matematyka
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(113)
Forma i typ
Książki
(110)
Filmy i seriale
(3)
Dostępność
dostępne
(89)
tylko na miejscu
(20)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(92)
Czytelnia
(20)
Autor
Semadeni Zbigniew
(16)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(12)
Syta Karol
(8)
Lankiewicz Bogusława
(7)
Cydzik Zofia
(5)
Hanisz Jadwiga
(5)
Moroz Henryk
(5)
Zielińska Ewa
(5)
Syta Et
(4)
Majewski Lech
(3)
Małecki Stefan
(3)
Morawski Piotr
(3)
Nowecki Bogdan J
(3)
Okraszewski Kazimierz
(3)
Rakowiecka Barbara
(3)
Rocławski Bronisław
(3)
Stucki Edmund
(3)
Szmidt Krzysztof J
(3)
Borzęcki Adam
(2)
Frindt Maria
(2)
Gałązka Kinga
(2)
Janowska Krystyna
(2)
Jednoralska Joanna
(2)
Jucewicz Marta
(2)
Karpiński Marcin
(2)
Karwot Izydor
(2)
Krygowska Zofia
(2)
Kucharczyk Stanisław
(2)
Kupisiewicz Małgorzata
(2)
Lech Jacek
(2)
Marszał-Demianiuk Ewa
(2)
Mikołajczyk Małgorzata
(2)
Rygał Grażyna
(2)
Ujma Bożena
(2)
Łysek Jan
(2)
Bojar-Antoniuk Joanna
(1)
Bolek Renata
(1)
Brejnak Wojciech
(1)
Brown Sam Ed
(1)
Bryński Maciej
(1)
Ciosek Marianna
(1)
Cooke Tom
(1)
Czarnecka Lidia
(1)
Dobosz Krystyna
(1)
Dróbka Norbert
(1)
Dudzicki Ryszard
(1)
Durydiwka Stanisław
(1)
Dziabaszewski Wojciech
(1)
Dąbrowski Mirosław
(1)
Eubank Mary Grace
(1)
Faliszewska Jolanta
(1)
Fido-Drużyńska Elżbieta
(1)
Fiedler Maria
(1)
Filip Jan
(1)
Flis Renata
(1)
Furmanek Waldemar
(1)
Gucewicz-Sawicka Irena
(1)
Głodkowska Joanna
(1)
Jankowska krystyka
(1)
Jeżewska Anna
(1)
Jędrzejewski Jacek M
(1)
Kaczanowska Anna
(1)
Kaja Janusz
(1)
Kalicka Katarzyna
(1)
Kasprzak Lila
(1)
Kazimierczak Agnieszka
(1)
Kowaliszyn Krystyna
(1)
Krystyna Skalik
(1)
Kubat Jadwiga
(1)
Ladaczka Bronisława
(1)
Legutko Maria
(1)
Lesiak Edward
(1)
Libonn Jula
(1)
Marczewski Tadeusz
(1)
Matejczuk Halina
(1)
Matthews Julia
(1)
Morawska Zofia
(1)
Pawlak Helena
(1)
Pawlak Ryszard
(1)
Pawlak Ryszard J
(1)
Pisarski Marek
(1)
Procka Elżbieta
(1)
Radwiłowicz Maria
(1)
Rams Tadeusz
(1)
Siwek Helena
(1)
Sobiepan Tomasz
(1)
Socha Romuald
(1)
Sowińska Anna
(1)
Stawińska Urszula
(1)
Stypułkowski Cezary
(1)
Szurek Michał
(1)
Szymańska Maria Alicja
(1)
Szymański Karol
(1)
Turnau Stefan
(1)
Urbańska Elżbieta
(1)
VanCleave Janice Pratt
(1)
Walat Wojciech
(1)
Warężak Anna
(1)
Went Wiesław
(1)
Wichura Helena
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(82)
1980 - 1989
(15)
1970 - 1979
(4)
1960 - 1969
(1)
Kraj wydania
Polska
(113)
Język
polski
(113)
Temat
Powieść polska
(1089)
Polska
(758)
Dziecko
(481)
Poezja polska
(461)
Literatura polska
(456)
matematyka
(113)
Opowiadanie polskie
(363)
Wychowanie
(277)
Nauczanie
(274)
nauczanie początkowe
(265)
dziecko
(247)
Język polski
(236)
Pedagogika
(227)
Dramat polski
(223)
język polski
(197)
Nauczanie początkowe
(186)
Pamiętniki polskie
(183)
Filozofia
(175)
Wychowanie w rodzinie
(160)
Sienkiewicz, Henryk
(145)
Psychologia
(143)
Szkolnictwo
(135)
Niepełnosprawni
(129)
Sztuka
(129)
Literatura młodzieżowa polska
(128)
Wychowanie przedszkolne
(128)
Nauczyciele
(126)
Pedagogika specjalna
(124)
Powieść francuska
(124)
Prus, Bolesław
(123)
Marksizm-leninizm
(115)
Matematyka
(115)
Żeromski, Stefan
(114)
Młodzież
(113)
Literatura dziecięca polska
(110)
Mowa
(109)
Publicystyka polska
(109)
wychowanie
(107)
Rodzina
(103)
Powieść amerykańska
(100)
Powieść angielska
(98)
Dziecko niepełnosprawne
(93)
Literatura
(91)
Mickiewicz, Adam
(91)
nauczanie
(89)
Fizyka
(86)
Słowacki, Juliusz
(85)
literatura polska
(85)
Elektrotechnika
(84)
Osobowość
(83)
Wojna 1939-1945 r.
(83)
pedagogika
(83)
pisanie
(81)
Powieść rosyjska
(80)
Śląsk
(80)
Kultura
(79)
czytanie
(79)
nauczyciele
(79)
Muzyka
(78)
Historia
(77)
Oświata
(77)
Psychoterapia
(77)
Czytanie
(74)
Dziecko upośledzone umysłowo
(73)
Malarstwo polskie
(73)
nauczanie zintegrowane
(73)
Praca
(72)
Orzeszkowa, Eliza
(71)
Uczenie się
(71)
młodzież
(71)
Komputery
(70)
Powieść niemiecka
(70)
Religia
(70)
Gry i zabawy
(68)
Technika
(68)
Warszawa
(68)
Maszyny
(67)
Kraszewski, Józef Ignacy
(65)
Pisanie
(65)
Psychologia wychowawcza
(65)
Socjologia
(64)
Etyka
(63)
Gry edukacyjne
(63)
Młodzież szkolna
(63)
wychowanie w rodzinie
(63)
Gry i zabawy ruchowe
(62)
Lenin, Vladimir Il'i
(62)
Samochody
(62)
Biblioterapia
(61)
Nauka
(61)
Wojsko
(61)
Malarstwo
(59)
Stosunki interpersonalne
(59)
młodzież szkolna
(57)
Nauczanie historii
(56)
Psychologia rozwojowa
(55)
Literatura dziecięca
(54)
Psychologia społeczna
(53)
dziecko upośledzone umysłowo
(53)
szkolnictwo
(53)
113 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9189 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Program dopuszczony do użytku szkolnego przez MEN pod numerem DKW-4014-67/99
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Ep.61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; Rozdział 1. Psychologiczne i metodyczne aspekty edukacji matematycznej dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim: 1.1. Dojrzałość szkolna czy wrażliwość edukacyjna ucznia szkoły specjalnej - krótka historia koncepcji psychologicznych i pedagogicznych; 1.2. Sytuacja dzieci rozpoczynających naukę w szkole specjalnej ( dzieci kierowane bezpośrednio i porażką w szkole ogólnodostępnej ); 1.3. Charakterystyka upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim - ważniejsze poglądy i przegląd badań; 1.4. Zdolności matematyczne w świetle wybranych teorii psychologicznych; 1.5. Specjalna edukacja matematyczna dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim - zarys stanowisk; 1.6. Prawidłowości kształtowania podstawowych pojęć matematycznych i wiedza matematyczna ucznia klasy pierwszej szkoły specjalnej; 1.7. Warunki osiągnięć w uczeniu się matematyki dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim; Rozdział 2. Teoretyczne i metodologiczne podstawy badań własnych: 2.1. Wrażliwość edukacyjna - prezentacja własnego modelu; 2.1.1. Zarysy wrażliwości edukacyjnej uczniów szkoły specjalnej; 2.1.2. Wrażliwość edukacyjna uczniów klasy pierwszej szkoły specjalnej w kontekście metody ośrodków pracy; 2.2. Podstawy teoretyczne i metodyczne zajęć korekcyjno-usprawniających " metodą baśniowych spotkań "; 2.2.1. Baśniowe spotkania - metoda bliska myślom, uczuciom i aktywności dziecka upośledzonego umysłowo w stopniu lekkim; 2.2.2. Profil rozwojowy klasy pierwszej w budowaniu programu wspomagającego wrażliwość edukacyjną; 2.2.3. Metodyczne wskazania do prowadzenia zajęć w kręgu baśni; 2.3. Cele badań, założenia koncepcyjne i hipotezy; 2.4. Charakterystyka badanych zmiennych i ich wskaźników; 2.5. Procedura i etapy badań; 2.6. Metody i techniki w przyjętych zakresach badawczych; 2.6.1. Metoda obserwacyjna - " Arkusz obserwacyjny oceny zachowania ucznia szkoły specjalnej "; 2.6.2. Metoda pomiaru dydaktycznego - " Zestaw wzorców czynności matematycznych ucznia klasy pierwszej szkoły specjalnej "; 2.6.3. Eksperyment pedagogiczny; 2.6.4. Metoda indywidualnego przypadku; 2.6.5. Metoda analizy profilowej; 2.6.6. Metody statystyczne; 2.7. Kryteria doboru próby i jej charakterystyka; Rozdział 3. Dziecko rozpoczynające naukę w szkole specjalnej - badania własne: 3.1. Informacje o uczniach rozpoczynających naukę w szkole specjalnej; 3.1.1. Dotychczasowe formy opieki i wychowania; 3.1.2. Poziom rozwoju umysłowego; 3.1.3. Rozpoznanie etiologiczne; 3.1.4. Poziom rozwoju fizycznego; 3.2. Środowisko rodzinne dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim; 3.2.1. Stan rodziny uczniów klasy pierwszej szkoły specjalnej; 3.2.2. Stan domowej opieki wychowawczej nad dzieckiem; 3.2.3. Stanowisko rodziców wobec uczęszczania dziecka do szkoły specjalnej; 3.2.4. Wykształcenie i zatrudnienie rodziców; 3.2.5. Zaburzenia życia rodzinnego; 3.3. Podsumowanie; Rozdział 4. Wrażliwość edukacyjna a zasób doświadczeń matematycznych uczniów klasy pierwszej szkoły specjalnej: 4.1. Wyniki badań własnych w przyjętych zakresach wrażliwości edukacyjnej; 4.1.1. Ogólna wrażliwość edukacyjna; 4.1.2. Sytuacyjna wrażliwość edukacyjna - uczeń klasy pierwszej w procesie dydaktyczno-wychowawczym; 4.1.3. Zadaniowa wrażliwość edukacyjna; 4.2. Analiza czynnikowa wrażliwości edukacyjnej; 4.3. Profilowa prezentacja wrażliwości edukacyjnej uczniów klasy pierwszej szkoły specjalnej dla upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim; 4.4. Wrażliwość edukacyjna jako wyznacznik osiągnięć matematycznych; 4.5. Podsumowanie; Rozdział 5. Skuteczność " metody baśniowych spotkań " w świetle wyników eksperymentu: 5.1. Rola " metody baśniowych spotkań " w procesie wspomagania wrażliwości edukacyjnej dzieci upośledzonych umysłowo; 5.2. " Metoda baśniowych spotkań " w kształtowaniu podstaw wiedzy matematycznej; 5.3. Podsumowanie; Wnioski z badań; Wykaz literatury; Wykaz tabel, wykresów, diagramów i schematów; Załączniki: 1. Przykładowe scenariusze " baśniowych spotkań "; 2. Psychopedagogiczne portrety uczniów klasy pierwszej szkoły specjalnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40180, W.39834, W.39835, W.40178, W.40179, W.39833, W.39945 (7 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.33598 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: 1. Wstęp, czyli ogólnie o przyczynach niepowodzeń w uczeniu się matematyki u dzieci z klas początkowych; 2. Kiedy dziecko staje się wrażliwe i podatne na nauczanie matematyki; 2.1. Rozumowanie operacyjne a uczenie się matematyki; 2.2. O rozwoju operacyjnego rozumowania u dzieci; 2.3. Jakie intuicje matematyczne są dzieciom dostępne na poziomie wyobrażeń przedpercepcyjnych; 3. Dlaczego rozwiązywanie zadań matematycznych sprawia matematycznych sprawia dzieciom tak dużo kłopotów?; 3.1. Rozumowanie i emocje w procesie rozwiązywania zadań; 3.2. Blokady emocjonalne w procesie uczenia się matematyki; 4. W jakiej mierze precyzyjne spostrzeganie i sprawność rąk są ważne przy uczeniu się matematyki?; 5. Czy można mówić o uzdolnieniach matematycznych u dzieci z klas początkowych? Czy brak takich uzdolnień może być przyczyną niepowodzeń w zakresie matematyki?; 5.1. Przyczyny zaburzeń procesu uczenia się matematyki; 5.2. Problem zdolności specjalnych do uczenia się matematyki; 6. W jaki sposób można pomóc uczniom nie umiejącym sprostać szkolnym wymaganiom z matematyki; 6.1. Uwagi ogólne; 6.2. Kształtowanie orientacji przestrzennej; 6.3. Rozwijanie dziecięcego liczenia; 6.4. O kształtowaniu metod operacyjnego rozumowania na poziomie konkretnym - uwagi ogólne; 6.5. Rozwijanie klasyfikacji; 6.6. Kształtowanie rozumienia stałości liczby elementów w porównywanych zbiorach przy obserwowanych przekształceniach; 6.7. Wyznaczanie konsekwentnych serii; 6.8. O kształtowaniu intuicji mierzenia; 6.9. Kształtowanie zasady stałości długości przy obserwowanych przekształceniach; 6.10. Kształtowanie zasady stałości ilości masy ( tworzywa ) przy obserwowanych przekształceniach; 6.11. Kształtowanie zasady stałości w zakresie objętości płynów przy obserwowanych przekształceniach; 6.12. Różnicowanie i określanie zmian w czasie; 6.13. Wdrażanie dzieci do rozwiązywania zadań matematycznych; 7. Zakończenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36156, 36105, W.36107, 36104, 36157, 36160, W.36163, 36159, W.36161, 36106, 36164, 36166, 36165, W.36162 (14 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38959, w.38001, W.37978, W.38958 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9560 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40420, W.p9562, W.p9477 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40478, W.40673 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9629 (1 egz.)
Brak okładki
Film
Kaseta
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. AV/V/90 (1 egz.)
Brak okładki
Film
Kaseta
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. AV/V/91 (1 egz.)
Brak okładki
Film
Kaseta
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. AV/V/92 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Edukacja matematyczna dzieci)
Streszczenie: 1. Wstęp, czyli o przyczynach, dla których warto uczyć dzieci sztuk konstruowania gier; 2. Czy intensywne wspomaganie rozwoju jest potrzebne dzieciom, które mają wyższe od przeciętnych możliwości intelektualne?; 3. Co sprawia, że gotowe gry tak rzadko są stosowane w edukacji dzieci i dlaczego ważne jest, aby dzieci same konstruowały gry?; 4. Kiedy i w jakich warunkach można uczyć dzieci sztuki konstruowania gier?; 5. Metodyka wprowadzania dzieci w sztukę konstruowania gier; 5.1. Wstępne uwagi o grach i zabawach; 5.2. Pierwszy etap wtajemniczania dzieci w konstruowaniu gry-ściganki; 5.2.1. Scenariusz zajęć prowadzonych z jednym lub dwojgiem dzieci; 5.2.2. Temat: Konstruujemy pierwszą grę-ścigankę, a potem gramy przestrzegając obowiązujących w niej reguł; 5.2.3. Scenariusz zajęć prowadzonych z grupą dzieci w przedszkolu, w klasie zerowej, w świetlicy itp.; 5.2.4 Temat: konstruujemy pierwszą grę-ścigankę, a potem gramy przestrzegając obowiązujących w niej reguł; 5.3. Drugi etap wtajemniczania dzieci w konstruowanie gry-opowiadania; 5.3.1. Scenariusz zajęć prowadzonych z jednym lub dwojgiem dzieci; 5.3.2. Temat: Konstruowanie gry " Dwa sympatyczne zajączki ścigają się do pola z kapustą ". Rysowanie planszy do gry-opowiadania, ustalenie obowiązujących w niej reguł, rozgrywanie samodzielnie skonstruowanej gry; 5.3.3. Scenariusz zajęć prowadzonych z grupą dzieci w przedszkolu, w klasie zerowej, w świetlicy itp.; 5.3.4. Temat: Konstruowanie gry-opowiadania " Dwa niedźwiadki ścigają się, który z nich pierwszy dobiegnie do dzbanka miodu ". Rysowanie planszy do tej gry, ustalanie obowiązujących w niej reguł i rozegranie jej. Samodzielne konstruowanie innych gier-opowiadań przez dzieci, a potem rozgrywanie tych gier; 5.3.5. Scenariusz zajęć prowadzonych z jednym lub dwojgiem dzieci; 5.3.6. Temat: Konstruowanie gry " Wyścigi koników na torze przeszkód ". Budowanie planszy do tej i innych gier-opowiadań, ustalenie obowiązujących w nich reguł, a potem rozgrywanie tych gier; 5.3.6. Scenariusz zajęć prowadzonych z grupą dzieci w przedszkolu, w klasie zerowej, w świetlicy itp.; 5.3.7. Temat: Konstruowanie gry " Rajd Safari ". Rysowanie planszy do tej gry- opowiadania, a także do innych gier wymyślonych przez dzieci. Ustalenie reguł gry i respektowania ich w trakcie rozgrywania ułożonych gier; 5.4. Trzeci etap wtajemniczania dzieci w konstruowanie gier o rozbudowanym wątku matematycznym; 5.4.1. Scenariusz cyklu zajęć prowadzonych z jednym lub dwojgiem dzieci; 5.4.2. Temat: Konstruowanie gry " Zbieramy owoce w sądzie ". Budowanie planszy i ustalenie reguł, które w niej obowiązują. Tworzenie wariantów tej gry; Gromadzenie doświadczeń w zakresie porównywania liczebności zbiorów i ustalenie, w którym jest więcej, i o ile więcej elementów; 5.4.3. Scenariusz zajęć prowadzonych z grupą dzieci w przedszkolu, w klasie zerowej, w świetlicy itp.; 5.4.4. Temat: Zabawy " Jeździmy windą w zaczarowanym domu " i konstruowanie gier " Polowanie na tygrysa " w wersjach łatwiejszych i trudniejszych. Liczenie w możliwie szerokim zakresie. Gromadzenie doświadczeń sprzyjających rozumieniu aspektu porządkowego liczby naturalnej. Zapoznanie się z właściwościami dziesiątkowego układu pozycyjnego; 5.4.5. Scenariusz cyklu zajęć prowadzonych z jednym lub dwojgiem dzieci; 5.4.6. Temat: Konstruowanie gry " Rozdajemy prezenty dzieciom ". Tworzenie planszy do tej gry i jej wariantów, a także ustalanie reguł obowiązujących w grach tego typu. Gromadzenie doświadczeń logicznych i matematycznych w kształtowaniu umiejętności dodawania i odejmowania, a także ustalenie równoliczności dwóch zbiorów; 5.4.7. Scenariusz cyklu zajęć prowadzonych z grupą dzieci w przedszkolu, w klasie zerowej, w świetlicy itp.; 5.4.8. Temat: Gra " Ile wart jest domek? " Wykonanie pomocy do tej gry i ustalanie obowiązujących w niej reguł. Kształtowanie umiejętności dodawania stosownie do dziecięcych kompetencji. Liczenie na zbiorze zastępczym i ustalanie równoliczności dwóch zbiorów. Próby odpowiedzi na pytania: " O ile ma więcej ten, kto wygrał? " i " O ile ma mniej ten, kto przegrał? " Trening w skupieniu się na czynnościach manualnych i ćwiczenie koordynacji wzrokowo-ruchowej; 6. Gry i zabawy dla dzieci od pięciu do ośmiu lat; 6.1. Krótka charakterystyka gier i zabaw; 6.2. Gry-opowiadania. Nowe pomysły gier z serii, które dzieci konstruowały w drugim etapie wtajemniczenia; " Wiewiórki w lesie "; " Tor saneczkowy "; " Koty biegną do miski pełnej mleka "; 6.3. Zabawy sprzyjające kształtowaniu klasyfikacji; Pierwsza zabawa z serii " Klasyfikacje "; " Segregowanie guzików "; Druga zabawa z serii Klasyfikacje ";" Zamawianie i przesyłanie przesyłek "; Trzecia zabawa z serii Klasyfikacje "; " Kupowanie i sprzedawanie guzików "; Czwarte zabawa z serii Klasyfikacje "; " Samochody i garaże "; Piąta zabawa z serii Klasyfikacje "; " Logiczne drzewko "; 6.4. Gry i zabawy przydatne do kształtowania pojęcia liczby naturalnej i rozwijania sprawności rachunkowych; " Gra w kartofla " - łatwiejsze i trudniejsze odmiany; " Wyścig pionków z nagrodami "; " Gra w kamyki " - w wersji łatwiejszej i trudniejszej; " Ile jest warta wieża? " - w wersji łatwiejszej i trudniejszej; " Gry w bierki " - łatwe wersje; Gry i zabawy z domkiem; " Chodniczek i domino "; " Kto szybciej ułoży kostki domina? "; " Razem musi być dwanaście "; Zabawy z kostkami do gry; " Policz szybko, ile masz razem " - łatwiejszy wariant " Gry w kości "; " Gry w kości " - łatwiejszy wariant; " Gry w kości " - trudniejszy wariant; " Gry w kości " - jeszcze trudniejszy wariant; Gry na taśmie krawieckiej; " Kto szybciej dotrze do liczby 150? "; " Kto szybciej dotrze do zera? "; Dziecięce gry w karty i zabawy kartami do gry; " Układamy serie "; " Dobierz, żeby razem było... "; " Wygra ten, kto ułoży najwięcej sum "; 6.5. Gry wyraźnie ukierunkowane na wspomaganie rozwoju operacyjnego rozumowania; " Do przodu i do tyłu "; " Która żaba szybciej wskoczy do stawu? " - łatwiejszy i trudniejszy wariant; " Pułapki i premie "; 6.6. Gry, które rozwijają intuicję związane z prawdopodobieństwem; " Przeprawa krasnali na drugi brzeg rzeki "; " Wyścigi "; 6.7. Proste symetrie, czyli zabawy z lusterkiem, są okazją do rozumowania kombinatorycznego; " Powiedz, lusterko, ile jest razem? "; " Szukamy w lustrze figur geometrycznych "; 7. Kilka uwag na koniec książki; 8. Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39173, W.39174, W.39172, W.39175 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.33309 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.31301 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9824 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9823 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9825 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9750, W.p9839 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej