13. Metoda indywidualnych przypadków 1.14. Metoda sondażu diagnostycznego 1.15. Co nazywamy obserwacją? 1.16. Wywiad 1.17. Ankieta 1.18. Określenie analizy dokumentów 1.19. Pojęcie testu osiągnięć szkolnych 1.20. Arkusz obserwacyjny 1.21. Kwestionariusz 1.22. Skala 1.23. Kategoryzacja 1.24. Korelacja 1.25. typ badań 1.26. Badania diagnostyczne 1.27. Grupy czynników 1.28. Etapy badań pedagogicznych Część druga 2. Strona formalno-językowa pracy 2.1. Strona tytułowa 2.2. Struktura pracy 2.3. Wstęp (słow. wstępne, zagadnienia wstępne, wprowadzenia0 2.4. Układ rozdziału 2.5. Struktura części teoretycznej 2.6. Struktura rozdziału metodologicznego 2.7. Definicja pojęć 2.8. Zakończenie pracy 2.9. Tabela 2.10. Wykres i tabela 2.11. Przypisy 2.12. Bibliografia 2.13. Załączniki 2.14. Akapit 2.15. Wybór formy czasowników 2.16. Wyrazy spajające treść 2.17. Rejestr niektórych wyrażeń i zwrotów metatekstowych podkreślających porządek i logiczność wypowiedzi 2.18. Słownictwo wyrażające stosunek piszącego do własnej wypowiedzi, wyrazy oceniające 2.19. Zestaw zwrotów nawiązujących do wypowiedzi zarówno przedmówców, jak i własnych, wcześniejszych 2.20. Zwroty grzecznościowe 2.21. Przepisywanie na maszynie Część trzecia 3. Zestaw wyrażeń i zwrotów pomocnych w redagowaniu pracy 3.1. Jak zatytułować rozdział teoretyczny? 3.2. Zestaw wyrażeń określających podstawy metodologiczne i organizację badań 3.3. Zwroty służące wprowadzeniu definicji 3.4. Zestaw określeń pomocnych w formułowaniu hipotez 3.5. Jak rozpocząć rozdział – przykłady 3.6. Typowe sformułowania dotyczące zapowiedzi wprowadzeniatabeli 3.7. Rejestr proponowanych sformułowań rozpoczynających analizę danych 3.8. Słownictwo stosowane przy analizie i interpretacji danych 3.9. Wprowadzenie cytatu 3.10. Sformułowania służące wprowadzaniu przykładów 3.11. Zestaw wyrażeń określających nasilenie 3.12. Przykłady wypowiedzi podsumowujących rozdział (podsumowanie rozdziału; wnioski; uwagi końcowe; wnioski ogólne; podsumowanie i wnioski) 3.13. Zestaw sformułowań rozpoczynających zakończenie pracy Bibliografia (wybrane pozycje)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.44117 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
W książce zostały przedstawione w przystępnej formie pro­blemy przemocy ze względu na płeć w relacjach rówieśniczych, zjawiska uznawanego w wielu krajach za społeczny problem. W Polsce rówieśnicza agresja seksualna nie jest postrzegana jako zjawisko szczególne i odrębne, nie doczekała się, jak dotąd, należytego opracowania, nie ma też własnej nazwy. Stąd zawarta już w tytule propozycja, aby niewłaściwe zachowania o charakterze seksualnym w grupie rówieśniczej opisywać terminem „napastowanie seksualne”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.44167 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej