Mickiewicz Janina
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Dostępność
dostępne
(8)
Placówka
Wypożyczalnia
(8)
Autor
Sienkiewicz Henryk
(140)
Prus Bolesław
(101)
Żeromski Stefan
(101)
Mickiewicz Adam
(92)
Orzeszkowa Eliza
(79)
Mickiewicz Janina
(-)
Krzyżanowski Julian
(60)
Słowacki Juliusz
(59)
Suchodolski Bogdan
(58)
Kraszewski Józef Ignacy
(57)
Lenin Włodzimierz
(54)
Dąbrowska Maria
(50)
Okoń Wincenty
(50)
Lenin W. I
(48)
Bogdanowicz Marta
(45)
Kolberg Oskar. Dzieła wszystkie
(45)
Kolberg Oskar
(44)
Wyka Kazimierz
(44)
Kupisiewicz Czesław
(42)
Wyspiański Stanisław
(41)
Żeleński Tadeusz (Boy)
(39)
Markiewicz Henryk
(35)
Witwicki Władysław
(35)
Iwaszkiewicz Jarosław
(34)
Pigoń Stanisław
(34)
Śliwerski Bogusław
(34)
Kotarbiński Tadeusz
(33)
Pieter Józef
(32)
Rocławski Bronisław
(32)
Szekspir William
(32)
Fredro Aleksander
(30)
Nałkowska Zofia
(30)
Reymont Władysław St
(30)
Nowacki Tadeusz
(29)
Krasiński Zygmunt
(28)
Parandowski Jan
(28)
Szuman Stefan
(28)
Morcinek Gustaw
(27)
Sieroszewski Wacław
(27)
Conrad Joseph
(26)
Doroszewski Witold
(26)
Włodarski Ziemowit
(26)
Jałowiec Magdalena
(25)
Juszczyk Stanisław
(25)
Jastrun Mieczysław
(24)
Orkan Władysław
(24)
Wołoszynowa Lidia
(24)
Zapolska Gabriela
(24)
Brandys Kazimierz
(23)
Marks Karol
(23)
Prus Bolesław (Aleksander Głowacki)
(23)
Suchodolski Bodgan
(23)
Tuwim Julian
(23)
Korczak Janusz
(22)
Piszczek Maria
(22)
Zieliński Bronisław
(22)
Łobocki Mieczysław
(22)
Bunsch Karol
(21)
Kieniewicz Stefan
(21)
Kruszewski Krzysztof
(21)
Kujawa Ewa
(21)
Kurzyna Maria
(21)
Libera Zdzisław
(21)
Paszkowski Józef
(21)
Staff Leopold
(21)
Tatarkiewicz Władysław
(21)
Tomaszewski Tadeusz
(21)
Konopnicka Maria
(20)
Kozakiewicz Mikołaj
(20)
London Jack
(20)
Manteuffel Tadeusz
(20)
Minczakiewicz Elżbieta Maria
(20)
Szewczuk Włodzimierz
(20)
Wasilewska Wanda
(20)
Wyczesany Janina
(20)
Budzyk Kazimierz
(19)
Lem Stanisław
(19)
Molier
(19)
Pilecka Władysława
(19)
Szancer Jan Marcin
(19)
Żabiński Jan
(19)
Żukrowski Wojciech
(19)
Auderska Halina
(18)
Balzac [Honoré de]
(18)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(18)
Jakubowski Jan Zygmunt
(18)
Kallenbach Józef
(18)
Kasprowicz Jan
(18)
Kurdybacha Łukasz
(18)
Matuszewski Ryszard
(18)
Norwid Cyprian Kamil
(18)
Semadeni Zbigniew
(18)
Skorupka Stanisław
(18)
Stankowski Adam
(18)
Szewczyk Wilhelm
(18)
Andrzejewski Jerzy
(17)
Arnold Stanisław
(17)
Baley Stefan
(17)
Bleja-Sosna Barbara
(17)
Górski Konrad
(17)
Jasienica Paweł
(17)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(7)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Temat
Czytanie
(5)
Pisanie
(5)
czytanie
(4)
dysgrafia
(4)
dysleksja
(4)
dysortografia
(4)
pisanie
(4)
Dysleksja i dysgrafia
(3)
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Nauka czytania
(1)
Nauka pisania
(1)
10 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; Część pierwsza. Jastrząb J.: Analiza i synteza mowy: Rozdział 1. Zdania i wyrazy; Rozdział 2. Samogłoski; Część druga. Jastrząb J., Mickiewicz J.: Nauka czytania i pisania metodą sylabową: Rozdział 1. Nauka czytania i pisania w oparciu o analityczno-syntetyczną metodę sylabową; Rozdział 2. Nauka czytania i pisania metodą sylabową; postępowanie metodyczne i tok realizacji; Część trzecia. Głoski specyficzne języka polskiego: Rozdział 1. Grabałowska K.: Dwuznaki; Rozdział 2. Mickiewicz J.: Zmiękczenia; Rozdział 3. Wojak M.: Zanik dźwięczności spółgłosek na końcu i w środku wyrazu; Część czwarta. Planowanie i programowanie pracy korekcyjno-wyrównawczej: 1. Jastrząb J.: Planowanie i programowanie pracy korekcyjno-porównawczej; 2. Jastrząb J.: Tabele z przykładowym programem pracy korekcyjno-wyrównawczej na materiale literowym; 3. Jastrząb J., Mickiewicz J., Wojak M.: Przykłady konspektów do zespołowychzajęć korekcyjno-wyrównawczych dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42955, W.42956, W.42957, W.42954 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; Część pierwsza. Jastrząb J.: Analiza i synteza mowy: Rozdział 1. Zdania i wyrazy; Rozdział 2. Samogłoski; Część druga. Jastrząb J., Mickiewicz J.: Nauka czytania i pisania metodą sylabową: Rozdział 1. Nauka czytania i pisania w oparciu o analityczno-syntetyczną metodę sylabową; Rozdział 2. Nauka czytania i pisania metodą sylabową; postępowanie metodyczne i tok realizacji; Część trzecia. Głoski specyficzne języka polskiego: Rozdział 1. Grabałowska K.: Dwuznaki; Rozdział 2. Mickiewicz J.: Zmiękczenia; Rozdział 3. Wojak M.: Zanik dźwięczności spółgłosek na końcu i w środku wyrazu; Część czwarta. Planowanie i programowanie pracy korekcyjno-wyrównawczej: 1. Jastrząb J.: Planowanie i programowanie pracy korekcyjno-porównawczej; 2. Jastrząb J.: Tabele z przykładowym programem pracy korekcyjno-wyrównawczej na materiale literowym; 3. Jastrząb J., Mickiewicz J., Wojak M.: Przykłady konspektów do zespołowychzajęć korekcyjno-wyrównawczych dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9845, W.p9846 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; Część pierwsza. Jastrząb J.: Analiza i synteza mowy: Rozdział 1. Zdania i wyrazy; Rozdział 2. Samogłoski; Część druga. Jastrząb J., Mickiewicz J.: Nauka czytania i pisania metodą sylabową: Rozdział 1. Nauka czytania i pisania w oparciu o analityczno-syntetyczną metodę sylabową; Rozdział 2. Nauka czytania i pisania metodą sylabową; postępowanie metodyczne i tok realizacji; Część trzecia. Głoski specyficzne języka polskiego: Rozdział 1. Grabałowska K.: Dwuznaki; Rozdział 2. Mickiewicz J.: Zmiękczenia; Rozdział 3. Wojak M.: Zanik dźwięczności spółgłosek na końcu i w środku wyrazu; Część czwarta. Planowanie i programowanie pracy korekcyjno-wyrównawczej: 1. Jastrząb J.: Planowanie i programowanie pracy korekcyjno-porównawczej; 2. Jastrząb J.: Tabele z przykładowym programem pracy korekcyjno-wyrównawczej na materiale literowym; 3. Jastrząb J., Mickiewicz J., Wojak M.: Przykłady konspektów do zespołowychzajęć korekcyjno-wyrównawczych dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39573 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41043, W.p9871 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Forma i typ
Streszczenie: 1. Samogłowski ( ćwiczenia 1-8 ); 2. Spółgłoski podobnie brzmiące ( ćwiczenia 1-17 ); 3. Dwuznaki: 3.1. Opracowywanie wyrazów z dwuznakiem sz ( ćwiczenia 1-27 ); 3.2. Opracowywanie wyrazów z dwuznakiem cz ( ćwiczenia 1-28 ); 3.3. Opracowywanie wyrazów z połączeniem dwuznaków sz i cz ( ćwiczenia 1-10 ); 3.4. Opracowywanie wyrazów z dwuznakiem dz ( ćwiczenia 1-18 ); 4. Spółgłowski miękkie: 4.1. Ćwiczenia wstępne, różnicowanie głosek twardych i miękkich ( ćwiczenia 1-6 ); 4.2. Ćwiczenia wprowadzające zasady pisowni zmiękczeń ( ćwiczenia 1-18 ); 4.3. Ćwiczenia utrwalające pisownię wyrazów ze zmiękczeniami ( ćwiczenia 1-28 )
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39574, W.39575, W.p9843 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Zanik dźwięczności głosek na końcu i w środku wyrazu; 1. Głoski dźwięczne i bezdźwięczne ( ćwiczenia 1-12 ); 2. Zanik dźwięczności głosek ( ćwiczenia 1-65 ); 3. Ćwiczenia utrwalające ( ćwiczenia 1-24 )
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9433, W.p9844, W.p9432, W.p9431 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Przedmowa; 2. Uwagi wstępne; 2. Udział i rola funkcji percepcyjno-motorycznych w nabywaniu umiejętności czytania i pisania; 3. Symptomatologia zaburzeń w czytaniu i pisaniu; 4. Diagnozowanie zaburzeń w czytaniu i pisaniu - zagadnienia ogólne; 5. Charakterystyka zaburzeń w pisaniu i czytaniu w starszym wieku ucznia: 5.1. Dysortografia; 5.2. Dysgrafia; 5.3. Specyficzne trudności w czytaniu ( dysleksja ); 6. Model diagnozy pedagogicznej w ustalaniu dysleksji u uczniów klas starszych: 6.1. Wprowadzenie; 6.2. Analiza " skierowania " ze szkoły; 6.3. Wywiad z rodzicami ucznia; 6.4. Rozmowa z uczniem; 6.5. Analiza samodzielnych wypowiedzi pisemnych; 6.6. Sprawdzian znajomości zasad ortograficznych; 6.7. Analiza aktualnych wytworów szkolnych i z młodszego wieku szkolnego; 6.8. Badanie poziomu graficznego pisma; 6.9. Ocena umiejętności pisania na podstawie sprawdzaniów ortograficznych; 6.10. Pamięć słuchowa; 6.11. Pomiary szybkości czytania; 6.12. Badania słuchu fonematycznego; 6.13. Przykłądy zdiagnoznowanych przypadków; 7. Zagadnienie oceniania pisemnych prac uczniów z dysortografią: 7.1. Ocena szkolna prac pisemnych; 7.2. Wpływ oceny prac pisemnych z języka polskiego na karierę szkolną ucznia; 7.3. Ocena szkolna a samoocena ucznia; 8. Uwagi końcowe; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38276, W.38278, W.38277 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Przedmowa; 2. Uwagi wstępne; 2. Udział i rola funkcji percepcyjno-motorycznych w nabywaniu umiejętności czytania i pisania; 3. Symptomatologia zaburzeń w czytaniu i pisaniu; 4. Diagnozowanie zaburzeń w czytaniu i pisaniu - zagadnienia ogólne; 5. Charakterystyka zaburzeń w pisaniu i czytaniu w starszym wieku ucznia: 5.1. Dysortografia; 5.2. Dysgrafia; 5.3. Specyficzne trudności w czytaniu ( dysleksja ); 6. Model diagnozy pedagogicznej w ustalaniu dysleksji u uczniów klas starszych: 6.1. Wprowadzenie; 6.2. Analiza " skierowania " ze szkoły; 6.3. Wywiad z rodzicami ucznia; 6.4. Rozmowa z uczniem; 6.5. Analiza samodzielnych wypowiedzi pisemnych; 6.6. Sprawdzian znajomości zasad ortograficznych; 6.7. Analiza aktualnych wytworów szkolnych i z młodszego wieku szkolnego; 6.8. Badanie poziomu graficznego pisma; 6.9. Ocena umiejętności pisania na podstawie sprawdzaniów ortograficznych; 6.10. Pamięć słuchowa; 6.11. Pomiary szybkości czytania; 6.12. Badania słuchu fonematycznego; 6.13. Przykłądy zdiagnoznowanych przypadków; 7. Zagadnienie oceniania pisemnych prac uczniów z dysortografią: 7.1. Ocena szkolna prac pisemnych; 7.2. Wpływ oceny prac pisemnych z języka polskiego na karierę szkolną ucznia; 7.3. Ocena szkolna a samoocena ucznia; 8. Uwagi końcowe; Bibliografia
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39640 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej