Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(8576)
Forma i typ
Książki
(8539)
Publikacje naukowe
(31)
Audiobooki
(19)
Pliki i bazy danych
(14)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Publikacje fachowe
(6)
Filmy i seriale
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(7867)
tylko na miejscu
(503)
nieokreślona
(160)
wypożyczone
(24)
Placówka
Wypożyczalnia
(8051)
Czytelnia
(127)
Pracownia cymeliów
(376)
Autor
Kolberg Oskar. Dzieła wszystkie
(44)
Kolberg Oskar
(43)
Okoń Wincenty
(40)
Żeromski Stefan
(35)
Suchodolski Bogdan
(33)
Kupisiewicz Czesław
(32)
Bogdanowicz Marta
(29)
Jałowiec Magdalena
(25)
Włodarski Ziemowit
(25)
Kujawa Ewa
(21)
Kurzyna Maria
(21)
Wołoszynowa Lidia
(21)
Kruszewski Krzysztof
(20)
Wyspiański Stanisław
(20)
Doroszewski Witold
(19)
Nowacki Tadeusz
(19)
Pilecka Władysława
(19)
Reymont Władysław St
(18)
Zapolska Gabriela
(18)
Juszczyk Stanisław
(17)
Lem Stanisław
(17)
Semadeni Zbigniew
(17)
Witwicki Władysław
(17)
Konieczna Anna
(16)
London Jack
(16)
Pilecki Jan
(16)
Śliwerski Bogusław
(16)
Wyka Kazimierz
(15)
Auderska Halina
(14)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(14)
Okoniewski Stefan
(14)
Petkowicz Helena
(14)
Skorupka Stanisław
(14)
Vopel Klaus W
(14)
Wojnar Irena
(14)
Łobocki Mieczysław
(14)
Łukasik Stanisława
(14)
Baluch Alicja
(13)
Bunsch Karol
(13)
Gałkowski Tadeusz
(13)
Kotarbiński Tadeusz
(13)
Makuszyński Kornel
(13)
Manteuffel Tadeusz
(13)
Meissner Janusz
(13)
Minczakiewicz Elżbieta Maria
(13)
Suchodolski Bodgan
(13)
Tatarkiewicz Władysław
(13)
Tomaszewski Tadeusz
(13)
Brzeziński Jerzy
(12)
Godlewski Michał
(12)
Kieniewicz Stefan
(12)
Klemensiewicz Zenon
(12)
Kozielecki Józef
(12)
Lorek Maria
(12)
Popek Stanisław
(12)
Skorny Zbigniew
(12)
Szewczuk Włodzimierz
(12)
Szmidt Krzysztof J
(12)
Wroczyński Ryszard
(12)
Bortnowski Władysław
(11)
Dobrowolska Hanna
(11)
Dobrzański Tadeusz
(11)
Gdowski Bogusław
(11)
Górski Eugeniusz
(11)
Krawcewicz Stanisław
(11)
Markiewicz Henryk
(11)
Olechnowicz Hanna
(11)
Pluciński Edmund
(11)
Słowacki Juliusz
(11)
Wasilewska Krystyna
(11)
Banach Andrzej
(10)
Cydzik Zofia
(10)
Frycie Stanisław
(10)
Hanisz Jadwiga
(10)
Kraszewski Józef Ignacy
(10)
Lewowicki Tadeusz
(10)
Morcinek Gustaw
(10)
Muszyński Heliodor
(10)
Nagajowa Maria
(10)
Obuchowska Irena
(10)
Platon
(10)
Polkowska Irena
(10)
Przetacznik-Gierowska Maria
(10)
Strelau Jan
(10)
Walewski Wacław
(10)
Zielińska Ewa
(10)
Dudzikowa Maria
(9)
Gadziemski Leon
(9)
Gerstmann Stanisław
(9)
Ilińska Barbara
(9)
Jaczewski Andrzej
(9)
Karaszewski Stanisław
(9)
Kobyliński Szymon
(9)
Kraszewski J. I
(9)
Krzyżanowski Julian
(9)
Mika Stanisław
(9)
Piaget Jean
(9)
Przetacznikowa Maria
(9)
Zubrzycka Elżbieta
(9)
Żebrowska Maria
(9)
Rok wydania
2020 - 2024
(21)
2010 - 2019
(152)
2000 - 2009
(1028)
1990 - 1999
(1348)
1980 - 1989
(1535)
1970 - 1979
(1263)
1960 - 1969
(1982)
1950 - 1959
(759)
1940 - 1949
(285)
1930 - 1939
(97)
1920 - 1929
(86)
1910 - 1919
(5)
1900 - 1909
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(56)
Kraj wydania
Polska
(8576)
Język
polski
(8572)
angielski
(2)
niemiecki
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(10)
Przedszkola
(4)
Szkoły wyższe
(4)
Pedagodzy
(3)
Pedagodzy specjalni
(3)
Dyrektorzy szkół
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Rodzice
(1)
Socjolodzy
(1)
Studenci
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Temat
Polska
(289)
Dziecko
(259)
Powieść polska
(257)
nauczanie początkowe
(198)
Nauczanie
(164)
Wychowanie
(148)
Literatura polska
(140)
dziecko
(132)
Język polski
(128)
język polski
(125)
Pedagogika
(120)
Poezja polska
(95)
Nauczanie początkowe
(92)
Psychologia
(80)
Elektrotechnika
(78)
matematyka
(76)
Filozofia
(73)
Nauczyciele
(73)
Matematyka
(72)
Opowiadanie polskie
(72)
Szkolnictwo
(68)
nauczanie
(68)
Pedagogika specjalna
(65)
Wychowanie przedszkolne
(64)
Wychowanie w rodzinie
(64)
Maszyny
(63)
Mowa
(62)
pisanie
(62)
Sztuka
(61)
wychowanie
(61)
Dramat polski
(60)
Fizyka
(59)
Osobowość
(59)
Młodzież
(58)
czytanie
(58)
Pamiętniki polskie
(56)
nauczanie zintegrowane
(56)
Komputery
(53)
Nauczanie historii
(53)
Psychoterapia
(53)
Rodzina
(52)
Muzyka
(51)
Samochody
(51)
Niepełnosprawni
(50)
nauczyciele
(50)
Technika
(49)
Uczenie się
(49)
Psychologia rozwojowa
(48)
Dziecko upośledzone umysłowo
(47)
pedagogika
(46)
literatura polska
(45)
Dziecko niepełnosprawne
(44)
Oświata
(44)
Encyklopedia polska
(42)
Historia
(41)
Literatura młodzieżowa polska
(41)
Pieśń ludowa polska
(41)
Psychologia wychowawcza
(41)
Żeromski, Stefan
(41)
Wojna 1939-1945 r.
(40)
Stosunki interpersonalne
(39)
Praca
(38)
młodzież
(38)
Rysunek techniczny
(37)
Szkolnictwo zawodowe
(37)
dziecko upośledzone umysłowo
(37)
młodzież szkolna
(37)
psychologia
(37)
Kultura
(36)
Literatura
(36)
Wojsko
(36)
uczenie się
(36)
Gry i zabawy
(35)
Metale
(35)
Publicystyka polska
(35)
Etyka
(34)
Młodzież szkolna
(34)
Psychologia społeczna
(34)
szkolnictwo
(34)
Gry i zabawy ruchowe
(33)
mowa
(33)
muzyka
(33)
Biblioterapia
(32)
Czytanie
(32)
Religia
(31)
uczniowie
(31)
Elektronika
(30)
Etnografia
(29)
wychowanie w rodzinie
(29)
Biologia
(28)
Gry edukacyjne
(28)
Nauka
(28)
Socjologia
(28)
Bajkoterapia
(27)
Fotografia
(27)
Powieść amerykańska
(27)
Przedszkola
(27)
literatura
(27)
Komunikacja społeczna
(26)
Reportaż polski
(26)
Temat: czas
2001-
(12)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
1801-1900
(1)
Gatunek
Opracowanie
(13)
Podręcznik
(12)
Praca zbiorowa
(7)
Raport z badań
(6)
Monografia
(4)
Poradnik
(3)
Karty pracy ucznia
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Scenariusz zajęć
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Pamiętniki angielskie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Program nauczania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(34)
Socjologia i społeczeństwo
(21)
Psychologia
(9)
Nauka i badania
(5)
Językoznawstwo
(4)
Kultura i sztuka
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Biologia
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Matematyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
8576 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40294 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37503, W.37337 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37024 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43295, W.43202 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, ISSN 0239-6025 ; Nr 212)
Streszczenie: Wstęp; Rozdział 1. Praktyka znacząca rozwojowo: 1.1. Właściwości rozwojowe - znaczenie pojęcia; 1.2. Kształtowanie się i rozwój aktywności dziecka od urodzenia do wieku wczesnoszkolnego; 1.3. Ocena rozwojowa dzieci a programy nauczania; 1.3.1. Ocena rozwojowa dzieci w relacjach dom - przedszkole - szkoła; 1.3.2. Program nauczania i jego cechy; 1.3.3. Relacje między rozwojowym programem nauczania a systemem wychowania w domu; 1.4. Podsumowanie; Rozdział 2. Pożądane cechy interakcji dorosły - dziecko w praktyce rozwojowej; Rozdział 3. Optymalna rozwojowo praktyka do trzeciego roku życia dziecka: 3.1. Uwarunkowania rozwojowe; 3.2. Rozwój dziecka w pierwszym roku życia; 3.3. Maluchy i ich rozwój; 3.4. Podstawowe uwarunkowania optymalnej opieki nad niemowlętami i maluchami oraz ich doświadczeń; 3.5. Podsumowanie; Rozdział 4. Składniki rozwojowej praktyki dla niemowląt i maluchów: 4.1. Charakterystyka zachowań dorosłych w stosunku do niemowląt; 4.2. Omówienie praktyki rozwojowej korzystnej i niekorzystnej dla dzieci w wieku poniemowlęcym; 4.3. Korzystna rozwojowo praktyka dla trzylatków; 4.4. Podsumowanie; Rozdział 5. Optymalne doświadczenia w programach wychowania dla dzieci w wieku przedszkolnym: 5.1. Uczenie się dzieci w wieku przedszkolnym; 5.2. Zintegrowane składniki praktyki korzystnej i niekorzystnej dla dzieci w wieku przedszkolnym; 5.3. Zmiany i wyzwania okresu przejściowego; 5.4. Podsumowanie; Rozdział 6. Korzystna rozwojowo praktyka dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym: 6.1. Rozwój i uczenie się dzieci w wieku wczesnoszkolnym; 6.1.1. Rozwój fizyczny; 6.1.2. Rozwój poznawczy; 6.1.3. Rozwój socjalno-emocjonalny i moralny; 6.2. Indywidualne różnice między dziećmi i dobór praktyki korzystnej rozwojowo; 6.3. Składniki praktyki korzystnej i niekorzystnej w programach nauczania dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym; 6.4. Podsumowanie; Rozdział 7. Popularyzacja praktyki rozwojowej w wychowaniu małego dziecka: 7.1. Świadomość wychowawcza rodziców; 7.2. Odpowiedzialność nauczycieli za poziom praktyki rozwojowej; 7.3. Rola nadzoru pedagogicznego w zakresie praktyki rozwojowej; 7.4. Strategie informacyjne o odpowiedniej praktyce rozwojowej; 7.5. Podsumowanie; Zakończenie; Zestaw prac popularno-naukowych dla rodziców i wychowawców przedszkoli (żłobków) i nauczycieli klas I-III o tematyce gier i zabaw, gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej, wychowania estetycznego; Literatura
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39019, W.39309 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40391 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; 1. Nauczenie problemu w rozwijaniu aktywności dziecka; 1.1. Pojecie problemu; 1.2. Rodzaje problemów; 1.3. Usytuowanie rozwiązania problemów w kształceniu dzieci; 1.4. Aktywność dziecka warunkiem efektywności jego uczenia się; 2. Teoretyczne podstawy rozwiązywania problemów przez dzieci; 2.1. Rozwiązywanie problemów dynamicznym procesem uczenia się; 2.2. Rola zadań problemowych; 2.3. Pojęcie wiedzy u dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym; 3. Czynniki warunkujące uczenie się dzieci; 3.1. Konstruowanie wiedzy przez dzieci; 3.1.1. Czynności (działalność) jako wartość w opinii dziecka; 3.1.2. Zachęcanie do podejmowania decyzji; 3.1.3. Zespołowe rozwiązywanie zadań; 3.2. Negatywne skutki uczenia się pamięciowego; 3.3. Rozwiązywanie problemu jako aktywny proces; 3.4. Rola nauczyciela w organizowaniu strategii rozwiązywania problemu; 4. Rozwiązywanie problemów w procesie kształcenia dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym; 4.1. Przygotowanie się nauczyciela do rozwiązywania problemów; 4.2. Dobór odpowiednich problemów; 4.3. Stworzenie warunków do rozwiązywania problemów; 4.4. Stosowane techniki rozwiązywania problemów; 4.5. Strategia postępowania w sytuacji problemowej; 5. Wskazówki metodyczne dla nauczycieli w przedszkolu; 5.1. Rodzaje działalności dzieci podczas rozwiązywania problemów; 5.2. Planowanie zajęć; 5.3. Ranga edukacji przedszkolnej; 6. Wskazówki metodyczne dla nauczycieli klas I-III szkoły podstawowej; 6.1. Wskazówki dla nauczycieli klasy pierwszej; 6.1.1. Obserwacje dzieci; 6.1.2. Plany lekcyjne; 6.2. Wskazówki dla nauczycieli klasy drugiej; 6.2.1. Plany lekcyjne - indywidualizowanie uczenia się; 6.3. Wskazówki dla nauczycieli klasy trzeciej; Zakończenie; Literatura
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38557, W.38558, W.38560, W.38559, W.38561 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. KEN w Krakowie ; Nr 102)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40392 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42874, W.42873 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41483 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Varia ; 399)
Streszczenie: Słowo wstępne; Rozdział 1. Edukacja: dylematy i wyzwania: 1. U progu barier minionego okresu; 2. Edukacja wobec wyzwań aksjonormatywnego ładu społeczno-moralnego; 3. Personalistyczna wizja osoby jako podmiotu wychowania - jej prawa i wynikające stąd dyrektywy wychowawcze; 4. Prawda jako zasada życia społecznego i zadanie wychowania; 5. Wychowanie do demokracji i pluralizmu ideologiczno-politycznego; Rozdział 2. Rodzina: zagrożenia i wyzwania: 1. Proces sekularyzacji rodziny jako instytucji religijnej; 2. Rodzina na drogach odnajdywania wymiarów sacrum; 3. Znaczenie wychowania w rodzinie dla rozwoju osobowego dziecka; 4. Dziecko w zmieniającej się kulturze i w systemie wartości rodzinnych współczesnego świata; 5. Sytuacja społeczno-moralna rodziny polskiej u zarania Trzeciej Rzeczypospolitej; 6. Czasopisma młodzieżowe wobec chrześcijańskiej wizji ludzkiej płciowości; 7. Antywartości rodziny jako wyzwanie dla pedagogiki społecznej; Rozdział 3. Kultura: między sacrum i profanum: 1. Integralna wizja kultury u podstaw personalistycznego wychowania; 2. Kultura między sacrum i profanum; 3. Sekularyzacja kultury - interpretacje teoretyczne i konsekwencje praktyczne; 4. Drogi przenikania ateizmu do współczesnej kultury polskiej; 5. Przekonania religijne i kultura moralna Polaków; 6. Kultura masowa - komunikowanie masowe i jego oblicza; Nota bibliograficzna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40421, W.41481 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W.41886 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40319, W.40320, W.41485, W.40321, W.41482 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37741 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4277 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42027 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41581 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37864 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dydaktyka komplementarna / Wiesław Andrukowicz. - Warszawa : Wydawnictwo WSP TWP, 2004. - 182 s. : wykr., tab. ; 24 cm.
Streszczenie: Wstęp; Rozdział 1. Komplementarność poznania: 1.1. Ekstraspekcja percepcyjna; 1.2. Ekstraspekcja recepcyjna; 1.3. Introspekcja percepcyjna; 1.4. Introspekcja percepcyjna; 1.5. Świadomość potencjalna i aktualna; Rozdział 2. Materiał i struktura edukacji komplementarnej: 2.1. Geneza edukacji integralnej; 2.2. Edukacja jako wieloczynnikowe kontinuum; 2.3. Kompetencje kognitywne; 2.4. Kompetencje deskryptywne; 2.5. Kompetencje mnemoniczne; 2.6. Kompetencje prakseologiczne; 2.7. Kompetencje ewaluacyjne; 2.8. Kompetencje emocjonalne; 2.9. Kompetencje lingwistyczne; 2.10. Kompetencje komunikatywne; Rozdział 3. Podstawowe procesy rozwoju i kształcenia w edukacji komplementarnej: 3.1. Sześć szczebli kształcenia informacyjnego; 3.1.1. Recepcja informacji; 3.1.2. Analiza informacji; 3.1.3. Synteza informacji; 3.1.4. Zrozumienie informacji; 3.1.5. Zastosowanie informacji; 3.1.6. Ocena informacji; 3.2. Sześć szczebli kształcenia percepcyjnego; 3.2.1. Percepcja obrazu; 3.2.2. Formowanie obszaru obserwacji; 3.2.3. Odkrywanie podobieństw; 3.2.4. Indeksacja różnic; 3.2.5. Weryfikacja wytworów obserwacji; 3.2.6. Wnioskowanie; 3.3. Szcześć szczebli rozwoju emocjonalnego; 3.3.1. Zauważanie emocji; 3.3.2. Komunikowanie; 3.3.3. Formowanie (praktyczne) emocji; 3.3.4. Zrozumienie i waloryzacja własnych emocji; 3.3.5. Respektowanie i konceptualizacja ludzkich uczuć; 3.3.6. Integrowanie; 3.4. Sześć szczebli rozwoju impresyjnego; 3.4.1. Recepcja wrażeń; 3.4.2. Dyspozycja do określonego kierunku przyjmowanych wrażeń; 3.4.4. Zaangażowanie; 3.4.5. Systematyzacja wrażeń; 3.4.6. Waloryzacja; Rozdział 4: Cele edukacji komplementarnej; 4.1. Głowne zadania edukacyjne; 4.2. Ogólny projekt edukacji kompementarnej; 4.3. Taksonomia celów ujęta komplementarnie; Rozdział 5: Metoda rozwoju i kształcenia komplementarnego: 5.1. Ogólna charakterystyka metody; 5.2. Strategia retrospektywna; 5.2.1. Techniki erotematyczne; 5.2.1.1. Rozmowa kierowana; 5.2.1.2. Dialog; 5.2.1.3. Dyskusja; 5.2.2. Techniki akromatyczne; 5.2.2.1. Wykład; 5.2.2.2. Praca z książką; 5.2.2.3. Nauczania programowe; 5.2.3. Techniki medialne; 5.2.3.1. Audycja radiowa; 5.2.3.2. Audycja telewizyjna; 5.2.3.3. Praca z komputerem; 5.3. Startegia deskryptywna; 5.3.1. Techniki empiryczne; 5.3.1.1. Obserwacja; 5.3.1.2. Eksperyment; 5.3.1.3. Sondaż diagnostyczny; 5.3.2. Techniki ćwiczeniowe; 5.3.2.1. Ćwiczenia operacyjne; 5.3.2.2. Ćwiczenia czynnościowe; 5.3.2.3. Ćwiczenia ogólne; 5.3.3. Techniki projektów; 5.3.3.1. Technika wytwórcza; 5.3.3.2. Agrotechnika; 5.3.3.3. Zootechnika; 5.4. Strategia transgresyjna; 5.4.1. Techniki dramy; 5.4.1.1. Inscenizacja; 5.4.1.2. Symulacja; 5.4.1.3. Identyfikacja sytuacyjna; 5.4.2. Techniki odroczonej ewaluacji; 5.4.2.1. Burza mózgów; 5.4.2.2. Synektyka; 5.4.3. Techniki komunikacji interpersonalnej; 5.4.3.1. Kalambur wyrazowy; 5.4.3.2. Kalambur sygnałowy; 5.4.3.3. Kalambur obrazowy; 5.4.3.4. Improwizacja werbalna; 5.4.3.5. Improwizacja pozawerbalna; 5.4.3.6. Twórcze słuchanie; 5.4.3.7. Emocjonalna ewaluacja; 5.5. Strategia prospektywna; 5.5.1. Techniki relaksacyjne; 5.5.1.1. Ćwiczenia odprężające; 5.5.1.2. "Sen na jawie"; 5.5.1.3. Ekspozyja nastroju; 5.5.2. Techniki wizualizacyjne; 5.5.2.1. Kooperacja skojarzeń; 5.5.2.2. "Gdybanie"; 5.5.2.3. "Burza wrażeń"; 5.5.2.4. Archiwum X; 5.5.2.5. Koncert życzeń; 5.5.3. Techniki ekspozycyjne; 5.5.3.1. Budowanie nastroju; 5.5.3.2. Odkrywanie wartości; Zakończenie; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41768, W.41803 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. KEN w Krakowie ; Nr 208)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39148 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej