czytanie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(79)
Forma i typ
Książki
(79)
Dostępność
dostępne
(68)
Placówka
Wypożyczalnia
(68)
Autor
Kujawa Ewa
(21)
Kurzyna Maria
(21)
Przyłubska Ewa
(5)
Przyłubski Feliks
(5)
Bogdanowicz Marta
(4)
Mickiewicz Janina
(4)
Chmielewska Elżbieta
(3)
Fido-Drużyńska Elżbieta
(3)
Nowak Jadwiga Ewa
(3)
Górniewicz Ewa
(2)
Lorek Maria
(2)
Majewski Lech
(2)
Maurer Alicja
(2)
Pieter Józef
(2)
Procka Małgorzata
(2)
Szypowska Krystyna
(2)
Balejko Antoni
(1)
Barańska Małgorzata
(1)
Bałachowicz Józefa
(1)
Borkowska Anetta
(1)
Brzezińska Anna
(1)
Buzan Tony
(1)
Chodkiewicz Halina
(1)
Cieszyńska Jadwiga
(1)
Czener-Wieczorek Katarzyna
(1)
Czerwińska Elżbieta
(1)
Dobrowolska-Bogusławska Hanna
(1)
Doman Glenn
(1)
Doman Janet
(1)
Dudzińska Irena
(1)
Golińska Małgorzata
(1)
Grębska Helena
(1)
Gutowska Helena
(1)
Gąsowska Teresa
(1)
Jakacka Ewa
(1)
Kamyk Tadeusz
(1)
Kowaliszyn Krystyna
(1)
Kościowa Maria
(1)
Krasowicz Grażyna
(1)
Krasowicz-Kupis Grażyna
(1)
Kula Anna
(1)
Kurcz Ida
(1)
Kurpinowicz Joanna
(1)
Kwacz Mieczysław
(1)
Majchrzak Irena
(1)
Malmquist Eve
(1)
Maćkowiak Antoni
(1)
Maćkowiak Janina
(1)
Nagajowa Maria
(1)
Narożnik Małgorzata
(1)
Pietrzak-Stępkowska Zofia
(1)
Plenkiewicz Maria
(1)
Polkowska Anna
(1)
Rocławski Bronisław
(1)
Rostańska Eugenia
(1)
Sedlarczek Joanna
(1)
Skibińska Helena
(1)
Szedny Franciszek
(1)
Szurmiak Maria
(1)
Thierry Anita
(1)
Tomaszewska Maria
(1)
Ullmann Frank
(1)
Walota-Czekaj Grażyna
(1)
Wasyluk-Kuś Halina
(1)
Werneck Tom
(1)
Wojdyło Agnieszka
(1)
Zakrzewska Barbara
(1)
Zelech Władysław
(1)
Zielińska Ewa
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(59)
1980 - 1989
(13)
1960 - 1969
(3)
1940 - 1949
(1)
Kraj wydania
Polska
(79)
Język
polski
(79)
Temat
Powieść polska
(1089)
Polska
(758)
Dziecko
(481)
Poezja polska
(461)
Literatura polska
(456)
czytanie
(79)
Opowiadanie polskie
(363)
Wychowanie
(277)
Nauczanie
(274)
nauczanie początkowe
(265)
dziecko
(247)
Język polski
(236)
Pedagogika
(227)
Dramat polski
(223)
język polski
(197)
Nauczanie początkowe
(186)
Pamiętniki polskie
(183)
Filozofia
(175)
Wychowanie w rodzinie
(160)
Sienkiewicz, Henryk
(145)
Psychologia
(143)
Szkolnictwo
(135)
Niepełnosprawni
(129)
Sztuka
(129)
Literatura młodzieżowa polska
(128)
Wychowanie przedszkolne
(128)
Nauczyciele
(126)
Pedagogika specjalna
(124)
Powieść francuska
(124)
Prus, Bolesław
(123)
Marksizm-leninizm
(115)
Matematyka
(115)
Żeromski, Stefan
(114)
Młodzież
(113)
matematyka
(113)
Literatura dziecięca polska
(110)
Mowa
(109)
Publicystyka polska
(109)
wychowanie
(107)
Rodzina
(103)
Powieść amerykańska
(100)
Powieść angielska
(98)
Dziecko niepełnosprawne
(93)
Literatura
(91)
Mickiewicz, Adam
(91)
nauczanie
(89)
Fizyka
(86)
Słowacki, Juliusz
(85)
literatura polska
(85)
Elektrotechnika
(84)
Osobowość
(83)
Wojna 1939-1945 r.
(83)
pedagogika
(83)
pisanie
(81)
Powieść rosyjska
(80)
Śląsk
(80)
Kultura
(79)
nauczyciele
(79)
Muzyka
(78)
Historia
(77)
Oświata
(77)
Psychoterapia
(77)
Czytanie
(74)
Dziecko upośledzone umysłowo
(73)
Malarstwo polskie
(73)
nauczanie zintegrowane
(73)
Praca
(72)
Orzeszkowa, Eliza
(71)
Uczenie się
(71)
młodzież
(71)
Komputery
(70)
Powieść niemiecka
(70)
Religia
(70)
Gry i zabawy
(68)
Technika
(68)
Warszawa
(68)
Maszyny
(67)
Kraszewski, Józef Ignacy
(65)
Pisanie
(65)
Psychologia wychowawcza
(65)
Socjologia
(64)
Etyka
(63)
Gry edukacyjne
(63)
Młodzież szkolna
(63)
wychowanie w rodzinie
(63)
Gry i zabawy ruchowe
(62)
Lenin, Vladimir Il'i
(62)
Samochody
(62)
Biblioterapia
(61)
Nauka
(61)
Wojsko
(61)
Malarstwo
(59)
Stosunki interpersonalne
(59)
młodzież szkolna
(57)
Nauczanie historii
(56)
Psychologia rozwojowa
(55)
Literatura dziecięca
(54)
Psychologia społeczna
(53)
dziecko upośledzone umysłowo
(53)
szkolnictwo
(53)
79 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39749 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; Rozdział 1. Teoretyczne podstawy rozwoju umiejętności czytania: 1. Czytanie jako forma komunikacji językowej; 2. Istota komunikacji językowej; 3. Pojęcia czytania; 4. Struktura procesu czytania; 4.1. Rozwój umiejętności czytania i jego determinanty; 4.1.1. Etapy rozwoju umiejętności czytania; 4.2. Uwarunkowania rozwoju czytania; Rozdział 2. Metodologiczne podstawy badań: 1. Cele badań; 2. Zmienne i ich wskaźniki; 3. Modele badań, techniki i narzędzia pomiaru; 4. Dobór próby i etapy badań; Rozdział 3. Dynamika rozwoju umiejętności czytania uczniów szkół specjalnych w procesie kształcenia: 1. Zmiany poziomu i struktury techniki rekodowania; 1.1. Zmiany sposobu rekodowania; 1.2. Zmiany wskaźników poprawności rekodowania; 1.3. Zmiany wskaźników tempa rekodowania; 1.4. Zmiany w globalnych wynikach pomiaru techniki rekodowania; 2. Zmiany poziomu i struktury umiejętności czytania ze zrozumieniem; 2.1. Rozwój umiejętności czytania na poziomie elementarnym; 2.2. Rozwój umiejętności czytania na poziomie dosłownym; 2.3. Rozwój umiejętności czytania na poziomie interpretacyjnym; 2.4. Zmiany w globalnych wynikach pomiaru umiejętności czytania ze zrozumieniem; Rozdział 4. Psychologiczne i społeczno-pedagogiczne determinanty rozwoju umiejętności czytania: 1. Rola czynników indywidualnych w rozwoju umiejętności czytania; 2. Rola czynników środowiskowo-pedagogicznych w rozwoju umiejętności czytania; 2.1. Czynniki środowiskowe a osiągnięcia dzieci w czytaniu; 2.2. Niektóre cechy nauczyciela a osiągnięcia dzieci w czytaniu; 2.3. Niektóre wskaźniki oddziaływań rewalidacyjnych a osiągnięcia dzieci w czytaniu; 2.4. Organizacja i warunki kształcenia a osiągnięcia dzieci w czytaniu; Podsumowanie i wnioski; Wykaz literatury; Załączniki; Streszczenie w języku angielskim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38590 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Od piosenki do literki : ćwiczenia 1 / Marta Bogdanowicz, Małgorzata Barańska, Ewa Jakacka. - Gdańsk : "Fokus", 1997. - [23] k., 36 s. : rys. ; 30 cm + 2 kasety A i B.
Ćwiczenia do p9504
Kasety A i B: piosenki w wersji wokalno-instrumentalnej i instrumentalnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9505 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kasety 1 i 2: wersja wokalno-instrumentalna i instrumentalna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9287 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9042 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wprowadzenie; Rozdział 1. Publikacje zawierające teoretyczne podstawy terapii pedagogicznej; Rozdział 2. Wybrane publikacje z dziedziny logopedii; Rozdział 3. Niektóre pomoce dydaktyczne służące usprawnianiu funkcji psychomotorycznych oraz nauce czytania, pisania i ortografii; Propozycje Fabryki Pomocy Naukowych; Zestaw pomocy dydaktycznych dla dzieci i młodzieży; Indeks nazwisk
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39757, W.39669, W.39670 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wprowadzenie - Anna Brzezińska; Część 1. Umiejętność czytania i pisania - warunki jej rozwoju i kształcenia: 1. Brzezińska A.: Właściwości dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym a uczenie się czytania i pisania; 1.1. Doświadczenie dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym; 1.2. Procesy emocjonalno-motywacyjne oraz orientacyjno-poznawcze; 1.3. Poziom rozwoju mowy dzieci na przełomie wieku przedszkolnego i młodszego szkolnego; 2. Brzezińska A.: Gotowość do czytania i pisania i jej rozwój w wieku przedszkolnym; 2.1. Wąskie i szerokie ujęcie umiejętności czytania i pisania; 2.2. Gotowość do czytania i pisania; 3. Burtowy M.: Założenia i treści dotyczące przygotowywania dzieci do nauki czytania i pisania w przedszkolu; 4. Burtowy M.: Analiza treści programowych przewidzianych do realizacji w grupie dzieci 6-letnich w zakresie elementarnej nauki czytania oraz przygotowania do pisania; 5. Burtowy M.: Ciągłość procesu wychowawczo-dydaktycznego na poziomie wychowania przedszkolnego i nauczania początkowego w zakresie nauki czytania i pisania; 5.1. Wprowadzenie; 5.2. Psychopedagogiczne podstawy ciągłości procesu wychowawczo-dydaktycznego na poziomie wychowania przedszkolnego i nauczania początkowego; 5.3. Elementarna nauka czytania i pisania na poziomie wychowania przedszkolnego i nauczania początkowego w kontekście ciągłości procesu wychowawczo-dydaktycznego; 6. Burtowy M.: Etapy działań wychowawczo-dydaktycznych w zakresie przygotowania dziecka w wieku przedszkolnym do nauki czytania i pisania; 7. Brzezińska A.: Kształtowanie i doskonalenie umiejętności czytania i pisania w klasach I-III; 7.1. Zasady kształtowania umiejętności czytania i pisania - rola nauczyciela; 7.2. Cele kształcenia w zakresie techniki czytania i pisania; 7.3. Cele kształcenia w zakresie umiejętności czytania ze zrozumieniem; 7.4. Cele kształcenia w zakresie umiejętności czytania krytycznego i twórczego; Część 2. Z badań nad rozwojem i kształtowaniem gotowości oraz umiejętności czytania i pisania u dzieci: 1. Brzezińska A., Frąckowiak H., Późniak A.: Formy ekspresji u dzieci w wieku 3-6 lat; 1.1. Wprowadzenie; 1.2. Problemy i metody badań; 1.3. Wyniki; 1.3.1. Formy ekspresji werbalnej i niewerbalnej u dzieci w wieku przedszkolnym; 1.3.2. Właściwości ekspresji werbalnej u dzieci 3-6 letnich; 1.4 Wnioski; 1.5. Załączniki: nr 1: Metody badania ekspresji u dzieci w wieku 3-6 lat; nr 2:Plan rozmowy z dzieckiem - badanie form ekspresji werbalnej u dzieci w wieku 3-6 lat (oprac. Halina Frąckowiak); 2. Brzezińska A.: Poziom i struktura gotowości do czytania i pisania u dzieci 4-7 letnich; 2.1. Wprowadzenie; 2.2. Problem i metoda badań; 2.3. Analiza wyników; 2.3.1. Wiek dziecka i pochodzenie środowiskowe jako czynniki różnicujące poziom gotowości do czytania i pisania; 2.3.2. Poziom gotowości do czytania i pisania w badanych grupach wiekowych; 2.3.3. Zakres różnic intergrupowych; 2.3.4. Struktura gotowości do czytania i pisania u dzieci 4-7 letnich; 2.4. Wnioski; 3. Brzezińska A., Krzyżostaniak T., Płócienniczak-Radolak M.: Rozwijanie gotowości do czytania i pisania u dzieci 6-letnich; 3.1. Wprowadzenie; 3.2. Problem i metoda badań; 3.3. Wyniki badań; 3.3.1. Poziom gotowości do czytania i pisania w badaniach początkowych; 3.3.2. Zmiany poziomu gotowości do czytania i pisania; 3.3.3. Struktura gotowości do czytani i pisania; 3.4. Wnioski; 3.5. Załączniki: nr 1: Metody badania gotowości do czytania i pisania oraz kryteria oceny (oprac. Anna Brzezińska); 4. Brzezińska A., Pietura M., Duszyńska Ł., Gramza Z., Jakubowska H.: Przygotowanie do czytania i pisania dzieci 6- i 7-letnich objętych różnymi formami opieki przedszkolnej w środowisku miejskim i wiejskim; 4.1. Wprowadzenie; 4.2. Założenia badań nad poziomem przygotowania dzieci do nauki oraz doskonalenia czytania i pisania w klasie I; 4.3. Wyniki badań; 4.3.1. Zakres różnic w poziomie rozwoju badanych umiejętności dzieci; 4.3.2. Związek gotowości do czytania i pisania z poziomem zmian umiejętności czytania i pisania w klasie I; 4.3.3. Gotowość dzieci 6-letnich do czytania i pisania (z oddziału i ogniska przedszkolnego); 4.4. Wnioski; 4.5. Załączniki: nr 1: Metody badania umiejętności czytania i pisania oraz kryteria oceny (oprac. Anna Brzezińska, Łucja Duszyńska, Maria Pietura); nr 2: Metody badania gotowości do czytania i pisania oraz kryteria oceny; 5. Brzezińska A., Chmielewska K., Samul B.: Rozwijanie ekspresji werbalnej u uczniów klasy II i jej wpływ na poziom osiągnięć szkolnych; 5.1. Wprowadzenie; 5.2. Problematyka i metoda badań; 5.3. Wyniki badań; 5.3.1. Poziom badanych właściwości dzieci w badaniach początkowych; 5.3.2. Zmiany w poziomie rozwoju badanych właściwości dzieci; 5.3.3. Związek umiejętności językowych z osiągnięciami szkolnymi dzieci; 5.4. Wnioski; 5.5. Załączniki:nr 1: Metody badania ekspresji językowej oraz kryteria oceny (oprac. Bożena Samul, Jadwiga Stępak); nr 2: Skale szacunkowe do oceny ekspresji werbalnej i plastycznej dzieci (wykorzystane w badaniach B. Samul, J. Stępak, M. Ziółkowskiej); 6. Brzezińska A., Ziółkowska M.: Doskonalenie umiejętności czytania u uczniów klasy II; 6.1. Wprowadzenie; 6.2. Problem i metoda badań; 6.3. Analiza wyników; 6.3.1. Poziom umiejętności czytania w badaniach początkowych; 6.3.2. Ocena wpływu pomiaru początkowego; 6.3.3. Ocena skuteczności działalności nauczyciela; 6.4. Wnioski; 6.5. Załączniki: nr 1: Metody badawcze oraz kryteria oceny wynikówdotyczących umiejętności czytania (oprac. A. Brzezińska i M. Ziółkowska); nr 2: Skale szacunkowe do oceny wypowiedzi dzieci w zadaniu "Twórczy stosunek do tekstu"; 7. Brzezińska A., Grajek K., Stąpek J.: Twórcze ekspresja werbalna w obrębie mowy a poziom opanowania umiejętności czytania i pisania u uczniów klas I-III; 7.1. Wprowadzenie; 7.2. Problem i metoda badań; 7.3. Analiza wyników; 7.3.1. Poziom badanych umiejętności u uczniów klas I-III; 7.3.2. Struktura badanych umiejętności u uczniów klas I-III; 7.3.3. Zmiany poziomu badanych umiejętności u uczniów klasy III; 7.4. Wnioski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.34876, W.34874, W.34875, W.34878, W.34877 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40729 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Gdzie są jagody? Zeszyt 1 / Elżbieta Chmielewska. - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 1995. - 24 s., [2] k. tabl. : rys. ; 30 cm.
(Czytam inaczej)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9245 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kolorowe marzenia / Elżbieta Chmielewska. - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 1995. - 24 s., [5] k. tabl. : rys. ; 30 cm.
(Czytam inaczej)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9246 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Konkurs kwiatów / Elżbieta Chmielewska. - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 1995. - 20, [2] s. : rys. ; 30 cm.
(Czytam inaczej)
Forma i typ
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9247 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Od Autorki; Rozdział 1. Sprawność czytania w języku obcym - tradycja a tendencje współczesne: 1.1. Czytanie w metodzie gramatyczno-tłumaczeniowej; 1.2. Podejście ustne do rozwijania sprawności czytania; 1.2.1. Metoda naturalna; 1.2.2. Sweet, Jaspersen, West i inni; 1.2.3. Podejście audiolingwalne i jego krytyka; 1.3. Metoda czytania; 1.4. Sprawność czytania w świetle współczesnych koncepcji glottodydaktycznych; 1.4.1. Ku redefinicji czytania; 1.4.2. Czytanie głośne i czytanie ciche; 1.4.3. Tempo czytania; Rozdział 2. Czytanie jako jedna ze sprawności językowych; 2.1. Akt czytania a sprawność czytania; 2.2. Sprawnościowy model języka i jego znaczenie dla glottodydaktyki; 2.3. Korelacja sprawności językowych w nauczaniu języka obcego; 2.3.1. Mowa a pismo; 2.3.2. Czytanie jako interakcja; 2.3.3. Recepcja a produkcja; Rozdział 3. Rozwijanie sprawności czytania w języku obcym a uczenie się czytać w języku rodzimym: implikacje dla glottodydaktyki; 3.1. Uczenie się czytać w języku rodzimym: teoria i praktyka; 3.1.1. Ogólna charakterystyka czytania jako procesu rozwojowego; 3.1.2. Dydaktyka czytania: zarys problemu; 3.2. Badania nad sprawnością czytania w języku obcym; Rozdział 4. W poszukiwaniu lepszych rozwiązań praktycznych; 4.1. Kod językowy i rozumienie w czytaniu; 4.2. Czytanie intensywne i ekstensywne; 4.3. Koncepcja zadań w czytaniu; 4.3.1. Zadania w uczeniu się i w czytaniu w badaniach psychologicznych; 4.3.2. Zadania w czytaniu w podejściu komunikacyjnym; Rozdział 5. Techniki rozwijające sprawność czytania; 5.1. Trójetapowa praca nad tekstem; 5.1.1. Wprowadzenie tekstu; 5.1.2. Prezentacja tekstu; 5.1.3. Dyskusja nad tekstem i jego ocena; 5.2. Ćwiczenia rozwijające świadomość formy językowej; 5.2.1. Ćwiczenia kształcące umiejętność domyślania się nieznanych elementów leksykalnych na podstawie kontekstu; 5.2.2. Domyślanie się znaczenia nieznanych elementów leksykalnych na podstawie znajomości zasad słowotwórstwa; 5.2.3. Ćwiczenia w rozumieniu relacji w zdaniu; 5.2.4. Ćwiczenia w rozumieniu relacji pomiędzy zdaniami; 5.3. Ćwiczenia rozwijające różne style czytania; 5.3.1. Przewidywanie treści tekstu; 5.3.2. Ćwiczenia rozwijające antycypację treści; 5.3.3. Czytanie tekstu dla zrozumienia najważniejszych myśli; 5.3.4. Wyszukiwanie w tekście określonej informacji; 5.4. Ćwiczenia rozwijające świadomość organizacji tekstu; 5.4.1. Ćwiczenia w rozpoznawaniu najważniejszych myśli w tekście oraz szczegółów pomocniczych; 5.4.2. Ćwiczenia w ustalaniu chronologii wydarzeń; 5.4.3. Ćwiczenia w rozpoznawaniu różnych form organizacji opisu; 5.4.4. Ćwiczenia w interpretacji porównań, kontrastu i klasyfikacji; 5.4.5. Ćwiczenia w interpretacji argumentatywnej i logicznej organizacji tekstu; 5.5. Ćwiczenia rozwijające umiejętność rozumienia treści; 5.5.1. Ćwiczenia wymagające reakcji werbalnej; 5.5.2. Ćwiczenia wymagające reakcji niewerbalnej; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33714 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41491, W.40970 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9460 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38155, W.38399, W.38156, W.38398, W.38397 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Od Autora; Przedmowa; Uwaga dla rodziców; 1. Fakty i Tommy; 2. Małe dzieci chcą się uczyć czytać; 3. Małe dzieci mogą się uczyć czytać; 4. Małe dzieci uczą się czytać; 5. Małe dzieci powinny uczyć się czytać; 6. Z kim są kłopoty, z umiejącym czy nieumiejącymi czytać; 7. Jak nauczyć małe dziecko czytać; 8. Najlepszy wiek aby zacząć; 9. Co mówią matki; 10. O radości; Podziękowania; O Autorach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38201, W.38247 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31498, 31470, W.31469, 31591, 31596, W.31592, 31496, W.31491, 31598, 31497, 31499, 31597, W.31590, W.31494, W.31471, 31495, W.31599 (17 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.35311 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.32169, W.32170, W.32168 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42605, W.40867 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej