Minczakiewicz Elżbieta Maria
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(20)
Forma i typ
Książki
(20)
Dostępność
dostępne
(20)
Placówka
Wypożyczalnia
(20)
Autor
Sienkiewicz Henryk
(140)
Prus Bolesław
(101)
Żeromski Stefan
(101)
Mickiewicz Adam
(92)
Orzeszkowa Eliza
(79)
Minczakiewicz Elżbieta Maria
(20)
Krzyżanowski Julian
(60)
Słowacki Juliusz
(59)
Suchodolski Bogdan
(58)
Kraszewski Józef Ignacy
(57)
Lenin Włodzimierz
(54)
Dąbrowska Maria
(50)
Okoń Wincenty
(50)
Lenin W. I
(48)
Bogdanowicz Marta
(45)
Kolberg Oskar. Dzieła wszystkie
(45)
Kolberg Oskar
(44)
Wyka Kazimierz
(44)
Kupisiewicz Czesław
(42)
Wyspiański Stanisław
(41)
Żeleński Tadeusz (Boy)
(39)
Markiewicz Henryk
(35)
Witwicki Władysław
(35)
Iwaszkiewicz Jarosław
(34)
Pigoń Stanisław
(34)
Śliwerski Bogusław
(34)
Kotarbiński Tadeusz
(33)
Pieter Józef
(32)
Rocławski Bronisław
(32)
Szekspir William
(32)
Fredro Aleksander
(30)
Nałkowska Zofia
(30)
Reymont Władysław St
(30)
Nowacki Tadeusz
(29)
Krasiński Zygmunt
(28)
Parandowski Jan
(28)
Szuman Stefan
(28)
Morcinek Gustaw
(27)
Sieroszewski Wacław
(27)
Conrad Joseph
(26)
Doroszewski Witold
(26)
Włodarski Ziemowit
(26)
Jałowiec Magdalena
(25)
Juszczyk Stanisław
(25)
Jastrun Mieczysław
(24)
Orkan Władysław
(24)
Wołoszynowa Lidia
(24)
Zapolska Gabriela
(24)
Brandys Kazimierz
(23)
Marks Karol
(23)
Prus Bolesław (Aleksander Głowacki)
(23)
Suchodolski Bodgan
(23)
Tuwim Julian
(23)
Korczak Janusz
(22)
Piszczek Maria
(22)
Zieliński Bronisław
(22)
Łobocki Mieczysław
(22)
Bunsch Karol
(21)
Kieniewicz Stefan
(21)
Kruszewski Krzysztof
(21)
Kujawa Ewa
(21)
Kurzyna Maria
(21)
Libera Zdzisław
(21)
Paszkowski Józef
(21)
Staff Leopold
(21)
Tatarkiewicz Władysław
(21)
Tomaszewski Tadeusz
(21)
Konopnicka Maria
(20)
Kozakiewicz Mikołaj
(20)
London Jack
(20)
Manteuffel Tadeusz
(20)
Szewczuk Włodzimierz
(20)
Wasilewska Wanda
(20)
Wyczesany Janina
(20)
Budzyk Kazimierz
(19)
Lem Stanisław
(19)
Molier
(19)
Pilecka Władysława
(19)
Szancer Jan Marcin
(19)
Żabiński Jan
(19)
Żukrowski Wojciech
(19)
Auderska Halina
(18)
Balzac [Honoré de]
(18)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(18)
Jakubowski Jan Zygmunt
(18)
Kallenbach Józef
(18)
Kasprowicz Jan
(18)
Kurdybacha Łukasz
(18)
Matuszewski Ryszard
(18)
Norwid Cyprian Kamil
(18)
Semadeni Zbigniew
(18)
Skorupka Stanisław
(18)
Stankowski Adam
(18)
Szewczyk Wilhelm
(18)
Andrzejewski Jerzy
(17)
Arnold Stanisław
(17)
Baley Stefan
(17)
Bleja-Sosna Barbara
(17)
Górski Konrad
(17)
Jasienica Paweł
(17)
Rok wydania
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(9)
Kraj wydania
Polska
(20)
Język
polski
(20)
Temat
Dziecko upośledzone umysłowo
(6)
Logopedia
(6)
Jąkanie
(5)
Dziecko niedosłyszące
(4)
Mowa
(4)
Porażenie mózgowe dziecięce
(3)
Wychowanie w rodzinie
(3)
Zabawki
(3)
Zespół Downa
(3)
dyslalia
(3)
dziecko upośledzone umysłowo
(3)
mowa
(3)
Baudouin de Courtenay, Jan (1845-1929)
(2)
Dylewski, Benedykt (1894
(2)
Dziecko
(2)
Mutyzm
(2)
Młodzież niepełnosprawna
(2)
Ołtuszewski, ładysław (1855-1922)
(2)
Rodzice
(2)
Siestrzyński, Jan (1784-1824)
(2)
Styczek, Irena (1924-1985)
(2)
dziecko niepełnosprawne fizycznie
(2)
logorytmika
(2)
pedagodzy specjalni
(2)
upośledzenie umysłowe
(2)
zabawki
(2)
Czytanie
(1)
Domana, metoda
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Dziecko upośledzone
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Język polski
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Pisanie
(1)
Towarzystwa logopedyczne
(1)
Wczesna interwencja
(1)
dzieci upośledzone umysłowo
(1)
dzieci z wadą słuchu
(1)
dziecko niepełnosprawne
(1)
jąkanie się
(1)
logopedia
(1)
mutyzm
(1)
mózgowe porażenie dzieciece
(1)
20 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; 1. Zabawki - przypatkowo napotkane przedmioty; 2. Zabawki - przedmioty codziennego użytku; 3. Zabawki grajęce, dzwoniące, mrugające; 4. Zabawki miękkie, lekkie, puszyste, przytulanki; 5. Zabawki do dmuchania, poruszane siłą strumienia wydychanego powietrza; 6. Zabawki - najprostsze składanki i łamanki z papieru; 7. Zabawki zręcznościowe; 8. Zabawki mechaniczne; 9. Kukiełki, kostiumy i rekwizyty teatralne; 10. Zabawki - zestawy do zabaw tematycznych; 11. Zabawki aktywizujące ruchowo - sprzęt sportowy; 12. Zabawki pozostałe; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40492, W.38826, W.38830, W.38828, W.38827 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; 1. Zabawki - przypatkowo napotkane przedmioty; 2. Zabawki - przedmioty codziennego użytku; 3. Zabawki grajęce, dzwoniące, mrugające; 4. Zabawki miękkie, lekkie, puszyste, przytulanki; 5. Zabawki do dmuchania, poruszane siłą strumienia wydychanego powietrza; 6. Zabawki - najprostsze składanki i łamanki z papieru; 7. Zabawki zręcznościowe; 8. Zabawki mechaniczne; 9. Kukiełki, kostiumy i rekwizyty teatralne; 10. Zabawki - zestawy do zabaw tematycznych; 11. Zabawki aktywizujące ruchowo - sprzęt sportowy; 12. Zabawki pozostałe; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39260, W.38829 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wprowadzenie; 1. Zagadnienia ogólne - namysł nad wychowaniem, jego funkcją i skutecznością w świetle wprowadzonych reform polskiej edukacji: 1.1. Śliwerski B.: O ( nie )skuteczności wychowania w szkole; 1.2. Flanczewska M.: Wychowanie do integracji jako zadanie w procesie kształcenia nauczycieli i uczniów; 1.3. Dyduch E., Klaczak M.: Kary w wychowaniu dziecka niepełnosprawnego; 1.4. Ochonczenko H.: Dostęp do edukacji dzieci i młodzieży niepełnosprawnej w świetle unormowań prawnych; 2. Rodzina i jej miejsce w wychowaniu dziecka niepełnosprawnego: 2.1. Minczakiewicz E., Karvelis V.: Normalizacja życia rodziny podstawą edukacji dziecka niepełnosprawnego; 2.2. Janiszewska-Nieścioruk Z.: Pozycja i uczestnictwo w życiu rodzinnym młodzieży z lekką niepełnosprawnością intelektualną; 2.3. Szczęsna H.: Bliskie i odległe skutki rozwodu rodziców dla dzieci i młodzieży oraz ich zależność od różnych czynników w świetle literatury przedmiotu i badań własnych; 3. Problemy edukacji i rewalidacji dzieci niepełnosprawnych o zróżnicowanych potrzebach i możliwościach indywidualnych: 3.1. Korzon A.: Znaczenie języka migowego we wczesnej komunikacji dzieci z zaburzeniami słuchu; 3.2. Janiszewska-Nieścioruk Z.: Samoocena w sferze fizyczno-ruchowej i intelektualnej dzieci z lekką niepełnosprawnością umysłową; 3.3. Mastalerz E.: Rewalidacja dzieci przedszkolnych z zaburzonym rozwojem psychomotorycznym; 3.4. Mihilewicz S.: Dysfunkcje w zakresie rozwoju percepcyjno-motorycznego dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym ( mpd ); 3.5. Ostasz J.: Metoda Domana w edukacji dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym; 3.6. Dubowska A., Hornik B., Niebrój L., Jadamus-Niebrój D.: Integracja w środowisku zamieszkania dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym; 3.7. Gajdzica Z.: Wychowawcza funkcja podręcznika w procesie kształcenia uczniów z lekkim upośledzeniem umysłowym; 3.8. Zawiślak A.: Sytuacja bytowa absolwentów szkół zasadniczych zawodowych dla upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41258, W.41023, W.41255, W.41259, W.41025, W.41254, W.41257, W.41024, W.41252, W.41027, W.41251, W.41260, W.41026, W.41253, W.41256 (15 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43303 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42937, W.42938, W.42936 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41512, W.41275, W.41294 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Drodzy Rodzice!; Wstęp; 1. Co to jest zespół Downa?; 2. Po czym można poznać zespół Downa?; 3. Dzieci z zespołem Downa różnią się między sobą; 4. Co warto jeszcze wiedzieć o zespole Downa?; 5. Potrzeby rozwojowe dziecka - to rzecz ważna!; 6. Znaczenie wczesne stymulacji podstawowych funkcji poznawczych i zainteresowań dziecka; 7. Racjonalny tryb życia dziecka z zespołem Downa sprzymierzeńcem w jego wychowawniu; 8. Jak uczyć dziecko oddychania przez nos?; 9. Jak przezwyciężać trudności związane z połykaniem?; 10. Jak przygotować dziecko z zespołem Downa do mówienia?; 11. Etapy kształtpwania i rozwoju mowy u dzieci z zespołem Downa; 12. Program rozwoju i usprawniania mowy dzieci z zespołem Downa; 13. Co warto wiedzieć o zabawie i zabawkach?; 14. Jaką rolę spełniają rodzice w zabawach dziecka z zespołem Downa?; 15. Jak bawić się z dzieckiem?; 16. Przykłądy zabaw o charakterze wielofunkcyjnych ćwiczeń usprawniajacych dla małych dzieci z zespołem Downa; 17. Przykłady ćwiczeń usprawniających dla dzieci z zespołem Downa opracowane na podstawie programu V. Sherborne; 18. Jak dziecko poznaje dzięci zabawie siebie i swoje otoczenie?; 19. Paluszkowe zabawy; 20. Przykład zabawki wiuelofunkcyjnej dla dzieci z zespołem Downa; 21. Układanka z elementów; 22. Jeśli chcesz wiedzieć, jak rozwija się Twoje dziecko; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37817, W.38126, W.37966, W.37965 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Drodzy Rodzice!; Wstęp; 1. Co to jest zespół Downa?; 2. Po czym można poznać zespół Downa?; 3. Dzieci z zespołem Downa różnią się między sobą; 4. Co warto jeszcze wiedzieć o zespole Downa?; 5. Potrzeby rozwojowe dziecka - to rzecz ważna!; 6. Znaczenie wczesne stymulacji podstawowych funkcji poznawczych i zainteresowań dziecka; 7. Racjonalny tryb życia dziecka z zespołem Downa sprzymierzeńcem w jego wychowawniu; 8. Jak uczyć dziecko oddychania przez nos?; 9. Jak przezwyciężać trudności związane z połykaniem?; 10. Jak przygotować dziecko z zespołem Downa do mówienia?; 11. Etapy kształtpwania i rozwoju mowy u dzieci z zespołem Downa; 12. Program rozwoju i usprawniania mowy dzieci z zespołem Downa; 13. Co warto wiedzieć o zabawie i zabawkach?; 14. Jaką rolę spełniają rodzice w zabawach dziecka z zespołem Downa?; 15. Jak bawić się z dzieckiem?; 16. Przykłądy zabaw o charakterze wielofunkcyjnych ćwiczeń usprawniajacych dla małych dzieci z zespołem Downa; 17. Przykłady ćwiczeń usprawniających dla dzieci z zespołem Downa opracowane na podstawie programu V. Sherborne; 18. Jak dziecko poznaje dzięci zabawie siebie i swoje otoczenie?; 19. Paluszkowe zabawy; 20. Przykład zabawki wiuelofunkcyjnej dla dzieci z zespołem Downa; 21. Układanka z elementów; 22. Jeśli chcesz wiedzieć, jak rozwija się Twoje dziecko; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38234 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43963 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42539, W.42538 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Apel Twojego Dziecka; Wstęp; 1. Co to jest zespół Downa?; 2. Po czym można rozpoznać zespół Downa?; 3. Co warto jeszcze wiedzieć o zespole Downa?; 4. Potrzeby rozwojowe dziecka - to rzecz ważna!; 5. Efekty rozwoju dziecka odbiciem jego wychowania; 6. Jak uczyć dziecko oddychania przez nos?; 7. Jak przezwyciężać trudności związane z połykaniem?; 8. Jak przygotowywać dziecko do mówienia?; 9. Etapy kształtowania i rozwoju mowy; 10. Program rozwoju i usprawniania mowy; 11. Kształtowanie umiejętności komunikacyjnych; 12. Umiejętności komunikacyjne dzieci w wieku od 4 do 8 lat; 13. Ruch istotą rozwoju człowieka i podstawą preferowanych metod jego usprawniania; 14. Zabawa jako element rozwoju języka i aktywności poznawczej dziecka; 15. Przykłądy wybranych zabawek; 16. Metody wspomagania rozwoju dzieci; 17. Jak dziecko poznaje dzięki zabawie siebie i swoje otoczenie?; Bibliografia; Aneks ( Inwentarz wskaźników rozwoju psychomotorycznego dziecka; Karta oceny poziomu umiejętności dziecka z zespołem Downa; Kwestionariusz do badania umiejętności komunikacyjnych u dzieci z głębszą niepełnosprawnością intelektualną; Program rewalidacji indywidualnej w zakresie poprawy funkcjonowania percepcji zmysłowej; Przykład zabawki wielofunkcyjnej do usprawniania dłoni i palców; Przykład układanki z elementów )
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40898, W.40899, W.40900 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
tabele
Streszczenie: Wprowadzenie; 1. Z teorii i praktyki logopedycznej: 1.1. Baca, Katarzyna, Gajgał, Dorota. Model opieki logopedycznej w Polsce; 1.2. Karczmarek, Bożydar. Pozajęzykowe aspekty porozumiewania się; 1.3. Minczakiewicz, Elżbieta. Edukacyjny i pragmatyczny aspekt rozwoju komunikacji u dzieci ze sprzężonymi zaburzeniami rozwoju; 1.4. Kudłacik, Ewa. Poziom funkcjonowania dzieci głębiej upośledzonych umysłowo w wieku przedszkolnym w zakresie porozumiewania się oraz umiejętności słuchowo - językowych i wzrokowo-przestrzennych; 1.5. Skoczek, Anna. Jąkanie - wybrane zagadnienia terapii; 1.6. Minczakiewicz, Elżbieta, Pniewska, Helena, Pniewska-Baukus, Alina. Logorytmika jedną z nowszych metod terapii logopedycznej; 1.7. Miętus, Małgorzata. Kształtowanie słuchu fonematycznego fonematycznego dzieci niedosłyszących; 1.8. Zielińska, Jolanta. Ocena skuteczności zastosowania laryngograficzno-komputerowej metody wizualizacji sygnału mowy w rozwoju oralnym dzieci z wadą słuchu; 1.9. Suligowska, Beata. W jaki sposób opóźniony rozwój mowy wopływa na pojawienie się trudności w czytaniu i pisaniu?; 1.10. Baraniewicz, Danuta. Video Home Training - domowy trening komunikacji; 1.11. Surowaniec, Józef. Nauczanie poprawnego wymawiania głoski r; 2. Sylwetki wielkich humanistów z dziedziny medycyny i językoznawstwa oraz ich dokonania na gruncie teorii i praktyki logopedycznej: 2.1. Rutkowska, Anna. Jan Siestrzyński prekursorem polskiej surdologopedii; 2.2. Wydra, Joanna. Jan Baudouin de Courtenay - prekursor nowoczesnej logopedii; 2.3. Kiśniowska, Magdalena. Wkład Władysława Ołtuszewskiego w rozwoju polskiej logopedii; 2.4. Święch, Ewelina. Benedykt Dylewski jako twórca systemu opieki logopedycznej; 2.5. Waliczek, Józef, Skórzak, Marek. Irena Styczek - kierownik studium logopedycznego i ceniony autor pierwszego w Polsce podręcznika akademickiego pt. " Logopedia "; 2.6. Kasperek, Beata, Durajczyk, Wiesław. Maria Góral - " matka matek " dzieci głuchych; 2.7. Minczkiewicz, Elżbieta. Leon Karczmarek - humanista, inspirator i twórca podstaw polskiej logopedii; 2.8. Minczakiewicz, Elżbieta. Urszula Zofia Parol - inicjator i twórca racjonalnych podstaw opieki logopedycznej nad dzieckiem z niedokształceniem mowy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41033, W.41035, W.40965, W.41032, W.41034 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
tabele
Streszczenie: Wprowadzenie; 1. Z teorii i praktyki logopedycznej: 1.1. Baca, Katarzyna, Gajgał, Dorota. Model opieki logopedycznej w Polsce; 1.2. Karczmarek, Bożydar. Pozajęzykowe aspekty porozumiewania się; 1.3. Minczakiewicz, Elżbieta. Edukacyjny i pragmatyczny aspekt rozwoju komunikacji u dzieci ze sprzężonymi zaburzeniami rozwoju; 1.4. Kudłacik, Ewa. Poziom funkcjonowania dzieci głębiej upośledzonych umysłowo w wieku przedszkolnym w zakresie porozumiewania się oraz umiejętności słuchowo - językowych i wzrokowo-przestrzennych; 1.5. Skoczek, Anna. Jąkanie - wybrane zagadnienia terapii; 1.6. Minczakiewicz, Elżbieta, Pniewska, Helena, Pniewska-Baukus, Alina. Logorytmika jedną z nowszych metod terapii logopedycznej; 1.7. Miętus, Małgorzata. Kształtowanie słuchu fonematycznego fonematycznego dzieci niedosłyszących; 1.8. Zielińska, Jolanta. Ocena skuteczności zastosowania laryngograficzno-komputerowej metody wizualizacji sygnału mowy w rozwoju oralnym dzieci z wadą słuchu; 1.9. Suligowska, Beata. W jaki sposób opóźniony rozwój mowy wopływa na pojawienie się trudności w czytaniu i pisaniu?; 1.10. Baraniewicz, Danuta. Video Home Training - domowy trening komunikacji; 1.11. Surowaniec, Józef. Nauczanie poprawnego wymawiania głoski r; 2. Sylwetki wielkich humanistów z dziedziny medycyny i językoznawstwa oraz ich dokonania na gruncie teorii i praktyki logopedycznej: 2.1. Rutkowska, Anna. Jan Siestrzyński prekursorem polskiej surdologopedii; 2.2. Wydra, Joanna. Jan Baudouin de Courtenay - prekursor nowoczesnej logopedii; 2.3. Kiśniowska, Magdalena. Wkład Władysława Ołtuszewskiego w rozwoju polskiej logopedii; 2.4. Święch, Ewelina. Benedykt Dylewski jako twórca systemu opieki logopedycznej; 2.5. Waliczek, Józef, Skórzak, Marek. Irena Styczek - kierownik studium logopedycznego i ceniony autor pierwszego w Polsce podręcznika akademickiego pt. " Logopedia "; 2.6. Kasperek, Beata, Durajczyk, Wiesław. Maria Góral - " matka matek " dzieci głuchych; 2.7. Minczkiewicz, Elżbieta. Leon Karczmarek - humanista, inspirator i twórca podstaw polskiej logopedii; 2.8. Minczakiewicz, Elżbieta. Urszula Zofia Parol - inicjator i twórca racjonalnych podstaw opieki logopedycznej nad dzieckiem z niedokształceniem mowy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41265, W.41148, W.41149 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37086 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39729, W.40908, W.39730 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39015, W.39016 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39812, W.39811 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42971, W.42969, W.42970 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Część 1. Dziecko i jego otoczenie: 1. Człowiek; 2. Korale; 3. Walizki; 4. Balkon; 5. Piłki; 6. Deszczowa pogoda; 7. Tęcza; 8. Liście; 9. Ogródek kici; 10. Biedroneczka; 11. Muchomory; 12. Ptaki; 13. Dróżka; 14. Pary; 14. Wycinanka; 15. W lesie; 16. Azor; 17. Smok; 18. Zwierzątka; 19. Pisanki; 20. Malowanie pisanek; Część 2. Ołówkowe figle: 1. Ołowkowe figle; 2. Miś; 3. Kot; 4. Kura; 5. Kwiatki; 6. Jabłka; 7. Rysunek; 8. Choinka; 9. Mysz; 10. Ryba; 11. Kózka; 12. Szlaczek; 13. Auto; 14. Pary; 15. Drzewa; Część 3. Zagadki w obrazkach: 1. Wisła; 2. Wieszak; 3. Tęcza; 4. Tablica; 5. Strach na wróble; 6. Skakanka; 7. Serce; 8. Naparstek; 9. Ślimak; 10. Bałwan; 11. Słoń; 12. Król i królik; 13. Jeż; 14. Makówka; 15. Słonecznik; 16. Muchomer; 17. Kapusta; 18. Kaktus; 19. Choinka; 19. Burak
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9435, W.p9437, W.p9436 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42621, W.41883, W.41805 (3 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej