Rehabilitacja (med.)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(25)
Forma i typ
Książki
(24)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(24)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(25)
Autor
Hulek Aleksander
(3)
Knill Christopher
(2)
Piszczek Maria
(2)
Rottermund Jerzy
(2)
Affolter Folicie
(1)
Aouil Bassam
(1)
Baran Jolanta
(1)
Buczyńska Joanna
(1)
Chodkowska Maria
(1)
Dryżałowska Grażyna
(1)
Duliński Tomasz
(1)
Kaczmare Bogusława
(1)
Kirejczyk Kazimierz
(1)
Kosakowski Czesław
(1)
Kostera-Pruszczyk Anna
(1)
Kowalik Stanisław
(1)
Kowalska Gabriela
(1)
Krause Amadeusz
(1)
Lechowicz Anna
(1)
Meder Joanna
(1)
Olszewski Sławomir
(1)
Otrębski Wojciech
(1)
Paszkowicz Maria Agnieszka
(1)
Radwańska Anna
(1)
Ryniewicz Barbara
(1)
Sadowska Ludwika
(1)
Siemieniecki Bronisław
(1)
Sowa Józef
(1)
Wojciechowski Franciszek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(6)
1980 - 1989
(2)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Temat
Powieść polska
(1089)
Polska
(758)
Dziecko
(481)
Poezja polska
(461)
Literatura polska
(456)
Rehabilitacja (med.)
(-)
Opowiadanie polskie
(363)
Wychowanie
(277)
Nauczanie
(274)
nauczanie początkowe
(265)
dziecko
(247)
Język polski
(236)
Pedagogika
(227)
Dramat polski
(223)
język polski
(197)
Nauczanie początkowe
(186)
Pamiętniki polskie
(183)
Filozofia
(175)
Wychowanie w rodzinie
(160)
Sienkiewicz, Henryk
(145)
Psychologia
(143)
Szkolnictwo
(135)
Niepełnosprawni
(129)
Sztuka
(129)
Literatura młodzieżowa polska
(128)
Wychowanie przedszkolne
(128)
Nauczyciele
(126)
Pedagogika specjalna
(124)
Powieść francuska
(124)
Prus, Bolesław
(123)
Marksizm-leninizm
(115)
Matematyka
(115)
Żeromski, Stefan
(114)
Młodzież
(113)
matematyka
(113)
Literatura dziecięca polska
(110)
Mowa
(109)
Publicystyka polska
(109)
wychowanie
(107)
Rodzina
(103)
Powieść amerykańska
(100)
Powieść angielska
(98)
Dziecko niepełnosprawne
(93)
Literatura
(91)
Mickiewicz, Adam
(91)
nauczanie
(89)
Fizyka
(86)
Słowacki, Juliusz
(85)
literatura polska
(85)
Elektrotechnika
(84)
Osobowość
(83)
Wojna 1939-1945 r.
(83)
pedagogika
(83)
pisanie
(81)
Powieść rosyjska
(80)
Śląsk
(80)
Kultura
(79)
czytanie
(79)
nauczyciele
(79)
Muzyka
(78)
Historia
(77)
Oświata
(77)
Psychoterapia
(77)
Czytanie
(74)
Dziecko upośledzone umysłowo
(73)
Malarstwo polskie
(73)
nauczanie zintegrowane
(73)
Praca
(72)
Orzeszkowa, Eliza
(71)
Uczenie się
(71)
młodzież
(71)
Komputery
(70)
Powieść niemiecka
(70)
Religia
(70)
Gry i zabawy
(68)
Technika
(68)
Warszawa
(68)
Maszyny
(67)
Kraszewski, Józef Ignacy
(65)
Pisanie
(65)
Psychologia wychowawcza
(65)
Socjologia
(64)
Etyka
(63)
Gry edukacyjne
(63)
Młodzież szkolna
(63)
wychowanie w rodzinie
(63)
Gry i zabawy ruchowe
(62)
Lenin, Vladimir Il'i
(62)
Samochody
(62)
Biblioterapia
(61)
Nauka
(61)
Wojsko
(61)
Malarstwo
(59)
Stosunki interpersonalne
(59)
młodzież szkolna
(57)
Nauczanie historii
(56)
Psychologia rozwojowa
(55)
Literatura dziecięca
(54)
Psychologia społeczna
(53)
dziecko upośledzone umysłowo
(53)
szkolnictwo
(53)
Gatunek
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
25 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39450 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wprowadzenie; Część 1. Ogólne problemy rehabilitacji i integracji osób niepełnosprawnych: 1. Ossowski R.: Pomoc medyczna a psychologiczna w procesie leczenia i rehabilitacji; 2. Pilecka W.: Zasoby osobowości szansą kreatywnego rozwoju dziecka niepełnosprawnego; 3. Bondar W.: Specyficzne problemy integracji zawodowej i zatrudnienia absolwentów szkół specjalnych (w języku rosyjskim); 4. Fomiczowa L.: Operatywność intelektualna dzieci (w języku rosyjskim); 5. Sołtysiak T.: Sekty jako zagrożenia optymalnego rozwoju młodzieży sprawnej i niepełnosprawnej; 6. Komorska M.: Młodzież niepełnosprawna a realizacja aspiracji życiowych. Analiza socjologicznych pamiętników; 7. Aouil B.: Psychologiczna rehabilitacja dzieci z wadami słuchu a edukacyjna integracja - przegląd badań; 8. Nowak A.: Integracja Edukacyjna - szansą czy zagrożeniem rozwojuniepełnosprawnych; 9. Zaorska M.: Dziecko z równoczesnym uszkodzeniem słuchu i wzroku w szkole masowej - szanse i zagrożenia rozwoju; 10. Błeszyńska K.: Paradygmat rehabilitacyjny a poczucie tożsamości społecznej osób niepełnosprawnych; 11. Milewski S., Czaplewska E.: Człowiek niepełnosprawny w świadomości współczesnych Polaków; 12. Kasprzak E.: Poczucie jakości życia bezrobotnych osób niepełnosprawnych; 13. Bondar L.: Idea W. A. Suchomilińskiego a wychowanie dzieci niepełnosprawnych (w języku rosyjskim); Część 2. Specyficzne problemy poszczególnych grup osób niepełnosprawnych i możliwości ich rozwiązywania: 1. Kaczmarek B.: Rysunkowe wyobrażenie przedmiotów a nazywanie przez osoby z uszkodzeniami mózgu; 2. Dysarz Z.: Znaczenie kształtowania otwartej postawy komunikacyjnej dla rozwoju mowy u dzieci; 3. Szewczenko M.: Właściwości niektórych metod nauczania dzieci z zaburzeniami mowy (w języku rosyjskim); 4. Osik D.: Wdrażanie dzieci niewidomych do wypełniania obowiązków domowych - szansą na ich uspołecznienie; 5. Wawina L.: Udoskonalenie treści i organizacji procesu nauczania i wychowania dzieci niewidomych (w języku rosyjskim); 6. Korzon A., Sikorska J.: Szanse rozwoju młodzieży niesłyszącej - kształcenie na poziomie wyższym; 7. Pstrąg D.: Symptomy niedostosowania społecznego u młodzieży głuchej i niedosłyszącej; 8. Łucko E.: Wspólne potrzeby komunikowania się i poznania dzieci głuchych w systemie wychowania i nauczania (w języku rosyjskim); 9. Minczakiewicz E.: Dylematy życiowe w autopercepcji i samoocenie dorastającej młodzieży o obniżonej sprawności umysłowej; 10. Gasiulowa A.: Postrzeganie w rodzinie i wizja własnej choroby u dzieci ze schorzeniami nowotworowymi; 11. Basińska M., Kossakowska M., Liczmańska J.: Rozbieżność między "Ja" realnym a "Ja" idealnym a poczucie koherencji u osób chorych na stwardnienie rozsiane; 12. Janiszewska-Nieścioruk J.: Samoocena dzieci lekko niepełnosprawnych intelektualnie a stan ich społecznej integracji w środowisku rodzinnym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40267, W.40266, W.40712 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wprowadzenie; Część pierwsza. Osoba niepełnosprawna jako twórca i odbiorca kultury: 1. Cz. Kossakowski. Twórczość osób z niepełnosprawnością - wielość spojrzeń, wielość problemów; 2. R. Pichalski. Osoby niepełnosprawne jako twórcy i odbiorcy przekazów kulturalnych; 3. M. Czerwieńska. Poezja osób niewidzących - sens życia - autokreacja - autorewalidacja; 4. B. Szczepankowski. Niesłyszący twórcy kultury - wybitni malarze XIX i XX wieku; 5. U. Eckert. Ekspresja artystyczna osób z wadą słuchu; 6. U. Dębiska. " Wiedział, co zrobić ze swoim życiem ". Obecność chorych i niepełnosprawnych w kulturze; 7. J. Kuczyńska-Kwapisz, M. Paplińska. O twórczych kobietach radzących sobie z dysfunkcją wzroku; 8. M. Zaorska. Olga Skorochodowa - życie, twórczość, osiągnięcia osoby głuchoniewidomej; 9. U. Bartnikowska, M. Wójcie. Osoba niesłysząca jako twórca i odbiorca kultury; 10. L. Ippoldt. Osoba niepełnosprawna jako twórca i odbiorca tekstu literackiego; 11. M. Jałocha. Niepełnosprawny tancerz; 12. D. Baranowicz, G. Gunia. Zainteresowania kulturalne uczniów z upośledzeniem umysłowym; 13. A. Żyta. Aktywność kulturalna osób z głębszą niepełnosprawnością intelektualną; 14. T. Cierpiałowska. Uczestnictwo kulturalne studentów z niepełnosprawnością. Bariery korzystania z dóbr kultury; 15. J. Baran. Wzory osobowe w kulturze masowej a problemy wychowania uczniów niepełnosprawnych; 16. A. Grzebinoga. Czytelnictwo czasopism wśród młodzieży niesłyszącej; 17. K. Plutecka. Telewizja jako forma uczestnictwa uczniów z wadą słuchu w kulturze; 18. D. Sadownik. Rysunek dziecięcy sposobem przekazania emocji dziecka. Wpływ telewizji na odbiór i okazywanie reakcji agresywnych; 20. A. Borowski. Internet jako integracyjna przestrzeń kultury; 21. G. Gunia. Uczniowie niesłyszący jako twórcy i odbiorcy kultury fizycznej; Część druga. Nowe koncepcje upowszechniania kultury i nowe idee aktywności kulturalnej osób niepełnosprawnych: 1. J. Konarska. Rehabilitacyjny aspekt udziału osób niepełnosprawnychw tworzeniu dóbr kulturalnych; 2. M. Buchnat, M. Karpacka. Rozwijanie kompetencji osób niepełnosprawnych intelektualnie do odbierania i tworzenia kultury; 3. A. Korzon. Literatura piękna w rehabilitacji niesłyszących; 4. B. Szczupał. Biblioterapia i czytelnictwo jako forma uczestnictwa w kulturze i metoda terapii młodzieży niepełnosprawnej ruchowo; 5. E. M. Nieduziak. " Zabawa teatrem ", "praca teatrem " - o dwóch stronach terapeutycznej funkcji teatru; 6. E. Lubiąska. Aktywność plastyczna a rozwój wyobraźni dziecka niepełnosprawnego intelektualnie; 7. M. Zaborniak-Sobczak. Dziecko z wadą słuchu w świecie muzyki; 8. I. Dębicka. Indywidualna i grupowa muzykoterapia jako jedna z metod psychoterapii dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym; 9. A. Stawecka. Stymulowanie rozwoju dzieci niepełnosprawnych fizycznie w okresie późnego dzieciństwa przez percepcję dzieł sztuki XX wieku; 10. D. Kornaś. Działalność Drużyn " Nieprzetartego Szlaku " źródłem poznania tradycji, kultury i cywilizacji kraju; 11. E. Dyduch. Kształtowanie postaw dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną wobec kultury fizycznej; 12. M. Konarska, A. Zabiegaj. Student pedagogiki specjalnej - przyszły facylitator uczestnictwa osób z niepełnosprawnością w kulturze (?); 13. V. Zbyszewska. Sztuka i kultura bez barier na przykładzie organizacji społecznych w Austrii; 14. I. Jagoszewska. Rola organizacji głuchoniewidomych w tworzeniu szans uczestnictwa w kulturze; 15. S. Szczerba. Aktywność artystyczna osób niewidomych i niedowidzących na przykładzie działalności Krajowego Centrum Kultury Polskiego Związku Niewidomych w Kielcach; 16. A. Szczepaniak, Z. Szczepaniak. Osoba niepełnosprawna jako twórca i odbiorca kultury. Doświadczenia z pracy z młodzieżą niewidomąi słabowidzącą w SOSW przy ul. Tynieckiej w Krakowie; Część trzecia. Kulturowe konteksty niepełnosprawności: 1. W. Pilecka. Twórcza obecność osób niepełnosprawnych; 2. A. Rakowska. Osoba niepełnosprawna w zmieniającym się świecie kultury i komunikacji; 3. A. Żywczok. Jedność ludzkości w akcie kreacji - refleksje nad twórczą identycznością człowieka; 4. K. D. Rzedziecka. Niepełnosprawność jako krytyczne wydarzenie życiowe w doświadczeniu narratorów; 5. J. Wyczesany. Postawy osób z niepełnosprawnością intelektualną wobec życia; 6. P. Majewicz. Niepełnosprawność z perspektywy psychologii pozytywnej; 7. M. Wójtowicz. Osoba niepełnosprawna w świetle antropologii Fryderyka Nietschego; 8. I. Fornalik. Wizerunki osób niepełnosprawnych w mediach - media w percepcji niepełnosprawnych; 9. D. Kopeć. Rzecz o Minotaurze - osoba z niepełnosprawnością w literaturze współczesnej; 10. E. J. Zgolińska. Między groteską a metaforą - czyli starożytnych Egipcjan pojmowanie niepełnosprawności; 11. I. Lindyberg, R. Wódkiewicz. Kultura duchowa czy kultura duchowości (duchowość kultury) w dyskursie ezoterycznym? Pytanie o kontekst niepełnosprawności; 12. B. Oszustowicz. Wybrane aspekty religijności młodzieży gimnazjalnej z lekkim stopniem upośledzenia umysłowego; 13. M. Kościołek. Religijność osób z głębszą niepełnosprawnością intelektualną; 14. R. Ficek. Uśmiech niedokończony; 15. D. Krzemińska. Kod językowy i dyskurs osób z niepełnosprawnością intelektualną. O bytowaniu na pograniczu; Część czwarta. Edukacyjne i rehabilitacyjne konteksty niepełnosprawności; 1. J. Sowa. Aksjologiczne aspekty procesu rehabilitacji; 2. K. Parys. Dylematy dotyczące pomiaru zdolności twórczych uczniów z niepełnosprawnością intelektualną lekkiego stopnia; 3. M. Klaczak. Wspieranie elementarnych zdolności twórczych uczniów niedosłyszących; 4. K. Wanat-Żołądek. Oryginalność jako kryterium oceny zdolności twórczych uczniów z wadą słuchu; 5. M. Trojańska. Wpływ środowiska wychowawczego na zainteresowania i organizację czasu wolnego uczniów z niepełnosprawnością intelektualną (rozważania teoretyczne); 6. T. Oleńska-Pawlak. Rozwój osobisty - kontekst konstruowania wiedzy o sobie w pracy zespołowej nauczycieli klas integracyjnych; 7. B. Cytowska. Idea integracji edukacyjnej w realiach szkół gimnazjalnych; 8. I. Chrzanowska. Edukacja włączająca - nowa jakość? Czy dotąd byliśmy pedagogicznie zacofani?; 9. E. Kulczyka. Wczesna rewalidacja dzieci niesłyszących nowym wyzwaniem edukacyjnym w Polsce; 10. I. Michalak-Widera, K. Węsierska, B. Zipper-Malina. Wczesna stymulacja językowa dziecka o nieharmonijnym rozwoju drogą do świata kultury; 11. D. Wolska, A. Pisarek. Znaczenie stymulacji zmysłów w terapii dzieci z głęboką niepełnosprawnością; 12. D. Wolska, A. Wolski. Wpływ stereotypii i dyskomfortu sensorycznego na jakość społecznego funkcjonowania dziecka z autyzmem; 13. D. Orenburg. Przewlekłe zespoły bólowe jako forma niepełnosprawności? Dwie perspektywy; 14. A. Mikrut. Postawy wychowawcze rodziców a ich skłonność do zachowań krzywdzących wobec dzieci z niepełnosprawnością intelektualną; 15. J. Sikorki. Życie kulturalne rodziny a zasób słownictwa uczniów niepełnosprawnych intelektualnie (doniesienie z badań); 16. A. Kukułka. Dzieci i komputery - o plusach mówimy, a czy pamiętamy o zagrożeniach?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43381, W.43493, W.42361 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Słowo wstępne; 1. Eckert U.: Współczesne zadania pedagogiki specjalnej w Polsce; 2. Kosakowski Cz.: Kształcenie pedagogów specjalnych na tle przemian; 3. Ossowski R.: Problemy nauczania specjalnego zintegrowanego; 4. Witkowski T.: Psychospołeczne problemy osób niewidomych; 5. Gałkowski T.: Więź dziecka autystycznego z rodziną; 6. Braun-Gałkowska M.: Projekcyjny obraz siebie osób przeżywających poczucie osamotnienia; 7. Sękowski A.: Wybrane koncepcje teoretyczne postaw wobec osób niepełnosprawnych; 8. Chodkowska M.: Kulturowe uwarunkowania postaw wobec inwalidztwa oraz osób niepełnosprawnych. Ciągłość i możliwość zmiany; 9. Riabinin S.: Przyczyni do zapoznawania niewidomych z przyrodą; 10. Palak Z.: Właściwości samooceny uczniów niewidomych; 11. Pielecki A.: Spostrzeganie swoich właściwości fizycznych a zaburzenia w zachowaniu u dzieci niedowidzących; 12. Gindrich P.: Poziom rozwoju fizycznego sześcioletnich dzieci niedowidzących; 13. Wojnarska A.: Psychopedagogiczne aspekty funkcjonowania dzieci z zezem w sytuacjach frustracji; 14. Zubrzycka R.: Samorealizacja niewidomej i szczątkowo widzącej młodzieży oraz uwarunkowania tego procesu; 15. Sękowski T.: Adaptacja pracowników niewidomych do środowiska pracy; 16. Osik D.: Samorealizacja i funkcjonowanie osób niewidomych na studiach wyższych; 17. Stachyra J.: Kształtowanie się wybranych funkcji psychicznych u dzieci z wadą słuchu - w świetle badań; 18. Bartkowicz Z.: Kształcenie zdolności empatycznych u dzieci upośledzonych umysłowo - weryfikacja programu terapii pedagogicznej; 19. Pasternak E.: Stosunek uczniów upośledzonych umysłowo do szkoły specjalnej; 20. Tkaczyk G.: Postępowanie rehabilitacyjne w mózgowym porażeniu dziecięcym (studium indywidualnego przypadku); 21. Kwaśniewska G.: Problemy społeczno-zawodowe funkcjonowania młodzieży z uszkodzeniem rdzenia kręgowego; 22. Kawka J., Kazanowski Z.: Wykorzystanie ekspresji twórczej w pracy z osobami upośledzonymi umysłowo na przykładzie działalności świetlicy środowiskowej; 23. Kirenko J.: Człowiek niepełnosprawny i jego psychospołeczne funkcjonowanie - pytania wciąż otwarte; 24. Łęczycka J., Skrzetuska E.: XX - lecie Zakładu Psychologii Specjalnej w UMCS w Lublinie (1970-1990); 25. Prorok L.: Wspomnienie o Modeście Sękowskim; Wykaz publikacji profesor Zofii Sękowskiej; Wykaz rozpraw habilitacyjnych recenzowanych przez profesor Zofię Sękowską; Informacje o rozprawach doktorskich przygotowanych pod kierunkiem profesor Zofii Sękowskiej; Informacje o Autorach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37957 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42277 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41906, W.36651 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.36364 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40224 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści : Wstęp Część 1 Aspekty biologiczne Alina Midro Dialog genów ze środowiskiem w zespole Downa Stanisław Zajączek Zasady długoterminowej opieki lekarskiej u dorosłych pacjentów z zespołem Downa Joanna Rosińczuk-Tonderys Choroba Alzheimera a zespół Downa Część 2 Aspekty psychologiczne Ewa Zasępa Osoby z zespół Downa i demencją typu Alzheimera - psychologiczna perspektywa Dorota Danielewicz Zaburzenia psychiczne i zaburzenia zachowania u osób z zespołem Downa Radosław Piotrowicz Wyznaczniki dorosłości osób z zespołem Downa Elżbieta M. Minczakiewicz Poczucie tożsamości społecznej a perspektywy i plany życiowe dorosłych osób z zespołem Downa Ewa Pisula Rodzice wobec dorastania i dorosłości swoich dzieci z zespołem Downa Anna Dąbrowska Sprawowanie opieki nad dorastającym dzieckiem z zespołem Downa a stres i poczucie koherencji u rodziców Izabela Fornalik O tym co nieuniknione… - osoba z zespołem Downa a doświadczenie śmierci Część 3 Aspekty edukacyjne Anna Sobolewska Urodzeni trzy razy Bogusława B. Kaczmarek Umiejętności językowe i komunikacyjne dorosłych osób z zespołem Downa Beata Borowska-Beszta Przestrzeń lingwistyczna i metoda MII (Metoda Intymności i Interakcyjności) na tle narracji i pisania twórczego dorosłej kobiety z zespołem Downa Katarzyna, Krzysztof Lausch Wychowanie religijne dorosłych osób z zespołem Downa Izabela Fornalik Wspieranie rozwoju psychoseksualnego osób z zespołem Downa Leszek Ploch Aktywność twórcza skuteczną forma stymulacji osób z Zespołem Down Anna Zwierzchowska, Krystyna Gawlik Kultura fizyczna osób z zespołem Downa Mirella Michalewska-Pająk Dogoterapia dla osób dorosłych z zespołem Downa Część 4 Aspekty społeczno-zawodowe Urszula Jarecka Medialny obraz dorosłości osób z zespołem Downa Lidia Klaro-Celej Szkoły przysposabiające do pracy i zatrudnienie dla osób z zespołem Downa w stopniu umiarkowany, znacznym Bernadeta Szczupał Aktywizacja zawodowa i społeczna osób z zespołem Downa jako jedna z form przezwyciężania dyskryminacji w dostępie do rynku pracy Robert Śmigiel, Anna Szemplińska, Jarosław Andrzejczak Wspólnota zamieszkania Arka (L'Arche) miejscem doświadczenia dorosłości osób z zespołem Downa Marta Sałkowska System wsparcia dorosłych osób z zespołem Downa w Norwegii. Perspektywa matki CZEŚĆ V MÓJ BRAT, MOJA SIOSTRA Anna Ciesielska (Terentowicz) Dar od Krzysia Anna Zawada Urodzinowy telefon Anna Jarocka Brat i Ja Anna Majewska-Ernestowicz Moja młodsza siostra Aleksandra Jaryńska "Lala Ola i Pati z zespołem Downa”
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.44144 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42793 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42129, W.39568 (2 egz.)
Brak okładki
Audiobook
Kaseta
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. AV/T/34 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43292 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43231, W.43230 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(psychologia wobec współczesnościpomoc psychologiczna)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42814, W.42816, W.42815 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Model wsparcia chorych na dystrofię i ich rodzin / Gabriela Kowalska. - Żywiec : Wydawnictwo Żywia, 2013. - 186 s. : il. ; 24 cm + Poradnik dla chorych na dystrofię i ich rodzin : 32 s. : il.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43519 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41650, W.42795 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40834 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42317 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43300 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej