Diagnoza pedagogiczna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(19)
Forma i typ
Książki
(19)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Dostępność
dostępne
(19)
Placówka
Wypożyczalnia
(19)
Autor
Kołodziejska Dorota
(3)
Naprawa Renata
(3)
Tanajewska Alicja
(3)
Tomczak Joanna
(3)
Ziętara Renata
(3)
Deptuła Maria
(2)
Wysocka Ewa
(2)
Dołęga Zofia
(1)
Górniewicz Ewa
(1)
Jarosz Ewa
(1)
Niemierko Bolesław
(1)
Piszczek Maria
(1)
Polewczyk Irena
(1)
Skałbania Barbara
(1)
Skibska Joanna
(1)
Wosik-Kawala Danuta
(1)
Włoch Agnieszka
(1)
Włoch Stanisława
(1)
Zubrzycka-Maciąg Teresa
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(19)
Język
polski
(19)
Odbiorca
Nauczyciele
(3)
Przedszkola
(3)
Temat
Powieść polska
(1089)
Polska
(758)
Dziecko
(481)
Poezja polska
(461)
Literatura polska
(456)
Diagnoza pedagogiczna
(-)
Opowiadanie polskie
(363)
Wychowanie
(277)
Nauczanie
(274)
nauczanie początkowe
(265)
dziecko
(247)
Język polski
(236)
Pedagogika
(227)
Dramat polski
(223)
język polski
(197)
Nauczanie początkowe
(186)
Pamiętniki polskie
(183)
Filozofia
(175)
Wychowanie w rodzinie
(160)
Sienkiewicz, Henryk
(145)
Psychologia
(143)
Szkolnictwo
(135)
Niepełnosprawni
(129)
Sztuka
(129)
Literatura młodzieżowa polska
(128)
Wychowanie przedszkolne
(128)
Nauczyciele
(126)
Pedagogika specjalna
(124)
Powieść francuska
(124)
Prus, Bolesław
(123)
Marksizm-leninizm
(115)
Matematyka
(115)
Żeromski, Stefan
(114)
Młodzież
(113)
matematyka
(113)
Literatura dziecięca polska
(110)
Mowa
(109)
Publicystyka polska
(109)
wychowanie
(107)
Rodzina
(103)
Powieść amerykańska
(100)
Powieść angielska
(98)
Dziecko niepełnosprawne
(93)
Literatura
(91)
Mickiewicz, Adam
(91)
nauczanie
(89)
Fizyka
(86)
Słowacki, Juliusz
(85)
literatura polska
(85)
Elektrotechnika
(84)
Osobowość
(83)
Wojna 1939-1945 r.
(83)
pedagogika
(83)
pisanie
(81)
Powieść rosyjska
(80)
Śląsk
(80)
Kultura
(79)
czytanie
(79)
nauczyciele
(79)
Muzyka
(78)
Historia
(77)
Oświata
(77)
Psychoterapia
(77)
Czytanie
(74)
Dziecko upośledzone umysłowo
(73)
Malarstwo polskie
(73)
nauczanie zintegrowane
(73)
Praca
(72)
Orzeszkowa, Eliza
(71)
Uczenie się
(71)
młodzież
(71)
Komputery
(70)
Powieść niemiecka
(70)
Religia
(70)
Gry i zabawy
(68)
Technika
(68)
Warszawa
(68)
Maszyny
(67)
Kraszewski, Józef Ignacy
(65)
Pisanie
(65)
Psychologia wychowawcza
(65)
Socjologia
(64)
Etyka
(63)
Gry edukacyjne
(63)
Młodzież szkolna
(63)
wychowanie w rodzinie
(63)
Gry i zabawy ruchowe
(62)
Lenin, Vladimir Il'i
(62)
Samochody
(62)
Biblioterapia
(61)
Nauka
(61)
Wojsko
(61)
Malarstwo
(59)
Stosunki interpersonalne
(59)
młodzież szkolna
(57)
Nauczanie historii
(56)
Psychologia rozwojowa
(55)
Literatura dziecięca
(54)
Psychologia społeczna
(53)
dziecko upośledzone umysłowo
(53)
szkolnictwo
(53)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Karty pracy ucznia
(2)
Poradnik
(1)
Program nauczania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Psychologia
(1)
19 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41679 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka adresowana jest do pedagogów szkolnych i nauczycieli opracowujących szkolny program profilaktyki czy szkolny program wychowania oraz osób pracujących z dziećmi i młodzieżą zagrożoną: wychowawców świetlic socjoterapeutycznych i środowiskowych, a także nauczycieli uczących w szkołach z dużym odsetkiem kłopotliwych dzieci czy trudnej młodzieży. Może ona także służyć studentom pedagogiki i pracy socjalnej oraz badaczom zainteresowanym problemami profilaktyki ukierunkowanej na dzieci i młodzież z grup ryzyka. W pierwszym tomie przedstawiono procedury, techniki i narzędzia wyłaniania dzieci i młodzieży zagrożonej z powodu niesprzyjających warunków rozwoju w rodzinie i w środowisku szkolnym. Szczególną uwagę zwrócono na dzieci odrzucane przez rówieśników: agresywne i nieśmiałe, krzywdzone w środowisku rodzinnym oraz na kompetencje wychowawcze rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i kontrolę rodzicielską w okresie dorastania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.44155 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręczniki i Skrypty Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach ; Nr 122)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43509 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43855 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42399, W.43140, W.42997 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43177, W.43178 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43386 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43474 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; Część pierwsza: Rozdział 1. Diagnoza i jej znaczenie w pedagogice i naukach społecznych; 1.1. Definicje diagnozy - zakresy znaczeniowe i ujęcia modelowe; 1.2. Diagnoza i jej rodzaje - różnorodność procesu poznawania; 1.3. Obszary diagnozy w wybranych subdyscyplinach pedagogiki; 1.3.1. Diagnoza kliniczno-wychowawcza J. Korczaka i jej znaczenie w teorii wychowania; 1.3.2. Postępowanie diagnostyczne w pedagogice społecznej; 1.3.3. Problem diagnozy w pedagogice resocjalizacyjnej; 1.4. Nauczyciel w roli diagnosty - zakres diagnozy szkolnej; 1.5. Podsumowanie rozdziału i dyskusja; 1.6. Propozycje ćwiczeń praktycznych; 1.7. Literatura do rozdziału; Rozdział 2. Założenia teoretyczno-metodologiczne procesu diagnozowania w pedagogice; 2.1. Czynności i etapy postępowania diagnostycznego w naukach społecznych; 2.2. Proces diagnostyczny jako forma relacji międzyosobowej; 2.3. Kompetencje badacza i zasady etycznego postępowania; 2.4. Podsumowanie rozdziału i dyskusja; 2.5. Propozycje ćwiczeń praktycznych; 2.6. Literatura do rozdziału; Rozdział 3. Metodologia badawcza - warsztat diagnostyczny pedagoga; 3.1. Podstawowe założenia działalności diagnostycznej; 3.2. Charakterystyka podstawowych metod, technik i narzędzi w diagnostyce pedagogicznej; 3.2.1. Metoda sondażu diagnostycznego w badaniach pedagogicznych; 3.2.2. Metoda indywidualnych przypadków; 3.2.3. Podstawowe techniki diagnostyczne w pracy pedagoga - obserwacja, wywiad, ankieta i kwestionariusze; 3.2.4. Techniki socjometrii i ich zastosowanie w pracy pedagogicznej; 3.2.5. Techniki projekcyjne w badaniu pedagogicznym - możliwości i ograniczenia; 3.3. Podsumowanie rozdziału i dyskusja; 3.4. Propozycje ćwiczeń praktycznych; 3.5. Literatura do rozdziału; Część druga: Rozdział 4. Diagnoza środowiska rodzinnego w ujęciu teoretyczno-metodologicznym; 4.1. Rodzina w refleksji badawczej. Przedmiot i cele badań pedagogiki rodziny; 4.1.1. Zasady postępowania diagnostycznego w poznawaniu środowiska rodzinnego; 4.2. Warsztat badawczy pedagoga w diagnozie rodziny; 4.2.1. Wywiad i ankieta jako sposoby zdobywania informacji o rodzinie; 4.2.2. Wybrane narzędzia diagnozy - założenia teoretyczne i praktyczne stosowanie; 4.2.3. Techniki projekcyjne w rozpoznawaniu sytuacji rodziny; 4.3. Przemoc domowa wobec dziecka - dylematy diagnostyczne; 4.3.1. Identyfikowanie przemocy w rodzinie badanego; 4.3.2. Działania diagnostyczne w rozpoznawaniu zjawiska krzywdzenia dziecka; 4.4. Podsumowanie rozdziału i dyskusja; 4.5. Propozycje ćwiczeń praktycznych; 4.6. Literatura do rozdziału; Rozdział 5. Znaczenie diagnozy we wczesnym wspomaganiu rozwoju dziecka; 5.1. Definiowanie pojęcia, jego zakres znaczeniowy, prawny i praktyczny; 5.2. Wybrane narzędzia do oceny rozwoju małego dziecka; 5.3. Charakterystyka procesu diagnostycznego małego dziecka; 5.4. Zadania pedagoga we wczesnym wspomaganiu rozwoju; 5.5. Formy pomocy psychologiczno-pedagogicznej dziecku i rodzinie; 5.6. Podsumowanie rozdziału i dyskusja; 5.7. Propozycje ćwiczeń praktycznych; 5.8. Literatura do rozdziału; Rozdział 6. Poznawanie środowiska szkolnego - wybrane zagadnienia diagnostyczne; 6.1. Klimat szkoły i klimat klasy w procesie rozpoznania pedagogicznego; 6.1.1. Charakterystyka wybranych sposobów oceny klimatu szkoły i klasy; 6.2. Podsumowanie rozdziału i dyskusja; 6.3. Propozycje ćwiczeń praktycznych; 6.4. Literatura do rozdziału; Rozdział 7. Uczeń w środowisku szkolnym - ocena procesu przystosowania i zachowań problemowych uczniów; 7.1. Znaczenie diagnozy w pracy pedagogicznej nauczyciela; 7.2. Ocena zaburzeń w przystosowaniu i trudności adaptacyjnych dzieci i młodzieży; 7.2.1. Kryteria oceny poziomu przystosowania - opis wybranych narzędzi; 7.3. Trudności wychowawcze a zaburzenia zachowania - wątpliwości definicyjne; 7.4. Identyfikacja zachowań agresywnych - opis narzędzi pomiaru agresji; 7.4.1. Charakterystyka wybranych narzędzi do pomiaru agresji; 7.5. Uczeń z ADHD - rozpoznawanie i formy pomocy pedagogicznej; 7.6. Diagnozowanie fobii szkolnej - dylematy pedagogiczne; 7.7. Podsumowanie rozdziału i dyskusja; 7.8. Propozycje ćwiczeń praktycznych; 7.9. Literatura do rozdziału; Rozdział 8. Proces uczenia się jako przedmiot diagnozy pedagogicznej; 8.1. Dojrzałość szkolna - uwarunkowania i kryteria diagnostyczne; 8.1.1. Wybrane narzędzia do oceny szkolnej dojrzałości - charakterystyka; 8.2. Rozpoznawanie i identyfikacja trudności w uczeniu się; 8.2.1. Specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu i ich rozpoznawanie w warunkach szkolnych; 8.2.2. Wczesna diagnoza ryzyka dysleksji - kryteria diagnostyczne i narzędzia; 8.3. Diagnoza trudności w czytaniu i pisaniu; 8.3.1. Opis wybranych narzędzi do oceny czytania i pisania; 8.4. Czynności oceniania w działaniach praktycznych nauczyciela; 8.5. Podsumowanie rozdziału i dyskusja; 8.6. Propozycje ćwiczeń praktycznych; 8.7. Literatura do rozdziału; Rozdział 9. Rozpoznawanie zdolności uczniów w obszarze edukacyjnym; 9.1. Egalitaryzm społeczny a rzeczywistość edukacyjna w kształceniu uczniów zdolnych; 9.2. Pojęcie zdolności w rozumieniu psychologicznym; 9.3. Charakterystyka ucznia zdolnego; 9.4. Sposoby rozpoznawania zdolności dziecka - opis narzędzi badań; 9.5. Metody badania uzdolnień artystycznych dzieci - obszar zaniedbany; 9.6. Podsumowanie rozdziału i dyskusja; 9.7. Propozycje ćwiczeń praktycznych; 9.8. Literatura do rozdziału; Zakończenie; Wykaz literatury; Spis schematów; Spis tabel
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43414, W.43415 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Podstawy diagnozy interdyscyplinarnej Ewa Wysocka Diagnoza pedagogiczna Specyfika i obszary diagnozy w ujęciu historycznymU2009U2009 Ewa Wysocka Diagnoza psychopedagogiczna Podstawowe pojęcia, przedmiot, problemy i modele diagnozy w naukach społecznychU2009 Beata Kazek, Agnieszka Kapinos-Gorczyca Diagnoza w neurologii dziecięcejU2009U2009 Agnieszka Kapinos-Gorczyca, Beata Kazek Diagnoza psychiatryczna dzieckaU2009U2009 Diagnoza funkcji podstawowych. Wybrane zagadnienia Joanna Skibska Diagnoza funkcjonalna i symptomy zaburzeń funkcji podstawowych Wybrane problemyU2009U2009 Agnieszka Twaróg-Kanus Diagnoza funkcjonalna dziecka z dysfunkcją wzrokuU2009U2009 Irena Polewczyk Diagnoza percepcji słuchowejU2009U2009 Emilia Mikołajewska Diagnostyka motoryki małejU2009U2009 Piotr Wolski Ewolucja rozumienia lateralizacji w naukach podstawowych Implikacje dla diagnozy i interwencji pedagogicznejU2009U2009 Anna Waligóra-Huk Diagnoza procesów integracji sensorycznej dzieckaU2009U2009 Aldona Kopik Diagnozowanie gotowości szkolnej dzieckaU2009U2009 Diagnoza wybranych zaburzeń rozwojowych Marta Korendo, Katarzyna Sedivy Wczesne objawy autyzmuU2009U2009 Marta Korendo Diagnoza zespołu AspergeraU2009U2009 Anna Borzęcka Diagnoza dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym oraz komunikacji alternatywnej i wspomagającej U2009 Gabriela Kowalska Diagnoza dziecka z dystrofią mięśniowąU2009U2009 Wybrane problemy diagnozy logopedycznej Jolanta Panasiuk Zaburzenia mowy u dzieci chorych neurologicznie Diagnoza kliniczna a rozpoznanie logopedyczneU2009U2009 Danuta Pluta-Wojciechowska Czas i istota opieki logopedycznej w przypadku małego dziecka z rozszczepem wargi i podniebieniaU2009U2009 Maria Faściszewska, Jadwiga Agnieszka Tuchowska Narzędzia stosowane w diagnozie jąkania u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnymU2009U2009 Elżbieta M. Minczakiewicz Dyslalia: objawy, przyczyny, klasyfikacje, podstawy diagnozy oraz postępowanie logopedyczne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43894 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to jedna z trzech publikacji, które tworzą komplet materiałów koniecznych do przeprowadzenia diagnozy rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole. W książce znajdują się: arkusze monitoringu rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole (zawierające obszary i treści nauczania realizowane w ramach zajęć edukacji przedszkolnej w odniesieniu do obowiązującej podstawy programowej oraz oczekiwane umiejętności i wiadomości dziecka kończącego edukację przedszkolną), analizy ilościowe i jakościowe wyników przeprowadzonej diagnozy z wykorzystaniem narzędzi procedur badawczych, czyli arkuszy monitoringu rozwoju dziecka przedszkolnego (opracowanych w oparciu o podstawę programową wychowania przedszkolnego), diagnoza skali gotowości rozwoju dziecka oraz określenie stopnia opanowania danej umiejętności - podsumowanie wyników jakościowych i ilościowych arkuszy monitoringu rozwoju dziecka przedszkolnego, informacja o stopniu opanowania przez dziecko wiadomości i umiejętności wynikających z realizacji podstawy programowej. Niniejsza publikacja umożliwi nauczycielom dokonanie diagnozy skali gotowości rozwoju dziecka oraz określenie stopnia opanowania danej umiejętności z zakresu samodzielności, rozwoju społecznego, rozwoju umysłowego, umiejętności szkolnych oraz sprawności motorycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p10039 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja umożliwi przeprowadzenie diagnozy rozwoju dziecka przed­szkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole. W teczce znajdują się karty pracy przeznaczone dla dzieci oraz instrukcja i tabela z punk­tacją dla nauczyciela. Publikacja z pewnością będzie pomocna w codziennej pracy: nauczycieli przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach uczących dzieci pięcio- lub sześcioletnie; nauczycieli specjalistów: terapeutów, logopedów, oligofrenopedagogów; pedagogów, psychologów. Może być w pełni wykorzystana podczas tworzenia: programu zajęć korekcyjno-kompensacyjnych; programu zajęć dydaktyczno-wyrównawczych; indywidualnego programu wspomagania i korygowania rozwoju dziecka pięcio-, sześcioletniego; zakresu dostosowania wymagań edukacyjnych wynikających z programu nauczania wychowania przedszkolnego do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych dziecka; planu działań wspierających. Niniejsza publikacja umożliwi nauczycielom: dokonanie diagnozy skali gotowości rozwoju dziecka oraz określenie stopnia opanowania danej umiejętności z zakresu: rozwoju społecznego, rozwoju umysłowego, umiejętności szkolnych oraz sprawności motorycznej; ułatwi przekazanie rodzicom informacji o gotowości dziecka do podjęcia nauki w szkole podstawowej według określonego wzoru, aby mogli je w osiąganiu tej gotowości, odpowiednio do potrzeb, wspomagać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p10037 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Program do diagnozy i obserwacji dzieci przedszkolnych stanowi opis sposobu realizacji celów kształcenia i zadań ustalonych w podstawie programowej wychowania przedszkolnego. Zawiera: szczegółowe cele kształcenia i wychowania, treści zgodne z treściami nauczania zawartymi w podstawie programowej wychowania przedszkolnego oraz sposoby osiągania celów kształcenia i wychowania z uwzględnieniem możliwości indywidualizacji pracy w zależności od potrzeb i umiejętności dzieci. Niniejsza publikacja została przygotowana zgodnie z obecnie funkcjonującym Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U. z 2014 r. poz. 803).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p10038 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42272, W.42270, W.41755, W.42269, W.42271, W.42268 (6 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42297, W.42296 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42722, W.42721, W.42704 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42980 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; Część I. Diagnoza i terapia uczniów - wybrane zagadnienia: 1. Barbara Kalinowska-Witek. Diagnoza i terapia ucznia dyslektycznego; 2. Magdalena Baraban. Diagnoza i praca z uczniem zdolnym; 3. Aneta Rita Borkowska. Diagnoza i terapia ucznia z ADHD; 4. Jolanta M. Wolińska. Diagnoza i terapia ucznia agresywnego; 5. Anna Marzec-Tarasińska. Diagnoza i praca z uczniem zagrożonym uzależnieniami; 6. Anna Grobowiec. Diagnoza i praca z uczniem ľ ofiarą przemocy domowej; Część II. Rozwijanie wybranych umiejętności psychospołecznych uczniów: 1. Danuta Wosik-Kawala. Rozwijanie inteligencji emocjonalnej uczniów; 2. Teresa Zubrzycka-Maciąg. Rozwijanie asertywności u uczniów; 3. Agnieszka Lewicka, Ewelina Tymoszuk. Rozwijanie empatii uczniów; Część III. Wybrane metody terapii w pracy z dziećmi i młodzieżą: 1. Danuta Wosik-Kawala. Teatroterapia i techniki parateatralne w pracy z dziećmi i młodzieżą; 2. Teresa Lewandowska-Kidoń. Muzykoterapia w pracy z dziećmi i młodzieżą; 3. Marzena Okrasa. Biblioterapia w pracy z dziećmi i młodzieżą; Bibliografia Indeks nazwisk; Indeks rzeczowy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43420 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Pedagogika Nauce i Praktyce)
Autor
Forma i typ
Streszczenie: Wstęp Rozdział 1 Podstawy teoretyczne Rozdział 2 Podstawy metodologiczne Rozdział 3 Diagnozowanie pedagogiczne jako kompetencja profesjonalna Rozdział 4 Etyczne i prakseologiczne wyznaczniki poprawności procesu diagnozowania Zakończenie Bibliografia Indeks rzeczowy Indeks osób
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43829, W.43833, W.43975, W.43830, W.43832, W.43702, W.43831, W.43976 (8 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej