Chodkowska Maria
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Dostępność
dostępne
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Autor
Sienkiewicz Henryk
(140)
Prus Bolesław
(101)
Żeromski Stefan
(101)
Mickiewicz Adam
(92)
Orzeszkowa Eliza
(79)
Chodkowska Maria
(-)
Krzyżanowski Julian
(60)
Słowacki Juliusz
(59)
Suchodolski Bogdan
(58)
Kraszewski Józef Ignacy
(57)
Lenin Włodzimierz
(54)
Dąbrowska Maria
(50)
Okoń Wincenty
(50)
Lenin W. I
(48)
Bogdanowicz Marta
(45)
Kolberg Oskar. Dzieła wszystkie
(45)
Kolberg Oskar
(44)
Wyka Kazimierz
(44)
Kupisiewicz Czesław
(42)
Wyspiański Stanisław
(41)
Żeleński Tadeusz (Boy)
(39)
Markiewicz Henryk
(35)
Witwicki Władysław
(35)
Iwaszkiewicz Jarosław
(34)
Pigoń Stanisław
(34)
Śliwerski Bogusław
(34)
Kotarbiński Tadeusz
(33)
Pieter Józef
(32)
Rocławski Bronisław
(32)
Szekspir William
(32)
Fredro Aleksander
(30)
Nałkowska Zofia
(30)
Reymont Władysław St
(30)
Nowacki Tadeusz
(29)
Krasiński Zygmunt
(28)
Parandowski Jan
(28)
Szuman Stefan
(28)
Morcinek Gustaw
(27)
Sieroszewski Wacław
(27)
Conrad Joseph
(26)
Doroszewski Witold
(26)
Włodarski Ziemowit
(26)
Jałowiec Magdalena
(25)
Juszczyk Stanisław
(25)
Jastrun Mieczysław
(24)
Orkan Władysław
(24)
Wołoszynowa Lidia
(24)
Zapolska Gabriela
(24)
Brandys Kazimierz
(23)
Marks Karol
(23)
Prus Bolesław (Aleksander Głowacki)
(23)
Suchodolski Bodgan
(23)
Tuwim Julian
(23)
Korczak Janusz
(22)
Piszczek Maria
(22)
Zieliński Bronisław
(22)
Łobocki Mieczysław
(22)
Bunsch Karol
(21)
Kieniewicz Stefan
(21)
Kruszewski Krzysztof
(21)
Kujawa Ewa
(21)
Kurzyna Maria
(21)
Libera Zdzisław
(21)
Paszkowski Józef
(21)
Staff Leopold
(21)
Tatarkiewicz Władysław
(21)
Tomaszewski Tadeusz
(21)
Konopnicka Maria
(20)
Kozakiewicz Mikołaj
(20)
London Jack
(20)
Manteuffel Tadeusz
(20)
Minczakiewicz Elżbieta Maria
(20)
Szewczuk Włodzimierz
(20)
Wasilewska Wanda
(20)
Wyczesany Janina
(20)
Budzyk Kazimierz
(19)
Lem Stanisław
(19)
Molier
(19)
Pilecka Władysława
(19)
Szancer Jan Marcin
(19)
Żabiński Jan
(19)
Żukrowski Wojciech
(19)
Auderska Halina
(18)
Balzac [Honoré de]
(18)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(18)
Jakubowski Jan Zygmunt
(18)
Kallenbach Józef
(18)
Kasprowicz Jan
(18)
Kurdybacha Łukasz
(18)
Matuszewski Ryszard
(18)
Norwid Cyprian Kamil
(18)
Semadeni Zbigniew
(18)
Skorupka Stanisław
(18)
Stankowski Adam
(18)
Szewczyk Wilhelm
(18)
Andrzejewski Jerzy
(17)
Arnold Stanisław
(17)
Baley Stefan
(17)
Bleja-Sosna Barbara
(17)
Górski Konrad
(17)
Jasienica Paweł
(17)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(5)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Pedagogika specjalna
(3)
Drama (pedagog.)
(1)
Dziecko upośledzone
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Niepełnosprawni umysłowo
(1)
Pamiętniki polskie
(1)
Porażenie mózgowe dziecięce
(1)
Rehabilitacja (med.)
(1)
Sękowska, Zofia
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Słowo wstępne; 1. Eckert U.: Współczesne zadania pedagogiki specjalnej w Polsce; 2. Kosakowski Cz.: Kształcenie pedagogów specjalnych na tle przemian; 3. Ossowski R.: Problemy nauczania specjalnego zintegrowanego; 4. Witkowski T.: Psychospołeczne problemy osób niewidomych; 5. Gałkowski T.: Więź dziecka autystycznego z rodziną; 6. Braun-Gałkowska M.: Projekcyjny obraz siebie osób przeżywających poczucie osamotnienia; 7. Sękowski A.: Wybrane koncepcje teoretyczne postaw wobec osób niepełnosprawnych; 8. Chodkowska M.: Kulturowe uwarunkowania postaw wobec inwalidztwa oraz osób niepełnosprawnych. Ciągłość i możliwość zmiany; 9. Riabinin S.: Przyczyni do zapoznawania niewidomych z przyrodą; 10. Palak Z.: Właściwości samooceny uczniów niewidomych; 11. Pielecki A.: Spostrzeganie swoich właściwości fizycznych a zaburzenia w zachowaniu u dzieci niedowidzących; 12. Gindrich P.: Poziom rozwoju fizycznego sześcioletnich dzieci niedowidzących; 13. Wojnarska A.: Psychopedagogiczne aspekty funkcjonowania dzieci z zezem w sytuacjach frustracji; 14. Zubrzycka R.: Samorealizacja niewidomej i szczątkowo widzącej młodzieży oraz uwarunkowania tego procesu; 15. Sękowski T.: Adaptacja pracowników niewidomych do środowiska pracy; 16. Osik D.: Samorealizacja i funkcjonowanie osób niewidomych na studiach wyższych; 17. Stachyra J.: Kształtowanie się wybranych funkcji psychicznych u dzieci z wadą słuchu - w świetle badań; 18. Bartkowicz Z.: Kształcenie zdolności empatycznych u dzieci upośledzonych umysłowo - weryfikacja programu terapii pedagogicznej; 19. Pasternak E.: Stosunek uczniów upośledzonych umysłowo do szkoły specjalnej; 20. Tkaczyk G.: Postępowanie rehabilitacyjne w mózgowym porażeniu dziecięcym (studium indywidualnego przypadku); 21. Kwaśniewska G.: Problemy społeczno-zawodowe funkcjonowania młodzieży z uszkodzeniem rdzenia kręgowego; 22. Kawka J., Kazanowski Z.: Wykorzystanie ekspresji twórczej w pracy z osobami upośledzonymi umysłowo na przykładzie działalności świetlicy środowiskowej; 23. Kirenko J.: Człowiek niepełnosprawny i jego psychospołeczne funkcjonowanie - pytania wciąż otwarte; 24. Łęczycka J., Skrzetuska E.: XX - lecie Zakładu Psychologii Specjalnej w UMCS w Lublinie (1970-1990); 25. Prorok L.: Wspomnienie o Modeście Sękowskim; Wykaz publikacji profesor Zofii Sękowskiej; Wykaz rozpraw habilitacyjnych recenzowanych przez profesor Zofię Sękowską; Informacje o rozprawach doktorskich przygotowanych pod kierunkiem profesor Zofii Sękowskiej; Informacje o Autorach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37957 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Słowo wstępne; Część 1. Wewnętrzne uwarunkowania funkcjonalności rodzin wychowujących dzieci z ograniczeniami sprawności fizycznej bądź umysłowej: 1. Sękowska Z.: Znaczenie rodziny w rewalidacji dziecka niepełnosprawnego; 2. Pilecka W.: Choroba przewlekła dziecka, jego rozwój i interakcje rodzinne - model transakcyjny; 3. Rola J.: Niepełnosprawność dziecka jako czynniki ryzyka depresji u matki - uwarunkowania osobowe i środowiskowe; 4. Kozubska A.: Realizacja funkcji opiekuńczo-wychowawczej przez rodzinę z dzieckiem upośledzonym umysłowo w stopniu lekkim; 5. Minczakiewicz E.: Dziecko upośledzone umysłowo i jego pozycja w rodzinie; 6. Kornas-Biela D.: Retrospektywny obraz własnej sytuacji życiowej rodziców i ich stosunku do dziecka z upośledzeniem umysłowym; 7. Olszak A.: Rola rodziny w życiu dziecka głębiej upośledzonego umysłowo; 8. Łaś H.: Udział ojców w rewalidacji dziecka upośledzonego umysłowo w stopniu lekkim; 9. Łęczycka J., Bracha A.: Efekty terapii rodzinnej dziecka autystycznego; 10. Pilecki A.: Wiedza o starości i stosunek do osób starych dzieci lekko upośledzonych umysłowo; 11. Tkaczyk G.: Nauka czytania metodą Domana ze szczególnym uwzględnieniem roli rodziców; 12. Karwowska M., Sudar-Malukiewicz J.: Rodzinne uwarunkowania umieszczeń dzieci upośledzonych w internacie Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Pile; 13. Kawka J., Kazanowski.: Postawy wychowawcze rodziców z inwalidztwem wzroku. Komunikat z badań; 14. Palak Z.: Percepcja rodziców przez młodzież niewidomą; 15. Skrzetuska E., Pilecki A.: Rola rodziców w przygotowaniu dziecka niedowidzącego do szkoły; 16. Osik D.: Więzi uczuciowe w rodzinach dzieci niedowidzących; 17. Zubrzycka R., Szymczyk K.: Samorealizacja niewidomej i szczątkowowidzącej młodzieży a wychowanie w rodzinie; 18. Gindrich P.: Różnice w stanie zdrowia sześcioletnich dzieci niedowidzących i widzących wychowywanych w rodzinach miejskich i wiejskich; 19. Wojnarska A.: Poczucie kontroli dzieci z zezem; 20. Gunia G.: Wpływ postaw rodzicielskich na proces adaptacji dzieci z wadą słuchu do warunków szkoły; 21. Kirenko J.: Psychospołeczne wyznaczniki rehabilitacji domowej młodych osób z ciężkim inwalidztwem narządu ruchu; Część 2. Środowiskowe i instytucjonalne wspomaganie rodzin wychowujących niepełnosprawne dzieci. Potrzeby i stan faktyczny: 22. Borzyszkowska H.: Izolacja społeczna rodzin dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim; 23. Wojciechowski A.: Odrzucony niepełnosprawny, odrzucona rodzina; 24. Sołtysiak T., Łabuć-Kryska I., Budrewicz I.: Postawy młodzieży szkół ponadpodstawowych wyrażana w opiniach i poglądach wobec dzieci odbiegających od normy; 25. Ossowski R.: Szkoła uspołeczniona a sytuacja dziecka niepełnosprawnego w rodzinie i szkole; 26. Kwaśniewska G.: Zaniedbania diagnostyczne i terapeutyczne wobec dzieci z grup podwyższonego ryzyka; 27. Pilecki J., Kościółek M., Gruntkowski Z.: Czynniki determinujące postawy nauczycieli wobec integracji szkolnej dzieci specjalnej troski; 28. Pasternak E.: Interakcje pomiędzy rodziną dziecka upośledzonego umysłowo a placówkami specjalnymi i ich znaczenie w procesie rewalidacji; 29. Walczak G.: Czynniki warunkujące wczesną rehabilitację dzieci słabowidzących z udziałem rodziny; 30. Nowak S.: Hipoterapia w programie rewalidacji dzieci głuchoniewidomych; 31. Targańska J.: Intensyfikacja procesu rehabilitacji dziecka upośledzonego umysłowo w aspekcie współpracy z jego rodziną; 32. Bartkowicz Z.: Konfliktowość upośledzonych umysłowo jako przedmiot oddziaływań terapeutycznych; 33. Markiewicz K.: Znaczenie pokonywania kryzysu w terapii rodziny dziecka autystycznego; 34. Lizoń-Szłapowska D., Kucyper K., Dziuba D.: Stan informacji na temat rehabilitacji i socjalizacji dzieci niepełnosprawnych a oczekiwania rodziców ( doniesienie z badań ); 35. Maurer A.: Problemy rodziców dzieci o różnych specyficznych potrzebach rozwojowych i sposoby radzenia sobie z nimi - implikacje dla poradnictwa rodzinnego; 36. Zuberek-Moskal U.: Rodzina w sytuacji zagrożenia śmiercią dziecka; 37. Gennep van A.: Opieka nad osobami upośledzonymi umysłowo w Holandii; 38. Kawczyńska-Butrym Z.: Pomoc dzieciom niepełnosprawnym i ich rodzinom; 39. Chodkowska M.: Funkcje metody pamiętnikarskiej w zwiększaniu efektywności rehabilitacji i integracji osób niepełnosprawnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38681, W.38678, W.38677, W.38680, W.38679 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Słowo wstępne; Rozdział 1. Społeczno-prawne i psychologiczne problemy pedagogiki specjalnej; Roman Ossowski. Społeczno-prawne uwarunkowania efektywności procesu rehabilitacji; Maria Chodkowska. Socjopedagogika specjalna - założenia i kierunki badań; Irena Machaj. Kolektywne uwarunkowania tożsamości społecznej niepełnosprawnych; Hanna Żuraw. Perspektywa antropologiczna w studiach nad ludźmi niepełnosprawnymi; Krystyna Błeszyńska. Semantyka niepełnosprawności - rola języka w kształtowaniu sytuacji osób niepełnosprawnych; Tadeusz Witkowski. Podmiotowość osób niepełnosprawnych w przezwyciężaniu problemów psychospołecznych; Janusz Kirenko. Wsparcie społeczne osób niepełnosprawnych; Ena Elsey. Sytuacja ekonomiczna ludzi niepełnosprawnych w Wielkiej Brytanii; Zdzisław Bartkowicz. Inspiracje psychoterapeutyczne w pedagogice resocjalizacyjnej; Tadeusz Majewski. Związek tyflopedagogiki z innymi dyscyplinami naukowymi; Anna Nowak, Maria Flanczewska. Prawne podstawy kształcenia specjalnego w ustawodawstwie polskim; Rozdział 2. Założenia systemów kształcenia specjalnego i integracyjnego; Zofia Palak. By zwiększyć szanse integracji społecznej osób niewidomych i słabowidzących; Małgorzata Trojańska. Wychowanie ku wartościom w szkole specjalnej; Alicja Kozubska. Wychowanie do dialogu zadaniem edukacji prointegracyjnej; Grażyna Tkaczyk. Charakterystyka systemu kształcenia specjalnego w Polsce; Ewa Klesza. Edukacja prointegracyjna w Polsce i USA; Anna Zamkowska. Organizacja i formy kształcenia integracyjnego stosowane w wybranych krajach; Edward Pasternak. Doświadczenie i refleksje dotyczące przygotowania studentów pedagogiki specjalnej do pracy z dzieckiem upośledzonym umysłowo w szkole specjalnej; Alicja Olszak. Doskonalenie zawodowe nauczycieli szkół specjalnych w świetle badań empirycznych; Tamara Zacharuk, Halina Natora, Beata Harań. Kształcenie pedagogów do zadań edukacji prointegracyjnej; Beata Jachimczak. Rozmiary nauczania indywidualnego i integracyjnego na przykładzie Łodzi oraz jego rola we wspomaganiu dziecka z trudnościami rozwojowymi i wychowawczymi w edukacji szkolnej; Rozdział 3. Praktyczne problemy wychowania i nauczania dzieci niepełnosprawnych w szkołach integracyjnych i specjalnych; Halina Skuła-Kwaśniewicz. Oferta socjologii dla kształcenia nauczycieli do zadań edukacji prointegracyjnej; Aniela Korzon. Podstawowe problemy przygotowania zawodowego nauczyciela do zadań edukacji integracyjnej uczniów z wadą słuchu; Izabela Bieńkowska. Integracja dzieci z lekkim upośledzeniem umysłowym w szkole powszechnej; Maria Grądziel. Wiedza na temat upośledzenia umysłowego i stosunek do osób upośledzonych uczniów szkół masowych integracyjnych; Paweł Lis. Wiedza rodziców dzieci uczęszczających do przedszkola integracyjnego o integracji oraz ich stosunek do idei wychowania integracyjnego; Rozdział 4. Środowiskowe uwarunkowania etiologii i terapii zaburzeń rozwoju i zachowania dziecka; Mieczysław Radochoński. System rodzinny a rozwój zaburzeń zachowania u dzieci; Renata Zubrzycka. Psychospołeczne aspekty astmy oskrzelowej u dzieci; Beata Mazur. Problemy wychowawcze sprawiane w rodzinie przez dzieci upośledzone umysłowo w stopniu lekkim i w normie intelektualnej - analiza porównawcza; Piotr Gindrich, Janusz Kirenko. Postawy rodzicielskie a trudności wychowawcze uczniów z mózgowym porażeniem dziecięcym uczęszczających do szkół masowych; Monika Parchomiuk. Samodzielność życiowa dzieci głębiej upośledzonych umysłowo wychowujących się w domu rodzinnym i w internacie; Grażyna Troczyńska, Wioleta Bryniewicz-Żerebiło. Wsparcie społeczne młodzieży z rodzin patologicznych. Funkcjonowanie Ogniska św. Brata Alberta w Szczecinie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40277, W.40275, W.40276, W.40274, W.40273, W.40211 (6 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Słowo wstępne; I. M. Chodkowska: Być matką dziecka z porażeniem mózgowym; 1. Co to jest dziecięce porażenie mózgowe?; 2. Jak rozpoznać objawy dziecięcego porażenia mózgowego; 3. Dlaczego wczesne rozpoznanie dziecięcego porażenia mózgowego jest bardzo ważne?; 4. Droga od diagnozy do rozpoczęcia działań leczniczo-rehabilitacyjnych; 5. Czynności w roli matki dziecka z porażeniem mózgowym; 6. Psychiczne obciążenia roli matki dziecka z porażeniem mózgowym; 7. Wspomaganie roli matki dziecka z porażeniem mózgowym przez zdrowych członków rodziny; 8. Bariery na drodze prowadzącej do integracji dziecka; 9. Problemy edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej; 10. Rola matki w przygotowaniu dziecka z porażeniem mózgowym do integracji; 11. Dziecięce porażenie mózgowe - życiowa klęska czy szczególne wyzwanie dla matki?; II. Pamiętniki: 1. Miłość inna, ale równie ważna i wielka; 2. Zosia da się lubić, trzeba tylko znaleźć dla niej drogę; 3. Trudno było przełamać opór i powiedzieć, że mała jest chora; 4. Nie dopuszczam do siebie myśli, że mogłoby jej nie być; 5. Nie czuję się osamotniona w walce o syna; 6. Zrozumiałam, że przegrałam; 7. Będę walczyć do końca moich dni; 8. Dla mnie to wielki dramat, dla innych - trochę śmiechu; 9. Tego nie da się opisać słowanmi, to się tylko czuje!; 10. Boję się myśleć, co będzie dalej; 11. Choroba małej, to choroba nas wszystkich; 12. Czy happy end?; 13. Może pokolenie mojego synka będzie już bardziej ludzkie; 14. Nie wiem, jak długo, ale wiem, że warto!; 15. Chciałabym zbudować D O M... niech zamieszka w nim ŚWIATŁO i miłość człowieka niech wejdzie; 16. Czy polityka społeczna w swoim programie nieprzewiduje chorych?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38772, W.38713, W.38773, W.38714 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wprowadzenie; Droga naukowo-badawcza dr Grażyny Tkaczyk; Wykaz osiągnięć w pracy naukowej dr Grażyny Tkaczyk; 1. Memorabilia: 1. Czesław Kossakowski. Zatrzymane w pamięci; 2. Marzenna Zaorska. Od sercaů; Rozdział I. Teoretyczne założenia wspierania rozwoju Osób z upośledzeniem umysłowym: 3. Maria Chodkowska. Drogi do integracji osób z upośledzeniem umysłowym; 4. Władysław Dykcik. Wielowymiarowość, wielokontekstowość niepełnosprawności intelektualnej jako problem społeczno-kulturowy podstawą etosu nowoczesnej edukacji osób upośledzonych na każdym etapie życiowej normalizacji; 5. Marzenna Zaorska. Osoba głuchoniewidoma niepełnosprawna intelektualnie we współczesnej rzeczywistości edukacyjnej i społecznej; 6. Renata Zubrzycka. Człowiek głębiej upośledzony umysłowo jako wartość zagrożona; Rozdział II. Osobowościowe i rodzinne konteksty upośledzenia umysłowego: 1. Janusz Kirenko. Psychospołeczne korelaty wyuczonej bezradności osób z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim; 2. Zofia Palak. Percepcja własnej sytuacji a funkcjonowanie w rolach społecznych młodzieży z lekkim upośledzeniem umysłowym; 2. Beata Szabała. Radzenie sobie ze stresem przez młodzież z lekkim upośledzeniem umysłowym; 3. Katarzyna Ćwirynkało. Autorewalidacja osób z lekką niepełnosprawnością intelektualną; 4. Agnieszka Żywanowska. Czynniki środowiska rodzinnego a zachowanie agresywne osób niepełnosprawnych intelektualnie; 5. Katarzyna Bielińska. Psychospołeczne funkcjonowanie matek z rodzin wychowujących dziecko z upośledzeniem umysłowym - studia przypadków; 6. Grażyna Kwaśniewska. A gdy już dorosną - refleksje i doświadczenia matek dorosłych dzieci z niepełnosprawnością intelektualną; Rozdział III. Edukacja i rehabilitacja osób z upośledzeniem umysłowym: 1. Anna Zamkowska. Szkolnictwo specjalne w roli tradycyjnej i nowej; 2. Zenon Gajdzica Reguły kształcenia w procesie edukacji integracyjnej uczniów z upośledzeniem umysłowym; 3. Ewelina Jutrzyna. Wybrane wątki kształcenia uczniów upośledzonych umysłowo; 4. Danuta Osik-Chudowolska. Wybrane aspekty edukacji integracyjnej uczniów upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim; 5. Ewa Skrzetuska. Zajęcia rewalidacyjne dla dzieci z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim uczących się w integracji; 6. Aleksandra Mach. Ekspresja plastyczna dziecka niepełnosprawnego intelektualnie jako obszar i źródło oddziaływań edukacyjnych i terapeutycznych; 7. Janina Wyczesany. Rola pracy w rehabilitacji zawodowej osób z niepełnosprawnością umysłową; Rozdział IV. Osoba upośledzona umysłowo w percepcji i kontaktach społecznych: 1. Zdzisław Kazanowski. Rozwijanie integracji rówieśniczej uczniów upośledzonych umysłowo w środowisku klasy szkolnej; 2. Andrzej Pielecki, Iwona Sikor. Modyfikowanie postaw gimnazjalistów wobec osób z niepełnosprawnością intelektualną; 3. Stanisława Byra. Prototypowość w kategoryzacji społecznej osób upośledzonych umysłowo; 4. Monika Parchomiuk. Prawo osób z niepełnosprawnością intelektualną do samostanowienia. Analiza instytucji ubezwłasnowolnienia w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43416 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40030, W.40031, W.40432 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43228 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej