Węglińska Maria
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Autor
Sienkiewicz Henryk
(140)
Prus Bolesław
(101)
Żeromski Stefan
(101)
Mickiewicz Adam
(92)
Orzeszkowa Eliza
(79)
Węglińska Maria
(-)
Krzyżanowski Julian
(60)
Słowacki Juliusz
(59)
Suchodolski Bogdan
(58)
Kraszewski Józef Ignacy
(57)
Lenin Włodzimierz
(54)
Dąbrowska Maria
(50)
Okoń Wincenty
(50)
Lenin W. I
(48)
Bogdanowicz Marta
(45)
Kolberg Oskar. Dzieła wszystkie
(45)
Kolberg Oskar
(44)
Wyka Kazimierz
(44)
Kupisiewicz Czesław
(42)
Wyspiański Stanisław
(41)
Żeleński Tadeusz (Boy)
(39)
Markiewicz Henryk
(35)
Witwicki Władysław
(35)
Iwaszkiewicz Jarosław
(34)
Pigoń Stanisław
(34)
Śliwerski Bogusław
(34)
Kotarbiński Tadeusz
(33)
Pieter Józef
(32)
Rocławski Bronisław
(32)
Szekspir William
(32)
Fredro Aleksander
(30)
Nałkowska Zofia
(30)
Reymont Władysław St
(30)
Nowacki Tadeusz
(29)
Krasiński Zygmunt
(28)
Parandowski Jan
(28)
Szuman Stefan
(28)
Morcinek Gustaw
(27)
Sieroszewski Wacław
(27)
Conrad Joseph
(26)
Doroszewski Witold
(26)
Włodarski Ziemowit
(26)
Jałowiec Magdalena
(25)
Juszczyk Stanisław
(25)
Jastrun Mieczysław
(24)
Orkan Władysław
(24)
Wołoszynowa Lidia
(24)
Zapolska Gabriela
(24)
Brandys Kazimierz
(23)
Marks Karol
(23)
Prus Bolesław (Aleksander Głowacki)
(23)
Suchodolski Bodgan
(23)
Tuwim Julian
(23)
Korczak Janusz
(22)
Piszczek Maria
(22)
Zieliński Bronisław
(22)
Łobocki Mieczysław
(22)
Bunsch Karol
(21)
Kieniewicz Stefan
(21)
Kruszewski Krzysztof
(21)
Kujawa Ewa
(21)
Kurzyna Maria
(21)
Libera Zdzisław
(21)
Paszkowski Józef
(21)
Staff Leopold
(21)
Tatarkiewicz Władysław
(21)
Tomaszewski Tadeusz
(21)
Konopnicka Maria
(20)
Kozakiewicz Mikołaj
(20)
London Jack
(20)
Manteuffel Tadeusz
(20)
Minczakiewicz Elżbieta Maria
(20)
Szewczuk Włodzimierz
(20)
Wasilewska Wanda
(20)
Wyczesany Janina
(20)
Budzyk Kazimierz
(19)
Lem Stanisław
(19)
Molier
(19)
Pilecka Władysława
(19)
Szancer Jan Marcin
(19)
Żabiński Jan
(19)
Żukrowski Wojciech
(19)
Auderska Halina
(18)
Balzac [Honoré de]
(18)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(18)
Jakubowski Jan Zygmunt
(18)
Kallenbach Józef
(18)
Kasprowicz Jan
(18)
Kurdybacha Łukasz
(18)
Matuszewski Ryszard
(18)
Norwid Cyprian Kamil
(18)
Semadeni Zbigniew
(18)
Skorupka Stanisław
(18)
Stankowski Adam
(18)
Szewczyk Wilhelm
(18)
Andrzejewski Jerzy
(17)
Arnold Stanisław
(17)
Baley Stefan
(17)
Bleja-Sosna Barbara
(17)
Górski Konrad
(17)
Jasienica Paweł
(17)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
nauczanie początkowe
(2)
Język polski
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Pomoce naukowe
(1)
Prace magisterskie
(1)
język polski
(1)
nauczanie zintegrowane
(1)
nauczyciele
(1)
opowiadanie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Praca dyplomowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Jak pisać pracę magisterską? : poradnik dla studentów / Maria Węglińska. - Wydanie 10. - Kraków : Impuls, 2016. - 127, [1] strona ; 21 cm.
Pozycja składa się z trzech części. Pierwsza zawiera głównie wybrane definicje podstawowych pojęć, zwłaszcza metodologicznych, które będą pomocne zarówno na etapie konceptualizacji i planowania badań empirycznych, jak i w trakcie redagowania pracy. Zawiera ona także ważne elementy wiedzy metodologicznej, związane z klasyfikacją metod badań, rodzajami badań, grupami czynników różnicujących oraz procedura badawczą. Część druga przedstawia konstrukcję pracy jako całości. Część trzecia zawiera zestaw wyrażeń i zwrotów związanych z rozpoczęciem, zakończeniem różnych rozdziałów pracy, z prezentacją i analizą danych empirycznych. Wszystkie uwagi zamieszczone w tej pracy mają charakter życzliwych uwag, a nie sztywnych i bezwzględnie obowiązujących norm.
Spis treści : Wprowadzenie Część pierwsza 1. Aparatura pojęciowa związana z metodologią 1.1. Temat pracy 1.2. Cel badań 1.3. Problem 1.4. Hipoteza 1.5. Zmienne i ich graficzne przedstawienie 1.6. Co oznacza słowo „wskaźnik”? Rodzaje wskaźników. Dobór i interpretacja wskaźników 1.7. Klasyfikacja metod badań 1.8. Pojęcie metody badań 1.9. Techniki badawcze 1.10. Narzędzie badawcze 1.11. Eksperyment pedagogiczny 1.12. Monografia pedagogiczna 1.13. Metoda indywidualnych przypadków 1.14. Metoda sondażu diagnostycznego 1.15. Co nazywamy obserwacją? 1.16. Wywiad 1.17. Ankieta 1.18. Określenie analizy dokumentów 1.19. Pojęcie testu osiągnięć szkolnych 1.20. Arkusz obserwacyjny 1.21. Kwestionariusz 1.22. Skala 1.23. Kategoryzacja 1.24. Korelacja 1.25. typ badań 1.26. Badania diagnostyczne 1.27. Grupy czynników 1.28. Etapy badań pedagogicznych Część druga 2. Strona formalno-językowa pracy 2.1. Strona tytułowa 2.2. Struktura pracy 2.3. Wstęp (słow. wstępne, zagadnienia wstępne, wprowadzenia0 2.4. Układ rozdziału 2.5. Struktura części teoretycznej 2.6. Struktura rozdziału metodologicznego 2.7. Definicja pojęć 2.8. Zakończenie pracy 2.9. Tabela 2.10. Wykres i tabela 2.11. Przypisy 2.12. Bibliografia 2.13. Załączniki 2.14. Akapit 2.15. Wybór formy czasowników 2.16. Wyrazy spajające treść 2.17. Rejestr niektórych wyrażeń i zwrotów metatekstowych podkreślających porządek i logiczność wypowiedzi 2.18. Słownictwo wyrażające stosunek piszącego do własnej wypowiedzi, wyrazy oceniające 2.19. Zestaw zwrotów nawiązujących do wypowiedzi zarówno przedmówców, jak i własnych, wcześniejszych 2.20. Zwroty grzecznościowe 2.21. Przepisywanie na maszynie Część trzecia 3. Zestaw wyrażeń i zwrotów pomocnych w redagowaniu pracy 3.1. Jak zatytułować rozdział teoretyczny? 3.2. Zestaw wyrażeń określających podstawy metodologiczne i organizację badań 3.3. Zwroty służące wprowadzeniu definicji 3.4. Zestaw określeń pomocnych w formułowaniu hipotez 3.5. Jak rozpocząć rozdział – przykłady 3.6. Typowe sformułowania dotyczące zapowiedzi wprowadzeniatabeli 3.7. Rejestr proponowanych sformułowań rozpoczynających analizę danych 3.8. Słownictwo stosowane przy analizie i interpretacji danych 3.9. Wprowadzenie cytatu 3.10. Sformułowania służące wprowadzaniu przykładów 3.11. Zestaw wyrażeń określających nasilenie 3.12. Przykłady wypowiedzi podsumowujących rozdział (podsumowanie rozdziału; wnioski; uwagi końcowe; wnioski ogólne; podsumowanie i wnioski) 3.13. Zestaw sformułowań rozpoczynających zakończenie pracy Bibliografia (wybrane pozycje)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.44117 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39247, W.39245, W.39417, W.39418, W.39246 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41145 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.36098 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39527, W.39236, W.39526 (3 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej