Zespół Downa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(25)
Forma i typ
Książki
(25)
Dostępność
dostępne
(25)
Placówka
Wypożyczalnia
(25)
Autor
Minczakiewicz Elżbieta Maria
(3)
Bogdanowicz Marta
(2)
Cunningham Cliff
(2)
Kaczmarek Bogusława Beata
(2)
Kisiel Bożena
(2)
Pawlak-Rogala Marzenna
(2)
Przasnyska Maria
(2)
Sobolewska Anna
(2)
Zasępa Ewa
(2)
Aly Monika
(1)
Głodkowska Joanna
(1)
Kirejczyk Kazimierz
(1)
Mroziak Barbara
(1)
Młynarska Małgorzata
(1)
Perchthaler Arleta
(1)
Philips Caroline
(1)
Pisula Ewa
(1)
Piszczek Maria
(1)
Rożnowska Krystyna
(1)
Smereka Tomasz
(1)
Stratford Brian
(1)
Waszczuk Halina
(1)
Wyczesany Janina
(1)
Zdzienicka Elżbieta
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(11)
1960 - 1969
(1)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Temat
Powieść polska
(1089)
Polska
(758)
Dziecko
(481)
Poezja polska
(461)
Literatura polska
(456)
Zespół Downa
(-)
Opowiadanie polskie
(363)
Wychowanie
(277)
Nauczanie
(274)
nauczanie początkowe
(265)
dziecko
(247)
Język polski
(236)
Pedagogika
(227)
Dramat polski
(223)
język polski
(197)
Nauczanie początkowe
(186)
Pamiętniki polskie
(183)
Filozofia
(175)
Wychowanie w rodzinie
(160)
Sienkiewicz, Henryk
(145)
Psychologia
(143)
Szkolnictwo
(135)
Niepełnosprawni
(129)
Sztuka
(129)
Literatura młodzieżowa polska
(128)
Wychowanie przedszkolne
(128)
Nauczyciele
(126)
Pedagogika specjalna
(124)
Powieść francuska
(124)
Prus, Bolesław
(123)
Marksizm-leninizm
(115)
Matematyka
(115)
Żeromski, Stefan
(114)
Młodzież
(113)
matematyka
(113)
Literatura dziecięca polska
(110)
Mowa
(109)
Publicystyka polska
(109)
wychowanie
(107)
Rodzina
(103)
Powieść amerykańska
(100)
Powieść angielska
(98)
Dziecko niepełnosprawne
(93)
Literatura
(91)
Mickiewicz, Adam
(91)
nauczanie
(89)
Fizyka
(86)
Słowacki, Juliusz
(85)
literatura polska
(85)
Elektrotechnika
(84)
Osobowość
(83)
Wojna 1939-1945 r.
(83)
pedagogika
(83)
pisanie
(81)
Powieść rosyjska
(80)
Śląsk
(80)
Kultura
(79)
czytanie
(79)
nauczyciele
(79)
Muzyka
(78)
Historia
(77)
Oświata
(77)
Psychoterapia
(77)
Czytanie
(74)
Dziecko upośledzone umysłowo
(73)
Malarstwo polskie
(73)
nauczanie zintegrowane
(73)
Praca
(72)
Orzeszkowa, Eliza
(71)
Uczenie się
(71)
młodzież
(71)
Komputery
(70)
Powieść niemiecka
(70)
Religia
(70)
Gry i zabawy
(68)
Technika
(68)
Warszawa
(68)
Maszyny
(67)
Kraszewski, Józef Ignacy
(65)
Pisanie
(65)
Psychologia wychowawcza
(65)
Socjologia
(64)
Etyka
(63)
Gry edukacyjne
(63)
Młodzież szkolna
(63)
wychowanie w rodzinie
(63)
Gry i zabawy ruchowe
(62)
Lenin, Vladimir Il'i
(62)
Samochody
(62)
Biblioterapia
(61)
Nauka
(61)
Wojsko
(61)
Malarstwo
(59)
Stosunki interpersonalne
(59)
młodzież szkolna
(57)
Nauczanie historii
(56)
Psychologia rozwojowa
(55)
Literatura dziecięca
(54)
Psychologia społeczna
(53)
dziecko upośledzone umysłowo
(53)
szkolnictwo
(53)
25 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Roczniki Pedagogiki Specjalnej / Wyższa Szkoła Pedagogiki Specjalnej ; red. Jan Pańczyk ; T.12-13)
Streszczenie: Wstęp; Część 1. Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej - uczelnia z osiemdziesięcioletnią tradycją: 1. E. Tomasik. Maria Grzegorzewska - pedagog, społecznik, organizator; 2. M. Marek-Ruka. Dynamika pedagogiki specjalnej Profesor Marii Grzegorzewskiej; 3. Osiągnięcia naukowo-badawcze jednostek wydziałowych Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej: 3.1. Katedra Pedagogiki Specjalnej; 3.2. Katedra Psychopedagogiki Resocjalizacyjnej; 3.3. Zakład Logopedii; 3.4. Katedra Podstaw Pedagogiki i Historii Wychowania; 3.5. Katedra Pedagogiki Ogólnej; 3.6. Katedra Dydaktyki Ogólnej; 3.7. Katedra Psychologii; 3.8. Katedra Nauk Społecznych; 3.9. Zakład Metodologii; 3.10. Katedra Wychowania Estetycznego i Technicznego; 3.12. Zakład Plastyki; Część 2. Prace przeglądowe: 1. Z. Gajdzica. Dydaktyczna funkcja podręcznika w edukacji uczniów z lekkim upośledzeniem umysłowym; 2. J. Głodkowska. Wizerunek osoby z upośledzeniem umysłowym na początku XXI wieku w refleksji pedagoga specjalnego; 3. L. Malinowski. W Polsce - od dobroczynności do pracy socjalnej; 4. A. Mikrut. Kształcenie zintegrowane a metoda ośrodków pracy; 5. M. Nowakowska. Na początku była Ewa; 6. R. Parol, J. Pietrzak. Klątwa nad Adamem; 7. J. Pietrzak. Determinizm bilogiczny w świetle poglądów niektórych współczesnych autorów; 8. G. Szumski. Między uniwersalnością a przygodnością - wprowadzenie do porównawczej pedagogiki specjalnej; Część 3. Prace empiryczne: 1. I. Chrzanowska. Różnice w poziomie funkcjonowania społecznego dzieci 6-7 letnich i jego temperamentalno-osobowościowe uwarunkowania; 2. J. Głodkowska. Metdoa " baśniowych spotkań " w procesie wspomagania wrażliwości edukacyjnej dziecka upośledzonego umysłowo w stopniu lekkim; 3. J. Kostrzewski. Cechy osobowości 8-15 letnich dzieci z zespołem Downa; 4. E. Kulesza. Osiągnięcia poznawcze dzieci upośledzonych umysłowo w porównaniu z grupą w normie intelektualnej o tym samym wieku umysłowym; 5. E. Minczakiewicz. Wsparcie społeczne rodziny jako czynnik modelujący i kształtujący więzi w rodzinie wychowującej dziecko z głębszą niepełnosprawnością intelektualną; 6. M. Pecyna. Zachowanie się rytmów fal beta i theta w wolnozmiennych polach magnetycznych generowanych przez magnetostymulator Viofor JPS; 7. J. Ostrowski, T. Szewczuk. Modyfikujący wpływ trwałego lęku na agresywność - asertywność wychowanek MOW w Sobótce; 8. J, Ostrowski. Cechy temperymentalno-osobowościowe grup nieformalnych; 9. J. Ostrowski. Modyfikujący wpływ środowiska instytucji resocjalizacyjnej na cechy temperamnetu; 10. E. Zasępa. Struktura osobowości a postawy religijne dzieci; Część 4. Prezentacje, refleksje, dyskusje: Wstęp; 1. R. Janeczko. Niektóre aspekty reformy dydaktycznej i przygotowania zawodowego absolwentów specjalności pedagogika terapeutyczna; 2. R. Janeczko. Współczesne konieczności rozwoju kształcenia specjalnego w Polsce i powinności przygotowania zawodowego absolwentów pedagogiki specjalnej; 3. T. rodriguez. Program nauczania jako źródło refleksji na temat potrzeb wychowawczych i społecznych; Streszczenie w języku angielskim; Streszczenie w języku rosyjskim; A) Recenzje: 1. Grażyna Olszewska-Baka (red.). " Dzieci ulicy " - problemy - profilaktyka, resocjalizacja ( L. Malinowski ); Danuta Lalak, Tadeusz Pilch (red.). Elementarne pojęcia pedagogiki społecznej i pracy socjalnej ( L. Malinowski ); Małgorzata Sekułowicz. Matki dzieci niepełnosprawnych wobec problemów życiowych ( E. Jutrzyna ); Maria Bogumiła Pecyna. Wolnozmienne pola magnetyczne w badaniach psychofizjologicznych ( Sz. Kubiak ); B) Przegląd czasopism: Przegląd artykułow w " American Journal on Mental Retardation " 1999-2000 ( E. Kulesza ); C) Sprawozdania: Diagnoza, wychowanie i nauczanie dzieci niepełnosprawnych. Konferencja na Ukrainie (1999) i w Rosji (2000) ( E. Kulesza ); Konferencja " Od tradycjonalizmu do ponowoczesności " zorganizowana przez Zakład Pedagogiki Specjalnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie od 16 do 18 maja 2001 roku ( S. Przybylski ); Międzynarodowa konferencja naukowa " Dziecko z utrudnieniami rozwoju. Problemy interdyscyplinarnej diagnozy i terapii w świetle najnowszych teorii ". Wrocław, od 4 do 6 maja 2000 roku ( B. Szczupał ); D) Wspomnienia: Urszula Zofia Parol ( 1942-1998 ) ( E. Minczakiewicz ); E) Prace opublikowane w latach 2000-2001 przez Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Krakowie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41078 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na zlec. firmy Program Rozwoju Komunikacji MAKATON
Streszczenie: Wstęp; CZEŚĆ I. ASPEKTY BIOLOGICZNE: 1. Alina Midro. Dialog genów ze środowiskiem w zespole Downa; 2. Stanisław Zajączek. Zasady długoterminowej opieki lekarskiej u dorosłych pacjentów z zespołem Downa; 3. Joanna Rosińczuk-Tonderys. Choroba Alzheimera a zespół Downa; CZEŚĆ II. ASPEKTY PSYCHOLOGICZNE: 1. Ewa Zasępa. Osoby z zespół Downa i demencją typu Alzheimera - perspektywa psychologiczna; 2. Dorota Danielewicz. Zaburzenia psychiczne i zaburzenia zachowania u osób z zespołem Downa; 3. Radosław Piotrowicz. Wyznaczniki dorosłości osób z zespołem Downa; 4. Elżbieta M. Minczakiewicz. Poczucie tożsamości społecznej a perspektywy i plany życiowe dorosłych osób z zespołem Downa; 5. Ewa Pisula. Rodzice wobec dorastania i dorosłości swoich dzieci z zespołem Downa; 6. Anna Dąbrowska. Sprawowanie opieki nad dorastającym dzieckiem z zespołem Downa a stres i poczucie koherencji u rodziców; 6. Izabela Fornalik. O tym co nieuniknioneů - osoba z zespołem Downa a doświadczenie śmierci; CZEŚĆ III. ASPEKTY EDUKACYJNE: 1. Anna Sobolewska. Urodzeni trzy razy; 2. Bogusława B. Karczmarek. Umiejętności językowe i komunikacyjne dorosłych osób z zespołem Downa; 3. Beata Borowska-Beszta. Przestrzeń lingwistyczna i metoda MII (Metoda Intymności i Interakcyjności) na tle narracji i pisania twórczego dorosłej kobiety z zespołem Downa; 4. Katarzyna Lausch, Krzysztof Lausch. Wychowanie religijne dorosłych osób z zespołem Downa; 5. Izabela Fornalik. Wspieranie rozwoju psychoseksualnego osób z zespołem Downa; 6. Leszek Ploch. Aktywność twórcza skuteczną forma stymulacji osób z Zespołem Downa; 7. Anna Zwierzchowska, Krystyna Gawlik. Kultura fizyczna osób z zespołem Downa; 8. Mirella Michalewska-Pająk. Dogoterapia dla osób dorosłych z zespołem Downa; CZEŚĆ IV. ASPEKTY SPOŁECZNO-ZAWODOWE: 1. Urszula Jarecka. Medialny obraz dorosłości osób z zespołem Downa; 2. Lidia Klaro-Celej. Szkoły przysposabiające do pracy i zatrudnienie dla osób z zespołem Downa w stopniu umiarkowany, znacznym; 3. Bernadeta Szczupał. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób z zespołem Downa jako jedna z form przezwyciężania dyskryminacji w dostępie do rynku pracy; 4. Robert Śmigiel, Anna Szemplińska, Jarosław Andrzejczak. Wspólnota zamieszkania Arka (L'Arche) miejscem doświadczenia dorosłości osób z zespołem Downa; 5. Marta Sałkowska. System wsparcia dorosłych osób z zespołem Downa w Norwegii. Perspektywa matki; CZEŚĆ V. MÓJ BRAT, MOJA SIOSTRA: 1. Anna Ciesielska (Terentowicz). Dar od Krzysia; 2. Anna Zawada. Urodzinowy telefon; 3. Anna Jarecka. Brat i Ja; 4. Anna Majewska-Ernestowicz. Moja młodsza siostra; 5. Aleksandra Waryńska. Lala Ola i Pati z zespołem Downa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43171, W.43172 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Podziękowanie; Wstęp; Część I. Aspekty medyczne: 1. Alina Midro. Zespół Downa. Przyczyny powstawania, diagnoza i elementy poradnictwa genetycznego; 2. Ludwika Sadowska, Monika Mysłek-Prucnal, Agata Gruna-Ożarowska. Medyczne podstawy zaburzeń struktury i funkcji u dzieci z zespołem Downa; 3. Jacek J. Pietrzyk. Rola pediatry pierwszego kontaktu w opiece nad dzieckiem przewlekle chorym - zespół Downa; Część II. Aspekty językowe i poznawcze: 1. Anna Regner. Wczesne usprawnianie rozwoju mowy dzieci z zespołem Downa z zastosowaniem ustno-twarzowej terapii regulacyjnej (uttr); 2. Maria Piszczek. Rozwój języka i mowy u dzieci z zespołem Downa; 3. Bogusława Beata Kaczmarek. Wykorzystywanie gestów w procesie porozumiewania się osób z zespołem Downa; 4. Bożenna Odowska-Szlachcic. Metoda Integracji Sensorycznej w diagnozie i stymulacji rozwoju psychoruchowego dziecka z zespołem Downa. Wspomaganie rozwoju mowy w oparciu o metodę SI; 5. Ewa Zasępa. Przebieg procesów pamięci u osób z zespołem Downa; 6. Beata Wojciechowska. Terapia Feuerstein; 7. Danuta Grzybowska. Nauka czytania w procesie rozwoju dziecka z zespołem Downa; Część III. Aspekty psychospołeczne i edukacyjne: 1. Ludwika Sadowska. Wrocławski Model Usprawniania (WMU) we wczesnej diagnostyce i terapii dzieci z zespołem Downa; 2. Bożena Kisiel. O Ruchu Rozwijającym Weroniki Sherborne; 3. Magdalena Skaradzińska. Stymulacja rozwoju dzieci z zespołem Downa - Kinezjologia Edukacyjna i inne metody wspierające; 4. Marta Bogdanowicz. Metoda Dobrego Startu we wspomaganiu rozwoju dzieci z zespołem Downa; 5. Izabela Fornalik. Wspieranie rozwoju psychoseksualnego osób z zespołem Downa; 6. Mirosława Sąsiadek. Muzykoterapia we wspomaganiu rozwoju dzieci z zespołem Downa; 7. Krzysztof Sąsiadek. Moje rączki i nóżki chcą się bawić - wykorzystanie zabaw paluszkowych w pracy z małym dzieckiem; 8. Barbara Gąsiorowska. Hipoterapia dla osób z zespołem Downa; Część IV. Wspieranie rodziny: 1. Ewa Pisula. Rodzice dzieci z zespołem Downa; 2. Agnieszka Żyta. Rodzeństwo osób z zespołem Downa; 3. Magdalena Giżyńska. Co robić, aby nasze dzieci były szczęśliwe i abyśmy my byli szczęśliwi z naszymi dziećmi? Kilka podpowiedzi, na co zwracać uwagę w relacjach rodzicielskich z rodzeństwem dziecka niepełnosprawnego; 4. Krzysztof Liszcz. Model wsparcia rodziny wychowującej dziecko z zespołem Downa realizowany w Fundacji "Daj Szansę" w Toruniu; Część V. Rodzice o dzieciach: 1. Zofia Wałecka. Zawsze trzeba mieć nadzieję; 2. Joanna Grafowska. Mój skarb!; 3. Maria Dobek. Życie to ciągłe przypływy i odpływy; 4. Anna Grochowska. Mój półroczny jednoroczniak; 5. Marta Witecka. Kocham go w całości; 6. Monika Ziegelowska. Miłość jest najpiękniejszą terapią!; Część VI. Dzieci o sobie: 1. Monika. Zapach kwiatków jest niebieski a domy rosną krzywo; 2. Kamila. Piernik; 3. Małgosia. Praca w biurze; Część VII. Przydatne adresy: 1. Organizacje i stowarzyszenia działające na rzecz osób z zespołem Downa; 2. Ośrodki i punkty wczesnej interwencji; 3. Poradnie genetyczne; 4. Poradnictwo genetyczne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42916, W.42917 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40230 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Drodzy Rodzice!; Wstęp; 1. Co to jest zespół Downa?; 2. Po czym można poznać zespół Downa?; 3. Dzieci z zespołem Downa różnią się między sobą; 4. Co warto jeszcze wiedzieć o zespole Downa?; 5. Potrzeby rozwojowe dziecka - to rzecz ważna!; 6. Znaczenie wczesne stymulacji podstawowych funkcji poznawczych i zainteresowań dziecka; 7. Racjonalny tryb życia dziecka z zespołem Downa sprzymierzeńcem w jego wychowawniu; 8. Jak uczyć dziecko oddychania przez nos?; 9. Jak przezwyciężać trudności związane z połykaniem?; 10. Jak przygotować dziecko z zespołem Downa do mówienia?; 11. Etapy kształtpwania i rozwoju mowy u dzieci z zespołem Downa; 12. Program rozwoju i usprawniania mowy dzieci z zespołem Downa; 13. Co warto wiedzieć o zabawie i zabawkach?; 14. Jaką rolę spełniają rodzice w zabawach dziecka z zespołem Downa?; 15. Jak bawić się z dzieckiem?; 16. Przykłądy zabaw o charakterze wielofunkcyjnych ćwiczeń usprawniajacych dla małych dzieci z zespołem Downa; 17. Przykłady ćwiczeń usprawniających dla dzieci z zespołem Downa opracowane na podstawie programu V. Sherborne; 18. Jak dziecko poznaje dzięci zabawie siebie i swoje otoczenie?; 19. Paluszkowe zabawy; 20. Przykład zabawki wiuelofunkcyjnej dla dzieci z zespołem Downa; 21. Układanka z elementów; 22. Jeśli chcesz wiedzieć, jak rozwija się Twoje dziecko; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37817, W.38126, W.37966, W.37965 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Drodzy Rodzice!; Wstęp; 1. Co to jest zespół Downa?; 2. Po czym można poznać zespół Downa?; 3. Dzieci z zespołem Downa różnią się między sobą; 4. Co warto jeszcze wiedzieć o zespole Downa?; 5. Potrzeby rozwojowe dziecka - to rzecz ważna!; 6. Znaczenie wczesne stymulacji podstawowych funkcji poznawczych i zainteresowań dziecka; 7. Racjonalny tryb życia dziecka z zespołem Downa sprzymierzeńcem w jego wychowawniu; 8. Jak uczyć dziecko oddychania przez nos?; 9. Jak przezwyciężać trudności związane z połykaniem?; 10. Jak przygotować dziecko z zespołem Downa do mówienia?; 11. Etapy kształtpwania i rozwoju mowy u dzieci z zespołem Downa; 12. Program rozwoju i usprawniania mowy dzieci z zespołem Downa; 13. Co warto wiedzieć o zabawie i zabawkach?; 14. Jaką rolę spełniają rodzice w zabawach dziecka z zespołem Downa?; 15. Jak bawić się z dzieckiem?; 16. Przykłądy zabaw o charakterze wielofunkcyjnych ćwiczeń usprawniajacych dla małych dzieci z zespołem Downa; 17. Przykłady ćwiczeń usprawniających dla dzieci z zespołem Downa opracowane na podstawie programu V. Sherborne; 18. Jak dziecko poznaje dzięci zabawie siebie i swoje otoczenie?; 19. Paluszkowe zabawy; 20. Przykład zabawki wiuelofunkcyjnej dla dzieci z zespołem Downa; 21. Układanka z elementów; 22. Jeśli chcesz wiedzieć, jak rozwija się Twoje dziecko; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38234 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Apel Twojego Dziecka; Wstęp; 1. Co to jest zespół Downa?; 2. Po czym można rozpoznać zespół Downa?; 3. Co warto jeszcze wiedzieć o zespole Downa?; 4. Potrzeby rozwojowe dziecka - to rzecz ważna!; 5. Efekty rozwoju dziecka odbiciem jego wychowania; 6. Jak uczyć dziecko oddychania przez nos?; 7. Jak przezwyciężać trudności związane z połykaniem?; 8. Jak przygotowywać dziecko do mówienia?; 9. Etapy kształtowania i rozwoju mowy; 10. Program rozwoju i usprawniania mowy; 11. Kształtowanie umiejętności komunikacyjnych; 12. Umiejętności komunikacyjne dzieci w wieku od 4 do 8 lat; 13. Ruch istotą rozwoju człowieka i podstawą preferowanych metod jego usprawniania; 14. Zabawa jako element rozwoju języka i aktywności poznawczej dziecka; 15. Przykłądy wybranych zabawek; 16. Metody wspomagania rozwoju dzieci; 17. Jak dziecko poznaje dzięki zabawie siebie i swoje otoczenie?; Bibliografia; Aneks ( Inwentarz wskaźników rozwoju psychomotorycznego dziecka; Karta oceny poziomu umiejętności dziecka z zespołem Downa; Kwestionariusz do badania umiejętności komunikacyjnych u dzieci z głębszą niepełnosprawnością intelektualną; Program rewalidacji indywidualnej w zakresie poprawy funkcjonowania percepcji zmysłowej; Przykład zabawki wielofunkcyjnej do usprawniania dłoni i palców; Przykład układanki z elementów )
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40898, W.40899, W.40900 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Przedmowa; Wstęp; 1. Problemy rozwoju mowy u dzieci upośledzonych umysłowo na tle zespołu Downa; 2. Ogólny opis metody psychostymulacyjnej ( wątek logopedyczny ); 3. Przebieg terapii logopedycznej Piotra. Skrócone scenariusze sesji logopedycznych; 4. Opis dwóch pierwszych lat terapii logopedycznej Piotra; 5. Dalszy ciąg terapii Piotra; 6. Wnioski końcowe; Spis podstawowych technik, ćwiczeń i zabaw metody psychostymulacyjnej, zastosowanych w terapii Piotra; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41529, W.41094 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39474 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41227, W.41478, W.42626 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Przedmowa; 1. Maria Piszczek. Uwagi dotyczące wykorzystania gestykulacji w porozumiewaniu się z dzieckiem upośledzonym umyslowo; 2. Jadwiga Smoleńska. Mowa migowa jako jeden ze sposobów porozumiewania; 3. Anna Lechowicz. Użytkownicy systemu komunikacji symbolicznej Blissa twarzą w twarz ze światem; 4. Tamara Dubalska, Jadwiga Smoleńska. Słownik Makaton; 5. Maria Podeszewska. Wykorzystywanie piktogramów w uczeniu i terapii zachowania dzieci autystycznych; 6. Kazimiera Krakowiak. Podstawowe informacje o fonogestach; 7. Tamara Dubalska, Maria Piszczek. Uczenie komunikacji alternatywnej podczas planowania bliskich i odgległych czynności oraz zdarzeń; 8. Maria Piszczek. Wykorzystanie metod komunikacji alternatywnej w edukacji dzici z zespołem Downa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40012, W.39561, W.39870, W.40011, W.40153, W.39871, W.39562, W.39560, W.40013 (9 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42264 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41102 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. d43705 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. d41001, d41000 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37592, W.37593, W.37591, W.37590, W.38233, W.37594 (6 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37225, W.37346, W.36823 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38427, W.38935, W.38426 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42973, W.42972 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41383 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej