Postawy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(18)
Forma i typ
Książki
(18)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(17)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(18)
Autor
Homplewicz Janusz
(2)
Bujnowska Anna
(1)
Daszykowska Jadwiga
(1)
Doleżal-Nowicka Irena
(1)
Gerula Maria
(1)
Grulkowski Bronisław
(1)
Kazanowski Zdzisław
(1)
Kobierski Konrad
(1)
Kowalczyk Grażyna
(1)
Krzywosz-Rynkiewicz Beata
(1)
Kwiatkowska Małgorzata
(1)
Kübler-Ross Elisabeth
(1)
Mieszalski Stefan
(1)
Mądrzycki Tadeusz
(1)
Ogińska-Bulik Nina
(1)
Osik Danuta
(1)
Ross Alistair
(1)
Smyła Joanna
(1)
Soroka-Fedorczuk Anetta
(1)
Szaniawski Tadeusz
(1)
Zadworna-Cieślak Magdalena
(1)
Zalewska Anna
(1)
Ziemska Maria
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(4)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(18)
Temat
Powieść polska
(1089)
Polska
(758)
Dziecko
(481)
Poezja polska
(461)
Literatura polska
(456)
Postawy
(-)
Opowiadanie polskie
(363)
Wychowanie
(277)
Nauczanie
(274)
nauczanie początkowe
(265)
dziecko
(247)
Język polski
(236)
Pedagogika
(227)
Dramat polski
(223)
język polski
(197)
Nauczanie początkowe
(186)
Pamiętniki polskie
(183)
Filozofia
(175)
Wychowanie w rodzinie
(160)
Sienkiewicz, Henryk
(145)
Psychologia
(143)
Szkolnictwo
(135)
Niepełnosprawni
(129)
Sztuka
(129)
Literatura młodzieżowa polska
(128)
Wychowanie przedszkolne
(128)
Nauczyciele
(126)
Pedagogika specjalna
(124)
Powieść francuska
(124)
Prus, Bolesław
(123)
Marksizm-leninizm
(115)
Matematyka
(115)
Żeromski, Stefan
(114)
Młodzież
(113)
matematyka
(113)
Literatura dziecięca polska
(110)
Mowa
(109)
Publicystyka polska
(109)
wychowanie
(107)
Rodzina
(103)
Powieść amerykańska
(100)
Powieść angielska
(98)
Dziecko niepełnosprawne
(93)
Literatura
(91)
Mickiewicz, Adam
(91)
nauczanie
(89)
Fizyka
(86)
Słowacki, Juliusz
(85)
literatura polska
(85)
Elektrotechnika
(84)
Osobowość
(83)
Wojna 1939-1945 r.
(83)
pedagogika
(83)
pisanie
(81)
Powieść rosyjska
(80)
Śląsk
(80)
Kultura
(79)
czytanie
(79)
nauczyciele
(79)
Muzyka
(78)
Historia
(77)
Oświata
(77)
Psychoterapia
(77)
Czytanie
(74)
Dziecko upośledzone umysłowo
(73)
Malarstwo polskie
(73)
nauczanie zintegrowane
(73)
Praca
(72)
Orzeszkowa, Eliza
(71)
Uczenie się
(71)
młodzież
(71)
Komputery
(70)
Powieść niemiecka
(70)
Religia
(70)
Gry i zabawy
(68)
Technika
(68)
Warszawa
(68)
Maszyny
(67)
Kraszewski, Józef Ignacy
(65)
Pisanie
(65)
Psychologia wychowawcza
(65)
Socjologia
(64)
Etyka
(63)
Gry edukacyjne
(63)
Młodzież szkolna
(63)
wychowanie w rodzinie
(63)
Gry i zabawy ruchowe
(62)
Lenin, Vladimir Il'i
(62)
Samochody
(62)
Biblioterapia
(61)
Nauka
(61)
Wojsko
(61)
Malarstwo
(59)
Stosunki interpersonalne
(59)
młodzież szkolna
(57)
Nauczanie historii
(56)
Psychologia rozwojowa
(55)
Literatura dziecięca
(54)
Psychologia społeczna
(53)
dziecko upośledzone umysłowo
(53)
szkolnictwo
(53)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Psychologia
(1)
18 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43214 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; Rozdział 1: Jakość życia a terminy pokrewne Jakość jako kategoria określająca życie; Terminy pokrewne pojęciu "jakość życia"; Szczęście, radość i zadowolenie - przegląd poglądów filozoficznych, psychologicznych i socjologicznych; Poczucie szczęścia i nieszczęścia a jakość życia; Rozdział 2: W poszukiwaniu pedagogicznej koncepcji jakości życia; Geneza terminu Koncepcje jakości życia w literaturze i badaniach naukowych; Pedagogiczna koncepcja jakości życia; Rozdział 3:Wybrane wskaźniki oceny jakości życia; Kształtowanie oceny jakości życia; Wartości a ocena jakości życia; Cele życiowe a ocena jakości życia; Motywy a ocena jakości życia; Rozdział 4: Przegląd badań nad jakością życia nauczycieli studiujących; Rozdział 5: Metodologiczne podstawy badań własnych nad jakością życia; Analiza i uzasadnienie tematu badań; Cele pracy i problemy badawcze; Hipotezy, zmienne i wskaźniki; Metody badań; Osoby badane i tereń badań; Charakterystyka badanej grupy; Rozdział 6: Jakość życia w ocenie nauczycieli studiujących; Obiektywne wyznaczniki a ocena jakości życia w opinii nauczycieli studiujących; Subiektywne wyznaczniki a ocena jakości życia w opinii nauczycieli studiujących; Satysfakcje cząstkowe z życia nauczycieli studiujących; Rozdział 7: Wnioski z badań nad jakością życia nauczycieli studiujących; Zakończenie; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43236 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32679 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42190 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41404 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Część 1. Zarysowanie przedmiotu: 1. Sowo wstępne; 2. Wychowanie i nauka wychowania oraz moralność i nauka o moralności; 3. Etyczna kwalifikacja wychowania; 4. Charakterystyka etyki pedagogicznej; 5. Struktura uprawnień dziecka i wychowanka; 6. Możliwości formułowania obowiązków w wychowaniu; 7. Struktura obowiązków wychowania, opieki i kształcenia; 8. Odrębność pojęć i problemów pedagogiki i etyki; Część 2. Spojrzenia doktrynalne: 9. Doktrynalne usytuowanie pedagogiki; 10. Wartości pedagogiczne i ich geneza; 11. Doktrynalne usytuowanie etyki; 12. Kryterium norm etyki; 13. Przeciwstawność norm i wartości; 14. Kategoryzowanie etyki; 15. Etyczne wartości i postawy wychowania; 16. Zagadnienia etyki wychowania w ramach wiedzy pedagogicznej; 17. Zasady ogólne etyki pedagogicznej; 18. Relatywizm i normatywizm w formułowaniu obowiązków wychowania; 19. Rozwój i rola etyki w jej odniesieniach do pedagogiki; Część 3. Spojrzenia aplikacyjne: 20. Płaszczyzna realizacji wartości etyki pedagogicznej; 21. Etyczne wartości wychowawcze klasycznego idealizmu; 22. Etyczne wartości wychowawcze racjonalizmu; 23. Etyczne wartości wychowawcze w relatywizmie; 24. Etyczne wartości wychowawcze normatywizmie; 25. Etyczne wartości wychowawcze naturalizmu; 26. Etyczne wartości wychowawcze indywidualizmu; 27. Etyczne wartości wychowawcze socjologizmu; 28. Etyczne wartości wychowawcze personalizmu; 29. Etyczne wartości wychowawcze postawy wychowawczej; 30. O etyczne wartości wychowawcze psychoanalizy; 31. O etyczne wartości wychowawcze w prakseologizmie; 32. O etyczne wartości wychowawcze w holizmie humanistycznym; 33. O etyczne i wychowawcze wartości w młodzieżowych ruchach alternatywnych; 34. Etyczne i wychowawcze wartości katolicyzmu; 35. Etyczne wartości wychowawcze chrześcijańskiej pedagogiki egzystencjalnej; Część 4. Spojrzenia monograficzne: 36. Teoria wartości etyki pedagogicznej; 37. System wartości etyki pedagogicznej; 38. Wartości etyki pedagogicznej a osobowość; 39. Jedność wychowawczego i etycznego działania; 40. Metodyka przekazu wartości etycznych; 41. Etyka stosunków wychowania; 42. Etyczna struktura stosunków międzyludzkich; 43. Obszary kształtowania się postawy etycznej; 44. Proces kształtowania się postawy etycznej w pracy pedagogicznej; 45. Możliwości i kryteria oceniania pracy pedagogicznej; 46. Możliwości i kryteria oceniania postawy etycznej w pracy pedagogicznej; 47. Niebezpieczeństwa na wychowawczych drogach przekazu wartości; 48. Środowiskowe przekazy wartości wychowawczych; 49. Przekaz wartości w wychowaniu rodzinnym; 50. Etos wychowawcy; Część 5. Aneks: Ujęcie syntetyczne wartości etyki pedagogicznej ( List św. Pawła; Desiderata - anonimowy tekst znaleziony w starym kościele św. Pawła w Baltimore, pochodzący z 1692 r.; List Kiplinga do syna; Deklaracja Genewska; Deklaracja Praw Dziecka ONZ; Apel Twego dziecka ); Zestawienie schematów; Wykaz nazwisk występujących w tekście; Wybrana literatura przedmiotu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39963 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Spis treści: Słowo wstępne od promotora Wstęp Rozdział I Szkoła jako miejsce uczenia się między prawdą a kłamstwem Proces uczenia się Szkoła a sukces Osiągnięcia szkolne Ocenianie a osiągnięcia szkolne uczniów Formy egzaminów Prawda – jedna z nadrzędnych wartości w edukacji Kłamstwo antywartością w edukacji szkolnej Rodzaje kłamstw Rozdział II Zjawisko ściągania na tle literatury przedmiotu Ściąga i plagiat Psychologiczne aspekty ściągania przez uczniów w szkole Przesłanki ściągania zgodnie z behawiorystyczną koncepcją człowieka Ściągający uczeń w świetle koncepcji psychoanalitycznej Aspekty ściągania w poznawczej koncepcji człowieka Prakseologiczne aspekty ściągania w szkole Przedsiębiorczość Ekonomiczność Współzawodnictwo Ściąganie w aspekcie etycznym Wymiar prawny ściągania Uwarunkowania ściągania Motywy ściąganie Ściąganie jako sposób radzenia sobie w sytuacji egzaminacyjnej Rodzaje ściąg Techniki ściągania jako sposób na nieuczenie się Tradycyjne techniki ściągania Techniki ściągania wykorzystujące pomoc człowieka Elektroniczne techniki ściągania Innowacyjne techniki ściągania Postawy nauczycieli wobec ściągania Rozdział III Raport z badań nad ściąganiem w szkołach Cele i metody badań Teren badań Charakterystyka badanej populacji Podmioty ściągające Deklarowane przyczyny ściągania Częstotliwość ściągania Zakres treściowy ściągania Techniki i metody ściągania Źródła ściągania Rodzaje ściąg Możliwości redukcji ściągania w szkołach w opinii uczniów Ocena zjawiska ściągania w kategoriach moralnych Postawy nauczycieli wobec ściągania Wizja szkoły bez ściągania Sądy i wypowiedzi młodzieży na temat ściągania Zakończenie Bibliografia Spis tabel i schematów Aneks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43703 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42813, W.42735 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Part I Young people’s hopes and fears: personal, local and global perspectives Alistair Ross 1.1. Hopes and fears for the future: An introduction Kim Allen 1.2. Young people’s personal hopes and fears for their future Sarah Minty 1.3. Young people’s hopes and fears for their global and local futures Sumi Hollingworth and Sarah Minty 1.4. Young people’s concerns about crime and violence Alistair Ross 1.5. Agendas of aspiration and apprehension: What we need to investigate next Part II Young people’s optimism towards social issues Anna Zalewska 2.1. Young people’s optimism towards social issues and their sources of information: An introduction Anna Zalewska and Beata Krzywosz-Rynkiewicz 2.2. Youth optimism towards social issues from the local and global perspectives according to country, age and location Beata Krzywosz-Rynkiewicz and Anna Zalewska 2.3. Young people’s optimism and understanding of poverty and unemployment Agnieszka Bojanowska 2.4. Young people’s optimism towards the environment in the local and global perspectives Elena Briones Pérez and Claudia Vallejo 2.5. “Tolerance is a strange thing”. Exploring youth’s understanding and prosocial behaviour Agnieszka Bojanowska 2.6. Healthy future – young people’s optimism towards local and global health Alistair Ross 2.7. Where do young people get information from on social issues? Elena Briones Pérez 2.8. European young people’ sources of information on social issues: Differences according to age, gender and locality Anna Zalewska 2.9. Young people’s optimism in the context of cultural and developmental differences Part III Social and citizenship activity Beata Krzywosz-Rynkiewicz 3.1. Young people’s social and citizenship activity: An introduction Wojciech Siegień 3.2. Action for change at a personal level Alistair Ross and Melinda Dooly 3.3. Political understanding, participation and action Anna Zalewska and Beata Krzywosz-Rynkiewicz 3.4. Optimism and readiness for citizenship activity Beata Krzywosz-Rynkiewicz 3.5. Improving social and citizenship activity: Chances and limitations Appendix Notes about Authors
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43684, W.43683 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41322 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Przedmowa do wydania drugiego; Wstęp; I. Definicje i podział postaw; 1. Definicje postaw; 2. Dynamizująca i ukierunkowująca funkcja postaw; 3. Przedmiot i komponenty postaw; 4. Cechy postaw; 5. Podział postaw; 6. Specyficzne klasy postaw; II. Powstawanie postaw; 1. Uwagi ogólne; 2. Zasadnicze źródła postaw; 2.1. Przyswajanie postaw od innych osób; 2.2. Kształtowanie się postaw w wyniku działań i doświadczeń podmiotu; 3. Integracja postaw; III. Utrwalanie się postaw przez ukierunkowanie oraz modyfikację czynności poznawczych i działań; 1. Uwagi wstępne; 2. Postawy a spostrzeganie i zapamiętywanie; 2.1. Postawy a spostrzeganie; 2.2. Postawy a zapamiętywanie; 3. Postawy a myślenie; 3.1. Próby ilościowego ujęcia wpływu postaw na myślenie; 3.2. Analiza jakościowa wpływu postaw na myślenie; 4. Postawy a działanie społeczne; 4.1. Zagadnienie związku między postawą a działaniem; 4.2. Rodzaje działań związanych z postawą; 5. Zmiana postaw - dezintegracja i wtórna integracja postaw; 5.1. Odporność postaw na zmianę; 5.2. Źródła zmiany postaw; 5.3. Dezintegracja postaw i jej przejawy; 5.4. Typy integracji i dezintegracji postaw; 5.5. Rola integracji i dezintegracji w rozwoju postaw jednostki; V. Zasadnicze czynniki kształtowania się postaw; 1. Społeczno-kulturowe czynniki kształtowania się postaw; 1.1. Wpływ kultury na postawy jednostki; 1.2. Wpływ podstawowych grup społecznych na postawie jednostki; 1.3. Wpływ osób znaczących i wzorów osobowych na postawy jednostki; 2. Indywidualne czynniki kształtowania się postaw; 2.1. Wpływ potrzeb na postawy; 2.2. Poziom lęku a postawy; 2.3. Wiedza a postawy; 2.4. Inteligencja a postawy; 2.5. Postawy a płeć; 2.6. Postawy a wiek; VI. Metody zmiany postaw; 1. Wstęp; 2. Przekazywanie informacji jako metoda zmiany postaw; 2.1. Wpływ treści informacji na zmianę postaw; 2.2. Wpływ formy informacji na zmianę postaw; 2.3. Wpływ źródła informacji na zmianę postaw; 3. Organizacja działań jako metoda zmiany postaw; 3.1. Dyskusja jako metoda zmiany postaw; 3.2. Przekonywanie jako metoda zmiany postaw osoby przekonywającej; 3.3. Wytwarzanie przez podmiot jednostronnej argumentacji przeciwnej jako metoda zmiany postaw; 3.4. Wytwarzanie przez podmiot dwustronnej argumentacji jako metoda zmiany postaw; 3.5. Organizacja działań niewerbalnych jako metoda zmiany postaw; Literatura cytowana
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.29102 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42619 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści : Wstęp          Rozdział 1 Podstawy badań nad przyszłością młodzieży         1.1. Dyskursy w badaniach młodzieży          1.2. Młodość jako kategoria rozwojowa i społeczna          1.3. W kręgu pojęć związanych z przyszłością młodzieży        1.4. Podmiotowy kontekst projektowania przyszłości w okresie adolescencji          Rozdział 2 Młodzież w zmieniającym się świecie – od tradycji do ponowoczesności          2.1. Przemiany współczesnego świata         2.2. Człowiek w ponowoczesności      2.3. Pokolenia młodzieży dawniej i dziś   2.4. Wokół problematyki tożsamości młodzieży     Rozdział 3 Społeczno-kulturowy kontekst konstruowania wzorów przyszłości młodzieży   3.1. Przestrzeń społeczna a projektowanie przyszłości      3.2. Wartości jako podstawa planowania przyszłości      3.3. Rodzina jako środowisko kreowania przyszłości      3.4. Pedagogiczne aspekty projektowania przyszłości   3.5. Medialne wzorce konstruowania przyszłości     Rozdział 4 Założenia metodologiczne badań własnych   4.1. Przedmiot i cele badań   4.2. Problematyka badawcza   4.3. Zmienne i wskaźniki   4.4. Metody, techniki i narzędzia badawcze   4.5. Charakterystyka terenu badań i badanej próby     4.6. Organizacja badań i sposób opracowania materiału empirycznego   Rozdział 5 Wzory przyszłości badanej młodzieży   5.1. Charakterystyka wzorów przyszłości osobistej i zawodowej badanych   5.2. Wzory przyszłości dziewcząt i chłopców   5.3. Specyfika środowiskowa wzorów przyszłości młodzieży   5.4. Typy wzorów przyszłości preferowanych przez młodzież   Rozdział 6 Młodzież o sobie i świecie w kontekście wyobrażonej przyszłości   6.1. Wartości a wzory przyszłości młodzieży     6.2. Perspektywy ocen wzorów przyszłości młodzieży   6.3. Czynniki zależne i niezależne od jednostki – wpływające na realizację wzorów przyszłości   6.4. Społeczno-pedagogiczne uwarunkowania wzorów przyszłości     Rozdział 7 Nastawienie młodzieży intra-, interpersonalne oraz wobec własnego życia i świata a jej wzory przyszłości   7.1. Samoocena młodzieży a jej wzory przyszłości   7.2. Funkcjonowanie interpersonalne młodzieży a jej wzory przyszłości   7.3. Obraz świata a wzory przyszłości młodzieży     7.4. Obraz życia a wzory przyszłości młodzieży     Wnioski i implikacje dla praktyki     Bibliografia  
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W. 44114 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40310 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
W monografii, opartej na najnowszej literaturze, dokonano przeglądu kluczowych koncepcji wyjaśniających zachowania związane ze zdrowiem, przedstawiono uwarunkowania zachowań zdrowotnych z uwzględnieniem rodzinnych i podmiotowych czynników wpływających na podejmowane zachowania. Książka zawiera również wyniki badań przeprowadzone na grupie nastolatków i ich rodziców. Analizowano w nich wpływ wybranych czynników rodzinnych i podmiotowych na kształtowanie się zachowań zdrowotnych młodzieży. Integralną częścią publikacji jest propozycja założeń programu profilaktycznego, opracowanego na bazie uzyskanych wyników, kierowanego zarówno do młodych ludzi, jak i ich rodziców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.44163 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Postawy rodzicielskie / Maria Ziemska. - Wyd. 3. - Warszawa : "Wiedza Powszechna", 2009. - 219 s. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43200, W.43199 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej