dysortografia
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Autor
Mickiewicz Janina
(4)
Orwid Maria
(1)
Pietruszewski Kazimierz
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Powieść polska
(1089)
Polska
(758)
Dziecko
(481)
Poezja polska
(461)
Literatura polska
(456)
dysortografia
(-)
Opowiadanie polskie
(363)
Wychowanie
(277)
Nauczanie
(274)
nauczanie początkowe
(265)
dziecko
(247)
Język polski
(236)
Pedagogika
(227)
Dramat polski
(223)
język polski
(197)
Nauczanie początkowe
(186)
Pamiętniki polskie
(183)
Filozofia
(175)
Wychowanie w rodzinie
(160)
Sienkiewicz, Henryk
(145)
Psychologia
(143)
Szkolnictwo
(135)
Niepełnosprawni
(129)
Sztuka
(129)
Literatura młodzieżowa polska
(128)
Wychowanie przedszkolne
(128)
Nauczyciele
(126)
Pedagogika specjalna
(124)
Powieść francuska
(124)
Prus, Bolesław
(123)
Marksizm-leninizm
(115)
Matematyka
(115)
Żeromski, Stefan
(114)
Młodzież
(113)
matematyka
(113)
Literatura dziecięca polska
(110)
Mowa
(109)
Publicystyka polska
(109)
wychowanie
(107)
Rodzina
(103)
Powieść amerykańska
(100)
Powieść angielska
(98)
Dziecko niepełnosprawne
(93)
Literatura
(91)
Mickiewicz, Adam
(91)
nauczanie
(89)
Fizyka
(86)
Słowacki, Juliusz
(85)
literatura polska
(85)
Elektrotechnika
(84)
Osobowość
(83)
Wojna 1939-1945 r.
(83)
pedagogika
(83)
pisanie
(81)
Powieść rosyjska
(80)
Śląsk
(80)
Kultura
(79)
czytanie
(79)
nauczyciele
(79)
Muzyka
(78)
Historia
(77)
Oświata
(77)
Psychoterapia
(77)
Czytanie
(74)
Dziecko upośledzone umysłowo
(73)
Malarstwo polskie
(73)
nauczanie zintegrowane
(73)
Praca
(72)
Orzeszkowa, Eliza
(71)
Uczenie się
(71)
młodzież
(71)
Komputery
(70)
Powieść niemiecka
(70)
Religia
(70)
Gry i zabawy
(68)
Technika
(68)
Warszawa
(68)
Maszyny
(67)
Kraszewski, Józef Ignacy
(65)
Pisanie
(65)
Psychologia wychowawcza
(65)
Socjologia
(64)
Etyka
(63)
Gry edukacyjne
(63)
Młodzież szkolna
(63)
wychowanie w rodzinie
(63)
Gry i zabawy ruchowe
(62)
Lenin, Vladimir Il'i
(62)
Samochody
(62)
Biblioterapia
(61)
Nauka
(61)
Wojsko
(61)
Malarstwo
(59)
Stosunki interpersonalne
(59)
młodzież szkolna
(57)
Nauczanie historii
(56)
Psychologia rozwojowa
(55)
Literatura dziecięca
(54)
Psychologia społeczna
(53)
dziecko upośledzone umysłowo
(53)
szkolnictwo
(53)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Przedmowa; 2. Uwagi wstępne; 2. Udział i rola funkcji percepcyjno-motorycznych w nabywaniu umiejętności czytania i pisania; 3. Symptomatologia zaburzeń w czytaniu i pisaniu; 4. Diagnozowanie zaburzeń w czytaniu i pisaniu - zagadnienia ogólne; 5. Charakterystyka zaburzeń w pisaniu i czytaniu w starszym wieku ucznia: 5.1. Dysortografia; 5.2. Dysgrafia; 5.3. Specyficzne trudności w czytaniu ( dysleksja ); 6. Model diagnozy pedagogicznej w ustalaniu dysleksji u uczniów klas starszych: 6.1. Wprowadzenie; 6.2. Analiza " skierowania " ze szkoły; 6.3. Wywiad z rodzicami ucznia; 6.4. Rozmowa z uczniem; 6.5. Analiza samodzielnych wypowiedzi pisemnych; 6.6. Sprawdzian znajomości zasad ortograficznych; 6.7. Analiza aktualnych wytworów szkolnych i z młodszego wieku szkolnego; 6.8. Badanie poziomu graficznego pisma; 6.9. Ocena umiejętności pisania na podstawie sprawdzaniów ortograficznych; 6.10. Pamięć słuchowa; 6.11. Pomiary szybkości czytania; 6.12. Badania słuchu fonematycznego; 6.13. Przykłądy zdiagnoznowanych przypadków; 7. Zagadnienie oceniania pisemnych prac uczniów z dysortografią: 7.1. Ocena szkolna prac pisemnych; 7.2. Wpływ oceny prac pisemnych z języka polskiego na karierę szkolną ucznia; 7.3. Ocena szkolna a samoocena ucznia; 8. Uwagi końcowe; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38276, W.38278, W.38277 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Przedmowa; 2. Uwagi wstępne; 2. Udział i rola funkcji percepcyjno-motorycznych w nabywaniu umiejętności czytania i pisania; 3. Symptomatologia zaburzeń w czytaniu i pisaniu; 4. Diagnozowanie zaburzeń w czytaniu i pisaniu - zagadnienia ogólne; 5. Charakterystyka zaburzeń w pisaniu i czytaniu w starszym wieku ucznia: 5.1. Dysortografia; 5.2. Dysgrafia; 5.3. Specyficzne trudności w czytaniu ( dysleksja ); 6. Model diagnozy pedagogicznej w ustalaniu dysleksji u uczniów klas starszych: 6.1. Wprowadzenie; 6.2. Analiza " skierowania " ze szkoły; 6.3. Wywiad z rodzicami ucznia; 6.4. Rozmowa z uczniem; 6.5. Analiza samodzielnych wypowiedzi pisemnych; 6.6. Sprawdzian znajomości zasad ortograficznych; 6.7. Analiza aktualnych wytworów szkolnych i z młodszego wieku szkolnego; 6.8. Badanie poziomu graficznego pisma; 6.9. Ocena umiejętności pisania na podstawie sprawdzaniów ortograficznych; 6.10. Pamięć słuchowa; 6.11. Pomiary szybkości czytania; 6.12. Badania słuchu fonematycznego; 6.13. Przykłądy zdiagnoznowanych przypadków; 7. Zagadnienie oceniania pisemnych prac uczniów z dysortografią: 7.1. Ocena szkolna prac pisemnych; 7.2. Wpływ oceny prac pisemnych z języka polskiego na karierę szkolną ucznia; 7.3. Ocena szkolna a samoocena ucznia; 8. Uwagi końcowe; Bibliografia
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39640 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39061, W.39060, W.39063, W.39059 (4 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej