Oceny szkolne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Dostępność
dostępne
(8)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(8)
Czytelnia
(1)
Pracownia cymeliów
(2)
Autor
Altszuler Ida
(1)
Ayres Linda R
(1)
Caverni Jean Paul
(1)
Chodoń Irena
(1)
Chrzanowska Iwona
(1)
Janowski Maciej
(1)
Kosińska Ewa
(1)
Kryński Michał
(1)
Lubomirska Krystyna
(1)
Macińska Magdalena
(1)
Niemiec Jerzy
(1)
Noizet Georges
(1)
Paris Scott G
(1)
Pieter Józef
(1)
Rau Krystyna
(1)
Wiczkowski Krzysztof
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(5)
1980 - 1989
(1)
1970 - 1979
(1)
1960 - 1969
(1)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Temat
Powieść polska
(1089)
Polska
(758)
Dziecko
(481)
Poezja polska
(461)
Literatura polska
(456)
Oceny szkolne
(-)
Opowiadanie polskie
(363)
Wychowanie
(277)
Nauczanie
(274)
nauczanie początkowe
(265)
dziecko
(247)
Język polski
(236)
Pedagogika
(227)
Dramat polski
(223)
język polski
(197)
Nauczanie początkowe
(186)
Pamiętniki polskie
(183)
Filozofia
(175)
Wychowanie w rodzinie
(160)
Sienkiewicz, Henryk
(145)
Psychologia
(143)
Szkolnictwo
(135)
Niepełnosprawni
(129)
Sztuka
(129)
Literatura młodzieżowa polska
(128)
Wychowanie przedszkolne
(128)
Nauczyciele
(126)
Pedagogika specjalna
(124)
Powieść francuska
(124)
Prus, Bolesław
(123)
Marksizm-leninizm
(115)
Matematyka
(115)
Żeromski, Stefan
(114)
Młodzież
(113)
matematyka
(113)
Literatura dziecięca polska
(110)
Mowa
(109)
Publicystyka polska
(109)
wychowanie
(107)
Rodzina
(103)
Powieść amerykańska
(100)
Powieść angielska
(98)
Dziecko niepełnosprawne
(93)
Literatura
(91)
Mickiewicz, Adam
(91)
nauczanie
(89)
Fizyka
(86)
Słowacki, Juliusz
(85)
literatura polska
(85)
Elektrotechnika
(84)
Osobowość
(83)
Wojna 1939-1945 r.
(83)
pedagogika
(83)
pisanie
(81)
Powieść rosyjska
(80)
Śląsk
(80)
Kultura
(79)
czytanie
(79)
nauczyciele
(79)
Muzyka
(78)
Historia
(77)
Oświata
(77)
Psychoterapia
(77)
Czytanie
(74)
Dziecko upośledzone umysłowo
(73)
Malarstwo polskie
(73)
nauczanie zintegrowane
(73)
Praca
(72)
Orzeszkowa, Eliza
(71)
Uczenie się
(71)
młodzież
(71)
Komputery
(70)
Powieść niemiecka
(70)
Religia
(70)
Gry i zabawy
(68)
Technika
(68)
Warszawa
(68)
Maszyny
(67)
Kraszewski, Józef Ignacy
(65)
Pisanie
(65)
Psychologia wychowawcza
(65)
Socjologia
(64)
Etyka
(63)
Gry edukacyjne
(63)
Młodzież szkolna
(63)
wychowanie w rodzinie
(63)
Gry i zabawy ruchowe
(62)
Lenin, Vladimir Il'i
(62)
Samochody
(62)
Biblioterapia
(61)
Nauka
(61)
Wojsko
(61)
Malarstwo
(59)
Stosunki interpersonalne
(59)
młodzież szkolna
(57)
Nauczanie historii
(56)
Psychologia rozwojowa
(55)
Literatura dziecięca
(54)
Psychologia społeczna
(53)
dziecko upośledzone umysłowo
(53)
szkolnictwo
(53)
11 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17751 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: WstępRozdział 1. Ocena i ocenianie szkolne w ujęciu teoretycznym i w świetle badań: 1. Pojęcie ocen i stopni szkolnych. Ocena i ocenianie - próby definicji pojęć; 1.1. Poglądy pedagogów na sprawdzanie i ocenianie osiągnięć uczniów; 2. Sytuacja oceniania szkolnego; 2.1. Przedmiot i kryteria oceny szkolnej w świetle badań; 2.2. Uczeń w sytuacji oceniania szkolnego; 2.2.1. Ocena i motywacja do nauki szkolnej; 2.2.2. Ustalenia prawne w zakresie oceniania ucznia; 2.3. Nauczyciel w sytuacji oceniania szkolnego; 2.3.1. Kwalifikacje nauczycieli w aspekcie kontroli i oceny; 2.3.2. Pożądane cechy nauczyciela jako osoby oceniającej; 3. "Społeczno-wychowawcze" ocenianie osiągnięć szkolnych jako alternatywa oceniania dydaktycznego; 4. Nowa rzeczywistość oceniania szkolnego; 4.1. Charakterystyka i kryteria sześciostopniowej skali stopni szkolnych; 5. Zarzuty wobec stopni szkolnych w niektórych pozycjach literatury polskiej i zagranicznej; 5.1. Przykłady nowych rozwiązań problemu oceniania; Rozdział 2. Ocenianie szkolne w pracy z dzieckiem upośledzonym umysłowo w stopniu lekkim: 1. Charakterystyka ucznia upośledzonego umysłowo w stopniu lekkim w kontekście oceniania szkolnego; 1.1. Kształcenie dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim; 1.2. Ocenianie dzieci lekko upośledzonych umysłowo w aspekcie osiągnięć szkolnych; 1.2.1. Kryteria stopni szkolnych dla dzieci upośledzonych umysłowo; 1.2.2. Nauczyciel szkoły specjalnej w sytuacji oceniania wiedzy i umiejętności uczniów; 1.2.3. Znaczenie oceny szkolnej dla uczniów lekko upośledzonych umysłowo w świetle badań; 2. Stan badań nad ocenianiem osiągnięć szkolnych dzieci umysłowo upośledzonych w literaturze; Rozdział 3. Metodologiczne podstawy badań; 1. Problematyka, zakres i cel podjętych badań; 2. Problemy badawcze i hipotezy robocze; 3. Teren badań i próba badawcza; 4. Metody, techniki i narzędzia zastosowane w trakcie badań; 4.1. Charakterystyka zastosowanych metod i narzędzi badawczych; Rozdział 4. Analiza wyników badań: 1. Poziom wiadomości i umiejętności uczniów szkół specjalnych dla lekko upośledzonych umysłowo i szkół ogólnodostępnych; 1.1. Poziom wiadomości i umiejętności uczniów szkół specjalnych dla lekko upośledzonych umysłowo z języka polskiego i matematyki; 1.2. Poziom wiadomości i umiejętności z języka polskiego i matematyki uczniów klas I-VIII szkół ogólnodostępnych; 2. Wykorzystywanie skali sześciostopniowej w ocenie uczniów szkół specjalnych dla lekko upośledzonych umysłowo i ogólnodostępnych. Podobieństwa i różnice; 2.1. Wykorzystanie skali sześciostopniowej w ocenie uczniów szkoły specjalnej dla lekko upośledzonych umysłowo i ogólnodostępnej w zakresie języka polskiego. Podobieństwa i różnice; 2.2. Wykorzystanie skali sześciostopniowej w ocenie wiadomości i umiejętności matematycznych uczniów szkoły specjalnej dla lekko upośledzonych umysłowo i szkoły ogólnodostępnej. Podobieństwa i różnice; 3. Trafność oceniania i wykorzystywania skali not szkolnych w kontekście wykształcenia i stażu pracy nauczycieli szkół specjalnych dla lekko upośledzonych umysłowo i szkołach ogólnodostępnych; 3.1. Poziom wykształcenia a trafność oceniania i stopień wykorzystania skali not szkolnych w szkołach specjalnych dla lekko upośledzonych umysłowo i szkołach ogólnodostępnych; 3.1.1. Poziom wykształcenia a trafność oceniania uczniów w szkole specjalnej dla lekko upośledzonych umysłowo i w szkole ogólnodostępnej; 3.1.2. Wykorzystanie skali stopni szkolnych w obu typach szkół w zależności od wykształcenia nauczycieli; 3.2. Staż pracy nauczycieli a trafność oceniania i wykorzystania skali stopni szkolnych w szkołach specjalnych dla lekko upośledzonych umysłowo i w szkołach ogólnodostępnych; 3.2.1. Staż pracy nauczycieli a trafność oceniania uczniów w szkole specjalnej dla lekko upośledzonych umysłowo i w szkole ogólnodostępnej; 3.2.2. Wykorzystanie skali stopni szkolnych w szkole specjalnej dla lekko upośledzonych umysłowo i w szkole ogólnodostępnej w zależności od stażu pracy nauczycieli; 4. Zagadnienie zgodności oceniania w przypadku pomiaru dydaktycznego i oceniania formalnego w szkole specjalnej dla lekko upośledzonych umysłowo i szkole ogólnodostępnej; 4.1. Adekwatność rezultatu pomiaru dydaktycznego do not formalnych wystawionych przez nauczycieli z języka polskiego uczniom klas I-VIII szkół specjalnych dla lekko upośledzonych umysłowo i ogólnodostępnych; 4.2. Adekwatność rezultatu pomiaru dydaktycznego do not formalnych wystawionych przez nauczycieli z matematyki uczniom klas I-VIII szkół specjalnych dla lekko upośledzonych umysłowo i ogólnodostępnych; Zakończenie i wnioski; Wykaz literatury; Aneksy: Aneks 1. Wykorzystanie skali sześciostopniowej w ocenie uczniów szkół specjalnych dla lekko upośledzonych umysłowo i ogólnodostępnych z języka polskiego. Podobieństwa i różnice; Aneks 2. Wykorzystanie skali sześciostopniowej w ocenie wiedzy i umiejętności matematycznych uczniów szkół specjalnych dla lekko upośledzonych umysłowo i ogólnodostępnych. Podobieństwa i różnice; Aneks 3. Adekwatność rezultatu pomiaru dydaktycznego do not formalnych wystawionych przez nauczycieli z języka polskiego uczniom klas I-VIII szkół specjalnych dla lekko upośledzonych umysłowo i ogólnodostępnych; Aneks 4. Adekwatność rezultatu pomiaru dydaktycznego do not formalnych wystawionych przez nauczycieli z matematyki uczniom klas I-VIII szkół specjalnych dla lekko upośledzonych umysłowo i ogólnodostępnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40504, W.39615, W.39951, W.40489, w.40490, W.40503 (6 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41616 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pracownia cymeliów
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Sp.17892, Sp.17894, Sp.17893 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28797 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. W.35232 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39452, W.39451 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteczka Nauk Pedagogicznych / red. Stanisław Baley, Zygmunt Mysłakowski, Bogdan Nawroczyński, Stanisław Szuman ; Nr 2)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pracownia cymeliów
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Sp.18039 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9658, W.p9659, W.p9622 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38465, W.38446 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40476, W.40477, W.40475, W.40474 (4 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej