Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(68)
Forma i typ
Książki
(62)
Audiobooki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Pliki i bazy danych
(1)
Dostępność
dostępne
(58)
nieokreślona
(6)
tylko na miejscu
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(65)
Czytelnia
(3)
Autor
Bogdanowicz Marta
(16)
Naprawa Renata
(8)
Tanajewska Alicja
(8)
Barańska Małgorzata
(6)
Jakacka Ewa
(4)
Drzał Elwira
(3)
Kołodziejska Dorota
(3)
Odowska-Szlachcic Bożenna
(3)
Urbanek Karol
(3)
Graban Joanna
(2)
Jundziłł Elżbieta
(2)
Korzeniewska Ewa
(2)
Kołodziej Marek
(2)
Krasowicz-Kupis Grażyna
(2)
Maternicka Kornela
(2)
Okrzesik Dariusz
(2)
Pawłowska Róża
(2)
Rożyńska Małgorzata
(2)
Skibińska-Czechowicz Iwonna
(2)
Sprawka Romana
(2)
Bladowska Joanna
(1)
Branicka Joanna
(1)
Częścik Anna
(1)
Częścik Józef
(1)
Danielewicz Dorota
(1)
Deliński Cezariusz
(1)
Dąbrowska Regina
(1)
Feder Aleksandra
(1)
Filar Andrzej
(1)
Filipiak-Kudasik Izabela
(1)
Franaszczuk-Truszkowska Marta
(1)
Franek Anna
(1)
Franek Tadeusz
(1)
Frołowicz Elżbieta
(1)
Gmosińska Danuta
(1)
Gruszka Magdalena
(1)
Handzel Zofia
(1)
Janiak Iwona
(1)
Jaroch-Połom Lucyna
(1)
Jegier Aneta
(1)
Jurkiewicz Andrzej
(1)
Kasica Alicja
(1)
Kuleczka Waldemar
(1)
Lichota Edyta Joanna
(1)
Nieścierowicz Anna
(1)
Pisula Ewa
(1)
Prarat Justyna
(1)
Preyss Witold
(1)
Purzycka Elżbieta
(1)
Raszewska Maria
(1)
Riegel Marzena
(1)
Rokicińska Iwona
(1)
Rynkiewicz Agnieszka
(1)
Sarnowska Maria
(1)
Selke Maria
(1)
Skibinska-Czechowicz Iwonna
(1)
Smentek Małgorzata
(1)
Smętek Lilianna
(1)
Szłapa Katarzyna
(1)
Słupek Kazimierz
(1)
Tońska-Szyfelbein Anna
(1)
Tryzno Ewa
(1)
Walencik-Topiłko Anna
(1)
Woźniak Violeta
(1)
Wypych Agnieszka
(1)
Wójtowicz Mirosława
(1)
Żurek Sabina
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(53)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(68)
Język
polski
(68)
Odbiorca
Nauczyciele
(4)
Przedszkola
(3)
Pedagodzy
(1)
Temat
Dziecko
(18)
Język polski
(9)
Gry edukacyjne
(6)
Mowa
(6)
Pisanie
(6)
Dziecko niepełnosprawne
(5)
Metoda Dobrego Startu
(5)
Piosenka dziecięca polska
(5)
Dojrzałość szkolna
(4)
Dysleksja i dysgrafia
(4)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(4)
Gry i zabawy ruchowe
(4)
Metoda Sherborne
(4)
Nauczanie początkowe
(4)
Diagnoza pedagogiczna
(3)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(3)
Nauczanie
(3)
Programy nauczania
(3)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(3)
Szkolnictwo specjalne
(3)
Biblioterapia
(2)
Czytanie
(2)
Muzyka
(2)
Niepełnosprawni
(2)
Testy
(2)
Uczenie się
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
informatyka
(2)
nauczanie początkowe
(2)
nauczanie zintegrowane
(2)
Afazja
(1)
Choroba Aspergera
(1)
Chorzy
(1)
Czytanie ze zrozumieniem
(1)
Diagnoza
(1)
Dziecko chore
(1)
Dziecko upośledzone fizycznie
(1)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(1)
Edukacja włączająca
(1)
Emisja głosu
(1)
Eurosieroctwo
(1)
Godzina wychowawcza
(1)
Gry i zabawy
(1)
Inscenizacje
(1)
Inteligencje wielorakie
(1)
Internet
(1)
Jąkanie
(1)
Kinezyterapia
(1)
Logo
(1)
Ludzie starzy
(1)
MS-DOS
(1)
Metody aktywizujące (pedagog.)
(1)
Muzykoterapia
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1)
Pedagogika opiekuńcza
(1)
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Starość
(1)
Słuch
(1)
Teatr dziecięcy i młodzieżowy
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Układ nerwowy ośrodkowy
(1)
Wydawnictwa świetlicowe
(1)
Zachowanie
(1)
dyktanda graficzne
(1)
dysleksja
(1)
edukacja ekologiczna
(1)
inscenizacje
(1)
język polski
(1)
nauczanie integracyjne
(1)
nauczanie poczatkowe
(1)
nauczanie zintergowane
(1)
nauka czytania i pisania
(1)
ortografia
(1)
pieśń i piosenka (muzyka)
(1)
plastyka
(1)
plastyka a informatyka
(1)
wydawnictwa świetlicowe
(1)
Ćwiczenia oddechowe
(1)
śpiewnik
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Karty pracy ucznia
(2)
Opracowanie
(1)
Program nauczania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
68 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43384 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43385 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42747, W.42707 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9522, W.p9521 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42939, W.42826, W.42940, W.42825, W.42941 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kwestionariusz diagnozy dziecka rozpoczynającego naukę w klasie I / Iwona Rokicińska. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2007. - Teka (23 s. ;27 k. ; 30 cm + [5] arkuszy diagnozy) : il.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42292, W.42293 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43257, W.43258 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Ep.20 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9738 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta książka pomaga nauczycielom i specjalistom w opiece nad uczniami z problemami rozwojowymi, utrudniającymi dobre radzenie sobie w szkole. Umożliwia praktyczne uporządkowanie wiedzy na temat specjalnych potrzeb edukacyjnych, a także zawiera sposoby pracy, które uwzględniają wymagania terapeutyczne. W tej książce znajdują się również procedury udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Autor omawia możliwości, jakie daje system oświatowy, żeby wyrównywać szanse dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Do książki dołączono również arkusze, które pomagają w opracowaniu wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia, a także indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego IPET, skierowanego do dzieci z orzeczeniem o potrzebie specjalnego podejścia do edukacji.
Spis treści : 1. Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 1.1. Pomoc psychologiczno-pedagogiczna 1.1.1. Istota pomocy — specjalne potrzeby edukacyjne 1.1.2. Formy pomocy psychologiczno-pedagogicznej 1.1.3. Udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej — algorytm działań I . 1.4. Dokumentowanie udzielania uczniom pomocy psychologiczno-pedagogicznej 1.1.5. Specjaliści 1.1.6. Współpraca z poradniami psychologiczno-pedagogicznymi 1.2. Kształcenie specjalne 1.2.1. Orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego 1.2.2. Zespoły — indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny 1.2.3. Kształcenie specjalne — dodatkowo zatrudniani pracownicy 1.2.4. Kształcenie specjalne a obowiązek szkolny i obowiązek nauki 1.2.5. Kształcenie specjalne a przedłużenie okresu nauki 1.2.6. Uczniowie z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego — miejsce organizacji kształcenia, wychowania i opieki 1.3. Nauczanie indywidualne 1.4. Wczesne wspomaganie rozwoju 2. Dostosowanie wymagań edukacyjnych . 2.1. Uczeń z niepełnosprawnością 2.1.1. Uczeń słabosłyszący 2.1.2. Uczeń słabowidzący 2.1.3. Uczeń z niepełnosprawnością ruchową 2.1.4. Uczeń z afazją 2.1.5. Uczeń z niepełnosprawnością intelektualną 2.1.6. Uczeń z autyzmem . 2.1.7. Uczeń z zespołem Aspergera 2.2. Uczeń niedostosowany społecznie lub zagrożony niedostosowaniem społecznym 2.3. Uczeń z zaburzeniami zachowania i emocji 2.3.1. Nadpobudliwość psychoruchowa z deficytem uwagi 2.4. Uczeń ze specyficznymi problemami w uczeniu się 2.5. Uczeń z niepowodzeniami edukacyjnymi 2.5.1. Uczeń z inteligencją niższą niż przeciętna . 2.6. Uczeń z deficytami kompetencji i zaburzeniami sprawności językowych 2.7. Uczeń przewlekle chory 2.8. Uczeń w sytuacji kryzysowej lub traumatycznej 2.9. Uczeń zaniedbany środowiskowo 3 2.10. Uczeń z trudnościami adaptacyjnymi związanymi z różnicami kulturowymi lub ze zmianą środowiska edukacyjnego, w tym związanymi z wcześniejszym kształceniem za granicą 2.11. Uczeń szczególnie uzdolniony 2.12. Egzamin ósmoklasistów — dostosowania 2.12.1. Możliwe sposoby dostosowania warunków i form przeprowadzania egzaminu do potrzeb poszczególnych grup uczniów Bibliografia . Aneks . Załącznik 1: Przykładowy wzór arkusza IPET z przykładowymi wpisami . Załącznik 2: Wzór arkusza do wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia (1) Załącznik 3: Wzór arkusza do wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia (2) Załącznik 4: Arkusz pomocniczy do wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia. Załącznik 5: Wniosek o skierowanie do kształcenia specjalnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.44137 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okł.: Pozycja zalecana przez Polski Związek Logopedów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9964, W.p9965 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9961, W.p9962, W.p9963 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to jedna z trzech publikacji, które tworzą komplet materiałów koniecznych do przeprowadzenia diagnozy rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole. W książce znajdują się: arkusze monitoringu rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole (zawierające obszary i treści nauczania realizowane w ramach zajęć edukacji przedszkolnej w odniesieniu do obowiązującej podstawy programowej oraz oczekiwane umiejętności i wiadomości dziecka kończącego edukację przedszkolną), analizy ilościowe i jakościowe wyników przeprowadzonej diagnozy z wykorzystaniem narzędzi procedur badawczych, czyli arkuszy monitoringu rozwoju dziecka przedszkolnego (opracowanych w oparciu o podstawę programową wychowania przedszkolnego), diagnoza skali gotowości rozwoju dziecka oraz określenie stopnia opanowania danej umiejętności - podsumowanie wyników jakościowych i ilościowych arkuszy monitoringu rozwoju dziecka przedszkolnego, informacja o stopniu opanowania przez dziecko wiadomości i umiejętności wynikających z realizacji podstawy programowej. Niniejsza publikacja umożliwi nauczycielom dokonanie diagnozy skali gotowości rozwoju dziecka oraz określenie stopnia opanowania danej umiejętności z zakresu samodzielności, rozwoju społecznego, rozwoju umysłowego, umiejętności szkolnych oraz sprawności motorycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p10039 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja umożliwi przeprowadzenie diagnozy rozwoju dziecka przed­szkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole. W teczce znajdują się karty pracy przeznaczone dla dzieci oraz instrukcja i tabela z punk­tacją dla nauczyciela. Publikacja z pewnością będzie pomocna w codziennej pracy: nauczycieli przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach uczących dzieci pięcio- lub sześcioletnie; nauczycieli specjalistów: terapeutów, logopedów, oligofrenopedagogów; pedagogów, psychologów. Może być w pełni wykorzystana podczas tworzenia: programu zajęć korekcyjno-kompensacyjnych; programu zajęć dydaktyczno-wyrównawczych; indywidualnego programu wspomagania i korygowania rozwoju dziecka pięcio-, sześcioletniego; zakresu dostosowania wymagań edukacyjnych wynikających z programu nauczania wychowania przedszkolnego do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych dziecka; planu działań wspierających. Niniejsza publikacja umożliwi nauczycielom: dokonanie diagnozy skali gotowości rozwoju dziecka oraz określenie stopnia opanowania danej umiejętności z zakresu: rozwoju społecznego, rozwoju umysłowego, umiejętności szkolnych oraz sprawności motorycznej; ułatwi przekazanie rodzicom informacji o gotowości dziecka do podjęcia nauki w szkole podstawowej według określonego wzoru, aby mogli je w osiąganiu tej gotowości, odpowiednio do potrzeb, wspomagać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p10037 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Program do diagnozy i obserwacji dzieci przedszkolnych stanowi opis sposobu realizacji celów kształcenia i zadań ustalonych w podstawie programowej wychowania przedszkolnego. Zawiera: szczegółowe cele kształcenia i wychowania, treści zgodne z treściami nauczania zawartymi w podstawie programowej wychowania przedszkolnego oraz sposoby osiągania celów kształcenia i wychowania z uwzględnieniem możliwości indywidualizacji pracy w zależności od potrzeb i umiejętności dzieci. Niniejsza publikacja została przygotowana zgodnie z obecnie funkcjonującym Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U. z 2014 r. poz. 803).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p10038 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43262 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42299, W.42741, W.42298, W.42864 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43706, W.43707 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9966 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43215, W.43216 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej