myślenie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(29)
Forma i typ
Książki
(29)
Dostępność
dostępne
(29)
Placówka
Wypożyczalnia
(29)
Autor
Szmidt Krzysztof J
(5)
Smereka Tomasz
(4)
Młynarska Małgorzata
(3)
Okraszewski Kazimierz
(3)
Rakowiecka Barbara
(3)
Bono Edward de
(2)
Borzęcki Adam
(2)
Madaliński Michał
(2)
Buzan Barry
(1)
Buzan Tony
(1)
Dryden Gordon
(1)
Dudzińska Irena
(1)
Jurkowski Andrzej
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kielar-Turska Maria
(1)
Kofta Mirosław
(1)
Kowalski Stanisław
(1)
Makiełło-Jarża Grażyna
(1)
Mika Stanisław
(1)
Nęcka Edward
(1)
Okoń Wincenty
(1)
Przetacznik-Gierowska Maria
(1)
Raudner Jan C
(1)
Rossowski Dariusz
(1)
Rudniański Jarosław
(1)
Sikora Antoni
(1)
Stefaniak Monika
(1)
Sternberg Robert J
(1)
Szustrowa Teresa
(1)
Thorndike Edward L
(1)
Tkaczyk Grażyna
(1)
Vos Jeannette
(1)
Witwicki Władysław
(1)
Wołoszynowa Lidia
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(15)
1980 - 1989
(4)
1960 - 1969
(5)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(29)
Temat
Powieść polska
(1089)
Polska
(758)
Dziecko
(481)
Poezja polska
(461)
Literatura polska
(456)
myślenie
(-)
Opowiadanie polskie
(363)
Wychowanie
(277)
Nauczanie
(274)
nauczanie początkowe
(265)
dziecko
(247)
Język polski
(236)
Pedagogika
(227)
Dramat polski
(223)
język polski
(197)
Nauczanie początkowe
(186)
Pamiętniki polskie
(183)
Filozofia
(175)
Wychowanie w rodzinie
(160)
Sienkiewicz, Henryk
(145)
Psychologia
(143)
Szkolnictwo
(135)
Niepełnosprawni
(129)
Sztuka
(129)
Literatura młodzieżowa polska
(128)
Wychowanie przedszkolne
(128)
Nauczyciele
(126)
Pedagogika specjalna
(124)
Powieść francuska
(124)
Prus, Bolesław
(123)
Marksizm-leninizm
(115)
Matematyka
(115)
Żeromski, Stefan
(114)
Młodzież
(113)
matematyka
(113)
Literatura dziecięca polska
(110)
Mowa
(109)
Publicystyka polska
(109)
wychowanie
(107)
Rodzina
(103)
Powieść amerykańska
(100)
Powieść angielska
(98)
Dziecko niepełnosprawne
(93)
Literatura
(91)
Mickiewicz, Adam
(91)
nauczanie
(89)
Fizyka
(86)
Słowacki, Juliusz
(85)
literatura polska
(85)
Elektrotechnika
(84)
Osobowość
(83)
Wojna 1939-1945 r.
(83)
pedagogika
(83)
pisanie
(81)
Powieść rosyjska
(80)
Śląsk
(80)
Kultura
(79)
czytanie
(79)
nauczyciele
(79)
Muzyka
(78)
Historia
(77)
Oświata
(77)
Psychoterapia
(77)
Czytanie
(74)
Dziecko upośledzone umysłowo
(73)
Malarstwo polskie
(73)
nauczanie zintegrowane
(73)
Praca
(72)
Orzeszkowa, Eliza
(71)
Uczenie się
(71)
młodzież
(71)
Komputery
(70)
Powieść niemiecka
(70)
Religia
(70)
Gry i zabawy
(68)
Technika
(68)
Warszawa
(68)
Maszyny
(67)
Kraszewski, Józef Ignacy
(65)
Pisanie
(65)
Psychologia wychowawcza
(65)
Socjologia
(64)
Etyka
(63)
Gry edukacyjne
(63)
Młodzież szkolna
(63)
wychowanie w rodzinie
(63)
Gry i zabawy ruchowe
(62)
Lenin, Vladimir Il'i
(62)
Samochody
(62)
Biblioterapia
(61)
Nauka
(61)
Wojsko
(61)
Malarstwo
(59)
Stosunki interpersonalne
(59)
młodzież szkolna
(57)
Nauczanie historii
(56)
Psychologia rozwojowa
(55)
Literatura dziecięca
(54)
Psychologia społeczna
(53)
dziecko upośledzone umysłowo
(53)
szkolnictwo
(53)
29 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Część pierwsza: To książka nie dla Ciebie, jeżeli...; Wprowadzenie: 1. Dlaczego potrzebne jest nowe myślenie o myśleniu?: 2. Jak korzystać z tej książki; 3. Wiek i zdolności dziecka; 4. Jak myślimy; 5. Natura myślenia; Część druga: 1. Stolarstwo a myślenie; 2. Postawy; 3. Sześć myślowych kapeluszy: 3.1. Myślenie w białym kapeluszu a myślenie w czerwonym kapeluszu; 3.2. Myślenie w czarnym kapeluszu a myślenie w żółtym kapeluszu; 3.3. Myślenie w zielonym kapeluszu a myślenie w niebieskim kapeluszu; 3.4. Sześć myślowych kapeluszy w zestawach; 3.5. Rezultaty i zakończenie pracy myślowej; 4. Myślenie linearne a myślenie równoległe; 5. Logika a percepcja; 6. RWC: Rozważ Wszystkie Czynniki; 7. AMW: Alternatywy, Możliwości, Wybory; 8. Wartości i interesy; 9. IPW: Inne Punkty Widzenia; 10. SiN: Skutki i Następstwa; 11. ZWI: Zalety, Wady i to, co Interesujące; 12. Temat i cel; 13. CiD: Cel i Dążenie; 14. PP: Podstawowe Priorytety; 15. Powtórzenie pierwsze; Część trzecia: 1. Ogól i konkret; 2. Elementarne operacje myślowe; 3. Prawda, logika i myślenie krytyczne; 4. W jakich okolicznościach?; 5. Hipotezy, fantazja i prowokacje; 6. Myślenie "w bok" (myślenie lateralne); 7. Prowokacje i PO; 8. Krok naprzód; 9. Słowo przypadkowe; 10. Powtórzenie drugie; 11. Reguły myślenia; Część czwarta: 1. Konstrukcje i sytuacje; 2. TO/LOPOSO/GO; 3. Dyskusje i spory; 4. Problemy i zadania; 5. Decyzje i wybory; 6. Powtórzenie trzecie; Część piąta: 1. Ćwiczenia z gazetą; 2. Gra "Dziesięć minut do namysłu"; 3. Metoda rysunkowa; 4. Słowo na zakończenie; 5. Informacja o autorze; Załącznik: Kluby myślących
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38024, W.38023 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Część pierwsza: To książka nie dla Ciebie, jeżeli...; Wprowadzenie: 1. Dlaczego potrzebne jest nowe myślenie o myśleniu?: 2. Jak korzystać z tej książki; 3. Wiek i zdolności dziecka; 4. Jak myślimy; 5. Natura myślenia; Część druga: 1. Stolarstwo a myślenie; 2. Postawy; 3. Sześć myślowych kapeluszy: 3.1. Myślenie w białym kapeluszu a myślenie w czerwonym kapeluszu; 3.2. Myślenie w czarnym kapeluszu a myślenie w żółtym kapeluszu; 3.3. Myślenie w zielonym kapeluszu a myślenie w niebieskim kapeluszu; 3.4. Sześć myślowych kapeluszy w zestawach; 3.5. Rezultaty i zakończenie pracy myślowej; 4. Myślenie linearne a myślenie równoległe; 5. Logika a percepcja; 6. RWC: Rozważ Wszystkie Czynniki; 7. AMW: Alternatywy, Możliwości, Wybory; 8. Wartości i interesy; 9. IPW: Inne Punkty Widzenia; 10. SiN: Skutki i Następstwa; 11. ZWI: Zalety, Wady i to, co Interesujące; 12. Temat i cel; 13. CiD: Cel i Dążenie; 14. PP: Podstawowe Priorytety; 15. Powtórzenie pierwsze; Część trzecia: 1. Ogól i konkret; 2. Elementarne operacje myślowe; 3. Prawda, logika i myślenie krytyczne; 4. W jakich okolicznościach?; 5. Hipotezy, fantazja i prowokacje; 6. Myślenie "w bok" (myślenie lateralne); 7. Prowokacje i PO; 8. Krok naprzód; 9. Słowo przypadkowe; 10. Powtórzenie drugie; 11. Reguły myślenia; Część czwarta: 1. Konstrukcje i sytuacje; 2. TO/LOPOSO/GO; 3. Dyskusje i spory; 4. Problemy i zadania; 5. Decyzje i wybory; 6. Powtórzenie trzecie; Część piąta: 1. Ćwiczenia z gazetą; 2. Gra "Dziesięć minut do namysłu"; 3. Metoda rysunkowa; 4. Słowo na zakończenie; 5. Informacja o autorze; Załącznik: Kluby myślących
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40156, W.40114 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9403, W.p9406 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9458 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40726 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40772, W.40826 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31498, 31470, W.31469, 31591, 31596, W.31592, 31496, W.31491, 31598, 31497, 31499, 31597, W.31590, W.31494, W.31471, 31495, W.31599 (17 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ontogeneza mowy i myślenia / Andrzej Jurkowski. - Wyd.2. - Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 1986. - 231 s. : wykr. ; 21 cm.
(Biblioteka Psychologiczna ; Nr 4)
Streszczenie: Słowo wstępne; 1. Myślenie i mowa - zagadnienia wprowadzające; 1.1. Próba ujęcia istoty myślenia; 1.2. Spojrzenie na psychologiczną problematykę mowy; 1.3. W poszukiwaniu " ontogenetycznego zera " myślenia; 1.4. Początki i rozwój inteligencji sensoryczno-motorycznej u dziecka; 1.5. Symbolizacja i znaczenie mowy dla psychicznego rozwoju dziecka; 1.6. Język i kulturowe zróżnicowanie warunków rozwoju intelektualnego jednostki; 2. Opanowywanie systemu językowego przez dziecko; 2.1. Wstępna faza rozwoju mowy; 2.2. Pierwsze słowa oraz narastanie słownikowego zasobu u dzieci; 2.3. Gramatyczne aspekty rozwoju mowy dziecka; 2.4. Indywidualne zróżnicowanie rozwoju mowy; 3. Jakościowe przemiany sfery językowej w związku z rozwojem poznawczym i nauczaniem; 3.1. Analiza rozwoju treści słownika dziecka; 3.2. Kilka uwag o ontogenetycznej ewolucji znaczeń słów; 3.3. O formach aktywności i sytuacyjnych sprzyjających rozwojowi mowy dzieci w wieku przedszkolnym; 3.4. Pytania i opisywanie obrazków - analiza rozwojowa wybranych rodzajów aktywności werbalnej dzieci; 3.5. Niektóre przesłanki rozwoju mowy w kontekście systematycznej nauki w szkole; 3.6. Uwagi o rozumieniu tekstów przez uczniów; 3.7. Biligwizm - przykład specjalnych warunków umysłowego rozwoju dziecka; 4. Kształtowanie się pojęć i rozwój pojęciowego poznania; 4.1. Istota pojęć; 4.2. Zarys dynamiki rozwoju myślenia pojęciowego; 4.3. Zróżnicowanie treści i rodzaju pojęć a rozwój umysłowy; 4.4. Rozwój wewnętrznych warunków kształtowania się pojęć; 5. Rozumowanie i rozwiązywanie problemów u dzieci i młodzieży; 5.1. O akceleracji rozwoju; 5.2. Nauka szkolna jako czynnik rozwoju umysłowego; 5.3. Kilka refleksji w sprawie diagnozy funkcji intelektualnych; Bibliografia; Źródła rycin; Skorowidz nazwisk
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.33698, 33697 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pedagogiczna Nauczyciela Przedszkola)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37212, W.37214 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.36762, W.36761 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Rozdział 1. Wzajemna zależność myślenie bezpośredniego i słownego u dzieci w wieku przedszkolnym oraz metody jej badania; 1. Znaczenie zagadnienia wzajemnej zależności myślenia bezpośredniego i słownego dla psychologii wieku przedszkolnego; 2. Problematyka badań szkoły pawłowoskiej nad współdziałaniem I i II układu sygnałów; 3. Przydatność eksperymentalnej metody odruchów warunkowych w badaniach współdziałania I i II układu sygnałów; 4. Pojęcie " doświadczenie życiowe " w pracach nad współdziałaniem I i II układu sygnałów; 5. Analiza porównawcza skuteczności niektórych metod badania wzajemnej zależności myślenia bezpośredniego i słownego; Rozdział 2. Metody badań i problematyka niniejszej pracy; 1. Terenowy charakter prac badawczych; 2. Zespołowy charakter prac badawczych; 3. Organizacja i przebieg prac badawczych; Rozdział 3. Kulturowo-społeczne czynniki i fizjologiczne podstawy rozwoju mowy i myślenia dziecka; 1. Środowisko i dziedziczność a rozwój myślenia dzieci; 2. Kulturowo-społeczne czynniki rozwoju myślenia i mowy dziecka; 3. Fizjologiczne podstawy myślenia i mowy dziecka; 3.1. Odruchowy charakter ontogenetycznego rozwoju myślenia i mowy; 3.2. Słowo jako podstawa myślenia ludzkiego; 3.3. Analizatory mowy; 3.4. Lokalizacja analizatorów mowy w korze mózgowej; 3.5. Funkcje analizatorów mowy; 4. Analiza słuchowo-kinestetyczna słowa a rozwój mowy i myślenia dziecka ( Zagadnienie rozwoju wymowy dziecka ); 4.1. Funkcja odbiorcza i funkcja odtwórcza słowa w rozwoju mowy dziecka; 4.2. Jak się odbywa wytwarzanie głosów mowy? ( Na czym polega prawidłowa wymowa ); 5. Zagadnienie rozwoju wymowy dziecka w psychologii rozwojowej; 6. Rozwój wymowy jako jeden z podstawowych elementów procesu rozwojowego mowy dziecka; Rozdział 4. Fazy rozwoju i myślenia dziecka ze szczególnym uwzględnieniem wieku przedszkolnego; 1. Podstawowe aspekty psychologicznej periodyzacji rozwoju mowy i myślenia dziecka; 2. Fazy warstwicowego rozwoju mowy i myślenia dziecka; 2.1. Charakterystyka faz; 2.2. Faza mowy i myślenia sytuacyjnego; 2.3. Faza mowy i myślenia konkretno-wyobrażeniowego; 2.4. Faza mowy abstrakcyjnej; 2.5. Podstawy myślenia abstrakcyjnego w mowie sytuacyjnej i konkretno-wyobrażeniowej; 2.6. Granice wieku faz rozwoju mowy i myślenia; 3. Wiek przedszkolny i grupy wieku dzieci przedszkolnego; 3.1. Wiek przedszkolny na tle omówionych faz rozwoju mowy i myślenia; 3.2. Kryzys rozwoju umysłowego dziecka spowodowane wstąpieniem przedszkola i wstąpieniem do szkoły; 3.3. Okres wieku przedszkolnego; Rozdział 5. Rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym jako funkcja uzupełniających się wpływów sytuacji społecznych przedszkola i rodziny; 1. Przedszkole a rodzina jako instytucje wychowawcze; 1.1. Przedszkole i żłobek a rodzina w społecznym systemie wychowawczym; 1.2. Tradycyjne wychowanie w rodzinie a wychowanie refleksyjne w przedszkolu; 1.3. Struktura społeczna przedszkola i rodziny a rozwój mowy dziecka; 1.4. Podłoże emocjonalne życia rodzinnego i przedszkolnego; 1.5. Układ stosunków społecznych w rodzinie i przedszkolu a rozwój mowy dziecka; 1.6. Kształtowanie optymalnych warunków rozwoju mowy w grupach przedszkolnych; 2. Główne rodzaje sytuacji rozwoju mowy w rodzinie i przedszkolu; 2.1. Pojęcie sytuacji rozwoju mowy; 2.2. Zagadnienie klasyfikacji społecznych sytuacji rozwoju mowy; 2.3. Klasyfikacja typowych sytuacji rozwoju mowy wspólnych w środowisku rodzinnym i przedszkolnym; 2.4. Różnice między sytuacjami rozwoju mowy w środowisku rodzinnym i przedszkolnym; 2.5. Znaczenie przeprowadzonej analizy sytuacji rozwoju mowy dziecka; Rozdział 6. Rozmowy dzieci nie kierowane przez wychowawczynię w rozmaitych sytuacjach przedszkola; 1. Podział sytuacji w przedszkolu ze względu na warstwicowy charakter wyzwalanej przez nie mowy; 1.1. Zasada podziału; 1.2. Trzy podstawowe typy sytuacji i wyzwalanych przez nie rozmów w dwóch grupach wieku; 1.3. Sytuacje wyzwalające rozmowy typowo sytuacyjne; 1.4. Sytuacje wyzwalające rozmowy o elementach mieszanych; 1.5. Sytuacje wyzwalające rozmowy w stadium wyobraźni; 2. Ogólne wnioski z analizy rozmów dzieci w rozmaitych sytuacyjnych; 2.1. Sytuacja jako czynnik determinujący rozmowę dzieci; 2.2. Wiek dzieci a rozmowy w rozmaitych sytuacjach; 2.3. Wnioski dydaktyczne; Rozdział 7. Opowiadania dzieci na rozmaite tematy w sprzyjających sytuacjach przedszkola; 1. Rozmowa a indywidualna wypowiedź wielozdaniowa; 2. Sytuacje przedszkolne wyzwalające opowiadanie dzieci; 3. Tematyka i treść opowiadań; 4. Opowiadania formułowane samodzielnie na podstawie doświadczenia bezpośredniego; 5. Opowiadania oparte na doświadczeniach pośrednich ( słownych ); 6. Opowiadania w poszczególnych grupach wieku dzieci przedszkolnych; 6.1. Optymalne pobudzenie funkcji opowiadania dzieci w poszczególnych grupach wieku; 6.2. Rozwój funkcji opowiadania w fazach wieku przedszkolnego; 7. Wnioski dydaktyczne; Rozdział 8. Kierowanie rozwojem mowy dziecka w zajęciach dydaktycznych przedszkola; 8. Znaczenie zagadnienia; 9. Funkcja słowa w zajęciach dydaktycznych przedszkola; 9.1. Wzajemna zależność doświadczenia bezpośredniego i słownego we wszystkich zajęciach; 9.1.1. Mowa a działanie i obserwacja dziecka; 9.1.2. Stopnie poglądowości w kształtowaniu funkcji mowy; 9.1.3. Słowo jako środek upoglądowienia; 9.2. Zróżnicowanie funkcji słowa w rozmaitych zajęciach przedszkola; 10. Kształtowanie niektórych podstawowych funkcji mowy w zajęciach dydaktycznych przedszkola; 10.1. Kierowanie rozwojem wymowy dziecka; 10.2. Podstawowe zasady kierowania rozwojem słownika dziecka; 10.3. Kształtowanie umiejętności formułowania zdania; 10.4. Kształtowanie wypowiedzi wielozdaniowych; 10.5. Opowiadanie spontaniczne w sytuacjach dowolnych a opowiadanie dowolne w sytuacjach zajęć obowiązkowych; 11. Organizowanie opowiadania samodzielnego i układanie opowiadania pod kierunkiem; 11.1. Stadia ujmowania treści i rozumowania w opowiadaniu; 11.1.1. Rola opowiadania-wzoru w kształtowaniu wielozdaniowego wypowiadania się dziecka; Ogólne wnioski dydaktyczne; Bibliografia; Streszczenie rosyjskie; Streszczenie angielskie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.3643, W.2772, W.2773, W.3642 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: [ Przedmowa redaktora wydania; 1. Psychostymulacyjna metoda kształtowania i rozwoju mowy; 2. Opis techniki relaksacyjnej stosowanej w metodzie psychostymulacji; 3. Ćwiczenia oddechowo-głosowe stosowane w metodzie psychostymulacyjnej; 4. Ćwiczenia koordynacji wzrokowo-słychowo-ruchowej w połączeniu w połączeniu z usprawnianiem praksji oralnej; 5. Rytmogesty i ich rola w metodzie; 6. Zabawy słowno-ruchowe jako czynnik stymulujący mowę i myślenie; 7. Integracja procesów rozwoju mowy z procesami rozwoju myślenia - ogólne założenia przyjęte w metodzie psychostymulacyjnej; 8. Streszczenie scenariusza zajęć grupowych realizowanych metodą psychostymulacyjną; Zakończenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38850 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: [ Przedmowa redaktora wydania; 1. Psychostymulacyjna metoda kształtowania i rozwoju mowy; 2. Opis techniki relaksacyjnej stosowanej w metodzie psychostymulacji; 3. Ćwiczenia oddechowo-głosowe stosowane w metodzie psychostymulacyjnej; 4. Ćwiczenia koordynacji wzrokowo-słychowo-ruchowej w połączeniu w połączeniu z usprawnianiem praksji oralnej; 5. Rytmogesty i ich rola w metodzie; 6. Zabawy słowno-ruchowe jako czynnik stymulujący mowę i myślenie; 7. Integracja procesów rozwoju mowy z procesami rozwoju myślenia - ogólne założenia przyjęte w metodzie psychostymulacyjnej; 8. Streszczenie scenariusza zajęć grupowych realizowanych metodą psychostymulacyjną; Zakończenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37345, W.37223, W.37344 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: [ Przedmowa redaktora wydania; 1. Psychostymulacyjna metoda kształtowania i rozwoju mowy; 2. Opis techniki relaksacyjnej stosowanej w metodzie psychostymulacji; 3. Ćwiczenia oddechowo-głosowe stosowane w metodzie psychostymulacyjnej; 4. Ćwiczenia koordynacji wzrokowo-słychowo-ruchowej w połączeniu w połączeniu z usprawnianiem praksji oralnej; 5. Rytmogesty i ich rola w metodzie; 6. Zabawy słowno-ruchowe jako czynnik stymulujący mowę i myślenie; 7. Integracja procesów rozwoju mowy z procesami rozwoju myślenia - ogólne założenia przyjęte w metodzie psychostymulacyjnej; 8. Streszczenie scenariusza zajęć grupowych realizowanych metodą psychostymulacyjną; Zakończenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39445, W.39447, W.38849, W.39446, W.p9540 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40690 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia Pedagogiczne / Polska Akademia Nauk. Komitet Pedagogiczny ; red. Bogdan Suchodolski ; T.XI)
Forma i typ
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.5103, 5711 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9410, W.p9411 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.36465, W.36462, W.36468, W.36460, W.36453, W.36445, W.36443, W.36449, W.36442, W.36458, W.36469 (11 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39807, W.40019, W.40020, W.39806, W.39805 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.34783, W.34782 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej