Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(248)
Forma i typ
Książki
(238)
Audiobooki
(6)
Pliki i bazy danych
(4)
Dostępność
dostępne
(230)
nieokreślona
(13)
tylko na miejscu
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(243)
Pracownia cymeliów
(5)
Autor
Dryden Gordon
(7)
Nowak Izabela
(7)
Rose Colin
(7)
Bogdanowicz Marta
(6)
Bondarowicz Marian
(6)
Pilecka Władysława
(6)
Pilecki Jan
(6)
Trześniowski Roman
(5)
Zwoleńska Joanna
(5)
Czarnecki Władysław
(4)
Franczyk Anna
(4)
Jastrząb Jadwiga
(4)
Krajewska Katarzyna
(4)
Smoczyńska-Nachtman Urszula
(4)
Czkannikow I. N
(3)
Dennison Gail E
(3)
Dennison Paul E
(3)
Frey Romuald
(3)
Grabałowska Krystyna
(3)
Kulesza Ewa Maria
(3)
Masgutowa Swietłana
(3)
Mickiewicz Janina
(3)
Muchacka Bożena
(3)
Niewiadomski Michał
(3)
Portmann Rosemarie
(3)
Pęksa Janusz
(3)
Silberg Jackie
(3)
Sosnowski Stefan
(3)
Stadnicka Janina
(3)
Urbanek Karol
(3)
Waliś Robert
(3)
Waszkiewicz Elżbieta
(3)
Wlaźnik Kazimiera
(3)
Wojak Maria
(3)
Ałaszewski Edward
(2)
Batorska Beata
(2)
Baum Heike
(2)
Bronikowski Michał
(2)
Bytoński Przemysław
(2)
Cieślikowski Jerzy
(2)
Dasiewicz-Tobiasz Anna
(2)
Doroszkiewicz Elżbieta
(2)
Dudzińska Irena
(2)
Flemming Irene
(2)
Fritz Jurgen
(2)
Geisler Uli
(2)
Giacone Elio
(2)
Hollender Magda
(2)
Hytkowska-Fąfara Jolanta
(2)
Janiszewski Mirosław
(2)
Jałowiec Magdalena
(2)
Kalinowski Adam
(2)
Kamiński Aleksander
(2)
Kowal Stanisław
(2)
Kowalska Beata
(2)
Kołodziej Jerzy
(2)
Kołodziej Maria
(2)
Krawczyk Marjan
(2)
Kępska Anna
(2)
Lengren Zbigniew
(2)
Michalak-Widera Iwona
(2)
Muzylak Grzegorz
(2)
Pawłowski Eugeniusz
(2)
Rabenstein Reinhold
(2)
Reichel Gusti
(2)
Rocławski Bronisław
(2)
Schiavetta Massimo
(2)
Schweigerowa Irena
(2)
Siek-Piskozub Teresa
(2)
Sipowicz Jan
(2)
Skowrońska-Lebecka Ewa
(2)
Skrzypek Eugeniusz
(2)
Stadnicki Andrzej
(2)
Staszewska Krystyna
(2)
Strzyżewski Stanisław
(2)
Thanhoffer Michael
(2)
Werka Adam
(2)
Wójtowiczowa Janina
(2)
Węsierska Katarzyna
(2)
Zgrychowa Irena
(2)
Zwoleński Lech
(2)
Złotkiewicz Anna
(2)
Altrichter Siegfried
(1)
Bailey Ellen
(1)
Baran Joanna
(1)
Bateikaite Raimonda
(1)
Beaumont Emilie
(1)
Białobrzeska Joanna
(1)
Bielczyk Zygmunt
(1)
Bieniarzówna Janina
(1)
Bojanowska Zofia
(1)
Borecki Andrzej
(1)
Borowiecki Stanisław
(1)
Brejnak Wojciech
(1)
Brown Sam Ed
(1)
Bukowski Michał
(1)
Burno- Nowakowa Helena
(1)
Campbell Guy
(1)
Cesarska Danuta
(1)
Chauvel Danice
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(68)
1990 - 1999
(78)
1980 - 1989
(45)
1970 - 1979
(8)
1960 - 1969
(22)
1950 - 1959
(14)
1940 - 1949
(2)
1930 - 1939
(3)
1920 - 1929
(1)
Kraj wydania
Polska
(248)
Język
polski
(248)
Temat
Gry i zabawy
(68)
Gry i zabawy ruchowe
(62)
Dziecko
(46)
Gry i zabawy umysłowe
(42)
gry i zabawy
(26)
gry i zabawy ruchowe
(19)
gry i zabawy umysłowe
(17)
Wychowanie przedszkolne
(16)
dziecko
(14)
Gry edukacyjne
(13)
nauczanie początkowe
(13)
Wychowanie w rodzinie
(12)
Dziecko upośledzone umysłowo
(10)
Czytanie
(9)
Muzyka
(9)
Harcerstwo
(8)
Psychoterapia
(8)
wychowanie fizyczne
(8)
wychowanie przedszkolne
(8)
Pisanie
(7)
kinezjologia edukacyjna
(7)
Autyzm
(6)
Mózg
(6)
Pedagogika specjalna
(6)
mózgowe porażenie dziecięce
(6)
stymulacja psychoruchowa
(6)
Matematyka
(5)
Mowa
(5)
Muzykoterapia
(5)
Piosenka dziecięca polska
(5)
gry i zabawy dziecięce
(5)
Czas wolny
(4)
Gimnastyka rytmiczna
(4)
Gry i zabawy terenowe
(4)
Gry i zabawy zimowe
(4)
Nuty
(4)
Uczenie się
(4)
matematyka
(4)
Czas wolny od pracy ucznia
(3)
Dysleksja i dysgrafia
(3)
Dziecko niedosłyszące
(3)
Dziecko niewidome
(3)
Gimnastyka lecznicza
(3)
Logorytmika
(3)
Metoda Dobrego Startu
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Przedszkola
(3)
Taniec
(3)
Taniec ludowy
(3)
Terapia ruchem
(3)
Wychowanie fizyczne i kultura fizyczna
(3)
Zabawy terapeutyczne
(3)
harcerstwo
(3)
literatura dziecięca polska
(3)
wychowanie w rodzinie
(3)
Agresywność
(2)
Dziecko upośledzenie umysłowo
(2)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(2)
Dziecko z niepełnosprawnością
(2)
Folklor
(2)
Gimnastyka
(2)
Gry i zabawy dydaktyczne
(2)
Język polski
(2)
Kinezyterapia
(2)
Kolonie letnie
(2)
Książka
(2)
Kultura
(2)
Literatura dziecięca
(2)
Obozy młodzieżowe
(2)
Psychologia
(2)
Psychoterapia grupowa
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Rytmika
(2)
Sport
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Techniki relaksacyjne
(2)
Terapia zajęciowa
(2)
Umuzykalnianie
(2)
Wymowa
(2)
gry edukacyjne
(2)
gry i zabawy integrujące
(2)
gry i zabawy sportowe
(2)
gry sportowe
(2)
gry terenowe
(2)
imprezy okolicznościowe szkolne
(2)
jezyk polski
(2)
języki
(2)
literatura młodzieżowa polska
(2)
metody relaksacyjne
(2)
nauczanie przedszkolne
(2)
pisanie
(2)
pływanie
(2)
sport zespołowy
(2)
szkolnictwo podstawowe
(2)
taniec twórczy
(2)
teatr dziecięcy i młodzieżowy
(2)
wydawnictwa świetlicowe
(2)
zabawki
(2)
zabawy i gry ruchowe
(2)
zajęcia muzyczno
(2)
248 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41774 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38492, W.38495, W.38494, W.38493, W.p9335 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pedagogiczna Nauczyciela Przedszkola)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.36188, W.36189, 36190, 36191, 36192 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35823 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40090, W.40089, W.40088, W.40056 (4 egz.)
Brak okładki
Audiobook
Kaseta
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. AV/T/39 (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
Kaseta
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. AV/T/40 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; Część pierwsza. Jastrząb J.: Analiza i synteza mowy: Rozdział 1. Zdania i wyrazy; Rozdział 2. Samogłoski; Część druga. Jastrząb J., Mickiewicz J.: Nauka czytania i pisania metodą sylabową: Rozdział 1. Nauka czytania i pisania w oparciu o analityczno-syntetyczną metodę sylabową; Rozdział 2. Nauka czytania i pisania metodą sylabową; postępowanie metodyczne i tok realizacji; Część trzecia. Głoski specyficzne języka polskiego: Rozdział 1. Grabałowska K.: Dwuznaki; Rozdział 2. Mickiewicz J.: Zmiękczenia; Rozdział 3. Wojak M.: Zanik dźwięczności spółgłosek na końcu i w środku wyrazu; Część czwarta. Planowanie i programowanie pracy korekcyjno-wyrównawczej: 1. Jastrząb J.: Planowanie i programowanie pracy korekcyjno-porównawczej; 2. Jastrząb J.: Tabele z przykładowym programem pracy korekcyjno-wyrównawczej na materiale literowym; 3. Jastrząb J., Mickiewicz J., Wojak M.: Przykłady konspektów do zespołowychzajęć korekcyjno-wyrównawczych dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42955, W.42956, W.42957, W.42954 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; Część pierwsza. Jastrząb J.: Analiza i synteza mowy: Rozdział 1. Zdania i wyrazy; Rozdział 2. Samogłoski; Część druga. Jastrząb J., Mickiewicz J.: Nauka czytania i pisania metodą sylabową: Rozdział 1. Nauka czytania i pisania w oparciu o analityczno-syntetyczną metodę sylabową; Rozdział 2. Nauka czytania i pisania metodą sylabową; postępowanie metodyczne i tok realizacji; Część trzecia. Głoski specyficzne języka polskiego: Rozdział 1. Grabałowska K.: Dwuznaki; Rozdział 2. Mickiewicz J.: Zmiękczenia; Rozdział 3. Wojak M.: Zanik dźwięczności spółgłosek na końcu i w środku wyrazu; Część czwarta. Planowanie i programowanie pracy korekcyjno-wyrównawczej: 1. Jastrząb J.: Planowanie i programowanie pracy korekcyjno-porównawczej; 2. Jastrząb J.: Tabele z przykładowym programem pracy korekcyjno-wyrównawczej na materiale literowym; 3. Jastrząb J., Mickiewicz J., Wojak M.: Przykłady konspektów do zespołowychzajęć korekcyjno-wyrównawczych dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9845, W.p9846 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; Część pierwsza. Jastrząb J.: Analiza i synteza mowy: Rozdział 1. Zdania i wyrazy; Rozdział 2. Samogłoski; Część druga. Jastrząb J., Mickiewicz J.: Nauka czytania i pisania metodą sylabową: Rozdział 1. Nauka czytania i pisania w oparciu o analityczno-syntetyczną metodę sylabową; Rozdział 2. Nauka czytania i pisania metodą sylabową; postępowanie metodyczne i tok realizacji; Część trzecia. Głoski specyficzne języka polskiego: Rozdział 1. Grabałowska K.: Dwuznaki; Rozdział 2. Mickiewicz J.: Zmiękczenia; Rozdział 3. Wojak M.: Zanik dźwięczności spółgłosek na końcu i w środku wyrazu; Część czwarta. Planowanie i programowanie pracy korekcyjno-wyrównawczej: 1. Jastrząb J.: Planowanie i programowanie pracy korekcyjno-porównawczej; 2. Jastrząb J.: Tabele z przykładowym programem pracy korekcyjno-wyrównawczej na materiale literowym; 3. Jastrząb J., Mickiewicz J., Wojak M.: Przykłady konspektów do zespołowychzajęć korekcyjno-wyrównawczych dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39573 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pedagogiczna Nauczyciela Przedszkola)
Streszczenie: Wstęp - Stanisława Lipina; 1. Istota zabawy na podłożu literatury dziecięcej - Stanisława Lipina; 2. Utwór literacki źródłem zabawy inscenizowanej - Irena Dudzińska; 2.1. O żabkach w czerwonych czapkach; 2.2. Drogowskaz; 2.3. Jak wróbelek Elemelek leśną dróżką szedł w niedzielę; 2.4. O wesołej Ludwiczce; 2.5. Czerwony parasol; 2.6. Strzelba zajączka; 2.7. Śniadanie zajączka; 2.8. O wiośnie w lesie i o wiewiórki ważnym interesie; 2.9. Jak wróbelek Elemelek w szkole uczył się literek; 2.10. Otwórz okienko; 3. Kierowanie zabawą inscenizowaną powinno być twórcze - Stanisława Lipina; 3.1. Wyzwalanie wielostronnej aktywności; 3.2. Rozwój języka dziecka; 3.3. Komponowanie utworów przez dzieci; 3.4. Kształtowanie postaw społeczno-moralnych; 3.5. Wiązanie pracy przedszkola ze środowiskiem rodzinnym dziecka; 3.6. Uwagi na temat metody pracy; 3.7. Całościowe ujęcie pracy z dziećmi; 3.8. Zasada aktywności własnej dziecka; 4. Propozycje muzyczne i plastyczne do opracowania utworów; 4.1. Muzyka - Ewa Lipska; 4.1.1. "O żabkach w czerwonych czapkach"; 4.1.2. "Drogowskaz"; 4.1.3. "Jak wróbelek Elemelek leśną dróżką szedł w niedzielę"; 4.1.4. "O wesołej Ludwiczce"; 4.1.5. "Czerwony parasol"; 4.1.6. "Strzelba zajączka"; 4.1.7. "Śniadanie zajączka"; 4.1.8. "O wiośnie w lesie i o wiewiórki ważnym interesie"; 4.1.9. "Jak wróbelek Elemelek w szkole uczył się literek"; 4.2. Scenografia - Jadwiga Cybulaska; 4.2.1. "O żabkach w czerwonych czapkach"; 4.2.2. "Drogowskaz"; 4.2.3. "Jak wróbelek Elemelek leśną dróżką szedł w niedzielę"; 4.2.4. "O wesołej Ludwiczce"; 4.2.5. "Czerwony parasol"; 4.2.6. "Strzelba zajączka'; 4.2.7. "Śniadanie zajączka"; 4.2.8. "O wiośnie w lesie i o wiewiórki ważnym interesie"; 4.2.9. "Jak wróbelek Elemelek w szkole uczył się literek"; 5. O warunkach materialnych zabawy - Stanisława Lipina; 5.1. Biblioteka; 5.2. Stroje oraz materiały do wykonania rekwizytów; 5.3. Miejsce oraz scenki do zabaw w sali zajęć w dużej sali i na terenie przy przedszkolu; 5.4. Proste urządzenia scenograficzne; 6. Wybór utworów do zabawy inscenizowanej - Stanisława Lipina; 6.1. "Nocne kłopoty zabawek Doroty"; 6.2. "Jak choruje Elemelek, jak go leczą przyjaciele"; 6.3. "Jarzębinka"; 6.4. "O gęsiareczce Kasieni i złotych listkach pani Jasieni"; 6.5. "Kłopoty Burka z podwórka"; 6.6. "Agata nogą zamiata"; 6.7. "Goście w glinianym dzbanku"; 6.8. "Kozucha Kłamczucha"; 6.9. "Nie płacz, koziołku"; 6.10. "Leśne jagody"; 6.11. "Zguba Michała"; 6.12. "Jak to niedźwiedź Piotrusiowi doradził"; 6.13. "Otwórz okienko"; 6.14. "Bajka o kłosku pszenicy"; 6.15. "Wędrówka pod parasolem"; 6.16. "Niezdarek"; 6.17. "Co się zdarzyło w Pluszątkowei"; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.36825, W.38648, W.38649 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42865, W.42977, W.42978, W.42979 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9945 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39631, W.39632 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okładce dodatek do tytułu "Kształtowanie świadomości kulturalnej uczniów szkoły podstawowej"
Streszczenie: Lektura i kultura. Wprowadzenie; 1. Bawić się; 1.1. Poza nudą. O grach, zabawach i rozrywkach; 1.2. Spotkanie dzieci z poezją Anny Kamieńskiej; 1.3. " Ślicznie jest u Pchły Szachrajki ". Jan Brzechwa o pchlej modzie i nie tylko; 2. Fantazjować; 2.1. " Ja bajki tak lubię ogromnieů ". W kręgu baśni i bajki; 2.2. Czy naprawdę " wszystko tam jest zaklęte i zaczarowane "? O Leśmianowskich " Przygodach Sindbada Żeglarza "; 2.3. Wklejka-czarodziejka, czyli o poetyckim figlu Jana Brzechwy; 3. Pamiętać. Tradycja narodowa; 3.1. Święci, królowie, rycerze i potwory. Szkic o legendzie; 3.2. Historia ukryta w legendzie. Królowa o złotym sercu; 3.3. Myślenie polskością. Poezja Jana Lechonia w szkole podstawowej; 4. Tradycja chrześcijańska; 4.1. " I nagle ta czystość i jasność, i ciepłoů ". Rzecz o kolędzie; 4.2. Polonistyczne rozmowy o Bożym Narodzeniu; 4.3. Co kryje w sobie kolędowanie księdza-poety; 5. Tworzyć; 5.1. " Cenniejsze niż złoto " działa człowieka; 5.2. " Na krawędziach rzeczywistości ", czyli mityczne przestrzenie dzieciństwa. Proza Brunona Schulza w starszych klasach szkoły podstawowej; 5.3. Dokąd wędrujesz poeto? " Zaczarowana dorożka " Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego w szkole podstawowej; 6. Porozumiewać się - informować - przekonywać; 6.1. " Połowa dialogu ", czyli list o listach; 6.2. " Kochana Mamo! Kochany Tato! ". O tym, jak wiersz pomaga pisać listy; 6.3. Gdy poeta bywa współczesnym apostołem; 6.4. " W dżungli zdarzeń ". O gazetach oraz ich czytaniu; 6.5. Gazeta codzienna podręcznikiem?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9154, W.p9153, W.p9152 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; Rozdział 1. Rozwój dzieci upośledzonych umysłowo a proces kształtowania się działalności przedmiotowo-zabawowej: 1. Koncepcja działalności w świetle społecznej psychologii poznawczej; 1.1. Struktura działalności; 1.2. Operacyjny aspekt dziecięcej działalności; 1.3. Komunikacyjny aspekt dziecięcej działalności; 1.4. Zaburzenia w rozwoju komunikacji a poznawanie świata; 1.5. Rola mowy w działaniu; 2. Kształtowanie przedmiotowo-zabawowej działalności dziecka; 2.1. Możliwości wspomagania dziecięcej aktywności - wybrane koncepcje; 2.2. Kształtowanie przedmiotowo-zabawowej działalności u dzieci upośledzonych umysłowo - teoretyczne i metodyczne aspekty; Rozdział 2. Metodologia badań własnych: 1. Cel badań, hipotezy, metody, osoby badane; 2. Procedura badawcza; 2.1. Etap diagnostyczny; 2.2. Etap eksperymentalny; Rozdział 3. Przedmiotowo-zabawowa działalność dzieci lekko upośledzonych umysłowo w młodszym wieku przedszkolnym - badania własne: 1. Ogólna charakterystyka operacyjnego i komunikacyjnego aspektu czynności samoobsługowych i swobodnej zabawy trzyletnich dzieci z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim ); 2. Czynności przedmiotowe niepełnosprawnych umysłowo przedszkolaków ( 1. seria ); 2.1. Operacyjny aspekt czynności przedmiotowych z zabawkami dydaktycznymi; 2.2. Mowa i jej funkcja w procesie wykonywania zadań; 2.3. Komunikacyjny aspekt czynności przedmiotowych trzyletnich dzieci z niepełnosprawnością umysłową; 3. Podsumowanie; 4. Charakterystyka czynności przedmiotowo-zabawowych dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim ( 2. seria ); 4.1. Specyfika operacyjnego aspekt czynności przedmiotowo-zabawowych; 4.2. Komunikacyjny aspekt czynności przedmiotowo-zabawowych; Rozdział 4. Wspomaganie przedmiotowo-zabawowej działalności dzieci lekko upośledzonych umysłowo w wieku przedszkolnym: 1. Model pracy rozwijającej dziecięcą działalność; 2. Wpływ systemu pracy korekcyjnej na kształtowanie się czynności przedmiotowych u dzieci niepełnosprawnych umysłowo w młodszej grupie przedszkolnej ( 1. seria ); 2.1. Operacyjny aspekt czynności przedmiotowych badanych dzieci przed i po realizacji eksperymentu; 2.2. Czynności komunikacyjne badanych dzieci przed i po nauczaniu; 3. Wpływ systemu pracy korekcyjnej na rozwój czynności przedmiotowo-zabawowych dzieci niepełnosprawnych intelektualnie ( 2. seria ); 3.1. Operacyjny aspekt czynności przedmiotowo-zabawowych dzieci lekko upośledzonych umysłowo w wieku przedszkolnym - porównanie; 3.2. Czynności komunikacyjne w zabawie tematycznej dzieci niepełnosprawnych umysłowo w wieku przedszkolnym - porównanie; Synteza pracy i postulaty dla praktyki; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42198 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; Rozdział 1. Rozwój dzieci upośledzonych umysłowo a proces kształtowania się działalności przedmiotowo-zabawowej: 1. Koncepcja działalności w świetle społecznej psychologii poznawczej; 1.1. Struktura działalności; 1.2. Operacyjny aspekt dziecięcej działalności; 1.3. Komunikacyjny aspekt dziecięcej działalności; 1.4. Zaburzenia w rozwoju komunikacji a poznawanie świata; 1.5. Rola mowy w działaniu; 2. Kształtowanie przedmiotowo-zabawowej działalności dziecka; 2.1. Możliwości wspomagania dziecięcej aktywności - wybrane koncepcje; 2.2. Kształtowanie przedmiotowo-zabawowej działalności u dzieci upośledzonych umysłowo - teoretyczne i metodyczne aspekty; Rozdział 2. Metodologia badań własnych: 1. Cel badań, hipotezy, metody, osoby badane; 2. Procedura badawcza; 2.1. Etap diagnostyczny; 2.2. Etap eksperymentalny; Rozdział 3. Przedmiotowo-zabawowa działalność dzieci lekko upośledzonych umysłowo w młodszym wieku przedszkolnym - badania własne: 1. Ogólna charakterystyka operacyjnego i komunikacyjnego aspektu czynności samoobsługowych i swobodnej zabawy trzyletnich dzieci z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim ); 2. Czynności przedmiotowe niepełnosprawnych umysłowo przedszkolaków ( 1. seria ); 2.1. Operacyjny aspekt czynności przedmiotowych z zabawkami dydaktycznymi; 2.2. Mowa i jej funkcja w procesie wykonywania zadań; 2.3. Komunikacyjny aspekt czynności przedmiotowych trzyletnich dzieci z niepełnosprawnością umysłową; 3. Podsumowanie; 4. Charakterystyka czynności przedmiotowo-zabawowych dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim ( 2. seria ); 4.1. Specyfika operacyjnego aspekt czynności przedmiotowo-zabawowych; 4.2. Komunikacyjny aspekt czynności przedmiotowo-zabawowych; Rozdział 4. Wspomaganie przedmiotowo-zabawowej działalności dzieci lekko upośledzonych umysłowo w wieku przedszkolnym: 1. Model pracy rozwijającej dziecięcą działalność; 2. Wpływ systemu pracy korekcyjnej na kształtowanie się czynności przedmiotowych u dzieci niepełnosprawnych umysłowo w młodszej grupie przedszkolnej ( 1. seria ); 2.1. Operacyjny aspekt czynności przedmiotowych badanych dzieci przed i po realizacji eksperymentu; 2.2. Czynności komunikacyjne badanych dzieci przed i po nauczaniu; 3. Wpływ systemu pracy korekcyjnej na rozwój czynności przedmiotowo-zabawowych dzieci niepełnosprawnych intelektualnie ( 2. seria ); 3.1. Operacyjny aspekt czynności przedmiotowo-zabawowych dzieci lekko upośledzonych umysłowo w wieku przedszkolnym - porównanie; 3.2. Czynności komunikacyjne w zabawie tematycznej dzieci niepełnosprawnych umysłowo w wieku przedszkolnym - porównanie; Synteza pracy i postulaty dla praktyki; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41185, W.41493, W.41184 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41452 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9493 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9494 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej