dziecko upośledzone umysłowo
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(53)
Forma i typ
Książki
(52)
Filmy i seriale
(1)
Dostępność
dostępne
(51)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(52)
Autor
Wyczesany Janina
(4)
Kościelska Małgorzata
(3)
Mikrut Adam
(3)
Minczakiewicz Elżbieta Maria
(3)
Pecyna Maria Bogumiła s
(3)
Piszczek Maria
(3)
Szymańska Zofia
(3)
Głodkowska Joanna
(2)
Nowak Jadwiga
(2)
Ploch Leszek
(2)
Polkowska Irena
(2)
Bałachowicz Józefa
(1)
Brauner Alfred
(1)
Brauner Francoise
(1)
Brearley Gill
(1)
Carr Janet
(1)
Cholewczyńska Ewa
(1)
Dońska-Olszko Małgorzata
(1)
Gałkowski Rafał
(1)
Hulek Aleksander
(1)
Janosz Bożena
(1)
Jodłowska Bogusława
(1)
Karwot Izydor
(1)
Kirejczyk Kazimierz
(1)
Kosmowska Barbara
(1)
Kosterska Izabela
(1)
Kowaliszyn Krystyna
(1)
Kuza Alina
(1)
Landrus Rhoda
(1)
Lewandowski Wojciech
(1)
Mesibov Gary
(1)
Michałowicz Roman
(1)
Muszyńska Irena
(1)
Nadolska Hanna
(1)
Olechnowicz Hanna
(1)
Opiat Jan Marian
(1)
Pietruczanis Monika
(1)
Pilecki Jan
(1)
Pisula Ewa
(1)
Podolski Kazimierz
(1)
Poniatowska Stefania
(1)
Rakowska Alicja
(1)
Rola Stanisław
(1)
Różycka Jadwiga
(1)
Sachacka Elżbieta
(1)
Schaffer Bruce
(1)
Schopler Eric
(1)
Simmonds Posy
(1)
Smereka Tomasz
(1)
Sobolewska Anna
(1)
Sołtys-Chmielowicz Anna
(1)
Tkaczyk Grażyna
(1)
Zaleski Tomasz
(1)
Świerczek Małgorzata
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(33)
1980 - 1989
(3)
1960 - 1969
(3)
1950 - 1959
(2)
Kraj wydania
Polska
(53)
Język
polski
(53)
Temat
Powieść polska
(1089)
Polska
(758)
Dziecko
(481)
Poezja polska
(461)
Literatura polska
(456)
dziecko upośledzone umysłowo
(53)
Opowiadanie polskie
(363)
Wychowanie
(277)
Nauczanie
(274)
nauczanie początkowe
(265)
dziecko
(247)
Język polski
(236)
Pedagogika
(227)
Dramat polski
(223)
język polski
(197)
Nauczanie początkowe
(186)
Pamiętniki polskie
(183)
Filozofia
(175)
Wychowanie w rodzinie
(160)
Sienkiewicz, Henryk
(145)
Psychologia
(143)
Szkolnictwo
(135)
Niepełnosprawni
(129)
Sztuka
(129)
Literatura młodzieżowa polska
(128)
Wychowanie przedszkolne
(128)
Nauczyciele
(126)
Pedagogika specjalna
(124)
Powieść francuska
(124)
Prus, Bolesław
(123)
Marksizm-leninizm
(115)
Matematyka
(115)
Żeromski, Stefan
(114)
Młodzież
(113)
matematyka
(113)
Literatura dziecięca polska
(110)
Mowa
(109)
Publicystyka polska
(109)
wychowanie
(107)
Rodzina
(103)
Powieść amerykańska
(100)
Powieść angielska
(98)
Dziecko niepełnosprawne
(93)
Literatura
(91)
Mickiewicz, Adam
(91)
nauczanie
(89)
Fizyka
(86)
Słowacki, Juliusz
(85)
literatura polska
(85)
Elektrotechnika
(84)
Osobowość
(83)
Wojna 1939-1945 r.
(83)
pedagogika
(83)
pisanie
(81)
Powieść rosyjska
(80)
Śląsk
(80)
Kultura
(79)
czytanie
(79)
nauczyciele
(79)
Muzyka
(78)
Historia
(77)
Oświata
(77)
Psychoterapia
(77)
Czytanie
(74)
Dziecko upośledzone umysłowo
(73)
Malarstwo polskie
(73)
nauczanie zintegrowane
(73)
Praca
(72)
Orzeszkowa, Eliza
(71)
Uczenie się
(71)
młodzież
(71)
Komputery
(70)
Powieść niemiecka
(70)
Religia
(70)
Gry i zabawy
(68)
Technika
(68)
Warszawa
(68)
Maszyny
(67)
Kraszewski, Józef Ignacy
(65)
Pisanie
(65)
Psychologia wychowawcza
(65)
Socjologia
(64)
Etyka
(63)
Gry edukacyjne
(63)
Młodzież szkolna
(63)
wychowanie w rodzinie
(63)
Gry i zabawy ruchowe
(62)
Lenin, Vladimir Il'i
(62)
Samochody
(62)
Biblioterapia
(61)
Nauka
(61)
Wojsko
(61)
Malarstwo
(59)
Stosunki interpersonalne
(59)
młodzież szkolna
(57)
Nauczanie historii
(56)
Psychologia rozwojowa
(55)
Literatura dziecięca
(54)
Psychologia społeczna
(53)
szkolnictwo
(53)
53 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; Rozdział 1. Miejsce metodyki wychowania i nauczania dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim w pedagogice specjalnej; Rozdział 2. Podstawowe założenia pracy dydaktyczno-wychowawczej w szkole podstawowej specjalnej dla dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim; 1. Cele i zadania szkoły specjalnej; 2. Plan i programy nauczania w szkole podstawowej dla dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim; 3. Organizacja pracy dydaktyczno-wychowawczej w klasach I-IV szkoły podstawowej dla dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim; Rozdział 3. Metoda ośrodków pracy Marii Grzegorzewskiej. Rys historyczny i stan aktualny; 1. Metoda Decroly'ego jako pierwowzór metody ośrodków pracy; 2. Ewolucja metody Decroly'ego w warunkach polskiego szkolnictwa specjalnego; 3. Etapy dydaktyczne w metodzie ośrodków pracy; 4. Planowanie pracy w klasach początkowych; Rozdział 4. Początkowa nauka czytania i pisania uczniów upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim; 1. Metody nauki czytania i pisania - krótki rys historyczny; 2. Okres przygotowawczy do nauki czytania i pisania; 3. Okres czytania i pisania bez znajomości liter; 4. Okres analizy i syntezy; Rozdział 5. Matematyka w metodzie ośrodków pracy; 1. Możliwości poznawcze i specyficzne trudności uczniów; 2. Analiza programu nauczania matematyki klas początkowych, minimum programowe; 3. Kształtowanie pojęcia liczby i działania arytmetycznego; 4. Rozwiązywanie zadań tekstowychw klasach I-IV; 5. Geometryczne doświadczenia uczniów; 6. Rola gier i zabaw w nauczaniu matematyki; Rozdział 6. Muzyka w metodzie ośrodków pracy; 1. Funkcje i zadania muzyki; 2. Treści naucznia muzyki; 3. Metody, formy i środki dydaktyczne; Rozdział 7. Plastyka w metodzie ośrodków pracy; 1. Cele i zadania plastyki; 2. Treści programowe; 3. Technika i środki dydaktyczne; 4. Ocenianie prac plastycznych; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39897, W.39896, W.39895, W.39893, W.39894 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; Rozdział 1. Miejsce metodyki wychowania i nauczania dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim w pedagogice specjalnej; Rozdział 2. Podstawowe założenia pracy dydaktyczno-wychowawczej w szkole podstawowej specjalnej dla dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim; 1. Cele i zadania szkoły specjalnej; 2. Plan i programy nauczania w szkole podstawowej dla dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim; 3. Organizacja pracy dydaktyczno-wychowawczej w klasach I-IV szkoły podstawowej dla dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim; Rozdział 3. Metoda ośrodków pracy Marii Grzegorzewskiej. Rys historyczny i stan aktualny; 1. Metoda Decroly'ego jako pierwowzór metody ośrodków pracy; 2. Ewolucja metody Decroly'ego w warunkach polskiego szkolnictwa specjalnego; 3. Etapy dydaktyczne w metodzie ośrodków pracy; 4. Planowanie pracy w klasach początkowych; Rozdział 4. Początkowa nauka czytania i pisania uczniów upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim; 1. Metody nauki czytania i pisania - krótki rys historyczny; 2. Okres przygotowawczy do nauki czytania i pisania; 3. Okres czytania i pisania bez znajomości liter; 4. Okres analizy i syntezy; Rozdział 5. Matematyka w metodzie ośrodków pracy; 1. Możliwości poznawcze i specyficzne trudności uczniów; 2. Analiza programu nauczania matematyki klas początkowych, minimum programowe; 3. Kształtowanie pojęcia liczby i działania arytmetycznego; 4. Rozwiązywanie zadań tekstowychw klasach I-IV; 5. Geometryczne doświadczenia uczniów; 6. Rola gier i zabaw w nauczaniu matematyki; Rozdział 6. Muzyka w metodzie ośrodków pracy; 1. Funkcje i zadania muzyki; 2. Treści naucznia muzyki; 3. Metody, formy i środki dydaktyczne; Rozdział 7. Plastyka w metodzie ośrodków pracy; 1. Cele i zadania plastyki; 2. Treści programowe; 3. Technika i środki dydaktyczne; 4. Ocenianie prac plastycznych; Bibliografia
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; 1. Zabawki - przypatkowo napotkane przedmioty; 2. Zabawki - przedmioty codziennego użytku; 3. Zabawki grajęce, dzwoniące, mrugające; 4. Zabawki miękkie, lekkie, puszyste, przytulanki; 5. Zabawki do dmuchania, poruszane siłą strumienia wydychanego powietrza; 6. Zabawki - najprostsze składanki i łamanki z papieru; 7. Zabawki zręcznościowe; 8. Zabawki mechaniczne; 9. Kukiełki, kostiumy i rekwizyty teatralne; 10. Zabawki - zestawy do zabaw tematycznych; 11. Zabawki aktywizujące ruchowo - sprzęt sportowy; 12. Zabawki pozostałe; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40492, W.38826, W.38830, W.38828, W.38827 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; 1. Zabawki - przypatkowo napotkane przedmioty; 2. Zabawki - przedmioty codziennego użytku; 3. Zabawki grajęce, dzwoniące, mrugające; 4. Zabawki miękkie, lekkie, puszyste, przytulanki; 5. Zabawki do dmuchania, poruszane siłą strumienia wydychanego powietrza; 6. Zabawki - najprostsze składanki i łamanki z papieru; 7. Zabawki zręcznościowe; 8. Zabawki mechaniczne; 9. Kukiełki, kostiumy i rekwizyty teatralne; 10. Zabawki - zestawy do zabaw tematycznych; 11. Zabawki aktywizujące ruchowo - sprzęt sportowy; 12. Zabawki pozostałe; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39260, W.38829 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wprowadzenie; 1. Zagadnienia ogólne - namysł nad wychowaniem, jego funkcją i skutecznością w świetle wprowadzonych reform polskiej edukacji: 1.1. Śliwerski B.: O ( nie )skuteczności wychowania w szkole; 1.2. Flanczewska M.: Wychowanie do integracji jako zadanie w procesie kształcenia nauczycieli i uczniów; 1.3. Dyduch E., Klaczak M.: Kary w wychowaniu dziecka niepełnosprawnego; 1.4. Ochonczenko H.: Dostęp do edukacji dzieci i młodzieży niepełnosprawnej w świetle unormowań prawnych; 2. Rodzina i jej miejsce w wychowaniu dziecka niepełnosprawnego: 2.1. Minczakiewicz E., Karvelis V.: Normalizacja życia rodziny podstawą edukacji dziecka niepełnosprawnego; 2.2. Janiszewska-Nieścioruk Z.: Pozycja i uczestnictwo w życiu rodzinnym młodzieży z lekką niepełnosprawnością intelektualną; 2.3. Szczęsna H.: Bliskie i odległe skutki rozwodu rodziców dla dzieci i młodzieży oraz ich zależność od różnych czynników w świetle literatury przedmiotu i badań własnych; 3. Problemy edukacji i rewalidacji dzieci niepełnosprawnych o zróżnicowanych potrzebach i możliwościach indywidualnych: 3.1. Korzon A.: Znaczenie języka migowego we wczesnej komunikacji dzieci z zaburzeniami słuchu; 3.2. Janiszewska-Nieścioruk Z.: Samoocena w sferze fizyczno-ruchowej i intelektualnej dzieci z lekką niepełnosprawnością umysłową; 3.3. Mastalerz E.: Rewalidacja dzieci przedszkolnych z zaburzonym rozwojem psychomotorycznym; 3.4. Mihilewicz S.: Dysfunkcje w zakresie rozwoju percepcyjno-motorycznego dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym ( mpd ); 3.5. Ostasz J.: Metoda Domana w edukacji dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym; 3.6. Dubowska A., Hornik B., Niebrój L., Jadamus-Niebrój D.: Integracja w środowisku zamieszkania dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym; 3.7. Gajdzica Z.: Wychowawcza funkcja podręcznika w procesie kształcenia uczniów z lekkim upośledzeniem umysłowym; 3.8. Zawiślak A.: Sytuacja bytowa absolwentów szkół zasadniczych zawodowych dla upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41258, W.41023, W.41255, W.41259, W.41025, W.41254, W.41257, W.41024, W.41252, W.41027, W.41251, W.41260, W.41026, W.41253, W.41256 (15 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; 1. Język polski jako przedmiot nauczania w klasach III i IV szkoły specjalnej dla upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim; 1.1. Uwagi wstępne; 1.2. Język polski jako przedmiot nauczania w klasie III szkoły specjalnej; 1.3. Jezyk polski jako przedmiot nauczania w klasie IV szkoły specjalnej; 2. Ćwiczenia w mówienie; 2.1. Uwagi wstępne; 2.2. Swobodne i spontaniczne dłuższe wypowiadanie się; 2.3. Kierowane wypowiadanie się uczniów. Porządkowanie wypowiedzi; 2.4. Dialogi; 2.5. Opowiadanie; 2.6. Opis; 2.7. Praca z ilustracją, obrazkiem lub cyklem obrazków; 2.8. Formułowanie prośby, polecenia i zaproszenia; 2.9. Zbiorowe oraz indywidualne wygłaszanie wierszy, inscenizacje; 3. Ćwiczenia słownikowe i frazeologiczne; 4. Ćwiczenia w czytaniu; 4.1. Uwagi wstępne; 4.2. Rodzaje ćwiczeń; 4.3. Przykłady pracy w klasach III i IV; 5. Ćwiczenia w pisaniu; 5.1. Uwagi wstępne; 5.2. Ćwiczenia w przepisywaniu; 5.3. Wspólne i samodzielne pisanie zdań; 5.4. Układanie i pisanie listów, zaproszeń, adresowanie kopert; 5.5. Opis i opowiadanie; 6. Ćwiczenia gramatyczne w klasach III i IV; 7. Ćwiczenia ortograficzne w klasach III i IV; 8. Praca z książką i czasopismem w klasach III i IV; 8.1. Uwagi wstępne; 8.2. Opracowanie wybranych pozycji z zestawu lektury dla klasy III; 8.3. Opracowanie wybranych pozycji z zestawu lektury dla klasy IV; 8.4. Czasopisma; 9. Metody aktywizowania uczniów na lekcjach języka polskiego; 9.1. Zabawa i gra; 9.2. Rodzaje zabaw i gier, gry polonistyczne; 9.3. Zabawy i gry dydaktyczne oraz tematyczne w procesie nauczania języka polskiego dzieci upośledzonych; 9.4. Zagadki z dziedziny rozrywek; 9.5. Symulacja, improwizacja, inscenizacja, psychodrama; 10. Wycieczki w nauczaniu języka polskiego; 11. Organizacja nauczania języka polskiego w klasie III; 11.1. Język polski w metodzie ośrodków pracy; 11.2. Projekt rozkładu materiału nauczania języka polskiego w klasie III; 12. Organizacja nauczania języka polskiego w klasie IV; 12.1. Ogólne uwagi o realizacji nauczania języka polskiego; 12.2. Projekt rozkładu materiału nauczania języka polskiego w klasie IV; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37303, W.37304, W.37305, W.p9145, W.38125, W.38123, W.p9144, W.38124, W.p9143 (9 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39596 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40295 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38332, W.38334, W.38251, W.38250, W.38252, W.38333, W.38335 (7 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38315, W.38200, W.38199, W.39401, W.38313, W.38885, W.39402, W.38314, W.38884 (9 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38255, W.38254, W.38415, W.38416, W.38256 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40579 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40590 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39759, W.39758 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Od Redakcji; Część 1. Referaty wygłoszone podczas konferencji szkoleniowej dotyczącej realizacji Rozporządzenia MEN w sprawie zasad organizowania zajęć rewalidacyjno-wychowawczych dla dzieci i młodzieży upośledzonej umysłowo w stopniu głębokim: 1. Piszczek M.: Wprowadzenie; 2. Kielin J.: Ocena poziomu funkcjonowania dziecka głęboko upośledzonego pod kątem konstruowania pracy nauczyciela - propozycja własna; 3. Kwiatkowska M.: Szkoła Wspomagania Rozwoju; 4. Pacholec M.: Edukacja niewidomych i słabowidzących dzieci upośledzonych umysłowo; 5. Smoleńska J.: Różne przyczyny opóźnień rozwoju mowy; 6. Kurczyńska-Kwapisz J.: Program orientacji przestrzennej dla dzieci niewidomych i słabowidzących z dodatkowymi utrudnieniami; 7. Stecko E.: Specyfika pracy logopedy z dziećmi upośledzonymi w stopniu głębokim; 8. Mrugalska K.: Edukacja dzieci głęboko upośledzonych umysłowo. Z doświadczeń Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym; 9. Deklaracja Warszawska - uchwalona podczas konferencji " Prawa Człowieka a osoby z Upośledzeniem Umysłowym w krajach Europy Centralnej i Wschodniej " ( Warszawa, 2-4 października, 1995 ); Część 2. Wykorzystanie metod komunikacji alternatywnej w edukacji dzieci głębiej upośledzonych umysłowo: 1. Piszczek M.: Wczesna rehabilitacja kontaktu i wprowadzenia komunikacji alternatywnej w edukacji dzieci głębiej upośledzonych umysłowo; 2. Podeszewska M.: Piktogramy; 3. Dubalska T.: Słownik Makaton; 4. Mucha A., Pisarek A., Szwiec J.: Stymulacja rozwoju komunikacji dziecka z uszkodzeniem ośrodkowego układu nerwowego na przykładzie Tomka; Część 3. Informacje o szkoleniach i programach pracy z dziećmi: Oferty szkoleń; Norweskie programy pracy z dziećmi niepełnosprawnymi ( 1. M. Knill, Ch. Knill, " Aktywności - Świadomość Ciała, Kontakt i Komunikacja "; 2. Ch. Knill, " Dotyk i Komunikacja " )
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39115, W.39117, W.39114, W.39118 (4 egz.)
Brak okładki
Film
Kaseta
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. AV/V/81 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38729, W.38538, W.38537, W.38539, W.38535, W.38536 (6 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37211, W.37036, W.37035, W.37413, W.37210, W.37412, W.36811 (7 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39431, W.39387, W.39751, W.39432, W.39434, W.39433, W.39435 (7 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia Pedagogiczne / Polska Akademia Nauk. Komitet Pedagogiczny ; red. Bogdan Suchodolski ; T.XLII)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.30660 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej