Efektywność nauczania
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Autor
Bielski Janusz
(1)
Jąder Mariola
(1)
Konieczny Jolanta
(1)
Nowosad Inetta
(1)
Nowotniak Justyna
(1)
Pituła Beata
(1)
Wąsowicz Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Powieść polska
(1089)
Polska
(758)
Dziecko
(481)
Poezja polska
(461)
Literatura polska
(456)
Efektywność nauczania
(-)
Opowiadanie polskie
(363)
Wychowanie
(277)
Nauczanie
(274)
nauczanie początkowe
(265)
dziecko
(247)
Język polski
(236)
Pedagogika
(227)
Dramat polski
(223)
język polski
(197)
Nauczanie początkowe
(186)
Pamiętniki polskie
(183)
Filozofia
(175)
Wychowanie w rodzinie
(160)
Sienkiewicz, Henryk
(145)
Psychologia
(143)
Szkolnictwo
(135)
Niepełnosprawni
(129)
Sztuka
(129)
Literatura młodzieżowa polska
(128)
Wychowanie przedszkolne
(128)
Nauczyciele
(126)
Pedagogika specjalna
(124)
Powieść francuska
(124)
Prus, Bolesław
(123)
Marksizm-leninizm
(115)
Matematyka
(115)
Żeromski, Stefan
(114)
Młodzież
(113)
matematyka
(113)
Literatura dziecięca polska
(110)
Mowa
(109)
Publicystyka polska
(109)
wychowanie
(107)
Rodzina
(103)
Powieść amerykańska
(100)
Powieść angielska
(98)
Dziecko niepełnosprawne
(93)
Literatura
(91)
Mickiewicz, Adam
(91)
nauczanie
(89)
Fizyka
(86)
Słowacki, Juliusz
(85)
literatura polska
(85)
Elektrotechnika
(84)
Osobowość
(83)
Wojna 1939-1945 r.
(83)
pedagogika
(83)
pisanie
(81)
Powieść rosyjska
(80)
Śląsk
(80)
Kultura
(79)
czytanie
(79)
nauczyciele
(79)
Muzyka
(78)
Historia
(77)
Oświata
(77)
Psychoterapia
(77)
Czytanie
(74)
Dziecko upośledzone umysłowo
(73)
Malarstwo polskie
(73)
nauczanie zintegrowane
(73)
Praca
(72)
Orzeszkowa, Eliza
(71)
Uczenie się
(71)
młodzież
(71)
Komputery
(70)
Powieść niemiecka
(70)
Religia
(70)
Gry i zabawy
(68)
Technika
(68)
Warszawa
(68)
Maszyny
(67)
Kraszewski, Józef Ignacy
(65)
Pisanie
(65)
Psychologia wychowawcza
(65)
Socjologia
(64)
Etyka
(63)
Gry edukacyjne
(63)
Młodzież szkolna
(63)
wychowanie w rodzinie
(63)
Gry i zabawy ruchowe
(62)
Lenin, Vladimir Il'i
(62)
Samochody
(62)
Biblioterapia
(61)
Nauka
(61)
Wojsko
(61)
Malarstwo
(59)
Stosunki interpersonalne
(59)
młodzież szkolna
(57)
Nauczanie historii
(56)
Psychologia rozwojowa
(55)
Literatura dziecięca
(54)
Psychologia społeczna
(53)
dziecko upośledzone umysłowo
(53)
szkolnictwo
(53)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: 1. Osoba nauczyciela w literaturze pedagogicznejU202F U202FU2007 2. Przemiany edukacyjne w czasach współczesnychU202F 3. Przygotowanie nauczyciela do zawoduU202F 4. Kompetencje tworzące zawód nauczycielaU202F 5. Komunikacja interpersonalna w edukacjiU202F 6. Style oddziaływania wychowawczego nauczyciela U202F 7. Błędy nauczycieli w procesie wychowaniaU202F 8. Model nauczyciela dynamicznego (efektywnego)U202F 9. Rozwój zawodowy nauczycielaU202F 10. Kształcenie nauczycieli do nowych potrzeb edukacyjnychU202F 11. Zagadnienie autorytetu nauczycielaU202F 12. Uwarunkowania efektywności pracy pedagogicznej nauczycielaU202F 13. Od czego zależy skuteczność pracy nauczyciela? 14. Metody oceny sprawności działania pedagogicznego nauczycielaU202F
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43928 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42961, W.42962 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Kultura szkoły w rozwoju szkoły / Inetta Nowosad. - Kraków : Impuls, 2019. - 298 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Pedagogika Nauce i Praktyce)
Spis treści : Rozdział 1 Kultura szkoły i jej znaczenie w badaniach efektywności szkoły 1.1. U podstaw badań efektywności szkoły 1.2. Budowanie solidnych podstaw metodologicznych   1.3. W stronę rozwoju szkoły    1.4. Globalizacja i umiędzynarodowienie badań   1.5. Efektywność szkoły w płynnej rzeczywistości   Rozdział 2 W labiryncie niejednoznaczności kultury szkoły    2.1. Kultura szkoły – wokół definicji   2.2. Elementy kultury szkoły   2.3. Klimat szkoły i jego badania 2.4. Kultura szkoły a klimat szkoły 2.5. Orientacje badawcze kultury szkoły Rozdział 3 Rekulturacja: kształtowanie kultury szkoły 3.1. Cechy kultury szkół 3.2. Kształtowanie kultury szkoły   3.3. Przywództwo i zarządzanie w kulturze szkoły   3.4. Modele przywództwa a kultura szkoły 3.5. Współzależność przywództwa, uczenia się i współpracy w kształtowaniu kultury szkoły   Bibliografia 
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.44112 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Część I. Tradycje i współczesność WprowadzenieU202F 1. Linie rozwojuU202F U202FU2007 1.1. Etapy rozwojuU202F U202F 1.2. Ewolucja myśli ewaluacyjnej w edukacjiU202F Perspektywa paradygmatycznaU202F U202F 2. Ewaluacja edukacyjna w PolsceU202F 2.1. Trajektorie rozwojuU202F Era milczeniaU202F Czas reformU202F Czas krzepnięciaU202F 2.2. Perspektywy rozwoju ewaluacji w PolsceU202F Część II. Słowa wytrychy, słowa klucze WprowadzenieU202F 1. WartościU202F 1.1. Między modelem nauki wolnej od wartości a ideałem nauki nasyconej wartościowaniamiU202F U202F Mode 2 Science – nowy paradygmat naukiU202F 1.2. Badanie wartościU202F Michael Scriven – ewaluacja jako nauka o wartościowaniuU202F Elliot Eisner – w stronę pedagogicznego znawstwaU202F Robert Stake – badanie wartości w duchu konstruktywizmuU202F U202F Egon Guba i Yvonna Lincoln – w stronę ewaluacji dialogicznejU202F U202FU2007 Barry MacDonald – barwy ewaluacji demokratycznejU202F U202F Ernest House – polityczność ewaluacjiU202F U202FU2007 2. RefleksjaU202F 2.1. Istota refleksji – w kręgu (nie)oczywistościU202F Refleksja jako cecha działaniaU202F Refleksja jako fundament alternatywnej epistemologii praktykiU202F 2.2. Spory o znaczenie kategorii „refleksja”U202F U202F Refleksja krytycznaU202F RefleksyjnośćU202F U202F 2.3. Refleksja w ewaluacjiU202F Ewaluacja jako refleksja nad wartością działaniaU202F Refleksja w ewaluacji rozumianej jako rodzaj stosowanych badań społecznychU202F U202F 3. DialogU202F 3.1. Czym jest dialog?U202F 3.2. Ewaluacja dialogicznaU202F U202F 4. Aktorzy sceny edukacyjnejU202F 4.1. Denotacje i konotacjeU202F U202F Ideologie edukacyjneU202F 4.2. AplikacjeU202F Koloryt znaczeńU202F 5. Odpowiedzialność U202F U202F 5.1. Odpowiedzialność jako „słowo pierwsze”U202F U202F Sens odpowiedzialnościU202F U202F Przedmiot i rodzaje odpowiedzialnościU202F U202F Odpowiedzialność „za” versus odpowiedzialność „przed”U202F 5.2. Odpowiedzialność jako bariera rozwoju oraz wyzwanie współczesnej teorii i praktyki ewaluacjiU202F U202F Odpowiedzialność jako bariera rozwojuU202F Odpowiedzialność jako impuls rozwojowyU202F 6. JakośćU202F 6.1. Dyskursy jakości edukacjiU202F U202F Dyskursy „głośne” i dyskursy „milczące”U202F Dyskursy, które „mówią”… milczącU202F U202F 6.2. Pytania pod adresem praktykiU202F U202F Ewaluacja jako promotor dyskursu jakości – doświadczenie Programu Wzmocnienia Efektywności Systemu Nadzoru Pedagogicznego i Oceny Jakości Pracy Szkoły (2009–2015)U202F
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43960 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Światowa pandemia SARS-CoV-2, której doświadczyły społeczeństwa u progu 2020 roku, spowodowała diametralne zmiany dotychczasowego stylu życia, jego realizowanych modeli i wzorców, wywołała nie tylko różnorodne zaburzenia w funkcjonowaniu psychospołecznym na szeroką skalę, ale także potrzebę znalezienia nowych rozwiązań w obszarze organizacji pracy czy edukacji. Implikacje i konsekwencje tych procesów oraz prognozy i projektowane zmiany w obszarze edukacji są przedmiotem naukowych analiz tekstów prezentowanych w niniejszej publikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.44084, W.44083, W.44085 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27979 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej