Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(56)
Forma i typ
Książki
(56)
Dostępność
dostępne
(55)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(56)
Autor
Bleach Fiona
(9)
Szostak Anna
(5)
Pisula Ewa
(4)
Pilecki Jan
(3)
Świeża Bożena
(3)
Świeża Olga
(3)
Gałkowski Tadeusz
(2)
Grodzka Magdalena
(2)
Kossewska Joanna
(2)
Lansing Margaret
(2)
Mihilewicz Stanisława
(2)
Obuchowska Irena
(2)
Olechnowicz Hanna
(2)
Rakowska Alicja
(2)
Waters Gay
(2)
Wiekiera Ewa
(2)
Yellop Carol
(2)
Ashton-Smith Jacqui
(1)
Attwood Tony
(1)
Baron-Cohen Simon
(1)
Blackstock Edward B
(1)
Bolton Patrick
(1)
Booth Louise
(1)
Bowen Maggie
(1)
Brauner Alfred
(1)
Brauner Francoise
(1)
Błeszyński Jacek J
(1)
Cranmer Kathy
(1)
Danielewicz Dorota
(1)
Davis Judith H
(1)
Frith Uta
(1)
Frączak-Faure Olga
(1)
Gabony Peter
(1)
Gałecki Piotr
(1)
Gałkowski Rafał
(1)
Glasson Fiona
(1)
Graham Chris
(1)
Gray Carol
(1)
Hatton Brenda
(1)
Hernik Mikołaj
(1)
Jackson Luke
(1)
Jaklewicz Hanna
(1)
Janeczko Roman
(1)
Jodkowski Mieczysław
(1)
Konstantareas Mary M
(1)
Kosakowski Czesław
(1)
Krajewski Grzegorz
(1)
Logt Renata Van de
(1)
Lundine Vicki
(1)
Michalski Jarosław
(1)
Mil Sławomir
(1)
Moor Julia
(1)
Nowak Anna Maria
(1)
Parker Jonathan
(1)
Pietras Tadeusz
(1)
Pikiel Sylwia
(1)
Plimley Lynn
(1)
Randall Peter
(1)
Reichler Robert Jay
(1)
Sapeta-Czajka Katarzyna
(1)
Schopler Eric
(1)
Schopler Erick
(1)
Seip Jo-Anne
(1)
Smith Catherine
(1)
Stirling Janet
(1)
Suskind Ron
(1)
Sękowska Zofia
(1)
Taylor Bill
(1)
Teluk-Lenkiewicz Anna
(1)
Walczowska-Dutka Maria
(1)
Waters Leslie
(1)
Webster Christopher D
(1)
White Abbie Leigh
(1)
Winczura Barbara
(1)
Witusik Andrzej
(1)
Włodek-Chronowska Jadwiga
(1)
Zabłocki Kazimierz Jacek
(1)
Zaorska Marzenna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(27)
1990 - 1999
(24)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(56)
Język
polski
(56)
Temat
Dziecko autystyczne
(46)
Autyzm
(12)
Dziecko upośledzone umysłowo
(11)
dziecko autystyczne
(10)
autyzm
(8)
Dziecko niedosłyszące
(6)
Chorzy w rodzinie
(3)
Dziecko niewidome
(3)
Mowa
(3)
dziecko głęboko upośledzone
(3)
dziecko przewlekle chore
(3)
Biblioterapia
(2)
Choroba Aspergera
(2)
Dziecko
(2)
Kepharta
(2)
Komputery
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Nadpobudliwość psychoruchowa
(2)
Padaczka
(2)
Piaget, Jean
(2)
Pomoc społeczna
(2)
Porażenie mózgowe dziecięce
(2)
Rodzina
(2)
dyskalkulia
(2)
dziecko niepełnosprawne
(2)
dziecko niepełnosprawne ruchowo
(2)
dziecko upośledzone umysłowo
(2)
niedorozwój umysłowy
(2)
pedagodzy specjalni
(2)
sprzężone zaburzenia
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Domanna, metoda
(1)
Dziecko głuche
(1)
Dziecko niedowidzące
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Dziecko upośledzene umysłowo
(1)
Edukacja włączająca
(1)
Emocje
(1)
Gry i zabawy
(1)
Grzegorzewska, Maria
(1)
Internaty
(1)
Jackson, Luke (1988- )
(1)
Kannera, koncepcja
(1)
Koncentracja (psychol.)
(1)
Koty
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
Ludzie a zwierzęta
(1)
Macierzyństwo
(1)
Metoda Integracji Sensorycznej
(1)
Narządy zmysłów
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Opowiadanie dziecięce
(1)
Pamiętniki angielskie
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Przestępczość nieletnich
(1)
Przywiązanie (psychol.)
(1)
Psycholingwistyka
(1)
Psychoterapia
(1)
Retta, zespół
(1)
Samopomoc
(1)
Samopoznanie
(1)
Sprzężone zaburzenia
(1)
Steiner, Rudolf
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Subkultura
(1)
Szkolnictwo specjalne
(1)
Szkolnictwo zawodowe
(1)
Szkolnictwo zawodowe specjalne
(1)
Szkoła życia
(1)
Uczeń niepełnosprawny
(1)
Uczniowie szkół specjalnych
(1)
Upośledzenie umysłowe
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Zespół Downa
(1)
agresja
(1)
dziecko
(1)
dziecko autystyczne- programy nauczania
(1)
holding therapy
(1)
mowa
(1)
młodzież
(1)
nauczyciel
(1)
niedostosowanie społeczne
(1)
niepełnosprawni
(1)
niewidomi
(1)
pedagogika spejalna
(1)
programy nauczania dla dzieci autystycznych
(1)
rehabilitacja (med.)
(1)
samoakceptacja
(1)
terapia kreatywna
(1)
wychowanie seksualne
(1)
wypalenie zawodowe
(1)
zabawy ruchowe
(1)
zakłady lecznicze
(1)
Gatunek
Pamiętniki angielskie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
56 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9935, W.p9957 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9960, W.p9927 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9933, W.p9956 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9959, W.p9928 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podstawy Pedagogiki Rewalidacyjnej)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41273 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38273, W.38275, W.38274 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42517 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42345 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37981, W.38371, W.37983, W.37982 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43536, W.43537, W.43535 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Joanna Kossewska. Przedmowa; Urszula Gurba. Wstęp; 1. Anna Rybka. Rozumienie autystycznego świata z perspektywy poznawczych koncepcji psychologicznych 2. Anna Słomian, Małgorzata Jankowicz, Agnieszka Zygmunt. Twórcze sposoby realizacji podstawy programowej kształcenia ogólnego dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w kontekście specyfiki funkcjonowania uczniów z autyzmem; 3. Ewa Brodowicz. W kierunku interakcyjnej diagnozy psychologiczno-pedagogicznej; 5. Anna Szczypczyk. Zabawa w procesie diagnozy i terapii małego dziecka z autyzmem; 6. Grażyna Stokłosa, Katarzyna Stawecka. Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z autyzmem; 7. Joanna Kossewska. Trening w zakresie teorii umysłu; 8. Magdalena Sabik, Agnieszka Stachowicz. Rozwijanie kompetencji komunikacyjnych i społecznych uczniów z autyzmem; 9. Anna Rybka, Aneta Garncarz. Stymulowanie rozwoju emocjonalnego u osób z autyzmem; 10. Andrzej Wolski. Przygotowanie dziecka z autyzmem do uczestnictwa w edukacji; 11. Agata Twardowska. Katecheza i przygotowanie do życia sakramentalnego uczniów z autyzmem i sprzężonymi niepełnosprawnościami; 12. Maria Gocał, Łukasz Majorek. Przygotowanie młodzieży z autyzmem do okresu dorastania. Analiza teoretyczna i doświadczenia praktyczne; 13. Andrzej Wolski. Przygotowanie młodzieży z autyzmem do podejmowania aktywności zawodowej; 14. Beata Chmiel, Magdalena Sabik, Agnieszka Stachowicz. Klub Aktora - współtworzenie sztuki. Przestrzeń dla osób z autyzmem; 15. Marcin Michalski, Andrzej Golonka. Modyfikacja trudnych zachowań u dzieci i młodzieży z autyzmem; 16. Małgorzata Górecka. Adaptacja programu "Szkoła dla Rodziców i wychowawców" do potrzeb rodziców dzieci z autyzmem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43088 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. d43264 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
DVD
W koszyku
Jak tworzyliśmy Pracownię Rzeczy Różnych "Synapsis" i Farmę Życia / Fundacja Synapsis. - Warszawa : Fundacja Synapsis, cop. 2008. - 192 s. : il. kolor. ; 22x31 cm + 1 płyta DVD.
(Seria z Parasolem)
Książka została wydana w ramach projektu "Partnerstwo dla Rain Mana - Rain Man dla Partnerstwa".
Płyta DVD: Pracownicy Rzeczy Różnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43520, W.43521, W.43522 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43744 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Psychologia kliniczna)
Na okł.: Diagnoza i terapia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42273 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Przedmowa do wydania polskiego; Wstęp; Rozdział 1. Specyficzne cechy uczenia się występujące u dzieci upośledzonych umysłowo i autystycznie: 1. Dorosły wobec poziomu "zero"; 1.1. Pozornie nielogiczne początki - przerwać obojętność; 1.2. Inna forma działania - śmieszność; Rozdział 2. Podstawowe zajęcia wychowawcze: 2. Postępowanie wychowawcze w zajęciach rytmiczno-muzycznych; 3. Wypracowanie mowy i języka (demutyzacja); 4. Ćwiczenia praksji ręki; 5. Poprzez taniec.; 6. Zabawki; Rozdział 3. "Pierwsze kroki" w uczeniu się: 7. Zdobywanie niezależności; 7.1. Higiena osobista; 7.2. Jedzenie; 7.3. Kontrolowanie zwieraczy (wypróżnianie); 7.4. Ubieranie się; 7.5. Poruszanie się po ulicy; 8. Kształcenie percepcji; 9. Nauka manipulowania; 9.1. Naklejanie - kalkomania; 9.2. Nawlekanie perełek; 9.3. Dziurkowanie; 9.4. Kolorowanie; 9.5. Cięcie i wycinanie; 9.6. Początki tkania; 9.7. Początki szycia; 9.8. Puzzle i układanki; 9.9. Początki modelowania; Rozdział 4. Dziecko i jego ciało: 10. Nabywanie schematu ciała; 11. Wychowanie psychoruchowe i wychowanie fizyczne; 12. Początki pływania; 13. Równowaga; Rozdział 5. Przygotowanie do szkoły: 14. Aktywność graficzna (grafizm); 15. Początki czytania; 16. Początki liczenia; Rozdział 6. Początki kształcenia zawodowego (młodzież): 17. Praca w drewnie; 17.1. Zasady ogólne; 17.2. Szlifowanie; 17.3. Piłowanie drewna; 17.4. Piłowanie - przerzynanie z zastosowaniem pił; 18. Wbijanie gwoździ i zbijanie przedmiotów; 18.1. Przykręcanie śrub i wkrętów; 19. Rozpoczęcie pracy - introligatorstwo; Podsumowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39385, W.38553, W.41314, W.38697, W.39386, W.38698 (6 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wprowadzenie w problematykę kształcenia dzieci w zakładach leczniczych. Roman Janeczko; Część pierwsza. Cele, zadania, formy i uwarunkowania procesu kształcenia w zakładach leczniczych: 1. Cele i zadania szkoły podstawowej w placówce leczniczo-wychowawczej, jej założenia programowo-społeczne i terapeutyczno-rewalidacyjne; 1.1. System kształcenia dzieci i młodzieży w Polsce; 1.2. Cele i zadania kształcenia i wychowania w szkołach podstawowych specjalnych; 1.3. Swoistość celów kształcenia i wychowania w szkołach podstawowych specjalnych dla dzieci przewlekle chorych i kalekich w placówkach leczniczo-wychowawczych; 1.4. Założenia programowo-społeczne i terapeutyczno-rewalidacyjne szkoły podstawowej specjalnej w placówce leczniczo-wychowawczej; 2. Nauczanie czynnościowe i kształcenia wielostronne podstawą organizacji czynności dydaktyczno-wychowawczych w szkole terapeutycznej. Roman Janeczko; 2.1. Mechanizmy rozwoju czynności; 2.2. Pojęcie i podstawowe założenia nauczania czynnościowego; 2.3. Struktura lekcji w nauczaniu czynnościowym; 2.4. Metody w nauczaniu czynnościowym; 2.5. Czynnościowy sposób formułowania tematów lekcyjnych; 2.6. Integracja w nauczaniu początkowym; 2.7. Podstawowe problemy wielostronnego kształcenia dzieci i młodzieży w zakładach leczniczych; 2.8. Strategie kształcenia; 3. Proces kształcenia specjalnego w zakładach leczniczych i jego organizacja. Roman Janeczko; 3.1. Pojęcie procesu i celów kształcenia; 3.2. Zasady kształcenia; 3.3. Kryteria doboru metod, środków i modyfikacji treści kształcenia; 3.4. Organizacyjne formy nauczania; 3.5. Aspekty terapeutyczno-rewalidacyjne lekcji; 3.6. Formy organizacji pracy uczniów podczas lekcji i ich rodzaje; 3.7. Modele lekcji w szkole terapeutycznej; Praca w systemie klas łączonych; Praca w zespole wieloklasowym; 4. Nauczanie indywidualne dzieci niepełnosprawnych. Roman Janeczko; 4.1. Pojęcie i kryteria kwalifikacji dzieci niepełnosprawnych do nauczania indywidualnego; 4.2. Pozytywne i negatywne aspekty nauczania indywidualnego; 4.3. Organizacja, metody i środki nauczania indywidualnego; Część druga. Edukacja wczesnoszkolna: 1. Niektóre problemy psychopedagogiczne i formy pracy z dziećmi z mózgowym porażeniem dziecięcym w wieku przedszkolnym. Jadwiga Bogunka; 1.1. Definicja i aspekt etiologiczny zagadnienia; 1.2. Charakterystyka psychologiczna dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym; 1.3. Ćwiczenia z zakresu schematu ciała; 1.4. Psychoterapeutyczna metoda uświadamiania schematu własnego ciała i orientacja w przestrzeni dla dzieci powyżej 4 roku życia; 1.5. Muzykoterapia; 1.6. Podsumowanie; Bibliografia; 2. Problemy wychowawcze w pracy z sześcioletnim dzieckiem niepełnosprawnym w przedszkolu. Urszula Misztal, Janina Zaleska; 2.1. Udział przedszkola w kształtowaniu dojrzałości szkolnej dziecka sześcioletniego; 2.2. Metody pracy wychowawczo-dydaktycznej; 2.3. Planowanie pracy wychowawczo-dydaktycznej; 2.4. Współpraca przedszkola ze środowiskiem szpitala i rodziną dziecka; Bibliografia; 3. Czynnościowe nauczanie języka polskiego. Roman Janeczko; 3.1. Ogólna charakterystyka procesu czytania i pisania; 3.2. Pismo i pisanie; 3.3. Nauka czytania w przedszkolu; 3.4. Elementarna nauka czytania w przedszkolu; 3.5. Gotowość do pisania u dziecka sześcioletniego; 3.6. Treści kształcenia w nauczaniu języka polskiego klas I-III; 3.7. Nauka czytania i pisania w okresie elementarzowym; 3.8. Ćwiczenia w czytaniu; 3.9. Ćwiczenia w opracowywaniu tekstów; 3.10. Ćwiczenia w mówieniu i pisaniu; 3.11. Wartości terapeutyczno-rewalidacyjne utworów literackich i czytelnictwa dziecka niepełnosprawnego; 3.12. Niektóre trudności w czytaniu i pisaniu u dzieci chorych; 4. Nauczanie matematyki w szkole szpitalnej w klasach I-III. Krystyna Bakoń; 4.1. Podstawowe treści nauczania w klasach I-III; 4.2. Analiza jednostek metodycznych z poszczególnych działów programu nauczania matematyki; 4.3. Organizacja pracy nauczyciela w szkole szpitalnej; 5. Realizacja przedmiotu środowisko społeczno-przyrodnicze w warunkach szkoły terapeutycznej. Genowefa Kufit; 5.1. Założenia programowe przedmiotu środowisko społeczno-przyrodnicze; 5.2. Proces realizacji celów środowiska społeczno-przyrodniczego; 5.3. Kształtowanie stosunku uczniów do rzeczywistości społecznej i przyrodniczej; 6. Uwagi metodyczne do przedmiotu praca-technika. Jadwiga Sielczak; 6.1. Rola przedmiotu praca-technika w nauczaniu początkowym i w terapii zajęciowej; 6.2. Realizacja treści programowych; 6.3. Elementy orientacji zawodowej; 6.4. Przygotowanie się nauczyciela do pracy dydaktycznej i wychowawczej; 6.5. Ocena pracy ucznia; 7. Niektóre problemy nauczania muzyki w klasach I-III. Danuta Wasilewska; 7.1. Analiza programu nauczania; 7.2. Formy i sposoby nauczania muzyki; 7.3. Przykłady ćwiczeń oddechowych; 7.4. Przykłady ćwiczeń inhibicyjno-incytacyjnych; 7.5. Organizacja procesu nauczania; 7.6. Ocena pracy ucznia; 8. Kształcenie plastyczne dzieci i młodzieży w zakładach leczniczych. Lidia Chmielewska, Andrzej Pełzowski; 8.1. Cele kształcenia plastycznego; 8.2. Uwarunkowania twórczej działalności plastycznej ucznia; 8.3. Techniczne warunki pracy; 8.4. Realizacja programu; 8.5. Wyniki i wymagania; 8.6. Nauczyciel jako organizator procesu dydaktyczno-wychowawczego; 9. Wychowanie fizyczne dzieci niepełnosprawnych ruchowo. Edward Jędruch; 9.1. O powinnościach nauczyciela wychowania fizycznego; 9.2. Uwagi metodyczno-organizacyjne; 9.3. Organizacja i forma realizacji wychowania fizycznego; 9.4. Zajęcia lekcyjne; 9.5. Usprawnianie ruchowe; 9.6. Zajęcia pozalekcyjne; 9.7. Wartości rewalidacyjne imprez sportowych i niektórych form ruchu; 10. Fiszki dydaktyczne i karty pracy ucznia w szkołach terapeutycznych. Roman Janeczko; 10.1. Pojęcie fiszki, jej założenia jako środka dydaktycznego; 10.2. Budowa i rodzaje fiszek dydaktycznych; 10.3. Zalety i wady fiszek dydaktycznych; 10.4. Dydaktyczna karta pracy ucznia; 10.5. Ogólna budowa karty pracy; 10.6. Rodzaje kart pracy; 11. Zespoły dydaktyczno-wyrównawcze dla dzieci z trudnościami w nauce. Barbara Zakrzewska; 11.1. Przyczyny, terminologia, definicje, symptomy, kategorie błędów; 11.2. Teoretyczne założenia procesu reedukacji; Bibliografia; 12. Niektóre związki zajęć pozalekcyjnych z zagadnieniami dydaktycznymi szkoły podstawowej sanatoryjnej. Władysław Jaszczyszyn; 12.1. Integracja celów terapeutyczno-wychowawczych z zadaniami dydaktycznymi; 12.2. Funkcja kształcąca wolnego czasu pacjenta w wieku szkolnym; 12.3. Wartości kształcące zajęć pozalekcyjnych - zabawy i gry dydaktyczne; 12.4. Walory poznawcze i kształcące spacerów i wycieczek; Część trzecia. Postępowanie pedagogiczne i przygotowanie do życia w społeczeństwie dzieci z zaburzeniami rozwoju: 1. Usprawnianie dziecka autystycznego w szkole. Tadeusz Gałkowski; 1.1. Charakterystyka zaburzeń autystycznych; 1.2. Założenia teoretyczne eksperymentu; 1.3. Przebieg eksperymentu; 1.4. Charakterystyka grupy eksperymentalnej; 1.5. Dyskusja nad wynikami eksperymentu; Bibliografia; 2. Postępowanie pedagogiczne z dzieckiem wykazującym zaburzenia nerwicowe. Maria Boratyńska-Dąbrowska; 3. Nauczyciel wobec dziecka z zespołem psychoorganicznym. Maria Boratyńska-Dąbrowska; 4. Postępowanie pedagogiczne wobec dzieci z rozpoznaniem schizofrenii, Maria Boratyńska-Dąbrowska; 5. Orientacja szkolna i zawodowa dzieci niepełnosprawnych. Irena Janowska, Jadwiga Smoleńska; 5.1. Poglądy na problem orientacji szkolnej i zawodowej; 5.2. Instytucje realizujące orientację szkolną i zawodową; 5.3. Problemy przygotowania do wyboru zawodu uczniów przebywających w zakładach leczniczych; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37353, W.40358, W.37525, W.37803, W.37354, W.37524, W.37804 (7 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, ISSN 0239-6025 ; Nr 363)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41300 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37205, W.37085, W.37438 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42281, W.42283, W.42282 (3 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej