Nauczanie na odległość
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(14)
Forma i typ
Książki
(14)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(13)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(14)
Autor
Tanaś Maciej
(3)
Juszczyk Stanisław
(2)
Andrzejewska Anna
(1)
Barczak Andrzej
(1)
Bednarek Józef
(1)
Florek Jacek
(1)
Frania Monika
(1)
Jakubowski Stanisław
(1)
Kron Friedrich W
(1)
Mischke Jerzy
(1)
Olszewski Sławomir
(1)
Parys Katarzyna
(1)
Siemieniecka Dorota
(1)
Siemieniecki Bronisław
(1)
Sofos Alivisoss
(1)
Spyrka Lucyna
(1)
Styczyńska Marianna
(1)
Sydoruk Tadeusz
(1)
Szada-Borzyszkowska Jolanta
(1)
Sztobryn-Giercuszkiewicz Joanna
(1)
Trojańska Małgorzata
(1)
Wierzbicka Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Temat
Powieść polska
(1089)
Polska
(758)
Dziecko
(481)
Poezja polska
(461)
Literatura polska
(456)
Nauczanie na odległość
(-)
Opowiadanie polskie
(363)
Wychowanie
(277)
Nauczanie
(274)
nauczanie początkowe
(265)
dziecko
(247)
Język polski
(236)
Pedagogika
(227)
Dramat polski
(223)
język polski
(197)
Nauczanie początkowe
(186)
Pamiętniki polskie
(183)
Filozofia
(175)
Wychowanie w rodzinie
(160)
Sienkiewicz, Henryk
(145)
Psychologia
(143)
Szkolnictwo
(135)
Niepełnosprawni
(129)
Sztuka
(129)
Literatura młodzieżowa polska
(128)
Wychowanie przedszkolne
(128)
Nauczyciele
(126)
Pedagogika specjalna
(124)
Powieść francuska
(124)
Prus, Bolesław
(123)
Marksizm-leninizm
(115)
Matematyka
(115)
Żeromski, Stefan
(114)
Młodzież
(113)
matematyka
(113)
Literatura dziecięca polska
(110)
Mowa
(109)
Publicystyka polska
(109)
wychowanie
(107)
Rodzina
(103)
Powieść amerykańska
(100)
Powieść angielska
(98)
Dziecko niepełnosprawne
(93)
Literatura
(91)
Mickiewicz, Adam
(91)
nauczanie
(89)
Fizyka
(86)
Słowacki, Juliusz
(85)
literatura polska
(85)
Elektrotechnika
(84)
Osobowość
(83)
Wojna 1939-1945 r.
(83)
pedagogika
(83)
pisanie
(81)
Powieść rosyjska
(80)
Śląsk
(80)
Kultura
(79)
czytanie
(79)
nauczyciele
(79)
Muzyka
(78)
Historia
(77)
Oświata
(77)
Psychoterapia
(77)
Czytanie
(74)
Dziecko upośledzone umysłowo
(73)
Malarstwo polskie
(73)
nauczanie zintegrowane
(73)
Praca
(72)
Orzeszkowa, Eliza
(71)
Uczenie się
(71)
młodzież
(71)
Komputery
(70)
Powieść niemiecka
(70)
Religia
(70)
Gry i zabawy
(68)
Technika
(68)
Warszawa
(68)
Maszyny
(67)
Kraszewski, Józef Ignacy
(65)
Pisanie
(65)
Psychologia wychowawcza
(65)
Socjologia
(64)
Etyka
(63)
Gry edukacyjne
(63)
Młodzież szkolna
(63)
wychowanie w rodzinie
(63)
Gry i zabawy ruchowe
(62)
Lenin, Vladimir Il'i
(62)
Samochody
(62)
Biblioterapia
(61)
Nauka
(61)
Wojsko
(61)
Malarstwo
(59)
Stosunki interpersonalne
(59)
młodzież szkolna
(57)
Nauczanie historii
(56)
Psychologia rozwojowa
(55)
Literatura dziecięca
(54)
Psychologia społeczna
(53)
dziecko upośledzone umysłowo
(53)
szkolnictwo
(53)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
14 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42179, W.42114 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43254 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: 1. Edukacja w kryzysie czy rozkwicie?U2009U2009 U2009 2. Edukacja jutra a kontekst behawiorystyczny, konstruktywistyczny, kognitywistyczny i konektywistycznyU2009 3. „Media” – pojęcie definiowane wciąż od nowaU2009 4. Nowe narzędzia i przestrzenie w edukacjiU2009 4.1. Blogi, edublogi, mikroblogi i vlogiU2009U2009 4.2. Webinarium – internetowe seminariumU2009 4.3. Massive Open Online Courses (MOOC) – masowe otwarte kursy online 4.4. Filmy instruktażowe, samouczki, tutoriale internetoweU2009U2009 4.5. Narracja transmedialna i gry alternatywnej rzeczywistościU2009 4.6. Rzeczywistość wirtualna i rozszerzonaU2009U2009 4.7. Gadżety typu wearable technology, drony, drukarki 3D 4.8. Open Badges, Learning Analytics, Collaborative Assessment – odznaki, analiza danych i ocena we współpracy 5. Nowe trendy, metody i zjawiska w edukacji społeczeństwa zmediatyzowanegoU2009 5.1. Idea Bring Your Own Device (BYOD) – „Przynieś własny sprzęt do szkoły!”U2009U2009 5.2. Edutainment i gamification – edurozrywka i grywalizacjaU2009 5.3. Uczenie się w Second Life – przykład edukacji w wirtualnym świecieU2009 5.4. Social media – media społeczne czy społecznościowe?U2009 5.5. Roboty w dydaktyceU2009U2009 6. Ku nowym modelom czy redefinicji starych? 6.1. Flipped classroom, Jigsaw i LdL jako metody prowadzenia lekcji – odwrócona klasa, klasa-układanka i uczenie się poprzez nauczanie 6.2. E-learning – edukacja na odległość z wykorzystaniem internetu i urządzeń elektronicznych 6.3. M-learning – krok w kierunku mobilnościU2009 6.4. Blended learning – edukacja komplementarna, hybrydowa, mieszana 6.5. Neurodydaktyka i brain-based learning – wykorzystanie wiedzy o prawidłowościach funkcjonowania mózgu 6.6. E-tutoring i e-coaching – nowe oblicza samorozwoju i samodoskonalenia się pod okiem nowoczesnego edukatoraU2009U2009 6.7. Metody time-spaced learning i spaced repetition wspomagane komputerowo – uczenie się interwałowe i planowe powtarzanieU2009 6.8. Open education – edukacja otwarta: zasoby i wolne licencjeU2009U2009 7. Metodologiczne ramy badań własnychU2009 8. Wyniki badań własnychU2009U2009 8.1. Korzystanie z aplikacji mobilnej a efekty zapamiętywania informacjiU2009U2009 8.2. Korzystanie z aplikacji mobilnej a efekty kształcenia w zakresie wiedzyU2009 8.3. Skuteczność i przydatność aplikacji mobilnej w opinii użytkownikówU2009 8.4. Kształcenie hybrydowe i edukacja mobilna w opinii studentów w dłuższej perspektywie czasuU2009 8.5. Przydatność edukacji hybrydowej i mobilnej w pracy przyszłych nauczycieliU2009 9. Wnioski z badań własnych i dalsze implikacje 10. Wizja edukatora w cywilizacji technologicznej i rozwój edukacji medialno-cyfrowej – potrzeba, realizacja, zmiana
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W.43922 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.44035 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.44026 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42695 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43029 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, ISSN 0239-6025 ; Nr 612)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43494 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika Nauce i Praktyce)
Spis treści : Wstęp      Rozdział 1 Tendencje zmian we współczesnej dydaktyce  1.1. Rozwój technologii informacyjno-komunikacyjnych     1.2. Rozwój wiedzy kognitywistycznej     1.3. Procesy globalizacyjne w przestrzeni społeczno-kulturowej    Rozdział 2 Paradygmaty w dydaktyce     Wprowadzenie     2.1. Fundamentalne paradygmaty i wpływające na nie teorie rozwoju człowieka    2.2. Teoria rozwoju poznawczego Jeana Piageta     2.3. Teoria społeczno-kulturowego podejścia do rozwoju poznawczego Lwa S. Wygotskiego     2.4. Teoria etapów rozwoju Erika H. Eriksona      2.5. Inne koncepcje etapów rozwoju człowieka. Maria Montessori     2.6. Motywacja i emocje – dwa fundamenty współczesnych paradygmatów  2.7. Współpraca i nowe technologie wyznacznikami nowych paradygmatów w dydaktyce    Rozdział 3 Humanistyczne teorie kształcenia na przełomie wieków i ich współczesne odniesienia    Wprowadzenie     3.1. Teorie wywodzące się z tradycyjnego dyskursu humanistycznego, np. o potrzebach człowieka, wolności uczenia się oraz szczęściu  3.2. Teorie motywacji w humanistycznej dydaktyce    3.3. Teorie skoncentrowane wokół procesu kształcenia    3.4. Humanistyczne teorie kształcenia uwzględniające badania w obszarze poznawczym   Rozdział 4 Behawioralne teorie kształcenia    4.1. Uczenie jako reakcja na stymulację (bodziec)  4.2. Uczenie się przez wzmocnienie wykonania określonych czynności (warunkowanie instrumentalne)    4.3. Uczenie się społeczne (przez obserwację)    4.4. Behawioryzm psychologiczny Arthura W. Staatsa   4.5. Model GOMS   Rozdział 5 Koncepcje poznawcze w teoriach kształcenia  5.1. Kognitywistyczne teorie kształcenia  5.2. Konstruktywistyczne teorie kształcenia  5.3. Koncepcje wywodzące się z teorii poznania oraz nowe prądy dyskursu nad kształceniem  Rozdział 6 Teorie kształcenia na odległość (nauczanie on-line, e-learning)    6.1. Problemy definicyjne i podstawowe teorie edukacji na odległość   6.2. Wybrane teorie kształcenia na odległość    6.3. Perspektywy edukacji na odległość    Zakończenie    Bibliografia   
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.44115 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści : Дистанционное образование: последний вызов современности; Edukacja w czasie pandemii – nowe wyzwania i oczekiwania nauczycieli ; Implikacje pandemii dla nauczycielskich kompetencji ; Distance education: beliefs and attitudes of elementary school teachers during temporary ban on the operation of schools in greece due to covid-19 coronavirus; Nauczanie zdalne a informatyka – czyli jak wykorzystać nowoczesne technologie w nauczaniu na odległość ; Роль личности педагога в духовно-нравственном воспитании учащихся в условиях противостояния современным цивилизационным вызовам; Nauczyciele xxi wieku jako badacze szkolnej codzienności. Analiza zjawiska w świetle badań literatury przedmiotu ; Гуманно-личностный подход к организации контрольно-оценочной деятельности субъектов образовательного процесса; Od kultury edukacji do kultury szkoły dla wszystkich i kultury klasy zróżnicowanej; Тенденції розвитку інклюзивної школи у західноєвропейських країнах; Особенности формирования профориентационных стратегий слабослышащих и позднооглохших детей в процессе обучения в специализированной школе – интернате ; Wykluczenie społeczne młodzieży, a dezorganizacja środowiska szkolnego. Badania ilościowe na grupie młodzieży w mieście Łuków; Насилие в школьной среде – предикторы и превентивная деятельность; Bezpieczeństwo uczniów w szkole ; О дидактическом потенциале визуальных языков программирования и обучении учащихся основам алгоритмизации ; Youtube and Science Education: a Case Study of World Manual Channel ; Possible Strategies for Institutional Prevention of Pupils’ Excessive Screen Exposure ; Nauczanie programowania w kontekście problemów systemu edukacyjnego ; Pojmoslovný systém hudby a matematika ; Czy kryzys edukacji? Ekonomiczno-społeczne aspekty kształcenia w szkole branżowej – perspektywa nauczyciela matematyki; Klasyfikacja typów zadań rozwiązywanych za pomocą wizualnego modelowania ; Совместная деятельность как способ реализации педагогического взаимодействия в формировании эстетических ценностей старшеклассников; Polskie tradycje kształcenia obronnego młodzieży; Motywacja nauczycieli ; Szkolnictwo polskie w Wielkiej Brytanii na podstawie polskiej szkoły przedmiotów ojczystych im. Tomasza Arciszewskiego w Londynie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.44180, W.44181 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41577 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41752 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42336 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej