twórczość
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(35)
Forma i typ
Książki
(35)
Dostępność
dostępne
(35)
Placówka
Wypożyczalnia
(35)
Autor
Szmidt Krzysztof J
(10)
Nęcka Edward
(4)
Okraszewski Kazimierz
(4)
Rakowiecka Barbara
(4)
Bonar Jolanta
(2)
Borzęcki Adam
(2)
Czelakowska Danuta
(1)
Dobrołowicz Witold
(1)
Dorance Sylvia
(1)
Dymara Bronisława
(1)
Góralski Andrzej
(1)
Jankowski Dzierżymir
(1)
Maszczyńska-Góra Grażyna
(1)
Olechnowicz Hanna
(1)
Pietrasiński Zbigniew
(1)
Popek Róża
(1)
Przetacznik-Gierowska Maria
(1)
Puślecki Władysław
(1)
Rudowski Tomasz
(1)
Schulz Roman
(1)
Szczepańska Mariola
(1)
Słobodzian Zofia
(1)
Tatarkiewicz Władysław
(1)
Zając Jolanta
(1)
Zborowski Jan
(1)
Zielińska Teresa
(1)
Łaszczyk Jan
(1)
Śnieciński Józef Marek
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(27)
1980 - 1989
(2)
1960 - 1969
(2)
Kraj wydania
Polska
(35)
Język
polski
(35)
Temat
Powieść polska
(1089)
Polska
(758)
Dziecko
(481)
Poezja polska
(461)
Literatura polska
(456)
twórczość
(-)
Opowiadanie polskie
(363)
Wychowanie
(277)
Nauczanie
(274)
nauczanie początkowe
(265)
dziecko
(247)
Język polski
(236)
Pedagogika
(227)
Dramat polski
(223)
język polski
(197)
Nauczanie początkowe
(186)
Pamiętniki polskie
(183)
Filozofia
(175)
Wychowanie w rodzinie
(160)
Sienkiewicz, Henryk
(145)
Psychologia
(143)
Szkolnictwo
(135)
Niepełnosprawni
(129)
Sztuka
(129)
Literatura młodzieżowa polska
(128)
Wychowanie przedszkolne
(128)
Nauczyciele
(126)
Pedagogika specjalna
(124)
Powieść francuska
(124)
Prus, Bolesław
(123)
Marksizm-leninizm
(115)
Matematyka
(115)
Żeromski, Stefan
(114)
Młodzież
(113)
matematyka
(113)
Literatura dziecięca polska
(110)
Mowa
(109)
Publicystyka polska
(109)
wychowanie
(107)
Rodzina
(103)
Powieść amerykańska
(100)
Powieść angielska
(98)
Dziecko niepełnosprawne
(93)
Literatura
(91)
Mickiewicz, Adam
(91)
nauczanie
(89)
Fizyka
(86)
Słowacki, Juliusz
(85)
literatura polska
(85)
Elektrotechnika
(84)
Osobowość
(83)
Wojna 1939-1945 r.
(83)
pedagogika
(83)
pisanie
(81)
Powieść rosyjska
(80)
Śląsk
(80)
Kultura
(79)
czytanie
(79)
nauczyciele
(79)
Muzyka
(78)
Historia
(77)
Oświata
(77)
Psychoterapia
(77)
Czytanie
(74)
Dziecko upośledzone umysłowo
(73)
Malarstwo polskie
(73)
nauczanie zintegrowane
(73)
Praca
(72)
Orzeszkowa, Eliza
(71)
Uczenie się
(71)
młodzież
(71)
Komputery
(70)
Powieść niemiecka
(70)
Religia
(70)
Gry i zabawy
(68)
Technika
(68)
Warszawa
(68)
Maszyny
(67)
Kraszewski, Józef Ignacy
(65)
Pisanie
(65)
Psychologia wychowawcza
(65)
Socjologia
(64)
Etyka
(63)
Gry edukacyjne
(63)
Młodzież szkolna
(63)
wychowanie w rodzinie
(63)
Gry i zabawy ruchowe
(62)
Lenin, Vladimir Il'i
(62)
Samochody
(62)
Biblioterapia
(61)
Nauka
(61)
Wojsko
(61)
Malarstwo
(59)
Stosunki interpersonalne
(59)
młodzież szkolna
(57)
Nauczanie historii
(56)
Psychologia rozwojowa
(55)
Literatura dziecięca
(54)
Psychologia społeczna
(53)
dziecko upośledzone umysłowo
(53)
szkolnictwo
(53)
35 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9403, W.p9406 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9458 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; 1. Twórcze kształtowanie języka uczniów w edukacji wczesnoszkolne na tle literatury przedmiotu: 1.1. Istota i cechy twórczej aktywności; 1.2. Uwarunkowania rozwoju języka dziecka a problem twórczości; 1.2.1. Społeczne podstawy rozwoju języka; 1.3. Twórcza aktywność uczniów w koncepcji pedagogicznej C. Freineta; 1.4. Problem kształcenia języka dziecka w literaturze pedagogicznej i psychologicznej; 1.5. Możliwości twórczego rozwoju języka uczniów w wieku wczesnoszkolnym; 2. Twórczość językowa a kształcenie mowy dziecka: 2.1. Ćwiczenia w mówieniu i pisaniu a sprawność językowa dzieci klas pierwszych; 2.2. Kształcenie języka dziecka a założenia programu; 2.3. Twórczość językowa a proces wielostronnego poznania; 2.4. Organizacja twórczej działalności uczniów w procesie nauczania języka polskiego; 2.4.1. Ćwiczenia redakcyjne eksponujące aktywność twórczą dzieci; 2.5. Funkcja ćwiczeń słownikowo-frazeologicznych i syntaktycznych w kształceniu dłuższych wypowiedzi uczniów; 2.5.1. Organizacja i sposoby prowadzenia ćwiczeń słownikowo-frazeologicznych; 2.5.2. Związek ćwiczeń słownikowo-frazeologicznych z gramatyką i ortografią; 3. Metodologia badań nad twórczym kształceniem dłuższych wypowiedzi uczniów: 3.1. Problematyka i cel badań; 3.2. Metody i organizacja badań; 3.3. Organizacja pracy uczniów w badanych klasach; 3.4. Struktura jednostki metodycznej zajęć twórczych; 4. Analiza i przebieg lekcji stymulujących aktywność twórczą dziecka: 4.1. Inspiracja działań uczniów; 4.2. Twórcza praca dzieci; 4.3. Tematyka i formy twórczości językowej; 4.4. Wybór najciekawszych wypracowań; 4.5. Wykorzystanie prac uczniów do ćwiczeń językowych; 5. Kształcenie dłuższych wypowiedzi uczniów w toku działalności twórczej: 5.1. Kształcenie języka dziecka w procesie realizacji działu ćwiczeń w mówieniu i pisaniu; 5.2. Swobodne wypowiedzi uczniów; 5.3. Umiejętność komponowania opowiadań; 5.4. Tworzenie opisów; 5.5. Sprawozdania; 5.6. Notatki kronikarskie; 5.7. Twórcze wypowiedzi z zakresu pism użytkowych; 5.8. Ćwiczenia kompozycyjne; 6. Kształcenie sprawności językowej uczniów klas I-III na podstawie badań: 6.1. Problemy badawcze a kształcenie dłuższych form wypowiedzi; 6.2. Zasób słownictwa uczniów; 6.3. Struktura składniowa wypowiedzi; 6.4. Sprawności gramatyczno-ortograficzne; 7. Propozycje rozwiązań metodycznych z zakresu twórczego kształcenia wypowiedzi uczniów: 8. Wnioski: Bibliografia; Aneks (test słownikowy dla klasy III - początek roku oraz koniec roku - MK)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38726, W.38725, W.38931, W.38724 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Słowo wstępne; Część 1. Wprowadzenie w kierunku twórczości: Uwagi wstępne; Rozdział 1. Rozczarowania; 1.1. Kryzys; Tekst uzupełniający 1 - Antypedagogika; 1.2. O brakach dotychczasowej pedagogiki; Tekst uzupełniający 2 - O nową psychologię; Rozdział 2. Potrzeba twórczości i ograniczenia; 2.1. Nowa epoka; 2.2. Potrzeba wiedzy o twórczości; 2.3. Ewolucja poglądów; 2.4. Dysonans; 2.5. Bariery psychiczne i psychospołeczne; 2.5.1. Informacje wstępne. Pojęcie barier; 2.5.2. Rodzaje barier psychicznych; 2.6. Skąd brać ludzi twórczych?; Tekst uzupełniający 3 - O pierwotnej i wtórnej naturze człowieka; Rozdział 3. Krytyka szkoły; Uwagi wstępne; 3.1. Bariery psychospołeczne w strukturach oświatowych; 3.2. Barierogenny charakter kształcenia szkolnego; 3.3. Paradoksy; Tekst uzupełniający 4 - Wyuczona bezradność; Tekst uzupełniający 5 - Pranie mózgów; Rozdział 4. W kierunku psychodydaktyki kreatywności; Uwagi wstępne; 4.1. Dydaktyka odtwórczości; 4.2. Psychodydaktyka kreatywności; 4.3. O istocie twórczości; 4.4. O postawach twórczych; Część 2. Zarys psychodydaktyki kreatywności: Uwagi wstępne; Rozdział 1. O celach kształcenia; 1.1. Informacje ogólne; 1.2. Przykłady nie wykorzystanych możliwości; 1.3. Cele nadrzędne; Tekst uzupełniający 6 - Osoby samorealizujące się; 1.4. Cele etapowe; Rozdział 2. Problemy doboru treści kształcenia; 2.1. Uwagi wstępne; 2.2. Problem roli wiedzy; 2.3. Jaka wiedza?; Tekst uzupełniający 7 - Potrzeba i obawa poznania; Rozdział 3. O nowe spojrzenie na proces kształcenia; 3.1. Uwagi krytyczne; Tekst uzupełniający 8 - O wyobraźni; Tekst uzupełniający 9 - Myślenie konwergencyjne i dywergencyjne; Tekst uzupełniający 10 - O myśleniu intuicyjnym; Tekst uzupełniający 11 - Metafora w myśleniu. O znaczeniu denotacyjnym i konotacyjnym słów; Rozdział 4. O potrzebie nowych zasad dydaktycznych; 4.1. O zasadach dydaktyki klasycznej; 4.2. O dotychczasowych propozycjach; Tekst uzupełniający 12 - Przykład zasad H. Altszullera; 4.3. Propozycja nowych zasad; 4.3.1. Informacje wstępne; 4.3.2. Primum non nocere; 4.3.3. Zasada prognostyczności; 4.3.4. Zasada podmiotowości; 4.3.5. Zasada twórczej aktywności obu podmiotów; Tekst uzupełniający 13 - O możliwościach twórczych dzieci i młodzieży; 4.3.6. Zasada "dopuszczania do głosu niekonwencjonalnych form świadomości"; Tekst uzupełniający 14 - O zmiennych stanach świadomości; Tekst uzupełniający 15 - Wykorzystać inkubację; 4.4. O sprzyjający klimat; Tekst uzupełniający 16 - O klimacie psychospołecznym; Uwagi końcowe; Rozdział 5. Problem metod kształcenia; 5.1. O metodach tradycyjnych; 5.2. O dotychczasowych próbach modernizacji metod nauczania i uczenia się; 5.3. O metody kształcenia kreatywnego; Rozdział 6. O środkach dydaktycznych; 6.1. Uwagi ogólne; 6.2. O podręcznik nowego typu; 6.3. Nieokreśloność zaletą; Rozdział 7. Nauczyciel w nowym systemie; 7.1. Uwagi ogólne; 7.2. Postulaty; Tekst uzupełniający 17 - O twórczości pedagogicznej nauczycieli; Część 3. Aspekty realizacyjne: Wprowadzenie; Rozdział 1. O uczniach kreatywnych; 1.1. Wstęp; 1.2. O tzw. dzieciach cudownych; 1.3. Dzieci uzdolnione; 1.4. Uczniowie kreatywni; Tekst uzupełniający 18 - O niektórych cechach dzieci zdolnych; Rozdział 2. Diagnozowanie zdolności i postaw twórczych uczniów; 2.1. Wprowadzenie; 2.2. O wartości obserwacji; Tekst uzupełniający 19 - Jaka szkoła?; 2.3. O badaniach testowych; 2.3.1. Prezentacja wybranych zadań testowych; 2.3.1.1. Zadania do badania wyobraźni i myślenia dywergencyjnego; 2.3.1.2. O sposobach oceniania; 2.4. O innych metodach i technikach diagnozowania zdolności i postaw twórczych; 2.5. Uwagi końcowe; Rozdział 3. Problemy kształtowania umiejętności i postaw twórczych; 3.1. Wprowadzenie; 3.1.1. Uwagi wstępne; 3.1.2. Ogólne pojęcie i rodzaje treningów twórczości; 3.2. Trening instrumentalny; 3.2.1. Informacje ogólne; 3.3. Opanowywanie sposobów rozwiązywania problemów twórczych; 3.3.1. Zasady, metody i techniki czynności kreatywnych; 3.3.2. Brainstorming; 3.3.3. Synektyka; 3.3.4. Analiza morfologiczna; 3.4. Trening osobowości; 3.5. W kierunku abarietyki; 3.5.1. Informacje wprowadzające; 3.5.2. O treningu z pozycji abarietyki; 3.5.2.1. Zasady ogólne; 3.5.2.2. Doświadczenia ujawniające bariery; 3.5.2.3. Ćwiczenia w rozwiązywaniu problemów fantastycznych; 3.6. Propozycja metody nauczania czytania i pisania; 3.6.1. Krytycznie o dotychczasowych metodach nauczania i pisania; 3.6.2. Prezentacja podstawowych zasad nowego modelu nauczania czytania i pisania; 3.6.3. Problemy realizacyjne; Tekst uzupełniające 20 - Mity na temat szkodliwości wczesnego uczenia dzieci czytania; 3.7. Problemy form organizacyjnych oraz efektów kształcenia; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38636, W.38632, W.38634, W.38633 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; 1. Odciski palców i rąk; 2. Kolorowy młyn; 3. Podwójne rysunki; 4. Fałszerz; 5. Vasarely w kolażu; 6. Losowanie kolażu; 7. Do markerów! Gotowi?; 8. Rodziny krzepkich i cherlaków; 9. Rysowanie świecą; 10. Piękne, kształtne patyczki; 11. Złote liście; 12. Zdjęcia bez aparatu fotograficznego; 13. Śmieszny lew; 14. Żółte morze; 15. Rysunkowa krzyżówka; 16. Profile do wyboru; 17. Atramentowe plamy; 18. Rysowanie po omacku; 19. Finezyjne odciskanie; 20. Białe maski; 21. Niezwykłe kapelusze; 22. Markieteria; 23. Papierowe motyle; 24. Trzy gwiazdki przy kluczu; 25. Artystyczne opakowania; 26. Ubieranie kolumn; 27. Serwetkowe płatki; 28. Małe muzeum; 29. Magiczne okno; 30. Rysunkowe przezrocza; 31. Odgadujemy sylwetki; 32. Wzdłuż piórka; 33. Do wody; 34. "Zachlapane" przedmioty; 35. Plecionki; 36. Świat potworów; 37. Gwiazdy w wodzie; 38. Nakładane kolory; 39. Zagadkowa wyliczanka; 40. Niezwykłe modelowanie; 41. Gry w karty... rysunkowe; 42.Odmieniona kaligrafia; 43. Odciski w glinie; 44. Rzeźba naturalnej wielkości; 45. "Retuszowanie" zdjęć; 46. Rysunki na zaparowanej szybie; 47. Karty z życzeniami; 48. Nadmuchiwane rysunki; 49. Przyroda w nobilach; 50. Linie krzywe i łamane... z włóczki; 51. Obraz z wiórków; 52. Papierowy jeż; 53. Tekstowa mozaika; 54. Kolorowe bączki; 55. Rysujemy grzyby; 56. Szablon z niespodzianką; 57. Spiczasta rodzinka; 58. Wszystko zależy od tła; 59. Malarstwo prehistoryczne; 60. Mały wydawca; 61. Przezroczyste liście; 62. Jak u babci; 63. Świat na różowo; 64. Markieteria z zapałek; 65. Ożywiony zielnik; 66. Tysiąc postaci; 67. Rysunkowe safari; 68. Wiatraczki; 69. Domowe kalkomanie; 70. Szopki z bajkami; 71. Sztuka z tektury; 72. Farby roślinne; 73. Zwierzęta z piór i liści; 74. Maski; 75. Puzzle - domowym sposobem; 76. Rysunek za mgłą; 77. Łatwa rzeźba; 78. Anamorfoza; 79. Jednobarwne witraże; 80. Znak fabryczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39549, W.39770, W.39550 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nauczyciele - Nauczycielom / red. serii Bronisława Dymara)
Streszczenie: Wstęp; Część 1. Świat sztuki a twórcze działania dziecka: 1. Dymara B.: O człowieku trójskrzydłym; 1.1. Rozważania wstępne; 1.2. Magia liczb; 1.3. Metaforyka lotu, czyli o potrzebie rozwijania wyobraźni; 1.4. Świat zewnętrzny a świat przeżyć dziecka; 1.5. Dynamika wyobraźni, czyli jak latać bez skrzydeł?; Przypisy; Problemy - inspiracje - poszukiwania; Streszczenie; 2. Krzempek A.: Wzoru kulturowe a postawa twórcza: 2.1. Wstęp; 2.2. Człowiek wytworem, nosicielem i twórcą kultury; 2.3. Rozważania antropologów o wzorach kulturowych; 2.4. Wzory kulturowe w świetle socjologii; 2.5. W stronę sztuki przyszłości - pomiędzy wioską elektroniczną a kosmosem; Przypisy; Problemy - inspiracje - poszukiwania; Streszczenie; 3. Cibor R.: Potencjał twórczy dziecka; 3.1. Dziecko jako twórca spontaniczny; 3.2. Kryzys twórczy; 3.3. Rozwój osobowości twórczej; 3.4. Atmosfera twórczego wychowania; Przypisy; Problemy - inspiracje - poszukiwania; Streszczenie; 4. Murzyn A.: Odwaga twórcza jako podstawa wychowania i komunikacji językowej; 4.1. Wstęp; 4.2. Orientacja podmiotowa w psychologii rozwojowej a " paradoks odwagi "; 4.3. Służebna rola kultury; 4.4. Werbalizacja świata i ekspresyjny charakter działania ludzkiego; 4.5. Odwago twórcza a komunikacja językowa; 4.6. Przydatność odwagi twórczej w działalności dziecka; Przypisy; Problemy - inspiracje - poszukiwaniaStreszczenie; 5. Michałowski S.: Sztuka jako inspiracja twórcza w toku spotkań i dialogów edukacyjnych; 5.1. Rola sztuki w spotkaniach i dialogach edukacyjnych - rozważania wstępne; 5.2. Inspiracyjna i kreacyjna rola sztuki; 5.3. Spotkanie i dialog jako potrzeba współczesnego człowieka; 5.4. Metoda dzienników dialogowych w systemie edukacyjnym; 5.5. Piękno świata a dziecko jako twórca; Przypisy; Problemy - inspiracje - poszukiwania; Streszczenie; 6. Blok samokształceniowy nr 1 - czyli dla każdego coś dobrego; Część 2. Na tropach innowacyjnego uczenia się: 1. Urban-Kojs E.: W stronę osobowości twórczej; 1.1. Wstęp; 1.2. Pojęcia: twórczość, postawa twórcza, człowiek twórczy; 1.3. Twórczość pierwotna i wtórna; 1.4. Czynniki wpływające na działania twórcze uczniów; Przypisy; Problemy - inspiracje - poszukiwania; Streszczenie; 2. Oelszlaeger B.: Dziecko jako twórca w koncepcji Celestyna Freineta; 2.1. Rozważania wstępne; 2.2. Żywotność koncepcji Celestyna Freineta we współczesnej szkole; 2.3. Świat przyrody a dziecko jako twórca; 2.4. Świat sztuki a kreacyjne działania uczniów i nauczyciela; 2.5. Kilka osobliwości proponowanej koncepcji; Przypisy; Aneks nr 1 - Mój plan na miesiąc ( samokształcenie edukacyjne - MK ); Aneks nr 2 - Moje osiągnięcia w tygodniu ( karta samooceny - MK ); Aneks nr 3 - Przykłady swobodnych tekstów; 3. Uchyła-Zroski J.: Muzyka i muzykowanie; 3.1. O wybranych koncepcjach wychowania muzycznego; 3.2. Nowy program a cele wychowania muzycznego; 3.3. Kreatywność działań w muzyce; 3.4. Zintegrowana pedagogika muzyczna - uwagi końcowe; Przypisy; Literatura - co czytać?; Problemy - inspiracje - poszukiwania; Aneks - ćwiczenia z praktycznej znajomości muzyki ( - MK); Streszczenie; 4. Szuścik U.: Spotkania dzieci ze sztuką; 4.1. Wstęp; 4.2. Wyzwalanie twórczych dyspozycji dziecka poprzez łączenie plastyki z muzyką; 4.3. Tekst literacki jako inspiracje do działań twórczych; Przypisy; Problemy - inspiracje - poszukiwania; Streszczenie; 5. Dymara B.: Świat pełen poezji; 5.1. Skąd przychodzi poezja?; 5.2. Skąd biorą się tematy dziecięcych wierszy i rymowanek?; 5.3. Dlaczego piękno niejedno ma imię?; 5.4. Dlaczego niektóre słowa mają skrzydła?;5.5. Czy wiemy co jest istotą dziecięcości i paidialnego święta?; Przypisy; Problemy - inspiracje - poszukiwania; Streszczenie; 6. Blok samokształceniowy nr 2 - czyli dla każdego coś użytecznego ( dziesięć testów - każdy do jednego z rozdziałów )
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42808, W.39012, W.39011 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wprowadzenie; 1. Reguły twórczości; 1.1. twórczość, odkrywczość, nowatorstwo; 1.2. poznawanie fenomenu twórczości; 1.3. normy działania twórczego; 1.4. heurystyka, czyli metodologia twórczości; 1.5. heurystyka refleksyjna, heurystyka pragmatyczna, heurystyka informatyczna; 1.6. przykład urzeczywistniania nowatorstwa; 1.7. o metodzie konstruowania metod heurystycznych; 2. Trening twórczości; 2.1. założenia treningu, czyli twórczość to także próba kształtowania przyszłości; 2.2. organizacja zajęć; 2.3. etapy ćwiczeń i ćwiczenia; 1 ) poznajmy się; 2 ) tworzymy grupę; 3 ) postrzegamy różnorodność świata, czyli trening wrażliwości; 4 ) próbujemy inaczej, czyli trening nowatorstwa; 5 ) oswajamy inność, czyli o doskonaleniu władz poznawczych; 6 ) rozwijamy intuicję, czyli o doskonaleniu władz poznawczych; 7 ) doskonalimy język - środek do rzeczywistości, czyli prototrening zaradności; 8 ) przezwyciężamy niedostatek środków; 9 ) osiągamy wartości, czyli trening właściwy; 10 ) dokonanie twórcze ma być określone, zakorzenione i przynosić owoce - trening skuteczności; 2.4. kształcenie trenerów; 3. Sprawdzian oryginalności i produktywności myślenia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39603, W.39602, W.39604 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39064 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39821, W.39808, W.39809 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9084 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38062, W.38061 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40821 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37778, W.37777 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40128, W.40129, W.40595 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9410, W.p9411 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38315, W.38200, W.38199, W.39401, W.38313, W.38885, W.39402, W.38314, W.38884 (9 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nauczyciela / red. Władysław Okoń, Bogdan Suchodolski ; T.7Ogólne podstawy wychowania ; Nr 8)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17286, W.17287, W.17288 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40719, W.40720 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37786, W.37784, W.38665, W.37783, W.37785, W.38666 (6 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40315, W.39779 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej