Zachowanie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(31)
Forma i typ
Książki
(31)
Dostępność
dostępne
(31)
Placówka
Wypożyczalnia
(31)
Autor
Spionek Halina
(4)
Bieńkowska Izabela
(2)
Chłopkiewicz Maria
(2)
Modrzejewska Justyna
(2)
Bereza Bernarda
(1)
Bogdanowicz Marta
(1)
Buss David M
(1)
Cieślik Elżbieta
(1)
Florek Anna
(1)
Ganeri Anita
(1)
Hillenbrand Clemens
(1)
Kloppel Renate
(1)
Kossewska Joanna
(1)
Kozakiewicz Mikołaj
(1)
Lewicka Maria
(1)
Majewicz Piotr
(1)
Maruszewski Tomasz
(1)
Mieszalski Stefan
(1)
Orski Marek
(1)
Ossowska Maria
(1)
Oszwa Urszula
(1)
Paśniewska-Kuć Zofia
(1)
Pielecki Andrzej
(1)
Pilecka Władysława
(1)
Piszczek Maria
(1)
Skorny Zbigniew
(1)
Sołtysiak Teresa
(1)
Stanik Jan M
(1)
Szwedler Inga
(1)
Taylor Kate
(1)
Tomaszewski Tadeusz
(1)
Trzebiński Jerzy
(1)
Vliex Sabine
(1)
Zajączkowski Krzysztof
(1)
Święcicka Joanna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(9)
1980 - 1989
(6)
1970 - 1979
(3)
1960 - 1969
(1)
1950 - 1959
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Temat
Powieść polska
(1089)
Polska
(758)
Dziecko
(481)
Poezja polska
(461)
Literatura polska
(456)
Zachowanie
(-)
Opowiadanie polskie
(363)
Wychowanie
(277)
Nauczanie
(274)
nauczanie początkowe
(265)
dziecko
(247)
Język polski
(236)
Pedagogika
(227)
Dramat polski
(223)
język polski
(197)
Nauczanie początkowe
(186)
Pamiętniki polskie
(183)
Filozofia
(175)
Wychowanie w rodzinie
(160)
Sienkiewicz, Henryk
(145)
Psychologia
(143)
Szkolnictwo
(135)
Niepełnosprawni
(129)
Sztuka
(129)
Literatura młodzieżowa polska
(128)
Wychowanie przedszkolne
(128)
Nauczyciele
(126)
Pedagogika specjalna
(124)
Powieść francuska
(124)
Prus, Bolesław
(123)
Marksizm-leninizm
(115)
Matematyka
(115)
Żeromski, Stefan
(114)
Młodzież
(113)
matematyka
(113)
Literatura dziecięca polska
(110)
Mowa
(109)
Publicystyka polska
(109)
wychowanie
(107)
Rodzina
(103)
Powieść amerykańska
(100)
Powieść angielska
(98)
Dziecko niepełnosprawne
(93)
Literatura
(91)
Mickiewicz, Adam
(91)
nauczanie
(89)
Fizyka
(86)
Słowacki, Juliusz
(85)
literatura polska
(85)
Elektrotechnika
(84)
Osobowość
(83)
Wojna 1939-1945 r.
(83)
pedagogika
(83)
pisanie
(81)
Powieść rosyjska
(80)
Śląsk
(80)
Kultura
(79)
czytanie
(79)
nauczyciele
(79)
Muzyka
(78)
Historia
(77)
Oświata
(77)
Psychoterapia
(77)
Czytanie
(74)
Dziecko upośledzone umysłowo
(73)
Malarstwo polskie
(73)
nauczanie zintegrowane
(73)
Praca
(72)
Orzeszkowa, Eliza
(71)
Uczenie się
(71)
młodzież
(71)
Komputery
(70)
Powieść niemiecka
(70)
Religia
(70)
Gry i zabawy
(68)
Technika
(68)
Warszawa
(68)
Maszyny
(67)
Kraszewski, Józef Ignacy
(65)
Pisanie
(65)
Psychologia wychowawcza
(65)
Socjologia
(64)
Etyka
(63)
Gry edukacyjne
(63)
Młodzież szkolna
(63)
wychowanie w rodzinie
(63)
Gry i zabawy ruchowe
(62)
Lenin, Vladimir Il'i
(62)
Samochody
(62)
Biblioterapia
(61)
Nauka
(61)
Wojsko
(61)
Malarstwo
(59)
Stosunki interpersonalne
(59)
młodzież szkolna
(57)
Nauczanie historii
(56)
Psychologia rozwojowa
(55)
Literatura dziecięca
(54)
Psychologia społeczna
(53)
dziecko upośledzone umysłowo
(53)
szkolnictwo
(53)
Gatunek
Podręcznik akademicki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Engram)
Spis treści : Wprowadzenie Część 1. Złość w normie Czy złość jest zła? Zbigniew Zaleski Złość na siebie. Źródła – mechanizmy – konsekwencje Anna Suchańska Kiedy złość motywuje? Społeczne funkcje wyrażania złości Magdalena Żemojtel-Piotrowska, Jarosław Piotrowski Czynniki hamujące w procesie zemsty Michał Janson Obraz siebie w sytuacji przeżywanej złości Marian Ledwoch Wybrane problemy diagnostyki psychologicznej: przegląd ważniejszych narzędzi pomiaru złości Bernarda Bereza, Jacek Gierus Część 2. Patologia złości Znaczenie samoregulacji w radzeniu sobie ze złością i agresją u osób uzależnionych Damian Zdrada Oblicza złości w schizofrenii Grzegorz Kopacz Charakterystyka emocji złości u pacjentów leczonych psychiatrycznie z powodu depresji egzogennej Bernarda Bereza Złość w psychopatologii i psychoterapii zaburzeń nerwicowych Jerzy A. Sobański, Krzysztof Rutkowski, Katarzyna Klasa Występowanie złości u pacjentów z zaburzeniami nerwicowymi Jerzy A. Sobański, Krzysztof Rutkowski, Katarzyna Klasa Złość w zaburzeniach psychosomatycznych Marzena Wieczerzak-Jarząbek Złość w zaburzeniach jedzenia Małgorzata Starzomska Wpływ osobistych celów oraz dążenia do bycia szczupłą na (nie)wyrażanie złości u kobiet z bulimią psychiczną, otyłością i prawidłową masą ciała Anna Brytek-Matera Złość w psychoterapii Katarzyna Litwińska-Rączka Złość w relacji małżeńskiej. Analiza początkowej fazy terapii pary z problemem zdrady małżeńskiej Aleksandra Rutkowska
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.44160 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Izabela Bieńkowska, Justyna Modrzejewska Wstęp Rozdział 1 Izabela Bieńkowska, Małgorzata Kitlińska-Król Nauczyciele i rodzice – możliwości współpracy na rzecz profilaktyki społecznej Rozdział 2 Ingrid Emmerová Drogové a nelátkové závislosti a ďalšie nežiadúce návyky u detí a mládeže – ich zdravotné riziká a možnosti prevencie Rozdział 3 Małgorzata Przybysz-Zaremba Zachowania suicydalne adolescentów – w kierunku „właściwej” profilaktyki (wybrane zagadnienia i działania) Rozdział 4 Jolanta Walaszek-Latacz Zorganizowane wyjazdy wakacyjne dla dzieci i młodzieży polem dla profilaktycznych oddziaływań Rozdział 5 Jolana Hroncová Prevencia sociálno-patologických javov ako predmet záujmu sociálnej pedagogiky a školských sociálnych pedagógov na slovensku Rozdział 6 Ingrid Emmerová Školská prax a realizovanie prevencie sociálnopatologických javov v Slovenskej republikę Rozdział 7 Agnieszka Przybyła-Dumin Zagrożenia zdrowotne w narracjach spiskowych na przykładzie ruchu antyszczepionkowego. Przyczyny, skutki, próby przeciwdziałania Rozdział 8 Agnieszka Roszkowska Psychologiczna analiza dokonywania samouszkodzeń przez dorastającą młodzież Rozdział 9 Urszula Broda Superwizja jako metoda wspierająca zdrowie psychiczne i dobrostan nauczycieli Rozdział 10 Ewelina Ulewińska Uzależnienie młodzieży od telefonów komórkowych, a działania profilaktyki szkolnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43875, W.43876 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Izabela Bieńkowska, Justyna Modrzejewska Wstęp Rozdział 1 Ewa Kochanowska Nauczyciel jako kreator środowiska uczenia się sprzyjającego budowaniu poczucia bezpieczeństwa u dzieci w młodszym wieku szkolnym Rozdział 2 Małgorzata Przybysz-Zaremba Szkolny wymiar profilaktyki w zakresie zachowań ryzykownych uczniów Rozdział 3 Ingrid Emmerová Úlohy školy a rodiny v prevencii rizikového a problémového správania žiakov Rozdział 4 Jolanta Walaszek-Latacz, Izabela Bieńkowska Bezpieczeństwo uczestników wyjazdów zorganizowanych dla dzieci w młodszym wieku szkolnym w okresie wakacyjnym Rozdział 5 Patryk Kujan Postępowanie mediacyjne. Zarys modelu mediacji rodzinnej skoncentrowanej na rozwiązaniach Rozdział 6 Ernest Zawada Aspekty arteterapeutyczne w resocjalizacji Rozdział 7 Gabriela Machaczek Niebezpieczne dzieciństwo a wychowanek z zaburzeniem osobowości typu borderline Rozdział 8 Agnieszka Roszkowska, Justyna Trepka-Starosta Sposoby rozumienia zjawiska przemocy przez młodzież wychowywaną w środowisku rodzinnym lub instytucjonalnym z uwzględnieniem postaw rodzicielskich środowiska wychowawczego Rozdział 9 Agnieszka Kwiatkowska Współczesne media – zagrożenia dla bezpieczeństwa moralnego dzieci Rozdział 10 Karolina Czerwińska Prawa dzieci w Unii Europejskiej – wybrane aspekty prawno-traktatowe Z perspektywy studenckiej … Adriana Modrzejewska, Julia Nowak, Radosław Pujanek Psychologiczne uwarunkowania poczucia bezpieczeństwa dzieci Martyna Ciempka, Patrycja Zychowicz Poczucie bezpieczeństwa uczniów szkół ponadgimnazjalnych gminy miejskiej Kraków Magdalena Płońska, Monika Gwiżdż Profilaktyka Systemowa Rodziny. Kraina Świetlików Karolina Kowalska, Kinga Jóźwik Urodzeni z myszką w ręku, czyli o Internecie jako kreatorze ryzyka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43873, W.43874 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42191 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41479 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wprowadzenie; Część pierwsza. Pojęcie osobowości, jej struktura i opis: Wstęp; 1. Pojęcie osobowości i jej struktura na gruncie psychologii ogólnej; 2. Główne kategorie opisu osobowości a potrzeby psychologii dziecka; 3. Własna propozycja opisu struktury osobowości dziecięcej; Część druga. Rozwój osobowości jednostki: Wstęp; 1. Przegląd głównych teorii rozwoju osobowości; 2. Charakterystyka procesu rozwoju osobowości w świetle literatury; 2.1. Istota rozwojowych przemian; 2.2. Charakterystyka ogólna procesu rozwoju osobowości; 2.3. Główne etapy kształtowania się osobowości dziecka na tle danych o jego psychicznym rozwoju; 2.3.1. Okres niemowlęcy; 2.3.2. Wiek poniemowlęcy; 2.3.3. Wiek przedszkolny; 2.3.4. Młodszy wiek szkolny; 2.3.5. Wiek dorastania; 2.3.6. Okres dorosłości - dojrzałość osobowa; 3. Główne czynniki i mechanizmy rozwoju osobowości; 3.1. Wewnętrzne czynniki rozwoju osobowości; 3.1.1. Dojrzewanie funkcji psychomotorycznych a rozwój osobowości; 3.1.2. Dojrzewanie wewnętrznych struktur i dynamizmów a rozwój osobowości; 3.1.3. Dojrzewanie funkcji "ja" a rozwój osobowości; 3.2. Zewnętrzne stymulatory rozwoju; 3.3. Interakcja jednostki z otoczeniem jako czynnik procesu rozwojowego; Część trzecia. Zróżnicowanie indywidualne zachowania i osobowości dziecka: 1. Problem różnic indywidualnych w psychologii; 2. Opis i geneza różnic indywidualnych zachowania dziecięcego; 2.1. Wrodzone właściwości anatomiczno-funkcjonalne; 2.2. Indywidualna specyfika oddziaływań środowiska; 2.3. Zróżnicowanie kierunku rozwoju i stopnia sprawności podstawowych układów funkcjonalnych; 2.4. Zróżnicowanie struktury dynamizmów regulacji; 2.5. Zróżnicowanie dojrzałości i sposobu funkcjonowania osobowego "ja"; Cześć czwarta. Zaburzenia zachowania i osobowości dziecka: 1. Przegląd głównych teorii psychopatologicznych; 2. Próba syntezy wiedzy o zaburzeniach dziecięcych w ramach zaprezentowanej koncepcji struktury i rozwoju osobowości dziecka; Zakończenia; Bibliografia; Skorowidz nazwisk
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wprowadzenie; Część pierwsza. Pojęcie osobowości, jej struktura i opis: Wstęp; 1. Pojęcie osobowości i jej struktura na gruncie psychologii ogólnej; 2. Główne kategorie opisu osobowości a potrzeby psychologii dziecka; 3. Własna propozycja opisu struktury osobowości dziecięcej; Część druga. Rozwój osobowości jednostki: Wstęp; 1. Przegląd głównych teorii rozwoju osobowości; 2. Charakterystyka procesu rozwoju osobowości w świetle literatury; 2.1. Istota rozwojowych przemian; 2.2. Charakterystyka ogólna procesu rozwoju osobowości; 2.3. Główne etapy kształtowania się osobowości dziecka na tle danych o jego psychicznym rozwoju; 2.3.1. Okres niemowlęcy; 2.3.2. Wiek poniemowlęcy; 2.3.3. Wiek przedszkolny; 2.3.4. Młodszy wiek szkolny; 2.3.5. Wiek dorastania; 2.3.6. Okres dorosłości - dojrzałość osobowa; 3. Główne czynniki i mechanizmy rozwoju osobowości; 3.1. Wewnętrzne czynniki rozwoju osobowości; 3.1.1. Dojrzewanie funkcji psychomotorycznych a rozwój osobowości; 3.1.2. Dojrzewanie wewnętrznych struktur i dynamizmów a rozwój osobowości; 3.1.3. Dojrzewanie funkcji "ja" a rozwój osobowości; 3.2. Zewnętrzne stymulatory rozwoju; 3.3. Interakcja jednostki z otoczeniem jako czynnik procesu rozwojowego; Część trzecia. Zróżnicowanie indywidualne zachowania i osobowości dziecka: 1. Problem różnic indywidualnych w psychologii; 2. Opis i geneza różnic indywidualnych zachowania dziecięcego; 2.1. Wrodzone właściwości anatomiczno-funkcjonalne; 2.2. Indywidualna specyfika oddziaływań środowiska; 2.3. Zróżnicowanie kierunku rozwoju i stopnia sprawności podstawowych układów funkcjonalnych; 2.4. Zróżnicowanie struktury dynamizmów regulacji; 2.5. Zróżnicowanie dojrzałości i sposobu funkcjonowania osobowego "ja"; Cześć czwarta. Zaburzenia zachowania i osobowości dziecka: 1. Przegląd głównych teorii psychopatologicznych; 2. Próba syntezy wiedzy o zaburzeniach dziecięcych w ramach zaprezentowanej koncepcji struktury i rozwoju osobowości dziecka; Zakończenia; Bibliografia; Skorowidz nazwisk
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.36642, W.34397 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. d37074 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42860, W.42861 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Przedmowa do wydania polskiego. Irena Kornatowska; Przedmowa; Część 1. Rytmika a pedagogika terapeutyczna. Renate Klöppel: Wprowadzenie: Zarys historyczny; 1. Zachowania zaburzone - zachowania nietypowe; 1.1. Nieśmiałość, niepewność siebie, lękliwość; 1.2. Błaznowanie; 1.3. Zachowania agresywne; 1.4. Mikrouszkodzenia ośrodkowego układu nerwowego, nadpobudliwość, wybiórcze zaburzenia; 2. Metody terapii dla dzieci z zaburzeniami w zachowaniu; 2.1. Pedagogika specjalna; 2.2. Terapia behawioralna; 2.3. Muzykoterapia; 2.4. Psychomotoryczne wychowanie i terapia; 3. Jak dzięki rytmice można pomóc dzieciom z zaburzeniami w zachowaniu; 3.1. Społeczne cele rytmiki; 3.2. Nieśmiałość a rytmika; 3.3. Zachowanie prowokacyjne, błaznowanie a rytmika; 3.4. Zachowanie agresywne a rytmika; 3.5. Rytmika z dziećmi z mikrozaburzeniami mózgu, zespołem nadpobudliwości i zaburzeniami wybiórczymi; 4. Warunki wymagane podczas prowadzenia rytmiki z dziećmi z zaburzeniami w zachowaniu; 4.1. Kontakty z rodzicami; 4.2. Współpraca z poradniami i terapeutami; 4.3. Grupy dla dzieci z zaburzeniami i terapeutami;4.4. Trudne dzieci potrzebują samokrytycznych wychowawców; 4.5. Przydatność rytmiki w terapii zaburzeń w zachowaniu; Literatura; Część 2. Zajęcia rytmiczne z dziećmi z zaburzeniami w zachowaniu. Sabrine Vliex: Wprowadzenie: Nauczyciel rytmiki; 1. Nauczyciel rytmiki w pracy z dziećmi z zaburzeniami w zachowaniu; 1.1. Rytmika w grupie; 1.2. Muzyka i ruch jako szczególne pomoce; 2. Wskazówki metodyczne; 2.1. Zasady prowadzenia zajęć rytmicznych; 2.2. Siedem kompleksów pytań dotyczących zajęć rytmicznych; 2.3. Analiza przeprowadzonych zajęć rytmicznych; 3. Zbiór ćwiczeń; 3.1. Ja; 3.2. Ty + Ja; 3.3. My; Piosenki dla dzieci;Skorowidz; Aneks ( Streszczenia niektórych książeczek proponowanych przez autorki książki " Rytmika w wychowaniu i terapii " )
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38819, W.38674 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 23718 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41908, W.33210 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, ISSN 0239-6025 ; Nr 345)
Streszczenie: Wstęp; Rozdział 1. Zachowanie się osób niepełnosprawnych ruchowo w stosunku do siebie, innych i zadań: 1. Organizacja i charakterystyczne cechy zachowania się osób niepełnosprawnych ruchowo; Rozdział 2. Obraz samego siebie i jego rola w zachowaniu osób niepełnosprawnych ruchowo: 1. Obraz samego siebie - ustalenia terminologiczne; 2. Struktura i treść obrazu samego siebie; 3. Regulacyjna rola obrazu samego siebie w zachowaniu; 4. Kształtowanie się obrazu samego siebie u młodzieży niepełnosprawnej ruchowo; Rozdział 3. Metodologia badań własnych: 1. Cel pracy, problemy badawcze, hipotezy; 2. Procedura badawcza; 3. Charakterystyka badanych grup; Rozdział 4. Obraz samego siebie młodzieży niepełnosprawnej ruchowo i pełnosprawnej: 1. Podobieństwa i różnice w strukturze obrazu samego siebie młodzieży niepełnosprawnej ruchowo i pełnosprawnej; 1. Stopień ograniczenia aktywności ruchowej jako czynnik modyfikujący strukturę obrazu samego siebie młodzieży z dysfunkcjami narządów ruchu; Rozdział 5. Charakterystyczne cechy zachowania młodzieży niepełnosprawnej ruchowo i pełnosprawnej w stosunku do siebie, innych oraz zadań: 1. Asertywność jako wymiar zachowania wobec samego siebie; 2. Style zachowania wobec innych osób; 3. Orientacje życiowe badanej młodzieży; 4. Stopień ograniczenia aktywności ruchowej jako czynnik modyfikujący zachowanie młodzieży z dysfunkcjami narządów ruchu; Rozdział 6. Wpływ obrazu samego siebie na zachowanie młodzieży niepełnosprawnej ruchowo: 1. Regulacyjna rola obrazu samego siebie w zachowaniach asertywnych młodzieży z dysfunkcjami narządów ruchu; 2. Regulacyjna rola obrazu samego siebie w zachowaniu wobec innych ludzi młodzieży niepełnosprawnej ruchowo i pełnosprawnej; 3. Regulacyjna rola obrazu samego siebie w tworzeniu orientacji życiowych przez młodzież niepełnosprawną ruchowo i pełnosprawną; 4. Ograniczenia aktywności ruchowej jako czynnik modyfikujący regulacyjną rolę obrazu samego siebie w zachowaniu młodzieży z dysfunkcjami narządów ruchu; Podsumowanie; Postulaty dla praktyki rehabilitacyjnej oraz wychowawczej; Bibliografia; Wykaz tabel, schematów, rysunków i wykresów; Aneks ( Skala do badania obrazu własnej osoby [ Tennesse Self Concept Scale - William H. Fitts ]; Skala ja i inni; Jan M. Stanik. Skala ustosunkowań interpersonalnych SUI )
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41162, W.41268, W.41163, W.41310 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37149 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42619 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2298, 2685 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42263, W.42262 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43183 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41103, W.43072 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39000 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej