Metody wychowawcze
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
Gwiazdowska-Stańczak Sylwia
(1)
Krzychała Sławomir
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy
(1)
Psycholodzy
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Powieść polska
(1089)
Polska
(758)
Dziecko
(481)
Poezja polska
(461)
Literatura polska
(456)
Metody wychowawcze
(-)
Opowiadanie polskie
(363)
Wychowanie
(277)
Nauczanie
(274)
nauczanie początkowe
(265)
dziecko
(247)
Język polski
(236)
Pedagogika
(227)
Dramat polski
(223)
język polski
(197)
Nauczanie początkowe
(186)
Pamiętniki polskie
(183)
Filozofia
(175)
Wychowanie w rodzinie
(160)
Sienkiewicz, Henryk
(145)
Psychologia
(143)
Szkolnictwo
(135)
Niepełnosprawni
(129)
Sztuka
(129)
Literatura młodzieżowa polska
(128)
Wychowanie przedszkolne
(128)
Nauczyciele
(126)
Pedagogika specjalna
(124)
Powieść francuska
(124)
Prus, Bolesław
(123)
Marksizm-leninizm
(115)
Matematyka
(115)
Żeromski, Stefan
(114)
Młodzież
(113)
matematyka
(113)
Literatura dziecięca polska
(110)
Mowa
(109)
Publicystyka polska
(109)
wychowanie
(107)
Rodzina
(103)
Powieść amerykańska
(100)
Powieść angielska
(98)
Dziecko niepełnosprawne
(93)
Literatura
(91)
Mickiewicz, Adam
(91)
nauczanie
(89)
Fizyka
(86)
Słowacki, Juliusz
(85)
literatura polska
(85)
Elektrotechnika
(84)
Osobowość
(83)
Wojna 1939-1945 r.
(83)
pedagogika
(83)
pisanie
(81)
Powieść rosyjska
(80)
Śląsk
(80)
Kultura
(79)
czytanie
(79)
nauczyciele
(79)
Muzyka
(78)
Historia
(77)
Oświata
(77)
Psychoterapia
(77)
Czytanie
(74)
Dziecko upośledzone umysłowo
(73)
Malarstwo polskie
(73)
nauczanie zintegrowane
(73)
Praca
(72)
Orzeszkowa, Eliza
(71)
Uczenie się
(71)
młodzież
(71)
Komputery
(70)
Powieść niemiecka
(70)
Religia
(70)
Gry i zabawy
(68)
Technika
(68)
Warszawa
(68)
Maszyny
(67)
Kraszewski, Józef Ignacy
(65)
Pisanie
(65)
Psychologia wychowawcza
(65)
Socjologia
(64)
Etyka
(63)
Gry edukacyjne
(63)
Młodzież szkolna
(63)
wychowanie w rodzinie
(63)
Gry i zabawy ruchowe
(62)
Lenin, Vladimir Il'i
(62)
Samochody
(62)
Biblioterapia
(61)
Nauka
(61)
Wojsko
(61)
Malarstwo
(59)
Stosunki interpersonalne
(59)
młodzież szkolna
(57)
Nauczanie historii
(56)
Psychologia rozwojowa
(55)
Literatura dziecięca
(54)
Psychologia społeczna
(53)
dziecko upośledzone umysłowo
(53)
szkolnictwo
(53)
Gatunek
Karty pracy ucznia
(1)
Poradnik
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Engram)
Poradnik przedstawia optymalny klimat szkoły, który sprzyja efektywnemu uczeniu się. Szkoła ukazana za pomocą metafory drzewa skupia w sobie wiele komponentów, z których każdy odgrywa konkretną rolę w zapewnieniu uczniom dobrostanu – zarówno w perspektywie „tu i teraz”, jak i w odniesieniu do przyszłości (i dorosłości).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.44122 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: WprowadzenieU2009U2009U2009U2009U2009U2009U2009U2009U2009U2009U2009U2009 1.Program tutorski we wrocławskich gimnazjachU2009U2009U2009U2009U2009U2009 U20021.1.Inspiracje i rozwój tutoringu szkolnego we WrocławiuU2009U2009U2009U2009U2009U2009 U20021.2.Założenia programu innowacji pedagogicznejU2009U2009U2009U2009U2009U2009 2.Organizacja badań rekonstrukcyjnychU2009U2009U2009U2009U2009 U20022.1.Prakseologiczna perspektywa badańU2009U2009 U20022.2.Pytanie badawczeU2009U2009U2009U2009U2009U2009 U20022.3.Organizacja badań w szkołachU2009U2009U2009U2009U2009 U20022.4.Dokumentarna interpretacja narracjiU2009U2009U2009 3.Wzór orientacji tutorskiej w szkoleU2009U2009U2009U2009U2009U2009 U20023.1.Tutoring w systemie działalności szkołyU2009U2009U2009U2009 3.1.1.Tutoring niszowyU2009U2009U2009U2009U2009U2009 3.1.2.Tutoring pozornyU2009U2009U2009U2009U2009U2009U2009 3.1.3.Tutoring instrumentalnyU2009U2009U2009 3.1.4.Tutoring synergicznyU2009U2009 U20023.2.Szkoły tutorskieU2009U2009U2009 4.Tutoring angażującyU2009U2009U2009U2009U2009U2009 U20024.1.Założycielskie opowiadanie organizacyjneU2009U2009U2009 U20024.2.Tutorzy jako uczący się nauczycieleU2009U2009U2009 U20024.3.Podwójne związanie tutoringu w szkoleU2009U2009 U20024.4.Poszerzające tutorskie uczenie sięU2009U2009U2009U2009 U20024.5.Transformacja działalności pedagogicznejU2009U2009U2009U2009 U20024.6.Proces ciągłych uzgodnień w tutoringuU2009U2009 U20024.7.Uważność na otwartą sytuację tutorską (poza tutorialami)U2009U2009 U20024.8.Dialogiczny tutoring w strefie najbliższego rozwojuU2009U2009 U20024.9.Spektrum aktywności tutorskichU2009U2009U2009U2009U2009 4.10.Budowanie pedagogicznego rusztowaniaU2009U2009 5.Tutoring wzmacniającyU2009U2009U2009 U20025.1.Od potrzeby tutoringu do szkoły tutorskiejU2009U2009 U20025.2.Testowanie tutoringu w praktyce pedagogicznejU2009U2009U2009U2009 U20025.3.Nieoceniający tutoring w działaniuU2009U2009 U20025.4.Rozproszenie tutoringu w aktywnościach szkołyU2009U2009 U20025.5.W stronę (przekraczania) granic tutoringuU2009U2009 U20025.6.Dialogiczne motywowanie tutorantaU2009U2009 U20025.7.Profesjonalizm pomiędzy teorią i praktyką tutorskąU2009U2009 U20025.8.Tutoring w doświadczeniu początkującego nauczycielaU2009U2009U2009U2009 U20025.9.Indywidualno-kolektywny wymiar orientacji tutorskiejU2009U2009U2009 5.10.Tutoring w zawodowej biografii nauczycielaU2009U2009U2009U2009 5.10.1.Inicjujące doświadczenie pedagogiczneU2009U2009U2009 5.10.2.Reorganizujące doświadczenie pedagogiczneU2009U2009 5.10.3.Asymilowane doświadczenie pedagogiczneU2009U2009 6.Tutoring inspirującyU2009U2009U2009 U20026.1.Organizacyjne rozwijanie i wygaszanie projektu tutorskiegoU2009U2009U2009 U20026.2.Przejście od pracy w grupie do tutoringu zindywidualizowanegoU2009U2009 U20026.3.Samoregulacyjne uczenie się w pracy opartej na celachU2009U2009 U20026.4.Orientacja pedagogiczna w pracy na celachU2009U2009 7.Tutoring aktywizującyU2009U2009 U20027.1.Doświadczenie dychotomii roli wychowawcy i tutoraU2009U2009U2009U2009 U20027.2.W stronę zintegrowanego modelu wychowawczo-tutorskiegoU2009U2009 U20027.3.Tutor w pracy wychowawczej z klasamiU2009U2009U2009 U20027.4.Praca nad celami samowychowania podopiecznego U20027.5.Elastyczna praca na relacjachU2009U2009U2009 U20027.6.Liderzy w poszukiwaniu inspiracji dla tutoringuU2009U2009U2009 U20027.7.Krytyczne rozwijanie tutoringu opartego na dowodachU2009U2009
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43912 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej