Osobowość
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(83)
Forma i typ
Książki
(81)
Audiobooki
(1)
Pliki i bazy danych
(1)
Dostępność
dostępne
(74)
tylko na miejscu
(6)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(77)
Czytelnia
(2)
Pracownia cymeliów
(4)
Autor
Kaja Barbara
(3)
Reykowski Janusz
(3)
Łastik Aneta
(3)
Bogdanowicz Marta
(2)
Brzeziński Jerzy
(2)
Chłopkiewicz Maria
(2)
Cleese John
(2)
Głaz Stanisław
(2)
Muszyński Heliodor
(2)
Obuchowski Kazimierz
(2)
Okoń Wincenty
(2)
Sanocki Włodzisław
(2)
Skynner Robin
(2)
Baley Stefan
(1)
Barankiewicz Halina
(1)
Barańczak Stanisław
(1)
Bartosiewicz Alicja
(1)
Białek Ewa D
(1)
Bradberry Travis
(1)
Branden Nathaniel
(1)
Braun-Gałkowska Maria
(1)
Brzozowski Piotr
(1)
Buscaglia Leo F
(1)
Butcher James N
(1)
Carson Robert C
(1)
Cegielski Adam
(1)
Cencini Amedeo
(1)
Cichocka Tatiana
(1)
Czardybon Agnieszka
(1)
Day Jennifer
(1)
Dennison Gail E
(1)
Dennison Paul E
(1)
Dietrich Włodzimierz
(1)
Dobrołowicz Witold
(1)
Dodziuk Anna
(1)
Doroszowa Zofia
(1)
Drwal Łukasz Radosław
(1)
Farnicka Marzanna
(1)
Fessel Abraham
(1)
Gasiul Henryk
(1)
Gembara Urszula
(1)
Glazer Andrzej
(1)
Gołaszewska Maria
(1)
Greaves Jean
(1)
Grochowska Joanna
(1)
Grulkowski Bronisław
(1)
Grunt-Mejer Katarzyna
(1)
Grzegorzewska Iwona
(1)
Grzegołowska-Klarkowska Helena Janet
(1)
Grzesiuk Lidia
(1)
Grzywak-Kaczyńska Maria
(1)
Guz Sabina
(1)
Gładyszewska-Cylulko Joanna
(1)
Hall Calvin S
(1)
Herberger Jerzy
(1)
Horney Karen
(1)
Hornowski Bolesław
(1)
Jagodzińska Maria
(1)
Jagodziński Andrzej
(1)
Jakubowska B
(1)
Jakubowski J
(1)
Janiszewska-Nieścioruk Zdzisława
(1)
Jasińska-Kania Aleksandra
(1)
Jałowiec Magdalena
(1)
Johnson Robert L
(1)
Kalbarczyk Anna
(1)
Karolak Wiesław
(1)
Karwowski Maciej
(1)
Kerschensteiner Georg
(1)
Kosyrz Zdzisław
(1)
Kozak Krystyna
(1)
Kreutz Mieczysław
(1)
Kulczycki Aleksander
(1)
Kunka-Kawełczuk Anna
(1)
Lasocka-Biczysko Anna
(1)
Legowicz Jan
(1)
Leśniak Franciszek L
(1)
Lindzey Gardner
(1)
Linton Ralph
(1)
Majewicz Piotr
(1)
Malicka Małgorzata
(1)
Malwina Bartosz
(1)
Manenti Alessandro
(1)
Markinówna E
(1)
Maslow Abraham
(1)
Materska Maria
(1)
McCann Vivian
(1)
Mellibruda Jerzy
(1)
Miller Katarzyna
(1)
Mineka Susan
(1)
Mróz Anna
(1)
Mądrzycki Tadeusz
(1)
Młynarska Małgorzata
(1)
Niewiedział Dorota
(1)
Olechnowicz Hanna
(1)
Oleś Piotr
(1)
Opoczyńska Małgorzata
(1)
Ostrowska Krystyna
(1)
Owczynnikowa Olga W
(1)
Paśniewska-Kuć Zofia
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(30)
1990 - 1999
(12)
1980 - 1989
(18)
1970 - 1979
(7)
1960 - 1969
(3)
1950 - 1959
(2)
1940 - 1949
(2)
1930 - 1939
(4)
Kraj wydania
Polska
(83)
Język
polski
(83)
Temat
Powieść polska
(1089)
Polska
(758)
Dziecko
(481)
Poezja polska
(461)
Literatura polska
(456)
Osobowość
(83)
Opowiadanie polskie
(363)
Wychowanie
(277)
Nauczanie
(274)
nauczanie początkowe
(265)
dziecko
(247)
Język polski
(236)
Pedagogika
(227)
Dramat polski
(223)
język polski
(197)
Nauczanie początkowe
(186)
Pamiętniki polskie
(183)
Filozofia
(175)
Wychowanie w rodzinie
(160)
Sienkiewicz, Henryk
(145)
Psychologia
(143)
Szkolnictwo
(135)
Niepełnosprawni
(129)
Sztuka
(129)
Literatura młodzieżowa polska
(128)
Wychowanie przedszkolne
(128)
Nauczyciele
(126)
Pedagogika specjalna
(124)
Powieść francuska
(124)
Prus, Bolesław
(123)
Marksizm-leninizm
(115)
Matematyka
(115)
Żeromski, Stefan
(114)
Młodzież
(113)
matematyka
(113)
Literatura dziecięca polska
(110)
Mowa
(109)
Publicystyka polska
(109)
wychowanie
(107)
Rodzina
(103)
Powieść amerykańska
(100)
Powieść angielska
(98)
Dziecko niepełnosprawne
(93)
Literatura
(91)
Mickiewicz, Adam
(91)
nauczanie
(89)
Fizyka
(86)
Słowacki, Juliusz
(85)
literatura polska
(85)
Elektrotechnika
(84)
Wojna 1939-1945 r.
(83)
pedagogika
(83)
pisanie
(81)
Powieść rosyjska
(80)
Śląsk
(80)
Kultura
(79)
czytanie
(79)
nauczyciele
(79)
Muzyka
(78)
Historia
(77)
Oświata
(77)
Psychoterapia
(77)
Czytanie
(74)
Dziecko upośledzone umysłowo
(73)
Malarstwo polskie
(73)
nauczanie zintegrowane
(73)
Praca
(72)
Orzeszkowa, Eliza
(71)
Uczenie się
(71)
młodzież
(71)
Komputery
(70)
Powieść niemiecka
(70)
Religia
(70)
Gry i zabawy
(68)
Technika
(68)
Warszawa
(68)
Maszyny
(67)
Kraszewski, Józef Ignacy
(65)
Pisanie
(65)
Psychologia wychowawcza
(65)
Socjologia
(64)
Etyka
(63)
Gry edukacyjne
(63)
Młodzież szkolna
(63)
wychowanie w rodzinie
(63)
Gry i zabawy ruchowe
(62)
Lenin, Vladimir Il'i
(62)
Samochody
(62)
Biblioterapia
(61)
Nauka
(61)
Wojsko
(61)
Malarstwo
(59)
Stosunki interpersonalne
(59)
młodzież szkolna
(57)
Nauczanie historii
(56)
Psychologia rozwojowa
(55)
Literatura dziecięca
(54)
Psychologia społeczna
(53)
dziecko upośledzone umysłowo
(53)
szkolnictwo
(53)
83 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43552 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43553 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
W poszukiwaniu porządku świata / Maria Gołaszewska. - Warszawa : "Nasza Księgarnia", 1987. - 325, [3] s. : 1 wykr. ; 17 cm.
(Orientacje)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34940 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42190 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.34127 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.34653 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35504 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
([Seria "Z Chłopkiem"])
Streszczenie: Wstęp; Rozdział 1. Teoretyczne podstawy badań nad rozwojem osobowości dzieci: 1. Osobowość i jej kształtowanie się; 2. Regulacyjna teoria osobowości J. Reykowskiego; 3. Sytuacja dzieci na przełomie okresu przedszkolnego i szkolnego oraz jej wpływ na rozwój ich osobowości; 4. Problemy badawcze; Rozdział 2. Rozwój osobowości dzieci kończących edukację przedszkolną: 1. Motywy działania dzieci; 1.1. Motywująca rola środków wychowawczych; 1.2. Wpływ motywów osobistych, społecznych i czynnościowych na działanie dziecka; 1.3. Aktywizujące znaczenie sukcesów i porażek w działaniu dziecka; 1.4. Powodzenia i niepowodzenia w realizacji celów a poziom aspiracji dzieci; 2. Samoocena dzieci; 2.1. Ocena własnych możliwości na tle standardu grupowego; 2.2. Samoocena zachowań moralnych; 2.3. Podsumowanie; 3. Zachowanie społeczno-moralne dzieci; 3.1. Gotowość do zachowań prospołecznych; 3.1.1. Gotowość do życzliwego zachowania się wobec innych osób; 3.1.2. Gotowość do współpracy i współdziałania z kolegami; 3.1.3. Poczucie powinności w zakresie norm poszanowania indywidualnego i społecznego; 3.1.4. Dostrzeganie i rozwiązywanie problemów związanych z normą nieprzywłaszczania; 3.1.5. Gotowość do samodzielnego pokonywania trudności życiowych; 3.1.6. Podsumowanie; 3.2. Uzasadnianie przez dzieci zachowań prospołecznych; 3.2.1. Uzasadnianie życzliwego zachowania się wobec innych osób; 3.2.2. Uzasadnianie potrzeby współdziałania z kolegami; 3.2.3. Uzasadnianie konieczności poszanowania mienia indywidualnego i społecznego; 3.2.4. Argumentacja na rzecz normy " nie kradnij "; 3.2.5. Uzasadnienie potrzeby samodzielnego pokonywania trudności życiowych; 3.2.6. Podsumowanie; 3.3. Ocena i wartościowanie przez dzieci czynów moralnych; 3.3.1. Poglądy dzieci na posłuszeństwo i równość; 3.3.2. Stosunek dzieci do przewinień i sankcji; 3.3.3. Kryteria ocen moralnych dzieci; 3.3.4. Wartościowanie przez dzieci czynów moralnych odnoszących się do różnych obiektów społecznych; 3.4. Przestrzeganie przez dzieci norm społeczno-moralnych; 3.4.1. Zachowanie dzieci w naturalnych sytuacjach przedszkolnych; 3.4.2. Zachowanie dzieci w sytuacjach eksperymentalnych; 3.4.2.1. Zachowanie dzieci wobec innych osób; 3.4.2.2. Zachowanie dzieci wobec mienia; 4. Poziom rozwoju integracyjnych i regulujących funkcji osobowości dzieci kończących edukację przedszkolną. Podsumowanie wyników badań; 4.1. Zróżnicowanie zachowań dzieci zależnie od środowiska lokalnego; 4.2. Zróżnicowanie zachowań dzieci zależnie od poziomu wykształcenia i charakteru pracy zawodowej rodziców; 4.3. Różnice między zachowaniami dzieci uczęszczającymi do przedszkola a zachowaniami dzieci objętych jednorocznym wychowaniem przedszkolnym; Rozdział 3. Nauka w klasie I a rozwój osobowości dzieci: 1. Wypełnianie przez dzieci obowiązków szkolnych; 1.1. Przystosowanie szkolne uczniów klasy I; 1.2. Osiągnięcia dydaktyczne uczniów klasy I; 2. Stosunki społeczne między dziećmi w klasie I; 2.1. Akceptacja dziecka przez kolegów; 2.2. Sympatie i niechęci grupy do dziecka i dziecka do grupy; 3, Zachowanie społeczne dzieci w kontaktach z nauczycielami i kolegami; 4. Stosunek uczniów klasy pierwszej do szkoły i obowiązków szkolnych; 5. Wpływ nauki w klasie I na rozwój osobowości dzieci. Podsumowanie wyników badań; Rozdział 4. Kształtowanie postaw prospołecznych dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym: 1. Psychiczna analiza procesu uruchamiania czynności prospołecznych; 2. Metody i techniki kształtowania postaw prospołecznych dzieci; 3. Kształtowanie w toku procesu dydaktyczno-wychowawczego w przedszkolu i szkole gotowości i umiejętności dzieci do podejmowania działań prospołecznych; 3.1. Rozwijanie umiejętności dostrzegania potrzeb i oczekiwań społecznych; 3.2. Wzbogacanie słownictwa i kształtowanie pojęć społeczno-moralnych; 3.3. Rozwijanie umiejętności oceny czynów moralnych; 3.4. Rozwijanie zdolności do uświadamiania sobie konsekwencji własnego działania dla dobra innych ludzi; 3.5. Uświadamianie norm i zasad postępowania obowiązujących w życiu społecznym; 3.6. Rozwijanie umiejętności projektowania i realizowania działań prospołecznych; 3.7. Uwagi końcowe; Zakończenie; Literatura cytowana; Aneks ( Historyjki otwarte do badania gotowości do zachowań prospołecznych oraz znajomości uzasadnień postępowania moralnego; Historyjki do badania ocen moralnych; Arkusz do oceny zachowania się dziecka w sytuacjach przedszkolnych; Kwestionariusz zachowania się dziecka w szkole [ CBI ] )
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.36097, W.34490, W.34489, W.34492, W.34491 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38189 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41834, W.36869 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; I. Podstawy ogólne różnic indywidualnych; 1. Rozwój psychologii różnic indywidualnych; 1.1. Wprowadzenie; 1.2. Krótki zarys historyczny; 1.3. Pierwsze badania nad różnicami indywidualnymi; 1.4. Badania różnic indywidualnych za pomocą testów; 1.5. Badania różnic indywidualnych na podstawie właściwości układu nerwowego; 1.6. Badania różnic indywidualnych w Polsce; 2. Wpływ dziedziczności i środowiska na powstanie różnic indywidualnych; 2.1. Współczesne koncepcje rozwoju człowieka; 2.2. Wpływ dziedziczności na powstawanie różnic indywidualnych; 2.3. Interakcje między dziedzicznością a środowiskiem; II. Przejawy różnic indywidualnych w ontogenezie człowieka; 1. Rozwój fizyczny i motoryczny; 1.1. Rozwój fizyczny; 1.2. Rozwój motoryczny; 2. Rozwój intelektualny; 2.1. Wprowadzenie; 2.2. Rozwój poznawczy we wczesnym okresie życia dziecka; 2.3. Rozwój i kształtowanie się pojęć; 2.4. Koncepcja rozwoju intelektualnego według teorii J. Piageta; 2.5. Operacje myślowe; 2.6. Ogólne prawidłowości rozwoju procesów intelektualnych w ontogenezie człowieka; 3. Wybitne uzdolnienia; 3.1. Problematyka wybitnych uzdolnień; 3.2. Współczesne badania nad wybitnymi uzdolnieniami; 3.3. Twórczość ludzi genialnych; 3.3.1. Koncepcje psychopatologiczne; 3.3.2. Koncepcje psychoanalityczne; 3.3.3. Koncepcje poznawcze; 3.3.4. Koncepcje ilościowe opierające się na wskaźniku ilorazu inteligencji; 4. Upośledzenie umysłowe; 4.1. Problematyka upośledzenia umysłowego; 4.2. Kształtowanie się uczuć; 5. Rozwój uczuć; 5.1. Ogólna charakterystyka rozwoju społecznego; 5.2. Proces uspołeczniania człowieka; 5.3. Zaburzenia w procesie socjalizacji; 6. Rozwój osobowości; 6.1. Ogólna koncepcja osobowości; 6.2. Zdolności a osobowość; 6.3. Wartości a osobowość; 6.4. Obraz " ja " a osobowość; 6.5. Role społeczne a osobowość; 6.6. Temperament a osobowość; 6.6.1. Typologia I. P. Pawłowa; 6.6.2. Typologia E. Kretschmera; 6.6.3. Typologia W. H. Sheldona; 6.7. Współczesne badania nad temperamentem w krajach angloamerykańskich; III. Pomiary różnic indywidualnych; 1. Pomiary statystyczne różnic indywidualnych; 1.1. Wykorzystanie metod statystycznych w psychologii różnic indywidualnych; 1.2. Metody opisu statystycznego; 1.3. Metody wnioskowania statystycznego; 2. Pomiary różnic indywidualnych za pomocą testów; 2.1. Konieczność stosowania obiektywnych narzędzi pomiaru; 2.2. Test jako obiektywna metoda pomiaru; 2.3. Zasady konstrukcji testów psychometrycznych; 2.4. Klasyfikacja testów; 2.5. Uwagi krytyczne o metodzie testowej; Zakończenie; Literatura
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.33369, W.36912, W.33368, W.33370, W.41835 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42469, W.41495 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wprowadzenie; I. Ja jako autor swojego życia. Jacek Jakubowski; 1. Autor swojego życia?; 2. Rozwój a obrona; 3. Więź pierwotna i wtórna; 4. Świadomy wybór; 5. Uwaga; 6. Emocje i uczucia; 7. Wartości; 8. Zaburzenia rozwoju; II. Kontakt i komunikowanie się ludzi. Hanna Rylke; 1. Na czym polega dobry kontakt między ludźmi; 2. Komunikowanie się ludzi; 3. Kontakt i komunikowanie się w grupie; 4. Szczególne sytuacje kontaktu i komunikowanie się; III. Spostrzeganie siebie i innych. Agnieszka Łypacewicz; 1. Czym jest spostrzeganie w życiu człowieka; 2. Co może wpływać na obraz innych ludzi w umyśle człowieka; 3. Jakie mechanizmy mogą zniekształcać nasze spostrzeganie; 4. Spostrzeganie samego siebie; 5. Spostrzeganie grup i w grupach; IV. Uczenie się przez doświadczenie. Barbara Jakubowska; 1. Gromadzenie doświadczeń; 2. Rozwój jako proces uczenia się świata; 3. Doświadczenia dobre i złe - ich wpływ na nasz rozwój; 4. Uczenie się postaw; 5. Pomaganie samemu sobie; 6. Psychologiczne metody zwiększania umiejętności współżycia z ludźmi; 7. Uczenie się w szkole; Słowniczek; Polecana literatura
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.35894, W.37122, W.34468 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp Biblijne drzewo oliwne versus Lexus? Złożoność sytuacji i wyborów człowieka w ponowoczesnej, zglobalizowanej rzeczywistości Rozdział 1 Stara teoria – nowe zastosowania: perspektywy wspomagania rozwoju osobowego jako warunku zdrowia psychicznego (Anna Mróz) Wprowadzenie Czym jest zdrowie psychiczne? Wielość perspektyw w pojmowaniu zdrowia psychicznego Zdrowie psychiczne w ujęciu rozwojowym: teoria dezintegracji pozytywnej Potencjał rozwojowy – ewolucja pojęcia i jej praktyczne znaczenie Rozwój czy zaburzenie? Ryzyko błędnych diagnoz psychologicznych Podsumowanie Rozdział 2 Społeczno-kulturowe uwarunkowania zaburzeń osobowości (Jerzy Herberger) Osobowość – ustalenia wstępne Typologie zaburzeń osobowości Zaburzenia osobowości w świecie ponowoczesnym Spostrzeżenia postempiryczne Podsumowanie Rozdział 3 Twórczość jako zadanie współczesności (Urszula Gembara) Wprowadzenie Twórczość: psychologiczna analiza zjawiska Twórczość: wymiar kulturowo-społeczny Twórczość: wymiar indywidualny Podsumowanie Rozdział 4 Rodzina wobec wyzwań współczesności (Marzanna Farnicka) Wprowadzenie Problemy wywołane zmianami kontekstu zewnętrznego Podsumowanie Rozdział 5 Dzieci z rodzin z problemem alkoholowym – zagrożenia i możliwości rozwoju (Iwona Grzegorzewska) Wprowadzenie Zróżnicowanie populacji dzieci uzależnionych rodziców Zagrożenia dla rozwoju dzieci alkoholików Możliwości rozwoju dzieci alkoholików – zasoby szansą na normalność Podsumowanie Rozdział 6 Terapia osób w związkach konsensualnie niemonogamicznych (Katarzyna Grunt-Mejer) Wprowadzenie Rodzaje związków odpowiedzialnie niemonogamicznych Wyzwania związków odpowiedzialnie niemonogamicznych Stosunek terapeutów do osób konsensualnie niemonogamicznych Zmiana paradygmatu Podsumowanie Rozdział 7 Ograniczenia i słabości współczesnej oferty edukacyjnej dla osób z niepełnosprawnością i/lub o specjalnych potrzebach (Zdzisława Janiszewska-Nieścioruk) Wprowadzenie. Wyznaczniki prointegracyjnych działań i rozwiązań w edukacji osób z niepełnosprawnością i/lub o specjalnych potrzebach Słabości europejskiej oferty edukacyjnej dla osób z niepełnosprawnością Słabości rodzimej oferty edukacyjnej dla osób z niepełnosprawnością i/lub o specjalnych potrzebach Podsumowanie. Refleksje końcowe Rozdział 8 Proces żałoby i adaptacji do wdowieństwa u starzejących się kobiet. Wybrane psychospołeczne uwarunkowania (Dorota Niewiedział) Wprowadzenie Proces żałoby w okresie starzenia się kobiety Adaptacja podczas wdowieństwa Badania własne Dyskusja nad wynikami i podsumowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43770 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40135, W.40134 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40707 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41484 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Od Autorki; I. Rozwój dziecka w wieku od 2 do 3 lat na podstawie jego rysunków; 1. Rysunki dziecka w wieku 2 lat - charakterystyka; 2. Rysunki - kontrasty i naturalne ograniczenia; kształtowanie się osobowości dziecka w wieku od 2 lat do 2,5 roku; a) Tułów i głowa, czyli ja i świat; 3. Portret - rysunki dziecka w wieku od 2 lat do 2,5 roku; b) Portret albo sama głowa; 4. Rysunki dziecka w wieku 2,5 roku - charakterystyka; 5. Rysunki dziecka w wieku 2,5 roku - postaci, nowe spostrzeżenia, pewne elementy typowe dla rysunków dziecka w wieku 2 lat; 6. Podsumowanie: cechy charakterystyczne rysunków dziecka w wieku od 2 do 3 lat; II. Rozwój dziecka w wieku 3 lat na podstawie jego rysunków; 1. Dziecko w wieku 3 lat - charakterystyka; 2. Wczesne rysunki dziecka w wieku 3 lat; 3. Rysunki dziecka w wieku od 3,5 roku do 4 lat - charakterystyka; 4. Podsumowanie: cechy charakterystyczne rysunków dziecka w wieku od 3 do 4 lat; III. Rozwój dziecka w wieku 4 lat na podstawie jego rysunków; 1. Porównanie: dziecko w wieku 3 lat a dziecko w wieku 4 lat; 2. Wczesne rysunki dziecka w wieku 4 lat; 3. Rysunki dziecka w wieku 4 lat - charakterystyka; a) Ja i mama; b) Ja i otoczenie; 4. Podsumowanie: cechy charakterystyczne rysunków dziecka w wieku od 4 do 5 lat; IV. Rozwój dziecka w wieku 5 lat na podstawie jego rysunków; 1. Dziecko w wieku 5 lat - krótka charakterystyka; 2. Wczesne rysunki dziecka w wieku 5 lat; 3. Rysunki dziecka w wieku od 5 do 6 lat - kolor, przestrzeń, postać; 4. Podsumowanie: cechy charakterystyczne rysunków dziecka w wieku od 5 do 6 lat; V. Rozwój dziecka w wieku 6 lat na podstawie jego rysunków; 1. Dziecko w wieku 6 lat - charakterystyka; a) Tematyka rysunków; 2. Podsumowanie: cechy charakterystyczne rysunków dziecka w wieku 6 lat; VI. Zakończenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43103, W.43102 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42749 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pracownia cymeliów
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Sp.17646, Sp.17648, Sp.17647 (3 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej