Gałkowski Tadeusz
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(15)
Forma i typ
Książki
(15)
Dostępność
dostępne
(12)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(12)
Czytelnia
(3)
Autor
Sienkiewicz Henryk
(140)
Prus Bolesław
(101)
Żeromski Stefan
(101)
Mickiewicz Adam
(92)
Orzeszkowa Eliza
(79)
Gałkowski Tadeusz
(-)
Krzyżanowski Julian
(60)
Słowacki Juliusz
(59)
Suchodolski Bogdan
(58)
Kraszewski Józef Ignacy
(57)
Lenin Włodzimierz
(54)
Dąbrowska Maria
(50)
Okoń Wincenty
(50)
Lenin W. I
(48)
Bogdanowicz Marta
(45)
Kolberg Oskar. Dzieła wszystkie
(45)
Kolberg Oskar
(44)
Wyka Kazimierz
(44)
Kupisiewicz Czesław
(42)
Wyspiański Stanisław
(41)
Żeleński Tadeusz (Boy)
(39)
Markiewicz Henryk
(35)
Witwicki Władysław
(35)
Iwaszkiewicz Jarosław
(34)
Pigoń Stanisław
(34)
Śliwerski Bogusław
(34)
Kotarbiński Tadeusz
(33)
Pieter Józef
(32)
Rocławski Bronisław
(32)
Szekspir William
(32)
Fredro Aleksander
(30)
Nałkowska Zofia
(30)
Reymont Władysław St
(30)
Nowacki Tadeusz
(29)
Krasiński Zygmunt
(28)
Parandowski Jan
(28)
Szuman Stefan
(28)
Morcinek Gustaw
(27)
Sieroszewski Wacław
(27)
Conrad Joseph
(26)
Doroszewski Witold
(26)
Włodarski Ziemowit
(26)
Jałowiec Magdalena
(25)
Juszczyk Stanisław
(25)
Jastrun Mieczysław
(24)
Orkan Władysław
(24)
Wołoszynowa Lidia
(24)
Zapolska Gabriela
(24)
Brandys Kazimierz
(23)
Marks Karol
(23)
Prus Bolesław (Aleksander Głowacki)
(23)
Suchodolski Bodgan
(23)
Tuwim Julian
(23)
Korczak Janusz
(22)
Piszczek Maria
(22)
Zieliński Bronisław
(22)
Łobocki Mieczysław
(22)
Bunsch Karol
(21)
Kieniewicz Stefan
(21)
Kruszewski Krzysztof
(21)
Kujawa Ewa
(21)
Kurzyna Maria
(21)
Libera Zdzisław
(21)
Paszkowski Józef
(21)
Staff Leopold
(21)
Tatarkiewicz Władysław
(21)
Tomaszewski Tadeusz
(21)
Konopnicka Maria
(20)
Kozakiewicz Mikołaj
(20)
London Jack
(20)
Manteuffel Tadeusz
(20)
Minczakiewicz Elżbieta Maria
(20)
Szewczuk Włodzimierz
(20)
Wasilewska Wanda
(20)
Wyczesany Janina
(20)
Budzyk Kazimierz
(19)
Lem Stanisław
(19)
Molier
(19)
Pilecka Władysława
(19)
Szancer Jan Marcin
(19)
Żabiński Jan
(19)
Żukrowski Wojciech
(19)
Auderska Halina
(18)
Balzac [Honoré de]
(18)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(18)
Jakubowski Jan Zygmunt
(18)
Kallenbach Józef
(18)
Kasprowicz Jan
(18)
Kurdybacha Łukasz
(18)
Matuszewski Ryszard
(18)
Norwid Cyprian Kamil
(18)
Semadeni Zbigniew
(18)
Skorupka Stanisław
(18)
Stankowski Adam
(18)
Szewczyk Wilhelm
(18)
Andrzejewski Jerzy
(17)
Arnold Stanisław
(17)
Baley Stefan
(17)
Bleja-Sosna Barbara
(17)
Górski Konrad
(17)
Jasienica Paweł
(17)
Rok wydania
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(7)
1980 - 1989
(1)
1970 - 1979
(1)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(15)
Temat
Dziecko głuche
(3)
Logopedia
(3)
Autyzm
(2)
Pedagogika specjalna
(2)
Surdopedagogika
(2)
autyzm
(2)
dziecko autystyczne
(2)
dziecko głuche
(2)
słuch
(2)
Dziecko
(1)
Edukacja dwujęzyczna
(1)
Głusi
(1)
Język migowy
(1)
Mowa
(1)
Neurologia
(1)
Surdopsychologia
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
mowa
(1)
przedszkola specjalne
(1)
upośledzeni umysłowo- zaburznia mowy
(1)
15 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Od tłumacza; Wprowadzenie; Rozdział 1. Czas wróżek i królów: 1. Baśnie i dzieci wróżek; 2. Zupa w skorupce od jajka; 3. Szu, dziecko chińskie; 4. Analiza pewnej wyjątkowej baśni: "Jasio-Jeżyk"; 4.1. Zdejmowanie uroku; 4.2. Struktura baśni; 5. Choroba i kalectwo w baśniach; 6. Dziecko nieprzystosowane w baśniach; 7. Dziecko dotknięte obłędem w historii; 8. Moriony wśród "szaleńców królewskich"; Rozdział 2. Czas lekarzy i pedagogów: 1. John Hasam; 2. Jean Marc Itard; 3. Edward Séguin; 4. Henry Maudsley; Rozdział 3. Czas pisarzy: 1. Czterej pisarze brytyjscy XIX wieku; 1.1. William Wordswoth; 1.2. Walter Scott; 1.3. Charles Dickens; 1.4. Joseph Konrad; 2. "Truken la folle" Johannesa Kneppelhputa, 1814-1885 (Holandia); 3. "Lekarz wiejski" Pani Loyré d'Arbouville, XIX wiek (Francja); 4. "Meretlein" Gotfryda Kellera, 1819-1890 (Szwajcaria); 5. "Mérette" Corinny Bille, XX wiek (Szwajcaria); 6. "Niłuszka" Maksyma Gorkiego, 1868-1936 (ZSRR); 7. "Burmistrz Furnes" Georga Simenona, XX wiek (Belgia); Rozdział 4. Czas badaczy. Leo Kammer i jego następcy: 1. Heinrich Hanselmann; 2. Leo Kamer; 2.1. "Odkrycie" dokonane przez Leo Kamera; 2.2. Komentarze; 3. Bruno Bettelheim; 4. Filmy traktujące o autyzmie dziecięcym; 5. Publikacje na temat autyzmu dziecięcego; Rozdział 5. Czas troski i nadziei: 1. Rodzice dzieci autystycznych; 2. Terapeutyka - pedagogika: antagonizm czy współpraca; Epilog: 1. Czas, który minął i który nadejdzie; Filmografia; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37655, W.37535, W.38764, W.38253, W.40372, W.39984, W.42596, W.37534 (8 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Od tłumacza; Wprowadzenie; Rozdział 1. Czas wróżek i królów: 1. Baśnie i dzieci wróżek; 2. Zupa w skorupce od jajka; 3. Szu, dziecko chińskie; 4. Analiza pewnej wyjątkowej baśni: "Jasio-Jeżyk"; 4.1. Zdejmowanie uroku; 4.2. Struktura baśni; 5. Choroba i kalectwo w baśniach; 6. Dziecko nieprzystosowane w baśniach; 7. Dziecko dotknięte obłędem w historii; 8. Moriony wśród "szaleńców królewskich"; Rozdział 2. Czas lekarzy i pedagogów: 1. John Hasam; 2. Jean Marc Itard; 3. Edward Séguin; 4. Henry Maudsley; Rozdział 3. Czas pisarzy: 1. Czterej pisarze brytyjscy XIX wieku; 1.1. William Wordswoth; 1.2. Walter Scott; 1.3. Charles Dickens; 1.4. Joseph Konrad; 2. "Truken la folle" Johannesa Kneppelhputa, 1814-1885 (Holandia); 3. "Lekarz wiejski" Pani Loyré d'Arbouville, XIX wiek (Francja); 4. "Meretlein" Gotfryda Kellera, 1819-1890 (Szwajcaria); 5. "Mérette" Corinny Bille, XX wiek (Szwajcaria); 6. "Niłuszka" Maksyma Gorkiego, 1868-1936 (ZSRR); 7. "Burmistrz Furnes" Georga Simenona, XX wiek (Belgia); Rozdział 4. Czas badaczy. Leo Kammer i jego następcy: 1. Heinrich Hanselmann; 2. Leo Kamer; 2.1. "Odkrycie" dokonane przez Leo Kamera; 2.2. Komentarze; 3. Bruno Bettelheim; 4. Filmy traktujące o autyzmie dziecięcym; 5. Publikacje na temat autyzmu dziecięcego; Rozdział 5. Czas troski i nadziei: 1. Rodzice dzieci autystycznych; 2. Terapeutyka - pedagogika: antagonizm czy współpraca; Epilog: 1. Czas, który minął i który nadejdzie; Filmografia; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.36527, W.43332 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; Część 1. Diagnozowanie zaburzeń autystycznych: 1. T. Gałkowski. Fascynacje i nadzieje w badaniach nad autyzmem; 2. A. Gardziel. Wokół diagnozowania autyzmu; 3. J. Kruk-Lasocka. Autyzm czy zespół Aspergera? Wpływ rozbieżności diagnozstycznych na oddziaływanie terapeutyczne; 4. H. Olechnowicz. Refleksje nad diagnozą psychologiczną dziecka na przykładzie dwóch kontrastujących procedur badawczych; 5. J. Grochowska. Wczesne diagnozowanie autyzmu z pomocą kwestionariusza CHAT; 5. K. Markiewicz, E. Ciećkiewicz. Diagnostyczne różnicowanie autyzmu wczesnodziecięcego; 6. M. Zaorska. Blindyzmy a zachowania przypominające zachowanie autystyczne u dzieci z równoczesnym uszkodzeniem słuchu i wzroku; Część 2. Wczesna interwencja i terapia w autyzmie: 1. A. Budzińska, I. Kubach. Zastosowanie terapii behawioralnej we wczesnej interwencji wobec dzieci autystycznych; 2. J. Grochowska, M. Ratajczak. " Jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami u dzieci " - metoda C. Sutton w pracy z rodzicami dzieci z autyzmem. Prezenatcja czteroletnich doświadczeń; 3. B. Grochmal-Bach, E. Lubińska. Wykorzystanie terapii kreatywnej dla nadania sensu światu zmysłowemu dziecka autystycznego; 4. M. Wlazło. Indywidualna terapia wychowawcza dzieci z autyzmem na przykładzie metod pracy w Dziennym Ośrodku Terapeutyczno-Edukacyjnym dla Dzieci i Młodzieży z Autyzmem w Szczecinie; 5. M. Sekułowicz. Wykorzystanie metody Marii Montessori w rpacy z dziećmi autystycznymi; 6. G. Makiełło-Jerża, I. Kaiser-Grodecka. Stymulacja rozwoju dziecka autystycznego jeko metoda terapii; 7. A. Ciupa. Terapia chłopca autystycznego - czyli podróż w głąb czasu; 8. R. A. Różalska, K. Mironowska, E. Kondracka. Wspomagana komunikacja w zespole Retta ( RS ) ( na przykładzie pracy z jedenastoletnią dziewczynką z RS ); Część 3. Wychowanie i nauczanie osób z autyzmem: 1. E. M. Minczakiewicz. Socjalizacja dziecka autystycznego oprzez zabawę; 2. G. Stano. Zastosowanie metody Knilla w indywidualnym nauczaniu dziecka autystycznego; 3. E. Olewicz, J. Chtomik, M. Ilis, M. Syczyło. Edukacja dzieci z autyzmem w szkole masowej; 4. Albumy aktywności. Uniezależnienie dziecka autystycznego od pomocy dorosłych; Cześć 4. Osoba z autyzmem i jej rodzina: 1. J. Wyczesany, A. Ucinyk. Wybrane aspekty funkcjonowania rodzeństwa dzieci autystycznych; 2. J. Błeszyński. Rozwój emocjonalny dzieci autystycznych i ich rodzeństwa w świetle badań Testem Piramid Barwnych K. W. Schaie i P. Heissa; 3. M. Wroniszewska. Jak rozmawiać z dzieckiem o jego autyzmie?; 4. E. Pisula. Pomoc rodzicom autystycznych dzieci; 5. A. Garncarz-Podlasko. Sytuacja psychospołeczna rodziców dzieci autystycznych w kontekście zespołu wypalania sił; 6. A. Maurer. Ocena jakości życia jako kryterium wzajemnego przystosowania między osobami z autyzmem a ich otoczeniem; 7. K. Arczyński, M. Walczak. Założenia i działanie Klubu Aktywności oraz miejsce dorosłych osób autystycznych w tej placówce; Nota o autorach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40778, W.43877 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Cz.37974 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wprowadzenie; Rozdział 1. Ogólne zasady kształtowania się więzi emocjonalnych w rodzinie i ich zaburzenia: 1. Przywiązanie dziecka do matki i skutki tego procesu; 2. Zróżnicowane skutki zakłóceń w tworzeniu się przywiązania; 3. Trudności w tworzeniu się przywiązania u dzieci autystycznych; 4. Rodzina jako źródło pozytywnych doświadczeń i jej znaczenie dla rozwoju dziecka; 5. Dziecko niepełnosprawne w rodzinie; 6. Rodzice dzieci autystycznych w roli " kozłów ofiarnych "; 7. Współczesne koncepcje psychoanalityczne dotyczące autyzmu; 8. Depresja u dzieci i jej psychoanalityczne interpretacje; Rozdział 2. Rodzina wychowująca dziecko autystyczne: 1. Pierwsze próby psychogennych interpretacji; 2. Ekologia i etologia a funkcjonowanie rodziny; 3. Stresy rodzinne związane z niepełnosprawnością dziecka; 4. Czynniki warunkujące zaakceptowanie dziecka niepełnosprawnego w rodzinie; Rozdział 3. Rodzice świadkami patologicznego rozwoju dziecka: 1. Ograniczenia poznawcze i społeczne charakteryzujące autyzm w ujęciu psychoanalizy; 2. Formy komunikowania się rodziców z profesjonalistami w sprawach dotyczących pomocy dziecka; 3. Dostosowanie pomocy specjalistycznej do indywidualnych potrzeb dziecka i jego rodziny; 4. Nowe idee, sprzeczne zalecenia i sytuacja rodziców; 5. Podstawowe potrzeby rodziców w wymianie informacji z profesjonalistami; Rozdział 4. Charakterystyka zespołu wypalania się sił: 1. Czynniki wpływające na powstanie zespołu wypalania się sił; 2. Badania własne nad zespołem wypalania się sił; 3. Wsparcie społeczne a wypalanie się sił u rodziców; 4. Formy pomocy rodzicom w wychowaniu dzieci autystycznych; Rozdział 5. Wychowanie i opieka a nowe jakości życia: 1. Priorytety wychowawcze a oddziaływanie rodziny; 2. Rozwijanie kompetencji komunikacyjnej jako jeden z celów wychowawczych; 3. Budowanie zaufania do siebie i do innych; 4. Prawo do szacunku i do inności; 5. Zmiany w dotychczasowych funkcjach i strukturach wychowania i usprawniania; 6. Model rehabilitacji oparty na społeczności lokalnej; Rozdział 6. Ogólne zasady opieki szkolnej przeznaczonej dla dzieci autystycznych: 1. Specyficzne aspekty procesu dydaktycznego; 2. Metoda ułatwiania komunikacji w procesie wychowania i nauczania dzieci autystycznych; 3. Zróżnicowane potrzeby wychowawcze i dostosowanie do nich oddziaływania; 4. Niektóre uwarunkowania postępów w nauce w zależności od cech indywidualnych i realizowanego programu zajęć; 5. Dzieci dotknięte autyzmem o wyższym poziomie intelektualnym; Rozdział 7. Zasady dotyczące ustrukturowanego podejścia w programach szkolnych: 1. Uwagi wstępne; 2. Z doświadczeń ośrodków amerykańskich; 3. Deficyt w uspołecznieniu a strategie wychowawcze; 4. Podstawowe etapy w realizacji programu wychowania i nauczania grupowego; 5. Stymulowanie aktywności psychoruchowej w interakcji społecznej; 6. Badania nad zdolnością klasyfikowania prostego układu bodźców wzrokowych ( kolorów i kształtów ); Rozdział 8. Usprawnianie dziecka autystycznego w szkole specjalnej: 1. Założenia ogólne; 2. Teoretyczne podstawy badań i pojawiające się pytania; 3. Charakterystyka dzieci objętych badaniami; 4. Metody badań i rejestrowania wyników; 5. Analiza i interpretacja ocen dotyczących postępowania usprawniającego; 6. Programy postępowania usprawniającego; 7. Efekty procesu usprawniającego; 8. Podsumowanie wyników; Zakończenie; Aneks: Karta rejestrowania postępów w rozwoju dziecka; Program nauczania przeznaczony dla dzieci autystycznych ( kl. I-IV ); Karta Praw osób autystycznych; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38555, W.38556, W.39709 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42088 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Cz.43376 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Cz.43377 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Przedmowa 1. MOWA I JEJ MECHANIZMY 1.1. Mowa a język. Podstawy językowe neurologopedii 1.2. Rola mózgu w procesach nadawania i odbioru mowy 1.3. Czynności narządów mowy:: oddychanie, fonacja, artykulacja 1.4. Budowa i działanie narządu słuchu 1.5. Prawidłowy rozwój mowy dziecka 2. OGÓLNE ZASADY DIAGNOZY I TERAPII LOGOPEDYCZNEJ 2.1. Diagnoza logopedyczna 2.2. Ćwiczenia wstępne w terapii logopedycznej 2.3. Gabinet logopedyczny - warsztat pracy terapeuty 3. ZABURZENIA KOMUNIKACJI JĘZYKOWEJ U DZIECI I U OSÓB DOROSŁYCH — METODY BADANIA I ROZWIJANIA SPRAWNOŚCI JĘZYKOWEJ 3.1. Zaburzenia rozwoju mowy i języka - terminologia i kategoryzacje stosowane w krajach zachodnich 3.2. Opóźnienie rozwoju mowy 3.3. Diagnoza i terapia rozwojowych zaburzeń mowy 3.4. Zaburzenia artykulacji 3.5. Wybrane zagadnienia z patologii głosu 3.6. Usprawnianie mowy dzieci z rozszczepem podniebienia 3.7. Głos i mowa po operacji całkowitego usunięcia krtani 3.8. Mowa osób upośledzonych umysłowo i jej zaburzenia 3.9. Komunikacja językowa osób z uszkodzonym narządem słuchu 3.10. Jąkanie 3.11. Zdolności porozumiewania się w autyzmie i ich wspomaganie 3.12. Neuropsychologiczna diagnostyka afazji 3.13. Kierunki współczesnej terapii chorych z afazją 3.14. Zaburzenia mowy o typie dysartrii 3.15. Podstawy neurolingwistyki dla neurologopedów 4. SPECYFICZNE TRUDNOŚCI W CZYTANIU I PISANIU A FUNKCJE ROZWOJOWE 4.1. Diagnoza dysleksji rozwojowej 4.2. Czytanie i pisanie jako formy komunikacji językowej 5. LOGOPEDIA W DOBIE INTERNETU I TECHNIK BADAWCZYCH XXI WIEKU 5.1. Wykorzystanie programów komputerowych w profilaktyce, diagnozie i terapii logopedycznej 5.2. Nowe tendencje w terapii logopedycznej w świetle badań nad mózgiem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Cz.43708 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.36649 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp - Tadeusz Gałkowski; Rozdział 1. Psychologiczna charakterystyka dziecka głuchego w wieku przedszkolnym ( ze szczególnym uwzględnieniem okresu od 0 do 3 lat ) - Tadeusz Gałkowski: 1. Ogólne zasady rozwoju w pierwszych dwóch latach życia; 2. Prawidłowości rozwoju sfery spostrzeżeniowej i ruchowej; 3. Więź emocjonalna niemowlęcia z matką i najbliższymi osobami; 4. Kształtowanie się aktywności zmysłowo-ruchowej; 5. Zdolności uczenia się u niemowląt i ich rozwijanie; 6. Rozwój zdolności porozumiewania się i jego ograniczenia; 7. Wrażliwość słuchowa i jej rozwój u najmłodszych dzieci; 8. Uczenie się przez dziecko kodu językowego; 9. Trudności i opóźnienia rozwoju mowy; 10. Charakterystyka życia emocjonalnego i uspołecznienia; 11. Rola zabawy w rozwoju poznawczym i aktywności umysłowej; 12. Znaczenie oddziaływań wychowawczych w wieku przedszkolnym dla późniejszego rozwoju dziecka; Bibliografia; Rozdział 2. Wychowanie w rodzinie dziecka głuchego w wieku 0-3 lat - Tadeusz Gałkowski: 1. Cele i struktura oddziaływań wychowawczych na małe dziecko; 2. Rozwijanie funkcji spostrzeżeniowo-ruchowych; 3. Rozwijanie zdolności porozumiewania się i oddziaływania na funkcje intelektualne; 4. Rozwijanie skojarzeń słowno-słuchowych i wykorzystywanie resztek słuchu; 5. Środowisko rodzinne jako źródło wpływów wychowawczych; Bibliografia; Rozdział 3. Ogólne uwagi o wychowaniu dziecka głuchego w wieku przedszkolnym - Irena Stawowy-Wojnarowska; Rozdział 4. Wychowanie dzieci głuchych w wieku od 3 do 7 lat - Irena Stawowy-Wojnarowska: 1. Metody i formy pracy; 2. Ćwiczenia słownikowe; 3. Ćwiczenia ułatwiające dzieciom tworzenie dłuższych wypowiedzi; 4. Ćwiczenia usprawniające odczytywanie wypowiedzi z ust; 5. Ćwiczenia słuchowe; 6. Ćwiczenia oddechowe i artykulacyjne; 7. Gry i zabawy ruchowe; 8. Zajęcia plastyczno-konstrukcyjne; 9. Kształtowanie pojęć matematycznych; Rozdział 5. Organizacja procesów wychowania dziecka głuchego nie uczęszczającego do przedszkola - Irena Stawowy-Wojnarowska: ;Rozdział 6. Wychowanie dziecka głuchego uczęszczającego do przedszkola dla dzieci słyszących - Irena Stawowy-Wojnarowska; Rozdział 7. Wychowanie w przedszkolu dla dzieci głuchych - Irena Stawowy-Wojnarowska: 1. Organizacja pracy w przedszkolu dla dzieci głuchych; 2. Rewalidacja indywidualna; Bibliografia; Aneks 1. Klasyfikacja audiometryczna Międzynarodowego Biura Audiofonologii; Aneks 2. Integracja ( koedukacja ) przedszkolna i szkolna dzieci z uszkodzeniem słuchu w klasach dla słyszących ( Rekomendacja międzynarodowego Biura Audiologii ); Aneks 3. Alternatywne rozwiązania w edukacji głuchych ( Raport UNESCO )
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.36935, W.36936, W.37824, W.37826, W.37825 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Od autorów; Słownik - wybrane terminy z zakresu rewalidacji niesłyszących w kilku wersjach językowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37975, W.37977, W.37976 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39152, W.39151, W.39150 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37758, W.36957, W.38017 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41817 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej