Nauczanie początkowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(186)
Forma i typ
Książki
(183)
Publikacje naukowe
(5)
Audiobooki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(161)
tylko na miejscu
(16)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(170)
Pracownia cymeliów
(16)
Autor
Ogrodzka-Mazur Ewa
(13)
Szuścik Urszula
(13)
Kollek Bogumiła
(8)
Rotter Aleksandra
(8)
Adamek Irena
(6)
Oelszlaeger-Kosturek Beata
(5)
Bogdanowicz Marta
(4)
Cackowska Maria
(4)
Klus-Stańska Dorota
(4)
Maćkowiak Antoni
(4)
Tkaczyk Grażyna
(4)
Zborowski Jan
(4)
Maćkowiakowie J. i A
(3)
Badura-Strzelczyk Gabriela
(2)
Barańska Małgorzata
(2)
Bieńkowska Izabela
(2)
Czajkowski Stanisław
(2)
Dolata Roman
(2)
Florkiewicz Violetta
(2)
Galant Józef
(2)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(2)
Hytkowska-Fąfara Jolanta
(2)
Jakacka Ewa
(2)
Karwowska-Struczyk Małgorzata
(2)
Kopaczyńska Iwona
(2)
Lewicka Janina
(2)
Magda-Adamowicz Marzenna
(2)
Maurer Alicja
(2)
Michejda-Kowalska Krystyna
(2)
Millerówna Romana
(2)
Mrożkiewicz Józef
(2)
Popek Stanisław
(2)
Rocławski Bronisław
(2)
Rostkowska Maria
(2)
Rożyńska Małgorzata
(2)
Stucki Edmund
(2)
Słońska Irena
(2)
Wilgocka-Okoń Barbara
(2)
Więckowski Ryszard
(2)
Wołoszyn Stefan
(2)
Wąsiński Arkadiusz
(2)
Zalewska-Bujak Małgorzata
(2)
Świętek Wacława
(2)
Awgulowa Janina
(1)
Balińska Hanna
(1)
Bałachowicz Józefa
(1)
Berggruenerowa Helena
(1)
Białobrzeska Joanna
(1)
Białobrzeski Piotr
(1)
Bladowska Joanna
(1)
Bohucki Jan
(1)
Bonar Jolanta
(1)
Borecka Irena
(1)
Budniak Alina
(1)
Budziszewska Olga
(1)
Burzyńska Halina
(1)
Bąk Piotr
(1)
Cheba Andrzej
(1)
Chodoń Irena
(1)
Chymuk Maria
(1)
Cydzik Zofia
(1)
Czajkowska Hanna
(1)
Czajkowski Kazimierz
(1)
Czudek-Ślęczka Sonia
(1)
Decroly Ovide
(1)
Dobraniecki Stanisław
(1)
Dobrowolska Hanna
(1)
Dryjański J
(1)
Drzał Elwira
(1)
Duszyńska Grażyna
(1)
Duszyńska-Łysak Katarzyna
(1)
Dyka Franciszka
(1)
Falski Marian
(1)
Flis Renata
(1)
Gabriel Stanisław
(1)
Gabriel Stanisław. Cz. 2: Przystosowana do progrmu klasy III i IV a częściowo V szkoły powszechnej
(1)
Gajdzica Anna
(1)
Gayówna D
(1)
Gierada-Podgajna Halina
(1)
Grzegorzewska Maria
(1)
Grzyb Barbara
(1)
Grzywak-Kaczyńska Marja
(1)
Gutowska Joanna
(1)
Guz Sabina
(1)
Górecka-Płoska Alina
(1)
Górski Leszek
(1)
Hadała Anna
(1)
Hajnrych Jacek
(1)
Hanisz Jadwiga
(1)
Jakowicka Maria
(1)
Jakubiec Sylwia
(1)
Jastrząb Jadwiga
(1)
Jeleńska Ludwika
(1)
Jodłowska Bogusława
(1)
Jóźwicki Tadeusz
(1)
Kaczmarek Jolanta
(1)
Kaczmarek Żanetta
(1)
Karczmarczyk Janina
(1)
Karpowicz A
(1)
Kataryńczuk-Mania Lidia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(22)
2000 - 2009
(41)
1990 - 1999
(48)
1980 - 1989
(22)
1970 - 1979
(6)
1960 - 1969
(15)
1950 - 1959
(9)
1940 - 1949
(3)
1930 - 1939
(12)
1920 - 1929
(1)
1900 - 1909
(1)
1860 - 1869
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(186)
Język
polski
(186)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Temat
Powieść polska
(1089)
Polska
(758)
Dziecko
(481)
Poezja polska
(461)
Literatura polska
(456)
Nauczanie początkowe
(186)
Opowiadanie polskie
(363)
Wychowanie
(277)
Nauczanie
(274)
nauczanie początkowe
(265)
dziecko
(247)
Język polski
(236)
Pedagogika
(227)
Dramat polski
(223)
język polski
(197)
Pamiętniki polskie
(183)
Filozofia
(175)
Wychowanie w rodzinie
(160)
Sienkiewicz, Henryk
(145)
Psychologia
(143)
Szkolnictwo
(135)
Niepełnosprawni
(129)
Sztuka
(129)
Literatura młodzieżowa polska
(128)
Wychowanie przedszkolne
(128)
Nauczyciele
(126)
Pedagogika specjalna
(124)
Powieść francuska
(124)
Prus, Bolesław
(123)
Marksizm-leninizm
(115)
Matematyka
(115)
Żeromski, Stefan
(114)
Młodzież
(113)
matematyka
(113)
Literatura dziecięca polska
(110)
Mowa
(109)
Publicystyka polska
(109)
wychowanie
(107)
Rodzina
(103)
Powieść amerykańska
(100)
Powieść angielska
(98)
Dziecko niepełnosprawne
(93)
Literatura
(91)
Mickiewicz, Adam
(91)
nauczanie
(89)
Fizyka
(86)
Słowacki, Juliusz
(85)
literatura polska
(85)
Elektrotechnika
(84)
Osobowość
(83)
Wojna 1939-1945 r.
(83)
pedagogika
(83)
pisanie
(81)
Powieść rosyjska
(80)
Śląsk
(80)
Kultura
(79)
czytanie
(79)
nauczyciele
(79)
Muzyka
(78)
Historia
(77)
Oświata
(77)
Psychoterapia
(77)
Czytanie
(74)
Dziecko upośledzone umysłowo
(73)
Malarstwo polskie
(73)
nauczanie zintegrowane
(73)
Praca
(72)
Orzeszkowa, Eliza
(71)
Uczenie się
(71)
młodzież
(71)
Komputery
(70)
Powieść niemiecka
(70)
Religia
(70)
Gry i zabawy
(68)
Technika
(68)
Warszawa
(68)
Maszyny
(67)
Kraszewski, Józef Ignacy
(65)
Pisanie
(65)
Psychologia wychowawcza
(65)
Socjologia
(64)
Etyka
(63)
Gry edukacyjne
(63)
Młodzież szkolna
(63)
wychowanie w rodzinie
(63)
Gry i zabawy ruchowe
(62)
Lenin, Vladimir Il'i
(62)
Samochody
(62)
Biblioterapia
(61)
Nauka
(61)
Wojsko
(61)
Malarstwo
(59)
Stosunki interpersonalne
(59)
młodzież szkolna
(57)
Nauczanie historii
(56)
Psychologia rozwojowa
(55)
Literatura dziecięca
(54)
Psychologia społeczna
(53)
dziecko upośledzone umysłowo
(53)
szkolnictwo
(53)
Gatunek
Praca zbiorowa
(5)
Monografia
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Psychologia
(1)
186 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. p3231 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41629 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42134 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42325, W.42327, W.42326, W.42328 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pracownia cymeliów
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Sp.18238 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
([Seria "Z Chłopkiem"])
Streszczenie: Wstęp; 1. O systemie pracy wychowawczej w klasach I-III; 2. Wychowawcze funkcje lekcji; 3. Warunki realizacji zadań wychowawczych na lekcjach; 3.1. Formułowanie celów wychowawczych lekcji; 3.2. Warunki realizacji zadań wychowawczych lekcji w wypowiedziach nauczycieli; 3.3. Dobór treści w pracy dydaktyczno-wychowawczej; 3.4. Wielostronność w procesie dydaktyczno-wychowawczym; 3.5. Ocena wychowawczych funkcji lekcji; 4. Dziecko jako uczeń i kolega; 5. Dziecko jako członek rodziny; 6. Dziecko jako członek społeczeństwa; 7. Dziecko jako przyjaciel przyrody; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.32040, W.32049, W.32041, 32048, W.36282, 32046, 32045, 32043, W.36283, 32044 (10 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 24305 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 26379, 26380, 26378, 16764, 26381 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Prezentowana książka jest skryptem ćwiczeniowym z dziedziny edukacji społeczno-przyrodniczej dedykowanym studentom pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej, a także nauczycielom rozpoczynającym pracę w zawodzie. Celem publikacji jest przygotowanie studentów do podejmowania działań w zakresie treści społeczno-przyrodniczych, a w efekcie nabycie umiejętności nauczania przyrody. To wspaniały materiał dydaktyczny do kształcenia studentów oraz świetna pomoc metodyczna i źródło inspiracji w pracy nauczyciela przedszkola i klas I–III szkoły podstawowej. Wykorzystanie ćwiczeń podczas zajęć ze studentami pozwala na łączenie teorii z praktyką, a tym samym na rozwijanie kompetencji dydaktycznych przyszłych nauczycieli oraz inspirowanie ich do podejmowania działań innowacyjnych, nieszablonowych, będących podstawową przesłanką przygotowania i realizacji efektywnego procesu dydaktyczno-wychowawczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.44091, W.44090, W.44089 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pracownia cymeliów
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Sp.17651 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: 1. Słowo do wychowawcy; 2. Sen Doroty; 3. Wskazówki do realizacji; 4. Płynie Wisła; 5. Wskazówki do realizacji; 6. Wagary; 7. Wskazówki do realizacji; 8. Bal bajek; 9. Wskazówki do realizacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. D783, W.p9303, D782, W.p9304 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
([Seria "Z Chłopkiem"])
Streszczenie: Wstęp; Rozdział 1. Teoretyczne podstawy badań nad rozwojem osobowości dzieci: 1. Osobowość i jej kształtowanie się; 2. Regulacyjna teoria osobowości J. Reykowskiego; 3. Sytuacja dzieci na przełomie okresu przedszkolnego i szkolnego oraz jej wpływ na rozwój ich osobowości; 4. Problemy badawcze; Rozdział 2. Rozwój osobowości dzieci kończących edukację przedszkolną: 1. Motywy działania dzieci; 1.1. Motywująca rola środków wychowawczych; 1.2. Wpływ motywów osobistych, społecznych i czynnościowych na działanie dziecka; 1.3. Aktywizujące znaczenie sukcesów i porażek w działaniu dziecka; 1.4. Powodzenia i niepowodzenia w realizacji celów a poziom aspiracji dzieci; 2. Samoocena dzieci; 2.1. Ocena własnych możliwości na tle standardu grupowego; 2.2. Samoocena zachowań moralnych; 2.3. Podsumowanie; 3. Zachowanie społeczno-moralne dzieci; 3.1. Gotowość do zachowań prospołecznych; 3.1.1. Gotowość do życzliwego zachowania się wobec innych osób; 3.1.2. Gotowość do współpracy i współdziałania z kolegami; 3.1.3. Poczucie powinności w zakresie norm poszanowania indywidualnego i społecznego; 3.1.4. Dostrzeganie i rozwiązywanie problemów związanych z normą nieprzywłaszczania; 3.1.5. Gotowość do samodzielnego pokonywania trudności życiowych; 3.1.6. Podsumowanie; 3.2. Uzasadnianie przez dzieci zachowań prospołecznych; 3.2.1. Uzasadnianie życzliwego zachowania się wobec innych osób; 3.2.2. Uzasadnianie potrzeby współdziałania z kolegami; 3.2.3. Uzasadnianie konieczności poszanowania mienia indywidualnego i społecznego; 3.2.4. Argumentacja na rzecz normy " nie kradnij "; 3.2.5. Uzasadnienie potrzeby samodzielnego pokonywania trudności życiowych; 3.2.6. Podsumowanie; 3.3. Ocena i wartościowanie przez dzieci czynów moralnych; 3.3.1. Poglądy dzieci na posłuszeństwo i równość; 3.3.2. Stosunek dzieci do przewinień i sankcji; 3.3.3. Kryteria ocen moralnych dzieci; 3.3.4. Wartościowanie przez dzieci czynów moralnych odnoszących się do różnych obiektów społecznych; 3.4. Przestrzeganie przez dzieci norm społeczno-moralnych; 3.4.1. Zachowanie dzieci w naturalnych sytuacjach przedszkolnych; 3.4.2. Zachowanie dzieci w sytuacjach eksperymentalnych; 3.4.2.1. Zachowanie dzieci wobec innych osób; 3.4.2.2. Zachowanie dzieci wobec mienia; 4. Poziom rozwoju integracyjnych i regulujących funkcji osobowości dzieci kończących edukację przedszkolną. Podsumowanie wyników badań; 4.1. Zróżnicowanie zachowań dzieci zależnie od środowiska lokalnego; 4.2. Zróżnicowanie zachowań dzieci zależnie od poziomu wykształcenia i charakteru pracy zawodowej rodziców; 4.3. Różnice między zachowaniami dzieci uczęszczającymi do przedszkola a zachowaniami dzieci objętych jednorocznym wychowaniem przedszkolnym; Rozdział 3. Nauka w klasie I a rozwój osobowości dzieci: 1. Wypełnianie przez dzieci obowiązków szkolnych; 1.1. Przystosowanie szkolne uczniów klasy I; 1.2. Osiągnięcia dydaktyczne uczniów klasy I; 2. Stosunki społeczne między dziećmi w klasie I; 2.1. Akceptacja dziecka przez kolegów; 2.2. Sympatie i niechęci grupy do dziecka i dziecka do grupy; 3, Zachowanie społeczne dzieci w kontaktach z nauczycielami i kolegami; 4. Stosunek uczniów klasy pierwszej do szkoły i obowiązków szkolnych; 5. Wpływ nauki w klasie I na rozwój osobowości dzieci. Podsumowanie wyników badań; Rozdział 4. Kształtowanie postaw prospołecznych dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym: 1. Psychiczna analiza procesu uruchamiania czynności prospołecznych; 2. Metody i techniki kształtowania postaw prospołecznych dzieci; 3. Kształtowanie w toku procesu dydaktyczno-wychowawczego w przedszkolu i szkole gotowości i umiejętności dzieci do podejmowania działań prospołecznych; 3.1. Rozwijanie umiejętności dostrzegania potrzeb i oczekiwań społecznych; 3.2. Wzbogacanie słownictwa i kształtowanie pojęć społeczno-moralnych; 3.3. Rozwijanie umiejętności oceny czynów moralnych; 3.4. Rozwijanie zdolności do uświadamiania sobie konsekwencji własnego działania dla dobra innych ludzi; 3.5. Uświadamianie norm i zasad postępowania obowiązujących w życiu społecznym; 3.6. Rozwijanie umiejętności projektowania i realizowania działań prospołecznych; 3.7. Uwagi końcowe; Zakończenie; Literatura cytowana; Aneks ( Historyjki otwarte do badania gotowości do zachowań prospołecznych oraz znajomości uzasadnień postępowania moralnego; Historyjki do badania ocen moralnych; Arkusz do oceny zachowania się dziecka w sytuacjach przedszkolnych; Kwestionariusz zachowania się dziecka w szkole [ CBI ] )
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.36097, W.34490, W.34489, W.34492, W.34491 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9523 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41864 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41865 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31862, 31863 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Podziękowania; Wprowadzenie; 1. Wybrane aspekty rozwoju psychicznego dziecka w młodszym wieku szkolnym; 1.1. Pojęcie rozwoju psychicznego; 1.1.1. Podstawowe czynniki rozwoju; 1.1.2. Aktywność jako główny wyznacznik rozwoju; 1.2. Rozwój twórczy; 1.2.1. Znaczenie pojęcia twórczość; 1.2.2. Cechy myślenia twórczego; 1.2.3. Czynniki i metody rozwijania wyobraźni; 1.2.4. Istota twórczości dziecięcej; 1.2.5. Aktywność twórcza dziecka; 1.2.5.1. Ekspresja jako przejaw aktywności twórczej; 1.2.5.2. Warunki sprzyjające rozwijaniu aktywności; 1.3. Rozwój estetyczny; 1.3.1. Rozwijanie wrażliwości estetycznej; 1.3.2. Wzbogacanie zasobu pojęć estetycznych; 1.4. Rozwój społeczny w zakresie funkcjonowania w zespole; 2. Stymulowanie rozwoju dziecka; 2.1. Oddziaływania wychowawcze sprzyjające podejmowaniu różnorodnych form aktywności; 2.2. Pedagogiczne koncepcje wychowania estetycznego jako wychowania przez sztukę i do sztuki; 2.3. Istota zintegrowanego nauczania i wychowania; 2.4. Estetyczna aktywność w systemie nauczania zintegrowanego; 2.5. Wpływ estetycznej aktywności dziecka na jego rozwój twórczy, estetyczny i społeczny; 3. Metodologia badań własnych; 3.1. Założenia badawcze; 3.1.1. Cel badań; 3.1.2. Problemy badawcze; 3.1.3. Hipotezy robocze; 3.1.4. Zmienne; 3.2. Metody badań i narzędzia badawcze; 3.2.1. Eksperyment pedagogiczny; 3.2.2. Opis wskaźników i narzędzi badawczych; 3.3. Organizacja i przebieg badań; 3.3.1. Próba badawcza; 3.3.2. Poszczególne fazy eksperymentu; 3.3.2.1. Faza diagnostyczna; 3.3.2.2. Faza właściwa; 3.3.2.3. Faza końcowa; 3.4. Kierunek analizy wyników - badania ilościowe i jakościowe; 4. Charakterystyka działań pedagogicznych w grupie eksperymentalnej; 4.1. Organizacja i przebieg pracy uczniów w klasie eksperymentalnej; 4.2. Scenariusz zajęć w klasie eksperymentalnej; 4.3. Wybrane przykłady ćwiczeń stosowanych w klasie eksperymentalnej; 5. Przedstawienie wyników eksperymentu; 5.1. Wyniki badań rozwoju twórczego; 5.1.1. Poziom wyobraźni i zdolności do twórczego myślenia; 5.1.1.1. Płynność myślenia; 5.1.1.2. Giętkość myślenia; 5.1.1.3. Wyobraźnia i oryginalność myślenia; 5.1.2. Wyniki badań w zakresie aktywności twórczej; 5.1.2.1. Ekspresja ruchowo-mimiczna ( dramatyczna ); 5.1.2.2. Ekspresja plastyczna; 5.1.2.3. Ekspresja słowna; 5.2. Wyniki badań rozwoju estetycznego; 5.2.1. Poziom wiedzy pojęciowej z zakresu plastyki i muzyki; 5.2.2. Wyniki badań wrażliwości estetycznej; 5.3. Wyniki badań rozwoju społecznego w zakresie funkcjonowania w zespole klasowym; 5.4. Podsumowanie; Zakończenie; Bibliografia; Aneksy ( Fragmenty autorskiego rozkładu materiału dla klas eksperymentalnych I, II, III o poszerzonej aktywności estetycznej w zintegrowanym systemie nauczania; Wzór testu do badań wyobraźni i zdolności twórczego myślenia [badani wstępne i końcowe]; Wzór testu do badania wyobraźni plastycznej i oryginalności myślenia; Wzór testu pt. " Myślenie dramatyczne " [Faza I i II]; Wzór testu do badania wrażliwości estetycznej [pytania] ); Indeks nazwisk; Indeks rzeczowy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41564, W.41653 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41140, W.41141 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Bibljoteka Dzieł Pedagogicznych)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pracownia cymeliów
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Sp.17851 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej