Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Autor
Andrzejewska Anna
(1)
Bednarek Józef
(1)
Galanciak Sylwia
(1)
Siemieniecka Dorota
(1)
Siemieniecki Bronisław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Powieść polska
(1089)
Polska
(758)
Dziecko
(481)
Poezja polska
(461)
Literatura polska
(456)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(-)
Opowiadanie polskie
(363)
Wychowanie
(277)
Nauczanie
(274)
nauczanie początkowe
(265)
dziecko
(247)
Język polski
(236)
Pedagogika
(227)
Dramat polski
(223)
język polski
(197)
Nauczanie początkowe
(186)
Pamiętniki polskie
(183)
Filozofia
(175)
Wychowanie w rodzinie
(160)
Sienkiewicz, Henryk
(145)
Psychologia
(143)
Szkolnictwo
(135)
Niepełnosprawni
(129)
Sztuka
(129)
Literatura młodzieżowa polska
(128)
Wychowanie przedszkolne
(128)
Nauczyciele
(126)
Pedagogika specjalna
(124)
Powieść francuska
(124)
Prus, Bolesław
(123)
Marksizm-leninizm
(115)
Matematyka
(115)
Żeromski, Stefan
(114)
Młodzież
(113)
matematyka
(113)
Literatura dziecięca polska
(110)
Mowa
(109)
Publicystyka polska
(109)
wychowanie
(107)
Rodzina
(103)
Powieść amerykańska
(100)
Powieść angielska
(98)
Dziecko niepełnosprawne
(93)
Literatura
(91)
Mickiewicz, Adam
(91)
nauczanie
(89)
Fizyka
(86)
Słowacki, Juliusz
(85)
literatura polska
(85)
Elektrotechnika
(84)
Osobowość
(83)
Wojna 1939-1945 r.
(83)
pedagogika
(83)
pisanie
(81)
Powieść rosyjska
(80)
Śląsk
(80)
Kultura
(79)
czytanie
(79)
nauczyciele
(79)
Muzyka
(78)
Historia
(77)
Oświata
(77)
Psychoterapia
(77)
Czytanie
(74)
Dziecko upośledzone umysłowo
(73)
Malarstwo polskie
(73)
nauczanie zintegrowane
(73)
Praca
(72)
Orzeszkowa, Eliza
(71)
Uczenie się
(71)
młodzież
(71)
Komputery
(70)
Powieść niemiecka
(70)
Religia
(70)
Gry i zabawy
(68)
Technika
(68)
Warszawa
(68)
Maszyny
(67)
Kraszewski, Józef Ignacy
(65)
Pisanie
(65)
Psychologia wychowawcza
(65)
Socjologia
(64)
Etyka
(63)
Gry edukacyjne
(63)
Młodzież szkolna
(63)
wychowanie w rodzinie
(63)
Gry i zabawy ruchowe
(62)
Lenin, Vladimir Il'i
(62)
Samochody
(62)
Biblioterapia
(61)
Nauka
(61)
Wojsko
(61)
Malarstwo
(59)
Stosunki interpersonalne
(59)
młodzież szkolna
(57)
Nauczanie historii
(56)
Psychologia rozwojowa
(55)
Literatura dziecięca
(54)
Psychologia społeczna
(53)
dziecko upośledzone umysłowo
(53)
szkolnictwo
(53)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cyberprzestrzeń Człowiek Edukacja ; T. 4)
Streszczenie: Józef Bednarek, Anna Andrzejewska WstępU202FU202FU2007U2007 Część I Przestrzeń wirtualna w perspektywie pedagogicznej Józef Bednarek, Anna Andrzejewska Nowa rola nauczyciela i ucznia w zmieniającej się przestrzeni cyfrowejU202FU202F Katarzyna Borawska-Kalbarczyk Uczeń w pułapkach cyfrowej infosfery – od informacji do wiedzy i mądrościU202F Rafał Głębocki Kształcenie w społeczeństwie sieciU202FU202F Olga Pawłowska Cyberprzestrzeń w nauczaniuU202FU202FU2007 Józef Chwedorowicz Edukacja wspierająca młodzież w walce z internetową pornografiąU202FU202FU2007 Kamila Jakubczak-Krawczyńska Demokracja medialna i demokracja sondażowa a opinia publiczna Problematyka relacji we współczesnym społeczeństwie informacyjnymU202FU202FU2007 Jolanta Jancewicz Media cyfrowe jako narzędzie doskonalenia kompetencji personelu medycznegoU202FU202F Monika Krupa Współczesna relacja mistrz – uczeńU202FU202F Część II Indywidualny i społeczny wymiar zagrożeń przestrzeni wirtualnej Bożena Matyjas Nowe formy uzależnień młodzieży w świecie wirtualnymU202FU202F Jarosław Korczak Ulubieńcy YouTube – współcześni idole, piewcy wzorców postępowania czy niegroźny margines?U202FU202F Sylwester Bębas Uzależnienia od portali społecznościowych na przykładzie FacebookaU202FU202F Anna Pawiak Wirtualne światy jako współczesne środowisko. Zjawiska manipulacji w opinii studentówU202FU202F Adam Andrzejewski Fora internetowe źródłem informacji dla młodzieży o stosowaniu substancji psychoaktywnych – na przykładzie polskiego serwisu Hyperreal.infoU202FU202F Justyna Woźniak Seksting – niebezpieczna zabawa nastolatkówU202FU202F Piotr Remża Jak wirtualne niepowodzenia stają się realne?U202F
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43915 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika Nauce i Praktyce)
Spis treści : Wstęp      Rozdział 1 Tendencje zmian we współczesnej dydaktyce  1.1. Rozwój technologii informacyjno-komunikacyjnych     1.2. Rozwój wiedzy kognitywistycznej     1.3. Procesy globalizacyjne w przestrzeni społeczno-kulturowej    Rozdział 2 Paradygmaty w dydaktyce     Wprowadzenie     2.1. Fundamentalne paradygmaty i wpływające na nie teorie rozwoju człowieka    2.2. Teoria rozwoju poznawczego Jeana Piageta     2.3. Teoria społeczno-kulturowego podejścia do rozwoju poznawczego Lwa S. Wygotskiego     2.4. Teoria etapów rozwoju Erika H. Eriksona      2.5. Inne koncepcje etapów rozwoju człowieka. Maria Montessori     2.6. Motywacja i emocje – dwa fundamenty współczesnych paradygmatów  2.7. Współpraca i nowe technologie wyznacznikami nowych paradygmatów w dydaktyce    Rozdział 3 Humanistyczne teorie kształcenia na przełomie wieków i ich współczesne odniesienia    Wprowadzenie     3.1. Teorie wywodzące się z tradycyjnego dyskursu humanistycznego, np. o potrzebach człowieka, wolności uczenia się oraz szczęściu  3.2. Teorie motywacji w humanistycznej dydaktyce    3.3. Teorie skoncentrowane wokół procesu kształcenia    3.4. Humanistyczne teorie kształcenia uwzględniające badania w obszarze poznawczym   Rozdział 4 Behawioralne teorie kształcenia    4.1. Uczenie jako reakcja na stymulację (bodziec)  4.2. Uczenie się przez wzmocnienie wykonania określonych czynności (warunkowanie instrumentalne)    4.3. Uczenie się społeczne (przez obserwację)    4.4. Behawioryzm psychologiczny Arthura W. Staatsa   4.5. Model GOMS   Rozdział 5 Koncepcje poznawcze w teoriach kształcenia  5.1. Kognitywistyczne teorie kształcenia  5.2. Konstruktywistyczne teorie kształcenia  5.3. Koncepcje wywodzące się z teorii poznania oraz nowe prądy dyskursu nad kształceniem  Rozdział 6 Teorie kształcenia na odległość (nauczanie on-line, e-learning)    6.1. Problemy definicyjne i podstawowe teorie edukacji na odległość   6.2. Wybrane teorie kształcenia na odległość    6.3. Perspektywy edukacji na odległość    Zakończenie    Bibliografia   
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.44115 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cyberprzestrzeń Człowiek Edukacja ; T. 3)
Streszczenie: Maciej Tanaś Wstęp Mistrz i uczeń w cyberprzestrzeni – o istocie dydaktycznej relacjiU202F Część I Mistrz i uczeń – istota relacji Władysław P. Zaczyński Warunki zaistnienia interpersonalnej relacji mistrz – uczeńU202FU202FU2007 Andrzej Góralski Uczeń i mistrz – cyberprzestrzeń i pedagogika twórczościU202FU202FU2007 Małgorzata Jabłonowska, Katarzyna Korbecka O mistrzach uczniów zdolnychU202FU202FU2007 Część II Mistrz i uczeń w hybrydowym świecie Barbara Galas Społeczna przestrzeń edukacji cyfrowej w świetle dyskursów współczesnej socjologiiU202F Lech W. Zacher Zmienność i płynność w hybrydowym świecie: procesy, konteksty i relacje edukacyjneU202FU202FU2007 Jerzy Jastrzębski Nowe media i dehumanizacja edukacjiU202FU202F Janusz Miąso Relacje mistrz – uczeń w cyberprzestrzeni. Konieczność większej personalizacji i hybrydyzacjiU202FU202F Zbigniew Łęski „Mistrz” w opinii e-pokolenia. Studium badawcze z perspektywy analizy transakcyjnejU202FU202F Część III Nauczyciel w cyfrowej szkole Stanisław Juszczyk Rekonfiguracja społecznej roli nauczyciela w klasie wirtualnejU202FU202F Marta Wrońska W stronę inwersji edukacyjnej – czy adolescent może być „mistrzem” dla swojego nauczyciela w cyberprzestrzeni? U202FU202F Beata Stachowiak Nauczyciele akademiccy wobec studentów pokolenia Y oraz pokolenia ZU202F Zbigniew Ledóchowski O roli nauczyciela informatyki w cyfrowym świecieU202FU202F Część IV Mistrz i uczeń – konteksty interpretacyjne Marek Jędrzejewski Bogdan Suchodolski: pedagogika w poszukiwaniu humanistycznych wartościU202FU202F Marta Trusewicz-Pasikowska Mistrz i uczeń – historia przekazu treści religijnychU202FU202F Izabela Tonkiel W siedlisku bezcielesności – obraz mistrza i ucznia w grach MMORPG na podstawie World of Warcraft – The Burning CrusadeU202FU202F Sylwia Galanciak Zakończenie Centrum i peryferia. O cyfrowych wędrówkach mistrza i uczniaU202F
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43914 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej