Smutny Joan F
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Sienkiewicz Henryk
(140)
Prus Bolesław
(101)
Żeromski Stefan
(101)
Mickiewicz Adam
(92)
Orzeszkowa Eliza
(79)
Smutny Joan F
(-)
Krzyżanowski Julian
(60)
Słowacki Juliusz
(59)
Suchodolski Bogdan
(58)
Kraszewski Józef Ignacy
(57)
Lenin Włodzimierz
(54)
Dąbrowska Maria
(50)
Okoń Wincenty
(50)
Lenin W. I
(48)
Bogdanowicz Marta
(45)
Kolberg Oskar. Dzieła wszystkie
(45)
Kolberg Oskar
(44)
Wyka Kazimierz
(44)
Kupisiewicz Czesław
(42)
Wyspiański Stanisław
(41)
Żeleński Tadeusz (Boy)
(39)
Markiewicz Henryk
(35)
Witwicki Władysław
(35)
Iwaszkiewicz Jarosław
(34)
Pigoń Stanisław
(34)
Śliwerski Bogusław
(34)
Kotarbiński Tadeusz
(33)
Pieter Józef
(32)
Rocławski Bronisław
(32)
Szekspir William
(32)
Fredro Aleksander
(30)
Nałkowska Zofia
(30)
Reymont Władysław St
(30)
Nowacki Tadeusz
(29)
Krasiński Zygmunt
(28)
Parandowski Jan
(28)
Szuman Stefan
(28)
Morcinek Gustaw
(27)
Sieroszewski Wacław
(27)
Conrad Joseph
(26)
Doroszewski Witold
(26)
Włodarski Ziemowit
(26)
Jałowiec Magdalena
(25)
Juszczyk Stanisław
(25)
Jastrun Mieczysław
(24)
Orkan Władysław
(24)
Wołoszynowa Lidia
(24)
Zapolska Gabriela
(24)
Brandys Kazimierz
(23)
Marks Karol
(23)
Prus Bolesław (Aleksander Głowacki)
(23)
Suchodolski Bodgan
(23)
Tuwim Julian
(23)
Korczak Janusz
(22)
Piszczek Maria
(22)
Zieliński Bronisław
(22)
Łobocki Mieczysław
(22)
Bunsch Karol
(21)
Kieniewicz Stefan
(21)
Kruszewski Krzysztof
(21)
Kujawa Ewa
(21)
Kurzyna Maria
(21)
Libera Zdzisław
(21)
Paszkowski Józef
(21)
Staff Leopold
(21)
Tatarkiewicz Władysław
(21)
Tomaszewski Tadeusz
(21)
Konopnicka Maria
(20)
Kozakiewicz Mikołaj
(20)
London Jack
(20)
Manteuffel Tadeusz
(20)
Minczakiewicz Elżbieta Maria
(20)
Szewczuk Włodzimierz
(20)
Wasilewska Wanda
(20)
Wyczesany Janina
(20)
Budzyk Kazimierz
(19)
Lem Stanisław
(19)
Molier
(19)
Pilecka Władysława
(19)
Szancer Jan Marcin
(19)
Żabiński Jan
(19)
Żukrowski Wojciech
(19)
Auderska Halina
(18)
Balzac [Honoré de]
(18)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(18)
Jakubowski Jan Zygmunt
(18)
Kallenbach Józef
(18)
Kasprowicz Jan
(18)
Kurdybacha Łukasz
(18)
Matuszewski Ryszard
(18)
Norwid Cyprian Kamil
(18)
Semadeni Zbigniew
(18)
Skorupka Stanisław
(18)
Stankowski Adam
(18)
Szewczyk Wilhelm
(18)
Andrzejewski Jerzy
(17)
Arnold Stanisław
(17)
Baley Stefan
(17)
Bleja-Sosna Barbara
(17)
Górski Konrad
(17)
Jasienica Paweł
(17)
Rok wydania
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Programy nauczania
(1)
Twórczość
(1)
Uczniowie zdolni
(1)
Uzdolnienia
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Literatura Pedagogiczna)
Streszczenie: Słowo wstępne; Przedmowa; Rozdział 1. Kształcenie uzdolnień w perspektywie historycznej: 1. Co o tym myślisz?; 2. Czy możemy odróżnić dzieci zdolne od niezdolnych?; 3. Aktualny stan kształcenia uzdolnień; 4. Perspektywa historyczna; 5. Formułowanie definicji uzdolnień; 6. Problemy do dyskusji i działania; Bibliografia; Rozdział 2. Biologiczne i psychospołeczne aspekty uzdolnień: 1. Co o tym myślisz?; 2. Wprowadzenie; 3. Dziedziczenie zdolności; 4. Środowisko a rozwój zdolności; 5. Żywienie; 6. Mózg i system nerwowy; 7. Uzdolnienia w świetle teorii psychospołecznych; 8. Powody zaniżonych osiągnięć; 9. Wpływ etykietki " zdolny " na osiągnięcia; 10. Podsumowanie; 11. Problemy do dyskusji i działania; Bibliografia; Rozdział 3. Poglądy na naturę twórczości: 1. Co o tym myślisz?; 2. Wprowadzenie; 3. Twórcze uczucia - sposób życia; 4. Twórcze myślenie - sposób rozwiązywania problemów; 5. Twórcze procesy - sposób zachowania się; 6. Twórcze wytwory - sposób oceniania wyników; 7. Warunki, które wspomagają lub blokują rozwój twórczości; 8. Problemy do dyskusji i działania; Bibliografia; Rozdział 4. Narzędzia pomiarowe używane w kształceniu uzdolnień: 1. Co o tym myślisz?; 2. Wprowadzenie; 3. Pomiar inteligencji; 4. Pomiar osiągnięć szkolnych; 5. Pomiar twórczości; 6. Inne testy stosowane do rozpoznawania uzdolnień; 7. Mierzenie cech i zachowań znamionujących uzdolnienia; 8. Podsumowanie; 9. Problemy do dyskusji i działania; Bibliografia; Rozdział 5. Tworzenie praktycznego systemu rozpoznawania uzdolnień: 1. Dobieranie uczniów do programu; 2. Co o tym myślisz?; 3. Tworzenie okręgowej definicji uzdolnienia; 4. Modele rekrutacji; 5. Wybór narzędzi selekcyjnych; 6. Tradycyjne procedury selekcyjne; 7. Nietradycyjne procedury selekcyjne; 8. Problemy selekcji; 9. Problemy do dyskusji i działania; Bibliografia; Rozdział 6. Potrzeba utalentowanych dzieci z grup mniejszościowych: 1. Co o tym myślisz?; 2. Wprowadzenie; 3. Przegląd badań; 4. Nowe definicje i procedury oceny; 5. Nowy proces selekcji; 6. Programy dla uzdolnionych mniejszości - asymilacjoniści kontra pluraliści; 7. Siły kulturowe; 8. Otwarcie się na społeczność; 9. Uwaga końcowa; 10. Problemy do dyskusji i działania; Bibliografia; Rozdział 7. Potrzeby utalentowanych dziewcząt: 1. Co o tym myślisz?; 2. Wprowadzenie; 3. Utalentowane dziewczęta; 4. Zaniżone osiągnięcia uczennic; 5. Zaniżone osiągnięcia uzdolnionych kobiet; 6. Przyczyny zaniżenia osiągnięć; 7. Kobiety wybitne; 8. Utalentowane dziewczęta w klasie szkolnej; 9. Problemy do dyskusji i działania; Bibliografia; Rozdział 8. Projektowanie programów do edukacji początkowej: 1. Co o tym myślisz?; 2. Wprowadzenie; 3. Rola nauczyciela; 4. Projektowanie programu; 5. Modele organizacyjne; 6. Programy letnie i inne uzupełniające formy kształcenia; 7. Ewaluacja; 8. Kształcenie uzdolnień we wczesnym dzieciństwie; 9. Problemy do dyskusji i działania; Bibliografia; Rozdział 8. Modele programowe i treści kształcenia na szczeblu podstawowym i średnim: 1. Co o tym myślisz?; 2. Wprowadzenia; 3. Modele treści przyspieszających; 4. Modele treści wzbogacających; 5. Modele samodzielnego studiowania; 6. Różne modele treści w programie dostosowanym do potrzeb okręgu; 7. Problemy do dyskusji i działania; Bibliografia; Rozdział 10. Ewaluacja programu kształcenia uzdolnień: 1. Co o tym myślisz?; 2. Wprowadzenie; 3. Stosowanie badań ewaluacyjnych do kształcenia uzdolnień; 4. Ewaluacja formalna i nieformalna; 5. Pięcioletni plan ewaluacji; 6. Problemy do dyskusji i działania; Bibliografia; Rozdział 11. Bieżące problemy kształcenia uzdolnień: 1. Co o tym myślisz?;2. Wprowadzenie; 3. Przysposobienie do życia zawodowego a kształcenie zawodowe; 4. Wychowanie moralne; 5. Konkluzje i rekomendacje; 6. Problemy do dyskusji i działania; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40004, W.40005, W.40149, W.40003 (4 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej