młodzież szkolna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(57)
Forma i typ
Książki
(57)
Dostępność
dostępne
(56)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(56)
Czytelnia
(1)
Autor
Rylke Hanna
(3)
Kamiński Aleksander
(2)
Klimowicz Grażyna
(2)
Nerwińska Elżbieta
(2)
Pankowska Krystyna
(2)
Sawicka Katarzyna
(2)
Szymański Mirosław
(2)
Way Brian
(2)
Łobocki Mieczysław
(2)
Bandura Albert
(1)
Bodanko Anatol
(1)
Czapów Czesław
(1)
Denek Kazimierz
(1)
Dudzikowa Maria
(1)
Ernst Ken
(1)
Faber Adele
(1)
Filipczuk Halina
(1)
Fudali Jan
(1)
Galant Józef
(1)
Gniewkowski Wacław
(1)
Gurycka Antonina
(1)
Gąsiorek Krystyna
(1)
Gęsicki Janusz
(1)
Hamer Hanna
(1)
Janowski Andrzej
(1)
Kargulowa Alicja
(1)
Kmiecik-Baran Krystyna
(1)
Komar Witold
(1)
Konopnicki Jan
(1)
Kosińska Ewa
(1)
Kosyrz Zdzisław
(1)
Kotusuiewicz Anna Alicja
(1)
Kozłowski Waldemar
(1)
Koć-Seniuch Genowefa
(1)
Kościanek-Kukacka Jadwiga
(1)
Krennowa Magdalena
(1)
Kulik Bernardetta Teresa
(1)
Marzec Anna
(1)
Mazlish Elaine
(1)
Mazur Sławomir
(1)
Mihilewicz Stanisława
(1)
Nakonieczna Danuta
(1)
Nalaskowski Stanisław
(1)
Niemiec Jerzy
(1)
Nyberg Lisa
(1)
Ożdżyński Jan
(1)
Radochoński Mieczysław
(1)
Radwiłowicz Ryszard
(1)
Rudowski Tomasz
(1)
Rumatowska Beata
(1)
Rumiański Antoni
(1)
Rzęsikowski Stanisław
(1)
Smarzyński Henryk
(1)
Sowa Józef
(1)
Sowisło Maryla
(1)
Stankowski Adam
(1)
Sulisz Seweryn
(1)
Szczutowska Krystyna
(1)
Szemińska Alina
(1)
Szumski Grzegorz
(1)
Szymański Mirosław J
(1)
Tatarczuk Józef
(1)
Templeton Anstine Rosalyn
(1)
Troczynski Józef
(1)
Walters Richard H
(1)
Wesołowska Eugenia Anna
(1)
Wiśniewski Andrzej
(1)
Wlaźnik Kazimiera
(1)
Wojtycza Janusz
(1)
Włodek-Chronowska Jadwiga
(1)
Ziarkowski Jan
(1)
Łopatkowa Maria
(1)
Śliwińska Teresa
(1)
Śnieżyński Marian
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(41)
1980 - 1989
(10)
1960 - 1969
(3)
1950 - 1959
(1)
Kraj wydania
Polska
(57)
Język
polski
(57)
Temat
Powieść polska
(1089)
Polska
(758)
Dziecko
(481)
Poezja polska
(461)
Literatura polska
(456)
młodzież szkolna
(57)
Opowiadanie polskie
(363)
Wychowanie
(277)
Nauczanie
(274)
nauczanie początkowe
(265)
dziecko
(247)
Język polski
(236)
Pedagogika
(227)
Dramat polski
(223)
język polski
(197)
Nauczanie początkowe
(186)
Pamiętniki polskie
(183)
Filozofia
(175)
Wychowanie w rodzinie
(160)
Sienkiewicz, Henryk
(145)
Psychologia
(143)
Szkolnictwo
(135)
Niepełnosprawni
(129)
Sztuka
(129)
Literatura młodzieżowa polska
(128)
Wychowanie przedszkolne
(128)
Nauczyciele
(126)
Pedagogika specjalna
(124)
Powieść francuska
(124)
Prus, Bolesław
(123)
Marksizm-leninizm
(115)
Matematyka
(115)
Żeromski, Stefan
(114)
Młodzież
(113)
matematyka
(113)
Literatura dziecięca polska
(110)
Mowa
(109)
Publicystyka polska
(109)
wychowanie
(107)
Rodzina
(103)
Powieść amerykańska
(100)
Powieść angielska
(98)
Dziecko niepełnosprawne
(93)
Literatura
(91)
Mickiewicz, Adam
(91)
nauczanie
(89)
Fizyka
(86)
Słowacki, Juliusz
(85)
literatura polska
(85)
Elektrotechnika
(84)
Osobowość
(83)
Wojna 1939-1945 r.
(83)
pedagogika
(83)
pisanie
(81)
Powieść rosyjska
(80)
Śląsk
(80)
Kultura
(79)
czytanie
(79)
nauczyciele
(79)
Muzyka
(78)
Historia
(77)
Oświata
(77)
Psychoterapia
(77)
Czytanie
(74)
Dziecko upośledzone umysłowo
(73)
Malarstwo polskie
(73)
nauczanie zintegrowane
(73)
Praca
(72)
Orzeszkowa, Eliza
(71)
Uczenie się
(71)
młodzież
(71)
Komputery
(70)
Powieść niemiecka
(70)
Religia
(70)
Gry i zabawy
(68)
Technika
(68)
Warszawa
(68)
Maszyny
(67)
Kraszewski, Józef Ignacy
(65)
Pisanie
(65)
Psychologia wychowawcza
(65)
Socjologia
(64)
Etyka
(63)
Gry edukacyjne
(63)
Młodzież szkolna
(63)
wychowanie w rodzinie
(63)
Gry i zabawy ruchowe
(62)
Lenin, Vladimir Il'i
(62)
Samochody
(62)
Biblioterapia
(61)
Nauka
(61)
Wojsko
(61)
Malarstwo
(59)
Stosunki interpersonalne
(59)
Nauczanie historii
(56)
Psychologia rozwojowa
(55)
Literatura dziecięca
(54)
Psychologia społeczna
(53)
dziecko upośledzone umysłowo
(53)
szkolnictwo
(53)
57 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.14880 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9643, W.p9642 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.36860 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Przedmowa; I. Kształcenie i wychowanie w świetle tendencji rozwojowych szkoły średniej: 1. Wprowadzenie; 2. Niektóre zarzuty wysuwane przeciwko szkole; 3. Koncepcje odnowy szkoły i ich niedostatki; 4. Postulaty w zakresie celów i treści kształcenia oraz wychowania; 5. Kierunki modernizacji metod, form organizacyjnych i środków pracy dydaktyczno-wychowawczej w szkole; 6. Konkluzja; II. Wychowanie w toku nauczania w świetle teorii dydaktycznych: 1. Wprowadzenie; 2. Tradycjonalizm dydaktyczny; 3. Dwa stanowiska w sprawach nauczania wychowującego; 4. Istota nauczania uspołeczniającego; III. Uczenie się ról społecznych przez młodzież jako proces wrastania w życie społeczneů: 1. Omówienie ogólne; 2. Niebezpieczeństwo rozwiązań pozornych; 3. Kontrowersje wokół wychowania przez role społeczne; 4. Organizujący wpływ roli społecznej na aktywność jednostki; 5. Warunki poznawania i uwewnętrzniania przepisów ról społecznych; IV. Naśladownictwo i identyfikacja oraz udział tekstów literackich w uczeniu się ról społecznych przez młodzież: 1. Wprowadzenie; 2. O uczeniu się roli społecznej poprzez naśladownictwo i identyfikację; 3. Wychowanie młodzieży poprzez teksty literackie; V. Organizowanie aktywności uczniów: 1. Zarys organizacji procesu wychowawczego w toku nauczania; 2. Struktura procesu nauczania uspołeczniającego i jej znaczenie dla wzbogacenia aktywności ucznia; 3. Uczniowie w rolach społecznych; 4. Procedura tworzenia wychowawczych ciągów sytuacyjnych na przykładzie wybranych celów wychowania; 5. Dydaktyczno-wychowawcze plany pracy; VI. Realizacja procesu wychowania w toku nauczania: 1. Treść zadań stawianych wychowankom; 2. Organizacja działań uczniów; 3. Realizacja procesu wychowania w toku nauczania i jego etapy organizacyjne; VII. Wywoływanie i utrwalanie przeżyć wychowanków: 1. Uwagi ogólne; 2. Wywoływanie nastroju i dramatyzacja lekcji; 3. Techniki psycho- i socjodramatyczne; 4. Ocenianie ludzi i zdarzeń; 5. Organizowanie emocji innych ludzi. Odwoływanie się do wyobraźni wychowanków; VIII. Uczniowie w roli członków zespołu; 1. Omówienie; 2. Indywidualizacja pracy dydaktyczno-wychowawczej poprzez zespoły uczniowskie; 3. Warunki i zasady pracy z zespołami uczniowskimi; 4. Rodzaje zadań dla zespołów; 5. Uczniowie w roli członków zespołu a zadania rodziców; IX. Uczniowie jako poszukiwacze, odkrywcy i użytkownicy wiedzy: 1. Czynnościowy sposób przyswajania przez uczniów wiedzy a zadania nauczyciela; 2. Poszukiwanie i odkrywanie wiedzy przez ucznia; 3. Uczenie racjonalnego i pożytecznego wykorzystywania wiedzy; 4. Uczniowie w rolach poszukiwaczy, odkrywców i użytkowników wiedzy a zadania rodziców; X. Uczeń w roli fachowca i specjalisty przedmiotowego; 1. Zaspokajanie potrzeby samorealizacji i uznania społecznego poprzez role specjalisty i fachowca; 2. Uczeń "specjalista" w funkcji asystenta przedmiotowego; 3. Zadania rodziców w zakresie zindywidualizowanej pracy szkoły w uczniem uzdolnionym; XI. Wychowanie przez rolę społeczna a niebezpieczeństwo manipulacji; 1. Omówienie; 2. O nieodzowności podejmowania przez wychowanka systemu ról społecznych; 3. Funkcjonowanie ocen szkolnych w wychowaniu przez aktywne uczestnictwo; 4. Akceptacja osoby ucznia i jej wychowawcza doniosłość; 5. Manipulacja jako zaprzeczenie wychowania przez aktywne uczestnictwo; 6. Przeciw pozbawieniu wychowania nadziei. Zamiast zakończenia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.34640, W.34641 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wprowadzenie; Wstęp; I. Gry zakłócające spokój. Jaki ruch należy wykonać, gdy gra przeszkadza w prowadzeniu lekcji?; 1. Gry przerywające tok lekcji; 1.1. Awantura; 1.2. Drażliwy; 1.3. Głupi; 1.4. Błazen; 1.5. Niezdara; 1.6. Zmuś mnie; 2. Odmiana typu przestępczego; 2.1. Znajdźmy; 2.2. Policjanci i złodzieje; 2.3. Chcę być wyrzucony; 3. Wstęp do głębszego zrozumienia problemu; II. Gry upokarzające. Jak reagować na demonstrowanie przewagi psychicznej; 1. Odmiana pomniejszająca wartość; 1.1. Kochanie; 1.2. Wada; 2. Odmiana - Protest; 2.1. Dlaczego przytrafia się to zawsze mnie ( DPSTZM ); 2.2. Ubóstwo; 2.3. Dlaczego ty nie - tak ale ( DTNTA ); 2.4. Spóźniony referat; 2.5. Drewniana noga; III. Gry kusicielskie. Jak odpowiadać wyrafinowanym graczom; 1. Odmiana - Przymilenie; 1.1. Uczeń; 1.2. Potakiwacz; 2. Odmiana - Zastawianie pułapki; 2.1. Powalczcie trochę ze mną; 2.2. Panna Muffet; 2.3. Niech mają za swoje; 2.4. Wyniosły i dumny; 2.5. Zrób coś dla mnie; 2.6. Pończocha; 2.7.Gwałt; IV. Gry nauczycieli. Postępowanie z autorytetem tkwiącym w nas samych i w innych; 1. Identyfikacja gier uprawianych przez nauczycieli; 2. Odmiana - blisko ucznia; 2.1. Koleś; 2.2. Wyrażanie samego siebie; 2.3. Krytyka; 2.4. Jesteś niezwykle spostrzegawczy ( JNS ); 3. Odmiana - pomocny; 3.1. Kartoteka ucznia; 3.2. Ja tylko próbuję ci pomóc ( JTPCP ); 3.3. Radosna; 3.4. Wychowanie; 3.5. Dlaczego ty nie - tak, ale ( CTNTA ); 3.6. Popatrz, jak się starałem; 4. Odmiana - ja wiem najlepiej; 4.1. Co więcej; 4.2. Powiedz mi to; 4.3. Zawodowiec; 4.4. Dlaczego ty - nie, ale ( DTNA ); 4.5. Teraz cię mam ( TCM ); 4.6. Popatrz, co przez ciebie zrobiłem ( PCPCZ ); 4.7. Sala rozpraw; 4.8. Pułapka; 4.9. To już było; 5. Wniosek końcowy; Dodatek. Krótka historia analizy transakcyjnej; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37291, W.37292, W.42599, W.37290 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Podziękowania; Jak powstała ta książka?; Kim jest narratorka?; 1. Jak radzić sobie z uczuciami, które przeszkadzają w nauce; 2. Siedem sposobów zachęcania dzieci do współpracy; 3. Pułapki stosowania kar: inne możliwości prowadzące do samodyscypliny; 4. Wspólne rozwiązywanie problemów: sześć kroków, które rozbudzają twórczy zapał dzieci i ich zaangażowanie; 5. Pochwała, która nie wprawia w zakłopotanie; krytyka, która nie rani; 6. Jak uwolnić dziecko od narzuconej mu roli; 7. Partnerska relacja rodzice - nauczyciel; 8. " Wyłapywacz snów "
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42601, W.38870, W.38871 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; 1. Od siedmiu do jedenastu;2. Czego potrzebuje najbardziej; 3. Dorośli a potrzeby dziecka; 4. Co wnosi szkoła do życia dziecka; 5. Od czego zależy powodzenie szkolne; 6. Odrabianie zadań domowych; 7. Oceny szkolne i ich znaczenie; 8. Aby dziecko lubiło szkołę; 9. Kontakty społeczne; 10. Aktywność; 11. Ogarniać całość; 12. Czy powinno już pracować; 13. Gorsza i lepsza; 14. Czy warto mieć w domu zwierzę; 15. Dziecko i pieniądze; 16. Wakacyjna szansa; 17. Dziecko nadpobudliwe; 18. Trudności w nauce czytania; 19. Kłopoty z wybitnymi; 20. Gdy dziecko kłamie; 21. Agresja; 22. Dziecko nieśmiałe; 23. Zakończenie; Literatura
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33389, 33426 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Od autora; Rozdział 1. Pojęcie oraz historyczne i etyczne wymiary humanizmu; Rozdział 2. Wyznaczniki humanizmu w polskiej szkole: 1. Charakter świata współczesnego i miejsce człowieka w tym świecie; 2. Tradycje polskiej myśli humanistycznej w zarysie; 3. Aktualność teoretycznych założeń humanizmu socjalistycznego ichrześcijańskiego w Polsce; Rozdział 3. Zarys naukowych podstaw szkolnego systemu wychowania humanistycznego: 1. Rozważania wstępne; 2. Rola różnych teorii pedagogicznych w budowaniu szkolnego systemu wychowania humanistycznego; 3. Ideał, cele, metody, etapy i proces wychowania humanistycznego w szkole zawodowej; Rozdział 4. Charakterystyka założeń programowych szkolnictwa zawodowego różnych krajów w świetle humanistycznych celów wychowania: 1. Rozważania wstępne; 2. Założenia programowe szkół zawodowych w ZSRR. NRD i w Polsce; 3. Charakterystyka szkolnictwa zawodowego w RFN; 4. Rozważania końcowe; Rozdział 5. Z badań nad funkcjonalnością i możliwościami doskonalenia polskiego modelu wychowania humanistycznego w szkolnictwie zawodowym: 1. Uwagi wstępne; 2. Rola orientacji zawodowej w urzeczywistnianiu humanistycznych ideałów wychowania; 3. Charakterystyka najbardziej typowych rozwiązań pedagogicznych eksperymentujących szkół w racjonalizacji metod wychowania humanistycznego; 4. Zarys zbiorowego portretu młodzieży szkół zawodowych w świetle badań ankietowych; 5. Rozważania końcowe; Rozdział 6. Planowanie i kierunki racjonalizacji metod wychowania humanistycznego w szkole zawodowej: 1. Wprowadzenie; 2. Możliwości wykorzystania przedmiotów zawodowych w realizacji zadań wychowania humanistycznego; 3. Możliwości urzeczywistnienia humanistycznych ideałów wychowania w nauczaniu przedmiotów ogólnokształcących; 4. Możliwości i kierunki wychowania humanistycznego w różnych formach pracy pozalekcyjnej i pozaszkolnej; Zakończenie; Bibliografia; Wykaz eksperymentujących szkół i nauczycieli
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33935 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
([Seria "Z Chłopkiem"])
Streszczenie: Wstęp; 1. Problem i nauczanie problemowe; 1.1. Pojęcie problemu; 1.2. Rodzaje problemów; 1.3. Nauczanie i uczenie się problemowe; 2. Sytuacje problemowe; 2.1. Pytania dzieci; 2.2. Sytuacje problemowe w procesie dydaktyczno-wychowawczym; 2.3. Wyniki badań wśród nauczycieli; 3. Formułowanie problemów; 3.1. Pytania i problemy w życiu ludzi; 3.2. Dostrzeganie i formułowanie problemów przez uczniów; 3.3. Formułowanie problemów przez nauczycieli; 3.4. Podejmowanie problemów; 4. Proces rozwiązywania problemów; 4.1. Poglądy różnych teoretyków; 4.2. Analiza początkowa problemu; 4.3. Wytwarzanie pomysłów rozwiązań; 4.4. Weryfikacja pomysłów rozwiązań; 4.5. Systematyzacja i zastosowanie nowo zdobytej wiedzy; 4.6. Model pracy dydaktycznej przy rozwiązywaniu problemów; 5. Rozwiązywanie problemów w praktyce; 5.1. Przykłady rozwiązywania problemów w grupach dzieci 6-letnich; 5.2. Przykłady z lekcji języka polskiego; 5.3. Przykłady z lekcji środowiska społeczno-przyrodniczego; 6. Problemy rozwiązywane szybko, skrótowo; 7. Problemy w zabawach i grach dydaktycznych; 7.1. Zabawy i gry nieproblemowe; 7.2. Przykłady zabaw i gier o charakterze problemowym; 7.3. Od zwykłych czynności dydaktycznych do zabaw i gier; Uwagi końcowe; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.36729 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. KEN w Krakowie ; Nr 132)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37946, W.37947 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37633 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.36981 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.18049 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9694, W.p9695 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; Część 1. Dziedziny zdobywania informacji: 1. Praca wychowawcza a zdobywanie informacji; 1.1. Miejsce rozpoznania w procesie wychowawczym; 1.2. Dziedziny rozpoznania; 1.3. Zasięg działań rozpoznawczych; 1.4. Metody uzyskiwania informacji; 1.5. Opracowywanie i wykorzystywanie informacji; 1.6. Integracja działań rozpoznawczych; 1.7. Umiejętności ułatwiające poznawanie uczniów; 2. Wybrane właściwości psychiczne uczniów; 2.1. Nierównomierność rozwoju; 2.2. Niestałość psychoruchowa; 2.3. Lęk; 2.4. Uspołecznienie i rozwój moralny; 2.5. Samoocena; 2.6. Podmiotowość i przedmiotowość; 2.7. Uczenie się i właściwości myślenia; 3. Zjawiska zachodzące w zespole wychowanków; 3.1. Struktura zespołu; 3.2. Role pełnione w zespole; 3.3. Spójność; 3.4. Normy obowiązujące w zespole; 3.5. Wzajemne stosunki między dziewczętami i chłopcami w zespole; 3.6. Przywództwo w zespole; 3.7. Sytuacja potencjalnie wychowawcza w zespole; 4. Postawy, wartości i aspiracje uczniów; 4.1. Postawy kształtowane w procesie wychowania; 4.2. Cenione wartości; 4.3. Aspiracje ogólnożyciowe; 4.4. Aspiracje zawodowe; 5. Stosunek uczniów do nauki szkolnej; 5.1. Stosunek do nauczycieli; 5.2. Stosunek do przedmiotu nauczania; 5.3. Ogólny stosunek do szkoły; 6. Pozaszkolne zajęcia ucznia i jego środowisko społeczne; 6.1. Zainteresowania; 6.2. Czas wolny ucznia; 6.3. Uczestnictwo w kulturze i czytelnictwo; 6.4. Udział w pracy organizacji społecznych; 6.5. Środowisko rodzinne; 6.6. Środowisko sąsiedzkie; 7. Poznawanie przez nauczyciela własnej pracy ( rozpoznanie zwrotne ); Część 2. Metody zdobywania informacji: 8. Obserwacja; 8.1. Ogólna charakterystyka obserwacji; 8.2. Rodzaje obserwacji swobodnej; 8.3. Obserwacja skategoryzowana; 8.4. Miejsce i zadania osoby obserwującej; 9. Ankieta i wywiad; 9.1. Ogólne założenia badań prowadzonych za pomocą ankiety lub wywiadu; 9.2. Przygotowanie kwestionariusza; 9.3. Przeprowadzenie badania ankietowego; 9.4. Przeprowadzenie wywiadu; 9.5. Podsumowanie ankiety lub wywiadu; 10. Skala ocen i metody socjometryczne; 10.1. Skala ocen; 10.2. Socjometria; 10.3. Techniki zbliżone do socjometrii; 11. Inne metody; 11.1. Metody autoekspresyjne; 11.2. Eksperyment; 11.3. Metody " jakościowe "; 11.4. Studium przypadku i zapis zbiorczy; Zakończenie; Bibliografia; Summary
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.33229, W.33227 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nauczyciela / red. Władysław Okoń, Bogdan Suchodolski ; CTreść i metody wychowania ; Nr 1)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7467 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.33202 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp. Alicja Kargulowa; 1. Jak poszukiwać odpowiedzi na pytanie zawarte w tytule książki. Alicja Kargulowa; 2. Szkoła na cenzurowanym. Alicja Kargulowa; 3. Czy dzieci powinny lubić szkołę? Alicja Kargulowa; 4. Jaką chcemy mieć Panią? Alicja Kargulowa; 5. Zanim Jaś zostanie uczniem i gdy nim zostanie. Agnieszka Przybylska; 6. " Ja chcę do prawdziwej szkoły! ". Alicja Kargulowa; 7. Rozczarowania i nadzieje. Małgorzata Kalita-Łapacz; 8. Ci, którym nie wychodzi. Halina Grafowska; 9. Szkoła i dom - konkurencja czy współpraca? Alicja Kargulowa; 10. Uzdolnieni o szkole. Alicja Kargulowa; 11. Niekochane i kochane szkoły. Terasa Gacek, Teresa Krawczyń; 12. Czy pan pomoże, panie dyrektorze? Alicja Kargulowa; Zakończenie. Alicja Kargulowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37041, W.37455, W.37454, W.37453 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38137 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40016, W.40015 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej