Jakubiec Sylwia
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Sienkiewicz Henryk
(140)
Prus Bolesław
(101)
Żeromski Stefan
(101)
Mickiewicz Adam
(92)
Orzeszkowa Eliza
(79)
Jakubiec Sylwia
(-)
Krzyżanowski Julian
(60)
Słowacki Juliusz
(59)
Suchodolski Bogdan
(58)
Kraszewski Józef Ignacy
(57)
Lenin Włodzimierz
(54)
Dąbrowska Maria
(50)
Okoń Wincenty
(50)
Lenin W. I
(48)
Bogdanowicz Marta
(45)
Kolberg Oskar. Dzieła wszystkie
(45)
Kolberg Oskar
(44)
Wyka Kazimierz
(44)
Kupisiewicz Czesław
(42)
Wyspiański Stanisław
(41)
Żeleński Tadeusz (Boy)
(39)
Markiewicz Henryk
(35)
Witwicki Władysław
(35)
Iwaszkiewicz Jarosław
(34)
Pigoń Stanisław
(34)
Śliwerski Bogusław
(34)
Kotarbiński Tadeusz
(33)
Pieter Józef
(32)
Rocławski Bronisław
(32)
Szekspir William
(32)
Fredro Aleksander
(30)
Nałkowska Zofia
(30)
Reymont Władysław St
(30)
Nowacki Tadeusz
(29)
Krasiński Zygmunt
(28)
Parandowski Jan
(28)
Szuman Stefan
(28)
Morcinek Gustaw
(27)
Sieroszewski Wacław
(27)
Conrad Joseph
(26)
Doroszewski Witold
(26)
Włodarski Ziemowit
(26)
Jałowiec Magdalena
(25)
Juszczyk Stanisław
(25)
Jastrun Mieczysław
(24)
Orkan Władysław
(24)
Wołoszynowa Lidia
(24)
Zapolska Gabriela
(24)
Brandys Kazimierz
(23)
Marks Karol
(23)
Prus Bolesław (Aleksander Głowacki)
(23)
Suchodolski Bodgan
(23)
Tuwim Julian
(23)
Korczak Janusz
(22)
Piszczek Maria
(22)
Zieliński Bronisław
(22)
Łobocki Mieczysław
(22)
Bunsch Karol
(21)
Kieniewicz Stefan
(21)
Kruszewski Krzysztof
(21)
Kujawa Ewa
(21)
Kurzyna Maria
(21)
Libera Zdzisław
(21)
Paszkowski Józef
(21)
Staff Leopold
(21)
Tatarkiewicz Władysław
(21)
Tomaszewski Tadeusz
(21)
Konopnicka Maria
(20)
Kozakiewicz Mikołaj
(20)
London Jack
(20)
Manteuffel Tadeusz
(20)
Minczakiewicz Elżbieta Maria
(20)
Szewczuk Włodzimierz
(20)
Wasilewska Wanda
(20)
Wyczesany Janina
(20)
Budzyk Kazimierz
(19)
Lem Stanisław
(19)
Molier
(19)
Pilecka Władysława
(19)
Szancer Jan Marcin
(19)
Żabiński Jan
(19)
Żukrowski Wojciech
(19)
Auderska Halina
(18)
Balzac [Honoré de]
(18)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(18)
Jakubowski Jan Zygmunt
(18)
Kallenbach Józef
(18)
Kasprowicz Jan
(18)
Kurdybacha Łukasz
(18)
Matuszewski Ryszard
(18)
Norwid Cyprian Kamil
(18)
Semadeni Zbigniew
(18)
Skorupka Stanisław
(18)
Stankowski Adam
(18)
Szewczyk Wilhelm
(18)
Andrzejewski Jerzy
(17)
Arnold Stanisław
(17)
Baley Stefan
(17)
Bleja-Sosna Barbara
(17)
Górski Konrad
(17)
Jasienica Paweł
(17)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Dziecko
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Wychowanie estetyczne
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Podziękowania; Wprowadzenie; 1. Wybrane aspekty rozwoju psychicznego dziecka w młodszym wieku szkolnym; 1.1. Pojęcie rozwoju psychicznego; 1.1.1. Podstawowe czynniki rozwoju; 1.1.2. Aktywność jako główny wyznacznik rozwoju; 1.2. Rozwój twórczy; 1.2.1. Znaczenie pojęcia twórczość; 1.2.2. Cechy myślenia twórczego; 1.2.3. Czynniki i metody rozwijania wyobraźni; 1.2.4. Istota twórczości dziecięcej; 1.2.5. Aktywność twórcza dziecka; 1.2.5.1. Ekspresja jako przejaw aktywności twórczej; 1.2.5.2. Warunki sprzyjające rozwijaniu aktywności; 1.3. Rozwój estetyczny; 1.3.1. Rozwijanie wrażliwości estetycznej; 1.3.2. Wzbogacanie zasobu pojęć estetycznych; 1.4. Rozwój społeczny w zakresie funkcjonowania w zespole; 2. Stymulowanie rozwoju dziecka; 2.1. Oddziaływania wychowawcze sprzyjające podejmowaniu różnorodnych form aktywności; 2.2. Pedagogiczne koncepcje wychowania estetycznego jako wychowania przez sztukę i do sztuki; 2.3. Istota zintegrowanego nauczania i wychowania; 2.4. Estetyczna aktywność w systemie nauczania zintegrowanego; 2.5. Wpływ estetycznej aktywności dziecka na jego rozwój twórczy, estetyczny i społeczny; 3. Metodologia badań własnych; 3.1. Założenia badawcze; 3.1.1. Cel badań; 3.1.2. Problemy badawcze; 3.1.3. Hipotezy robocze; 3.1.4. Zmienne; 3.2. Metody badań i narzędzia badawcze; 3.2.1. Eksperyment pedagogiczny; 3.2.2. Opis wskaźników i narzędzi badawczych; 3.3. Organizacja i przebieg badań; 3.3.1. Próba badawcza; 3.3.2. Poszczególne fazy eksperymentu; 3.3.2.1. Faza diagnostyczna; 3.3.2.2. Faza właściwa; 3.3.2.3. Faza końcowa; 3.4. Kierunek analizy wyników - badania ilościowe i jakościowe; 4. Charakterystyka działań pedagogicznych w grupie eksperymentalnej; 4.1. Organizacja i przebieg pracy uczniów w klasie eksperymentalnej; 4.2. Scenariusz zajęć w klasie eksperymentalnej; 4.3. Wybrane przykłady ćwiczeń stosowanych w klasie eksperymentalnej; 5. Przedstawienie wyników eksperymentu; 5.1. Wyniki badań rozwoju twórczego; 5.1.1. Poziom wyobraźni i zdolności do twórczego myślenia; 5.1.1.1. Płynność myślenia; 5.1.1.2. Giętkość myślenia; 5.1.1.3. Wyobraźnia i oryginalność myślenia; 5.1.2. Wyniki badań w zakresie aktywności twórczej; 5.1.2.1. Ekspresja ruchowo-mimiczna ( dramatyczna ); 5.1.2.2. Ekspresja plastyczna; 5.1.2.3. Ekspresja słowna; 5.2. Wyniki badań rozwoju estetycznego; 5.2.1. Poziom wiedzy pojęciowej z zakresu plastyki i muzyki; 5.2.2. Wyniki badań wrażliwości estetycznej; 5.3. Wyniki badań rozwoju społecznego w zakresie funkcjonowania w zespole klasowym; 5.4. Podsumowanie; Zakończenie; Bibliografia; Aneksy ( Fragmenty autorskiego rozkładu materiału dla klas eksperymentalnych I, II, III o poszerzonej aktywności estetycznej w zintegrowanym systemie nauczania; Wzór testu do badań wyobraźni i zdolności twórczego myślenia [badani wstępne i końcowe]; Wzór testu do badania wyobraźni plastycznej i oryginalności myślenia; Wzór testu pt. " Myślenie dramatyczne " [Faza I i II]; Wzór testu do badania wrażliwości estetycznej [pytania] ); Indeks nazwisk; Indeks rzeczowy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41564, W.41653 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej