Bogdanowicz Marta
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(45)
Forma i typ
Książki
(36)
Filmy i seriale
(5)
Audiobooki
(3)
Pliki i bazy danych
(1)
Dostępność
dostępne
(35)
nieokreślona
(9)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(45)
Autor
Sienkiewicz Henryk
(140)
Prus Bolesław
(101)
Żeromski Stefan
(101)
Mickiewicz Adam
(92)
Orzeszkowa Eliza
(79)
Bogdanowicz Marta
(45)
Krzyżanowski Julian
(60)
Słowacki Juliusz
(59)
Suchodolski Bogdan
(58)
Kraszewski Józef Ignacy
(57)
Lenin Włodzimierz
(54)
Dąbrowska Maria
(50)
Okoń Wincenty
(50)
Lenin W. I
(48)
Kolberg Oskar. Dzieła wszystkie
(45)
Kolberg Oskar
(44)
Wyka Kazimierz
(44)
Kupisiewicz Czesław
(42)
Wyspiański Stanisław
(41)
Żeleński Tadeusz (Boy)
(39)
Markiewicz Henryk
(35)
Witwicki Władysław
(35)
Iwaszkiewicz Jarosław
(34)
Pigoń Stanisław
(34)
Śliwerski Bogusław
(34)
Kotarbiński Tadeusz
(33)
Pieter Józef
(32)
Rocławski Bronisław
(32)
Szekspir William
(32)
Fredro Aleksander
(30)
Nałkowska Zofia
(30)
Reymont Władysław St
(30)
Nowacki Tadeusz
(29)
Krasiński Zygmunt
(28)
Parandowski Jan
(28)
Szuman Stefan
(28)
Morcinek Gustaw
(27)
Sieroszewski Wacław
(27)
Conrad Joseph
(26)
Doroszewski Witold
(26)
Włodarski Ziemowit
(26)
Jałowiec Magdalena
(25)
Juszczyk Stanisław
(25)
Jastrun Mieczysław
(24)
Orkan Władysław
(24)
Wołoszynowa Lidia
(24)
Zapolska Gabriela
(24)
Brandys Kazimierz
(23)
Marks Karol
(23)
Prus Bolesław (Aleksander Głowacki)
(23)
Suchodolski Bodgan
(23)
Tuwim Julian
(23)
Korczak Janusz
(22)
Piszczek Maria
(22)
Zieliński Bronisław
(22)
Łobocki Mieczysław
(22)
Bunsch Karol
(21)
Kieniewicz Stefan
(21)
Kruszewski Krzysztof
(21)
Kujawa Ewa
(21)
Kurzyna Maria
(21)
Libera Zdzisław
(21)
Paszkowski Józef
(21)
Staff Leopold
(21)
Tatarkiewicz Władysław
(21)
Tomaszewski Tadeusz
(21)
Konopnicka Maria
(20)
Kozakiewicz Mikołaj
(20)
London Jack
(20)
Manteuffel Tadeusz
(20)
Minczakiewicz Elżbieta Maria
(20)
Szewczuk Włodzimierz
(20)
Wasilewska Wanda
(20)
Wyczesany Janina
(20)
Budzyk Kazimierz
(19)
Lem Stanisław
(19)
Molier
(19)
Pilecka Władysława
(19)
Szancer Jan Marcin
(19)
Żabiński Jan
(19)
Żukrowski Wojciech
(19)
Auderska Halina
(18)
Balzac [Honoré de]
(18)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(18)
Jakubowski Jan Zygmunt
(18)
Kallenbach Józef
(18)
Kasprowicz Jan
(18)
Kurdybacha Łukasz
(18)
Matuszewski Ryszard
(18)
Norwid Cyprian Kamil
(18)
Semadeni Zbigniew
(18)
Skorupka Stanisław
(18)
Stankowski Adam
(18)
Szewczyk Wilhelm
(18)
Andrzejewski Jerzy
(17)
Arnold Stanisław
(17)
Baley Stefan
(17)
Bleja-Sosna Barbara
(17)
Górski Konrad
(17)
Jasienica Paweł
(17)
Rok wydania
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(20)
1980 - 1989
(3)
Kraj wydania
Polska
(45)
Język
polski
(45)
Temat
Dziecko
(15)
Pisanie
(12)
Metoda Dobrego Startu
(11)
Metoda Sherborne
(6)
Czytanie
(5)
Gry i zabawy ruchowe
(4)
Nauczanie początkowe
(4)
Piosenka dziecięca polska
(4)
czytanie
(4)
pisanie
(4)
Dziecko niepełnosprawne
(2)
Gry edukacyjne
(2)
Gry i zabawy dydaktyczne
(2)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(2)
Osobowość
(2)
Psychologia kliniczna
(2)
Sherborne, Weronika (1922-1990)
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
Zespół Downa
(2)
dzieci z trudnościami w uczeniu się
(2)
dziecko
(2)
metoda dobrego startu
(2)
muzyka
(2)
percepcja funkcji ruchowych
(2)
trudności w czytaniu i pisaniu
(2)
Ćwiczenia muzyczno-ruchowe
(2)
Dysleksja
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecko upośledzone umysłowo
(1)
Kinezyterapia
(1)
Leworęczność
(1)
Logopedia
(1)
Nauczanie przedszkolne
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Rodzina
(1)
Trudności w czytaniu i pisaniu
(1)
Tymichova, Hana
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zachowanie
(1)
dysleksja
(1)
dysleksja rozwojowa
(1)
dziecko dyslektyczne
(1)
korekcyjno
(1)
nauczanie początkowe
(1)
nauczanie przedszkolne
(1)
nauka czytania i pisania
(1)
pedagogika terapeutyczna
(1)
terapia ruchem
(1)
wychowanie w rodzinie
(1)
zajęcia graficzne
(1)
zajęcia terapeutyczne
(1)
Ćwiczenia siłowe
(1)
ćwiczenia grafomotoryczne
(1)
ćwiczenia muzyczne
(1)
ćwiczenia terapeutyczne dzieci mało sprawne ruchowo
(1)
45 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Od piosenki do literki : ćwiczenia 1 / Marta Bogdanowicz, Małgorzata Barańska, Ewa Jakacka. - Gdańsk : "Fokus", 1997. - [23] k., 36 s. : rys. ; 30 cm + 2 kasety A i B.
Ćwiczenia do p9504
Kasety A i B: piosenki w wersji wokalno-instrumentalnej i instrumentalnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9505 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Teka: Od piosenki do literki: ćwiczenia 2 ([51] k., 30 s.: rys.)
Kaseta: piosenki w wersji wokalno-instrumentalnej i instrumentalnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9464 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9504 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42967, W.42966, W.42968 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43075 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9463, W.p9479 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kasety 1 i 2: wersja wokalno-instrumentalna i instrumentalna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9287 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; 1. Wprowadzenie do psychologii klinicznej dziecka: 1.1. Zarys historii psychologii klinicznej; 1.2. Przedmiot, zadania i podstawowe pojęcia psychologii klinicznej; 1.3. Miejsce psychologii klinicznej dziecka wśród innych gałęzi psychologii i innych dyscyplin naukowych; 2. Problematyka zaburzeń rozwoju psychoruchowego: 2.1. Rozwój psychoruchowy dziecka - podstawowe pojęcia i modele rozwoju; 2.2. Zaburzenia rozwoju psychoruchowego; 2.3. Problemy diagnozy, terapii i profilaktyki w psychologii klinicznej dziecka; 2.4. Metody diagnostyczne w psychologii klinicznej dziecka; 3. Przyczyny zaburzeń rozwoju psychoruchowego dziecka: 3.1. Biologiczne przyczyny zaburzeń rozwoju psychoruchowego dziecka; 3.2. Społeczne przyczyny zaburzeń rozwoju psychoruchowego dziecka; 3.3. Patomechanizm zaburzeń rozwoju psychoruchowego; 4. Globalne zaburzenia rozwoju psychoruchowego dziecka: 4.1. Upośledzenie umysłowe; 4.2. Inteligencja niższa niż przeciętna; 4.3. Postępowanie korekcyjno-wychowawcze; 5. Parcjalne zaburzenia rozwoju ruchowego - procesów wykonawczych u dzieci: 5.1. Motoryka i jaj zaburzenia; 5.2. Lateralizacja i jej zaburzenia; 6. Parcjalne zaburzenia rozwoju niektórych procesów orientacyjno-poznawczych u dzieci: 6.1. Percepcja wzrokowa i zaburzenia jej rozwoju; 6.2. Percepcja słuchowa i zaburzenia jej rozwoju; 6.3. Mowa i jej zaburzenia; 6.4. Zaburzenia procesów instrumentalnych, a trudności w czytaniu; 7. Parcjalne zaburzenia procesów emocjonalno-motywacyjnych u dzieci: 7.1. Procesy emocjonalne i zaburzenia nerwicowe; 7.2. Procesy motywacyjne i zaburzenia motywacji; 7.3. Procesy neurodynamiczne i zaburzenia dynamiki procesów nerwowych; 8. Zaburzenia rozwoju osobowości dziecka: 8.1. Rozwój osobowości dziecka; 8.2. Zaburzenia rozwoju osobowości dziecka; 8.3. Metody badania osobowości dziecka; 8.4. Postępowanie korekcyjno-wychowawcze; Posłowie; Wyjaśnienie wybranych terminów; Opisy przypadków; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42595, W.38440, W.36965, W.38366, W.38439, W.36966, W.38938, W.38936, W.38305, W.38937, W.36964, W.38306, W.38441 (13 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; 1. Wprowadzenie do psychologii klinicznej dziecka: 1.1. Zarys historii psychologii klinicznej; 1.2. Przedmiot, zadania i podstawowe pojęcia psychologii klinicznej; 1.3. Miejsce psychologii klinicznej dziecka wśród innych gałęzi psychologii i innych dyscyplin naukowych; 2. Problematyka zaburzeń rozwoju psychoruchowego: 2.1. Rozwój psychoruchowy dziecka - podstawowe pojęcia i modele rozwoju; 2.2. Zaburzenia rozwoju psychoruchowego; 2.3. Problemy diagnozy, terapii i profilaktyki w psychologii klinicznej dziecka; 2.4. Metody diagnostyczne w psychologii klinicznej dziecka; 3. Przyczyny zaburzeń rozwoju psychoruchowego dziecka: 3.1. Biologiczne przyczyny zaburzeń rozwoju psychoruchowego dziecka; 3.2. Społeczne przyczyny zaburzeń rozwoju psychoruchowego dziecka; 3.3. Patomechanizm zaburzeń rozwoju psychoruchowego; 4. Globalne zaburzenia rozwoju psychoruchowego dziecka: 4.1. Upośledzenie umysłowe; 4.2. Inteligencja niższa niż przeciętna; 4.3. Postępowanie korekcyjno-wychowawcze; 5. Parcjalne zaburzenia rozwoju ruchowego - procesów wykonawczych u dzieci: 5.1. Motoryka i jaj zaburzenia; 5.2. Lateralizacja i jej zaburzenia; 6. Parcjalne zaburzenia rozwoju niektórych procesów orientacyjno-poznawczych u dzieci: 6.1. Percepcja wzrokowa i zaburzenia jej rozwoju; 6.2. Percepcja słuchowa i zaburzenia jej rozwoju; 6.3. Mowa i jej zaburzenia; 6.4. Zaburzenia procesów instrumentalnych, a trudności w czytaniu; 7. Parcjalne zaburzenia procesów emocjonalno-motywacyjnych u dzieci: 7.1. Procesy emocjonalne i zaburzenia nerwicowe; 7.2. Procesy motywacyjne i zaburzenia motywacji; 7.3. Procesy neurodynamiczne i zaburzenia dynamiki procesów nerwowych; 8. Zaburzenia rozwoju osobowości dziecka: 8.1. Rozwój osobowości dziecka; 8.2. Zaburzenia rozwoju osobowości dziecka; 8.3. Metody badania osobowości dziecka; 8.4. Postępowanie korekcyjno-wychowawcze; Posłowie; Wyjaśnienie wybranych terminów; Opisy przypadków; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.36194, W.33378, W.33471, W.33380, W.36199, W.33377, W.33470, W.36196, W.36202, W.33381, W.43324, W.36198, W.36195, W.36200, W.33379, W.36201 (16 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Część I: Rodzinne wyznaczniki rozwoju; 1. Maria Straś-Romanowska. Szanse i zagrożenia rozwoju człowieka we współczesnym świecie; 2. Roman Ossowski. Człowiek niepełnosprawny w rodzinie - dylematy rozwoju i wsparcia; 3. Teresa Rostowska. Psychologiczne determinanty jakości życia rodzinnego. Pojęcie jakości życia i kierunki badań Barbara Harwas-Napierała. Komunikacja wewnątrzrodzinna a jakość życia rodziny; 4. Maria Kaźmierczak. Empatia w związkach małżeńskich; 5. Iwona Janicka. Dynamika związku a wzajemna zależność partnerów kohabitujących; 6. Aleksandra Nowakowska. Jakość życia w związkach marynarskich; 7. Piotr Połomski. Jedynactwo w perspektywie XXI wieku; 8. Aleksandra Lewandowska-Walter. Psychospołeczne uwarunkowania adaptacji dzieci do życia w rodzinie zrekonstruowanej; 9. Agnieszka Miłkowska. Lęk i depresyjność u młodzieży w świetle systemowych zasobów rodzinnych; 10. Bożena Petrykowska, Monika Zielińska. Postawy rodziców dziecka autystycznego; 11. Grażyna Poraj. Rodzina jako środowisko stymulujące agresywne zachowanie dziecina rożnych etapach rozwoju; Część II: Edukacyjne i psychologiczne wyznaczniki rozwoju; 1. Alina Kolańczyk. Nieuświadamiana kontrola afektu. Od pierwszeństwa afektu do kontroli działania (czy eksperymentator powinien rozumieć osobę badaną?); 2. Grażyna Krasowicz-Kupis. Świadomość językowa a komunikowanie się za pomocą pisma; 3. Izabela Pietras. Młodzież z dysortografią - próba typologii; 4. Krystyna Sochacka. Znaczenie płci w procesie nauki czytania; 5. Celestyna Grzywniak. Przetrwałe odruchy a powstanie trudności szkolnych u dzieci w wieku szkolnym; 6. Irena Sorokosz. Radzenie sobie ze stresem szkolnym a osobowość uczniów z dysleksją; 7. Urszula Oszwa. Od agnozji liter i cyfr do dyskalkulii rozwojowej. Neuropsychologia zaburzeń liczenia wczoraj, dziś, jutro; 8. Aneta R. Borkowska. Oblicza impulsywności w zespole ADHD; 9. Małgorzata Lipowska, Leszek Buloński. Współczesne koncepcje współwystępowania dysleksji rozwojowej i zespołu nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi; 10. Dorota Kalka. Przyszłość w oczach młodzieży - jak i co planują adolescencji z nadpobudliwością psychoruchową, dysleksją oraz młodzież uzależniona?; 11. Marta Łockiewicz, Dorota Kalka. Efektywność. Metody Dobrego Startu M. Bogdanowicz we wspomaganiu rozwoju psychomotorycznego dzieci w okresie wczesnego dzieciństwa; 12. Marta Bogdanowicz. Rozwój i edukacja dzieci z dysleksją w Europie pod ochroną prawną - dane Kwestionariusza Europejskiego Towarzystwa Dysleksji (EDA); 13. Paulina Petrus, Katarzyna Jaroszewska, Anna Konopacka-Rzepiak, Joanna Lewańczyk, Natalia Rybak. Wartość różnorodności - obcojęzyczna szkoła a czytanie w języku ojczystym; 14. Monika Zielińska, Aneta Bagińska, Beata Kubiak. Funkcjonowanie poznawcze wysokofunkcjonujących osób z autyzmem wczesnodziecięcym i zespołem Aspergera; 15. Henryk Olszewski. Psychologia wobec starzenia się i starości: o paradoksach związanych z pojęciem adaptacji do wieku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W.43106 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne)
Streszczenie: Wstęp; Rozdział 1. Geneza Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne: 1.1. Weronika Sherborne - twórczyni Metody Ruchu Rozwijającego; 1.2. Kontynuatorzy dzieła Weroniki Sherborne; 1.3. Podstawy teoretyczne - teoria ruchu Rudolfa Labana; Rozdział 2. Metoda Ruchu Rozwijającego - od teorii do praktyki: 2.1. Założenia Metody ruchu Rozwijającego; 2.2. Struktura zajęć prowadzonych Metodą Ruchu Rozwijającego; 2.3. Zastosowanie Metody Ruchu Rozwijającego; Rozdział 3. Sposoby badania efektywności Metody Ruchu Rozwijającego: 3.1. Założenia metodologiczne badań nad skutecznością Metody Ruchu Rozwijającego; 3.2. Metody badania efektywności Metody Ruchu Rozwijającego; 3.2.1. Procedura Oceniania; 3.2.2. Skala Obserwacji Zachowania Dzieci (SOZ-D) M. Bogdanowicz; 3.2.3. Skala Obserwacji Zachowania Rodziców (SOZ-R) M. Bogdanowicz; 3.2.4. Ankiety dla rodziców M. Bogdanowicz i A. Puchalskiej; 3.3. Przegląd badań nad skutecznością Metody Ruchu Rozwijającego; Rozdział 4. Badania prowadzone w Wielkiej Brytanii: 4.1. Wpływ Metody Ruchu Rozwijającego na rozwój poznawczy dzieci w młodszym wieku szkolnym - badania P. Sharpe; 4.2. Efektywność Metody Ruchu Rozwijającego w ocenie nauczycieli i studentów zaangażowanych w terapię - badania M. Kirby; 4.3. Wpływ Metody Ruchu Rozwijającego na funkcjonowanie dzieci niepełnosprawnych intelektualnie (z głębszym upośledzeniem) w klasie - badania C. Hill; Rozdział 5. Zastosowanie Metody Ruchu Rozwijającego we wspomaganiu rozwoju dzieci z domu dziecka: 5.1. Badania Ewy Lubianiec; 5.2. Badania Małgorzaty Parzybok; Rozdział 6. Efektywność Metody Ruchu Rozwijającego w terapii dzieci z niepełnosprawnością intelektualną: 6.1. Badania Małgorzaty Lisieckiej w przedszkolu specjalnym; 6.2. Badania Małgorzaty Masalskiej w przedszkolu integracyjnym; 6.3. Badania Katarzyny Nowickiej-Pikuły w grupie przedszkolnej "szkoły życia"; 6.4. Badania Janiny Tłustochowicz w "szkole życia"; 6.5. Badania Agaty Winiarz w domu opieki społeczne; 6.6. Badania Dominiki Jarmołowicz w środowiskowym domu samopomocy; 6.7. Badania Aliny Czapigi w zakładzie leczniczo-wychowawczym dla osób z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu znacznym i głębokim; 6.8. Badania Marty Bogdanowicz i Alicji Kasicy w placówkach szkolno-wychowawczych dla dzieci z głębszym upośledzeniem umysłowym; Rozdział 7. Skuteczność Metody Ruchu Rozwijającego w pracy z dziećmi z innymi zaburzeniami rozwoju: 7.1. Badania Jacka Błeszczyńskiego w grupie dzieci z autyzmem; 7.2. Badania Urszuli Chudoby i Marianny Krawiec w grupie dzieci z wadą słuchu; 7.3. Badania Anny Kolasy w przedszkolu dla dzieci z porażeniem mózgowym; 7.4. Badania Aliny Zakrzewskiej w Ośrodku Wczesnej Interwencji; 7.5. Efektywność MRR w stymulowaniu rozwoju dzieci w kontekście wypowiedzi rodziców i terapeutów - badania Magdaleny Łapszów i Ewy Starzyk; Rozdział 8. Korzyści z udziału w zajęciach Metodą Ruchu Rozwijającego dla partnerów dzieci: 8.1. Badania Anny Puchalskiej i Grażyny Tarasewicz wśród rodziców dzieci z zaburzeniami rozwoju; 8.2. Badania Marty Bogdanowicz i Alicji Kasicy w placówkach szkolno-wychowawczych dla dzieci z głębszym upośledzeniem umysłowym; Rozdział 9. Doświadczenie z pracy Metodą Ruchu Rozwijającego - wypowiedzi praktyków: 9.1. Joanna Iwańska, Monika Karwacka: Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne w terapii z zaburzeniami lękowymi i z nadpobudliwościami psychoruchową; 9.2. Magdalena Kołodzieczyk: Wykorzystywanie metody Weroniki Sherborna w pracy z niemowlętami i małymi dziećmi z zespołem Downa oraz ich rodzicami podczas turnusów terapeutycznych; 9.3. Beata Depczyńska: Metoda Ruchu Rozwijającego w szkole dla dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu znacznym i głębokim; 9.4. Marzena Konwińska: Doświadczenia z pracy metodą Weroniki Sherborne w zajęciach edukacyjno-terapeutycznych dla dzieci niepełnosprawnych; 9.5. Dariusz Okrzesik: Ruch Rozwijający także dla dorosłych; 9.6. Ewa Galeja, Franciszek Sosna: Metoda Ruchu Rozwijającego w przedszkolu integracyjnym - dzieci, rodzice i my; Refleksje końcowe; Załącznik 1. Procedura Oceniania rezultatów uczestnictwa w sesjach Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne - Fundacja Sherborne UK; Załącznik 2. Skala Obserwacji Zachowania Dzieci i Rodziców (SOZ-D i R) - Marta Bogdanowicz; Załącznik 3. Ankiety dla rodziców - Marta Bogdanowicz i Anna Puchalska; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41503, W.41502, W.41324 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ryzyko dysleksji : problem i diagnozowanie : Skala Ryzyka Dysleksji wraz z normami dla klas 0 i I / Marta Bogdanowicz. - Wyd. 5 przejrz. i uzup. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2005. - 148 s. : wykr., tab. ; 24 cm + [1] k. tabl. złoż. luz.
Luźny dodatek do książki: Arkusz wyników SR, Profil Wyników Ogólnych SRD, Profil Wyników Szczegółowych SRD, Skala Ryzyka Dysleksji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42743 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; I. Skala Obserwacji Zachowania Dzieci ( SOZ-D ) do oceny efektywności zajęć prowadzonych Metodą Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne; 1. Informacja o SOZ-D; 2. Ocenianie za pomocą SOZ-D: 2.1. Organizacja badań; 2.2. Ogólne zasady oceniania; 2.3. Kryteria i skala ocen; 3. Opis podskal i ocen; [ Aneks: Arkusz obserwacji SOZ-D; Profil wyników SOZ-D ]; II. Skala Obserwacji Zachowania Rodziców ( SOZ-R ) do oceny efektywności zajęć prowadzomych Metodą Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne: 1. Informacja o SOZ-R; 2. Ocenianie za pomocą SOZ-R: 2.1. Organizacja badań; 2.2. Ogólne zasady oceniania; 2.3. Kryteria i skala ocen; 3. Opis podskal i ocen; Bibliografia; [ Aneks: Arkusz obserwacji SOZ-R; Profil wyników SOZ-R ]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41776, W.41775 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42191 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9042 (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
Dodatek do książki Marty Bogdanowicz "W co się bawić z dziećmi?"
Streszczenie: 1. Piosenki na powitanie i pożegnanie jednego dziecka ( 1-2. Witaj [ sł. M Bogdanowicz, na melodię Panie Janie ]; 3-4. Czy jesteś z nami? [ muz. A. Filar ]; 5-6. Jestem tu [ muz. A Filar ]; 7-8. Jak się czujesz? [ muz. A. Filar ]; 9-10. Jak miło spotkać cię [ muz. A. Filar ] ; 11-12. Dobrze, że jesteś; 13-14. I ty musisz być; 15-16. Cicho, cicho [ D. Cramer ]; 17-18. Żegnaj [ sł. M. Bogdanowicz, na melodię Panie Janie ])
Streszczenie: 2. Piosenki i zabawy z imionami ( 19-20. Kto ma [ 1 ]; 21-22. Kto ma [ 2 ]; 23-24. Wszystko mogę [ sł. B. Kołodziejski, muz. A. Filar ]; 25-26. Jak się nazywasz? [ zabawa czeska ]; 27-28. A gdzie jest; 29-30. Aniu, Aneczko [ sł. M. Bogdanowicz, melodia francuska ]; 31-32. Rolnik sam w dolinie; 33-34. Mało nas [ 1 ]; 35-36. Mało nas [ 2 ]; 37-38. Stoi różyczka w czerwonym wieńcu; 39-40. Mam chusteczkę haftowaną; 41-42. Ta Dorotka [ sł. J. Porazińska ]; 43-44. Chcę pojechać w świat; 45-46. Zamykamy drzwi, otwieramy drzwi [ D. Cramer ]; 47-48. Wianuszek [ M. Bogdanowicz, na motywach czeskiej zabawy ]; 40-50. Zakochałam się )
Streszczenie: 3. Piosenki na powitanie i pożegnanie wszystkich dzieci ( 51-52. Wszyscy się witamy [ na melodię Furman ]; 53-54. Na powitanie wszyscy razem; 55-56. Na powitanie [ muz. A. Filar ]; 57-58. Jesteśmy w przedszkolu [ M. Borowska ]; 59-60. Przyszliśmy dziś do szkoły; 61-62. Dzień dobry [ muz. A. Filar ]; 63-64. Słoneczko już [ sł. autor nieznany, melodia francuska ]; 65-66. Już zabawa się skończyła; 67-68. Ahoj dla wszystkich [ muz. A. Filar ]; 69-70. Na pożegnanie wszyscy razem; 71-72. Na pożegnanie [ muz. A. Filar ])
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. AV/CD/133 (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
Dodatek do książki Marty Bogdanowicz "W co się bawić z dziećmi?"
Streszczenie: 1. Świadomość palców ( 1-2. Kosi, kosi łapci; 3-4. Każda rączka [ modyfikacja piosenki W. Dadci na melodię Panie Janie ]; 5-6. Pięć paluszków [ W. Dadci, na melodię Panie Janie ]; 7-8. Zimno, zimno [ sł. M. Bogdanowicz, melodia holenderska ]; 9-10. Bawiły się dzieci paluszkami; 11-12. Ten paluszek to babunia; 13-14. Mam pięć paluszków [ sł. M. Barańska, muz. A. Filar ]; 15-16. Rodzina paluszków [ na wzorach angielskiej piosenki ])
Streszczenie: 2. Świadomość ciała ( 17-18. Dziewuszka; 19-20. Wyliczanka; 21-22. Jeden - dwa; 23-24. Pokaż [ muz. A. Filar ]; 25-26. Głowa, ramiona [ na melodię Siekiera, motyka ]; 27-28. Żabki; 29-30. Kotek łapki myje; 31-32. W naszym pokoju pełno muzyki [ D. Cramer ]; 33-34. Moje ręce [ muz. A. Filar ]; 35-36. Idziemy na śniadanie [ M. Bogdanowicz, na motywach angielskiej piosenki ]; 37-38. Jeżeli ci wesoło [ M. Bogdanowicz, na motywach angielskiej piosenki ]; 39-40. Gdy dobry humor masz [ M. Bogdanowicz, na motywach czeskiej piosenki ]; 41-42. Na zielonej łące; 43-44. Labada )
Streszczenie: 3. Świadomość prawej i lewej strony ciała. Świadomość przestrzeni ( 45-46. Praczki; 47-48. Pajacyk [ odmiana na melodię Praczki ]; 49-50. Boogie-woogie; 51-52. Stary Abraham [ 1 ]; 53-54. Już nie jestem malutki; 55-56. Prawa strona; 57-58. Drzewo; 59-60. Ty i ja; 61-62. Nie chcę cię; 63-64. Maszerują dzieci drogą; 65-66. Wycieczka [ sł. i muz. H. R. Żuchowski ]; 67-68. Kaczka [ sł. M. Barańska, E. Jakacka, na melodię Wycieczki ]; 69-70. Pingwin; 71-72. Stonoga; 73-74. Pranie; 75-76. Kołyszemy się [ na motywach czeskiej zabawy ])
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. AV/CD/134 (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
Dodatek do książki Marty Bogdanowicz "W co się bawić z dziećmi?"
Streszczenie: 1. Zabawy ruchowe z piosenką ( 1-2. Siała baba mak; 3-4. Dwóm tańczyć się zachciało; 5-6. Miotlarz; 7-8. Jawor, jawor; 9-10. Zasiali górale; 11-12. W murowanej piwnicy; 13-14. Orkiestra; 15-16. Rączki do góry; 17-18. Krasnoludki; 19-20. Utopce; 21-22. Tatarak; 23-24. Kapela; 25-26. Jedzie pociąg z daleka; 27-28. Laurencja; 29-30. Kółko garniaste; 31-32. Łabędzie; 33-34. Julijanka; 35-36. Stary niedźwiedź [ 1 ]; 37-38. Chodzi lisek koło drogi; 39-40. Ojciec Wirgiliusz; 41-42. Szła dzieweczka; 43-44. Muzykanci - konszabelanci; 45-46. Karuzela
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. AV/CD/135 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42150 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wprowadzenie; Rozdział 1. Publikacje zawierające teoretyczne podstawy terapii pedagogicznej; Rozdział 2. Wybrane publikacje z dziedziny logopedii; Rozdział 3. Niektóre pomoce dydaktyczne służące usprawnianiu funkcji psychomotorycznych oraz nauce czytania, pisania i ortografii; Propozycje Fabryki Pomocy Naukowych; Zestaw pomocy dydaktycznych dla dzieci i młodzieży; Indeks nazwisk
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39757, W.39669, W.39670 (3 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej