Oelszlaeger-Kosturek Beata
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Autor
Sienkiewicz Henryk
(140)
Prus Bolesław
(101)
Żeromski Stefan
(101)
Mickiewicz Adam
(92)
Orzeszkowa Eliza
(79)
Oelszlaeger-Kosturek Beata
(-)
Krzyżanowski Julian
(60)
Słowacki Juliusz
(59)
Suchodolski Bogdan
(58)
Kraszewski Józef Ignacy
(57)
Lenin Włodzimierz
(54)
Dąbrowska Maria
(50)
Okoń Wincenty
(50)
Lenin W. I
(48)
Bogdanowicz Marta
(45)
Kolberg Oskar. Dzieła wszystkie
(45)
Kolberg Oskar
(44)
Wyka Kazimierz
(44)
Kupisiewicz Czesław
(42)
Wyspiański Stanisław
(41)
Żeleński Tadeusz (Boy)
(39)
Markiewicz Henryk
(35)
Witwicki Władysław
(35)
Iwaszkiewicz Jarosław
(34)
Pigoń Stanisław
(34)
Śliwerski Bogusław
(34)
Kotarbiński Tadeusz
(33)
Pieter Józef
(32)
Rocławski Bronisław
(32)
Szekspir William
(32)
Fredro Aleksander
(30)
Nałkowska Zofia
(30)
Reymont Władysław St
(30)
Nowacki Tadeusz
(29)
Krasiński Zygmunt
(28)
Parandowski Jan
(28)
Szuman Stefan
(28)
Morcinek Gustaw
(27)
Sieroszewski Wacław
(27)
Conrad Joseph
(26)
Doroszewski Witold
(26)
Włodarski Ziemowit
(26)
Jałowiec Magdalena
(25)
Juszczyk Stanisław
(25)
Jastrun Mieczysław
(24)
Orkan Władysław
(24)
Wołoszynowa Lidia
(24)
Zapolska Gabriela
(24)
Brandys Kazimierz
(23)
Marks Karol
(23)
Prus Bolesław (Aleksander Głowacki)
(23)
Suchodolski Bodgan
(23)
Tuwim Julian
(23)
Korczak Janusz
(22)
Piszczek Maria
(22)
Zieliński Bronisław
(22)
Łobocki Mieczysław
(22)
Bunsch Karol
(21)
Kieniewicz Stefan
(21)
Kruszewski Krzysztof
(21)
Kujawa Ewa
(21)
Kurzyna Maria
(21)
Libera Zdzisław
(21)
Paszkowski Józef
(21)
Staff Leopold
(21)
Tatarkiewicz Władysław
(21)
Tomaszewski Tadeusz
(21)
Konopnicka Maria
(20)
Kozakiewicz Mikołaj
(20)
London Jack
(20)
Manteuffel Tadeusz
(20)
Minczakiewicz Elżbieta Maria
(20)
Szewczuk Włodzimierz
(20)
Wasilewska Wanda
(20)
Wyczesany Janina
(20)
Budzyk Kazimierz
(19)
Lem Stanisław
(19)
Molier
(19)
Pilecka Władysława
(19)
Szancer Jan Marcin
(19)
Żabiński Jan
(19)
Żukrowski Wojciech
(19)
Auderska Halina
(18)
Balzac [Honoré de]
(18)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(18)
Jakubowski Jan Zygmunt
(18)
Kallenbach Józef
(18)
Kasprowicz Jan
(18)
Kurdybacha Łukasz
(18)
Matuszewski Ryszard
(18)
Norwid Cyprian Kamil
(18)
Semadeni Zbigniew
(18)
Skorupka Stanisław
(18)
Stankowski Adam
(18)
Szewczyk Wilhelm
(18)
Andrzejewski Jerzy
(17)
Arnold Stanisław
(17)
Baley Stefan
(17)
Bleja-Sosna Barbara
(17)
Górski Konrad
(17)
Jasienica Paweł
(17)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Nauczanie początkowe
(5)
Wychowanie przedszkolne
(5)
Kreatywność
(1)
Metody nauczania
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczyciele
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(2)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Edukacja małego dziecka ; T. 12)
Streszczenie: WprowadzenieU202F U202FU2007 Twórcza aktywność językowa dziecka w kontekście zmian kreatywnych w edukacji Agnieszka Twaróg-Kanus Uatrakcyjnienie procesu dydaktycznego przez wykorzystanie technik kreatywnego myślenia w aspekcie emocjonalnym, społecznym i edukacyjnym ucznia edukacji wczesnoszkolnejU202F U202FU2007 Alicja Ungeheuer-Gołąb Literatura dziecięca jako narzędzie w badaniach pedagogicznych na przykładzie badań prowadzonych w grupie nauczycieli-wychowawców przedszkolnychU202F U202F Simoneta Babiaková, Mariana Cabanová Budovanie čitateľskej gramotnosti detí na začiatku povinnej školskej dochádzkyU202F Kinga Kuszak Anglicyzmy w języku dziecka – problem czy wyzwanie nauczyciela?U202F U202FU2007 Przestrzenie twórczych działań dziecka i nauczyciela w kontekście kreatywnych zmian w edukacji Aniela Różańska Rola refleksji w edukacji ekologicznejU202F Martyna Justyńska, Anna Majewska-Owczarek Odyseja Umysłu® jako metoda stwarzająca przestrzeń do rozwijania aktywności twórczej dzieckaU202F U202F Magdalena Sasin Dziecko jako odbiorca i twórca muzyki współczesnej Anna Trzcionka-Wieczorek Muzyczne kompetencje studentek pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej – przyszłych nauczycielek muzykiU202F Bernadeta Didkowska Czy warto wspierać naturalną, ideoplastyczną drogę rozwoju aktywności plastycznej dziecka w wieku od 7 do 10 lat?U202F Barbara Kurowska, Kinga Łapot-Dzierwa Rozwijanie aktywności twórczej – tradycyjne i alternatywne metody pracy z dziećmi w wieku przedszkolnymU202F Dorota Szumna Aktywni i samodzielni – o potrzebie zmiany modelu kształcenia najmłodszych uczniówU202F Paula Wiażewicz-Wójtowicz Akademicka pracownia artystyczna jako przestrzeń edukacji plastycznej dzieckaU202F Marek Świeca Warunki skutecznej interakcyjności w edukacji dzieckaU202F Dominika Łowkajtis Zastosowanie urządzeń mobilnych w edukacji plastycznej uczniów zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnejU202F Ondřej Šimik Využití aplikace Nearpod jako nástroje pro interaktivní výukuU202F Joanna Sikorska Edutainment – w poszukiwaniu rozwiązań sprzyjających trójwymiarowemu uczeniu się w okresie późnego dzieciństwaU202F
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43883 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Edukacja małego dziecka ; T. 11)
Streszczenie: WprowadzenieU202F Współczesny nauczyciel wobec zmiany w edukacji Małgorzata Zalewska-Bujak Nauczyciel – między autorytetem a autorytaryzmemU202F Marzenna Magda-Adamowicz Style pracy nauczyciela w edukacji dzieckaU202F Soňa Kariková, Miroslav Krystoň Identifikácia vzdelávacích potrieb krajanskU0233ch učiteľovU202F Anna Przybylska-Zielińska Refleksje o rzeczywistych warunkach pracy współczesnego nauczyciela edukacji wczesnoszkolnejU202F Aleksandra Minczanowska, Alicja Hruzd-Matuszczyk W poszukiwaniu wzoru osobowego nauczyciela w toku studiów pedagogicznych (doniesienie z badań przyszłych pedagogów)U202F Beata Žitniaková GurgováU202F Perfekcionistické dieťa v školeU202F Bożena Marzec Zachęcanie przedszkolaków do samodzielności w świetle wyników ewaluacji zewnętrznejU202F Anna GawełU202F Rola nauczyciela w rozwoju twórczej postawy dzieckaU202F Wanda Banaszewska, Izabella Gorczyca, Joanna Górecka Podejście konstruktywne w perspektywie możliwości i potrzeby zmian paradygmatu kształcenia Magdalena KapiasU202F Dialogiczność w przestrzeni przedszkoli rodzinnychU202F Aneta Czerska Duńska szkoła postrzegana z perspektywy nauczycieli, uczniów i rodzicówU202F Rodzic – dziecko – nauczyciel w aktualnej przestrzeni wychowawczo-edukacyjnej Beata Oelszlaeger-Kosturek Czas dzieciństwa – wybrane wyniki badańU202F Barbara Lulek Adaptacja – aktywizacja – animacja. O strategiach rodzicielskiego działania w edukacji małego dzieckaU202F Elżbieta Marek, Tatiana Kłosińska Udział rodziców w edukacji dziecka (w świetle analizy wybranych programów kształcenia zintegrowanego) Lenka Ďuricová, Andrea Smolková Osobnosť učiteľa v predprimárnom vzdelávaní z pohľadu rodičovU202F Gabriela Piechaczek-Ogierman Dylematy rodziców dzieci sześcioletnich związane z rozpoczęciem obowiązku szkolnegoU202F Eugenia Rostańska Doświadczanie zmian w komunikacyjnej przestrzeni edukacyjnejU202F Małgorzata Przybysz-Zaremba „Zatracenie” w cyberprzestrzeni jako atrybut współczesnego wychowania w rodzinie – wybrane uwarunkowania i implikacjeU202F Leokadia Szymczyk Oczekiwania rodziców wobec edukacji dziecka w wieku przedszkolnymU202F Bożena Grzeszkiewicz Dziecko w środowisku dwujęzycznymU202F Jolanta Suchodolska Diagnoza dziecka o nieharmonijnym rozwoju – ważne kryteria oceny warunków rozwoju w rodzinie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43882 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja małego dziecka ; T. 15)
Spis treści : Progi zmian w edukacji dziecka Jolanta Karbowniczek Wczesna edukacja w perspektywie przeobrażeń paradygmatycznych     Bożena Pawlak Neuroedukacja w klasach początkowych – wiedza i opinie nauczycieli pierwszego etapu kształcenia  Bożena Marzec Nauczyciel w obliczu zmieniających się przepisów prawa – refleksje  Elżbieta Marek Ocena własnej kreatywności studentek pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej     Barbara Nawolska Ile waży beczka? Czyli jak zadanie matematyczne rozwiązywali adepci zawodu nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej     Warunki do rozwoju i edukacji dziecka Bożena Grzeszkiewicz Socjalizująca wartość zabawy  Karin Fodorová Diagnostic activities of nursery school teachers as a factor in meeting preschool education goals    Daniela Kilduff Selected specifics of speech therapy for children with visual impairments or blindness  Małgorzata Przybysz-Zaremba Wspomaganie rozwoju dziecka z alkoholowym zespołem płodowym (FAS) i poalkoholowym spektrum zaburzeń rozwojowych (FASD) – kilka propozycji, uwag i wskazówek w tle  Tomasz Szurmik, Piotr Kurzeja, Teresa Friediger, Karol Bibrowicz Rola aktywności ruchowej w rozwoju psychoruchowym dzieci z dysleksją oraz propozycja ćwiczeń równoważnych jako wspomaganie terapii 
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.44147 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja małego dziecka ; T. 16)
Oddajemy w Państwa ręce kolejny tom z serii „Edukacja małego dziec­ka”. Tom 16 - kontekst zmian i propozycji obejmuje obszary kształcenia i wychowania dziecka z uwzględnieniem różnych doświadczeń pedagogicznych, teorii i treści, które integrują się z głównymi założeniami edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej oraz wyznaczają pola działań praktycznych i badawczych.
Spis treści : Przestrzenie edukacyjne dziecka Danuta Kocurek Dziedzictwo kulturowe jako przestrzeń edukacyjna dziecka przedszkolnego      Leokadia Szymczyk Edukacja europejska przedszkolaków w opinii rodziców     Ewa Żmijewska Wiedza nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej o międzykulturowości  Olena Bocharova Edukacja początkowa w kontekście projektu „Nowa ukraińska szkoła”  Justyna Pawlak Rodzic-edukator pod lupą. O rodzicach dzieci w edukacji domowej z perspektywy nauczycieli-egzaminatorów  Treści i umijętności w edukacji dziecka ks. Michał Borda Podstawa programowa katechezy Kościoła katolickiego w Polsce  Jadwiga Oleksy Gotowość nauczycieli do diagnozowania i zaspokajania specyficznych potrzeb dziecka zdolnego       Katarzyna Sadowska, Marta Kędzia Niedyrektywne towarzyszenie w rozwoju jako szansa dla instytucjonalnej opieki nad małym dzieckiem    Monika Ostrowska-Cichy Arteterapia i jej zastosowanie w placówkach wsparcia dziennego dla dzieci    Aniela Różańska Zwierzę jako podmiot w edukacji dziecka    Anna Zadęcka-Cekiera Umiejętności językowe uczniów klas III w zakresie form użytkowych  Anna Boguszewska Film w kontekście polecanej literatury dla uczniów klas początkowych w Polskiej Rzeczypospolitej Ludowej (1949–1956)  Mirosław Kisiel „Kolorowe muzykowanie” stymulatorem aktywności muzycznej w edukacji dziecka 
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.44105 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Edukacja małego dziecka ; T. 10)
Streszczenie: WprowadzenieU202F U202FU2007 UWARUNKOWANIA ZMIAN W EDUKACJI MAŁEGO DZIECKA Renata Michalak Edukacja małego dziecka z neurobiologią w tleU202F U202F Bronislava Kasáčová Preprimárna edukácia a dieťa ako výzva pre pedagogický výskumU202F Dorota Zdybel Metapoznanie – zaniechany obszar edukacji małego dzieckaU202F U202F Katarzyna Wójcik Emocjonalne konteksty kształceniaU202F Dominika Duraj Ocenianie kształtujące dobrą alternatywą dla tradycyjnego modelu nauczania w edukacji wczesnoszkolnejU202F U202FU2007 Renata Raszka Rozważania wokół socjalizacji ekonomicznej dzieciU202F NARZĘDZIA I MOŻLIWOŚCI ZMIAN W DYDAKTYCE Ewa Ogrodzka-Mazur Dziecko w świecie zabawy. Wykorzystanie zabaw i gier w edukacji wczesnoszkolnejU202F Joanna Żądło-Treder Od konkretu do abstrakcji, czyli o znaczeniu działania praktycznego w kształtowaniu pojęć matematycznych u dzieci 6- i 7-letnichU202F Barbara Nawolska Dlaczego matematyka jest taka trudna?U202F Renata Reclik Czego Jaś się nie nauczy, tego Jan nie będzie umiał, czyli czego (nie) uczy się na lekcjach matematykiU202F Barbara Somerla Innowacyjny i rozwojowy program dla dzieci w przedszkolu – refleksje praktykaU202F Michał Borda Antropologiczne podstawy przyszłego autonomicznego życia wiarą w nauczaniu religii dzieci w wieku przedszkolnymU202F PERSPEKTYWY ZMIAN W OPIECE I WSPARCIE W TOKU EDUKACJI DZIECKA Hanna Krauze-Sikorska Koncepcje embodied-embedded mind. Refleksje w kontekście wspomagania i wspierania rozwoju poznawczego i społeczno-emocjonalnego dzieci z mikrodeficytamiU202F Elżbieta Maria Minczakiewicz Biologiczne i środowiskowe uwarunkowania rozwoju umiejętności komunikacyjnych i językowych u dzieci z diagnozą porodowych urazów mózgu (PUM)U202F Ewa Jędrzejowska Dziecko o specjalnych potrzebach edukacyjnych w przedszkolu – założenia a rzeczywistość Jolanta Suchodolska Deficyty gotowości szkolnej przedszkolaka. Od zintegrowanej diagnozy do skutecznego wspierania rozwoju dzieckaU202F Anna Borzęcka Komunikacja wspomagająca i alternatywna jako interakcja nauczyciel – uczeń ze złożonymi trudnościami w porozumiewaniu się Urszula Klajmon-Lech Współpraca szkoły z rodzicami dzieci z niepełnosprawnością. Szanse i barieryU202F
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43888 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej