Ames Louise Bates
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Dostępność
dostępne
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Autor
Sienkiewicz Henryk
(140)
Prus Bolesław
(101)
Żeromski Stefan
(101)
Mickiewicz Adam
(92)
Orzeszkowa Eliza
(79)
Ames Louise Bates
(-)
Krzyżanowski Julian
(60)
Słowacki Juliusz
(59)
Suchodolski Bogdan
(58)
Kraszewski Józef Ignacy
(57)
Lenin Włodzimierz
(54)
Dąbrowska Maria
(50)
Okoń Wincenty
(50)
Lenin W. I
(48)
Bogdanowicz Marta
(45)
Kolberg Oskar. Dzieła wszystkie
(45)
Kolberg Oskar
(44)
Wyka Kazimierz
(44)
Kupisiewicz Czesław
(42)
Wyspiański Stanisław
(41)
Żeleński Tadeusz (Boy)
(39)
Markiewicz Henryk
(35)
Witwicki Władysław
(35)
Iwaszkiewicz Jarosław
(34)
Pigoń Stanisław
(34)
Śliwerski Bogusław
(34)
Kotarbiński Tadeusz
(33)
Pieter Józef
(32)
Rocławski Bronisław
(32)
Szekspir William
(32)
Fredro Aleksander
(30)
Nałkowska Zofia
(30)
Reymont Władysław St
(30)
Nowacki Tadeusz
(29)
Krasiński Zygmunt
(28)
Parandowski Jan
(28)
Szuman Stefan
(28)
Morcinek Gustaw
(27)
Sieroszewski Wacław
(27)
Conrad Joseph
(26)
Doroszewski Witold
(26)
Włodarski Ziemowit
(26)
Jałowiec Magdalena
(25)
Juszczyk Stanisław
(25)
Jastrun Mieczysław
(24)
Orkan Władysław
(24)
Wołoszynowa Lidia
(24)
Zapolska Gabriela
(24)
Brandys Kazimierz
(23)
Marks Karol
(23)
Prus Bolesław (Aleksander Głowacki)
(23)
Suchodolski Bodgan
(23)
Tuwim Julian
(23)
Korczak Janusz
(22)
Piszczek Maria
(22)
Zieliński Bronisław
(22)
Łobocki Mieczysław
(22)
Bunsch Karol
(21)
Kieniewicz Stefan
(21)
Kruszewski Krzysztof
(21)
Kujawa Ewa
(21)
Kurzyna Maria
(21)
Libera Zdzisław
(21)
Paszkowski Józef
(21)
Staff Leopold
(21)
Tatarkiewicz Władysław
(21)
Tomaszewski Tadeusz
(21)
Konopnicka Maria
(20)
Kozakiewicz Mikołaj
(20)
London Jack
(20)
Manteuffel Tadeusz
(20)
Minczakiewicz Elżbieta Maria
(20)
Szewczuk Włodzimierz
(20)
Wasilewska Wanda
(20)
Wyczesany Janina
(20)
Budzyk Kazimierz
(19)
Lem Stanisław
(19)
Molier
(19)
Pilecka Władysława
(19)
Szancer Jan Marcin
(19)
Żabiński Jan
(19)
Żukrowski Wojciech
(19)
Auderska Halina
(18)
Balzac [Honoré de]
(18)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(18)
Jakubowski Jan Zygmunt
(18)
Kallenbach Józef
(18)
Kasprowicz Jan
(18)
Kurdybacha Łukasz
(18)
Matuszewski Ryszard
(18)
Norwid Cyprian Kamil
(18)
Semadeni Zbigniew
(18)
Skorupka Stanisław
(18)
Stankowski Adam
(18)
Szewczyk Wilhelm
(18)
Andrzejewski Jerzy
(17)
Arnold Stanisław
(17)
Baley Stefan
(17)
Bleja-Sosna Barbara
(17)
Górski Konrad
(17)
Jasienica Paweł
(17)
Rok wydania
1990 - 1999
(7)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Dziecko
(7)
Wychowanie w rodzinie
(7)
Młodzież
(1)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37066 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37917 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37737, W.37139 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37260 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; 1. Wiek a zachowanie dziecka; 1.1. Lepsze i gorsze etapy;1.2. Sugestie; 2. Wiek dziecka a etapy rozwoju; 2.1. Cykle zachowań; 2.2. O czym trzeba pamiętać w związku z etapami rozwoju; 2.3. Cztery tygodnie; 2.4. Szesnaście tygodni; 2.5. Dwadzieścia osiem tygodni ( ok. sześć i pół miesiąca ); 2.6. Czterdzieści tygodni ( ponad dziewięć miesięcy ); 2.7. Dwanaście miesięcy; 2.8. Piętnaście miesięcy; 2.9. Osiemnaście miesięcy; 2.10. Dwa lata; 2.11. Dwa i pół roku; 2.12. Trzy lata; 2.13. Trzy i pół roku; 2.14. Cztery lata; 2.15. Cztery i pół roku; 2.16. Pięć lat; 2.17. Pięć i pół roku - sześć lat; 2.18. Siedem lat; 2.19. Osiem lat; 2.20. Dziewięć lat; 2.21. Dziesięć lat; 3. Osobowość; 3.1. Osobowość jako funkcja budowy ciała; 3.1.1. Trzy typy budowy ciała. Spanie. Jedzenie. Emocje. Nadwrażliwość ektomorfa. Hałaśliwy mezomorf; 3.2. Funkcjonalne podejście do osobowości; 3.2.1. Peryferyjne i zogniskowane. Niezdolność do przejścia. Dzieci, których zachowanie w nowych sytuacjach jest zaskakująco dobre, a później pogarsza się. Osobowość a rozwój lewej lub prawej półkuli mózgowej. Dziecko destrukcyjne. Dziecko autystyczne; 3.3. Cóż więc można zrobić?; 4. Jedzenie; 4.1. Sekwencje rozwojowe; 4.1.1. Okres niemowlęcy - nieustające ucztowanie. Osłabiony apetyt. Wybrzydzające-marudzące-kapryszące. Spokój. Szybkość i motywacja. Lepszy apetyt. Ciągły ruch. Wilczy apetyt; 4.2. Apetyt i upodobania; 4.3. Różnice indywidualne; 4.4. Szczególne problemy; 4.4.1. Kolki niemowlęce. Wymioty. Przywiązanie do butelki. Odmowa przyjmowania stałych pokarmów. Niechęć do samodzielnego jedzenia. Apetyt na potrawy pikantne. Jak sprawić, by dzieci lubiły jeść? - zasady ogólne; 5. Sny i spanie; 5.1. Kładzenie dziecka do łóżka; 5.1.1. Wiek niemowlęcy. Zapotrzebowanie na sen dwulatka. Rytuał zasypiania u dwuipółlatków. Zasypianie - trzy do dziesięciu lat; 5.2. Problemy ze spaniem; 5.1.2. Budzenie się i płacz w nocy. Nocne życie trzylatków. Wchodzenie do łóżka rodziców. Duże łóżko w wieku czterech lat. Złe sny i koszmary senne. Lęki związane ze spaniem; 5.3. Drzemki; 5.4. Budzenie się; 5.5. Różnice indywidualne; 6. Wydalanie; 6.1. Kontrolowanie pęcherza; 6.2. Indywidualne różnice w załatwianiu potrzeb fizjologicznych; 6.3. Kontrolowanie wypróżnień; 6.4. " Od kiedy mogę oczekiwać, że moje dziecko będzie suche przez całą noc? "; 6.5. " Czy mam wysadzać go w nocy? "; 6.6. Problemy z załatwianiem się; 6.6.1. Moczenie nocne. Dzieci moczące się w dzień do trzeciego lub czwartego roku życia. Dziecko, które moczy się podczas zabawy. Moczenie się w szkole. Niezwykłe i dziwaczne nawyki higieniczne. Kłopoty z wypróżnianiem; 7. Rozładowanie napięć emocjonalnych; 7.1. Okres wzmożonego napięcia; 7.2. Napady wściekłości; 7.3. Ssanie kciuka; 7.3.1. Ssanie kciuka z dodatkowym przedmiotem. Czy ssanie kciuka jest szkodliwe? Co należy robić ( i czego robić nie należy ) ze ssaniem kciuka; 7.4. Gryzienie; 7.5. Obgryzanie paznokci; 7.6. Kołysanie; 7.7. Ssanie języka; 7.8. Walenie głową; 7.9. Toczenie głowy; 7.10. Wyrywanie włosów; 7.11. Płaczliwość; 7.12. Apetyt na przedmioty; 7.13. Tiki; 7.14. Jąkanie się; 7.15. Masturbacja; 7.16. Choroby; 7.17. Choroba morska; 8. Lęki; 8.1. Każdy wiek ma swoje lęki; 8.2. Ucieczka przed źródłem lęku jest naturalną reakcją; 8.3. Paniczny lęk, po którym następuje fascynacja; 8.4. Lęk przed ciemnością; 8.5. Lęk przed psami; 8.6. Lęk przed wodą; 8.7. Lęk przed dentystą; 8.8. Lęk przed szpitalem; 9. Inteligencja; 9.1. Inteligencja a poziom dojrzałości; 9.2. Stopień dojrzałości; 9.3. " Ale jaki jest iloraz inteligencji mojego dziecka? "; 9.4. Dzieci specjalnej troski; 9.5. Co robić, jeżeli u dziecka stwierdzono WDM, nadpobudliwość, dysleksję, niezdolność do nauki?; 10. Zachowania i zainteresowania seksualne; 10.1. Jak rozmawiać z dziećmi o seksie?; 10.2. Jak informować o seksie?; 10.3. Kiedy mówić, skąd się biorą dzieci?; 10.4. Zabawy seksualne; 10.5. Różnice indywidualne; 10.6. Zainteresowanie płcią przeciwną; 11. Stosunki między rodzicami a dziećmi; 11.1. Matka - dziecko; 11.1.1. Dwa lata. Dwa i pół roku. Dwa i pół do trzech lat. Trzy lata. Trzy i pół roku. Cztery lata. Pięć do sześciu lat. Siedem lat. Osiem lat. Dziewięć lat. Dziesięć lat; 11.2. Ojciec - dziecko; 11.2.1. Trzy do pięciu lat. Sześć lat. Siedem do dziesięciu lat; 12. Bracia i siostry; 12.1. Co można zrobić, by poprawić tę sytuację?; 12.2. Nowe dziecko; 12.1.1. Przygotowanie dziecka na przybycie rodzeństwa. Co zrobić ze starszym dzieckiem, kiedy matka idzie do szpitala? Co z zazdrością?; 13. Telewizja; 14. Sukces w szkole; 14.1. Każde dziecko w odpowiedniej klasie; 14.2. Powtarzanie klasy; 14.3. Inne przyczyny niepowodzeń szkolnych; 14.4. Wzrok; 14.5. Zdrowie a osiągnięcia szkolne; 14.6. Polityka edukacyjna; 14.6.1. Całodzienne zajęcia szkolne w klasie zerowej. Zasada głównego nurtu. 14.6.2. Niezdolność do nauki; 14.7. Wnioski; 15. Co mówić o śmierci, Bogu, adopcji i rozwodzie; 15.1. Śmierć; 15.2. Religia; 15.3. Co mówić na temat adopcji?; 15.4. Dziedziczenie czy wychowanie?; 15.4. Rozwód; 16. Problemy dyscypliny; 16.1. Poziomy dyscypliny; 16.2. Techniki dostosowane do stopnia rozwoju; 16.3. Pragmatyka życia rodzinnego; 16.4. Dziecko niszczycielskie; 16.5. Wskazówki ogólne; 16.5.1. Trzymajcie się tego, co raz postanowiliście. Ojciec i matka wspierają się wzajemnie; 16.6. Bić czy nie bić?; 16.7. Dyscyplina wśród rodzeństwa; 16.8. Dostosowanie dyscypliny do temperamentu; 17. Zaburzenia kondycji psychicznej; 17.1. Stres i przyczyny złego zachowania; 17.2. Skąd wiemy, że dziecko jest chore?; 17.2.1. Organizacja myślenia rodziców. Przykład - chłopiec o imieniu Sławek. Nazwy i listy; 18. Lista diagnostyczna; 19. Testy; 19.1. Testy psychologiczne, rozwojowe, sprawdzające wzrok, słuch i mowę; 19.2. Badanie fizyczne; 19.3. Elektroencefalogram ( EEG ); 19.4. Badanie innych rytmów organizmu; 19.5. Promienie Roentgena; 19.6. Cukier w krwi; 19.7. Więcej o chorobach; 19.8. Badanie krwi; 19.8.1. Morfologia krwi. Żelazo. Skład chemiczny krwi. Badanie tarczycy. 19.8.2. Aminokwasy; 19.9. Testy alergiczne; 19.9.1. Odstawienie i podanie. Dodatki spożywcze. Wykrywanie alergii poprzez badanie krwi. Badanie skóry; 19.10. Wykrywanie trucizn; 19.10.1. Ołów. Miedź. Rtęć i arszenik. Formaldehyd. Tlenek węgla. Inne trucizny; 19.11. Testy na wykrywanie minerałów; 19.12. Witaminy; 19.13. Światło i powietrze; 20. Jak stosować listę diagnostyczną i gdzie szukać pomocy?; 20.1. Stosowanie listy diagnostycznej; 20.2. Zapobieganie; 20.3. W poszukiwaniu pomocy z zewnątrz; 21. Leczenie; 21.1. Psychoterapia; 21.1.1. Terapia indywidualna. Terapia grupowa. Terapia rodzinna; 21.2. Terapia farmakologiczna; 21.2.1. Środki pobudzające. Środki uspakajające. Silne środki uspakajające. Środki przeciwdrgawkowe. Lit. Środki antydepresyjne. Środki przeciwbólowe; 21.3. Terapia żywieniowa; 21.3.1. Niedobór witamin. Megawitaminy; 21.4. Leczenie alegorii; 22. Stosowanie; 22.1. Sieć wzajemnych powiązań; 22.2. Podstawowe kategorie; 22.3. Chęci i pragnienia; 22.4. Zapobieganie; Bibliografia prac cytowanych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41838, W.38673 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; 1. Wiek a zachowanie dziecka; 1.1. Lepsze i gorsze etapy;1.2. Sugestie; 2. Wiek dziecka a etapy rozwoju; 2.1. Cykle zachowań; 2.2. O czym trzeba pamiętać w związku z etapami rozwoju; 2.3. Cztery tygodnie; 2.4. Szesnaście tygodni; 2.5. Dwadzieścia osiem tygodni ( ok. sześć i pół miesiąca ); 2.6. Czterdzieści tygodni ( ponad dziewięć miesięcy ); 2.7. Dwanaście miesięcy; 2.8. Piętnaście miesięcy; 2.9. Osiemnaście miesięcy; 2.10. Dwa lata; 2.11. Dwa i pół roku; 2.12. Trzy lata; 2.13. Trzy i pół roku; 2.14. Cztery lata; 2.15. Cztery i pół roku; 2.16. Pięć lat; 2.17. Pięć i pół roku - sześć lat; 2.18. Siedem lat; 2.19. Osiem lat; 2.20. Dziewięć lat; 2.21. Dziesięć lat; 3. Osobowość; 3.1. Osobowość jako funkcja budowy ciała; 3.1.1. Trzy typy budowy ciała. Spanie. Jedzenie. Emocje. Nadwrażliwość ektomorfa. Hałaśliwy mezomorf; 3.2. Funkcjonalne podejście do osobowości; 3.2.1. Peryferyjne i zogniskowane. Niezdolność do przejścia. Dzieci, których zachowanie w nowych sytuacjach jest zaskakująco dobre, a później pogarsza się. Osobowość a rozwój lewej lub prawej półkuli mózgowej. Dziecko destrukcyjne. Dziecko autystyczne; 3.3. Cóż więc można zrobić?; 4. Jedzenie; 4.1. Sekwencje rozwojowe; 4.1.1. Okres niemowlęcy - nieustające ucztowanie. Osłabiony apetyt. Wybrzydzające-marudzące-kapryszące. Spokój. Szybkość i motywacja. Lepszy apetyt. Ciągły ruch. Wilczy apetyt; 4.2. Apetyt i upodobania; 4.3. Różnice indywidualne; 4.4. Szczególne problemy; 4.4.1. Kolki niemowlęce. Wymioty. Przywiązanie do butelki. Odmowa przyjmowania stałych pokarmów. Niechęć do samodzielnego jedzenia. Apetyt na potrawy pikantne. Jak sprawić, by dzieci lubiły jeść? - zasady ogólne; 5. Sny i spanie; 5.1. Kładzenie dziecka do łóżka; 5.1.1. Wiek niemowlęcy. Zapotrzebowanie na sen dwulatka. Rytuał zasypiania u dwuipółlatków. Zasypianie - trzy do dziesięciu lat; 5.2. Problemy ze spaniem; 5.1.2. Budzenie się i płacz w nocy. Nocne życie trzylatków. Wchodzenie do łóżka rodziców. Duże łóżko w wieku czterech lat. Złe sny i koszmary senne. Lęki związane ze spaniem; 5.3. Drzemki; 5.4. Budzenie się; 5.5. Różnice indywidualne; 6. Wydalanie; 6.1. Kontrolowanie pęcherza; 6.2. Indywidualne różnice w załatwianiu potrzeb fizjologicznych; 6.3. Kontrolowanie wypróżnień; 6.4. " Od kiedy mogę oczekiwać, że moje dziecko będzie suche przez całą noc? "; 6.5. " Czy mam wysadzać go w nocy? "; 6.6. Problemy z załatwianiem się; 6.6.1. Moczenie nocne. Dzieci moczące się w dzień do trzeciego lub czwartego roku życia. Dziecko, które moczy się podczas zabawy. Moczenie się w szkole. Niezwykłe i dziwaczne nawyki higieniczne. Kłopoty z wypróżnianiem; 7. Rozładowanie napięć emocjonalnych; 7.1. Okres wzmożonego napięcia; 7.2. Napady wściekłości; 7.3. Ssanie kciuka; 7.3.1. Ssanie kciuka z dodatkowym przedmiotem. Czy ssanie kciuka jest szkodliwe? Co należy robić ( i czego robić nie należy ) ze ssaniem kciuka; 7.4. Gryzienie; 7.5. Obgryzanie paznokci; 7.6. Kołysanie; 7.7. Ssanie języka; 7.8. Walenie głową; 7.9. Toczenie głowy; 7.10. Wyrywanie włosów; 7.11. Płaczliwość; 7.12. Apetyt na przedmioty; 7.13. Tiki; 7.14. Jąkanie się; 7.15. Masturbacja; 7.16. Choroby; 7.17. Choroba morska; 8. Lęki; 8.1. Każdy wiek ma swoje lęki; 8.2. Ucieczka przed źródłem lęku jest naturalną reakcją; 8.3. Paniczny lęk, po którym następuje fascynacja; 8.4. Lęk przed ciemnością; 8.5. Lęk przed psami; 8.6. Lęk przed wodą; 8.7. Lęk przed dentystą; 8.8. Lęk przed szpitalem; 9. Inteligencja; 9.1. Inteligencja a poziom dojrzałości; 9.2. Stopień dojrzałości; 9.3. " Ale jaki jest iloraz inteligencji mojego dziecka? "; 9.4. Dzieci specjalnej troski; 9.5. Co robić, jeżeli u dziecka stwierdzono WDM, nadpobudliwość, dysleksję, niezdolność do nauki?; 10. Zachowania i zainteresowania seksualne; 10.1. Jak rozmawiać z dziećmi o seksie?; 10.2. Jak informować o seksie?; 10.3. Kiedy mówić, skąd się biorą dzieci?; 10.4. Zabawy seksualne; 10.5. Różnice indywidualne; 10.6. Zainteresowanie płcią przeciwną; 11. Stosunki między rodzicami a dziećmi; 11.1. Matka - dziecko; 11.1.1. Dwa lata. Dwa i pół roku. Dwa i pół do trzech lat. Trzy lata. Trzy i pół roku. Cztery lata. Pięć do sześciu lat. Siedem lat. Osiem lat. Dziewięć lat. Dziesięć lat; 11.2. Ojciec - dziecko; 11.2.1. Trzy do pięciu lat. Sześć lat. Siedem do dziesięciu lat; 12. Bracia i siostry; 12.1. Co można zrobić, by poprawić tę sytuację?; 12.2. Nowe dziecko; 12.1.1. Przygotowanie dziecka na przybycie rodzeństwa. Co zrobić ze starszym dzieckiem, kiedy matka idzie do szpitala? Co z zazdrością?; 13. Telewizja; 14. Sukces w szkole; 14.1. Każde dziecko w odpowiedniej klasie; 14.2. Powtarzanie klasy; 14.3. Inne przyczyny niepowodzeń szkolnych; 14.4. Wzrok; 14.5. Zdrowie a osiągnięcia szkolne; 14.6. Polityka edukacyjna; 14.6.1. Całodzienne zajęcia szkolne w klasie zerowej. Zasada głównego nurtu. 14.6.2. Niezdolność do nauki; 14.7. Wnioski; 15. Co mówić o śmierci, Bogu, adopcji i rozwodzie; 15.1. Śmierć; 15.2. Religia; 15.3. Co mówić na temat adopcji?; 15.4. Dziedziczenie czy wychowanie?; 15.4. Rozwód; 16. Problemy dyscypliny; 16.1. Poziomy dyscypliny; 16.2. Techniki dostosowane do stopnia rozwoju; 16.3. Pragmatyka życia rodzinnego; 16.4. Dziecko niszczycielskie; 16.5. Wskazówki ogólne; 16.5.1. Trzymajcie się tego, co raz postanowiliście. Ojciec i matka wspierają się wzajemnie; 16.6. Bić czy nie bić?; 16.7. Dyscyplina wśród rodzeństwa; 16.8. Dostosowanie dyscypliny do temperamentu; 17. Zaburzenia kondycji psychicznej; 17.1. Stres i przyczyny złego zachowania; 17.2. Skąd wiemy, że dziecko jest chore?; 17.2.1. Organizacja myślenia rodziców. Przykład - chłopiec o imieniu Sławek. Nazwy i listy; 18. Lista diagnostyczna; 19. Testy; 19.1. Testy psychologiczne, rozwojowe, sprawdzające wzrok, słuch i mowę; 19.2. Badanie fizyczne; 19.3. Elektroencefalogram ( EEG ); 19.4. Badanie innych rytmów organizmu; 19.5. Promienie Roentgena; 19.6. Cukier w krwi; 19.7. Więcej o chorobach; 19.8. Badanie krwi; 19.8.1. Morfologia krwi. Żelazo. Skład chemiczny krwi. Badanie tarczycy. 19.8.2. Aminokwasy; 19.9. Testy alergiczne; 19.9.1. Odstawienie i podanie. Dodatki spożywcze. Wykrywanie alergii poprzez badanie krwi. Badanie skóry; 19.10. Wykrywanie trucizn; 19.10.1. Ołów. Miedź. Rtęć i arszenik. Formaldehyd. Tlenek węgla. Inne trucizny; 19.11. Testy na wykrywanie minerałów; 19.12. Witaminy; 19.13. Światło i powietrze; 20. Jak stosować listę diagnostyczną i gdzie szukać pomocy?; 20.1. Stosowanie listy diagnostycznej; 20.2. Zapobieganie; 20.3. W poszukiwaniu pomocy z zewnątrz; 21. Leczenie; 21.1. Psychoterapia; 21.1.1. Terapia indywidualna. Terapia grupowa. Terapia rodzinna; 21.2. Terapia farmakologiczna; 21.2.1. Środki pobudzające. Środki uspakajające. Silne środki uspakajające. Środki przeciwdrgawkowe. Lit. Środki antydepresyjne. Środki przeciwbólowe; 21.3. Terapia żywieniowa; 21.3.1. Niedobór witamin. Megawitaminy; 21.4. Leczenie alegorii; 22. Stosowanie; 22.1. Sieć wzajemnych powiązań; 22.2. Podstawowe kategorie; 22.3. Chęci i pragnienia; 22.4. Zapobieganie; Bibliografia prac cytowanych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42609, W.37021 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40722 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej