Klus-Stańska Dorota
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Dostępność
dostępne
(10)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(11)
Autor
Sienkiewicz Henryk
(140)
Prus Bolesław
(101)
Żeromski Stefan
(101)
Mickiewicz Adam
(92)
Orzeszkowa Eliza
(79)
Klus-Stańska Dorota
(-)
Krzyżanowski Julian
(60)
Słowacki Juliusz
(59)
Suchodolski Bogdan
(58)
Kraszewski Józef Ignacy
(57)
Lenin Włodzimierz
(54)
Dąbrowska Maria
(50)
Okoń Wincenty
(50)
Lenin W. I
(48)
Bogdanowicz Marta
(45)
Kolberg Oskar. Dzieła wszystkie
(45)
Kolberg Oskar
(44)
Wyka Kazimierz
(44)
Kupisiewicz Czesław
(42)
Wyspiański Stanisław
(41)
Żeleński Tadeusz (Boy)
(39)
Markiewicz Henryk
(35)
Witwicki Władysław
(35)
Iwaszkiewicz Jarosław
(34)
Pigoń Stanisław
(34)
Śliwerski Bogusław
(34)
Kotarbiński Tadeusz
(33)
Pieter Józef
(32)
Rocławski Bronisław
(32)
Szekspir William
(32)
Fredro Aleksander
(30)
Nałkowska Zofia
(30)
Reymont Władysław St
(30)
Nowacki Tadeusz
(29)
Krasiński Zygmunt
(28)
Parandowski Jan
(28)
Szuman Stefan
(28)
Morcinek Gustaw
(27)
Sieroszewski Wacław
(27)
Conrad Joseph
(26)
Doroszewski Witold
(26)
Włodarski Ziemowit
(26)
Jałowiec Magdalena
(25)
Juszczyk Stanisław
(25)
Jastrun Mieczysław
(24)
Orkan Władysław
(24)
Wołoszynowa Lidia
(24)
Zapolska Gabriela
(24)
Brandys Kazimierz
(23)
Marks Karol
(23)
Prus Bolesław (Aleksander Głowacki)
(23)
Suchodolski Bodgan
(23)
Tuwim Julian
(23)
Korczak Janusz
(22)
Piszczek Maria
(22)
Zieliński Bronisław
(22)
Łobocki Mieczysław
(22)
Bunsch Karol
(21)
Kieniewicz Stefan
(21)
Kruszewski Krzysztof
(21)
Kujawa Ewa
(21)
Kurzyna Maria
(21)
Libera Zdzisław
(21)
Paszkowski Józef
(21)
Staff Leopold
(21)
Tatarkiewicz Władysław
(21)
Tomaszewski Tadeusz
(21)
Konopnicka Maria
(20)
Kozakiewicz Mikołaj
(20)
London Jack
(20)
Manteuffel Tadeusz
(20)
Minczakiewicz Elżbieta Maria
(20)
Szewczuk Włodzimierz
(20)
Wasilewska Wanda
(20)
Wyczesany Janina
(20)
Budzyk Kazimierz
(19)
Lem Stanisław
(19)
Molier
(19)
Pilecka Władysława
(19)
Szancer Jan Marcin
(19)
Żabiński Jan
(19)
Żukrowski Wojciech
(19)
Auderska Halina
(18)
Balzac [Honoré de]
(18)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(18)
Jakubowski Jan Zygmunt
(18)
Kallenbach Józef
(18)
Kasprowicz Jan
(18)
Kurdybacha Łukasz
(18)
Matuszewski Ryszard
(18)
Norwid Cyprian Kamil
(18)
Semadeni Zbigniew
(18)
Skorupka Stanisław
(18)
Stankowski Adam
(18)
Szewczyk Wilhelm
(18)
Andrzejewski Jerzy
(17)
Arnold Stanisław
(17)
Baley Stefan
(17)
Bleja-Sosna Barbara
(17)
Górski Konrad
(17)
Jasienica Paweł
(17)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Temat
Nauczanie początkowe
(4)
Nauczanie integrujące
(2)
Szkolnictwo podstawowe
(2)
bezpieczeństwo
(2)
dziecko
(2)
edukacja sanitarna
(2)
godziny wychowawcze
(2)
scenariusze zajęć
(2)
Dziecko
(1)
Dziecko głuche
(1)
Dziecko niedowidzace
(1)
Kreatywność
(1)
Nauczanie
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Teoria nauczania
(1)
literatura dziecięca
(1)
przedstawienia szkolne
(1)
teatr dziecięcy i młodzieżowy
(1)
11 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Dorota Klus-Stańska. Paradygmaty współczesnej dydaktyki - poszukiwanie kwiatu paprociczy szansa na tożsamość teoretyczno-metodologiczną?; DYSKURSYWNOŚĆ DYDAKTYKI I JEJ UWIKŁANIEW ŹRÓDŁA TEORETYCZNE, IDEOLOGICZNE I POLITYCZNE: 1. Joanna Rutkowiak. Wielość paradygmatów dydaktyki a wspólny mianownik realności życia. Ku pytaniom o przekłady międzyparadygmatyczne; 2. Stanisław Dylak. Koniec "nauczania" czy nowy paradygmat dydaktyczny; 3. Astrid Męczkowska-Christiansen. Teoretyzacje relacji między kształceniem a wychowaniem w kontekście rozważań nad ideologicznością dydaktyki; 4. Dorota Klus-Stańska. Polska rzeczywistość dydaktyczna - paradygmatyczny taniec św. Wita; 5. Maria Jakowicka. Otwartość systemu edukacji jako jeden z obszarów zmian w kontekście europejskim; 6. Jarosław Michalski. Społeczne uwarunkowania współczesnej dydaktyki religii; 7. Amadeusz Krause. Iluzja dydaktycznej sprawczości - profesjonalizacja niekompetencji; 8. Lucyna Kopciewicz. Wytwarzanie (nie)równości płci w pracy dydaktyczno-wychowawczej szkoły. Pytanie o dydaktykę "rodzajowo-inkluzywną"; 9. Marzenna Nowicka. Socjalizacja ukryta w procesie dydaktycznym- między wsparciem a hamowaniem rozwoju tożsamości ucznia. Z inspiracji koncepcją Jürgena Habermasa; 10. Piotr Zamojski. Ideologiczne wymiary procesu kształceniaa zakres problemowy dydaktyki; 11. Jolanta Kruk. Rekonstrukcja zasady poglądowości jako element zmiany paradygmatycznej w dydaktyce; 12. Wojciech Siegień. O monologu Profesora, który został Pisarzem. Potrzeba paradygmatycznego skupienia na związkach działania i sensu w pedagogice; 13. Agnieszka Nowak-Łojewska. Uwagi o edukacji w perspektywie obiektywizmu, konstruktywizmui rekonstrukcjonizmu; 14. Ewa Dębiska. Interakcyjne wymiary kształcenia; 15. Monika Wiśniewska-Kin. Metafory dziecięce jako inspiracja dla zmiany myślenia o nauczaniu; 16. Joanna Garbula-Orzechowska. Perspektywa konstruktywistyczna w dydaktyce; 17. Ryta Suska-Wrobel. Od potoczności do nauki - próba identyfikacji samoświadomości dydaktyki biologii; 18. Jolanta Rzeźnicka-Krupa. Inny w edukacji - transmisyjne i interpretacyjne podejście do uczenia (się) w kontekście pytań o edukację osób niepełnosprawnych; 19. Magdalena Wawrzyniak-Śliwska. Dyskursywność autonomii edukacyjnej; 20. Małgorzata Kowalik-Olubińska. Multikulturowy kontekst dydaktyki; 21. Anna Sajdak. Ideologiczny spór o tożsamość dydaktyki; 22. Aldona Zakrzewska. Jan Ámos Komeński - ponadczasowość jego idei pedagogicznych; UCZEŃ - WIEDZA - SZKOŁAW POSZUKIWANIU PARADYGMATU: 1. Małgorzata Żytko. Metodyczne stereotypy w edukacji elementarnej w świetle badań osiągnięć językowych i matematycznych 9-latków; 2. Ewa Zalewska. Teoretyczne i metodologiczne konteksty badań nad podręcznikiem szkolnym w Niemczech: między ujęciem konwencjonalnym a dyskursywno-analitycznym; 3. Janina Uszyńska-Jarmoc. O potrzebie budowania koncepcji uczenia się, jak się uczyć; 4. Małgorzata Głoskowska-Sołdatow. O konstruowaniu wiedzy przez uczniów. Konstruowanie wiedzy - rozważania teoretyczne; 5. Iwona Kopaczyńska. Imperatyw refleksyjności ucznia. Poszukiwanie teoretycznych ram opisu; 6. Maria Groenwald. Nieoczekiwany wynik egzaminu - dlaczego zaskoczył?; 7. Anna Wasilewska. O dydaktykę literatury z perspektywy odbiorcy; 8. Teresa Sadoń-Osowiecka. Kierunki na widnokręgu dydaktyki geografii. W którą stronę zmierza szkolna geografia?; 9. Mirosław Dąbrowski. Błędy uczniów jako źródło refleksji nauczyciela - na podstawie badań umiejętności matematycznych polskich trzecioklasistów; 10. Alina Kalinowska. Wczesnoszkolna edukacja matematyczna w kontekście znaczeń nadawanych przez nauczycieli i kandydatów na nauczycieli; 11. Iwona Majcher. Czy studentom - przyszłym nauczycielom potrzebna jest teoria pedagogiczna?; 12. Beata Adrjan. Zreformowana polska szkoła z klimatem z przeszłości? Patologia w stylu retro; 13. Małgorzata Sławińska. Działania na rzecz przygotowania dzieci do nauki szkolnej w oddziałach przedszkolnych 6-latków - sukcesy i zaniedbania; 14. Urszula Oszuścik. Sztuka i jej wartość w dydaktyce; 15. Maria Kret. Edukacja drogą radiową w Zambii jako strategia wyjścia z wykluczenia; 16. Joanna Gruchała. Wizyta w przedszkolu Reggio Emilia w Danii; DOROSŁY W PROCESACH EDUKACYJNYCH- PROFESJA, ROZWÓJ, RYNEK PRACY: 1. Bogdan Gębski. Świadomość dydaktyczna nauczycieli akademickich - refleksje o socjologicznych seminariach licencjackich i magisterskich; 2. Lucyna Hurło. Innowacyjność w pracy zawodowej współczesnego nauczyciela w dobie globalizacji; 3. Alicja Jurgiel. Nakaz uczenia się przez całe życie - mantra współczesnych andragogów; 4. Joanna Ostrouch. Płciowo definiowane determinanty korzyści z wykształcenia w aspekcie uczestnictwa kobiet i mężczyzn w rynku pracy; 5. Hanna Kędzierska. Kulturowe wzory biografii profesji nauczycielskiej; 6. Krzysztof Gąsecki. Zmiany w gospodarce i życiu społecznym a wyzwania wobec szkoły i edukacji zawodowej; 7. Majka Łojko. Kapitał intelektualny i kompetencje pracownicze wobec wyzwań współczesnego rynku pracy; 8. Joanna Nowak, Urszula Sokal. Wyzwania dydaktyczne stawiane nauczycielom akademickim; 9. Anna Kuciejczyk. Wieczne wakacje czy pole bitwy? Refleksje z badania pilotażowego dotyczącego relacji studentów i nauczycieli akademickich; 10. Anetta Roszak-Cyrson. Edukacja dorosłych - konieczność czy wolny wybór?; 11. Elżbieta Wołodźko. Wielowymiarowość autonomii nauczyciela akademickiego; 12. Henryk Prus. Zmiany w szkolnictwie zawodowym wobec wymagań rynku pracy. Próba oceny z perspektywy nauczyciela przedmiotów zawodowych; 13. Tomasz Nowakowski. Nowe technologie informacyjne w edukacji - pytania o miejsce nauczyciela; 14. Iwona Cymerman. Dialog edukacyjny - między szansą a pozorem. O rozmowach ze studentami; 15. Alicja Walenda. Nowe kompetencje potrzebne współczesnemu nauczycielowi - wybrane zagadnienia; 16. Monika Maciejewska. Nowe tendencje w organizacji studiów doktoranckich - zwrot ku potrzebom rynku pracy; Autorzy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43098 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Palące Problemy Edukacji i Pedagogiki)
Streszczenie: Rozdział 1. Dezintegracja tożsamości i wiedzy jako proces i efekt edukacji wczesnoszkolnej Dorota Klus-Stańska 1.1. Wstęp, czyli o sztuce tworzenia oświatowych dokumentów prawnych 1.2. Edukacja zintegrowana: wdrożenie nieistniejącego projektu 1.3. O co może chodzić z tą integracją? 1.3.1. Integracja jako scalanie/konstrukcja 1.3.2. Integracja jako inkluzja 1.3.3. Integracja jako sieć 1.4. Dezintegrująca integracja 1.5. Ręce opadają, czyli kilka słów podsumowania CZĘŚĆ 1. DYSFUNKCYJNE ZARZĄDZANIE Rozdział 2. O dezintegrujących aspektach polityki oświatowej wobec wczesnej edukacji Bogusław Śliwerski 2.1. Wprowadzenie 2.2. Początki edukacji wczesnoszkolnej w Polsce w fazie transformacji ustrojowej 2.2.1. Faza radykalnego otwarcia na oddolne innowacje między 2.2.3. Edukacja autorska w szkolnictwie publicznym 2.2.4. Powolna, ale systematyczna etatyzacja ruchu reform edukacyjnych 2.2.5. Narzucanie przez resort edukacji centralistycznych rozwiązań typu top – down 2.3. Otwarta restytucja centralistycznych reform szkolnych 2.3.1. Wyhamowywanie oddolnych innowacji w edukacji 2.3.2. Koncentracja MEN na odgórnych reformach programowych 2.3.3. Kaskadowe i adaptacyjne kształcenie oraz doskonalenie nauczycieli na potrzeby wdrażania odgórnych reform 2.3.4. Partyjne spory o wartość reform oraz błyskawiczny projekt reformy ustrojowej i programowej systemu szkolnego 2.3.5. Częściowa próba zachowania autonomii nauczycieli 2.3.6. Pierwsze objawy negatywnych skutków centralistycznych reform 2.4.1. Od względnego spokoju do totalnego chaosu w edukacji wczesnoszkolnej 2.4. Polityczna gra na rzecz obniżenia wieku obowiązku szkolnego czy upowszechnienia edukacji przedszkolnej 2.4.2. Zaangażowanie neoliberalnej formacji na rzecz edukacji przyjaznej dzieciom 2.4.3. Zaangażowanie środków unijnych w edukacyjne zmiany 2.4.4. Diagnoza efektów wczesnej edukacji w wymiarze międzynarodowym 2.5. Centralistyczna dekonstrukcja struktury i jakości edukacji wczesnoszkolnej wbrew jej naukowym podstawom 2.5.1. Postawy nauczycieli wobec polityki reform wczesnej edukacji 2.6. Zakończenie, które jest początkiem wielu niewiadomych Rozdział 3. Dzieciństwo w ofierze, by przedstawienie mogło trwać Maria Groenwald 3.1. Wprowadzenie 3.2. O zdarzeniu krytycznym zastosowanym jako schemat analizy 3.3. Dyskurs na temat ustawy obniżającej obowiązek szkolny – stan i przyczyny 3.3.1. Co jest przedmiotem dyskursu? 3.3.2. Przyczyny niezgody 3.3.2.1. Argumenty rodziców sześciolatków 3.3.2.2. Argumenty i działania Ministerstwa Edukacji 3.3.3. Rozwój wydarzeń 3.3.4. Zamykanie oczu problemów nie rozwiąże 3.4.Scena sporu o sześciolatki w szkole 3.4.1. Kto jest kim na scenie sporu o sześciolatki 3.4.2. Nieprzewidziany scenariuszem rozwój wydarzeń 3.5.Dla dobra dziecka 3.6.W imię politycznej poprawności Rozdział 4. Wolny rynek w edukacji przedszkolnej, czyli biznes z dzieckiem w tle Jolanta Sajdera 4.1. Przedszkola niepubliczne z biznesowym motywem 4.2. Wybór czy konieczność 4.3. Placówka niepubliczna jako miejsce pracy 4.4. Wolny rynek edukacyjny a praca przedszkola niepublicznego 4.5. Wnioski CZĘŚĆ 2. KU DEZINTEGRACJI DZIECIĘCEJ TOŻSAMOŚCI Rozdział 5. Gotowi do podporządkowania się. Edukacja przedszkolna jako proces kształtowania zdezintegrowanych podmiotów Katarzyna Gawlicz 5.1. Wprowadzenie 5.2. Formułowanie i wdrażanie zasad 5.3. Organizacja czasu 5.4. Kontrola aktywności dzieci 5.5. Kontrola nad przestrzenią 5.6. Co z tego wynika i czy można inaczej? Rozdział 6. Dziecko w procesie socjalizacji szkolnej – ku integracji czy dysonansowi? Marzenna Nowicka 6.2.1. Dziecko w relacjach z nauczycielem 6.2.2. Dziecko w roli ucznia 6.2.3. Dziecko w działaniu na zajęciach 6.3. Zakończenie Rozdział 7. Szkolna petryfikacja rodzącej się tożsamości dziecka Maria Szczepska-Pustkowska 7.1. Wprowadzenie 7.2. Szkoła jako kontekstualny czynnik rozwoju tożsamości 7.3. Krytyka szkoły z Eriksonem w tle 7.4. Szkoła jako czynnik petryfikacji rodzącej się tożsamości dziecka 7.5. Zakończenie Rozdział 8. „Nieracjonalna i nietwórcza, bo dziewczynka”, czyli dezintegracja genderowa jako efekt stereotypizacyjnej pracy szkoły Lucyna Kopciewicz 8.1. Wprowadzenie 8.2. Stereotypizacja jako samospełniająca się przepowiednia 8.3. Stereotypizacja jako technologia wytwarzania podmiotu i kontroli różnic 8.4. Szkolna matematyka 8.5. Psychologia rozwojowa jako technologia produkcji racjonalnego podmiotu 8.6. Wczesna edukacja i dziecięca inność 8.7. Wczesnoszkolna matematyka i problem gender Rozdział 9. Kulturowa represja popędu. Rzecz o nienawiści dziecięcej Wojciech Siegień 9.1. Wprowadzenie 9.2. Ideologiczna walka o znaczenie – analiza publicznych dyskursów 9.3. Dyskursy agresji i nienawiści – przypadki pedagogiczne 9.3.1. Pop-behawioryzm 9.3.2. Socjalizacja pierwotna 9.3.3. Mitologia warunkowania instrumentalnego 9.3.4. Niestałość w nienawiści – wstęp do antropologii rozwojowej 9.3.5. Chrześcijaństwo i performatywność nienawiści 9.4. Prze-myśleć agresję i nienawiść 9.4.1. Ku seksualności 9.4.2. „Człowiek to nie jest piękne zwierzę” 9.4.3. Antyczne studium kliniczne nienawiści a pedagogika 9.5. Podsumowanie Rozdział 10. Wzrastać radośnie w przedszkolnym i szkolnym kiczu. Pytania o współczesną alfabetyzację wizualną dzieci Małgorzata Cackowska 10.1. Wprowadzenie 10.2. Czym jest lub może być kicz dla dziecka? 10.3. Skazani na kicz 10.3.1. „Pierwsza książka mojego dziecka”, czyli kicz dodany do mleka matki 10.3.2. Księżniczki i rycerze, czyli estetyka przedszkolnych festynów 10.3.3. Dydko i... czy na pewno sztuka? 10.4. Co dalej z alfabetyzacją wizualną? CZĘŚĆ 3. ROZPAD I DEFORMACJA WIEDZY W MAJESTACIE METODYKI Rozdział 11. Dezintegracja szkolnego środowiska oraz możliwości jego harmonizowania z infrastrukturą pozaszkolną Jolanta Kruk 11.1. Wprowadzenie w palący problem, czyli o pomijaniu w praktyce wczesnoszkolnej szeroko rozumianego środowiska i o jego wąsko metodycznej instrumentalizacji 11.2. Środowisko i jego dezintegracja jako model realny; harmonia jako model możliwy 11.3. Dwie koncepcje środowiska: element systemu dydaktycznego lub znaczące otoczenie człowieka 11.4. Środowisko i zasiedlające je nisze jako miejsce przecięcia kilku perspektyw 11.5. Metodyka szkolna a metoda środowiskowa 11.6. Muzeum i jego otoczenie jako nisza edukacyjna i miejsce 11.7. Badanie muzeum i jego środowiska: uwagi metodologiczne 11.8. Muzeum i jego środowisko jako nisza dla najmłodszych 11.9. Podsumowanie – integracyjne oddziaływanie środowiska Rozdział 12. Edukacja językowa w szkole – między dążeniem do formalizacji schematu a refleksją nad uczestnictwem w zdarzeniach komunikacyjnych Małgorzata Żytko 12.1. Wprowadzenie 12.2. Mówienie to nie tylko odpowiadanie na pytania nauczyciela 12.3. Komunikowanie się jako proces poznawczy i społeczny 12.4. Wzorce komunikowania się w szkole – teatr jednego aktora 12.5. Możliwości rozwoju języka dziecka w szkole Rozdział 13. (Nie)wiedza społeczna uczniów jako (d)efekt szkolnej edukacji w klasach początkowych Agnieszka Nowak-Łojewska 13.1. Wprowadzenie 13.2. Wiedza społeczna człowieka 13.3. Wczesnoszkolna wiedza społeczna 13.4. Wiedza społeczna jako efekt 13.5. Niewiedza społeczna jako defekt 13.6. Podsumowanie Rozdział 14. Poznawczy i kulturowy wymiar dezintegracji wczesnoszkolnych pojęć matematycznych Alina Kalinowska 14.1. Wprowadzenie 14.2. Wczesnoszkolne nauczanie matematyki w polu napięć poznawczych 14.3. „Matematyka zintegrowana” 14.4. Integracja czy matematyczny chaos 14.4.1. Poznawcza dezintegracja pojęć matematycznych 14.4.2. Kulturowa dezintegracja pojęć matematycznych 14.5. Podsumowanie – nauczyciel jako nieświadomy siewca chaosu Rozdział 15. Edukacja matematyczna bez matematyki? Mirosław Dąbrowski 15.1. Wprowadzenie 15.2. Dodawanie i odejmowanie 15.3. Dzielenie 15.4. Co to znaczy rozwiązać zadanie? 15.5. Relacyjne czy instrumentalne? 15.6. Szukając przyczyn 15.7. Czy uczymy matematyki? Rozdział 16. Świat przyrody zintegrowany, ale czy w szkole? Dorota Sobierańska 16.1. Wprowadzenie 16.2. Obserwacja i eksperyment w edukacji przyrodniczej 16.3. Problem badawczy jako podstawowy komponent sytuacji edukacyjnej 16.4. Planowanie aktywności badawczej uczniów podczas zajęć przyrodniczych 16.5. Samodzielność uczniów w prowadzeniu obserwacji i eksperymentów 16.6. Analizy, interpretacje i wnioskowanie jako drogi rozumienia 16.7. Podsumowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W.43943 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41129 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41513 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9524, W.p9525 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: ROZDZIAŁ 1. Dydaktyka – między potocznością a nauką 1.1. Dydaktyczne doświadczenia potoczne 1.2. Dydaktyka jako praktyka kulturowa i dyscyplina naukowa 1.3. Dydaktyczne spory o wiedzę i kształcenie 1.4. Paradygmaty w rozwoju nauki 1.5. Paradygmaty w dydaktyce? 1.6. Mapa paradygmatów dydaktycznych ROZDZIAŁ 2. Paradygmaty obiektywistyczne 2.1. Dydaktyka normatywna 2.2. Dydaktyka instrukcyjna 2.3. Neurodydaktyka ROZDZIAŁ 3. Paradygmaty interpretatywno-konstruktywistyczne 3.1. Dydaktyka humanistyczna 3.2. Dydaktyka konstruktywistyczna 3.2.1. Między konstruktywistyczną dydaktyką rozwojowo-poznawczą a socjokulturową 3.3. Dydaktyka konektywistyczna ROZDZIAŁ 4. Paradygmaty transformatywne 4.1. Dydaktyka krytyczna 4.2. Dydaktyka libertariańska
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43945 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41582 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42290, W.41617, W.42288, W.42289, W.41541 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40199 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41592 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej