Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(555)
Forma i typ
Książki
(549)
Pliki i bazy danych
(5)
Publikacje naukowe
(4)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(527)
wypożyczone
(15)
tylko na miejscu
(9)
nieokreślona
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(549)
Czytelnia
(9)
Autor
Śliwerski Bogusław
(16)
Szuścik Urszula
(15)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(14)
Gajdzica Zenon
(10)
Skorek Ewa Małgorzata
(9)
Winczura Barbara
(8)
Dymara Bronisława
(7)
Klinik Anna
(7)
Klus-Stańska Dorota
(7)
Maciarz Aleksandra
(7)
Minczakiewicz Elżbieta Maria
(7)
Rottermund Jerzy
(7)
Wyczesany Janina
(7)
Łobocki Mieczysław
(7)
Franczyk Anna
(6)
Krajewska Katarzyna
(6)
Mihilewicz Stanisława
(6)
Janiszewska-Nieścioruk Zdzisława
(5)
Kaczmarek Bogusława Beata
(5)
Konieczna Ewelina J
(5)
Nęcka Edward
(5)
Tanaś Maciej
(5)
Cytowska Beata
(4)
Jodłowska Bogusława
(4)
Juszczyk Stanisław
(4)
Maurer Alicja
(4)
Nowicka Agnieszka
(4)
Oszwa Urszula
(4)
Sikorski Wiesław
(4)
Szkudlarek Tomasz
(4)
Tomczak Joanna
(4)
Śliwierski Bogusław
(4)
Adamek Irena
(3)
Bereźnicki Franciszek
(3)
Bińczycka Jadwiga
(3)
Brühlmeier Artur
(3)
Błeszyński Jacek J
(3)
Chmielewska Elżbieta
(3)
Chrzanowska Iwona
(3)
Czelakowska Danuta
(3)
Dudzikowa Maria
(3)
Grochmal-Bach Bożena
(3)
Grzyb Barbara
(3)
Gurba Urszula
(3)
Hejnicka-Bezwińska Teresa
(3)
Jąder Mariola
(3)
Kalbarczyk Anna
(3)
Minczanowska Aleksandra
(3)
Murzyn Andrzej
(3)
Nalaskowski Aleksander
(3)
Ochonczenko Helena
(3)
Oelszlaeger-Kosturek Beata
(3)
Plutecka Katarzyna
(3)
Polskie Towarzystwo Edukacyjne. Biblioteczka Edukacyjna
(3)
Postolska Bożena
(3)
Skałbania Barbara
(3)
Sowińska Anna
(3)
Stypułkowski Cezary
(3)
Szczygieł Beata
(3)
Szmidt Krzysztof J
(3)
Węglińska Maria
(3)
Ziętara Renata
(3)
Śliwierski Wojciech
(3)
Adamska-Staroń Monika
(2)
Andrzejczak Henryka
(2)
Andrzejewska Anna
(2)
Arusztowicz Barbara
(2)
Bartnikowska Urszula
(2)
Bednarek Józef
(2)
Bieluga Krystyna
(2)
Billewicz Grażyna
(2)
Blusz Krzysztof
(2)
Bobkowicz-Lewartowska Lucyna
(2)
Borowska-Beszta Beata
(2)
Cieślikowska Joanna
(2)
Duraj-Nowakowa Krystyna
(2)
Flanczewska-Wolny Maria
(2)
Flis Renata
(2)
Gajdzica Anna
(2)
Gajewki Łukasz
(2)
Galanciak Sylwia
(2)
Grygier Urszula
(2)
Gunia Grażyna
(2)
Gładyszewska-Cylulko Joanna
(2)
Janowska Krystyna
(2)
Jaworska Teresa
(2)
Jeżewska-Krasnodębska Ewa
(2)
Kanios Anna
(2)
Kazimierczak Agnieszka
(2)
Kijak Remigiusz J
(2)
Koszyk Irena
(2)
Kowalewska Barbara
(2)
Kowalski Mirosław
(2)
Kościelska Małgorzata
(2)
Krause Amadeusz
(2)
Królica Maria
(2)
Kulisiewicz Beata
(2)
Kupisiewicz Czesław
(2)
Kurzępa Jacek
(2)
Leppert Roman
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(149)
2000 - 2009
(294)
1990 - 1999
(110)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(555)
Język
polski
(555)
Temat
Dziecko
(46)
Niepełnosprawni
(38)
Nauczanie początkowe
(31)
Wychowanie przedszkolne
(30)
Pedagogika
(23)
Wychowanie
(22)
Dziecko niepełnosprawne
(21)
Nauczanie
(19)
dziecko
(18)
wychowanie
(18)
Kształcenie integracyjne
(17)
Nauczyciele
(17)
Rodzina
(16)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(15)
nauczanie początkowe
(15)
Myślenie twórcze
(14)
Wychowanie w rodzinie
(13)
pedagogika
(13)
Dziecko upośledzone umysłowo
(12)
Mowa
(12)
Pedagogika specjalna
(12)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(12)
Integracja społeczna
(11)
Język polski
(10)
Nauczanie zintegrowane
(10)
Gry edukacyjne
(9)
Niepowodzenia szkolne
(9)
Terapia zajęciowa
(9)
Pisanie
(8)
Szkolnictwo specjalne
(8)
nauczyciele
(8)
Arteterapia
(7)
Biblioterapia
(7)
Diagnoza pedagogiczna
(7)
Dziecko autystyczne
(7)
Dziecko chore
(7)
Dziecko upośledzone
(7)
Komunikacja społeczna
(7)
Szkolnictwo
(7)
Uczniowie
(7)
Wsparcie społeczne
(7)
nauczanie
(7)
twórczość
(7)
Chorzy w rodzinie
(6)
Czytanie
(6)
Dziecko niedosłyszące
(6)
Komputery
(6)
Psychoterapia
(6)
Socjalizacja
(6)
Sztuka
(6)
matematyka
(6)
Autyzm
(5)
Bajkoterapia
(5)
Dziecko głuche
(5)
Metody nauczania
(5)
Multimedia
(5)
Postawy
(5)
Rodzice
(5)
Zespół AD/HD
(5)
Zespół Downa
(5)
dziecko niepełnosprawne
(5)
Dziecko zdolne
(4)
Edukacja medialna
(4)
Gry i zabawy
(4)
Informatyka
(4)
Komunikacja niewerbalna
(4)
Kształcenie
(4)
Matematyka
(4)
Muzykoterapia
(4)
Nauczanie na odległość
(4)
Niedorozwój umysłowy
(4)
Niepełnosprawni intelektualnie
(4)
Niepełnosprawni umysłowo
(4)
Opieka społeczna
(4)
Osobowość
(4)
Pedagodzy specjalni
(4)
Pedagogika resocjalizacyjna
(4)
Rehabilitacja (med.)
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Stosunki interpersonalne
(4)
Twórczość
(4)
Wychowanie estetyczne
(4)
Zdolności
(4)
antypedagogika
(4)
czytanie
(4)
edukacja
(4)
literatura dziecięca
(4)
nauczanie poczatkowe
(4)
pedagogika Gestalt
(4)
przemoc
(4)
uczniowie
(4)
Choroba Aspergera
(3)
Dyskalkulia
(3)
Efektywność nauczania
(3)
Eurosieroctwo
(3)
Freinet, Celestyn
(3)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(3)
Jakość życia
(3)
Komunikacja alternatywna
(3)
Literatura dziecięca polska
(3)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(4)
Monografia
(1)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Psychologia
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
555 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; Część I. Diagnoza i terapia uczniów - wybrane zagadnienia: 1. Barbara Kalinowska-Witek. Diagnoza i terapia ucznia dyslektycznego; 2. Magdalena Baraban. Diagnoza i praca z uczniem zdolnym; 3. Aneta Rita Borkowska. Diagnoza i terapia ucznia z ADHD; 4. Jolanta M. Wolińska. Diagnoza i terapia ucznia agresywnego; 5. Anna Marzec-Tarasińska. Diagnoza i praca z uczniem zagrożonym uzależnieniami; 6. Anna Grobowiec. Diagnoza i praca z uczniem ľ ofiarą przemocy domowej; Część II. Rozwijanie wybranych umiejętności psychospołecznych uczniów: 1. Danuta Wosik-Kawala. Rozwijanie inteligencji emocjonalnej uczniów; 2. Teresa Zubrzycka-Maciąg. Rozwijanie asertywności u uczniów; 3. Agnieszka Lewicka, Ewelina Tymoszuk. Rozwijanie empatii uczniów; Część III. Wybrane metody terapii w pracy z dziećmi i młodzieżą: 1. Danuta Wosik-Kawala. Teatroterapia i techniki parateatralne w pracy z dziećmi i młodzieżą; 2. Teresa Lewandowska-Kidoń. Muzykoterapia w pracy z dziećmi i młodzieżą; 3. Marzena Okrasa. Biblioterapia w pracy z dziećmi i młodzieżą; Bibliografia Indeks nazwisk; Indeks rzeczowy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43420 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wprowadzenie; Rozdział 1. Uszkodzenie słuchu; 1.1. Rozważania terminologiczne; 1.2. Następstwa uszkodzenia słuchu; 1.2.1. Wymiar organiczny; 1.2.2. Wymiar psychiczny; 1.2.3. Wymiar społeczny; Rozdział 2. Rozwój społeczny dzieci i młodzieży; 2.1. Terminologia; 2.2. Prawidłowości rozwoju społecznego; Rozdział 3. Osoby niesłyszące w społeczeństwie; 3.1. Stereotyp osoby niesłyszącej w odbiorze społecznym; 3.2. Społeczność niesłyszących - niepełnosprawni czy odmienność kulturowa; 3.3. Komunikowanie się osób niesłyszących z otoczeniem; Rozdział 4. System edukacji niesłyszących; 4.1. Rys historyczny; 4.2. Stan obecny; 4.2.1. Kształcenie w szkołach specjalnych; 4.2.2. Kształcenie w szkołach integracyjnych; 4.2.3. Kształcenie w szkołach masowych; 4.3. Miejsce gimnazjum w systemie edukacji osób niesłyszących; Rozdział 5. Metodologia badań własnych; 5.1. Założenia metodologiczne; 5.2. Zmienne i wskaźniki zmiennych; 5.3. Metody i techniki badań; 5.4. Teren badań; 5.5. Charakterystyka badanej grupy; Rozdział 6. Wybrane aspekty społecznego funkcjonowania; 6.1. Kompetencja komunikacyjna badanych; 6.1.1. Ogólna charakterystyka; 6.1.2. Strategia gestowo-mimiczna; 6.1.3. Strategia foniczna; 6.1.4. Preferowana strategia komunikacyjna; 6.2. Poziom ogólnego przystosowania społecznego badanych; 6.2.1. Motywacja do nauki szkolnej; 6.2.2. Zachowanie się antyspołeczne; 6.2.3. Przyhamowanie; 6.2.4. Uspołecznienie; 6.3. Poziom empatycznego rozumienia innych; 6.4. Funkcjonowanie w zespole klasowym; 6.4.1. Pozycja/status badanych uczniów w zespole klasowym; 6.4.2. Rola badanych w zespole klasowym; 6.5. Samoocena badanych; 6.5.1. Zdolności i umiejętności; 6.5.2. Techniki szkolne; 6.5.3. Ocena własna; Rozdział 7. Kompetencja komunikacyjna a wybrane aspekty społecznego funkcjonowania; 7.1. Kompetencja komunikacyjna badanych a poziom ogólnego przystosowania społecznego badanej młodzieży; 7.2. Kompetencja komunikacyjna badanych a poziom empatycznego rozumienia innych; 7.3. Kompetencja komunikacyjna badanych a funkcjonowanie w zespole klasowym; 7.4. Kompetencja komunikacyjna a samoocena; Rozdział 8. Refleksje końcowe; Rozdział 9. Implikacje dla praktyki; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42913, W.42912 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41746 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Praca wykonana w Instytucie Gruzlicy i Chorób Płuc w Rabce. Kierownik Kliniki Chorób Alergicznych: prof. dr Ryszard Kurzawa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40493, W.40618, W.40617, W.40619, W.41490, W.41489, W.40494 (7 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38003, W.37834, W.38002, W.37833, W.39904, W.39654, W.37836, W.37835, W.39905, W.39653, W.37832 (11 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39655, W.39737 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41166 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40218, W.40200, W.40434, W.42634, W.40522, W.40217, W.40216 (7 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41535 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Pedagogika Nauce i Praktyce)
Autor
Forma i typ
Streszczenie: Wstęp Rozdział 1 Podstawy teoretyczne Rozdział 2 Podstawy metodologiczne Rozdział 3 Diagnozowanie pedagogiczne jako kompetencja profesjonalna Rozdział 4 Etyczne i prakseologiczne wyznaczniki poprawności procesu diagnozowania Zakończenie Bibliografia Indeks rzeczowy Indeks osób
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43829, W.43833, W.43975, W.43830, W.43832, W.43702, W.43831, W.43976 (8 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41174, W.41173 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Część I 1. Dane epidemiologiczneU202F 2. Terminologia i określenie niepełnosprawności intelektualnejU202F 2.1. Dane historyczneU202F 2.2. TerminologiaU202F 2.3. Określenie niepełnosprawności intelektualnejU202F 2.4. Funkcjonowanie intelektualneU202F 2.5. Zachowanie przystosowawczeU202F 3. Diagnoza stanu niepełnosprawności intelektualnejU202F 3.1. Ogólne zasady i etapy postępowania diagnostycznegoU202F 3.2. Pomiar poziomu funkcjonowania intelektualnegoU202F 3.3. Pomiar poziomu zachowania przystosowawczegoU202F 4. Etiologia U202F 5. KlasyfikacjaU202F 1 6. Charakterystyka osób niepełnosprawnych intelektualnieU202F Część II 7. Przebieg procesów poznawczychU202F 7.1. UwagaU202F 7.2. SpostrzeganieU202F 7.3. PamięćU202F 7.4. MyślenieU202F 7.5. Funkcje wykonawczeU202F
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43929 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43168 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; Rozdział 1. Tożsamość pedagogiki specjalnej jako nauki; 1. Istota pedagogiki specjalnej; 2. Status teoretyczny pedagogiki specjalnej jako nauki; 3. Terminologia w pedagogice specjalnej; 4. Podstawowe pojęcia związane z pedagogiką specjalną; 5. Zapamiętaj; 6. Poćwicz; 7. Przeczytaj; Rozdział 2. Systematyka w pedagogice specjalnej; 1. Przegląd dotychczasowych stanowisk; 2. Współcześnie wyróżniane subdyscypliny pedagogiki specjalnej; 3. Zapamiętaj; 4. Poćwicz; 5. Przeczytaj; Rozdział 3. Pedagogika specjalna w perspektywie historycznej; 1. Stosunek społeczeństw do osób niepełnosprawnych na przestrzeni dziejów; 2. Tradycje polskiej pedagogiki specjalnej; 3. Zapamiętaj; 4. Poćwicz; 5. Przeczytaj; Rozdział 4. Kształcenie specjalne; 1. Istota kształcenia specjalnego; 2. Specjalne potrzeby edukacyjne; 3. Problematyka diagnozy pedagogicznej; 4. Cele i zadania kształcenia specjalnego; 5. Współczesne przemiany kształcenia specjalnego; 6. Kierunki oddziaływań rehabilitacyjnych; 7. Działania terapeutyczne; 8. Zapamiętaj; 9. Poćwicz; 10. Przeczytaj; Rozdział 5. Człowiek z niepełnosprawnością; 1. Pojęcie niepełnosprawności; 2. Proces przystosowywania się do niepełnosprawności; 3. Złożona sytuacja człowieka z niepełnosprawnością; 4. Zapamiętaj; 5. Poćwicz; 6. Przeczytaj; Bibliografia; Spis tabel i schematów; Aneks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42896, W.43046, W.42895, W.43045 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40427 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40661 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41635, W.41689 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Przedmowa Wstęp Rozdział 1Agresja w świetle literatury Przegląd wybranych badań i stanowisk 1.1. Problemy definicyjno-pojęciowe 1.1.1. Agresja 1.1.2. Agresywność 1.1.3. Przemoc 1.2. Teorie agresji w świetle badań i poglądów 1.2.1. Teorie biologiczne agresji 1.2.1.1. Neurofizjologiczne i organiczne teorie agresji 1.2.1.2. Popędowo-instynktywistyczne teorie agresji 1.2.2. Psychospołeczne teorie agresji 1.2.2.1. Agresja jako reakcja na frustrację 1.2.2.2. Teoria społecznego uczenia się agresji 1.2.3. Teorie socjologiczne 1.3. Rodzaje agresji 1.4. Uwarunkowania zachowań agresywnych 1.4.1. Uwarunkowania indywidualno-osobowościowe 1.4.2. Uwarunkowania rodzinne 1.4.3. Uwarunkowania tkwiące w środowisku szkolnym i rówieśniczym Rozdział 2Upośledzenie umysłowe 2.1. Niepełnosprawność ľ ustalenia terminologiczne 2.2. Upośledzenie umysłowe 2.2.1. Perspektywy badawcze upośledzenia umysłowego 2.2.2. Przemiany w definiowaniu upośledzenia umysłowego 2.2.3. Kryteria i klasyfikacje upośledzenia umysłowego 2.2.4. Wielowymiarowość upośledzenia umysłowego 2.2.4.1. Wymiar organiczny 2.2.4.2. Wymiar psychiczny 2.2.4.3. Wymiar społeczny 2.2.5. Zachowania agresywne osób lekko upośledzonych umysłowo w świetle dotychczasowych badań Rozdział 3Metodologia badań własnych 3.1. Przedmiot i cel badań 3.2. Problemy i hipotezy 3.3. Zmienne i ich wskaźniki 3.4. Metody, techniki i narzędzia badań 3.5. Dobór próby i organizacja badań 3.6. Zastosowana procedura statystyczna Rozdział 4Zjawisko agresji u uczniów z lekkim upośledzeniem umysłowym w świetle podstawowych danych 4.1. Przejawy zachowań agresywnych 4.1.1. Przejawy zachowań agresywnych w zależności od płci 4.1.2. Przejawy zachowań agresywnych w zależności od typu szkoły 4.2. Umiejscowienie zdarzeń występowania zachowań agresywnych Rozdział 5Sytuacja osobista badanych uczniów w świetle wyników badań własnych 5.1. Obraz samego siebie 5.1.1. Ja realne 5.1.2. Ja idealne 5.1.3. Samoakceptacja 5.2. Motywy zachowań agresywnych Rozdział 6Sytuacja rodzinna badanych uczniów w świetle wyników badań własnych 6.1. Struktura rodziny 6.2. Warunki materialno-bytowe rodzin 6.3. Atmosfera domu rodzinnego 6.4. Styl wychowania 6.5. Postawy rodzicielskie 6.5.1. Górowanie 6.5.2. Koncentracja 6.5.3. Bezradność 6.5.4. Dystans Rozdział 7Sytuacja szkolna badanych uczniów w świetle wyników badań własnych 7.1. Wyniki w nauce 7.2. Przystosowanie społeczne 7.2.1. Motywacja do nauki 7.2.2. Uspołecznienie 7.3. Pozycja w zespole klasowym 7.4. Klimat szkoły Rozdział 8Podsumowanie badań Rozdział 9Implikacje dla praktyki 9.1. Profilaktyka agresywnych zachowań uczniów 9.2. Poziomy oddziaływań profilaktycznych 9.2.1. Oddziaływania ukierunkowane na jednostkę 9.2.2. Oddziaływania ukierunkowane na rodzinę 9.2.3. Oddziaływania ukierunkowane na szkołę 9.2.4. Oddziaływania wiążące się z konsekwencjami zachowań agresywnych Bibliografia Spis schematów i wykresów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42911 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40754 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Forma i typ
Streszczenie: Preambuła; Część 1 ( Artykuły 1-41 ); Część 2 ( Artykuły 42-54 )
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37648, W.37647, W.37544, W.37542, W.37650, W.37646, W.37543, W.37649 (8 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej