Bałachowicz Józefa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Autor
Sienkiewicz Henryk
(140)
Prus Bolesław
(101)
Żeromski Stefan
(101)
Mickiewicz Adam
(92)
Orzeszkowa Eliza
(79)
Bałachowicz Józefa
(-)
Krzyżanowski Julian
(60)
Słowacki Juliusz
(59)
Suchodolski Bogdan
(58)
Kraszewski Józef Ignacy
(57)
Lenin Włodzimierz
(54)
Dąbrowska Maria
(50)
Okoń Wincenty
(50)
Lenin W. I
(48)
Bogdanowicz Marta
(45)
Kolberg Oskar. Dzieła wszystkie
(45)
Kolberg Oskar
(44)
Wyka Kazimierz
(44)
Kupisiewicz Czesław
(42)
Wyspiański Stanisław
(41)
Żeleński Tadeusz (Boy)
(39)
Markiewicz Henryk
(35)
Witwicki Władysław
(35)
Iwaszkiewicz Jarosław
(34)
Pigoń Stanisław
(34)
Śliwerski Bogusław
(34)
Kotarbiński Tadeusz
(33)
Pieter Józef
(32)
Rocławski Bronisław
(32)
Szekspir William
(32)
Fredro Aleksander
(30)
Nałkowska Zofia
(30)
Reymont Władysław St
(30)
Nowacki Tadeusz
(29)
Krasiński Zygmunt
(28)
Parandowski Jan
(28)
Szuman Stefan
(28)
Morcinek Gustaw
(27)
Sieroszewski Wacław
(27)
Conrad Joseph
(26)
Doroszewski Witold
(26)
Włodarski Ziemowit
(26)
Jałowiec Magdalena
(25)
Juszczyk Stanisław
(25)
Jastrun Mieczysław
(24)
Orkan Władysław
(24)
Wołoszynowa Lidia
(24)
Zapolska Gabriela
(24)
Brandys Kazimierz
(23)
Marks Karol
(23)
Prus Bolesław (Aleksander Głowacki)
(23)
Suchodolski Bodgan
(23)
Tuwim Julian
(23)
Korczak Janusz
(22)
Piszczek Maria
(22)
Zieliński Bronisław
(22)
Łobocki Mieczysław
(22)
Bunsch Karol
(21)
Kieniewicz Stefan
(21)
Kruszewski Krzysztof
(21)
Kujawa Ewa
(21)
Kurzyna Maria
(21)
Libera Zdzisław
(21)
Paszkowski Józef
(21)
Staff Leopold
(21)
Tatarkiewicz Władysław
(21)
Tomaszewski Tadeusz
(21)
Konopnicka Maria
(20)
Kozakiewicz Mikołaj
(20)
London Jack
(20)
Manteuffel Tadeusz
(20)
Minczakiewicz Elżbieta Maria
(20)
Szewczuk Włodzimierz
(20)
Wasilewska Wanda
(20)
Wyczesany Janina
(20)
Budzyk Kazimierz
(19)
Lem Stanisław
(19)
Molier
(19)
Pilecka Władysława
(19)
Szancer Jan Marcin
(19)
Żabiński Jan
(19)
Żukrowski Wojciech
(19)
Auderska Halina
(18)
Balzac [Honoré de]
(18)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(18)
Jakubowski Jan Zygmunt
(18)
Kallenbach Józef
(18)
Kasprowicz Jan
(18)
Kurdybacha Łukasz
(18)
Matuszewski Ryszard
(18)
Norwid Cyprian Kamil
(18)
Semadeni Zbigniew
(18)
Skorupka Stanisław
(18)
Stankowski Adam
(18)
Szewczyk Wilhelm
(18)
Andrzejewski Jerzy
(17)
Arnold Stanisław
(17)
Baley Stefan
(17)
Bleja-Sosna Barbara
(17)
Górski Konrad
(17)
Jasienica Paweł
(17)
Rok wydania
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Czytanie
(1)
Dziecko upośledzone umysłowo
(1)
Język polski
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Rozumienie
(1)
Szkolnictwo podstawowe
(1)
Szkolnictwo specjalne
(1)
czytanie
(1)
dziecko upośledzone umysłowo
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
([Seria "Z Chłopkiem"])
Streszczenie: Wstęp; Rozdział 1. Teoretyczne podstawy pracy z tekstem w klasach niższych; 1.Proces rozumienia informacji; 1.1.Przegląd problematyki rozumienia w ujęciu psychologów; 1.2.Istota rozumienia tekstu; 2.Charakterystyka wybranych właściwości myślenia dzieci; 3.Aktywność intelektualna i emocjonalna dzieci w procesie czytania; 4.Funkcje tekstu a efekty dydaktyczne; Rozdział 2. Problematyka i przebieg badań; 1.Problemy badawcze; 2.Metody i narzędzia badawcze; 3.Organizacja i przebieg badań; Rozdział 3. Rozwój czytania ze zrozumieniem w klasach niższych; 1.Poziomy rozumienia tekstu; 2.Różnice w rozumieniu tekstu w klasach II i III; 3.Niektóre uwarunkowania poziomu rozumienia; Rozdział 4. Sposoby pracy z tekstem a uzyskiwane efekty dydaktyczne; 1. Przygotowanie rzeczowe do pracy z tekstem; 1.1. Organizacja pracy z tekstem; 1.2. Osiągnięcia dydaktyczne uczniów; 2.Przygotowanie czynnościowe do pracy z tekstem; 2.1. Organizacja pracy z tekstem; 2.2. Osiągnięcia dydaktyczne uczniów; 3.Zróżnicowane przygotowanie do pracy z tekstem; 3.1. Organizacja pracy z tekstem; 3.2. Osiągnięcia dydaktyczne uczniów; 4.Interpretacja wyników eksperymentu; Zakończenie; Aneks (Testy czytania ze zrozumieniem dla klas I-IV); Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.35393, W.35391, W.35392, W.35389, W.35390 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38920, W.38821, W.38820, W.38919, W.38822 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; Rozdział 1. Teoretyczne podstawy rozwoju umiejętności czytania: 1. Czytanie jako forma komunikacji językowej; 2. Istota komunikacji językowej; 3. Pojęcia czytania; 4. Struktura procesu czytania; 4.1. Rozwój umiejętności czytania i jego determinanty; 4.1.1. Etapy rozwoju umiejętności czytania; 4.2. Uwarunkowania rozwoju czytania; Rozdział 2. Metodologiczne podstawy badań: 1. Cele badań; 2. Zmienne i ich wskaźniki; 3. Modele badań, techniki i narzędzia pomiaru; 4. Dobór próby i etapy badań; Rozdział 3. Dynamika rozwoju umiejętności czytania uczniów szkół specjalnych w procesie kształcenia: 1. Zmiany poziomu i struktury techniki rekodowania; 1.1. Zmiany sposobu rekodowania; 1.2. Zmiany wskaźników poprawności rekodowania; 1.3. Zmiany wskaźników tempa rekodowania; 1.4. Zmiany w globalnych wynikach pomiaru techniki rekodowania; 2. Zmiany poziomu i struktury umiejętności czytania ze zrozumieniem; 2.1. Rozwój umiejętności czytania na poziomie elementarnym; 2.2. Rozwój umiejętności czytania na poziomie dosłownym; 2.3. Rozwój umiejętności czytania na poziomie interpretacyjnym; 2.4. Zmiany w globalnych wynikach pomiaru umiejętności czytania ze zrozumieniem; Rozdział 4. Psychologiczne i społeczno-pedagogiczne determinanty rozwoju umiejętności czytania: 1. Rola czynników indywidualnych w rozwoju umiejętności czytania; 2. Rola czynników środowiskowo-pedagogicznych w rozwoju umiejętności czytania; 2.1. Czynniki środowiskowe a osiągnięcia dzieci w czytaniu; 2.2. Niektóre cechy nauczyciela a osiągnięcia dzieci w czytaniu; 2.3. Niektóre wskaźniki oddziaływań rewalidacyjnych a osiągnięcia dzieci w czytaniu; 2.4. Organizacja i warunki kształcenia a osiągnięcia dzieci w czytaniu; Podsumowanie i wnioski; Wykaz literatury; Załączniki; Streszczenie w języku angielskim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38590 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej