Samopoznanie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(15)
Forma i typ
Książki
(15)
Dostępność
dostępne
(14)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(15)
Autor
Ayres Linda R
(1)
Baley Stefan
(1)
Barbaro Bogdan de
(1)
Białek Ewa D
(1)
Bogacz Józef
(1)
Burda Urszula
(1)
Cechnicka Maria
(1)
Cechnicki Andrzej
(1)
Czarnawski Tomasz Agaton
(1)
Dachs Ursula
(1)
Deissler Klaus G
(1)
Eichelberger Wojciech
(1)
Felson Richard B
(1)
Fijewski Piotr
(1)
Jankowska Hanna
(1)
Jankowski Andrzej
(1)
Janowski Maciej
(1)
Karolczak Anna
(1)
Kirschner Josef
(1)
Kosiński Wojciech
(1)
Król-Fijewska Maria
(1)
Macińska Magdalena
(1)
Majewicz Piotr
(1)
Maurer Alicja
(1)
Paris Scott G
(1)
Pilecka Władysława
(1)
Seligman Martin E. P
(1)
Shepard Martin
(1)
Suchowierska Agnieszka
(1)
Suls Jerry M
(1)
Tesser Abraham
(1)
Weisbach Christian
(1)
Włodek-Chronowska Jadwiga
(1)
Zaborowski Zbigniew
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(7)
1980 - 1989
(1)
1940 - 1949
(1)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(15)
Temat
Powieść polska
(1089)
Polska
(758)
Dziecko
(481)
Poezja polska
(461)
Literatura polska
(456)
Samopoznanie
(-)
Opowiadanie polskie
(363)
Wychowanie
(277)
Nauczanie
(274)
nauczanie początkowe
(265)
dziecko
(247)
Język polski
(236)
Pedagogika
(227)
Dramat polski
(223)
język polski
(197)
Nauczanie początkowe
(186)
Pamiętniki polskie
(183)
Filozofia
(175)
Wychowanie w rodzinie
(160)
Sienkiewicz, Henryk
(145)
Psychologia
(143)
Szkolnictwo
(135)
Niepełnosprawni
(129)
Sztuka
(129)
Literatura młodzieżowa polska
(128)
Wychowanie przedszkolne
(128)
Nauczyciele
(126)
Pedagogika specjalna
(124)
Powieść francuska
(124)
Prus, Bolesław
(123)
Marksizm-leninizm
(115)
Matematyka
(115)
Żeromski, Stefan
(114)
Młodzież
(113)
matematyka
(113)
Literatura dziecięca polska
(110)
Mowa
(109)
Publicystyka polska
(109)
wychowanie
(107)
Rodzina
(103)
Powieść amerykańska
(100)
Powieść angielska
(98)
Dziecko niepełnosprawne
(93)
Literatura
(91)
Mickiewicz, Adam
(91)
nauczanie
(89)
Fizyka
(86)
Słowacki, Juliusz
(85)
literatura polska
(85)
Elektrotechnika
(84)
Osobowość
(83)
Wojna 1939-1945 r.
(83)
pedagogika
(83)
pisanie
(81)
Powieść rosyjska
(80)
Śląsk
(80)
Kultura
(79)
czytanie
(79)
nauczyciele
(79)
Muzyka
(78)
Historia
(77)
Oświata
(77)
Psychoterapia
(77)
Czytanie
(74)
Dziecko upośledzone umysłowo
(73)
Malarstwo polskie
(73)
nauczanie zintegrowane
(73)
Praca
(72)
Orzeszkowa, Eliza
(71)
Uczenie się
(71)
młodzież
(71)
Komputery
(70)
Powieść niemiecka
(70)
Religia
(70)
Gry i zabawy
(68)
Technika
(68)
Warszawa
(68)
Maszyny
(67)
Kraszewski, Józef Ignacy
(65)
Pisanie
(65)
Psychologia wychowawcza
(65)
Socjologia
(64)
Etyka
(63)
Gry edukacyjne
(63)
Młodzież szkolna
(63)
wychowanie w rodzinie
(63)
Gry i zabawy ruchowe
(62)
Lenin, Vladimir Il'i
(62)
Samochody
(62)
Biblioterapia
(61)
Nauka
(61)
Wojsko
(61)
Malarstwo
(59)
Stosunki interpersonalne
(59)
młodzież szkolna
(57)
Nauczanie historii
(56)
Psychologia rozwojowa
(55)
Literatura dziecięca
(54)
Psychologia społeczna
(53)
dziecko upośledzone umysłowo
(53)
szkolnictwo
(53)
15 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17628 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Przedmowa; 1. Wychowanie : czym jest i może się stać?; 2. Idea wychowania : zrównoważony rozwój i zdrowie; 3. Zrozumienie prawdziwej natury dziecka; 4. Wprowadzenie do psychosyntezy; 5. Prawa psychodynamiki - prawa psychoenergetyczne; 6. Podstawowe koncepcje wychowania i edukacji oparte na psychosyntezie; 7. Złożoność osobowości; 8. Podejście psychosyntezy do podosobowości; 9. Całościowa teoria rozwoju człowieka; 10. Wychowanie dzieci uzdolnionych i wybitnie zdolnych; 11. Psychosyntetyczne podejście do rozwoju dziecka; 12. Wychowanie - wspieranie zrównoważonego rozwoju; 13. Rola wychowawcy we wspieraniu zrównoważonego rozwoju dziecka; 14. Metody i techniki psychosyntezy pomocne w wychowaniu; 15. Wychowanie do zdrowia na podstawie założeń psychosyntezy; 16. Istota wychowawcy - samorealizacja nauczyciela; Posłowie; Summary; Bibliografia; Uzupełnienia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W.43095 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Klausa Deisslera sztuka dialogu terapeutycznego - Bogdan de Barbaro; Podziękowania; Wstęp; 1. Czy do konstruowania rzeczywistości międzyludzkiej potrzebna nam jest metafora władzy?; 2. Od systemowej terapii do systemowej konsultacji; 3. Odkrywcze prowadzenie wywiadu; 4. Współ-myślenie; 5. Terapia systemowa w kontekście psychiatrycznym; 6. Współpracujące moderowanie rozmowy; 7. "Odkryj samego siebie..." - terapeutyczna wyrocznia?; 8. Psychiatryczne gry językowe; 9. Szpital jako kontynuacja utraconej rodziny; Słownik
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39826, W.39827, W.39825 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. D876 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42794 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Profilaktyka i promocja zdrowia)
U góry okł. nazwa programu psychoedukacyjnego : "Nasze spotkania"
Streszczenie: ::
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43437 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, ISSN 0239-6025 ; Nr 345)
Streszczenie: Wstęp; Rozdział 1. Zachowanie się osób niepełnosprawnych ruchowo w stosunku do siebie, innych i zadań: 1. Organizacja i charakterystyczne cechy zachowania się osób niepełnosprawnych ruchowo; Rozdział 2. Obraz samego siebie i jego rola w zachowaniu osób niepełnosprawnych ruchowo: 1. Obraz samego siebie - ustalenia terminologiczne; 2. Struktura i treść obrazu samego siebie; 3. Regulacyjna rola obrazu samego siebie w zachowaniu; 4. Kształtowanie się obrazu samego siebie u młodzieży niepełnosprawnej ruchowo; Rozdział 3. Metodologia badań własnych: 1. Cel pracy, problemy badawcze, hipotezy; 2. Procedura badawcza; 3. Charakterystyka badanych grup; Rozdział 4. Obraz samego siebie młodzieży niepełnosprawnej ruchowo i pełnosprawnej: 1. Podobieństwa i różnice w strukturze obrazu samego siebie młodzieży niepełnosprawnej ruchowo i pełnosprawnej; 1. Stopień ograniczenia aktywności ruchowej jako czynnik modyfikujący strukturę obrazu samego siebie młodzieży z dysfunkcjami narządów ruchu; Rozdział 5. Charakterystyczne cechy zachowania młodzieży niepełnosprawnej ruchowo i pełnosprawnej w stosunku do siebie, innych oraz zadań: 1. Asertywność jako wymiar zachowania wobec samego siebie; 2. Style zachowania wobec innych osób; 3. Orientacje życiowe badanej młodzieży; 4. Stopień ograniczenia aktywności ruchowej jako czynnik modyfikujący zachowanie młodzieży z dysfunkcjami narządów ruchu; Rozdział 6. Wpływ obrazu samego siebie na zachowanie młodzieży niepełnosprawnej ruchowo: 1. Regulacyjna rola obrazu samego siebie w zachowaniach asertywnych młodzieży z dysfunkcjami narządów ruchu; 2. Regulacyjna rola obrazu samego siebie w zachowaniu wobec innych ludzi młodzieży niepełnosprawnej ruchowo i pełnosprawnej; 3. Regulacyjna rola obrazu samego siebie w tworzeniu orientacji życiowych przez młodzież niepełnosprawną ruchowo i pełnosprawną; 4. Ograniczenia aktywności ruchowej jako czynnik modyfikujący regulacyjną rolę obrazu samego siebie w zachowaniu młodzieży z dysfunkcjami narządów ruchu; Podsumowanie; Postulaty dla praktyki rehabilitacyjnej oraz wychowawczej; Bibliografia; Wykaz tabel, schematów, rysunków i wykresów; Aneks ( Skala do badania obrazu własnej osoby [ Tennesse Self Concept Scale - William H. Fitts ]; Skala ja i inni; Jan M. Stanik. Skala ustosunkowań interpersonalnych SUI )
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41162, W.41268, W.41163, W.41310 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39452, W.39451 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rocznik Naukowo-Dydaktyczny / Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Komisji Edukacji NarodowejPrace Psychologiczne ; Z. 176)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38997, W.38995, W.39306, W.38996 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41632 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38486 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42453 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40799, W.40691 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu JagiellońskiegoPrace Pedagogiczne ; Z.19)
Streszczenie: Wstęp ( J. Włodek-Chronowska ); 1. J. Włodek-Chronowska. Dziecko w rodzinie niepełnej - konsekwencje psychopedagogiczne; 2. B. Pelczar-Białek. Ekologiczne uwarunkowania obniżonej zdolności koncentracji uwagi u dzieci; 3. A. Skoczek. Wykorzystanie metody wertykalnej w pracy Zespołu Wczesnej Terapii Dziecięcej; 4. J. Pilecki, A. Żak. Rozwój kompetencji językowych dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim w toku zamierzonych oddziaływań stymulacyjnych; 5. R. Rojowska. Wychowanie dziecka autystycznego; 6. J. Kruk-Lasocka, M. Skórczyńska, Cz. Malczewski. Obraz własnej osoby i obraz świata u rodziców dzieci autystycznych, a ich postawa wobec dziecka i terapii; 7. J. Mączyńska. Możliwości zapobiegania zaburzeniom emocjonalnym u uczniów w młodszym wieku szkolnym; 8. M. Poznańska. Kulturowe uwarunkowania agresywnych zachowań sublutkur młodzieżowych; 9. I. Faryna. Frustracja woli sensu i jej konsekwencje w ujęciu Viktora E. Frankla; Streszczenie ( J. Włodek-Chronowska )
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37935, W.37936 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35813 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej