Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(71)
Forma i typ
Książki
(70)
Pliki i bazy danych
(1)
Dostępność
dostępne
(68)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(70)
Czytelnia
(1)
Autor
Furmanek Waldemar
(4)
Dąbrowski Zdzisław
(3)
Kaja Barbara
(3)
Bigda Gertruda
(2)
Błasiak Anna
(2)
Draus Jan
(2)
Gniazdowski Marian
(2)
Grabowska Gustawa
(2)
Janusz Marian
(2)
Kataryńczuk-Mania Lidia
(2)
Litak Stanisław
(2)
Mazepa-Domagała Beata
(2)
Nowak Franciszek
(2)
Pieter Józef
(2)
Szmyd Jan
(2)
Tanaś Maciej
(2)
Terlecki Ryszard
(2)
Burzyńska Halina
(1)
Czerni Józef
(1)
Drynda Danuta
(1)
Duraj-Nowakowa Krystyna
(1)
Dybowska Ewa
(1)
Dzieniarz Wiesława
(1)
Frątczak Jan
(1)
Gasiulowa Anna
(1)
Gogol-Drożniakiewicz Barbara
(1)
Guz Sabina
(1)
Hejnicja-Bezwinska Teresa
(1)
Kamińska Urszula
(1)
Kida Jan
(1)
Kiejzik Lilianna
(1)
Kokot Józef
(1)
Koncewicz Dorota
(1)
Krasoń Katarzyna
(1)
Krasoń Katarzyny
(1)
Krzeszowski Tomasz P
(1)
Kubielski Wiesław W
(1)
Kucharczyk Stanisław
(1)
Kupisiewicz Czesław
(1)
Kurzynowski Adam
(1)
Lizak Jadwiga
(1)
Olearczyk Teresa Ewa
(1)
Oryl Mieczysław
(1)
Ożdżyński Jan
(1)
Pachniak Katarzyna
(1)
Pelc Zofia
(1)
Pielecki Andrzej
(1)
Puślecki Władysław
(1)
Pyżalski Jacek
(1)
Radochoński Mieczysław
(1)
Rittel Teodozja
(1)
Roland Erling
(1)
Rorat Marzena
(1)
Sokołowska-Dzioba Teresa
(1)
Sowa Józef
(1)
Stucki Edmund
(1)
Szczepankowski Bogdan
(1)
Szczepańska Mariola
(1)
Tatarczuk Józef
(1)
Uryga Zenon
(1)
Waloszek Danuta
(1)
Wyczesany Janina
(1)
Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Bydgoszczy
(1)
Zwolińska Ewa
(1)
Łaś Helena
(1)
Żegnałek Kazimierz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(39)
1980 - 1989
(7)
1970 - 1979
(1)
1960 - 1969
(3)
1950 - 1959
(1)
Kraj wydania
Polska
(71)
Język
polski
(71)
Temat
Pedagogika
(6)
Dziecko
(5)
nauczanie początkowe
(5)
Szkolnictwo
(4)
Wychowanie
(4)
wychowanie przedszkolne
(4)
Myślenie twórcze
(3)
Pedagogika opiekuńcza
(3)
Psychoterapia
(3)
Rodzina
(3)
dydaktyka
(3)
język polski
(3)
mowa
(3)
technika
(3)
Czytelnictwo dziecięce
(2)
Domy dziecka
(2)
Eurosieroctwo
(2)
Informatyka
(2)
Kształcenie
(2)
Multimedia
(2)
Muzyka
(2)
Muzykoterapia
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Nauczyciele
(2)
Osobowość
(2)
Pedagagogika opiekuńcza
(2)
Religia
(2)
Twórczość dzieci i młodzieży
(2)
Wychowanie estetyczne
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
dziecko
(2)
dziecko niepełnosprawne
(2)
jezyk polski
(2)
kształcenie
(2)
młodzież szkolna
(2)
niepełnosprawni
(2)
pedagogika
(2)
szkolnictwo specjalne
(2)
szkolnictwo wyższe
(2)
upośledzeni umysłowo
(2)
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Adaptacja społeczna
(1)
Agresywność
(1)
Astma
(1)
Biblioterapia
(1)
Czasopisma dziecięce polskie
(1)
Dyskurs (filoz.)
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Dziecko upośledzone umysłowo
(1)
Filologia polska
(1)
Internet
(1)
Jacobsona, technika relaksacji
(1)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(1)
Język migowy
(1)
Język polski
(1)
Kepharta
(1)
Mediacja
(1)
Medycyna
(1)
Metoda Dobrego Startu
(1)
Metody aktywizujące (pedagog.)
(1)
Młodzież
(1)
Młodzież szkolna
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie poczatkowe
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Nuty
(1)
Oryl, Mieczysław (1929-)
(1)
Pedagogika opiekuncza
(1)
Pedagogika opiekuńczo
(1)
Piosenka dziecięca
(1)
Polityka społeczna
(1)
Praca pozalekcyjna
(1)
Prace naukowe
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Psychologia rozwojowe
(1)
Sieroctwo społeczne
(1)
Terapia
(1)
Terapia kreatywna
(1)
Trzebinia (woj. małopolskie)
(1)
Uczniowie
(1)
Umuzykalnianie
(1)
Wychowanie do wartości
(1)
Wychowanie pozaszkolne
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Wychowankowie domów dziecka
(1)
Zespół AD/HD
(1)
Zespół Downa
(1)
antropologia filozoficzna
(1)
antypedagogika
(1)
błędy językowe
(1)
depresja dziecięca
(1)
dyktanda
(1)
dysleksja
(1)
dziecko niedowidzące
(1)
dziecko niepełnosprawne fizycznie
(1)
edukacja szkolna
(1)
empatia
(1)
filologia polska
(1)
geometria
(1)
71 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40173 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42855, W.42829 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; Rozdział 1. Przegląd badań nad rozwojem mowy u dzieci w wieku przedszkolnym: 1. Badania w ujęciu językoznawczym; 2. Badania w ujęciu psychologicznym i innym; 1.2. Rola języka w rozwoju psychicznym dziecka; 1.2. Sposoby opanowania języka i władania nim; 1.2. Rozwój kompetencji językowej w mowie dziecka; 3. Badania w ujęciu pedagogicznym; Rozdział 2. Problematyka pracy i metody badań: 1. Problem i cel pracy; 2. Charakterystyka badanych dzieci na tle ich środowiska; 3. Zastosowanie metody badawcze; Rozdział 3. Analiza struktur powierzchniowych: 1.Wypowiedzenie pojedyncze; 1.1. Rodzaje zdań pojedynczych; 1.2. Równoważniki zadań; 1.3. Rozwój schematów zdania pojedynczego; 1.4. Zdania rozwinięte; 1.5. Długość wypowiedzeń pojedynczych; 1.6. Określniki wypowiedzeń pojedynczych; 1.7. Zjawisko elipsy w mowie dziecka; 1.8. Szyk wyrazów w wypowiedziach pojedynczych; 2. Wypowiedzenia wieloskładowe ( złożone ); 2.1. Wypowiedzenia współrzędne; 2.2. Wypowiedzenia podrzędne; 2.3. Wypowiedzenia współrzędno-podrzędne wieloskładowe; 2.4. Wypowiedzenia eliptyczne; 2.5. Wypowiedzenia zestawione lub mowa niezależna; 2.6. Szyk zdań w wypowiedziach podrzędnie złożonych; Rozdział 4. Charakterystyczne cechy mowy potocznej dzieci: 1. Odstępstwa w zakresie związku zgody; 2. Brak zgody w użyciu czasu; 3. Wypowiedzenia wykolejone jako typowa struktura mowy potocznej; 4. Wypowiedzenia niedokończone; 5. Typowe cechy dialogu mówionego; 6. Wykolejenia anakolutyczne; 6.1. Wypowiedzenia bez podstawy zespolenia; 6.2. Brak niektórych składników w wypowiedzeniu; 6.3. Nieprawidłowe użycie spójników i zaimków względnych; 7. Potok składniowy; 8. Powtórzony element tekstotwórczy; Rozdział 5. Intencja semantyczna i jej werbalna realizacja: 1. Podłoże intencji semantycznej a struktura powierzchniowa wypowiedzeń dzieci; 2. Rodzaj zajęć a kształtowanie się w mowie dzieci intencji semantycznych ujmowanych w różne struktury składniowe; 2.1. Zajęcia z dominacją różnych form działania; 2.2. Zajęcia z dominacją działalności umysłowej; 2.3. Zajęcia z dominacją ekspresji słownej; 3. Charakterystyka struktur powierzchniowych ujmujących intencje semantyczne dzieci; Rozdział 6. Determinanty rozwoju struktur składniowych i intencji semantycznych w mowie dzieci w wieku przedszkolnym: 1. Wnioski wynikające z badań; 2. Prace w przedszkolu nad rozwijaniem struktur składniowych; Bibliografia; Spisa tabel, schematów i rysunków; Summary
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38127, W.38128 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Streszczenie: Przedmowa; Wstęp; 1. Projektowanie i konstruowanie jako formy działalności technicznej; 1.1. Istota procesów projektowania technicznego; 1.2. Poglądy na proces projektowania; 1.3. Fazy procesu projektowo-konstrukcyjnego; 1.3.1. Formułowanie problemu; 1.3.2. Analiza problemu; 1.3.3. Poszukiwanie rozwiązań; 1.3.4. Etap decyzji; 1.3.5. Dokumentacja rozwiązania; 1.4. Wnioski; 2. Psychologiczne aspekty działalności projektowo-konstrukcyjnej; 2.1. Procesy poznawcze w działalności projektowo-konstrukcyjnej uczniów; 2.2. Praca nad projektem; 2.2.1. Podstawa wynalazcza; 2.2.2. Wytwarzanie pomysłów rozwiązania; 2.2.3. Proces weryfikacji i oceny; 2.3. Wnioski; 3. Istota, treść i proces kształcenia politechnicznego wzbogacanego działalnością projektowo-konstrukcyjną; 3.1. Wybrane zagadnienia teleologii kształcenia politechnicznego dotyczące projektowania i konstruowania; 3.1.1. Propozycja taksonomii celów kształcenia politechnicznego w zakresie działalności projektowo-konstrukcyjnej; 3.2. Proces uczenia się techniki w zakresie działalności projektowo-konstrukcyjnej; 3.2.1. Podstawowe prawidłowości procesu uczenia się; 3.2.2. Poznawanie obiektywnie istniejącej rzeczywistości; 3.2.3. Wiedza jako tworzywo myślowe procesu projektowo-konstrukcyjnego; 3.2.4. Droga wyznacza - model działalności projektowo-konstrukcyjnej uczniów; 3.3. Treści kształcenia politechnicznego w zakresie działalności projektowo-konstrukcyjnej - kryteria doboru; 3.4. Metody uczenia - nauczanie techniki; 3.4.1. Problemowe nauczanie konstruowania; 3.4.1.1. Technika wskazówek słownych; 3.4.1.2. Technika zadań pomocniczych; 3.4.1.3. Technika stymulacji pytań ucznia; 3.4.2. Metody innowacyjne poszukiwania rozwiązań; 3.4.2.1. Burza mózgów; 3.4.2.2. Porównania; 3.4.2.3. Analiza funkcji; 3.4.2.4. Morfologia Zwicky'ego; 3.4.2.5. Inne metody heurystyczne; 4. Zadania projektowo-konstrukcyjne jako elementy treści kształcenia politechnicznego; 4.1. Kryteria doboru zadań; 4.2. Rodzaje zadań projektowo-konstrukcyjnych; 4.3. Przykłady zadań; 4.3.1. Przykłady zadań na projektowanie akomodacyjne; 4.3.2. Przykłady zadań na projektowanie interpolacyjne; 4.3.3. Przykłady zadań na projektowanie globalne; 5. Opracowanie metodyczne; 5.1. Fragment scenariusza zajęć dydaktycznych na temat " Projektowanie instalacji elektrycznej umożliwiającej wygaszanie żarówek z dwóch miejsc "; 5.2. Fragment scenariusza zajęć dydaktycznych przeprowadzonych w kl. VIII na temat " Projektowanie schematu połączeń sygnalizatora ulicznego "; 5.3. Fragment scenariusza zajęć dydaktycznych przeprowadzonych w kl. VII na temat " Projektowanie dziurkownicy "; 5.4. Fragment scenariusza zajęć dydaktycznych przeprowadzonych w kl. VIII na temat " Hamulce "; 5.5. Fragment scenariusza zajęć dydaktycznych przeprowadzonych w kl. V na temat " Projektujemy formę rękawicy kuchennej "; 5.6. Fragment scenariusza zajęć dydaktycznych prowadzonych w kl. VI na temat " Projektowanie ulepszonej konstrukcji rzeczy użytecznej - racjonalizacja "; 5.7. Fragment scenariusza zajęć dydaktycznych przeprowadzonych w kl. VII na temat " Zasada budowy i działania ołówka mechanicznego z wymiennym grafitem "; Zakończenie; Bibliografia; Aneks ( Układ treści z zakresu zagadnień projektowo-konstrukcyjnych w programie nauczania " Pracy-Techniki " )
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34497, 34496, 34495, 34498, W.34494 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; Część 1. Teoria wychowania technicznego jako subdyscyplina pedagogiczna: 1. Przedmiot badań teorii wychowania technicznego; 1.1. Uwagi wstępne; 1.2. Geneza wychowania technicznego; 1.3. Wnioski z dotychczasowych prób rozwiązania problemu wychowania technicznego; 1.4. Współczesna koncepcja wychowania technicznego; 1.5. Podstawowa konwencja terminologiczna teorii wychowania technicznego; 1.6. Uwagi końcowe; 2. Metodologiczna charakterystyka teorii wychowania technicznego; 2.1. Uwagi wstępne; 2.2. Ogólna charakterystyka teorii wychowania technicznego; 2.3. Zmienne i zależności stanowiące przedmiot badań teorii wychowania technicznego; 2.4. Podstawowe założenia przyjęte w pracy; 2.5. Charakterystyka funkcji i zadań teorii wychowania technicznego; 2.6. Gnoseologiczne podstawy teorii wychowania technicznego; 2.7. Psychologiczne podstawy teorii wychowania technicznego; 2.8. Strategie i metody badań stosowane w teorii wychowania technicznego; 2.9. Dyscypliny współdziałające z teorią wychowania technicznego; 2.10. Uwagi końcowe; 3. Podstawowe modele teorii wychowania technicznego; 3.1. Uwagi wstępne; 3.2. Działanie techniczne. Cechy konstytutywne; 3.3. Działalność techniczna; 3.4. Uproszczony model podmiotu działalności technicznej; 3.5. Modele wyników działalności technicznej; 3.6. Przemiany osobowości pod wpływem działalności technicznej; 3.7. Uwagi końcowe; Część 2. Główne problemy wychowania technicznego: 4. Teleologia wychowania technicznego; 4.1. Uwagi wstępne; 4.2. Podstawowe założenia; 4.3. Metodologiczne założenia teleologii wychowania technicznego; 4.4. Role społeczne a zadania wychowania technicznego; 4.5. Rozwój techniki a zadania wychowania technicznego; 4.6. Model naczelnych celów instrumentalnych wychowania technicznego; 4.7. Interpretacja celów naczelnych nauczania techniki; 4.8. Taksonomia celów wychowania technicznego; 5. Procesy wychowania technicznego; 5.1. Uwagi wstępne; 5.2. Psychologiczna analiza procesów wychowania technicznego; 5.3. Struktura procesów wychowania technicznego; 5.4. Uczenie się przez działanie techniczne; 5.5. Zasady wychowania przez technikę; 6. Treści wychowania technicznego; 6.1. Uwagi wstępne; 6.2. Uwarunkowania doboru, strukturalizacji i układu treści wychowania technicznego; 6.3. Cele a treści wychowania technicznego; 6.4. Kryteria doboru treści kształcenia ogólnotechnicznego; 6.5. Problemy oraz kryteria układu treści wychowania technicznego; 6.6. Umiejętności ogólnotechniczne integralnym składnikiem treści wychowania technicznego; 6.7. Uwagi końcowe; 7. Podstawy metodyki wychowania technicznego; 7.1. Uwagi wstępne; 7.2. Podstawowe założenia metodyki wychowania technicznego; 7.3. Niektóre założenia dydaktyki techniki; 7.4. Zadania techniczne jako kategoria metodyki wychowania technicznego; 7.5. Uwagi końcowe; Zakończenie; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34501, W.34500, 34503, 34502 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; Rozdział 1. Umiejętności ogólnotechniczne jako kategoria wychowania technicznego: 1. Uwagi wstępne; 2. Pojęcie i cechy umiejętności ogólnotechnicznych; 3. Klasyfikacja umiejętności ogólnotechnicznych; 4. Struktura umiejętności ogólnotechnicznych; 5. Charakterystyka struktury wybranych umiejętności ogólnotechnicznych; 5.1. Struktura umiejętności pomiarowych; 5.2. Struktura umiejętności projektowo-konstrukcyjnych; 5.3. Struktura umiejętności posługiwania się metodami techniki ( na przykładzie umiejętności posługiwania się rysunkiem technicznym ); 5.4. Struktura umiejętności kształtowania materiałów; 5.5. Struktura umiejętności eksploatacji środków technicznych; 5.6. Struktura umiejętności diagnozowania technicznego; 5.7. Struktura umiejętności demontażowych i montażowych; 5.8. Struktura innych umiejętności ogólnotechnicznych; 6. Proces kształtowania umiejętności ogólnotechnicznych; 7. Ćwiczenia w procesie kształtowania umiejętności ogólnotechnicznych; 7.1. Pojęcie ćwiczenia; 7.2. Ćwiczenia w procesie kształtowania niektórych umiejętności; 8. Kryteria pomiaru umiejętności; 9. Uwagi końcowe; Rozdział 2. Metodologiczne podstawy badań umiejętności technologicznych: 1. Uwagi wstępne; 2. Problemy i hipotezy badań; 2.1. Problematyka pracy; 2.2. Hipotezy badań; 3. Podstawowe wskaźniki umiejętności technologicznych; 4. Propozycje narzędzi badań; 4.1. Uzasadnienie doboru treści zadań badających znajomość materiałów; 4.2. Uzasadnienie doboru zadań dydaktycznych wiadomości o narzędziach; 4.3. Uzasadnienie doboru zadań dotyczących znajomości podstaw technologicznych kształtowania materiałów; 4.4. Uzasadnienie doboru zadań badających umiejętność stosowania wiedzy w praktyce; 4.5. Uzasadnienie doboru zadań na wykonanie; 4.6. Omówienie konstrukcji testu i zadań testowych; 5. Opis badań własnych; 5.1. Krótka charakterystyka środowiska, w którym przeprowadzono badania; 5.2. Organizacja i przebieg badań; 5.3. Inne uwagi dotyczące organizacji i prowadzenia badań; Rozdział 3. Wyniki badań umiejętności kształtowania materiałów: 1. Uwagi wstępne; 2. Zestawienia wyników badań uczniów liceum ( klasa I ); 2.1. Przykład zestawień i obliczeń statystycznych; 3. Zestawienie statystyczne wyników badań; 4. Wstępna analiza wyników badań; 4.1. Znajomość materiałów w świetle wyników badań; 4.2. Znajomość narzędzi do ręcznej obróbki materiałów; 4.3. Znajomość technologicznych podstaw obróbki materiałów; 4.4. Wyniki badań praktycznych umiejętności kształtowania materiałów przez uczniów klas VI, VII, VIII oraz klas I liceum; 4.4.1. Ocena umiejętności technologicznych uczniów liceum; 4.4.2. Ocena umiejętności technologicznych uczniów klas VIII; 4.4.3. Ocena umiejętności technologicznych klas VII; 4.4.4. Ocena umiejętności technologicznych klas VI; 5. Hipotezy badań w świetle uzyskanych wyników; 6. Wnioski z przeprowadzonych badań; 6.1. Przydatność metod badań umiejętności kształtowania materiałów; 6.2. Wnioski dotyczące nauczania techniki w szkołach ogólnokształcących; Zakończenie; Bibliografia; Aneks ( Test do badań umiejętności kształtowania materiałów przeznaczonych dla uczniów szkół ogólnokształcących; Arkusz obserwacji i oceny; Ocena praktycznych umiejętności kształtowania materiałów; Zestawienie wyników testowania )
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34508, 34505, 34506, 34504, W.34507 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia Pedagogiczne / Wyższa Szkoła Filozoficzno-Pedagogiczna "Ignatianum" ; 23)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43174 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia Pedagogiczne / Wyższa Szkoła Filozoficzno-Pedagogiczna "Ignatianum" ; 25)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43299 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41810 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42316, W.42219, W.42164, W.42218 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36842 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39075 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38786, W.38731 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41809, W.42163 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42216, W.42217, W.42215 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42998 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41656 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43193 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Wymagania systemowe: Odtwarzacz DVD, program obsługujący pliki w formacie PDF, program obsługujący materiały filmowe.
Całość w języku angielskim.
Całość składa się z czterech płyt (trzech cd z materiałem tekstowym oraz jednej dvd z materiałem filmowym): 1. Chapters = Rozdziały (cd); 2. Educational film = Film edukacyjny (dvd); 3. Workshop scenarios = Scenariusze zajęć (cd); 4. Test questions = Pytania sprawdzające (cd).
Na stronie internetowej projektu można znaleźć całość materiału (z możliwością pobrania), w tym również w języku polskim: http://www.robusdproject.wsp.lodz.pl/
Streszczenie: Spis treści (ważny dla każdej części): Moduł 1. Erling Roland, Gaute Auestad, Grete S. Vaaland. Bullying; Moduł 2. Erling Roland, Grete S. Vaaland. Prevention of bullying. Principles of Prevention; Moduł 3. Erling Roland, Grete S. Vaaland. Intervention to stop Bullying; Moduł 4. Erling Roland, Grete S. Vaaland. THE ZERO PROGRAMME: A whole school approach; Moduł 5. Jacek Pyżalski. Electronic Aggression and Cyberbullying. An Old House with a New Facade? New Communication Technologies in Young Peopleĺs Lives; Moduł 6. Piotr Plichta. Intellectually Disabled Students as Victims and Perpetrators of Peer-to-peer Aggression ľ the Educational Context; Moduł 7. Dorota Podgórska-Jachnik. A Student with Hearing Impairment as Aggressor and Aggression Victim; Moduł 8. Iwona Chrzanowska. Learning Disability as a Source of Adjustment Problems and Peer-to-Peer Aggression at School; Moduł 9. Beata Jachimczak. A Student with ADHD as a Perpetrator and Victim of Aggression; Moduł 10. Bogusław Śliwerski. School as an Environment Conducive to Aggression
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. AV/CD/179 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41638 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej