Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(451)
Forma i typ
Książki
(449)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Pliki i bazy danych
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
dostępne
(415)
tylko na miejscu
(29)
nieokreślona
(4)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(422)
Pracownia cymeliów
(29)
Autor
Szuman Stefan
(13)
Piaget Jean
(9)
Jałowiec Magdalena
(8)
Pilecka Władysława
(8)
Żebrowska Maria
(8)
Olechnowicz Hanna
(7)
Faber Adele
(6)
Kościelska Małgorzata
(6)
Mazlish Elaine
(6)
Filipczuk Halina
(5)
Korczak Janusz
(5)
Obuchowska Irena
(5)
Pecyna Maria Bogumiła s
(5)
Przetacznikowa Maria
(5)
Wołoszynowa Lidia
(5)
Arusztowicz Barbara
(4)
Baley Stefan
(4)
Baluch Alicja
(4)
Gordon Thomas
(4)
Makiełło-Jarża Grażyna
(4)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(4)
Pisula Ewa
(4)
Portmann Rosemarie
(4)
Przetacznik-Gierowska Maria
(4)
Rola Jarosław
(4)
Skorny Zbigniew
(4)
Szuścik Urszula
(4)
Bogdanowicz Marta
(3)
Brzezińska Anna
(3)
Ciechanowicz Anna
(3)
Debesse Maurice
(3)
Dennison Gail E
(3)
Dennison Paul E
(3)
Deptuła Maria
(3)
Dobson James
(3)
Dymara Bronisława
(3)
Gajdzińska Monika
(3)
Góralczyk Ewa
(3)
Han-Ilgiewicz Natalia
(3)
Kaja Barbara
(3)
Kozłowska Anna
(3)
Miller Alice
(3)
Minczanowska Aleksandra
(3)
Muszyński Heliodor
(3)
Popek Stanisław
(3)
Rumatowska Beata
(3)
Schaffer H. Rudolph
(3)
Sujak Elżbieta
(3)
Szymańska Zofia
(3)
Więznowska Mariola
(3)
Wojciechowski Aleksander
(3)
Wojnar Irena
(3)
Łopatkowa Maria
(3)
Baum Heike
(2)
Bettelheim Bruno
(2)
Bielicka Izabela
(2)
Bieluga Krystyna
(2)
Binet Alfred
(2)
Blusz Krzysztof
(2)
Bokus Barbara
(2)
Burch Noel
(2)
Bąkowski Wojciech
(2)
Campbell Ross
(2)
Cieślikowski Jerzy
(2)
Cunningham Cliff
(2)
Danilewska Joanna
(2)
Dołęga Zofia
(2)
Fleck-Bangert Rose
(2)
Fonfara Andrzej
(2)
Garnet Ewa
(2)
Gawlik Maria
(2)
Gałkowski Tadeusz
(2)
Grodzka Magdalena
(2)
Guz Sabina
(2)
Górska M
(2)
Herbert Martin
(2)
Hockuba Jadwiga
(2)
Hurlock Elizabeth B
(2)
Inhelder Barbel
(2)
Janiszewska-Nieścioruk Zdzisława
(2)
John-Borys Maria
(2)
Jurkowski Andrzej
(2)
Kielar-Turska Maria
(2)
Klimowicz Tadeusz
(2)
Krasowicz-Kupis Grażyna
(2)
Kubicka Dorota
(2)
Kuchta Jan
(2)
Kukołowicz Teresa
(2)
Kuźma Józef
(2)
Lipkowski Otton
(2)
Maciarz Aleksandra
(2)
Majewicz Piotr
(2)
Makowska Alicja
(2)
Masgutowa Swietłana
(2)
Maurer Alicja
(2)
Morbitzer Janusz
(2)
Muchacka Bożena
(2)
Muzylak Grzegorz
(2)
Pawlak-Rogala Marzenna
(2)
Pilecki Jan
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(28)
2000 - 2009
(137)
1990 - 1999
(136)
1980 - 1989
(51)
1970 - 1979
(10)
1960 - 1969
(44)
1950 - 1959
(7)
1940 - 1949
(6)
1930 - 1939
(17)
1920 - 1929
(8)
1910 - 1919
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(451)
Język
polski
(450)
Odbiorca
Psycholodzy
(3)
Szkoły wyższe
(3)
Fizjoterapeuci
(1)
Logopedzi
(1)
Nauczyciele
(1)
Oligofrenopedagodzy
(1)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(1)
Pedagodzy
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Rehabilitanci
(1)
Rodzice
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Temat
Dziecko
(212)
dziecko
(101)
Wychowanie w rodzinie
(39)
Młodzież
(27)
Wychowanie
(26)
wychowanie w rodzinie
(23)
psychologia dziecka
(21)
Rodzina
(16)
psychologia wychowawcza
(16)
Osobowość
(15)
Psychologia rozwojowa
(15)
Gry i zabawy
(14)
dziecko upośledzone umysłowo
(14)
Sztuka dziecka
(13)
Psychologia dziecka
(12)
młodzież
(12)
Agresywność
(11)
Chorzy w rodzinie
(11)
Dziecko chore
(11)
Psychologia wychowawcza
(11)
Uczenie się
(11)
Dziecko trudne
(10)
Dziecko upośledzone umysłowo
(10)
Mowa
(10)
Nauczanie
(10)
Psychologia
(10)
dziecko trudne
(10)
psychologia rozwojowa
(10)
Dzieci
(9)
Dziecko niepełnosprawne
(9)
Młodzież szkolna
(9)
Nauczanie początkowe
(8)
Stosunki interpersonalne
(8)
Testy
(8)
dziecko chore
(8)
młodzież szkolna
(8)
nauczanie
(8)
psychologia kliniczna
(8)
wychowanie
(8)
Myślenie twórcze
(7)
rodzina
(7)
Dziecko upośledzone fizycznie
(6)
Niepełnosprawni
(6)
Pedagogika
(6)
dziecko niepełnosprawne
(6)
sztuka dziecka
(6)
Dziecko autystyczne
(5)
Literatura dziecięca
(5)
Psychoterapia
(5)
Rodzice
(5)
Rysunek
(5)
Twórczość
(5)
Zespół Downa
(5)
gry i zabawy
(5)
nauczanie początkowe
(5)
psychologia
(5)
stosunki interpersonalne
(5)
twórczość
(5)
Alkoholizm
(4)
Diagnoza
(4)
Dziecko głuche
(4)
Dziecko upośledzone
(4)
Gry i zabawy ruchowe
(4)
Inteligencja (psychol.)
(4)
Język polski
(4)
Mózg
(4)
Nauczyciele
(4)
Przemoc w szkole
(4)
Psychologia kliniczna
(4)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(4)
Stres
(4)
Uczniowie
(4)
Wychowanie przedszkolne
(4)
Zdolności
(4)
kinezjologia edukacyjna
(4)
osobowość
(4)
Alkoholowy Zespół Płodowy
(3)
Biblioterapia
(3)
Czytelnictwo dziecięce
(3)
Dysleksja i dysgrafia
(3)
Dziecko niewidome
(3)
Dziecko przewlekle chore
(3)
Dziecko z ADHD
(3)
Dziecko zdolne
(3)
Empatia
(3)
FAS
(3)
FASD
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Kształcenie integracyjne
(3)
Narząd ruchu
(3)
Niedostosowanie społeczne
(3)
Niepowodzenia szkolne
(3)
Pedagogika specjalna
(3)
Ruchy
(3)
Techniki relaksacyjne
(3)
Terapia zajęciowa
(3)
Wychowanie estetyczne
(3)
autyzm
(3)
dzieci specjalnej troski
(3)
dziecko głuche
(3)
Temat: czas
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Poradnik
(2)
Poradniki dla nauczycieli
(2)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Prace zebrane [Typ publikacji]
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(11)
Edukacja i pedagogika
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
451 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38427, W.38935, W.38426 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Od autora; 1. Trzylatek przed progiem przedszkola; 2. O rozwoju i wadach mowy; 2.1. Ćwiczenie warg; 2.2. Ćwiczenie języka i warg; 3. Jak rozmawiać z dzieckiem?; 4. O kilku potrzebach psychicznych; 5. Granice dziecięcej samodzielności; 6. W co się bawić?; 7. Przed pierwszym dzwonkiem; 8. Zaraz po dzwonku; 9. Dysleksja, dysgrafia; 9.1. Objawy zaburzenia analizy i syntezy wzrokowej; 9.2. Objawy zaburzenia orientacji przestrzennej; 9.3. Objawy zaburzenia analizy i syntezy słuchowej; 9.4. Objawy zaburzeń funkcjonowania analizatora kinestetyczno-ruchowego; 9.5. Objawy zaburzenia procesu lateralizacji; 10. Czy tylko leworęczny?; 11. Matematyczny głąb; 11.1. Liczenie; 11.2. Określanie cech wielkości; 11.3. Rozpoznawanie wartości (mocy) zbioru w dowolnym układzie graficznym; 11.4. Porządkowanie według rosnących i malejących wartości; 11.5. Porządkowanie zbiorów według określonej zasady; 11.6. Równoliczebność - różnoliczność; 11.7. Ciężar i objętość; 11.8. Ćwiczenia z zastosowaniem podstawowych działań arytmetycznych (dla sześcio-, siedmiolatków); 11.9. Ćwiczenia logicznego myślenia; 11.10. Zagadki i łamigłówki matematyczno-logiczne; 11.11. Zabawy z geometrią; 12. Dlaczego kłamią?; 13. Tatuś nie zmieścił się; 14. Bić albo nie bić?; 15. Młodzież skłócona z życiem; 16. Pierwszy zawód i.. pierwszy zawód; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37155, W.37125, W.37156 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42627, W.42628, W.40296, W.40120 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40534 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia pod względem praktycznym stanowi cenny przewodnik do pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych, których z roku na rok przybywa coraz więcej. Dla wielu nauczycieli (szczególnie debiutujących w praktyce pedagogicznej) jest doskonałym vademecum łączącym wiedzę z praktyką, co tym samym znacznie ułatwi im przejście przez doświadczane zmagania w bezpośredniej pracy z uczniami objętymi specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Ponadto stanowi wartościowy materiał dla pedagogów, psychologów, a przede wszystkim nauczycieli, rodziców oraz studentów kierunku pedagogika.
Spis treści : 1. Specjalne potrzeby edukacyjne w regulacjach prawnych Pojęcie specjalnych potrzeb edukacyjnych i ich rozwój w regulacjach prawnych (Renata Gardian-Miałkowska) Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (Ewa Weremczuk) 2. Specjalne potrzeby edukacyjne ucznia z Zespołem Aspergera (ZA) (Ewa Weremczuk) Pojęcie i rozpoznanie ZA Kryteria diagnostyczne Funkcjonowanie ucznia z ZA w szkole Praca z uczniem z ZA System wsparcia i wybrane formy pracy z dzieckiem Terapia behawioralna oparta na teorii uczenia się Program TEACCH Trening umiejętności społecznych (TUS) Inywidualna Stymulacja Słuchu Johansena (IAS) Metoda (program) Son Rise zwana również Metodą opcji Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherbone Rehabilitacja z wykorzystaniem zwierząt Środowisko rodzinne ucznia z ZA Inne trudności z perspektywy pedagoga szkolnego Dostosowanie wymagań edukacyjnych do potrzeb i możliwości uczniów z ZA 3. Specjalne potrzeby edukacyjne ucznia z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD) (Renata Gardian-Miałkowska) Pojęcie i rozpoznanie ADHD Zaburzenia wtórne ADHD: zaburzenia zachowania i zaburzenia opozycyjno-buntownicze Środowisko rodzinne ucznia z ADHD Praca z uczniem z ADHD System wsparcia społecznego i leczenie ucznia z ADHD Inne trudności z perspektywy pedagoga szkolnego Dostosowanie wymagań edukacyjnych do potrzeb i możliwości uczniów z ADHD 4. Specjalne potrzeby edukacyjne ucznia ze Spektrum Płodowych Zaburzeń Alkoholowych (FASD) i Płodowym Zespołem Alkoholowym (FAS) (Renata Gardian-Miałkowska) Etymologia i przyczyny FASD Wczesne rozpoznanie FASD a kryteria diagnostyczne Płodowy Zespół Alkoholowy (FAS) Zaburzenia pierwotne i wtórne System wsparcia ucznia z FASD Dostosowanie wymagań edukacyjnych do potrzeb i możliwości uczniów z FASD Profilaktyka FASD 5. Specjalne potrzeby edukacyjne ucznia niedostosowanego społecznie i zagrożonego niedostosowaniem społecznym (Małgorzata Przybysz-Zaremba) Niedostosowanie społeczne (zagrożenie niedostosowaniem społecznym) – wyjaśnienia definicyjne, deskrypcja, symptomy Zaburzenia wtórne a niedostosowanie społeczne uczniów Stadia niedostosowania społecznego/wykolejenia społecznego Przyczyny niedostosowania społecznego (i zagrożenia niedostosowaniem społecznym) uczniów Środowisko rodzinne jako główne źródło niedostosowania społecznego (i zagrożenia niedostosowaniem społecznym) dzieci i młodzieży – analiza kluczowych czynników Uczeń niedostosowany społecznie (i zagrożony niedostosowaniem społecznym) w szkole – edukacja, pomoc, wsparcie Zasady pracy z uczniem niedostosowanym społecznie (i zagrożonym niedostosowaniem społecznym) Propozycje metod wykorzystywanych w pomocy i wsparciu terapeutycznym uczniów niedostosowanych społecznie (i zagrożonych niedostosowaniem społecznym) Dostosowanie wymagań edukacyjnych do potrzeb i możliwości uczniów niedostosowanych społecznie (i zagrożonych niedostosowaniem społecznym) Pozostałe wskazówki praktyczne w zakresie planowania i organizacji pracy z uczniem niedostosowanym społecznie (i zagrożonym niedostosowaniem społecznym) – zamiast zakończenia 6. Specjalne potrzeby edukacyjne ucznia z doświadczeniem traumy Wprowadzenie (Ewa Weremczuk) Specyfika traumy – próba zdefiniowania zagadnienia (Ewa Weremczuk) Rozpoznanie traumy zgodnie z kryteriami diagnostycznymi (Ewa Weremczuk, Renata Gardian-Miałkowska) Rodzaje traumy (Ewa Weremczuk) Style przywiązania (Renata Gardian-Miałkowska) System wsparcia dziecka z doświadczeniem traumy w środowisku szkolnym a style przywiązania (Renata Gardian-Miałkowska, Ewa Weremczuk) Konsekwencje przebytej traumy w zależności od etapu rozwoju dziecka (Renata Gardian-Miałkowska) Leczenie traumy – terapia ciała i duszy (Renata Gardian-Miałkowska) Leczenie duszy – terapie psychoterapeutyczne Leczenie ciała – terapie wspomagające oddziaływania psychoterapeutyczne Dostosowanie wymagań edukacyjnych do potrzeb i możliwości uczniów z doświadczeniem traumy (Renata Gardian-Miałkowska)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.44138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39363, W.40732, W.39365, W.39366, W.40731, W.39364 (6 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41635, W.41689 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42016 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
DVD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. AV/DVD/140, AV/DVD/139 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41641 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
DVD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. AV/DVD/172 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41451 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja małego dziecka ; T. 13)
Spis treści : Edukacja małego dziecka – nowe wyzwania, stare dylematy Katarzyna Sadowska Wczesnodziecięca edukacja w żłobku – stare dylematy, nowe wyzwania     Ewa Jędrzejowska Praca w grupach jako istotna forma organizacyjna w edukacji przedszkolnej  Radmila Burkovičová Indywidualnie zidentyfikowane potrzeby samokształcenia nauczycielek przedszkola  Bronislava Kasáčová Dieťa ako objekt výskumu a subjekt edukácie Čo si myslia dospelí o deťoch na prahu vzdelávania?  Mariana Cabanová Kvalitatívna analýza výpovedí dospelých o dnešných deťoch na prahu vzdelávania  Ku edukacji wspierającej rozwój dziecka w niższych klasach szkoły podstawowej  Aleksandra Kruszewska Dzieci sześcio- i siedmioletnie trzy lata później – diagnoza kompetencji trzecioklasistów  Renata Reclik Determinanty jakości wczesnoszkolnej edukacji matematycznej w opinii studentów edukacji elementarnej  Małgorzata Drost-Rudnicka Edukacja ogólnotechniczna małego dziecka w szkolnej rzeczywistości  Renata Raszka Uczniowie edukacji wczesnoszkolnej o pieniądzach  Elżbieta Marek Aranżacja przestrzeni edukacyjnej a rozwój dziecka  Nauczyciel w (z)reformowanej rzeczywistości szkolnej Anna Szafrańska Wybory, nadzieje i dylematy – przyszli nauczyciele dzieci młodszych o wybranym zawodzie  Agnieszka Leszcz-Krysiak Nauczyciel twórczy – konieczność w reformowanym systemie oświaty: doniesienie z badań    Łucja Reczek-Zymróz Wartości preferowane we współczesnym modelu bycia nauczycielem wczesnej edukacji: na przykładzie badań porównawczych przeprowadzonych na terenie południowej Polski (Tarnów) oraz północnych i południowych Węgrzech (Kaposvári i Sárospatak)  Danuta Dyrek Pedagodzy i nauczyciele otwierający się na potrzeby dziecka szansą edukacji    Małgorzata Zalewska-Bujak Nauczyciel o sobie i innych nauczycielach w świecie szkoły (z perspektywy nauczycielskich narracji)  Beata Oelszlaeger-Kosturek Odczytywanie znaczeń wypowiedzi uczniów przez nauczyciela – wybrane problemy  Jadwiga Oleksy Podręcznik jako narzędzie sterujące działaniami nauczyciela i aktywnością edukacyjną uczniów klas I–III   
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.44103 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. d41001, d41000 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39839 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Intencją, jaka przyświecała Autorce przy pisaniu książki było przybliżenie Czytelnikowi „niechcianych” uczuć, takich jak: smutek, złość, wstyd, lęk. Bohaterowie pięciu baśni zaprezentowanych w publikacji, których nazwała Czujątkami, mierzą się z trudnymi emocjami i odkrywają, jak bardzo są one potrzebne w życiu.Do każdej baśni Autorka opracowała propozycję scenariusza zajęć, który może być modyfikowany przez prowadzącego w zależności od czasu trwania warsztatu oraz specyficznych potrzeb danego dziecka czy grupy dzieci, a także wykorzystywany do indywidualnej pracy terapeutycznej. Książka może być także narzędziem dla rodziców do budowania z dzieckiem dialogu dotyczącego przeżywanych emocji i odkrywania oraz nazywania ukrytych w nich potrzeb.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.44101 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42133 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43271, W.43272 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42508 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej