Dziecko upośledzone
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(30)
Forma i typ
Książki
(25)
Audiobooki
(4)
Pliki i bazy danych
(1)
Dostępność
dostępne
(25)
nieokreślona
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(30)
Autor
Piszczek Maria
(6)
Knill Christopher
(5)
Lewandowska Kinga
(3)
Mihilewicz Stanisława
(3)
Grochmal-Bach Bożena
(2)
Buczyńska Joanna
(1)
Chodkowska Maria
(1)
Dykcik Władysław
(1)
Haring Norris G
(1)
Huszcz Mirosław
(1)
Kościelska Małgorzata
(1)
Leppert Leon
(1)
Michalik Mirosław
(1)
Minczakiewicz Elżbieta Maria
(1)
Młynarska Małgorzata
(1)
Olechnowicz Hanna
(1)
Osik Danuta
(1)
Pach Daniel
(1)
Palak Zofia
(1)
Rola Jarosław
(1)
Rozenbajgier Małgorzata
(1)
Samaluk Andrzej
(1)
Schiefelbusch Richard L
(1)
Siemieniecki Bronisław
(1)
Smereka Tomasz
(1)
Szabelski Wojtek
(1)
Tuleya Arleta
(1)
Twardowski Andrzej
(1)
Wojnarska Anna
(1)
Zalewska Marina
(1)
Zasępa Ewa
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(20)
1990 - 1999
(9)
1980 - 1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Temat
Powieść polska
(1089)
Polska
(758)
Dziecko
(481)
Poezja polska
(461)
Literatura polska
(456)
Dziecko upośledzone
(-)
Opowiadanie polskie
(363)
Wychowanie
(277)
Nauczanie
(274)
nauczanie początkowe
(265)
dziecko
(247)
Język polski
(236)
Pedagogika
(227)
Dramat polski
(223)
język polski
(197)
Nauczanie początkowe
(186)
Pamiętniki polskie
(183)
Filozofia
(175)
Wychowanie w rodzinie
(160)
Sienkiewicz, Henryk
(145)
Psychologia
(143)
Szkolnictwo
(135)
Niepełnosprawni
(129)
Sztuka
(129)
Literatura młodzieżowa polska
(128)
Wychowanie przedszkolne
(128)
Nauczyciele
(126)
Pedagogika specjalna
(124)
Powieść francuska
(124)
Prus, Bolesław
(123)
Marksizm-leninizm
(115)
Matematyka
(115)
Żeromski, Stefan
(114)
Młodzież
(113)
matematyka
(113)
Literatura dziecięca polska
(110)
Mowa
(109)
Publicystyka polska
(109)
wychowanie
(107)
Rodzina
(103)
Powieść amerykańska
(100)
Powieść angielska
(98)
Dziecko niepełnosprawne
(93)
Literatura
(91)
Mickiewicz, Adam
(91)
nauczanie
(89)
Fizyka
(86)
Słowacki, Juliusz
(85)
literatura polska
(85)
Elektrotechnika
(84)
Osobowość
(83)
Wojna 1939-1945 r.
(83)
pedagogika
(83)
pisanie
(81)
Powieść rosyjska
(80)
Śląsk
(80)
Kultura
(79)
czytanie
(79)
nauczyciele
(79)
Muzyka
(78)
Historia
(77)
Oświata
(77)
Psychoterapia
(77)
Czytanie
(74)
Dziecko upośledzone umysłowo
(73)
Malarstwo polskie
(73)
nauczanie zintegrowane
(73)
Praca
(72)
Orzeszkowa, Eliza
(71)
Uczenie się
(71)
młodzież
(71)
Komputery
(70)
Powieść niemiecka
(70)
Religia
(70)
Gry i zabawy
(68)
Technika
(68)
Warszawa
(68)
Maszyny
(67)
Kraszewski, Józef Ignacy
(65)
Pisanie
(65)
Psychologia wychowawcza
(65)
Socjologia
(64)
Etyka
(63)
Gry edukacyjne
(63)
Młodzież szkolna
(63)
wychowanie w rodzinie
(63)
Gry i zabawy ruchowe
(62)
Lenin, Vladimir Il'i
(62)
Samochody
(62)
Biblioterapia
(61)
Nauka
(61)
Wojsko
(61)
Malarstwo
(59)
Stosunki interpersonalne
(59)
młodzież szkolna
(57)
Nauczanie historii
(56)
Psychologia rozwojowa
(55)
Literatura dziecięca
(54)
Psychologia społeczna
(53)
dziecko upośledzone umysłowo
(53)
szkolnictwo
(53)
30 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Słowo wstępne; Część 1. Wewnętrzne uwarunkowania funkcjonalności rodzin wychowujących dzieci z ograniczeniami sprawności fizycznej bądź umysłowej: 1. Sękowska Z.: Znaczenie rodziny w rewalidacji dziecka niepełnosprawnego; 2. Pilecka W.: Choroba przewlekła dziecka, jego rozwój i interakcje rodzinne - model transakcyjny; 3. Rola J.: Niepełnosprawność dziecka jako czynniki ryzyka depresji u matki - uwarunkowania osobowe i środowiskowe; 4. Kozubska A.: Realizacja funkcji opiekuńczo-wychowawczej przez rodzinę z dzieckiem upośledzonym umysłowo w stopniu lekkim; 5. Minczakiewicz E.: Dziecko upośledzone umysłowo i jego pozycja w rodzinie; 6. Kornas-Biela D.: Retrospektywny obraz własnej sytuacji życiowej rodziców i ich stosunku do dziecka z upośledzeniem umysłowym; 7. Olszak A.: Rola rodziny w życiu dziecka głębiej upośledzonego umysłowo; 8. Łaś H.: Udział ojców w rewalidacji dziecka upośledzonego umysłowo w stopniu lekkim; 9. Łęczycka J., Bracha A.: Efekty terapii rodzinnej dziecka autystycznego; 10. Pilecki A.: Wiedza o starości i stosunek do osób starych dzieci lekko upośledzonych umysłowo; 11. Tkaczyk G.: Nauka czytania metodą Domana ze szczególnym uwzględnieniem roli rodziców; 12. Karwowska M., Sudar-Malukiewicz J.: Rodzinne uwarunkowania umieszczeń dzieci upośledzonych w internacie Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Pile; 13. Kawka J., Kazanowski.: Postawy wychowawcze rodziców z inwalidztwem wzroku. Komunikat z badań; 14. Palak Z.: Percepcja rodziców przez młodzież niewidomą; 15. Skrzetuska E., Pilecki A.: Rola rodziców w przygotowaniu dziecka niedowidzącego do szkoły; 16. Osik D.: Więzi uczuciowe w rodzinach dzieci niedowidzących; 17. Zubrzycka R., Szymczyk K.: Samorealizacja niewidomej i szczątkowowidzącej młodzieży a wychowanie w rodzinie; 18. Gindrich P.: Różnice w stanie zdrowia sześcioletnich dzieci niedowidzących i widzących wychowywanych w rodzinach miejskich i wiejskich; 19. Wojnarska A.: Poczucie kontroli dzieci z zezem; 20. Gunia G.: Wpływ postaw rodzicielskich na proces adaptacji dzieci z wadą słuchu do warunków szkoły; 21. Kirenko J.: Psychospołeczne wyznaczniki rehabilitacji domowej młodych osób z ciężkim inwalidztwem narządu ruchu; Część 2. Środowiskowe i instytucjonalne wspomaganie rodzin wychowujących niepełnosprawne dzieci. Potrzeby i stan faktyczny: 22. Borzyszkowska H.: Izolacja społeczna rodzin dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim; 23. Wojciechowski A.: Odrzucony niepełnosprawny, odrzucona rodzina; 24. Sołtysiak T., Łabuć-Kryska I., Budrewicz I.: Postawy młodzieży szkół ponadpodstawowych wyrażana w opiniach i poglądach wobec dzieci odbiegających od normy; 25. Ossowski R.: Szkoła uspołeczniona a sytuacja dziecka niepełnosprawnego w rodzinie i szkole; 26. Kwaśniewska G.: Zaniedbania diagnostyczne i terapeutyczne wobec dzieci z grup podwyższonego ryzyka; 27. Pilecki J., Kościółek M., Gruntkowski Z.: Czynniki determinujące postawy nauczycieli wobec integracji szkolnej dzieci specjalnej troski; 28. Pasternak E.: Interakcje pomiędzy rodziną dziecka upośledzonego umysłowo a placówkami specjalnymi i ich znaczenie w procesie rewalidacji; 29. Walczak G.: Czynniki warunkujące wczesną rehabilitację dzieci słabowidzących z udziałem rodziny; 30. Nowak S.: Hipoterapia w programie rewalidacji dzieci głuchoniewidomych; 31. Targańska J.: Intensyfikacja procesu rehabilitacji dziecka upośledzonego umysłowo w aspekcie współpracy z jego rodziną; 32. Bartkowicz Z.: Konfliktowość upośledzonych umysłowo jako przedmiot oddziaływań terapeutycznych; 33. Markiewicz K.: Znaczenie pokonywania kryzysu w terapii rodziny dziecka autystycznego; 34. Lizoń-Szłapowska D., Kucyper K., Dziuba D.: Stan informacji na temat rehabilitacji i socjalizacji dzieci niepełnosprawnych a oczekiwania rodziców ( doniesienie z badań ); 35. Maurer A.: Problemy rodziców dzieci o różnych specyficznych potrzebach rozwojowych i sposoby radzenia sobie z nimi - implikacje dla poradnictwa rodzinnego; 36. Zuberek-Moskal U.: Rodzina w sytuacji zagrożenia śmiercią dziecka; 37. Gennep van A.: Opieka nad osobami upośledzonymi umysłowo w Holandii; 38. Kawczyńska-Butrym Z.: Pomoc dzieciom niepełnosprawnym i ich rodzinom; 39. Chodkowska M.: Funkcje metody pamiętnikarskiej w zwiększaniu efektywności rehabilitacji i integracji osób niepełnosprawnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38681, W.38678, W.38677, W.38680, W.38679 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Płyta CD: Wspomaganie rozwoju i rehabilitacji dzieci z genetycznie uwarunkowanymi zespołami zaburzeń
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41593 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41400 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wprowadzenie; 1. Cele rewalidacji; 2. Logoteoria i logoterapia jako działanie twórcze; 3. Wychowanie a psychoterapia; 4. Trening kreatywności; 5. Adaptacja człowieka do sytuacji i do środowiska; 6. Znaczenie rewalidacji na różnych poziomach adaptacji; 7. " Wzmacnianie " zdrowia dzieci i młodzieży; Zakończenie; Bibliografia; Aneks ( Załącznik 1: Model liniowy regresji wielokrotnej dotyczący poziomu adaptacji u młodzieży studiującej; Załącznik 2: Tabele danych i analiza statystyczna dzieci z chorobami układu oddechowego )
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40533, W.40664, W.40665, W.40602 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.31304, W.41904 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41072 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42129, W.39568 (2 egz.)
Brak okładki
Audiobook
Kaseta
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. AV/T/34 (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
Kaseta
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. AV/T/35 (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
Kaseta
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. AV/T/36 (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
Kaseta
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. AV/T/37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42349 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42132 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41073 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
DVD
W koszyku
Materiał niniejszej płyty jest uzupełnieniem książki Kingi Lewandowskiej pt. "Muzykoterapia dziecięca"
Czas trwania: 1:30:32
Streszczenie: Warsztat 1 (38 min.):
Streszczenie: 1. Prezentacja instrumentów perkusyjnych;
Streszczenie: 2. Śpiewne powitanie muzyczne;
Streszczenie: 3. Słuchanie muzyki medytacyjnej;
Streszczenie: 4. Improwizacje muzyczno-ruchowe
Streszczenie: 5. Swobodne akompaniowanie do muzyki;
Streszczenie: 6. Improwizowane dyrygowanie zespołem perkusyjnym. Gra muzyczna pt. " Muzyka u zegarmistrza ". Leczenie pieśnią;
Streszczenie: Warsztat 2 (52 min.):
Streszczenie: 1. Prezentacja instrumentów perkusyjnych. Powitanie rytmiczne - tworzenie gestodźwięków;
Streszczenie: 2. Improwizowanie kroków w ciszy. Tworzenie akompaniamentu rytmicznego;
Streszczenie: 3. Układy muzyczno-ruchowe do muzyki dziecięcej;
Streszczenie: 4. Zespołowe prezentacje opracowanych układów;
Streszczenie: 5. Gra muzyczna pt. " Muzyka u zegarmistrza ";
Streszczenie: 6. Nauka improwizowanego dyrygowania;
Streszczenie: 7. Słuchanie odgłosów natury;
Streszczenie: 8. Improwizacja instrumentalna pod kierunkiem dyrygenta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. AV/CD/131 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, ISSN 0239-6025 ; Nr 439)
Streszczenie: Wprowadzenie; Rozdział 1. Definicje językowo-kulturowe; 1. Leksykalne definicje pojęć; 1.1. Leksykalne definicje żywiołów; 1.2. Leksykalne definicje ZIEMI; 1.3. Leksykalne definicje WODY; 1.4. Leksykalne definicje OGNIA; 1.5. Leksykalne definicje POWIETRZA; 2. Związki frazeologiczne jako element współtworzący definicje jązykowo-kulturowe; 2.1. Językowo-kulturowy obraz żywiołów w związkach frazeologicznych - analiza pragmalingwistyczna; 2.2. Językowo-kulturowy obraz ZIEMI w ustabilizowanych połączeniach wyrazowych; 2.3. Językowo-kulturowy obraz WODY w ustabilizowanych połączeniach wyrazowych; 2.4. Językowo-kulturowy obraz OGNIA w ustabilizowanych połączeniach wyrazowych; 2.5. Językowo-kulturowy obraz POWIETRZA w ustabilizowanych połączeniach wyrazowych; 3. Synonimy i antonimy pierwszych elementów świata; 3.1. Synonimy i antonimy ZIEMI; 3.2. Synonimy i antonimy WODY; 3.3. Synonimy i antonimy OGNIA; 3.4. Synonimy i antonimy POWIETRZA; 4. Przysłowia jako element współtworzący definicje językowo-kulturowe; 4.1. Przysłowia jako elementy weryfikujące cechy znaczeniowe wyrazów; 4.2. Ewaluatywna funkcja przysłów; 4.3. Przysłowia w ujęciu lingwoedukacyjnym; 4.4. Kategoryzacja jako sposób eksplikowania znaczeń wyrazów w tekstach kultury; 4.5. Językowo-kulturowy obraz żywiołów w przysłowiach - analiza pragmalingwistyczna; 5. Językowo-kulturowy obraz żywiołów w literaturze dla dzieci; 5.1. Kulturotwórczy aspekt literatury dla dzieci; 5.2. Językowo-kulturowy obraz żywiołów w literaturze dziecięcej - analiza pragmalingwistyczna; 6. Językowo-kulturowy obraz żywiołów w literaturze pięknej; 6.1. Akumulatywna funkcja literatury; 6.2. Językowo-kulturowy obraz żywiołów w literaturze pięknej - analiza pragmalingwistyczna; 7. Definicja językowo-kulturowa ZIEMI; 8. Definicja językowo-kulturowa WODY; 9. Definicja językowo-kulturowa OGNIA; 10. Definicja językowo-kulturowa POWIETRZA; Rozdział 3. Definicje językowo-kulturowe w diagnozowaniu kompetencji zaburzonej; 1. Lingwistyczna kompetencja zaburzona w ujęciu lingwoedukacyjnym; 2. Definicja i definiowanie w ujęciu lingwoedukacyjnym. Metoda diagnozy kompetencji lingwistycznej ucznia; 3. Kompetencja lingwistyczna dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim; 3.1. Diagnozowanie kompetencji lingwistycznej dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim; 3.2. Definicje językowo-kulturowe żywiołów u dzieci upośledzonych w stopniu lekkim - analiza; 4. Kompetencja lingwistyczna dzieci dotkniętych porażeniem mózgowym lub innymi schorzeniami narządu ruchu; 4.1. Diagnozowanie kompetencji lingwistycznej dzieci dotkniętych mózgowym porażeniem oraz innymi schorzeniami narządu ruchu; 4.2. Definicje językowo-kulturowe badanych pojęć dzieci dotkniętych mózgowym porażeniem lub innymi schorzeniami narządu ruchu - analiza; Rozdział 3. Kompetencja językowo-kulturowa uczniów szkół specjalnych; 1. Definicje językowo-kulturowe żywiołów u uczniów upośledzonych w stopniu lekkim -wnioski; 1.1. Poziom rozumienia pojęć przez uczniów upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim; 1.2. Rodzaje definicji używanych przez uczniów upośledzonych umysłowo podczas definiowania żywiołów; 1.3. Poziom wiedzy semantycznej uczniów upośledzonych umysłowo - kompetencja językowo-kulturowa; 1.4. Struktura błędów w definicjach żywiołów autorstwa uczniów upośledzonych umysłowo; 2. Łączne definicje językowo-kulturowe żywiołów u uczniów upośledzonych umysłowo; 2.1. Całościowa definicja językowo-kulturowa ZIEMI autorstwa uczniów upośledzonych umysłowo; 2.2. Całościowa definicja językowo-kulturowa WODY autorstwa uczniów upośledzonych umysłowo; 2.3. Całościowa definicja językowo-kulturowa OGNIA autorstwa uczniów upośledzonych umysłowo; 2.4. Całościowa definicja językowo-kulturowa POWIETRZA autorstwa uczniów upośledzonych umysłowo; 3. Kategorie konceptualizacyjne u uczniów upośledzonych dotkniętych; 4. Definicje językowo-kulturowe żywiołów u uczniów dotkniętych mózgowym porażeniem lub innymi schorzeniami narządu ruchu - wnioski; 4.1. Poziom rozumienia pojęć przez uczniów dotkniętych mózgowym porażeniem dziecięcym lub innymi schorzeniami narządu ruchu; 4.2. Rodzaje definicji używanych przez uczniów dotkniętych mózgowym porażeniem lub innymi schorzeniami narządu ruchu podczas definiowania żywiołów; 4.3. Poziom wiedzy semantycznej uczniów dotkniętych mózgowym porażeniem lub innymi schorzeniami narządu ruchu - kompetencja językowo-kulturowa; 4.4. Struktura błędów w definicjach żywiołów autorstwa uczniów dotkniętych mózgowym porażeniem lub innymi schorzeniami narządu ruchu; 5. Łączne definicje językowo-kulturowe żywiołów u uczniów dotkniętych mózgowym porażeniem lub innymi dysfunkcjami narządu ruchu; 5.1. Całośiowan definicja językowo-kulturowa ZIEMI autorstwa uczniów dotkniętych mózgowym porażeniem lub innymi dysfunkcjami narządu ruchu; 5.2. Całośiowan definicja językowo-kulturowa WODY autorstwa uczniów dotkniętych mózgowym porażeniem lub innymi dysfunkcjami narządu ruchu; 5.3. Całośiowan definicja językowo-kulturowa OGNIA autorstwa uczniów dotkniętych mózgowym porażeniem lub innymi dysfunkcjami narządu ruchu; 5.4. Całośiowan definicja językowo-kulturowa POWIETRZA autorstwa uczniów dotkniętych mózgowym porażeniem lub innymi dysfunkcjami narządu ruchu; 6. Kategorie konceptualizacyjne u uczniów dotkniętych mózgowym porażeniem lub innymi dysfunkcjami narządu ruchu; Zakończenie; Wykaz skrótów; Bibliografia; Spis tabel i wykresów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41841, W.41840, W.42534, W.41842, W.42533, W.41843 (6 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41634 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41702, W.42701, W.41745, W.41744, W.42124 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41337 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43303 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej