Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(139)
Forma i typ
Książki
(139)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(131)
tylko na miejscu
(4)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(134)
Pracownia cymeliów
(4)
Autor
Ogrodzka-Mazur Ewa
(8)
Szuścik Urszula
(8)
Adamek Irena
(5)
Cywińska Barbara Elżbieta
(4)
Janicka-Panek Teresa
(4)
Lorek Maria
(4)
Więckowski Ryszard
(4)
Zielkowska Lidia
(4)
Świętek Wacława
(4)
Laskowska Regina
(3)
Lenartowska Krystyna
(3)
Mikrut Adam
(3)
Moroz Henryk
(3)
Wyczesany Janina
(3)
Zborowski Jan
(3)
Badura-Strzelczyk Gabriela
(2)
Dudek Edmund
(2)
Hessen Sergiusz
(2)
Hytkowska-Fąfara Jolanta
(2)
Maćkowiak Antoni
(2)
Popek Stanisław
(2)
Puślecki Władysław
(2)
Radwiłowicz Maria
(2)
Rocławski Bronisław
(2)
Stucki Edmund
(2)
Tkaczyk Grażyna
(2)
Wlaźnik Kazimiera
(2)
Wołoszyn Stefan
(2)
Wąsiński Arkadiusz
(2)
Zalewska-Bujak Małgorzata
(2)
Śliwerski Bogusław
(2)
Śliwierski Bogusław
(2)
Awgulowa Janina
(1)
Bider Katarzyna
(1)
Bieńkowska Izabela
(1)
Binkowska-Wójcik Wiesława
(1)
Boguszewska Anna
(1)
Brown Sam Ed
(1)
Burzyńska Halina
(1)
Bzowska Lucyna
(1)
Chodoń Irena
(1)
Chymuk Maria
(1)
Czelakowska Danuta
(1)
Czudek-Ślęczka Sonia
(1)
Dobosz Krystyna
(1)
Dobrowolska Danuta
(1)
Dobrowolska-Bogusławska Hanna
(1)
Duszyńska Grażyna
(1)
Dylak Stanisława
(1)
Długosz Janina
(1)
Falski Marian
(1)
Fido-Drużyńska Elżbieta
(1)
Frindt Maria
(1)
Frątczak Emilia
(1)
Frątczak Jan
(1)
Gajdzica Anna
(1)
Galant Józef
(1)
Gayówna D
(1)
Gierada-Podgajna Halina
(1)
Gniewkowski Wacław
(1)
Gnoińska H
(1)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(1)
Guz Sabina
(1)
Górecka-Płoska Alina
(1)
Jakubiec Sylwia
(1)
Jednoralska Joanna
(1)
Jedut Anna
(1)
Jeleńska Ludwika
(1)
Kaczmarek Żanetta
(1)
Kalicka Katarzyna
(1)
Kapica Gabriela
(1)
Karpińska Krystyna
(1)
Karwowska-Struczyk Małgorzata
(1)
Kawka Maciej
(1)
Kida Jan
(1)
Kochan-Wójcik Marta
(1)
Kojs Wojciech
(1)
Korolczuk Renata
(1)
Korzeniewski Bohdan
(1)
Kowaliszyn Krystyna
(1)
Kownacka Renata
(1)
Kołodziejczyk Halina
(1)
Kościowa Maria
(1)
Krasoń Katarzyna
(1)
Krzyżewska Jadwiga
(1)
Kujawiński Jerzy
(1)
Kula Anna
(1)
Kutzner Janina
(1)
Libonn Jula
(1)
Liebertz Charmaine
(1)
Makarewicz Jolanta
(1)
Meissner A
(1)
Michejda-Kowalska Krystyna
(1)
Minczanowska Aleksandra
(1)
Mineyko Barbara
(1)
Morawska Zofia
(1)
Mrożkiewicz J
(1)
Musioł Marcin
(1)
Nehring Alicja
(1)
Oelszlaeger-Kosturek Beata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(67)
1980 - 1989
(16)
1970 - 1979
(2)
1960 - 1969
(7)
1950 - 1959
(7)
1940 - 1949
(1)
1930 - 1939
(1)
1920 - 1929
(1)
1860 - 1869
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(139)
Język
polski
(139)
Temat
nauczanie początkowe
(66)
Nauczanie początkowe
(62)
Wychowanie przedszkolne
(15)
Nauczanie zintegrowane
(13)
matematyka
(13)
język polski
(11)
Dziecko
(10)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(7)
nauczanie zintegrowane
(6)
czytanie
(5)
dziecko
(5)
elementarz polski
(5)
wychowanie
(5)
Matematyka
(4)
Pisanie
(4)
gry i zabawy umysłowe
(4)
pisanie
(4)
środowisko
(4)
Decroly'ego, metoda
(3)
Dysleksja i dysgrafia
(3)
Gry i zabawy
(3)
Język polski
(3)
Metoda Ośrodków Pracy
(3)
Myślenie twórcze
(3)
Poznanie
(3)
Sztuka
(3)
Wychowanie
(3)
Wychowanie estetyczne
(3)
dziecko upośledzone umysłowo
(3)
jezyk polski
(3)
klasy autorskie
(3)
pomoce naukowe
(3)
szkolnictwo podstawowe
(3)
środki dydaktyczne
(3)
Czytanie
(2)
Dydaktyka
(2)
Kreatywność
(2)
Metody nauczania
(2)
Montessori, Maria
(2)
Nauczyciele
(2)
Praca uczniów
(2)
lektura szkolna
(2)
literatura dziecięca
(2)
program nauczania
(2)
przyroda
(2)
wychowanie przedszkolne
(2)
środowisko człowieka
(2)
Biologia
(1)
Brzechwa, Jan
(1)
Czytelnictwo dziecięce
(1)
Drama (pedagog.)
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Feinet, Celestyn (1896-1966)
(1)
Film oświatowy
(1)
Freinet, Celestyn
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry planszowe
(1)
Insceniazacja
(1)
Inscenizaca
(1)
Kodaly'a, metoda
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Metoda Montessori
(1)
Metoda Sherborne
(1)
Metodyka nauczania początkowego
(1)
Muzyka
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie muzyki
(1)
Nauczanie poczatkowe
(1)
Nauczanie wychowania fizycznego
(1)
Nauczenie muzyki
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Niepowodzenia szkolne -zapobieganie i zwalczanie
(1)
Oceny szkolne
(1)
Oryl, Mieczysław (1929-)
(1)
Osobowość
(1)
Pedagogika
(1)
Poezja dziecięca polska
(1)
Pomoce naukowe
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Pory roku
(1)
Przedszkola
(1)
Steiner, Rudolf
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkolnictwo podstawowe specjalne
(1)
Szkolnictwo specjalne
(1)
Technika
(1)
Tuwim, Julian
(1)
Uczniowie
(1)
Umuzykalnianie
(1)
Wychowanie do wartości
(1)
Wychowanie fizyczne i kultura fizyczna
(1)
Wychowanie plastyczne
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Wycinanki
(1)
arytmetyka
(1)
diagnoza pedagogiczna
(1)
drama
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
139 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41145 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Podziękowania; Wprowadzenie; 1. Wybrane aspekty rozwoju psychicznego dziecka w młodszym wieku szkolnym; 1.1. Pojęcie rozwoju psychicznego; 1.1.1. Podstawowe czynniki rozwoju; 1.1.2. Aktywność jako główny wyznacznik rozwoju; 1.2. Rozwój twórczy; 1.2.1. Znaczenie pojęcia twórczość; 1.2.2. Cechy myślenia twórczego; 1.2.3. Czynniki i metody rozwijania wyobraźni; 1.2.4. Istota twórczości dziecięcej; 1.2.5. Aktywność twórcza dziecka; 1.2.5.1. Ekspresja jako przejaw aktywności twórczej; 1.2.5.2. Warunki sprzyjające rozwijaniu aktywności; 1.3. Rozwój estetyczny; 1.3.1. Rozwijanie wrażliwości estetycznej; 1.3.2. Wzbogacanie zasobu pojęć estetycznych; 1.4. Rozwój społeczny w zakresie funkcjonowania w zespole; 2. Stymulowanie rozwoju dziecka; 2.1. Oddziaływania wychowawcze sprzyjające podejmowaniu różnorodnych form aktywności; 2.2. Pedagogiczne koncepcje wychowania estetycznego jako wychowania przez sztukę i do sztuki; 2.3. Istota zintegrowanego nauczania i wychowania; 2.4. Estetyczna aktywność w systemie nauczania zintegrowanego; 2.5. Wpływ estetycznej aktywności dziecka na jego rozwój twórczy, estetyczny i społeczny; 3. Metodologia badań własnych; 3.1. Założenia badawcze; 3.1.1. Cel badań; 3.1.2. Problemy badawcze; 3.1.3. Hipotezy robocze; 3.1.4. Zmienne; 3.2. Metody badań i narzędzia badawcze; 3.2.1. Eksperyment pedagogiczny; 3.2.2. Opis wskaźników i narzędzi badawczych; 3.3. Organizacja i przebieg badań; 3.3.1. Próba badawcza; 3.3.2. Poszczególne fazy eksperymentu; 3.3.2.1. Faza diagnostyczna; 3.3.2.2. Faza właściwa; 3.3.2.3. Faza końcowa; 3.4. Kierunek analizy wyników - badania ilościowe i jakościowe; 4. Charakterystyka działań pedagogicznych w grupie eksperymentalnej; 4.1. Organizacja i przebieg pracy uczniów w klasie eksperymentalnej; 4.2. Scenariusz zajęć w klasie eksperymentalnej; 4.3. Wybrane przykłady ćwiczeń stosowanych w klasie eksperymentalnej; 5. Przedstawienie wyników eksperymentu; 5.1. Wyniki badań rozwoju twórczego; 5.1.1. Poziom wyobraźni i zdolności do twórczego myślenia; 5.1.1.1. Płynność myślenia; 5.1.1.2. Giętkość myślenia; 5.1.1.3. Wyobraźnia i oryginalność myślenia; 5.1.2. Wyniki badań w zakresie aktywności twórczej; 5.1.2.1. Ekspresja ruchowo-mimiczna ( dramatyczna ); 5.1.2.2. Ekspresja plastyczna; 5.1.2.3. Ekspresja słowna; 5.2. Wyniki badań rozwoju estetycznego; 5.2.1. Poziom wiedzy pojęciowej z zakresu plastyki i muzyki; 5.2.2. Wyniki badań wrażliwości estetycznej; 5.3. Wyniki badań rozwoju społecznego w zakresie funkcjonowania w zespole klasowym; 5.4. Podsumowanie; Zakończenie; Bibliografia; Aneksy ( Fragmenty autorskiego rozkładu materiału dla klas eksperymentalnych I, II, III o poszerzonej aktywności estetycznej w zintegrowanym systemie nauczania; Wzór testu do badań wyobraźni i zdolności twórczego myślenia [badani wstępne i końcowe]; Wzór testu do badania wyobraźni plastycznej i oryginalności myślenia; Wzór testu pt. " Myślenie dramatyczne " [Faza I i II]; Wzór testu do badania wrażliwości estetycznej [pytania] ); Indeks nazwisk; Indeks rzeczowy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41564, W.41653 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37503, W.37337 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37527, W.37526, W.37654 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41864 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41865 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40350, W.38459 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39291, W.39293, W.39294, W.39290 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37170, W.37405, W.37404, W.37171, W.39292, W.37169 (6 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
([Seria "Z Chłopkiem"])
Streszczenie: Przedmowa; Rozdział 1. Problematyka rozrywek umysłowych w literaturze psychologicznej i pedagogicznej: 1. Wprowadzenie; 2. Wspomagająca rola zabawy w procesie kształcenia młodszych uczniów; 3. Zagadki w wychowaniu przedszkolnym; Rozdział 2. Zagadki - zadania umysłowe czy problemy dydaktyczne?: 1. Struktura zagadek, proces ich rozwiązywania; 2. Zróżnicowana praca indywidualna w rozwiązywaniu zagadek; 3. Zagadki a motywacja do nauki szkolnej; Rozdział 3. Rozrywki umysłowe w procesie nauczania języka polskiego: 1. Uwagi wstępne; 2. Zagadki w procesie opanowania elementarnej umiejętności czytania; 3. Zagadki jako pomoc przy wdrażaniu do czytania ze zrozumieniem; 4. Zagadki w procesie kształtowania umiejętności poprawnego pisania; Rozdział 4. Miejsce i rola rozrywek umysłowych w doskonaleniu techniki rachunkowej: 1. Podstawy kształtowania techniki rachunkowej; 2. Zagadki z zastosowaniem działań matematycznych; Rozdział 5. Rozrywki umysłowe w nauczaniu środowiska społeczno-przyrodniczego; Rozdział 6. Możliwości wykorzystania zagadek w rozwijaniu twórczej aktywności uczniów: 1. Układanie zagadek przez uczniów; Rozdział 7. Wskazania metodyczno-organizacyjne; Zakończenie; Skorowidz zagadek; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.33746, W.33745, 33740, W.33743, 33738, W.33744, 33739, W.33742, 33741 (9 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39867, W.39268, W.41014 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18555 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Publikacja dostępna w wersji elektronicznej http://www.trzecioklasista.edu.pl/artykuly/files/401/Babel_Matematyczny.pdf
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43614 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43426, W.43427, W.43425 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.36662 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34075, 34072, W.34081, W.34079, W.34077, W.34078, 34073, W.34080, W.34076, 34074 (10 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; 1. Nauczenie problemu w rozwijaniu aktywności dziecka; 1.1. Pojecie problemu; 1.2. Rodzaje problemów; 1.3. Usytuowanie rozwiązania problemów w kształceniu dzieci; 1.4. Aktywność dziecka warunkiem efektywności jego uczenia się; 2. Teoretyczne podstawy rozwiązywania problemów przez dzieci; 2.1. Rozwiązywanie problemów dynamicznym procesem uczenia się; 2.2. Rola zadań problemowych; 2.3. Pojęcie wiedzy u dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym; 3. Czynniki warunkujące uczenie się dzieci; 3.1. Konstruowanie wiedzy przez dzieci; 3.1.1. Czynności (działalność) jako wartość w opinii dziecka; 3.1.2. Zachęcanie do podejmowania decyzji; 3.1.3. Zespołowe rozwiązywanie zadań; 3.2. Negatywne skutki uczenia się pamięciowego; 3.3. Rozwiązywanie problemu jako aktywny proces; 3.4. Rola nauczyciela w organizowaniu strategii rozwiązywania problemu; 4. Rozwiązywanie problemów w procesie kształcenia dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym; 4.1. Przygotowanie się nauczyciela do rozwiązywania problemów; 4.2. Dobór odpowiednich problemów; 4.3. Stworzenie warunków do rozwiązywania problemów; 4.4. Stosowane techniki rozwiązywania problemów; 4.5. Strategia postępowania w sytuacji problemowej; 5. Wskazówki metodyczne dla nauczycieli w przedszkolu; 5.1. Rodzaje działalności dzieci podczas rozwiązywania problemów; 5.2. Planowanie zajęć; 5.3. Ranga edukacji przedszkolnej; 6. Wskazówki metodyczne dla nauczycieli klas I-III szkoły podstawowej; 6.1. Wskazówki dla nauczycieli klasy pierwszej; 6.1.1. Obserwacje dzieci; 6.1.2. Plany lekcyjne; 6.2. Wskazówki dla nauczycieli klasy drugiej; 6.2.1. Plany lekcyjne - indywidualizowanie uczenia się; 6.3. Wskazówki dla nauczycieli klasy trzeciej; Zakończenie; Literatura
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40827 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; 1. Nauczenie problemu w rozwijaniu aktywności dziecka; 1.1. Pojecie problemu; 1.2. Rodzaje problemów; 1.3. Usytuowanie rozwiązania problemów w kształceniu dzieci; 1.4. Aktywność dziecka warunkiem efektywności jego uczenia się; 2. Teoretyczne podstawy rozwiązywania problemów przez dzieci; 2.1. Rozwiązywanie problemów dynamicznym procesem uczenia się; 2.2. Rola zadań problemowych; 2.3. Pojęcie wiedzy u dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym; 3. Czynniki warunkujące uczenie się dzieci; 3.1. Konstruowanie wiedzy przez dzieci; 3.1.1. Czynności (działalność) jako wartość w opinii dziecka; 3.1.2. Zachęcanie do podejmowania decyzji; 3.1.3. Zespołowe rozwiązywanie zadań; 3.2. Negatywne skutki uczenia się pamięciowego; 3.3. Rozwiązywanie problemu jako aktywny proces; 3.4. Rola nauczyciela w organizowaniu strategii rozwiązywania problemu; 4. Rozwiązywanie problemów w procesie kształcenia dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym; 4.1. Przygotowanie się nauczyciela do rozwiązywania problemów; 4.2. Dobór odpowiednich problemów; 4.3. Stworzenie warunków do rozwiązywania problemów; 4.4. Stosowane techniki rozwiązywania problemów; 4.5. Strategia postępowania w sytuacji problemowej; 5. Wskazówki metodyczne dla nauczycieli w przedszkolu; 5.1. Rodzaje działalności dzieci podczas rozwiązywania problemów; 5.2. Planowanie zajęć; 5.3. Ranga edukacji przedszkolnej; 6. Wskazówki metodyczne dla nauczycieli klas I-III szkoły podstawowej; 6.1. Wskazówki dla nauczycieli klasy pierwszej; 6.1.1. Obserwacje dzieci; 6.1.2. Plany lekcyjne; 6.2. Wskazówki dla nauczycieli klasy drugiej; 6.2.1. Plany lekcyjne - indywidualizowanie uczenia się; 6.3. Wskazówki dla nauczycieli klasy trzeciej; Zakończenie; Literatura
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38557, W.38558, W.38560, W.38559, W.38561 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; 1. Nauczenie problemu w rozwijaniu aktywności dziecka; 1.1. Pojecie problemu; 1.2. Rodzaje problemów; 1.3. Usytuowanie rozwiązania problemów w kształceniu dzieci; 1.4. Aktywność dziecka warunkiem efektywności jego uczenia się; 2. Teoretyczne podstawy rozwiązywania problemów przez dzieci; 2.1. Rozwiązywanie problemów dynamicznym procesem uczenia się; 2.2. Rola zadań problemowych; 2.3. Pojęcie wiedzy u dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym; 3. Czynniki warunkujące uczenie się dzieci; 3.1. Konstruowanie wiedzy przez dzieci; 3.1.1. Czynności (działalność) jako wartość w opinii dziecka; 3.1.2. Zachęcanie do podejmowania decyzji; 3.1.3. Zespołowe rozwiązywanie zadań; 3.2. Negatywne skutki uczenia się pamięciowego; 3.3. Rozwiązywanie problemu jako aktywny proces; 3.4. Rola nauczyciela w organizowaniu strategii rozwiązywania problemu; 4. Rozwiązywanie problemów w procesie kształcenia dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym; 4.1. Przygotowanie się nauczyciela do rozwiązywania problemów; 4.2. Dobór odpowiednich problemów; 4.3. Stworzenie warunków do rozwiązywania problemów; 4.4. Stosowane techniki rozwiązywania problemów; 4.5. Strategia postępowania w sytuacji problemowej; 5. Wskazówki metodyczne dla nauczycieli w przedszkolu; 5.1. Rodzaje działalności dzieci podczas rozwiązywania problemów; 5.2. Planowanie zajęć; 5.3. Ranga edukacji przedszkolnej; 6. Wskazówki metodyczne dla nauczycieli klas I-III szkoły podstawowej; 6.1. Wskazówki dla nauczycieli klasy pierwszej; 6.1.1. Obserwacje dzieci; 6.1.2. Plany lekcyjne; 6.2. Wskazówki dla nauczycieli klasy drugiej; 6.2.1. Plany lekcyjne - indywidualizowanie uczenia się; 6.3. Wskazówki dla nauczycieli klasy trzeciej; Zakończenie; Literatura
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39321 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Inspiracje Edukacji Biblioteczka ; Nr 5)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37559, W.37558 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej