Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(139)
Forma i typ
Książki
(139)
Publikacje naukowe
(4)
Dostępność
dostępne
(125)
tylko na miejscu
(12)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(128)
Czytelnia
(12)
Autor
Śnieciński Józef Marek
(8)
Różycka Ewa
(7)
Okoń Wincenty
(6)
Pilch Tadeusz
(5)
Kot Stanisław
(4)
Pecyna Maria Bogumiła s
(4)
Wojnar Irena
(4)
Adamski Franciszek
(3)
Bauman Teresa
(3)
Karwowska-Struczyk Małgorzata
(3)
Kozielecki Józef
(3)
Lewowicki Tadeusz
(3)
Maciarz Aleksandra
(3)
Radźko Andrzej
(3)
Rejzner Andrzej
(3)
Zabłocki Kazimierz Jacek
(3)
Ablewicz Krystyna
(2)
Dryżałowska Grażyna
(2)
Jaczewski Andrzej
(2)
Jarosz Ewa
(2)
Kołsut Sławomira
(2)
Kupisiewicz Czesław
(2)
Kwiatkowska Henryka
(2)
Kwiatkowski Stefan M
(2)
Miąso Józef
(2)
Mościskier Andrzej
(2)
Pospiszyl Kazimierz
(2)
Szczepaniak Paweł
(2)
Szymański Mirosław S
(2)
Wroczyński Ryszard
(2)
Zaczyński Piotr Władysław
(2)
Żuraw Hanna
(2)
Adamczuk Elżbieta
(1)
Adamczyk Dariusz
(1)
Al-Khamisy Danuta
(1)
Andrzejewska Anna
(1)
Antoniak Krzysztof
(1)
Balejko Antoni
(1)
Baraniak Barbara
(1)
Bednarek Józef
(1)
Białobłocki Tomasz
(1)
Bińczycka Jadwiga
(1)
Bjorkoe Jens Aage
(1)
Bogaj Andrzej
(1)
Bąbka Jarosław
(1)
Błeszyńska Helena
(1)
Claparede Edward
(1)
Debesse Maurice
(1)
Dewey John
(1)
Dolata Roman
(1)
Domachowski Roman
(1)
Frątczak Emilia
(1)
Frątczak Jan
(1)
Grotberg Edith
(1)
Gustavsson Anders
(1)
Gębal Przemysław
(1)
Jach (FMA) Małgorzata
(1)
Jóźwiak Justyna
(1)
Kantowicz Ewa
(1)
Key Ellen
(1)
Kirenko Janusz
(1)
Klimuszko Barbara
(1)
Klus-Stańska Dorota
(1)
Kossowski Paweł
(1)
Kotusuiewicz Anna Alicja
(1)
Kowalik Stanisław
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Koć-Seniuch Genowefa
(1)
Kwak Anna
(1)
Lepalczyk Irena
(1)
Levčuk Pavlo
(1)
Lubomirska Krystyna
(1)
Malicka Małgorzata
(1)
Malinowski Ludwik
(1)
Matczak Anna
(1)
Mazanek Ewa
(1)
Mieszalski Stefan
(1)
Mika Stanisław
(1)
Moroz Janusz
(1)
Moszczeńska Iza
(1)
Nawracka Monika J
(1)
Niemiec Jerzy
(1)
Nowicka Marzenna
(1)
Nowina-Konopka Maria
(1)
Obuchowska Irena
(1)
Oniszczenko Włodzimierz
(1)
Orczyk Adam
(1)
Orłowska Małgorzata
(1)
Pankowska Krystyna
(1)
Parchomiuk Monika
(1)
Piejka Agnieszka
(1)
Pospiszyl Irena
(1)
Przecławska Anna
(1)
Rubacha Krzysztof
(1)
Rączkowska Marzena
(1)
Samoraj Mariusz
(1)
Siemak-Tylikowska Alicja
(1)
Sikorski Wiesław
(1)
Skowrońska-Lebecka Ewa
(1)
Smolońska-Theiss Barbara
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(56)
1990 - 1999
(75)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(139)
Język
polski
(138)
niemiecki
(1)
Temat
Pedagogika
(17)
Dziecko
(14)
wychowanie
(7)
Nauczanie początkowe
(6)
Niepełnosprawni
(6)
Wychowanie
(6)
pedagogika
(6)
szkolnictwo
(6)
Wychowanie przedszkolne
(5)
Wychowanie w rodzinie
(5)
dziecko
(5)
Nauczanie
(4)
Dydaktyka
(3)
Dziecko chore
(3)
Integracja społeczna
(3)
Kształcenie
(3)
Nauczanie programowane
(3)
Nauczyciel
(3)
Pedagogika resocjalizacyjna
(3)
Pedagogika specjalna
(3)
Pomoce szkolne
(3)
Szkolnictwo
(3)
człowiek
(3)
dziecko upośledzone umysłowo
(3)
literatura dziecięca polska
(3)
nauczyciele
(3)
oświata
(3)
psychologia
(3)
sztuka
(3)
wiersze okolicznościowe
(3)
wychowanie estetyczne
(3)
Diagnoza pedagogiczna
(2)
Dziecko niepełnosprawne
(2)
Mowa
(2)
Młodzież
(2)
Młodzież niepełnosprawna
(2)
Nauczanie języków obcych
(2)
Opieka społeczna
(2)
Oświata
(2)
Pedagogika społeczna
(2)
Psychologia wychowawcza
(2)
Rehabilitacja (med.)
(2)
Rodzina
(2)
Stres
(2)
Testy
(2)
Upośledzenie umysłowe
(2)
dziecko chore
(2)
gry i zabawy ruchowe
(2)
nauczanie
(2)
nauczanie początkowe
(2)
pedagogika społeczna
(2)
psychologia kliniczna
(2)
psychologia pedagogiczna
(2)
psychologia wychowawcza
(2)
stres
(2)
Antropologia filozoficzna
(1)
Bosko, Jan
(1)
Choroby dziecięce
(1)
Chorzy w rodzinie
(1)
Diagnoza
(1)
Dziecko głuche
(1)
Dziecko maltretowane
(1)
Dziecko niedowidzace
(1)
Dziecko niepełnosprawne a rodzina
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Dziecko seksualnie wykorzystywane
(1)
Erotyzm
(1)
Grupy społeczne
(1)
Hulek, Aleksander (1916-1993)
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Internet
(1)
Język niemiecki (przedmiot szkolny)
(1)
Język polski
(1)
Język polski jako obcy
(1)
Język rosyjski
(1)
Język ukraiński
(1)
Kobieta
(1)
Kofoeds, Skole
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Korczak, Janusz (1878-1942)
(1)
Kreatywność
(1)
Kultura
(1)
Medycyna
(1)
Metoda Projektów
(1)
Nauczanie integracyjne
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Neuroedukacja
(1)
Osobowość
(1)
Pedagogika pracy
(1)
Pedeutologia
(1)
Pielęgniarstwo
(1)
Porażenie mózgowe dziecięce
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Przedszkola
(1)
Przedszkola integracyjne
(1)
Przemoc w rodzinie
(1)
Przestępstwo komputerowe
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Psychopatia
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Kultura i sztuka
(1)
139 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40155, W.39732, W.39734, W.39733 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38104, W.38103 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40975 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39070 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39087, W.42030, W.42029 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39097, W.41016, W.39098, W.39099 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43061, W.43060 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41854, W.41855, W.41853 (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Z Prac Zakładu Lingwistyki Stosowanej Politechniki Śląskiej w Gliwicach)
(Nowe w Glottodydaktyce : studia lingwistyczne i pedagogiczne ; nr 6)
Spis treści : Spis treści Od Redaktora serii Wprowadzenie Rozdział I. W stronę nowej kultury uczenia się. Konstruktywizm w uczeniu się i nauczaniu języków obcych 1. Teoretyczne założenia współczesnej dydaktyki języków obcych 1.1. Kultura uczenia się 1.2. Koncepcja nowej kultury uczenia się 1.3. Podejście konstruktywistyczne 1.4. Pojęcie uczenia się w ujęciu glottodydaktycznym i pedagogicznym 1.5. Podsumowanie Rozdział II. Od dydaktyki komunikacyjnej ku nauczaniu działaniowo-zadaniowemu 2. Podejście działaniowo-zadaniowe jako kontynuacja podejścia komunikacyjnego 2.1. Teoretyczne podstawy podejścia komunikacyjnego 2.2. Dydaktyka komunikacyjna 2.3. Podsumowanie Rozdział III. Podejście działaniowe. Współczesna filozofia kształcenia językowego 3. Charakterystyka podejścia działaniowego 3.1. Geneza podejścia działaniowego 3.2. Podbudowa teoretyczna podejścia działaniowego 3.3. Cechy charakterystyczne podejścia działaniowego 3.4. Formy pracy w podejściu działaniowym 3.5. Schemat lekcji w podejściu działaniowym 3.6. Ocenianie 3.7. Podsumowanie Rozdział IV. Podejście zadaniowe (task-based learning). Pragmatyka kształcenia językowego 4. Charakterystyka podejścia zadaniowego 4.1. Geneza podejścia zadaniowego 4.2. Rozwój podejścia zadaniowego w wybranych krajach europejskich 4.3. Cechy charakterystyczne podejścia zadaniowego 4.4. Zalety i wady podejścia zadaniowego 4.5. Podejście zadaniowe vs. podejście komunikacyjne (PPP) 4.6. Podejście zadaniowe na tle podejścia działaniowego i komunikacyjnego 4.7. Podsumowanie Rozdział V. Dydaktyka działaniowo-zadaniowa w ujęciu glottopedagogicznym 5. Koncepcja nowego podejścia 5.1. Nauczanie działaniowo-zadaniowe na tle nowej kultury uczenia się 5.2. Konstruktywistyczne podłoże podejścia 5.3. Podejście działaniowo-zadaniowe na tle koncepcji dydaktyki konstruktywistycznej 5.4. Nowe podejście jako wypadkowa podejścia działaniowego i zadaniowego 5.5. Podsumowanie Rozdział VI. Dydaktyka działaniowo-zadaniowa z perspektywy neuropedagogicznej 6. Neurobiologiczne podstawy procesu uczenia się 6.1. Rozwój struktur neuronowych 6.2. Uczenie się społeczne 6.3. Mózg jako organ społeczny 6.4. Proces uczenia się w ujęciu neurobiologicznym 6.5. Uczenie się języka obcego z perspektywy neurobiologicznej 6.6. Wyniki badań neurobiologicznych nad procesami uczenia się 6.7. Wnioski wypływające z badań neurobiologicznych nad procesami uczenia się 6.8. Podejście działaniowo-zadaniowe na tle badań neurobiologicznych 6.9. Model uczenia się z perspektywy podejścia działaniowo- -zadaniowego - koncepcja autorska 6.10. Perspektywy podejścia działaniowo-zadaniowego do uczenia się i nauczania języków obcych 6.11. Podsumowanie Rozdział VII. Zaangażowanie młodzieży uczącej się języka obcego a efektywność procesu kształcenia językowego. Projekt empiryczny 7. Interdyscyplinarny wymiar projektu badawczego 7.1. Emocje a kognicje 7.2. Zaangażowanie emocjonalne uczących się na lekcjach języka obcego 7.3. Koncepcja badań i przyjęte hipotezy badawcze 7.4. Metodologia badań 7.5. Narzędzia badawcze 7.6. Dobór i opis grupy respondentów 7.7. Przebieg badań 7.8. Rezultaty przeprowadzonych badań empirycznych 7.9. Weryfikacja hipotez badawczych - dyskusja 7.10. Podsumowanie i perspektywy Zakończenie Aneks Bibliografia
Książka Sławomiry Kołsut ujmuje całościowo najnowsze tendencje we współczesnej dydaktyce językowej. Pokazuje, że nauczanie i uczenie się języków obcych to nie tylko rozwijanie umiejętności komunikacyjnych, ale przede wszystkim zaangażowanie i uruchomienie potencjału afektywnego, społecznego i kognitywnego użytkowników języka. W swoich dociekaniach i analizach teoretycznych Autorka pracy zwraca uwagę na to, że człowiek konstruuje swój system wiedzy przez całe życie, dzięki pozytywnym emocjom, zdolności do organizowania reorganizowania doświadczeń, strukturyzowania i restrukturyzowania ich, a cały ten proces zachodzi w określonym kontekście społeczno-kulturowym. Podczas tworzenia wiedzy i posługiwania się nią kluczowe znaczenie ma kultura, a zwłaszcza język, jako jej główny element.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.44153 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Z Prac Zakładu Lingwistyki Stosowanej Politechniki Śląskiej)
(Nowe w Glottodydaktyce : studia lingwistyczne i pedagogiczne ; nr 7)
Spis treści : Empirische studien zur modernen fremdsprachenforschung 1. Lexikalisch-semantische Kompetenz von ein- und mehrsprachigen Grundschulkindern - Ergebnisse einer empirischen Studie Eleni Peleki 2. Zur Bedeutung der Didaktik der nicht-linguistischen Disziplinen im FSU Petra Besedová 3. Lehrerhandbücher und deren Potenzial zur Aus- bzw. Weiterbildung von Lehrer/innen anhand ausgewählter Aspekte Eva Polášková 4. Angewandte Interdisziplinarität: Stärkung der Berufsorientierung im Informatikstudium mittels handlungsorientierter Lehrmethoden der Fremdsprachendidaktik Viktoria Ilse 5. Analyse der studentischen schriftlichen Arbeiten mit dem Ziel, den Lehrprozess an der Universität zu optimieren Jana Ondráková, Věra Tauchmanová Didaktische implikationen der modernen fremdsprachenforschung 1. Erstellung und Verwendung einer korpusbasierten Datenbank von Fachtermini im DaF-Unterricht Milan Pišl 2. LiLa - methodisches Portal für Didaktisierung von authentischen Texten im DaF-Unterricht Petr Pytlík, Jana Veličková, Vojtěch Štilec 3. Der erste Sprachkontakt: ein Konzept für die Nachbarsprachenvermittlung im Kindergartenalltag Alice Brychová Varia: fremdsprachenforschung interdisziplinär 1. Über 40 Jahre Deutscholympiade in Polen: ein interdisziplinärer Wettbewerb Paweł Moskała 2. Tendenzen zu einer geschlechtsneutralen Rechtssprache in Deutschland, Österreich und der Slowakei Alena Ďuricová
Wielojęzyczność i wielokulturowość w Europie to fakty, które muszą brać pod uwagę współczesne badania językowe. Nauczanie języków obcych powinno także uwzględniać zmiany społeczno-kulturowe i im przeciwdziałać. Do trendów charakteryzujących współczesne badania językowe należą: koncentracja na orientacji kompetencyjnej, która coraz bardziej dominuje w wiedzy, koncentracja na pragmatyce języka, interdyscyplinarność badań oraz wykorzystanie urządzeń mobilnych zarówno w komunikacji, jak i w procesie nauczania i uczenie się. Wszystkie te kierunki są obecne w prezentowanych w tym tomie rozważaniach i studiach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.44154 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nowe w Glottodydaktyce : studia lingwistyczne i pedagogiczne ; nr 5)
Rozprawa dotyczy zjawiska trójjęzyczności Ukraińców mieszkających w Polsce i Ukrainie. W dotychczasowej literaturze językoznawczej i glottodydaktycznej problematyka ta nie była przedmiotem szczegółowych badań. Celem badań nad trójjęzycznością ukraińsko-rosyjsko-polską Ukraińców niepolskiego pochodzenia było stworzenie różnych modeli stawania się i bycia trójjęzycznym. Badania, które miały charakter ankietowy objęły grupę Ukraińców liczącą 1 160 respondentów. Rezultatem podjętych badań jest monografia „Trójjęzyczność ukraińsko-rosyjsko-polska Ukraińców niepolskiego pochodzenia. Największą zaletą przeprowadzonych badań jest, obok aktualności tematyki, także zakres obejmujący różne grupy społeczne oraz rzetelna i drobiazgowa interpretacja bogatego materiału gromadzonego przez kilka lat, a w wypadku studiów przypadków – obserwacji sięgających wstecz nawet ponad 20 lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.44152 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nowe w Glottodydaktyce : studia lingwistyczne i pedagogiczne ; nr 4)
(Z Prac Instytutu Badań nad Edukacją i Komunikacją Politechniki Śląskiej w Gliwicach)
Monografia stanowi powrót do problematyki kultury sensu largo i kultury polskiej w nauczaniu polszczyzny jako języka obcego. Autorka postrzega je z perspektywy generacji rozpoczynającej swą działalność dydaktyczną i naukową, dużą wagę przywiązując do wydarzeń z ostatnich lat. Ponieważ kilka znaczących prac na ten temat ukazało się przed rokiem 2010, jej podsumowanie nabiera specjalnego znaczenia. Autorka prezentuje różne ujęcia zjawisk centralnych dla jej monografii (refleksyjności i kultury, międzykulturowości i transkulturowości) z punktu widzenia kilku nauk świadczących o interdyscyplinarności pracy (psychologii, antropologii, pedagogiki, filozofii czy socjologii). Monografia ma szansę stać się zauważalnym i ważnym głosem w dyskusji na temat dydaktyki kultury polskiej w kontekście glottodydaktycznym. ( ... ) Już pora, aby w tym dyskursie pojawił się głos środowiska nowego, tworzącego się w Instytucie Badań nad Edukacją i Komunikacją Politechniki Śląskiej w Gliwicach. Z recenzji prof. Władysława T. Miodunki Kultura i kultury przykuwają uwagę wielu osób, nie tylko profesjonalnie zajmujących się naukową refleksją nad nimi, lecz także tych, które na co dzień spotykają się z różnorodnością. Kiedy dochodzi do spotkań z Innym/Inną bądź Obcym/Obcą, gdy zaczynają się rozmowy czy obserwacje (szerzej: interakcje) w kontakcie osobistym, ale i zapośredniczonym - np. poprzez film, książkę, media - odbywają się swoiste spotkania z odmiennością i różnorodnością. Powstają pytania, na które odpowiedzi można szukać, korzystając z dokonań wielu dyscyplin naukowych. Refleksja nad kulturą i kulturami - zarówno ogólna, jak i szczegółowa - sprawia, że to, co do tej pory mogło wydawać się jedyne słuszne, niejako przyrodzone, wyjątkowe i naturalne, w spotkaniu z Innym/Obcym bądź Inną/Obcą traci swą oczywistość, niepodważalność i jednoznaczność. Co warte podkreślenia, by spotkać Innego/Inną czy Obcego/Obcą, nie trzeba udawać się w daleką podróż (notabene, czy są jeszcze takie?), nie trzeba przeprowadzać długich badań terenowych z dala od domu, bowiem tą przestrzenią do eksploracji mogą stać się przestrzenie rozumiane metaforycznie, w których bywamy codziennie, które znamy i które tylko z pozoru są oczywiste. Taką przestrzenią refleksji nad kulturami może też stać się nauczanie i uczenie się języków obcych . Warto przy tym pamiętać, że kultura jako przedmiot dogłębnej analizy z wykorzystaniem narzędzi np. socjologicznych czy antropologicznych jest wciąż często terra incognita. Nie bez znaczenia pozostaje kontekst powstania poniższej pracy. Europa - jako przestrzeń geograficzna, projekt instytucjonalny w obrębie zarówno wspólnoty, jak i państw narodowych - to miejsce kontaktów i spotkań osób z różnorodnymi biografami językowo-kulturowymi, pochodzącymi z wielu społeczności, z wielu krajów - nie tylko europejskich, lecz także posługujących się różnymi językami, np. tureckim, arabskim, perskim, hindi, wietnamskim. W efekcie migracji dochodzi do kontaktów pomiędzy osobami reprezentującymi różne światopoglądy, religie, wyznania oraz style życia - w tym np. sposoby uczenia się. Widoczne są nadto również procesy potocznie nazywane "globalnymi" czy "globalizacją". Celem poniższej książki, która powstała na bazie doktoratu, jest refleksja nad rolą kultury i kultur w nauczaniu oraz uczeniu się 3 JO. Pragnę wziąć udział w refleksyjnej dyskusji nad procesem glottodydaktycznym i jego uwarunkowaniami, tzn. wpływem decyzji, opinii, wyborów, preferencji, stereotypów, a także niesformułowanych postaw i wierzeń, wartości oraz wiedzy ukrytej. Cel pracy jest realizowany poprzez krytyczny opis osiągnięć związanych z N/U w zakresie kultury sensu largo (interdyscyplinarne ujęcia kultury, międzykulturowość i transkulturowość) w odniesieniu do JO - w tym języka polskiego jako obcego. Główną perspektywą badawczą stała się refleksyjność. Całości dopełnia opracowanie sześciu wybranych wywiadów, które przeprowadziłam w ramach badań jakościowych; przy czym to właśnie one umożliwiły mi ukazanie przydatności badań jakościowych oraz podejścia interpretatywnego, a zarazem wyjaśniającego w praktyce osób nauczających.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.44151 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38080, W.38081, W.37988, W.37987, W.37989 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39735 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43182, W.43136 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(psychologia wobec współczesnościpomoc psychologiczna)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42814, W.42816, W.42815 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Pedagogika wobec współczesności)
Forma i typ
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42431, W.42768, W.42430, W.42766, W.42767, W.42765, W.42429, W.42764 (8 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42228 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(psychologia wobec współczesnościzdrowie, patologie, psychoprofilaktyka)
Forma i typ
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42637, W.42636 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Pedagogika wobec współczesności)
Forma i typ
Temat
Streszczenie: Rubacha, Krzysztof (1965- ) Tytuł Metodologia badań nad edukacją / Krzysztof Rubacha. Wydano Warszawa : Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne. Grupa Kapitałowa WSiP, 2008. Opis fiz. 469, [1] s. : il. ; 24 cm. Hasło przedm. Pedagogika--metodologia Podręczniki akademickie ISBN Seria Pedagogika Wobec Współczesności Pedagogika Wobec Współczesności UKD 37.012(075.8) Uwagi Bibliogr. s. 456-462. Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Cz.44001 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej