Gałkowski Rafał
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Autor
Sienkiewicz Henryk
(140)
Prus Bolesław
(101)
Żeromski Stefan
(101)
Mickiewicz Adam
(92)
Orzeszkowa Eliza
(79)
Gałkowski Rafał
(-)
Krzyżanowski Julian
(60)
Słowacki Juliusz
(59)
Suchodolski Bogdan
(58)
Kraszewski Józef Ignacy
(57)
Lenin Włodzimierz
(54)
Dąbrowska Maria
(50)
Okoń Wincenty
(50)
Lenin W. I
(48)
Bogdanowicz Marta
(45)
Kolberg Oskar. Dzieła wszystkie
(45)
Kolberg Oskar
(44)
Wyka Kazimierz
(44)
Kupisiewicz Czesław
(42)
Wyspiański Stanisław
(41)
Żeleński Tadeusz (Boy)
(39)
Markiewicz Henryk
(35)
Witwicki Władysław
(35)
Iwaszkiewicz Jarosław
(34)
Pigoń Stanisław
(34)
Śliwerski Bogusław
(34)
Kotarbiński Tadeusz
(33)
Pieter Józef
(32)
Rocławski Bronisław
(32)
Szekspir William
(32)
Fredro Aleksander
(30)
Nałkowska Zofia
(30)
Reymont Władysław St
(30)
Nowacki Tadeusz
(29)
Krasiński Zygmunt
(28)
Parandowski Jan
(28)
Szuman Stefan
(28)
Morcinek Gustaw
(27)
Sieroszewski Wacław
(27)
Conrad Joseph
(26)
Doroszewski Witold
(26)
Włodarski Ziemowit
(26)
Jałowiec Magdalena
(25)
Juszczyk Stanisław
(25)
Jastrun Mieczysław
(24)
Orkan Władysław
(24)
Wołoszynowa Lidia
(24)
Zapolska Gabriela
(24)
Brandys Kazimierz
(23)
Marks Karol
(23)
Prus Bolesław (Aleksander Głowacki)
(23)
Suchodolski Bodgan
(23)
Tuwim Julian
(23)
Korczak Janusz
(22)
Piszczek Maria
(22)
Zieliński Bronisław
(22)
Łobocki Mieczysław
(22)
Bunsch Karol
(21)
Kieniewicz Stefan
(21)
Kruszewski Krzysztof
(21)
Kujawa Ewa
(21)
Kurzyna Maria
(21)
Libera Zdzisław
(21)
Paszkowski Józef
(21)
Staff Leopold
(21)
Tatarkiewicz Władysław
(21)
Tomaszewski Tadeusz
(21)
Konopnicka Maria
(20)
Kozakiewicz Mikołaj
(20)
London Jack
(20)
Manteuffel Tadeusz
(20)
Minczakiewicz Elżbieta Maria
(20)
Szewczuk Włodzimierz
(20)
Wasilewska Wanda
(20)
Wyczesany Janina
(20)
Budzyk Kazimierz
(19)
Lem Stanisław
(19)
Molier
(19)
Pilecka Władysława
(19)
Szancer Jan Marcin
(19)
Żabiński Jan
(19)
Żukrowski Wojciech
(19)
Auderska Halina
(18)
Balzac [Honoré de]
(18)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(18)
Jakubowski Jan Zygmunt
(18)
Kallenbach Józef
(18)
Kasprowicz Jan
(18)
Kurdybacha Łukasz
(18)
Matuszewski Ryszard
(18)
Norwid Cyprian Kamil
(18)
Semadeni Zbigniew
(18)
Skorupka Stanisław
(18)
Stankowski Adam
(18)
Szewczyk Wilhelm
(18)
Andrzejewski Jerzy
(17)
Arnold Stanisław
(17)
Baley Stefan
(17)
Bleja-Sosna Barbara
(17)
Górski Konrad
(17)
Jasienica Paweł
(17)
Rok wydania
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko upośledzone umysłowo
(1)
Rysunek
(1)
Sztuka dziecka
(1)
Upośledzenie umysłowe
(1)
dziecko
(1)
dziecko niesłyszące
(1)
dziecko upośledzone umysłowo
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Przedmowa do wydania polskiego - T. Gałkowski; Przedmowa - R. Diatkine; Wprowadzenie; Część 1. Proces przyswajania mowy: Rozdział 1. Co się dzieje wówczas, gdy mówimy?; 1.1. Natura znaku językowego i jego rola w funkcjonowaniu mowy; 1.1.1. Znak semantyczny, czyli " znak ujmowany także jako rzecz "; 1.1.2. Mówienie oznacza wypowiedzenie czegoś oraz wskazanie na coś: odwierciedlenie w wypowiadaniu się; 1.1.3. Mówienie jako liczenie; 1.1.4. Podsumowanie i przedstawienie problematyki mowy dziecka głuchego; 1.2. Miejsce podmiotu mówionego w funkcjonowaniu mowy; 1.2.1. Mówienie oznacza tworzenie samego siebie jako podmiotu; 1.2.2. Mówienie oznacza także " usytuowanie się "; 1.2.3. Mówienie jako samosłyszenie. wyrażanie i identyfikowanie się; 1.2.4. Podsumowanie i uwagi związane z obserwacjami osoby głuchej podczas mówienia; 1.3. Konkluze: sposób traktowania dziecka głuchego; Rozdział 2. W jaki sposób dziecko przyswaja mowę?; 2.1. Kompetencje noworodka w zakresie komunikowania się; 2.2. Komunikacja przedsłowna; 2.2.1. Nawiązywanie dialogu podczas współdziałania matki z dzieckiem; 2.2.2. Odkrywanie procedur odnoszenia podczas interakcji matki z dzieckiem; 2.2.3. Odkrywanie procedur oznajmiania podczas interakcji matki z dzieckiem; 2.2.4. Podsumowanie. Od zabawy do podmiotu mówiącego; 2.3. Komunikacja słowna; 2.3.1. Sposoby mówienia matki do dziecka; 2.3.2. Wpływ sposobu rozmowy matki z dzieckiem na rozwój jego mowy; 2.3.3. Znaczenie pierwszych słów; 2.3.4. Podsumowanie. Dziecko uczy się mowy dzięki procesowi komunikacji; 2.4. Konkluzje: Kompetencja dziecka w zakresie mowy. Jak rozwijać tę kompetencję u dziecka głuchego?; Rozdział 3. Definicja języka macierzyńskiego, czyli o roli matki w nabywaniu języka przez dziecko;
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38914 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Przedmowa do wydania polskiego; Wstęp; Rozdział 1. Specyficzne cechy uczenia się występujące u dzieci upośledzonych umysłowo i autystycznie: 1. Dorosły wobec poziomu "zero"; 1.1. Pozornie nielogiczne początki - przerwać obojętność; 1.2. Inna forma działania - śmieszność; Rozdział 2. Podstawowe zajęcia wychowawcze: 2. Postępowanie wychowawcze w zajęciach rytmiczno-muzycznych; 3. Wypracowanie mowy i języka (demutyzacja); 4. Ćwiczenia praksji ręki; 5. Poprzez taniec.; 6. Zabawki; Rozdział 3. "Pierwsze kroki" w uczeniu się: 7. Zdobywanie niezależności; 7.1. Higiena osobista; 7.2. Jedzenie; 7.3. Kontrolowanie zwieraczy (wypróżnianie); 7.4. Ubieranie się; 7.5. Poruszanie się po ulicy; 8. Kształcenie percepcji; 9. Nauka manipulowania; 9.1. Naklejanie - kalkomania; 9.2. Nawlekanie perełek; 9.3. Dziurkowanie; 9.4. Kolorowanie; 9.5. Cięcie i wycinanie; 9.6. Początki tkania; 9.7. Początki szycia; 9.8. Puzzle i układanki; 9.9. Początki modelowania; Rozdział 4. Dziecko i jego ciało: 10. Nabywanie schematu ciała; 11. Wychowanie psychoruchowe i wychowanie fizyczne; 12. Początki pływania; 13. Równowaga; Rozdział 5. Przygotowanie do szkoły: 14. Aktywność graficzna (grafizm); 15. Początki czytania; 16. Początki liczenia; Rozdział 6. Początki kształcenia zawodowego (młodzież): 17. Praca w drewnie; 17.1. Zasady ogólne; 17.2. Szlifowanie; 17.3. Piłowanie drewna; 17.4. Piłowanie - przerzynanie z zastosowaniem pił; 18. Wbijanie gwoździ i zbijanie przedmiotów; 18.1. Przykręcanie śrub i wkrętów; 19. Rozpoczęcie pracy - introligatorstwo; Podsumowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39385, W.38553, W.41314, W.38697, W.39386, W.38698 (6 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38140, W.37545, W.38981 (3 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej