Fizjoterapeuci
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Brzuzy Grzegorz
(1)
Szmalec Jacek
(1)
Wieczór Elżbieta
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(19)
Szkoły wyższe
(10)
Rodzice
(8)
Pedagodzy
(7)
Psycholodzy
(7)
Fizjoterapeuci
(1)
Pedagodzy specjalni
(4)
Przedszkola
(4)
Dyrektorzy szkół
(2)
Dzieci
(2)
Studenci
(2)
Terapeuci zajęciowi
(2)
Arteterapeuci
(1)
Dyrektorzy przedszkoli
(1)
Inspektorzy ochrony danych
(1)
Logopedzi
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Oligofrenopedagodzy
(1)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Rehabilitanci
(1)
Socjolodzy
(1)
Terapeuci pedagogiczni
(1)
Wychowawcy
(1)
Temat
Dzieci
(1)
Grafomotoryka
(1)
Integracja sensoryczna
(1)
Rozwój dziecka
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Sprawności motoryczne
(1)
Sprawność motoryczna
(1)
Sprawność psychomotoryczna
(1)
Terapia sensoryczna
(1)
Zaburzenia integracji sensorycznej
(1)
Zaburzenia rozwoju dziecka
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(1)
Prace zebrane [Typ publikacji]
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Engram)
Spis treści : Wstęp Rozdział 1. Założenia integracji sensorycznej – Magdalena Kaczyńska, Julia Mizgała Rozdział 2. Niepokojące zachowania uczniów jako następstwo zaburzeń integracji sensorycznej – Beata Szewc Rozdział 3. Przykłady zaburzeń integracji sensorycznej w szkole. Z obserwacji nauczyciela praktyka – Edyta Specjał Rozdział 4. Zaburzenia integracji sensorycznej wśród dzieci – narastający problem kliniczny i społeczny – Aneta Klimberg, Jerzy T. Marcinkowski, Agnieszka Paczkowska, Jacek Szmalec Rozdział 5. Istota zaburzenia przetwarzania słuchowego – problem zdrowotny i pedagogiczny – Agnieszka Paczkowska Rozdział 6. Rozwijanie sprawności motorycznej, manualnej i grafomotoryki dziecka. Sprawność grafomotoryczna dziecka jako wyznacznik czytelności pisma – Elżbieta Wieczór Rozdział 7. Diagnoza sprawności manualnej i grafomotorycznej u dzieci w wieku przedszkolnym na podstawie badań empirycznych – Elżbieta Wieczór Rozdział 8. Trudności w czytaniu, pisaniu i wypowiedziach o podłożu sensorycznym i motorycznym we wczesnej edukacji – analiza przypadków (badania podłużne) – Elżbieta Wieczór Rozdział 9. Poziom samodzielności u dzieci w wieku przedszkolnym w obszarze motoryki i samoobsługi jako wskaźnik rozwoju – badania empiryczne – Elżbieta Wieczór Rozdział 10. Lateralizacja w procesie integracji sensorycznej – przykłady zaburzeń – Agnieszka Paczkowska, Jacek Szmalec, Elżbieta Wieczór Rozdział 11. Znaczenie dotyku w rozwoju małego dziecka – masaż jako najstarsza i najdoskonalsza forma komunikowania się z dzieckiem – Agnieszka Paczkowska, Jacek Szmalec Rozdział 12. Wzrok w integracji sensorycznej. dysfunkcje wzroku a rozwój motoryczny i sensoryczny dziecka – Grzegorz Brzuzy Rozdział 13. Orientacja przestrzenna i poruszanie się osób niewidomych – Grzegorz Brzuzy Rozdział 14. Nieprawidłowe przetwarzanie wzrokowe a zaburzenia integracji sensorycznej u dzieci w wieku 7–11 lat z problemami szkolnymi – Agnieszka Paczkowska, Jacek Szmalec Na zakończenie Słowniczek pojęć w obszarze integracji sensorycznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.44136 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej