psychologia
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(39)
Forma i typ
Książki
(39)
Dostępność
dostępne
(37)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(38)
Pracownia cymeliów
(1)
Autor
Szewczuk Włodzimierz
(6)
Tomaszewski Tadeusz
(4)
Kozielecki Józef
(3)
Wołoszynowa Lidia
(3)
Matczak Anna
(2)
Pilecka Władysława
(2)
Rudkowska Grażyna
(2)
Witwicki Władysław
(2)
Wrona Leszek
(2)
Włodarski Ziemowit
(2)
Augustynek Andrzej
(1)
Birch Ann
(1)
Bobryk Jerzy
(1)
Dobrowolska Barbara
(1)
Dąbrowski Piotr Z
(1)
Ferguson George A
(1)
Gerstmann Stanisław
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Hilgard Ernest R
(1)
Jakobson S. G
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Jerzak Józef
(1)
Kreutz Mieczysław
(1)
Kukołowicz Teresa
(1)
Leontjew A
(1)
Lewowicki Tadeusz
(1)
Makiełło-Jarża Grażyna
(1)
Malim Tony
(1)
Matusewicz Czesław
(1)
Pietrasiński Zbigniew
(1)
Prokina N. F
(1)
Przetacznik-Gierowska Maria
(1)
Putkiewicz Zygmunt
(1)
Rosińska Zofia
(1)
Rubinsztejn Sergiusz
(1)
Rubinsztejn Sergiusz L
(1)
Smirnow A
(1)
Stachowski Ryszard
(1)
Suchecki Jacek
(1)
Takane Yoshio
(1)
Tavris Carol
(1)
Tiepłow B
(1)
Uniwersytet im. Adama Mickiewicz w Poznaniu. Psychologia i Pedagogika
(1)
Wade Carole
(1)
Wadeley Alison
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(10)
1980 - 1989
(10)
1970 - 1979
(7)
1960 - 1969
(11)
1930 - 1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(39)
Język
polski
(39)
Temat
Powieść polska
(1089)
Polska
(758)
Dziecko
(481)
Poezja polska
(461)
Literatura polska
(456)
psychologia
(-)
Opowiadanie polskie
(363)
Wychowanie
(277)
Nauczanie
(274)
nauczanie początkowe
(265)
dziecko
(247)
Język polski
(236)
Pedagogika
(227)
Dramat polski
(223)
język polski
(197)
Nauczanie początkowe
(186)
Pamiętniki polskie
(183)
Filozofia
(175)
Wychowanie w rodzinie
(160)
Sienkiewicz, Henryk
(145)
Psychologia
(143)
Szkolnictwo
(135)
Niepełnosprawni
(129)
Sztuka
(129)
Literatura młodzieżowa polska
(128)
Wychowanie przedszkolne
(128)
Nauczyciele
(126)
Pedagogika specjalna
(124)
Powieść francuska
(124)
Prus, Bolesław
(123)
Marksizm-leninizm
(115)
Matematyka
(115)
Żeromski, Stefan
(114)
Młodzież
(113)
matematyka
(113)
Literatura dziecięca polska
(110)
Mowa
(109)
Publicystyka polska
(109)
wychowanie
(107)
Rodzina
(103)
Powieść amerykańska
(100)
Powieść angielska
(98)
Dziecko niepełnosprawne
(93)
Literatura
(91)
Mickiewicz, Adam
(91)
nauczanie
(89)
Fizyka
(86)
Słowacki, Juliusz
(85)
literatura polska
(85)
Elektrotechnika
(84)
Osobowość
(83)
Wojna 1939-1945 r.
(83)
pedagogika
(83)
pisanie
(81)
Powieść rosyjska
(80)
Śląsk
(80)
Kultura
(79)
czytanie
(79)
nauczyciele
(79)
Muzyka
(78)
Historia
(77)
Oświata
(77)
Psychoterapia
(77)
Czytanie
(74)
Dziecko upośledzone umysłowo
(73)
Malarstwo polskie
(73)
nauczanie zintegrowane
(73)
Praca
(72)
Orzeszkowa, Eliza
(71)
Uczenie się
(71)
młodzież
(71)
Komputery
(70)
Powieść niemiecka
(70)
Religia
(70)
Gry i zabawy
(68)
Technika
(68)
Warszawa
(68)
Maszyny
(67)
Kraszewski, Józef Ignacy
(65)
Pisanie
(65)
Psychologia wychowawcza
(65)
Socjologia
(64)
Etyka
(63)
Gry edukacyjne
(63)
Młodzież szkolna
(63)
wychowanie w rodzinie
(63)
Gry i zabawy ruchowe
(62)
Lenin, Vladimir Il'i
(62)
Samochody
(62)
Biblioterapia
(61)
Nauka
(61)
Wojsko
(61)
Malarstwo
(59)
Stosunki interpersonalne
(59)
młodzież szkolna
(57)
Nauczanie historii
(56)
Psychologia rozwojowa
(55)
Literatura dziecięca
(54)
Psychologia społeczna
(53)
dziecko upośledzone umysłowo
(53)
szkolnictwo
(53)
39 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Lwowska Bibljoteczka PedagogicznaDzieci trudne do wychowania ; 2)
Publikacja dostępna w wersji elektronicznej - Biblioteka Cyfrowa Politechniki Śląskiej http://delibra.bg.polsl.pl/dlibra
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pracownia cymeliów
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Sp.17802 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39692 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Przedmowa; Wprowadzenie; Rozdział 1. Przedmiot badań psychologicznych; Rozdział 2. Czynności psychiczne i pojęcie orientacji; Rozdział 3. Osobowość jako przedmiot psychologii; Rozdział 4. Struktura poznania psychologicznego i diagnoza psychologiczna; Rozdział 5. Metoda monografii psychologicznej; Rozdział 6. Metody i techniki badań; Rozdział 7. Próba ustalenia analogii między wybranymi tezami niektórych teorii osobowości; Posłowie; Bibliografia: 1. Literatura cytowana; 2. Prace prof. St. Gertsamanna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34486 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.24191 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 24229 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Przedmowa; Część 1. Wprowadzenie w problematykę badań empirycznych: 1. Zdroworozsądkowa a naukowa wiedza o rzeczywistości; 2. Psychologia jako nauka; 3. Związek między teorią a empirią w psychologii; Część 2. Etapy postępowania badawczego: 4. Pytania i hipotezy badawcze; 5. Procedury weryfikowania hipotez; 5.1. Podejście nomotetyczne; 5.1.1. Procedura korelacyjna; 5.1.2. Procedura eksperymentalna i quasi-eksperymentalna; 5.2. Podejście idiograficzne; 5.2.1. Procedura kliniczna ( studium przypadku ); A. Deskryptywne studium przypadku; B. Eksperymentalne studia przypadku; 6. Metoda pomiaru zmiennych; 6.1. Techniki introspekcyjne; 6.2. Techniki behawioralne; 6.3. Konstruowanie narzędzi pomiarowych na przykładzie wybranych technik; 6.3.1. Dyferencjał semantyczny ( DS ); 6.3.2. Wywiad strukturalizowany; 7. Organizacja badań; 7.1. Badania pilotażowe; 7.2. Badania właściwe; 7.2.1. Dobór osób badanych; 7.2.2. Przebieg i warunki pomiaru zmiennych; 8. Opracowanie wyników badań; 8.1. Analiza oraz interpretacja wyników; 8.2. Prezentacja badań empirycznych; Przewodnik bibliograficzny; Piśmiennictwo; Załączniki ( Mierzenie oceny ludzi i ich opisu - MK; Instrukcja dla sędziów kompetentnych do oceny skal składających się na wstępną wersję DS; Macierze Rotated Factors Loadings [metoda VARIMAX - rotacja ortogonalna macierzy ładunków czynnikowych]; Dyferencjał semantyczny; Wywiad ustrukturalizowany; Arkusz oceny danych z wywiadu; Współczynniki rzetelności wywiadu )
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38215, W.38216, W.38339 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Przedmowa; I. Wychowawcze funkcje psychologii; 1. Społeczna użyteczność psychologii w wychowaniu; 2. Użyteczność wiedzy psychologicznej w pracy nauczyciela; 3. Psychologia jako przedmiot nauczania; 4. Funkcje nauczania psychologii; 5. Specyfika nauczania i uczenia się psychologii; 6. Psychologia teoretyczną podstawą samowychowania; 7. Uwagi i konkluzje; Zadania; II. Problem celów i treści nauczania psychologii; 1. Zagadnienie doboru treści nauczania; 2. Ogólna charakterystyka celów kształcenia; 3. Cele nauczania psychologii; 4. Postulowane i operacyjne ujmowanie celów kształcenia; 5. Czynności nauczyciela wymagające kształcenia psychologicznego; 5.1. Czynności dydaktyczne i samokształceniowe; 5.2. Czynności wychowawcze i samowychowawcze; 5.3. Czynności opiekuńcze i społeczne; 6. Programowe treści nauczania psychologii; 6.1. Psychologia uczenia się i nauczania; 6.2. Psychologia wychowania i samowychowania; 6.3. Zagadnienia pracy opiekuńczej i społecznej; 7. Warunki realizacji programu nauczania; Zadania; III. Nauczanie psychologii w kształceniu nauczycieli; 1. Użyteczność psychologii w opinii studentów; 2. Metody nauczania a zainteresowanie psychologią; 3. Wpływ wiedzy psychologicznej na osobowość studentów; 4. Stosowanie psychologii w samokształceniu; 5. Praca nauczyciela w opinii młodzieży; Zadania; IV. O psychologicznych problemach wychowania; 1. Organizowanie sytuacji wychowawczych; 2. Stymulowanie uczniów do samorozwoju; 3. O realizacji planów pracy wychowawczej; 4. Czynności samowychowawcze w procesie nauczania; 5. Praca opiekuńcza szkoły warunkiem prawidłowego rozwoju uczniów; 6. O wychowaniu w czasie wolnym; 7. Inspirowanie poczynań nowatorskich w szkole; Zadania; V. O psychologicznych problemach nauczania; 1. Próba cybernetycznej interpretacji procesu nauczania - R. Harajda; 2. Psychologiczne podstawy organizacji pracy uczniów; 2.1. Jedność uczenia się i nauczania; 2.2. Prawa uczenia się a organizacja pracy; 2.3. Efektywna organizacja procesu nauczania; 3. Ogólne założenia nauczania czynnościowego; 3.1. Psychologiczne podstawy nauczania czynnościowego; 3.2. Etapy kształtowania nowych czynności; 3.3. O efektywności nauczania czynnościowego; 4. Psychologiczne podstawy nauczania czynnościowego; 4.1. Krótka charakterystyka poziomu umysłowego uczniów; 4.2. Podstawowe założenia nauczania zróżnicowanego; 5. O potrzebie uczenia się i nauczania systemowego; 5.1. Zagadnienie systematyzacji wiedzy; 5.2. Funkcjonowanie systemu wiedzy, umiejętności i postaw; 5.3. Uwagi o procesie nauczania systemowego; 6. Kształtowanie postaw społecznych w procesie nauczania; Zadania; VI. O aktywizujących metodach nauczania psychologii; 1. Uczenie się przez nauczanie; 2. Czynne uczestnictwo studentów w organizacji ćwiczeń; 3. Metoda inscenizacji w nauczaniu psychologii; 4. Efekty stosowania metody inscenizacji; 5. Sytuacyjna metoda nauczania psychologii; 6. Ocena efektywności metody sytuacyjnej; 7. Problemowe nauczanie psychologii; 8. Efektywność nauczania problemowego; 9. Programowane nauczanie psychologii; 10. O efektywności nauczania programowego; Zadania; VII. Psychologiczne podstawy recepcji wykładów; 1. O potrzebie doskonalenia organizacji wykładów; 2. Zagadnienie recepcji wykładu; 3. Typy studentów a recepcja wykładu; 4. Organizacja wykładu a prawa uczenia się; 5. Wskazówki praktyczne; Zadania; Zamiast zakończenia; Aneksy ( Rozmowa z uczniem; Charakterystyka ucznia [instrukcja]; Psychologia - ramowy program nauczania dla jednolitych magisterskich studiów dziennych kierunków kształcących kandydatów na nauczycieli ); Literatura
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35123, 35125, W.35124 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: WYDANIE 3. Od autora; Wprowadzenie - trzy spojrzenia na człowieka; Część 1. Koncepcja behawiorystyczna, czyli człowiek reaktywny: 1. Środowisko a zachowanie; 2. Sterowanie pozytywne; 3. Sterowanie negatywne. Mit kary; 4. Poza wolnością i godnością człowieka 5. Inżynieria behawiorystyczna; 6. Utopia naukowa; 7. Portret jednowymiarowy; 8. Obawa przed manipulacją; Część 2. Koncepcja psychodynamiczna, czyli człowiek niedoskonały: 1. Osobowość a zachowanie; 2. Popędy i tyrania nieświadomości; 3. Dialektyka konfliktów; 4. Sztuka samoobrony; 5. Teoria lęku; 6. Psychoterapia - droga do samoświadomości; 7. Apel o humanizację; 8. Portret quasi-kliniczny; Część 3. Koncepcja poznawcza, czyli człowiek samodzielny: 1. Trzecia psychologia; 2. Sterowanie wewnętrzne. Struktury poznawcze; 3. Sterowanie zewnętrzne; 4. Procesy orientacyjne; 5. Procesy wartościowania; 6. Mechanizm działania. Motywacje i emocje; 7. Refleksje o wychowaniu i samowychowaniu; 8. Portret badacza; 9. Psychologia humanistyczna, czyli poszukiwanie nowej koncepcji człowieka; 10. Dwa stanowiska wobec wiedzy psychologicznej; Ważniejsze pozycje bibliograficzne
Streszczenie: WYDANIE 6. Przedmowa - nowe spojrzenie; Wprowadzenie - trzy spojrzenia na człowieka; Część 1. Koncepcja behawiorystyczna, czyli człowiek reaktywny: 1. Środowisko a zachowanie; 2. Sterowanie pozytywne; 3. Sterowanie negatywne. Mit kary; 4. Poza wolnością i godnością człowieka; 5. Inżynieria behawiorystyczna; 6. Utopia naukowa; 7. Portret jednowymiarowy; 8. Pan Cogito w behawiorystycznym eksperymencie; Część 2. Koncepcja psychodynamiczna, czyli człowiek niedoskonały: 1. Dynamika osobowości; 2. Popędy i tyrania nieświadomości; 3. Dialektyka konfliktów; 4. Sztuka samoobrony; 5. Teoria lęku; 6. Psychoterapia - droga do samoświadomości; 7. Humanizacja świata u progu nowego wieku; 8. Portret quasi-kliniczny; Część 3. Koncepcja poznawcza, czyli człowiek samodzielny: 1. Architektura umysłu; 2. Struktury poznawcze. Metabolizm informacyjny; 3. Myślenie twórcze typu P i typu H. Wkład do kultury; 4. Świat indywidualnych wartości; 5. Wiedza językowa: logika dyskursu; 6. Dynamika działania: motywacja u emocje; 7. Od wychowania sprawcy do autokracji; 8. Społeczeństwo kognitariuszy; Część 4. Koncepcja humanistyczna, czyli dążenie do samorealizacji: 1. Psychologia humanistyczna: poszukiwanie nowej koncepcji człowieka; 2. Przełom w psychologii czy wiązka oryginalnych idei?; 3. Dwa stanowiska wobec wiedzy psychologicznej; Ważniejsze pozycje bibliograficzne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39045, W.39046 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: WYDANIE 3. Od autora; Wprowadzenie - trzy spojrzenia na człowieka; Część 1. Koncepcja behawiorystyczna, czyli człowiek reaktywny: 1. Środowisko a zachowanie; 2. Sterowanie pozytywne; 3. Sterowanie negatywne. Mit kary; 4. Poza wolnością i godnością człowieka 5. Inżynieria behawiorystyczna; 6. Utopia naukowa; 7. Portret jednowymiarowy; 8. Obawa przed manipulacją; Część 2. Koncepcja psychodynamiczna, czyli człowiek niedoskonały: 1. Osobowość a zachowanie; 2. Popędy i tyrania nieświadomości; 3. Dialektyka konfliktów; 4. Sztuka samoobrony; 5. Teoria lęku; 6. Psychoterapia - droga do samoświadomości; 7. Apel o humanizację; 8. Portret quasi-kliniczny; Część 3. Koncepcja poznawcza, czyli człowiek samodzielny: 1. Trzecia psychologia; 2. Sterowanie wewnętrzne. Struktury poznawcze; 3. Sterowanie zewnętrzne; 4. Procesy orientacyjne; 5. Procesy wartościowania; 6. Mechanizm działania. Motywacje i emocje; 7. Refleksje o wychowaniu i samowychowaniu; 8. Portret badacza; 9. Psychologia humanistyczna, czyli poszukiwanie nowej koncepcji człowieka; 10. Dwa stanowiska wobec wiedzy psychologicznej; Ważniejsze pozycje bibliograficzne
Streszczenie: WYDANIE 6. Przedmowa - nowe spojrzenie; Wprowadzenie - trzy spojrzenia na człowieka; Część 1. Koncepcja behawiorystyczna, czyli człowiek reaktywny: 1. Środowisko a zachowanie; 2. Sterowanie pozytywne; 3. Sterowanie negatywne. Mit kary; 4. Poza wolnością i godnością człowieka; 5. Inżynieria behawiorystyczna; 6. Utopia naukowa; 7. Portret jednowymiarowy; 8. Pan Cogito w behawiorystycznym eksperymencie; Część 2. Koncepcja psychodynamiczna, czyli człowiek niedoskonały: 1. Dynamika osobowości; 2. Popędy i tyrania nieświadomości; 3. Dialektyka konfliktów; 4. Sztuka samoobrony; 5. Teoria lęku; 6. Psychoterapia - droga do samoświadomości; 7. Humanizacja świata u progu nowego wieku; 8. Portret quasi-kliniczny; Część 3. Koncepcja poznawcza, czyli człowiek samodzielny: 1. Architektura umysłu; 2. Struktury poznawcze. Metabolizm informacyjny; 3. Myślenie twórcze typu P i typu H. Wkład do kultury; 4. Świat indywidualnych wartości; 5. Wiedza językowa: logika dyskursu; 6. Dynamika działania: motywacja u emocje; 7. Od wychowania sprawcy do autokracji; 8. Społeczeństwo kognitariuszy; Część 4. Koncepcja humanistyczna, czyli dążenie do samorealizacji: 1. Psychologia humanistyczna: poszukiwanie nowej koncepcji człowieka; 2. Przełom w psychologii czy wiązka oryginalnych idei?; 3. Dwa stanowiska wobec wiedzy psychologicznej; Ważniejsze pozycje bibliograficzne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38240 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: WYDANIE 3. Od autora; Wprowadzenie - trzy spojrzenia na człowieka; Część 1. Koncepcja behawiorystyczna, czyli człowiek reaktywny: 1. Środowisko a zachowanie; 2. Sterowanie pozytywne; 3. Sterowanie negatywne. Mit kary; 4. Poza wolnością i godnością człowieka 5. Inżynieria behawiorystyczna; 6. Utopia naukowa; 7. Portret jednowymiarowy; 8. Obawa przed manipulacją; Część 2. Koncepcja psychodynamiczna, czyli człowiek niedoskonały: 1. Osobowość a zachowanie; 2. Popędy i tyrania nieświadomości; 3. Dialektyka konfliktów; 4. Sztuka samoobrony; 5. Teoria lęku; 6. Psychoterapia - droga do samoświadomości; 7. Apel o humanizację; 8. Portret quasi-kliniczny; Część 3. Koncepcja poznawcza, czyli człowiek samodzielny: 1. Trzecia psychologia; 2. Sterowanie wewnętrzne. Struktury poznawcze; 3. Sterowanie zewnętrzne; 4. Procesy orientacyjne; 5. Procesy wartościowania; 6. Mechanizm działania. Motywacje i emocje; 7. Refleksje o wychowaniu i samowychowaniu; 8. Portret badacza; 9. Psychologia humanistyczna, czyli poszukiwanie nowej koncepcji człowieka; 10. Dwa stanowiska wobec wiedzy psychologicznej; Ważniejsze pozycje bibliograficzne
Streszczenie: WYDANIE 6. Przedmowa - nowe spojrzenie; Wprowadzenie - trzy spojrzenia na człowieka; Część 1. Koncepcja behawiorystyczna, czyli człowiek reaktywny: 1. Środowisko a zachowanie; 2. Sterowanie pozytywne; 3. Sterowanie negatywne. Mit kary; 4. Poza wolnością i godnością człowieka; 5. Inżynieria behawiorystyczna; 6. Utopia naukowa; 7. Portret jednowymiarowy; 8. Pan Cogito w behawiorystycznym eksperymencie; Część 2. Koncepcja psychodynamiczna, czyli człowiek niedoskonały: 1. Dynamika osobowości; 2. Popędy i tyrania nieświadomości; 3. Dialektyka konfliktów; 4. Sztuka samoobrony; 5. Teoria lęku; 6. Psychoterapia - droga do samoświadomości; 7. Humanizacja świata u progu nowego wieku; 8. Portret quasi-kliniczny; Część 3. Koncepcja poznawcza, czyli człowiek samodzielny: 1. Architektura umysłu; 2. Struktury poznawcze. Metabolizm informacyjny; 3. Myślenie twórcze typu P i typu H. Wkład do kultury; 4. Świat indywidualnych wartości; 5. Wiedza językowa: logika dyskursu; 6. Dynamika działania: motywacja u emocje; 7. Od wychowania sprawcy do autokracji; 8. Społeczeństwo kognitariuszy; Część 4. Koncepcja humanistyczna, czyli dążenie do samorealizacji: 1. Psychologia humanistyczna: poszukiwanie nowej koncepcji człowieka; 2. Przełom w psychologii czy wiązka oryginalnych idei?; 3. Dwa stanowiska wobec wiedzy psychologicznej; Ważniejsze pozycje bibliograficzne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.35918, W.36873 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p2585, W.p2589 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38389, W.38257 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34171 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42627, W.42628, W.40296, W.40120 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40534 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.36465, W.36462, W.36468, W.36460, W.36453, W.36445, W.36443, W.36449, W.36442, W.36458, W.36469 (11 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34979, W.34980 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.32622, W.32623, W.36543, W.32621 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5882, 5664, 5881, W.5880 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9909, 9911, W.9908, 9912, 9910 (5 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej