Myślenie twórcze
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(27)
Forma i typ
Książki
(27)
Dostępność
dostępne
(26)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(27)
Autor
Jąder Mariola
(3)
Bieluga Krystyna
(2)
Hamer Hanna
(2)
Karolak Wiesław
(2)
Mazepa-Domagała Beata
(2)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(2)
Szmidt Krzysztof J
(2)
Szuścik Urszula
(2)
Czelakowska Danuta
(1)
Guz Sabina
(1)
Handford Olga
(1)
Jakubiec Sylwia
(1)
Kapłon Małgorzata
(1)
Krasoń Katarzyna
(1)
Krasoń Katarzyny
(1)
Kubicka Dorota
(1)
Kurcz Jerzy
(1)
Lubińska-Kościółek Elżbieta
(1)
Modrzejewska-Świgulska Monika
(1)
Muchacka Bożena
(1)
Oelszlaeger-Kosturek Beata
(1)
Olczak Małgorzata
(1)
Pielecki Andrzej
(1)
Plutecka Katarzyna
(1)
Popek Stanisław
(1)
Rylska-Juruś Aneta
(1)
Salcher Andreas
(1)
Sokołowska-Dzioba Teresa
(1)
Wojtczuk-Turek Agnieszka
(1)
Zacłona Zdzisława
(1)
Zalewska-Bujak Małgorzata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Temat
Powieść polska
(1089)
Polska
(758)
Dziecko
(481)
Poezja polska
(461)
Literatura polska
(456)
Myślenie twórcze
(-)
Opowiadanie polskie
(363)
Wychowanie
(277)
Nauczanie
(274)
nauczanie początkowe
(265)
dziecko
(247)
Język polski
(236)
Pedagogika
(227)
Dramat polski
(223)
język polski
(197)
Nauczanie początkowe
(186)
Pamiętniki polskie
(183)
Filozofia
(175)
Wychowanie w rodzinie
(160)
Sienkiewicz, Henryk
(145)
Psychologia
(143)
Szkolnictwo
(135)
Niepełnosprawni
(129)
Sztuka
(129)
Literatura młodzieżowa polska
(128)
Wychowanie przedszkolne
(128)
Nauczyciele
(126)
Pedagogika specjalna
(124)
Powieść francuska
(124)
Prus, Bolesław
(123)
Marksizm-leninizm
(115)
Matematyka
(115)
Żeromski, Stefan
(114)
Młodzież
(113)
matematyka
(113)
Literatura dziecięca polska
(110)
Mowa
(109)
Publicystyka polska
(109)
wychowanie
(107)
Rodzina
(103)
Powieść amerykańska
(100)
Powieść angielska
(98)
Dziecko niepełnosprawne
(93)
Literatura
(91)
Mickiewicz, Adam
(91)
nauczanie
(89)
Fizyka
(86)
Słowacki, Juliusz
(85)
literatura polska
(85)
Elektrotechnika
(84)
Osobowość
(83)
Wojna 1939-1945 r.
(83)
pedagogika
(83)
pisanie
(81)
Powieść rosyjska
(80)
Śląsk
(80)
Kultura
(79)
czytanie
(79)
nauczyciele
(79)
Muzyka
(78)
Historia
(77)
Oświata
(77)
Psychoterapia
(77)
Czytanie
(74)
Dziecko upośledzone umysłowo
(73)
Malarstwo polskie
(73)
nauczanie zintegrowane
(73)
Praca
(72)
Orzeszkowa, Eliza
(71)
Uczenie się
(71)
młodzież
(71)
Komputery
(70)
Powieść niemiecka
(70)
Religia
(70)
Gry i zabawy
(68)
Technika
(68)
Warszawa
(68)
Maszyny
(67)
Kraszewski, Józef Ignacy
(65)
Pisanie
(65)
Psychologia wychowawcza
(65)
Socjologia
(64)
Etyka
(63)
Gry edukacyjne
(63)
Młodzież szkolna
(63)
wychowanie w rodzinie
(63)
Gry i zabawy ruchowe
(62)
Lenin, Vladimir Il'i
(62)
Samochody
(62)
Biblioterapia
(61)
Nauka
(61)
Wojsko
(61)
Malarstwo
(59)
Stosunki interpersonalne
(59)
młodzież szkolna
(57)
Nauczanie historii
(56)
Psychologia rozwojowa
(55)
Literatura dziecięca
(54)
Psychologia społeczna
(53)
dziecko upośledzone umysłowo
(53)
szkolnictwo
(53)
27 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41399 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42884, W.42883 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42221 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42649, W.42650 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteczka Wychowawcy ; Nr 9)
Streszczenie: Wstęp; Część 1. Co możesz zrobić ze sobą, żeby stać się bardziej efektywnym nauczycielem?; 1. Cele edukacji szkolnej; 2. Dwa modele nauczania; 3. Kto jest w centrum procesu nauczania?; 4. Co to jest efektywne nauczanie?; 5. Motywacja nauczyciela do pracy; 6. Kompetencje nauczyciela; 6.1. Kompetencje specjalistyczne; 6.2. Kompetencje dydaktyczne; 6.3. Kompetencje psychologiczne; 6.3.1. Pozytywne nastawienie do ludzi; 6.3.2. Umiejętność unikania najczęstszych przyczyn zakłóceń w komunikowaniu się; 6.3.3. Umiejętność prawidłowego komunikowania się; 6.3.4. Umiejętność motywowania uczniów; 6.3.5. Budowanie zgranych zespołów; 6.3.6 Elastyczność w dostosowaniu stylu kierowania uczniami do stopnia ich dojrzałości; 6.3.7. Umiejętność kontrolowania stresu; 7. Podsumowanie - rozwój osobowości nauczyciela jako podstawa efektywnej pracy z młodzieżą; Część 2. W jaki sposób efektywnie pracować z uczniami?; 1. Klimat zaufania i poczucia bezpieczeństwa; 1.1. Diagnoza klimatu bezpieczeństwa; 1.2. Diagnoza potrzeb uczniów; 2. Autoprezentacja; 2.1. Daj się poznać; 2.2. Nazywam się; 2.3. Nadaj mi imię; 2.4. Kim jestem?; 2.5. Co by było gdyby?; 2.6. Co widzę, myślę i czuję?; 2.7. Piłka i ty; 2.8. Współbrzmienie; 2.9. Krzyk; 2.10. Pierwsze wrażenie; 2.11. Chcę, żebyś wiedział o mnie, że...; 3. Struktura grupy; 3.1. Tratwa; 3.2. Zasady dyskusji; 3.3. Role społeczne; 3.4. Najlepsze przywódca; 4. Zwiększanie koncentracji uwagi; 4.1. Powtórz i dodaj; 4.2. Jaki to przymiotnik?; 4.3. Pokaż różnicę; 4.4. Czy pamiętasz?; 4.5. Wczuj się; 4.6. Bądź przedmiotem; 4.7. Skonstruuj mnie; 4.8. Jestem lustrem; 4.9. Mój kolor; 4.10. Mam wrażliwy słuch; 4.11. Twoje dłonie; 4.12. Cechy powierzchni; 4.13. Puzzle; 4.14. Czym się różnią?' 5. Stosunki nauczyciela z klasą; 5.1. Dystans; 5.2. Dobry nauczyciel; 5.3. Zły nauczyciel; 5.4. Parodie; 5.5. Czarodziejska pałeczka; 5.6. Bełkot; 5.7. Pomóż mi; 5.8. Co robić, gdy...; 5.9. Razem zrobimy to lepiej; 5.10. Jak mam was uczyć?; 5.11. Zainteresowanie; 5.12. Jaka korzyść z tej lekcji?; 5.13. Co to znaczy okazywać szacunek?; 5.14. Rachunek sumienia; 5.15. Efektywna ocena ucznia; 5.16. Praca domowa; 6. Skuteczne komunikowanie się; 6.1. Co mnie to obchodzi?; 6.2. Jeśli dobrze Cię rozumiem...; 6.3. Trudności; 6.4. Bariery; 6.5. Sedno sprawy; 6.6. Ale naprawdę chodzi mi o to, że...; 6.7. Pytanie otwarte czy zamknięte?; 6.8. Patrz mi w oczy; 6.9. Wysłannik; 6.10. Rozśmiesz mnie; 6.11. Agresywanie, ulegle czy asertywnie?; 6.12. Czy jesteś asertywny?; 6.13. Do czego mam prawo?; 6.14. W pierwszej osobie; 6.15. Dlaczego nie protestujesz?; 6.16. Zastęp negatyw pozytywem; 6.17. Otwartość; 6.18. Jedno- czy dwukierunkowo?; 7. Myślenie twórcze; 7.1. Skojarzenia; 7.2. Niezwykłe zastosowania; 7.3. Jajka; 7.4. Bajka; 7.5. Przewidywanie konsekwencji; 7.6. Banan; 7.7. Nietypowa klasyfikacja; 7.8. Zwierzak; 7.9. Woda z rzeki; 7.10. Kłamstwo; 7.11. Zobacz problem; 7.12. Poszukaj wad; 7.13. Myśl przez analogię; 7.14. Połącz inaczej; 7.15. Jak unicestwić dobry pomysł?; 7.16. Bariery twórczego myślenia; 7.17. Burza mózgów; 8. Rozwiązywanie konfliktów i negocjowanie; 8.1. Lista konfliktów między uczniami; 8.2. Lista konfliktów między nauczycielem a uczniem; 8.3. Lista konfliktów między nauczycielem a klasą; 8.4. Co przeszkadza?; 8.5. Negocjowanie nieustępliwe; 8.6. Negocjowanie uległe; 8.7. Negocjowanie skuteczne; 9. Współpraca; 9.1. Jesteś nam potrzebny, bo..; 9.2. Zgrany zespół; 9.3. Lista cech; 9.4. Wspólne opowiadanie; 9.5. Kwadraty; 10. Szanse sukcesu; 10.1. Co zależy od Ciebie?; 10.2. 33 warunki osiągania sukcesów; 10.3. Zrób coś; 11. Relaks i stres; 11.1. Co to jest stres?; 11.2. Skutki stresu; 11.3. Pomocny w nauce poziom stresu; 11.4. Jak jest ze mną?; 11.5. Podwyższanie motywacji do pokonania stresu; 11.6. Opowiedz mi o swoim sukcesie; 11.7. Walcz; 11.8. Oddychaj przeponą; 11.9. Wyłącz się; 11.10. Kolor; 11.11. Tęcza; 11.12. Punkt; 11.13. Bilans czasu; 11.4. Nie musisz być akceptowany przez wszystkich; 11.5. Wymiana informacji pozytywnych; 11.6. Trening autogenny; 11.7. Śmiech; 12. Planowanie własnego rozwoju; 12.1. Kim jestem?; 12.2. Kim chcę być?; 12.3. Co warto zrobić?; Podsumowanie; Załączniki: Nr 1. Kwestionariusz stylów uczenia się; Nr 2. Na czym polega cykl uczenia się?; Nr 3. List dyrektora szkoły do nauczycieli; Nr 4. Sprzężenie zwrotne; Nr 5. Informacje zwrotne dla nauczyciela od uczniów; Nr 6. Psychozabawa - czy jestem osobą tolerancyjną?; Nr 7. Samoocena nauczyciela po zajęciach; Nr 8. Karta oceny wystąpienia publicznego; Nr 9. Diagnoza poziomu szacunku do własnej osoby; Nr 10. Różnice między asertywnym, biernym i agresywnym komunikowaniem się; Nr 11. Role społeczne; Nr 12. Lista cech uczniów; Nr 13. Moje nastroje; Spis treści
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42098, W.42099, W.42097, W.42095 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; Część 1. Co możesz zrobić ze sobą, żeby stać się bardziej efektywnym nauczycielem?; 1. Cele edukacji szkolnej; 2. Dwa modele nauczania; 3. Kto jest w centrum procesu nauczania?; 4. Co to jest efektywne nauczanie?; 5. Motywacja nauczyciela do pracy; 6. Kompetencje nauczyciela; 6.1. Kompetencje specjalistyczne; 6.2. Kompetencje dydaktyczne; 6.3. Kompetencje psychologiczne; 6.3.1. Pozytywne nastawienie do ludzi; 6.3.2. Umiejętność unikania najczęstszych przyczyn zakłóceń w komunikowaniu się; 6.3.3. Umiejętność prawidłowego komunikowania się; 6.3.4. Umiejętność motywowania uczniów; 6.3.5. Budowanie zgranych zespołów; 6.3.6 Elastyczność w dostosowaniu stylu kierowania uczniami do stopnia ich dojrzałości; 6.3.7. Umiejętność kontrolowania stresu; 7. Podsumowanie - rozwój osobowości nauczyciela jako podstawa efektywnej pracy z młodzieżą; Część 2. W jaki sposób efektywnie pracować z uczniami?; 1. Klimat zaufania i poczucia bezpieczeństwa; 1.1. Diagnoza klimatu bezpieczeństwa; 1.2. Diagnoza potrzeb uczniów; 2. Autoprezentacja; 2.1. Daj się poznać; 2.2. Nazywam się; 2.3. Nadaj mi imię; 2.4. Kim jestem?; 2.5. Co by było gdyby?; 2.6. Co widzę, myślę i czuję?; 2.7. Piłka i ty; 2.8. Współbrzmienie; 2.9. Krzyk; 2.10. Pierwsze wrażenie; 2.11. Chcę, żebyś wiedział o mnie, że...; 3. Struktura grupy; 3.1. Tratwa; 3.2. Zasady dyskusji; 3.3. Role społeczne; 3.4. Najlepsze przywódca; 4. Zwiększanie koncentracji uwagi; 4.1. Powtórz i dodaj; 4.2. Jaki to przymiotnik?; 4.3. Pokaż różnicę; 4.4. Czy pamiętasz?; 4.5. Wczuj się; 4.6. Bądź przedmiotem; 4.7. Skonstruuj mnie; 4.8. Jestem lustrem; 4.9. Mój kolor; 4.10. Mam wrażliwy słuch; 4.11. Twoje dłonie; 4.12. Cechy powierzchni; 4.13. Puzzle; 4.14. Czym się różnią?' 5. Stosunki nauczyciela z klasą; 5.1. Dystans; 5.2. Dobry nauczyciel; 5.3. Zły nauczyciel; 5.4. Parodie; 5.5. Czarodziejska pałeczka; 5.6. Bełkot; 5.7. Pomóż mi; 5.8. Co robić, gdy...; 5.9. Razem zrobimy to lepiej; 5.10. Jak mam was uczyć?; 5.11. Zainteresowanie; 5.12. Jaka korzyść z tej lekcji?; 5.13. Co to znaczy okazywać szacunek?; 5.14. Rachunek sumienia; 5.15. Efektywna ocena ucznia; 5.16. Praca domowa; 6. Skuteczne komunikowanie się; 6.1. Co mnie to obchodzi?; 6.2. Jeśli dobrze Cię rozumiem...; 6.3. Trudności; 6.4. Bariery; 6.5. Sedno sprawy; 6.6. Ale naprawdę chodzi mi o to, że...; 6.7. Pytanie otwarte czy zamknięte?; 6.8. Patrz mi w oczy; 6.9. Wysłannik; 6.10. Rozśmiesz mnie; 6.11. Agresywanie, ulegle czy asertywnie?; 6.12. Czy jesteś asertywny?; 6.13. Do czego mam prawo?; 6.14. W pierwszej osobie; 6.15. Dlaczego nie protestujesz?; 6.16. Zastęp negatyw pozytywem; 6.17. Otwartość; 6.18. Jedno- czy dwukierunkowo?; 7. Myślenie twórcze; 7.1. Skojarzenia; 7.2. Niezwykłe zastosowania; 7.3. Jajka; 7.4. Bajka; 7.5. Przewidywanie konsekwencji; 7.6. Banan; 7.7. Nietypowa klasyfikacja; 7.8. Zwierzak; 7.9. Woda z rzeki; 7.10. Kłamstwo; 7.11. Zobacz problem; 7.12. Poszukaj wad; 7.13. Myśl przez analogię; 7.14. Połącz inaczej; 7.15. Jak unicestwić dobry pomysł?; 7.16. Bariery twórczego myślenia; 7.17. Burza mózgów; 8. Rozwiązywanie konfliktów i negocjowanie; 8.1. Lista konfliktów między uczniami; 8.2. Lista konfliktów między nauczycielem a uczniem; 8.3. Lista konfliktów między nauczycielem a klasą; 8.4. Co przeszkadza?; 8.5. Negocjowanie nieustępliwe; 8.6. Negocjowanie uległe; 8.7. Negocjowanie skuteczne; 9. Współpraca; 9.1. Jesteś nam potrzebny, bo..; 9.2. Zgrany zespół; 9.3. Lista cech; 9.4. Wspólne opowiadanie; 9.5. Kwadraty; 10. Szanse sukcesu; 10.1. Co zależy od Ciebie?; 10.2. 33 warunki osiągania sukcesów; 10.3. Zrób coś; 11. Relaks i stres; 11.1. Co to jest stres?; 11.2. Skutki stresu; 11.3. Pomocny w nauce poziom stresu; 11.4. Jak jest ze mną?; 11.5. Podwyższanie motywacji do pokonania stresu; 11.6. Opowiedz mi o swoim sukcesie; 11.7. Walcz; 11.8. Oddychaj przeponą; 11.9. Wyłącz się; 11.10. Kolor; 11.11. Tęcza; 11.12. Punkt; 11.13. Bilans czasu; 11.4. Nie musisz być akceptowany przez wszystkich; 11.5. Wymiana informacji pozytywnych; 11.6. Trening autogenny; 11.7. Śmiech; 12. Planowanie własnego rozwoju; 12.1. Kim jestem?; 12.2. Kim chcę być?; 12.3. Co warto zrobić?; Podsumowanie; Załączniki: Nr 1. Kwestionariusz stylów uczenia się; Nr 2. Na czym polega cykl uczenia się?; Nr 3. List dyrektora szkoły do nauczycieli; Nr 4. Sprzężenie zwrotne; Nr 5. Informacje zwrotne dla nauczyciela od uczniów; Nr 6. Psychozabawa - czy jestem osobą tolerancyjną?; Nr 7. Samoocena nauczyciela po zajęciach; Nr 8. Karta oceny wystąpienia publicznego; Nr 9. Diagnoza poziomu szacunku do własnej osoby; Nr 10. Różnice między asertywnym, biernym i agresywnym komunikowaniem się; Nr 11. Role społeczne; Nr 12. Lista cech uczniów; Nr 13. Moje nastroje; Spis treści
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37968, W.37967 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Płyta CD: Handford O., Karolak W.: Zabawa (z) przedmiotami w twórczym rozwoju i arteterapii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43017, W.43018 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Podziękowania; Wprowadzenie; 1. Wybrane aspekty rozwoju psychicznego dziecka w młodszym wieku szkolnym; 1.1. Pojęcie rozwoju psychicznego; 1.1.1. Podstawowe czynniki rozwoju; 1.1.2. Aktywność jako główny wyznacznik rozwoju; 1.2. Rozwój twórczy; 1.2.1. Znaczenie pojęcia twórczość; 1.2.2. Cechy myślenia twórczego; 1.2.3. Czynniki i metody rozwijania wyobraźni; 1.2.4. Istota twórczości dziecięcej; 1.2.5. Aktywność twórcza dziecka; 1.2.5.1. Ekspresja jako przejaw aktywności twórczej; 1.2.5.2. Warunki sprzyjające rozwijaniu aktywności; 1.3. Rozwój estetyczny; 1.3.1. Rozwijanie wrażliwości estetycznej; 1.3.2. Wzbogacanie zasobu pojęć estetycznych; 1.4. Rozwój społeczny w zakresie funkcjonowania w zespole; 2. Stymulowanie rozwoju dziecka; 2.1. Oddziaływania wychowawcze sprzyjające podejmowaniu różnorodnych form aktywności; 2.2. Pedagogiczne koncepcje wychowania estetycznego jako wychowania przez sztukę i do sztuki; 2.3. Istota zintegrowanego nauczania i wychowania; 2.4. Estetyczna aktywność w systemie nauczania zintegrowanego; 2.5. Wpływ estetycznej aktywności dziecka na jego rozwój twórczy, estetyczny i społeczny; 3. Metodologia badań własnych; 3.1. Założenia badawcze; 3.1.1. Cel badań; 3.1.2. Problemy badawcze; 3.1.3. Hipotezy robocze; 3.1.4. Zmienne; 3.2. Metody badań i narzędzia badawcze; 3.2.1. Eksperyment pedagogiczny; 3.2.2. Opis wskaźników i narzędzi badawczych; 3.3. Organizacja i przebieg badań; 3.3.1. Próba badawcza; 3.3.2. Poszczególne fazy eksperymentu; 3.3.2.1. Faza diagnostyczna; 3.3.2.2. Faza właściwa; 3.3.2.3. Faza końcowa; 3.4. Kierunek analizy wyników - badania ilościowe i jakościowe; 4. Charakterystyka działań pedagogicznych w grupie eksperymentalnej; 4.1. Organizacja i przebieg pracy uczniów w klasie eksperymentalnej; 4.2. Scenariusz zajęć w klasie eksperymentalnej; 4.3. Wybrane przykłady ćwiczeń stosowanych w klasie eksperymentalnej; 5. Przedstawienie wyników eksperymentu; 5.1. Wyniki badań rozwoju twórczego; 5.1.1. Poziom wyobraźni i zdolności do twórczego myślenia; 5.1.1.1. Płynność myślenia; 5.1.1.2. Giętkość myślenia; 5.1.1.3. Wyobraźnia i oryginalność myślenia; 5.1.2. Wyniki badań w zakresie aktywności twórczej; 5.1.2.1. Ekspresja ruchowo-mimiczna ( dramatyczna ); 5.1.2.2. Ekspresja plastyczna; 5.1.2.3. Ekspresja słowna; 5.2. Wyniki badań rozwoju estetycznego; 5.2.1. Poziom wiedzy pojęciowej z zakresu plastyki i muzyki; 5.2.2. Wyniki badań wrażliwości estetycznej; 5.3. Wyniki badań rozwoju społecznego w zakresie funkcjonowania w zespole klasowym; 5.4. Podsumowanie; Zakończenie; Bibliografia; Aneksy ( Fragmenty autorskiego rozkładu materiału dla klas eksperymentalnych I, II, III o poszerzonej aktywności estetycznej w zintegrowanym systemie nauczania; Wzór testu do badań wyobraźni i zdolności twórczego myślenia [badani wstępne i końcowe]; Wzór testu do badania wyobraźni plastycznej i oryginalności myślenia; Wzór testu pt. " Myślenie dramatyczne " [Faza I i II]; Wzór testu do badania wrażliwości estetycznej [pytania] ); Indeks nazwisk; Indeks rzeczowy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41564, W.41653 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42961, W.42962 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41726 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Techniki plastyczne rozwijające wyobraźnię / Mariola Jąder. - Wyd. 2. - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2005. - 51, [1] s. ; 24 cm ; 24 cm + 1 płyta CD.
Płyta CD: Przykłady prac wykonanych przez dzieci
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41748 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42358 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43020, W.43019 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41638 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41656 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41624 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; Część I. Wielowymiarowość i złożoność twórczości osób z różnymi potrzebami edukacyjnymi: 1. Ewelina Jutrzyna. Rozważania nad rozwojem potencjału twórczego osób niepełnosprawnych; 2. Alicja Rakowska. Zasoby twórczej aktywności osób niepełnosprawnych; 3. Bogdan Szczepankowski. Franciszek Ksawery Prek - pierwszy głuchoniemy literat; 4. Aniela Korzon. Wartość twórczości osób niesłyszących dla wychowania przez sztukę dzieci i młodzieży z wadą słuchu; 5. Katarzyna Plutecka. Twórczy charakter zdolności kierunkowych uczniów niesłyszących; 6. Ditta Baczała. Twórczość niepełnosprawna intelektualnie; 7. Dorota Podgórska-Jachnik. Refleksje o teatrze osób niepełnosprawnych w kontekście ich edukacji, samorealizacji i terapii; 8. Hanna Kubiak. Rozwijanie twórczego potencjału dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym; 9. Marta Wójcie. Kreatywny charakter twórczości osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi; 10. Anna Grzebinoga. Uczestnictwo osób niesłyszących w kulturze; Część II. Wielostronne spojrzenie na praktyczne rozwiązania służące rozwijaniu potencjału twórczego osób z różnymi potrzebami edukacyjnymi: 1. Jolanta Baran. Warsztaty autokreacji jako forma przygotowania uczniów z niepełnosprawnością do działań transgresyjnych inspirowanych zorganizowaną aktywnością pozalekcyjną; 2. Joanna Pawlikowska, Jolanta Zielińska. Metody waloryzacyjne jako sposób stymulujący twórczy potencjał dzieci z wadą słuchu w wieku przedszkolnym; 3. Urszula Bartnikowska. Teatroterapia jako forma rehabilitacji osób z głębszą i wieloraką niepełnosprawnością. Rehabilitacja w życiu niepełnosprawnych; 4. Elżbieta Lubińska-Kościółek. Aktorzy z niepełnosprawnością intelektualną; 5. Izabela Bieńkowska. Wpływ zaburzeń integracji sensorycznej na rozwój i osiągnięcia dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi; 6. Piotr Sipiorski. Wykorzystanie metody Integracji Sensorycznej jako stymulatora potencjału twórczego u dzieci z autystycznego spektrum zaburzeń; 7. Anna Jakoniuk-Diallo. Wykorzystanie muzyki w dynamizowaniu potencjałów rozwojowych dzieci z niepełnosprawnością; 8. Joanna Drozd-Kucz. Dziecko z głębszą niepełnosprawnością intelektualną w świecie muzyki. Od percepcji muzyki do aktywności twórczej; 9. Agnieszka Balicka. Muzykoterapia jako forma terapii i aktywności twórczej dziecka niepełnosprawnego intelektualnie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43419 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tekst częśc. ang., słowac. Wstęp równol. pol., ang. Spis treści także ang. Streszcz. ang. przy pracach Na okł. i grzb.: 24 oznacza kolejną poz. wydawniczą
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42520, W.42519, W.42518 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Edukacja małego dziecka ; T. 12)
Streszczenie: WprowadzenieU202F U202FU2007 Twórcza aktywność językowa dziecka w kontekście zmian kreatywnych w edukacji Agnieszka Twaróg-Kanus Uatrakcyjnienie procesu dydaktycznego przez wykorzystanie technik kreatywnego myślenia w aspekcie emocjonalnym, społecznym i edukacyjnym ucznia edukacji wczesnoszkolnejU202F U202FU2007 Alicja Ungeheuer-Gołąb Literatura dziecięca jako narzędzie w badaniach pedagogicznych na przykładzie badań prowadzonych w grupie nauczycieli-wychowawców przedszkolnychU202F U202F Simoneta Babiaková, Mariana Cabanová Budovanie čitateľskej gramotnosti detí na začiatku povinnej školskej dochádzkyU202F Kinga Kuszak Anglicyzmy w języku dziecka – problem czy wyzwanie nauczyciela?U202F U202FU2007 Przestrzenie twórczych działań dziecka i nauczyciela w kontekście kreatywnych zmian w edukacji Aniela Różańska Rola refleksji w edukacji ekologicznejU202F Martyna Justyńska, Anna Majewska-Owczarek Odyseja Umysłu® jako metoda stwarzająca przestrzeń do rozwijania aktywności twórczej dzieckaU202F U202F Magdalena Sasin Dziecko jako odbiorca i twórca muzyki współczesnej Anna Trzcionka-Wieczorek Muzyczne kompetencje studentek pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej – przyszłych nauczycielek muzykiU202F Bernadeta Didkowska Czy warto wspierać naturalną, ideoplastyczną drogę rozwoju aktywności plastycznej dziecka w wieku od 7 do 10 lat?U202F Barbara Kurowska, Kinga Łapot-Dzierwa Rozwijanie aktywności twórczej – tradycyjne i alternatywne metody pracy z dziećmi w wieku przedszkolnymU202F Dorota Szumna Aktywni i samodzielni – o potrzebie zmiany modelu kształcenia najmłodszych uczniówU202F Paula Wiażewicz-Wójtowicz Akademicka pracownia artystyczna jako przestrzeń edukacji plastycznej dzieckaU202F Marek Świeca Warunki skutecznej interakcyjności w edukacji dzieckaU202F Dominika Łowkajtis Zastosowanie urządzeń mobilnych w edukacji plastycznej uczniów zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnejU202F Ondřej Šimik Využití aplikace Nearpod jako nástroje pro interaktivní výukuU202F Joanna Sikorska Edutainment – w poszukiwaniu rozwiązań sprzyjających trójwymiarowemu uczeniu się w okresie późnego dzieciństwaU202F
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43883 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Edukacja małego dziecka ; T. 2)
Streszczenie: Wprowadzenie POTRZEBY A MOŻLIWOŚCI MAŁEGO DZIECKA BOŻENAMUCHACKA Możliwości współczesnej edukacji dziecka w kontekście jego potrzeb GABRIELA KAPICA Początkowa nauka czytania w opinii nauczycielek ZUZANNA ZBRÓG Świadomość fonologiczna dzieci w wieku przedszkolnym a metody wczesnej nauki czytania EWA JĘDRZEJOWSKA Zaburzenia percepcji wzrokowej dzieci sześcioletnich przeszkodą w nabywaniu umiejętności czytania i pisania GABRIELA KRYK Notowanie – ważna, lecz zaniedbana w edukacji wczesnoszkolnej umiejętność BEATA BUGAJSKA-JASZCZOŁT, MONIKA CZAJKOWSKA Język matematyki jako środek komunikacji w edukacji wczesnoszkolnej TERESA PARCZEWSKA Samoocena dzieci sześcioletnich z problemami zdrowotnymi GABRIELA PIECHACZEK-OGIERMAN Zdrowotne aspekty w ocenie gotowości do nauki szkolnej dzieci siedmioletnich KREATYWNOŚĆ – WSPIERANIE ROZWOJU – PRAKTYKA EDUKACYJNA URSZULA SZUŚCIK Twórczość plastyczna dzieci formą zabawy MAGDALENA GROCHOWALSKA O społecznym środowisku uczenia się języka, czyli dlaczego dzieci potrzebują zabawy MONIKAWIŚNIEWSKA-KIN Głowy pełne metafor, czyli co pokazały badania metafor dziecięcych MAŁGORZATA STOKŁOSA Technika labiryntu – narzędzie kształtowania kompetencji społecznych uczniów klas początkowych oraz twórczej pracy z grupą JOLANTA GISMAN-STOCH Od śladu do znaku – o wędrowaniu i wybieraniu LIDIA KATARYŃCZUK-MANIA Wspieranie rozwoju muzycznego dzieci ANIELA RÓŻAŃSKA Edukacja środowiskowa jako dialog z przyrodą MAŁGORZATA DROST-RUDNICKA Edukacja techniczna – zaniedbany obszar kształcenia wczesnoszkolnego WYCHOWANIE I KSZTAŁCENIE DZIECKA NIEPEŁNOSPRAWNEGO DANUTA AL-KHAMISY Dziecko niepełnosprawne w dialogowej strategii edukacyjnej ALICJA HRUZD Dziecko niepełnosprawne w przedszkolu – możliwości i ograniczenia wychowania metodą Marii Montessori ANNA BORZĘCKA Funkcjonowanie dziecka z zespołem Downa w grupie przedszkolnej ZENON GAJDZICA Formy wspierania rozwoju dziecka niepełnosprawnego w niższych klasach szkoły ogólnodostępnej IZABELA BIEŃKOWSKA Zaburzenia integracji sensorycznej a osiągnięcia i zachowanie uczniów klas początkowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W.43884 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej