stosunki interpersonalne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(32)
Forma i typ
Książki
(32)
Dostępność
dostępne
(31)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(32)
Autor
Faber Adele
(3)
Kacmajor Magdalena
(3)
Mazlish Elaine
(3)
Rumatowska Beata
(3)
Grzesiuk Lidia
(2)
Kacmajor Anna
(2)
Leary Mark
(2)
Pielok Cecylia
(2)
Sekuła Bogdan
(2)
Alberti Robert
(1)
Andrusiewicz Piotr
(1)
Czarnecka Barbara
(1)
Czarnecka Wiesława
(1)
Dryll Elżbieta
(1)
Dąbrowska-Bąk Maria
(1)
Emmons Michael
(1)
Ernst Ken
(1)
Fisher Roger
(1)
Gajda Janusz
(1)
Gęsicki Janusz
(1)
Hare Beverley
(1)
Johnson David W
(1)
Karkowska Magda
(1)
Komar Witold
(1)
Kosińska Ewa
(1)
Kotusuiewicz Anna Alicja
(1)
Koć-Seniuch Genowefa
(1)
Król-Fijewska Maria
(1)
Littauer Florence
(1)
Michalski Maciej Adam
(1)
Mysłakowski Zygmunt
(1)
Niciak Iwona
(1)
Niebrzydowski Leon
(1)
Niemiec Jerzy
(1)
Nowicka-Kozioł Maria
(1)
Nęcka Edward
(1)
Rząca Robert A
(1)
Siuta Jerzy
(1)
Stankowski Adam
(1)
Stephan Cookie W
(1)
Stephan Walter G
(1)
Szóstak Andrzej
(1)
Troczynski Józef
(1)
Trzebińska Ewa
(1)
Ury William
(1)
Wiśniewski Andrzej
(1)
Łęcki Krzysztof
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(25)
1980 - 1989
(1)
1970 - 1979
(1)
1960 - 1969
(1)
Kraj wydania
Polska
(32)
Język
polski
(32)
Temat
Powieść polska
(1089)
Polska
(758)
Dziecko
(481)
Poezja polska
(461)
Literatura polska
(456)
stosunki interpersonalne
(-)
Opowiadanie polskie
(363)
Wychowanie
(277)
Nauczanie
(274)
nauczanie początkowe
(265)
dziecko
(247)
Język polski
(236)
Pedagogika
(227)
Dramat polski
(223)
język polski
(197)
Nauczanie początkowe
(186)
Pamiętniki polskie
(183)
Filozofia
(175)
Wychowanie w rodzinie
(160)
Sienkiewicz, Henryk
(145)
Psychologia
(143)
Szkolnictwo
(135)
Niepełnosprawni
(129)
Sztuka
(129)
Literatura młodzieżowa polska
(128)
Wychowanie przedszkolne
(128)
Nauczyciele
(126)
Pedagogika specjalna
(124)
Powieść francuska
(124)
Prus, Bolesław
(123)
Marksizm-leninizm
(115)
Matematyka
(115)
Żeromski, Stefan
(114)
Młodzież
(113)
matematyka
(113)
Literatura dziecięca polska
(110)
Mowa
(109)
Publicystyka polska
(109)
wychowanie
(107)
Rodzina
(103)
Powieść amerykańska
(100)
Powieść angielska
(98)
Dziecko niepełnosprawne
(93)
Literatura
(91)
Mickiewicz, Adam
(91)
nauczanie
(89)
Fizyka
(86)
Słowacki, Juliusz
(85)
literatura polska
(85)
Elektrotechnika
(84)
Osobowość
(83)
Wojna 1939-1945 r.
(83)
pedagogika
(83)
pisanie
(81)
Powieść rosyjska
(80)
Śląsk
(80)
Kultura
(79)
czytanie
(79)
nauczyciele
(79)
Muzyka
(78)
Historia
(77)
Oświata
(77)
Psychoterapia
(77)
Czytanie
(74)
Dziecko upośledzone umysłowo
(73)
Malarstwo polskie
(73)
nauczanie zintegrowane
(73)
Praca
(72)
Orzeszkowa, Eliza
(71)
Uczenie się
(71)
młodzież
(71)
Komputery
(70)
Powieść niemiecka
(70)
Religia
(70)
Gry i zabawy
(68)
Technika
(68)
Warszawa
(68)
Maszyny
(67)
Kraszewski, Józef Ignacy
(65)
Pisanie
(65)
Psychologia wychowawcza
(65)
Socjologia
(64)
Etyka
(63)
Gry edukacyjne
(63)
Młodzież szkolna
(63)
wychowanie w rodzinie
(63)
Gry i zabawy ruchowe
(62)
Lenin, Vladimir Il'i
(62)
Samochody
(62)
Biblioterapia
(61)
Nauka
(61)
Wojsko
(61)
Malarstwo
(59)
Stosunki interpersonalne
(59)
młodzież szkolna
(57)
Nauczanie historii
(56)
Psychologia rozwojowa
(55)
Literatura dziecięca
(54)
Psychologia społeczna
(53)
dziecko upośledzone umysłowo
(53)
szkolnictwo
(53)
32 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41081 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. KEN w Krakowie ; Nr 208)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39148 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; Rozdział 1. Niektóre aspekty przemocy w szkole opisane w literaturze: 1. Szkoła w teoretycznej perspektywie socjologii i pedagogiki krytycznej; 2. Inne nurty badań przemocy w szkole; Rozdział 2. Teoria stosunku wychowawczego Floriana Znanieckiego jako teoretyczny kontekst badań nad przemocą - sprecyzowanie problemu: 1. Stosunki wychowawcze jako szczególny rodzaj stosunków społecznych; 2. Elementy stosunku wychowawczego; 3. Przymus a przemoc; Rozdział 3. Problematyka badawcza: 1. Cele pracy; 2. Projektująca definicja przemocy; 3. Problemy, hipotezy, zmienne; 4. Metody, techniki, narzędzia badawcze; 5. Dobór próby, teren i przebieg badań; Rozdział 4. Środowisko wychowawcze szkoły: 1. Rozmiary opresji i patogenne sytuacje wychowawcze; 2. Relacje nauczyciel-uczeń; A) Kategorie opresji; B) Kategorie opresji w różnych typach szkół; 3. Relacje uczeń-uczeń; A) Kategorie opresji; B) Kategorie opresji w różnych typach szkół; 4. Liczebności grup - badanej i kontrolnej; Rozdział 5. Relacja nauczyciel-uczeń w kontekście wybranych form przemocy - grupa A: 1. Agresja nauczyciela wobec ucznia; A) Płaszczyzna obowiązków; B) Płaszczyzna behawioralna; C) Płaszczyzna afektywna; 2. Rozbójnicze wymuszenie; A) Płaszczyzna obowiązków; B) Płaszczyzna behawioralna; C) Płaszczyzna afektywna; Rozdział 6. Relacja nauczyciel-uczeń w kontekście wybranych form przemocy - grupa B: 3. Agresja nauczyciela wobec ucznia; A) Płaszczyzna obowiązków; B) Płaszczyzna behawioralna; C) Płaszczyzna afektywna; 4. Rozbójnicze wymuszenie; A) Płaszczyzna obowiązków; B) Płaszczyzna behawioralna; C) Płaszczyzna afektywna; Rozdział 7. Analiza porównawcza wybranych form przemocy w poszczególnych płaszczyznach relacji nauczyciel-uczeń w grupach A i B: 5. Agresja nauczyciela; A) Płaszczyzna obowiązków; B) Płaszczyzna behawioralna; C) Płaszczyzna afektywna; 6. Poziom istotności różnic między grupami w odniesieniu do agresji nauczyciela; 7. Rozbójnicze wymuszenie; A) Płaszczyzna obowiązków; B) Płaszczyzna behawioralna; C) Płaszczyzna afektywna; 8. Poziom istotności różnic między grupami w odniesieniu do rozbójniczego wymuszenia; Zakończenie; Dwie drogi wpływu przemocy na stosunki wychowawcze w szkole; a) Wpływ bezpośredni; b) Wpływ pośredni
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38618, W.38619 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wprowadzenie; Część 1: 1. Założenia i definicje; 2. Badania nad oczekiwaniami wobec dzieci; 3. Badania interakcji w modelu gry komunikacyjnej; 4. Wpływ oczekiwań na wzór interakcji z dzieckiem; Część 2: 1. Ogólny schemat badań; 2. Osoby badane i przebieg badań; 3. Pomiar oczekiwań; 4. Pomiar i sposób analizy wzorów interakcji; Część 3: 1. Opis wzorów interakcji; 2. Typologia wzorów interakcji; 3. Wpływ oczekiwań na właściwości wzorów interakcji; Część 4: 1. Wprowadzenie; 2. Ewolucja interakcyjnego rozumienia procesów zachodzących w rodzinie (modele systemowe); 3. Mechanizm wpływu wychowawczego w ujęciu interakcyjnym; 4. Powstawanie trudności wychowawczych; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38624, W.38622, W.38623, W.38620, W.38621 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wprowadzenie; Wstęp; I. Gry zakłócające spokój. Jaki ruch należy wykonać, gdy gra przeszkadza w prowadzeniu lekcji?; 1. Gry przerywające tok lekcji; 1.1. Awantura; 1.2. Drażliwy; 1.3. Głupi; 1.4. Błazen; 1.5. Niezdara; 1.6. Zmuś mnie; 2. Odmiana typu przestępczego; 2.1. Znajdźmy; 2.2. Policjanci i złodzieje; 2.3. Chcę być wyrzucony; 3. Wstęp do głębszego zrozumienia problemu; II. Gry upokarzające. Jak reagować na demonstrowanie przewagi psychicznej; 1. Odmiana pomniejszająca wartość; 1.1. Kochanie; 1.2. Wada; 2. Odmiana - Protest; 2.1. Dlaczego przytrafia się to zawsze mnie ( DPSTZM ); 2.2. Ubóstwo; 2.3. Dlaczego ty nie - tak ale ( DTNTA ); 2.4. Spóźniony referat; 2.5. Drewniana noga; III. Gry kusicielskie. Jak odpowiadać wyrafinowanym graczom; 1. Odmiana - Przymilenie; 1.1. Uczeń; 1.2. Potakiwacz; 2. Odmiana - Zastawianie pułapki; 2.1. Powalczcie trochę ze mną; 2.2. Panna Muffet; 2.3. Niech mają za swoje; 2.4. Wyniosły i dumny; 2.5. Zrób coś dla mnie; 2.6. Pończocha; 2.7.Gwałt; IV. Gry nauczycieli. Postępowanie z autorytetem tkwiącym w nas samych i w innych; 1. Identyfikacja gier uprawianych przez nauczycieli; 2. Odmiana - blisko ucznia; 2.1. Koleś; 2.2. Wyrażanie samego siebie; 2.3. Krytyka; 2.4. Jesteś niezwykle spostrzegawczy ( JNS ); 3. Odmiana - pomocny; 3.1. Kartoteka ucznia; 3.2. Ja tylko próbuję ci pomóc ( JTPCP ); 3.3. Radosna; 3.4. Wychowanie; 3.5. Dlaczego ty nie - tak, ale ( CTNTA ); 3.6. Popatrz, jak się starałem; 4. Odmiana - ja wiem najlepiej; 4.1. Co więcej; 4.2. Powiedz mi to; 4.3. Zawodowiec; 4.4. Dlaczego ty - nie, ale ( DTNA ); 4.5. Teraz cię mam ( TCM ); 4.6. Popatrz, co przez ciebie zrobiłem ( PCPCZ ); 4.7. Sala rozpraw; 4.8. Pułapka; 4.9. To już było; 5. Wniosek końcowy; Dodatek. Krótka historia analizy transakcyjnej; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37291, W.37292, W.42599, W.37290 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Do Czytelnika polskiego; Jak powstała ta książka; Słowo od Autorek; 1. Bracia i siostry; 2. Dopóki nie ujawni się negatywnych uczuć; 3. Ryzyko porównywania; 4. Równo znaczy mniej; 5. Dzieci grają role; 6. Kiedy dzieci się biją; 7. Pogodzić się z przeszłością
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42602 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Do Czytelnika polskiego; Jak powstała ta książka; Słowo od Autorek; 1. Bracia i siostry; 2. Dopóki nie ujawni się negatywnych uczuć; 3. Ryzyko porównywania; 4. Równo znaczy mniej; 5. Dzieci grają role; 6. Kiedy dzieci się biją; 7. Pogodzić się z przeszłością
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37586, W.37588, W.37587 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Przedmowa; Podziękowania; Od Autorek; Wprowadzenie - uaktualnienie; 1. Na początku były słowa; 1.1. Dzieci to też ludzie; 2. Czują to, co czują; 3. Uczucia - warianty zachowań; 4. Kiedy dziecko ma do siebie zaufanie; 5. Niech sobie radzą: dialog na temat autonomii; 6. " Dobrze " nie wystarczy: nowy sposób wyrażania pochwał; 7. Role, które narzucamy dzieciom; 7.1. Smutas; 7.2. Księżniczka; 7.3. Piskwa; 8. Nie zmieniaj umysłu: zmień nastawienie; Rodzice to też ludzie; 9. Czujemy to, co czujemy; 10. Ochrona - siebie, dzieci, całej rodziny; 11. Wina i cierpienie; 12. Gniew; 12.1. Drzemiąca w nas bestia; 12.2. Dopasowanie słów do nastroju; 12.3. Kiedy słowa nie skutkują; 12.4. Działanie i jego granice; 12.5. A jednak nadal wybuchamy; 12.6. Droga powrotna; 13. Nowy portret rodziców; Posłowie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42603, W.38149, W.38148, W.38715 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Przedmowa do wydania polskiego; Podziękowania; Wstęp; I. Problem: 1. Nie targuj się o stanowisko; II. Metoda; 2. Oddziel ludzi od problemu; 3. Skoncentruj się na interesach, a nie stanowiskach; 4. Staraj się znaleźć możliwości, dające korzyści obu stronom; 5. Nalegaj na stosowanie obiektywnych kryteriów; III. Tak,aleů: 6. Co zrobić, gdy oni są silniejsi? ( Opracuj swoją BATNA - najlepszą z alternatyw negocjowanego porozumienia ); 7. Co zrobić, gdy oni nie chcą grać? ( Zastosuj negocjacyjne jujitsu ); 8. Co zrobić, gdy stosują chwyty poniżej pasa?; ( Poskrom twardego negocjatora ); Na zakończenie; Analityczny schemat zawartości książki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36906 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38719 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37633 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. W.36531 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wprowadzenie; Część 1. Koncentracja na własnej osobie i/lub partnerze komunikacji interpersonalnej: Rozdział 1. Partnerski i niepartnerski styl komunikacji interpersonalnej; Rozdział 2. Czynniki sytuacyjne a partnerski i niepartnerski styl komunikacji interpersonalnej; Rozdział 3. Osobowościowe korelaty stylów komunikacji interpersonalnej; Rozdział 4. Efektywność stylów komunikacji interpersonalnej; Część 2. Komunikowanie ustosunkowań emocjonalnych: Rozdział 1. Nadawanie komunikatów relacyjnych; Rozdział 2. Potwierdzanie odbioru komunikatów relacyjnych i ujawnianie własnego " ja "; Rozdział 3. Definiowanie relacji interpersonalnych; Część 3. Neurolingwistyczne programowanie: Rozdział 1. Modalność wiodącego i dominującego systemu reprezentacji a typ zachowań komunikacyjnych; Rozdział 2. Zachowania komunikacyjne dzieci i ich rodziców; Rozdział 3. Dyskusja wyników. Uwagi końcowe; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38405, W.38407, W.38408, W.38406, W.38409 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Psychologia)
Streszczenie: Wprowadzenie; 1. Jak rozróżnić zachowania asertywne, agresywne i nieasertywne?; 2. Zmiana, czyli podjęcie ryzyka; 3. Odpowiedzialność i obwinianie; 4. Mowa ciała; 5. Komunikaty nastawione na nadawcę; 6. Komplementy to podarunki; 7. Wartości i przekonania; 8. Proszenie i odmawianie; 9. Nasze prawa; 10. Poczucie własnej wartości; 11. Rozmowa ze sobą; 12. Świadomość własnych uczuć; 13. Przekonanie o własnej bezsilności - syndrom ofiary; 14. Umysł kluczem do zmiany; 15. Dokąd teraz?; O autorce; Polecane lektury
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39623, W.39622, W.39621 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podaj dłoń / David W. Johnson ; tł. Barbara Czarnecka. - Wyd. 2. - Warszawa : Instytut Psychologii Zdrowia; Polskie Towarzystwo Psychologiczne, 1992. - 221 s., [11] k. arkuszy ; 24 cm.
(Profilaktyka i promocja zdrowia)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37757 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; 1. Szkoła a system społeczny; 1.1. Mechanizmy funkcjonowania szkoły; 2. Przemoc w szkole w perspektywie pedagogiki krytycznej; 2.1. Geneza pedagogiki krytycznej; 2.2. Zjawisko przemocy w edukacji szkolnej; 3. Jak można badać przemoc w szkole; 3.1. Dwie perspektywy w naukach społecznych; 3.2. Podejście fenomenologiczne; 3.3. Etnografia jako metoda ilustrująca podejście humanistyczne w naukach społecznych; 3.3.1. Próba uzasadnienia zastosowania metody; 3.3.2. Opis jako kategoria centralna w metodzie etnograficznej; 3.3.3. Procedura badań etnograficznych; 3.3.4. Zastosowanie etnografii w szkole; 4. Przemoc w szkole średniej w perspektywie funkcjonalnej. Casus nr 1; 4.1. Opis szkoły z perspektywy badacza; 4.1.1. Przestrzeń fizyczna; 4.1.2. Oferta programowa, kulturalna i społeczna; 4.1.3. Nauczyciele i uczniowie w procesie wzajemnych interakcji; 4.2. Obraz szkoły w świadomości uczniów; 4.2.1. Hierarchia; 4.2.2. Konflikt; 4.2.3. Kontrola i ocena; 4.2.4. Poczucie uprzedmiotowienia; 4.2.5. Schematyczność i nuda; 4.2.6. Przymus i bierność; 4.2.7. Wsparcie lub izolacja; 4.2.8. Propozycje i oczekiwania; 5. Przemoc w szkole średniej w perspektywie pedagoga krytycznego. Casus nr 2; 5.1. Egzemplifikacja przemocy na podstawie obserwacji i uczniowskiego " mappingu "; 5.2. Egzemplifikacja przemocy na podstawie wywiadów; Zakończenie; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40589, W.40677, W.37961, W.37962 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40270 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39735 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Trening asertywności: scenariusz i wykłady / Maria Król-Fijewska. - Warszawa : Instytut Psychologii Zdrowia; Polskie Towarzystwo Psychologiczne, 1993. - 150 s. ; 21 cm.
Streszczenie: Wstęp; 1. Teoria i praktyka treningu asertywności; 2. Scenariusz treningu asertywności; 2.1. Część pierwsza - dwa dni; 2.2. Część druga - jeden dzień; 2.3. Część trzecia - jeden dzień; 3. Opis wybranych prac indywidualnych; 4. Załączniki:; 4.1. Załącznik 1 - Mapa Asertywności; 4.2. Załącznik 2 - Zestaw tekstów anty- i pro-asertywnych; 4.3. Załącznik 3 - Pięć praw Fensterheima; 5. Koncepcja zachowań asertywnych. Wykłady; 5.1. Asertywnosć i asertywne zachowanie; 5.2. Obrona swoich praw; 5.3. Obrona swoich praw w sytuacjach społecznych; 5.4. Inicjatywa w kontaktach towarzyskich; 5.5. Asertywne przyjmowanie ocen; 5.6. Reagowanie na krytykę i atak; 5.7. Wyrażanie uczuć pozytywnych; 5.8. Zakłopotanie; 5.9. Wyrażanie uczuć negatywnych; 5.10. Wyrażanie własnych opinii i przekonań; 5.11. Asertywny monolog wewnętrzny; 5.12. Poczucie winy i krzywdy - wewnętrzne przeszkody w przyjmowaniu postawy człowieka dorosłego; 5.13. Asertywność w kontakcie z samym sobą; 4. Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37760, W.37818, W.37820, W.37819 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40944 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej